Sortowanie:
Znaleziony: 26 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Przemyśl
Specjalista ds. Obsługi Kontraktu
Specjalista ds. Obsługi Kontraktu
nowe Przemyśl 5 dni plecy

KZN Rail Sp. z o.o. to kluczowe ogniwo Grupy KZN Bieżanów w strategii kompleksowej obsługi procesów inwestycyjnych i utrzymaniowych związanych z nawierzchnią szynową. Spółka wykonawcza, realizująca zadania związane z zabudową, naprawą czy serwisem infrastruktury torowej, jest bowiem elementem spinającym łańcuch projektowania, produkcji i obsługi logistycznej realizowany całościowo w ramach całej grupy kapitałowej. Opis stanowiska:Nadzór i zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz korespondencją;Kompletowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjonowanie;Kontakt z firmami zewnętrznymi celem uzupełnienia i pozyskiwania dokumentacji;Weryfikacja oraz autoryzacja danych wprowadzanych do systemów;Archiwizowanie dokumentacji oraz jej skanowanie;Administrowanie zapleczem budowy.Wymagania:Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe;Umiejętność analitycznego myślenia;Doświadczenie na podobnym stanowisku;Prawo jazdy kat. B (mile widziane);Umiejętność pracy pod presją czasu;Zaangażowanie i dyspozycyjność;Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);Samodzielność oraz silna motywacja do pracy.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę;Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych: dodatki finansowe w okresie Świąt, dofinansowanie wakacji, kolonii, "wczasy pod gruszą";Prywatna opieka medyczna w Lux Med;Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia/ Multisport;Możliwość zdobycia doświadczeń oraz rozwoju zawodowego;Przyjazna atmosfera w pracy i poza pracą;Niezbędne narzędzia pracy ( m.in. laptop, telefon).

Biuro Turystyczne
Biuro Turystyczne
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro Turystyczne zatrudni osobę do pracy w PRZEMYŚLU. Zatrudnienie na 6 godzin - pn. - pt. 8:00 -14:00. Umowa zlecenie z opłaconym ZUS-em. Podania proszę składać na adres e-mailowy : @ Informacja pod numerem telefonu 697 - pokaż numer telefonu - .

Zatrudnię agenta celnego
Zatrudnię agenta celnego
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię agenta celnego, praca w Przemyślu.

Specjalista ds. personalnych
Specjalista ds. personalnych
1285000 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:·         administracja kadrowo-płacowa spółki·         tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę, etc.)·         weryfikacja poprawności dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, zapewnienie ich zgodności z obowiązującymi standardami i procedurami·          śledzenie wszelkich zmian z zakresu prawa pracy·          obsługa portali rekrutacyjnych·          bieżąca współpraca z US,ZUS, UP Wymagania:·         doświadczenie na stanowisku min. 1 rok·         znajomość programu Optima oraz Płatnik·         znajomość Prawa Pracy oraz prawa podatkowego·         umiejętność samodzielnego działania w ramach określonych procedur i zasad,·         wysokie zdolności interpersonalne,·         mile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościOferujemy:·       atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb, przyjazną atmosferę  oraz ciekawa pracę w nowoczesnej firmie cieszącej się wysokim uznaniem wśród klientów. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla celów prowadzonej przez Euroterm CUW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, ul. Stefana Batorego 4, 37-700 Przemyśl, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000398109, NIP: 79*****240, REGON: 180774845 rekrutacji.Ponadto wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonym CV dla celów związanych z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi organizowanymi przez Euroterm CUW  spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, ul. Stefana Batorego 4, 37-700 Przemyśl.Jestem świadomy, że wyrażenie zgód jest dobrowolne oraz że mam prawo do ich wycofania w dowolnym momencie, a wycofanie zgód nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na ich podstawie.Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w procesie rekrutacji jest Euroterm CUW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, ul. Stefana Batorego 4, 37-700 Przemyśl, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000398109, NIP: 79*****240, REGON: 180774845, dane kontaktowe: tel. +48166757777,Dane osobowe są przetwarzane dla celu realizacji i zawarcia umowy o pracę, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, również w celu przyszłych rekrutacji. Zgoda będącą podstawą przetwarzania danych osobowych kandydata ma charakter dobrowolnej, a brak wyrażenia zgody, spowoduje brak możliwości przetwarzania danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji. Kandydat w każdym momencie ma prawo do wycofania zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem tejże zgody.Dane osobowe kandydata będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której kandydat bierze udział. W przypadku wyrażenia dodatkowej, odrębnej zgody na udział kandydata w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe przetwarzane będą przez okres 3 lat, którego upływ nastąpi z końcem roku kalendarzowego, chyba że zgoda zostanie wcześniej cofnięta.Dane osobowe kandydata, mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym w procesie rekrutacji. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, które zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.Każdy kandydat, który udostępni swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, w tym żądania kopii danych, a ponadto prawo żądania ich sprostowania (aktualizacji), usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami.           

