Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Radomsko
Asystent ds zakupów i logistyki
Asystent ds zakupów i logistyki
nowe Radomsko dzisiaj

Firma PRT Radomsko sp. z o.o., jeden z największych zakładów recyklingu butelek PET w Europie, poszukuje do swojego zakładu zlokalizowanego w strefie przemysłowej w Radomsku pracownika na stanowisko:ASYSTENT DS ZAKUPÓW I LOGISTYKIZAKRES OBOWIĄZKÓWWprowadzanie zamówień zakupowych, sprzedażowych i transportowych do systemu ERPZgłaszanie zapotrzebowania na transport dostaw materiałów do produkcji i codzienny nadzór nad realizacją tych dostawWprowadzanie i przesyłanie niezbędnych danych ze zrealizowanych zleceń transportowych i zakupowych dla celów rozliczeń wewnętrznychPrzygotowywanie i wysyłanie zestawień okresowychPrzygotowanie raportów dot. działań Działu Zakupów i LogistykiUdział w analizach jakościowych materiałów do produkcjiZastępstwo za innych pracowników działuWYMAGANIAWykształcenie średnie lub wyższeZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym                    Znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności ExcelUmiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami równocześnie                                                                                      Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej                                                   Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku Dynamics365 bądź innym programie klasy ERP) lub w przetwarzaniu dużej ilości danychOFERUJEMY Bezpośrednie zatrudnienie w naszej firmie i umowę o pracę od początku zatrudnieniaStabilną pracę w dużej międzynarodowej firmie, stale rozszerzającej swoją działalność w PolsceWynagrodzenie na poziomie rynkowym i bogaty pakiet socjalny (m.in. Fundusz Socjalny, dofinansowanie do wczasów, ubezpieczenie medyczne i inne)Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ALPLA CHCESZ DOŁĄCZYĆ DO NAS? WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ LUB ZADZWOŃ: +48 452 135 817 

Młodszy specjalista ds. administracyjno- magazynowych
Młodszy specjalista ds. administracyjno- magazynowych
nowe Radomsko 2 dnia plecy

FRIGO LOGISTICS Sp. z o.o.Jesteśmy operatorem logistycznym produktów głęboko mrożonych.Posiadamy nowoczesne centra dystrybucyjne m. in. w Żninie, Radomsku, Błoniu, Czeladzi oraz w Żdżarach.Satysfakcja naszych Klientów oraz partnerskie relacje oparte na zaufaniu są dla nas najważniejsze. Dołącz do nas jako:Młodszy specjalista ds. administracyjno-magazynowych Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas,możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego,pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in. Prywatna Opieka Medyczna, ubezpieczenie grupowe,coroczne podwyżki wynagrodzenia,doładowania pieniężne na święta - 2 razy w roku.wsparcie i pomoc doświadczonej osoby w trakcie pierwszych tygodni pracy. Odnajdziesz się u nas jeśli:posiadasz umiejętność pracy w zespole:)obsługa komputera (pakiet MS Office) nie stanowi dla Ciebie problemu,chętnie angażujesz się w powierzone zadania,jesteś dyspozycyjny/na do pracy w systemie zmianowym (3 zmiany). Do Twoich obowiązków będzie należało m.in. :obsługa systemowa operacji związanych z przyjmowaniem dostaw,zarządzanie procesem kompletacji,weryfikacja oraz ewidencja dokumentów magazynowych,obsługa programu Qguar,współpraca z pozostałymi działami firmy.

