Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Przeźmierowo
Asystent biurowy, pracownik administracyjno- biurowy
Asystent biurowy, pracownik administracyjno- biurowy
nowe Przeźmierowo 30+ kilka dni temu

Firma z branży klimatyzacyjnej poszukuje osoby na stanowisko: Asystent biurowyOpis stanowiska:obsługa administracyjna biura - pilnowanie porządku, dbanie o rośliny, ustawianie klimatyzacji, włączanie świateł, obsługa ekspresuzaopatrzenie biura - robienie bieżących zakupów biurowychbudowanie baz danych na podstawie wytycznychpomoc w obsłudze i aktualizacji sklepów internetowych oraz platform sprzedażowychprowadzenie social mediów firmowych takich jak facebook, instagramdbanie o dobry wizerunek firmyWymagania:dobra znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel i Wordmile widziany język angielski - wystarczy znać podstawyumiejętności rozmawiania z ludźmi i nawiązywania dobrych relacjizaangażowanieotwartość na nowe wyzwaniachęć działania i rozwoju zarówno w zespole jak i indywidualnieprawo jazdy kat B.Oferujemy:umowę o pracę lub umowę zleceniestałe wynagrodzenieelastyczne godziny pracy - ty ustalasz w jakich godzinach pracujeszcykliczne szkolenia możliwości rozwoju zawodowego wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy takie jak telefon laptopPraca od zaraz!Jeśli jesteś młodą i chętną osobą do działania - prześlij nam swoje CVmoże to właśnie Ciebie szukam i vice versa

Kancelaria Notarialna w Przeźmierowie zatrudni pracownika.
Kancelaria Notarialna w Przeźmierowie zatrudni pracownika.
Przeźmierowo 30+ kilka dni temu

Nowo otwarta Kancelaria Notarialna w Przeźmierowie (w niedalekiej odległości od Ławicy w Poznaniu) zaprasza do Współpracy studentów różnych kierunków. Oferuję umowę zlecenia (rozpoczęcie możliwe już w czerwcu), stabilne godziny pracy w wymiarze 35h tygodniowo (brak nadgodzin), darmowe miejsce parkingowe, pracę na nowym sprzęcie komputerowym a przede wszystkim w spokojnej atmosferze z możliwością rozwoju zawodowego. Zadania: - bieżąca obsługa administracyjna i techniczna Sekretariatu Kancelarii, - bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe kontakty z Klientami, - prowadzenie korespondencji, - przygotowywanie wypisów/odpisów/poświadczeń dokumentów. Wymagania: - punktualność, - znajomość obsługi komputera oraz programu Microsoft WORD, - wysoka kultura osobista, - komunikatywność, - dokładność, rzeczowość i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz dopisaną zgodą w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Filtr