Zatrudnię pracownika biurowego
Zatrudnię pracownika biurowego
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy w biurze składu celnego. Praca będzie polegała na prowadzeniu dokumentacji składu i magazynu celnego oraz obsługę kontenerów. Wymagania: obsługa komputera, mile widziana znajomość j. angielskiego, procedur celnych oraz programu SADEC.

Szukam Asystenta kierownika
Szukam Asystenta kierownika
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam odpowiedzialną osobą, która będzie asystentom kierownika. Zakwaterowanie. Szczegóły oferty na priv.

Bezpłatne szkolenie zdalne 100 % ze stypendium
Bezpłatne szkolenie zdalne 100 % ze stypendium
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie poszukujemy‍ osób zainteresowanych szkoleniem zdalnym. ( studenci, absolwenci z orzeczeniem o niepełnosprawności). „ARKUSZE KALKULACYJNE I EDYTORY TEKSTU W PRACY BIUROWEJ”. SZKOLENIE JEST W 100% ZDALNE, KORZYSTAMY Z PLATFORMY ZOOM Szkolenie trwa 105 godzin (godzina 45 minut), ok 3 tygodnie Szkolenie jest odpłatne, za każdą godzinę uczestnik otrzymuje 15 zł, za całe szkolenie 1575 zł Jest możliwość wypożyczenia od nas laptopa, kamerki, słuchawek Można również przyjeżdżać do nas i uczestniczyć zdalnie, jeżeli ktoś nie mam możliwości łączenia się z domu Zapewniamy zwrot kosztów poniesionych za Internet Małe grupy szkoleniowe Po szkoleniu uczestnik uzyskuje zaświadczenie oraz przystępuje do certyfikacji, którą opłaca fundacja Uczestnicy otrzymują bezpłatne materiały (podręczniki, skrypty) Szkolenie może odbyć się na przełomie listopada/grudnia Zakres szkolenia: - Charakterystyka zawodu pracownika biurowego oraz organizacja pracy biurowej - Obsługa interesantów, Redagowanie pism - Korespondencja biurowa - Instrukcja kancelaryjna, Systemy kancelaryjne - Organizacja obiegu korespondencji - Przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji biurowej - Organizacja spotkań służbowych - Arkusze kalkulacyjne Po szkoleniu: - Po szkoleniu chętne osoby mogą korzystać z 3 miesięcznego stażu zawodowego - Stypendium stażowe – 2100 zł - 100% - zwrot kosztów dojazdu do miejsca realizowanego stażu-rozliczamy komunikację miejską - Uczestnik może otrzymywać tzw. dodatek motywacyjny w wysokości 450 zł. Wymagania: W szkoleniu mogą wziąć udział osoby z woj. Podkarpackiego - studenci ostatniego roku studiów – licencjackich, magisterskich, inżynierskich, doktoranckich - słuchacze ostatniego roku (jeśli studia są 2- letnie) lub semestru ( jeśli studia są jednoroczne) studiów podyplomowych - absolwenci do 5 lat od ukończenia studiów( poza studiami podyplomowymi) – tu decyduje data z dyplomu ukończenia studiów - wymagane orzeczenie o niepełnosprawności Jak się zgłosić? Tel: 739 - pokaż numer telefonu - 534 - pokaż numer telefonu - lub wyślij CV na e- mail: @