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
1300000 zł
Radomsko 30+ kilka dni temu

MET-PRIM to dynamicznie rozwijająca się firma w branży metalowej. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży OPIS STANOWISKA: ·  Obsługa klientów sklepu stacjonarnego,·         Dbanie o ekspozycję asortymentu sklepu,·         Uzupełnianie stanów magazynowych,·         Wystawianie dokumentów sprzedażowych,·         Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem,·         Realizowanie zamówień sklepu internetowego,·         Obsługa narzędzi sprzedażowych,·         Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. WYMAGANIA: ·         Mile widziane doświadczenie w handlu,·         Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe,·         Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,·         Pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków,·         Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,·         Biegła obsługa komputera – MS Office,·         Dokładność, sumienność, pracowitość,·         Obsługa programu COMARCH ERP (będzie atutem)·         Wykształcenie min. średnie,·         Zaangażowanie w wykonywaną pracę,·         Umiejętność pracy w zespole,·         Prawo jazdy kat.B.   OFERUJEMY:·         Pracę w Firmie o ugruntowanej i rosnącej pozycji rynkowej w kraju i za granicą,·         Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,·         Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenie i osiągnięć·         Realny wpływ na rozwój sprzedaży w firmie·         Niezbędne narzędzia do pracy,·         Możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego,·         Świadczenia socjalne,·         Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane CV. Państwa CV będą brane pod uwagę w obecnym procesie rekrutacyjnym. Prosimy o zawarcie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Office manager /
Office manager /
849000 zł
Radomsko 30+ kilka dni temu

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:OFFICE MANAGERObowiązki:przygotowywanie rozliczeń do faktur, kontrola należności, zobowiązań,kontakt z klientem,koordynowanie obiegu korespondencji/ dokumentów i prowadzenie elektronicznej bazy dokumentów,bieżące wsparcie w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Zarządu Firmy oraz pracowników,współpraca z działem HR,komunikowanie się ze współpracownikami i przekazywanie im informacji o ich obowiązkach;efektywne komunikowanie się z przełożonymi w celu lepszego poznania i zrozumienia potrzeb firmy;podejmowanie współpracy z działem IT (m.in. w celu uzyskania pomocy technicznej związanej ze specjalistycznym oprogramowaniem, bazami danych, prowadzeniem wideokonferencjami itp.);prowadzenie potrzebnej dokumentacji;zarządzanie mediami społecznościowymi biura;rozwiązywanie pojawiających się problemów i trudności zgłaszanych zarówno przez klientów firmy, jak i pracowników;motywowanie na różne sposoby pracowników, aby działali bardziej efektywnie i produktywnie oraz osiągali cele wyznaczone przez firmę;realizowanie innych niezbędnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura.Wymagania:język angielski na poziomie C1doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,wykształcenie minimum średnie komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, samodzielność,bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,umiejętność obsługi urządzeń biurowych,prawa jazdy kat. B,pozytywnego nastawienia, odporność na stresMile widziana znajomość prawa dot. zatrudniania cudzoziemcówOferujemy:Umowę o pracę,Pakiet MultiSport, MultiLifeUbezpieczenie grupoweDoskonałą atmosferę,Narzędzia pracy,Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,Rozwój kompetencji językowych.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego aktualnego CV poprzez przyciski : „Dodaj załącznik” i „wyślij”. CV powinny zawierać klauzulę : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Asystent w dziale laboratorium- Produkcja elementów stalowych
Asystent w dziale laboratorium- Produkcja elementów stalowych
460000 zł
Radomsko 30+ kilka dni temu

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.Obecnie do jednego z naszych zakładów, z którymi współpracujemy poszukujemy osób na stanowisko:Asystent w dziale laboratoriumMiejsce pracy: RADOMSKOOferujemy:-stałe zatrudnienie,-wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji + premia uzależniona od wyników produkcyjnychWymagania:-studia kierunkowe,-gotowość do pracy w systemie jednozmianowy 7.00-15.00,-pomoc w przygotowaniu próbek,-nadzór nad terminowością dokonywanych zgłoszeń,-zaangażowanie,-dyspozycyjność,-odpowiedzialność,-punktualnośćOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego aktualnego CV poprzez przyciski : „Dodaj załącznik” i „wyślij”. CV powinny zawierać klauzulę : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Filtr