Asystent wsparcia lokalnego marketingu - praca zdalna
Asystent wsparcia lokalnego marketingu - praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz nowy Klient to międzynarodowa sieć sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Klienci znajdą w sklepie m.in. artykuły spożywcze, środki czystości, produkty dla zwierząt oraz artykuły do wyposażenia i dekoracji domu. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 2018 roku, dziś jest to już ponad 180, a to nie koniec dalszego rozwoju. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Asystent wsparcia lokalnego marketingu - praca zdalna Zakres obowiązków • kontakt z kierownikami regionalnymi w celu potwierdzenia informacji niezbędnych do przeprowadzenia eventu • kontakt mailowy i telefoniczny z obiektami handlowymi w celu uzyskania zgód na działania otwarcia • kontakt z agencją hosstes-przesyłanie zleceń, kontrola dostarczenia przesyłek z agencji • przygotowanie eventu otwarcia, wprowadzenie zlecenia do " Konferansjera", zlecenie realizacji dekoracji balonowych itp. • kontakt z kierownikami nowych sklepów • aktualizacja bazy sklepów w formie tabeli Excel na podstawie informacji z innych działów Wymagania • język angielski na poziomie komunikatywnym • znajomość Ms Excel na poziomie zaawansowanym • znajomość MS Word na poziomie podstawowym • bardzo dobra organizacja pracy • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie oraz pakiet benefitów • pracę w zmotywowanym i pełnym pasji zespole • pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy Mile widziane • znajomość programu Canva Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: re*******a@w*****.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: re*******a@w*****.pl

Pisanie pod dyktando na komputerze
Pisanie pod dyktando na komputerze
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Praca polega na pisaniu tekstu na komputerze pod dyktando następnie poprawa ewentualnych błędów. Konieczne jest sprawne pisanie na komputerze i znajomość edytora tekstu (głównie Google Docs) oraz dyspozycyjność w określonych godzinach - praca stacjonarna (2 dni Przemyśl / 2 dni Przeworsk) częściowo możliwość pracy zdalnej . Oferty # tylko telefonicznie # nie czytam ofert proszę dzwonić! Status studenta mile widziany.

Asystent analityka w dziale zakupów – praca zdalna
Asystent analityka w dziale zakupów – praca zdalna
7 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz nowy Klient to międzynarodowa sieć sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Klienci znajdą w sklepie m.in. artykuły spożywcze, środki czystości, produkty dla zwierząt oraz artykuły do wyposażenia i dekoracji domu. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 2018 roku, dziś jest to już ponad 180, a to nie koniec dalszego rozwoju. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Asystent analityka w dziale zakupów – praca zdalna Zakres obowiązków • wsparcie w przygotowywaniu analiz • praca z bazami danych o produktach • codzienne lub cotygodniowe odświeżanie danych w oparciu o przygotowaną przez analityka formułę • codzienne obliczanie obrotu z poszczególnych asortymentów • generowanie i przygotowywanie raportów dla działu kupców Wymagania • bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Ms Office (Ms Word - dobry, MS Excel - zaawansowany) • znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1 • bardzo dobra organizacja czasu pracy • sumienność Oferujemy • praca 100% zdalna • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku • korzystne warunki zatrudnienia • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: rekrutacja(małpa)werbeo.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: rekrutacja(małpa)werbeo.pl

Asystent wsparcia marketingu handlowego - praca zdalna
Asystent wsparcia marketingu handlowego - praca zdalna
8 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz nowy Klient to międzynarodowa sieć sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Klienci znajdą w sklepie m.in. artykuły spożywcze, środki czystości, produkty dla zwierząt oraz artykuły do wyposażenia i dekoracji domu. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 2018 roku, dziś jest to już ponad 180, a to nie koniec dalszego rozwoju. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Asystent wsparcia marketingu handlowego - praca zdalna Zakres obowiązków • tworzenie bazy produktów na potrzeby działań marketingowych • wyszukiwanie aktualnych grafik, nazw gramatur i informacji dodatkowych o produkcie • analiza konkurencji pod względem ofert handlowych (porównanie cenowe produktów planowanych do kampanii) • kontakt z pracownikami innych działów w celu uzyskania niezbędnych informacji Wymagania • język angielski na poziomie komunikatywnym • znajomość MS Excel oraz MS Word na poziomie zaawansowanym • bardzo dobra organizacja pracy • skrupulatność w realizacji powierzonych zadań • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie oraz pakiet benefitów • pracę w zmotywowanym i pełnym pasji zespole • pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy Mile widziane • znajomość programu Sharepoint Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: rekrutacja(małpa)werbeo.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: rekrutacja(małpa)werbeo.pl

Kierownik serwisu samochodów ciężarowych, stabilne zatrudnie
Kierownik serwisu samochodów ciężarowych, stabilne zatrudnie
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Transportowa "Stylinart" jest jedną z najstarszych i największych firm branży TSL w Przemyślu oraz regionie. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Kierownik serwisu samochodów ciężarowych. Serwis wyłącznie własnej floty pojazdów. Zakres obowiązków: • Nadzór nad pracą mechaników, kontrola pojazdów przed i po naprawie, • Organizowanie napraw w drodze, • Zarządzanie podległym zespołem pracowników, organizacja pracy, ustalanie grafiku, kontrola wykonywanych obowiązków, • Utrzymywanie porządku na miejscu pracy, • Współpraca z dostawcami, • Prace administracyjne, zarządzanie umowami serwisowymi, • Dbanie o właściwe relacje z klientami, • Analiza ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych oraz interwencja w szczególnych przypadkach, • Kontrola nad terminową realizację napraw, Wymagania: • Doświadczenie w dziale serwisu i/lub branży technicznej, • Wykształcenie min. średnie techniczne, • Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i katalogami części zamiennych, • Umiejętność zarządzania ludźmi, • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy, Oferujemy: • Praca od poniedziałku do piątku od 8:30-16:30, • Umowa o pracę na pełny etat, • Motywacyjny system wynagrodzeń dostosowany do poziomu doświadczenia i umiejętności, • Niezbędne narzędzia do pracy Oferty proszę składać przez formularz zgłoszeniowy Lento, bezpośrednio w siedzibie firmy lub telefonicznie. www.stylinart.pl

Asystent wsparcia utrzymania usług IT - praca zdalna
Asystent wsparcia utrzymania usług IT - praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nieustający rozwój to coś, co nas wyróżnia. Jesteśmy europejskim liderem branży retail, jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży oraz materiałów dekoracyjnych. W centrum naszego zainteresowania jest Klient, jego oczekiwania i potrzeby. Dołączając do naszego Zespołu, zyskasz pewność zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się i wspierającej organizacji. Już dziś stań się częścią naszego sukcesu! Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent wsparcia utrzymania usług IT - praca zdalna Zakres obowiązków • rozwiązywanie incydentów związanych z systemami centralnymi - bycie niezawodną, drugą linią wsparcia, • procesowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń od Użytkowników, • analizowanie oraz przetwarzanie danych raportowych, • współpraca z dostawcami usług oraz z zewnętrznymi serwisami, • utrzymywanie oraz tworzenie dokumentacji w celu zapewnienia aktualności i poprawności działania całej Sekcji. Wymagania • znajomość języka SQL na poziomie podstawowym, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, • średniozaawansowany poziom znajomości języka angielskiego (B2/C1), • łatwość w analizowaniu danych i wyciągania z nich wniosków, • komunikatywność oraz zdolność przekazywania informacji, • skrupulatność, dokładność, zwracanie uwagi na szczegóły, • orzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy • interesującą i rozwojową pracę w firmie o europejskim zasięgu, • życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym Zespole bez sztucznej hierarchii, • profesjonalne wdrożenie abyś mógł poczuć się swobodnie w pełnionych obowiązkach, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet dodatkowych benefitów. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon. pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon. pl

Asystent działu rekrutacji - praca stacjonarna Przemyśl
Asystent działu rekrutacji - praca stacjonarna Przemyśl
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o.o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent działu rekrutacji – praca stacjonarna Przemyśl Zakres obowiązków: • Co będziesz u nas robić? • wspierać zespół w realizacji procesów i projektów rekrutacyjnych • tworzyć profile kandydatów w systemie rekrutacyjnym • selekcjonować CV kandydatów zgodnie z określonym profilem • rekomendować kandydatów • przeprowadzać rozmowy telefoniczne z kandydatami • i wiele innych ciekawych oraz rozwojowych zadań :) Wymagania: • Dołącz do nas jeśli: • chcesz rozwijać się w obszarze rekrutacji • lubisz pracę z ludźmi i z łatwością przychodzi Ci nawiązywanie kontaktów • praca z komputerem jest dla Ciebie codziennością, • potrafisz zarządzać swoim czasem, a na biurku masz zawsze porządek • lubisz się uczyć, chcesz się rozwijać • posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • Co na Ciebie czeka? • praca w młodym i energicznym zespole • pełne wdrożenie oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy • atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły • zespół, z którym można „konie kraść‘’ • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki :) Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http://www. werbeo. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Asystent ds. administracyjnych - praca zdalna
Asystent ds. administracyjnych - praca zdalna
5003500 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz nowy Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie? Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent ds. administracyjnych - praca zdalna Zakres obowiązków • porównywanie danych zawartych na projektach graficznych (informacji o produkcie lub cen) z informacjami zawartymi w systemie lub zestawieniu • wprowadzanie zmian w zamówieniach (zmiana dat, magazynów, ilości, podział zamówień) • wprowadzanie danych do systemu • tworzenie prostych zestawień w Excelu Wymagania • umiejętność sprawnej obsługi narzędzi IT • znajomości języka angielskiego na poziomie min. podstawowym (A1/A2) • podstawowa znajomość programu MS Excel • odpowiedzialność • sprawne wykonanie zadań • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole • pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon. pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo(kropka)pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon. pl

Asystent wsparcia działu personalnego - praca zdalna
Asystent wsparcia działu personalnego - praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz nowy Klient to międzynarodowa sieć sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Klienci znajdą w sklepie miedzy innymi: artykuły spożywcze, środki czystości, produkty dla zwierząt, oraz artykuły do wyposażenia i dekoracji domu. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 2018 roku, dziś jest to już ponad 180, a to nie koniec dalszego rozwoju. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent wsparcia działu personalnego - praca zdalna Zakres obowiązków • opracowywanie graficzne prezentacji, • przygotowanie raportów w programie Excel, • research na polecenie przełożonego, oraz pomoc w edycji gotowych dokumentów np. formatowanie tekstu lub edycja tabeli w arkuszach, • aktualizacja opisów stanowisk. Wymagania • wykształcenie wyższe, • bardzo dobra obsługa komputera, w tym programu Excel oraz Word na poziomie min. średniozaawansowanym, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, • łatwość w tworzeniu prezentacji oraz wyczucie estetyki, • zdolności analityczne oraz umiejętne przedstawianie danych na wykresach, • orzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie, • dofinansowanie do opieki medycznej, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • pracę w formie zdalnej. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(malpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.werbeo. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(malpa)obpon.pl

Asystent wsparcia działu zakupów - praca zdalna
Asystent wsparcia działu zakupów - praca zdalna
65008000 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie? Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent wsparcia działu zakupów - praca zdalna Zakres obowiązków • wprowadzanie zmian w systemie zamówień • wprowadzanie informacji do systemu i porównywanie danych • bieżący kontakt z działem importu w sprawach związanych ze zmianami w zamówieniach Wymagania • swobodna obsługa komputera • znajomość języka angielskiego na poziomie min średniozaawansowanym • znajomość Ms Excel na poziomie podstawowym • dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • pracę w formie zdalnej, • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: pr**a@o****.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: pr**a@o****.pl

Pracownik do spraw administracyjno - biurowych
Pracownik do spraw administracyjno - biurowych
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: - wykonywanie prac administracyjno-biurowych; - wystawianie faktur i archiwizowanie dokumentów; - obsługa korespondencji - odbieranie i wysyłanie poczty elektronicznej oraz tradycyjnej; - koordynowanie ewidencji czasu pracy pracowników; - reprezentowanie spraw firmy w instytucjach administracji publicznej; - obsługa ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji pojazdów; - realizacja innych zadań wynikających z potrzeb firmy.   Wymagane od kandydata: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - prawo jazdy kat. B - samodzielność, rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.   Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Asystent koordynatora projektu – praca stacjonarna Przemyśl
Asystent koordynatora projektu – praca stacjonarna Przemyśl
4 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Asystent koordynatora projektu – praca stacjonarna Przemyśl Zakres obowiązków • wsparcie Koordynatora w procesach zatrudniania pracowników zdalnych • współpraca z Działem rekrutacji oraz nadzór nad prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi, w tym: • analiza CV kandydatów przekazanych przez dział rekrutacji • weryfikacja dokumentów związanych z orzeczeniem o niepełnosprawności, • przeprowadzanie i weryfikowanie zadań rekrutacyjnych kandydatów • planowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych on-line • raportowanie wyników przeprowadzonych rozmów Koordynatorowi projektu Wymagania • Z łatwością przychodzi Ci nawiązywanie kontaktów • praca z komputerem jest dla Ciebie codziennością • potrafisz zarządzać swoim czasem, a na biurku masz zawsze porządek • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia • lubisz się uczyć, chcesz się rozwijać • posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • pracę w projektach dla największych europejskich sieci sklepów • profesjonalne wdrożenie oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy • atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły • Zespół, z którym można „konie kraść‘’ • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki :) Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: pr**a@o****.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: pr**a@o****.pl

Koordynator projektu - praca stacjonarna Przemyśl
Koordynator projektu - praca stacjonarna Przemyśl
1 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Koordynator projektu - praca stacjonarna Przemyśl Zakres obowiązków • zarządzanie zleconymi projektami, planowanie zadań na poszczególnych etapach oraz udział w cyklicznych spotkaniach Zespołu, • opieka i utrzymanie bardzo dobrych relacji z klientami na każdym etapie współpracy, • organizacja i koordynacja pracy zespołu projektowego, • współpraca z działem rekrutacji w zakresie pozyskiwania nowych pracowników do projektu, • dbanie o terminowość i wysoką jakość realizacji zadań w projekcie, • przygotowywanie raportów i analiz z wykonywanych zadań. Wymagania • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne, • skuteczne zarządzanie czasem oraz przydzielonymi projektami, • delegowanie oraz egzekwowanie powierzonych zadań, • zamienianie problemów w wyzwania oraz podejmowanie odważnych decyzji, • umiejętność sporządzania podsumowań i raportów do projektu, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz aplikacji Teams, • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy • bardzo dużą różnorodność zadań, tematów i wyzwań, z którymi mierzymy się w codziennej pracy, • samodzielność, odpowiedzialność oraz przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym systemem motywacyjnym, • profesjonalne wdrożenie oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy, • niezapomniany widok z okna naszego nowoczesnego biura w centrum miasta. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Asystent w dziale kadr - Przemyśl
Asystent w dziale kadr - Przemyśl
250 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w dziale kadr - Przemyśl Zakres obowiązków: • wsparcie w procesach zatrudniania: uzupełnianie dokumentów, rejestrów, wysyłka dokumentów, odbieranie skanów, • uzupełnianie harmonogramów ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym, • uzyskiwanie od zdalnych pracowników skanów dokumentów, • pilnowanie terminów szkoleń bhp, wysyłanie maili z instrukcją, szkolenia, wysyłanie zaświadczeń do pracowników, archiwizacja szkoleń, • archiwizowanie teczek akt osobowych. Wymagania: • wykształcenie minimum średnie, • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Ms Office, • kreatywność oraz spostrzegawczość, • zaangażowanie, • umiejętność analitycznego myślenia, • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • praca w młodym i energicznym zespole, • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania, • praca w nowoczesnym biurze znajdującym się w centrum miasta. Mile widziane: • wykształcenie wyższe na kierunku socjologii bądź psychologii Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik Działu Kadr – praca stacjonarna Przemyśl
Pracownik Działu Kadr – praca stacjonarna Przemyśl
150 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik Działu Kadr – praca stacjonarna Przemyśl Zakres obowiązków • bieżąca administracja w zakresie dokumentacji kadrowej • prowadzenie ewidencji czasu pracy • nadzór nad przebiegiem procesu zatrudniania pracowników • kontakt e-mailowy i telefoniczny z pracownikami zdalnymi • przygotowywanie podstawowych zestawień i analiz Wymagania • wykształcenie minimum średnie • znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • otwartość na nowe wyzwania i gotowość do nauki • umiejętność organizacji pracy oraz pracy zespołowej • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w przedziale godzinowym od 8:00 do 16:00 • praca w młodym i energicznym zespole • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania • praca w nowoczesnym biurze znajdującym się w centrum miasta Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.********* Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Asystent Działu Analiz – praca stacjonarna Przemyśl
Asystent Działu Analiz – praca stacjonarna Przemyśl
39 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o.o. Sp.k. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent Działu Analiz – praca stacjonarna Przemyśl Zakres obowiązków • wyszukiwanie informacji w Internecie pod kątem zleconych projektów • weryfikacja, analiza i aktualizacja pozyskanych danych • przygotowywanie raportów i prezentacji na podstawie zweryfikowanych danych Wymagania • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word) w stopniu co najmniej średniozaawansowanym • umiejętność wyszukiwania informacji i sprawnego poruszania się w Internecie • umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja pracy • dokładność i sumienność w realizowaniu powierzonych zadań • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • 7-godzinny czas pracy • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www. werbeo. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Asystent wsparcia działu VM - praca zdalna
Asystent wsparcia działu VM - praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli znasz język angielski, chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie? Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent wsparcia działu VM - praca zdalna Zakres obowiązków • gromadzenie i przetwarzanie danych w programie Excel ( np. zarządzanie zbędnymi ilościami oprzyrządowania w sklepach typu półki, haki itp.) • uzupełnianie danych w tabelach • zamówienia wieszaków • wprowadzanie i zatwierdzanie faktur do programu • organizacja spotkań w kalendarzu Outlook’a Wymagania • bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Excel, PowerPoint) • tworzenie prezentacji • język angielski - poziom zaawansowany • bardzo dobra obsługa komputera (lub łatwość w nauce nowych rzeczy np. obsługi nowych programów) Mile widziane: • doświadczenie na podobnym stanowisku (np. jako asystent, pracownik sekretariatu) Oferujemy • umowę o pracę na pełen etat w formie zdalnej w stabilnym przedsiębiorstwie • 7-godzinny czas pracy • kompleksowe wdrożenie oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi pracy • możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy • ciekawą i twórczą pracę w dynamicznym zespole Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Redaktor serwisów informacyjnych – Przemyśl
Redaktor serwisów informacyjnych – Przemyśl
1500000 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Redaktor serwisów informacyjnych - Przemyśl Zakres obowiązków: • zarządzanie treścią serwisów informacyjnych, w tym: wyszukiwanie, tworzenie, redagowanie i publikacja treści związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością • przygotowywanie materiałów informacyjnych i prasowych, artykułów, zapytań oraz stanowisk pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością • merytoryczne opracowywanie oraz aktualizacja treści na strony internetowe, optymalizacja treści pod kątem SEO • śledzenie mediów społecznościowych i informatorów pod kątem tematyki zatrudniania osób z niepełnosprawnością, publikowanie informacji w social media • współpraca z mediami, fundacjami, instytucjami i innymi podmiotami publicznymi w zakresie promocji idei zatrudniania osób z niepełnosprawnością • zlecanie i nadzór wykonania materiałów graficznych dostosowywanie do publikowanych treści • przygotowywanie i terminowa wysyłka Newslettera Wymagania: • wykształcenie wyższe o kierunku: polonistyka, dziennikarstwo lub pokrewne • minimum 2 lata doświadczenie w pracy redaktora • znajomość tematyki zatrudniania osób z niepełnosprawnością - mile widziana • znajomość zasad SEO i podstaw analityki internetowej • terminowość i bardzo dobra organizacja pracy • kreatywność, komunikatywność, lekkie pióro Oferujemy: • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta • możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w profesjonalnych szkoleniach Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Manager Oddziału z językiem niemieckim
Manager Oddziału z językiem niemieckim
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma z siedzibą we Wrocławiu zajmująca się świadczeniem usług i pośrednictwem pracy na skalę międzynarodową (Polska i Niemcy) poszukuje Managera Oddziału z j. niemieckim. Zakres obowiązków: • Zarządzanie biurem i zespołem pracowników; • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku niemieckim, • Bieżąca obsługa i rozwijanie trwających kontraktów, • Budowanie długofalowych relacji z klientami, • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, • Przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji handlowych, • Nadzorowanie postępu realizacji zamówień klientów, • Bieżące raportowanie działalności. Wymagania: • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. B2), • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 2 lata • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, • Orientacja na wynik oraz umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami, • Nastawienia na realizację wyznaczonych celów, • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: • Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży usług HR, sprzedaży B2B, lub w agencji pracy, • Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o dowolną formę, • Wysokie premie za wyniki sprzedażowe, • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego, • Brak dress code, • Elastyczne godziny pracy, • Niezbędne narzędzia pracy • Dofinansowanie do pakietu multisport oraz prywatnej opieki medycznej.

Filtr