Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Siewierz
Specjalista ds. rozbieżności magazynowych
Specjalista ds. rozbieżności magazynowych
nowe Siewierz 30+ kilka dni temu

Reimagine what’s possible!Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Osoby na stanowisko:  Specjalista ds. rozbieżności magazynowych  Lokalizacja: SiewierzPrzełożony: Manager ds. rozbieżności magazynowychDo zadań Osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:   Kontrola i  bieżące rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowymi stanami butlowymi na magazynach wewnętrznych (zakłady, hurtownie farmaceutyczne, centra butlowe, agenci) oraz zewnętrznych (Klienci)Sprawdzanie i nadzorowanie poprawności atrybutów butli (CTN)Nadzór na poprawnością dokumentacji i ruchów butlowychWsparcie i zapewnienie pomocy w realizacji bieżącej polityki firmy i celów związanych z odpowiednimi procedurami magazynowymiOczekujemy:  Wykształcenia min. średniego. Wykształcenie wyższe (preferowane logistyczne) i doświadczenie magazynowe mile widzianeUmiejętności analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów, rzetelności, zaangażowania i doskonałej organizacji  Komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów i pracy w zespoleBardzo dobrej znajomości Excel i SAP mile widzianyZnajomości j. angielskiego będzie plusemOferujemy:  zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, premiaSzkolenia wdrożeniowePakiet socjalny, w tym małą kafeterię i opiekę medyczną w LuxmedDodatkowe ubezpieczenie grupowe  i uczestnictwo w programach  emerytalnych m zgodnie z zasadami spółkiPrzyjazną atmosferę pracy i rozwój wewnątrz firmy w wiodącej firmie na rynku gazów przemysłowych na świecieAir Products jest  największym na świecie producentem wodoru z ponad 80-letnim doświadczeniem w sektorze gazów przemysłowych. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie wodoru i gazów przemysłowych dostarczającymi bezpieczne, kompleksowe rozwiązania, inwestującymi w rzeczywiste projekty czystej energii na dużą skalę i napędzającymi branżę do rozwoju w celu tworzenia czystszej przyszłości. W Air Products pracujemy w środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i różnorodność. Integracja jest naszą kulturą, a każdy pracownik ma poczucie przynależności i znaczenia.  Odwiedź stronę internetową Air Products, aby dowiedzieć się o nas wiecej

Specjalista ds. Sprzedaży Centralnej
Specjalista ds. Sprzedaży Centralnej
Siewierz 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy ARK JOBS Sp. Z o.o. (nr cert 8631) pilnie poszukuje pracowników na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Centralnej.Miejsce pracy: SiewierzWymagane kwalifikacje:wykształcenie min. średnieZnajomość obsługi komputeradoświadczenie zawodowe w kontaktach z Klientamimile widziana znajomość SAPZakres obowiązków:opieka nad powierzonymi Klientamiprzedłużanie i negocjowanie umówudział w przetargach, licytacjachsporządzanie aneksów i nowych umów dla Klientówsporządzanie ofert sprzedażowychzarządzanie reklamacjami, kontami, zapytaniamiobsługa infoliniiobsługa skrzynki emailOferujemy:praca w systemie jednozmianowym 8-16 ( pon- pt) w poźniejszym etapie hybrydowoumowa o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapraca w renomowanej firmiezdobycie cennego doświadczenia i możliwości awansuKlauzula informacyjna: Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest ARK Agencja Pracy z siedzibą w Zawierciu (42-400) przy ul. Wierzbowej 16, tel.: (32) 67 03 520.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel.: +48 696 655 124.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Państwa zgoda, jak również przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (art. 221). Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, przy czym jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie. Cofnięcie zgody powoduje, że Państwa udział w procesach rekrutacji nie będzie możliwy.Odbiorcami Państwa danych osobowych są: upoważnieni pracownicy administratora; podmioty przetwarzające dane osobowe w jego imieniu; podmioty współpracujące (w tym potencjalni pracodawcy, na rzecz których prowadzona jest lub będzie rekrutacja).Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania procesu rekrutacji, w którym biorą Państwo udział, a w przypadku wyrażenia przez Państwa odrębnej zgody również przez czas trwania przyszłych rekrutacji (nie dłużej niż 12 miesięcy), w każdym razie nie dłużej niż do dnia wycofania zgody.Przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich usunięcia, przenoszenia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej stanowi warunek udziału w danym procesie rekrutacji lub przyszłych procesach rekrutacji.Ze szczegółową klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych można zapoznać się -tutaj- (dodać link do np. do strony polityki prywatności).      Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Pracownik do działu kadr i płac, księgowości SIEWIERZ
Pracownik do działu kadr i płac, księgowości SIEWIERZ
Siewierz 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Obsługa biura-sekretariatu,Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,Czuwanie nad koordynacją pracy firmy,Pracę związane z obsługą kadrową, płacową oraz wewnętrzną księgowością.Dbanie o wizerunek firmy.Oczekiwania:Wymagane doświadczenie związane z kadrami, płacami oraz księgowością.Chęci do pracy i rozwoju,Zaangażowanie w powierzone obowiązki,Odpowiedzialność za zlecone zadania,Doświadczenie w pracy biurowej,Obsługa komputera, telefonu, ksero.Wynagrodzenie:adekwatne do zaangażowania oraz umiejętności.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy.Numer telefonu: 53*******57

Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Administracji
Siewierz 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy ARK JOBS Sp. Z o.o. (nr cert 8631) pilnie poszukuje pracowników na stanowisko: Specjalista ds. AdministracjiMiejsce pracy: SiewierzWymagane kwalifikacje:wykształcenie min. średniekomunikatywna znajomość języka angielskiegodoświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym/biurowymZakres obowiązków:obsługa recepcjiorganizowanie sprawnej pracy biura nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biuranadzorowanie pracy firm współpracujących np. serwisowych, firm remontowo- budowlanychdbanie o przepływ dokumentacji pomiędzy działami firmyarchiwizacja dokumentów firmowych - skanowanieOferujemy:praca w systemie jednozmianowym 8-16 ( pon- pt)umowa o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapraca w renomowanej firmie zdobycie cennego doświadczenia i możliwości awansuKlauzula informacyjna: Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest ARK Agencja Pracy z siedzibą w Zawierciu (42-400) przy ul. Wierzbowej 16, tel.: (32) 67 03 520.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel.: +48 696 655 124.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Państwa zgoda, jak również przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (art. 221). Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, przy czym jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie. Cofnięcie zgody powoduje, że Państwa udział w procesach rekrutacji nie będzie możliwy.Odbiorcami Państwa danych osobowych są: upoważnieni pracownicy administratora; podmioty przetwarzające dane osobowe w jego imieniu; podmioty współpracujące (w tym potencjalni pracodawcy, na rzecz których prowadzona jest lub będzie rekrutacja).Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania procesu rekrutacji, w którym biorą Państwo udział, a w przypadku wyrażenia przez Państwa odrębnej zgody również przez czas trwania przyszłych rekrutacji (nie dłużej niż 12 miesięcy), w każdym razie nie dłużej niż do dnia wycofania zgody.Przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich usunięcia, przenoszenia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej stanowi warunek udziału w danym procesie rekrutacji lub przyszłych procesach rekrutacji.Ze szczegółową klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych można zapoznać się -tutaj- (dodać link do np. do strony polityki prywatności).      Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Pracownik pomocniczy w dziale kadr
Pracownik pomocniczy w dziale kadr
Siewierz 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy ARK JOBS Sp. Z O.O. (nr cer 8631) dla jednego ze swoich Klientów pilnie poszukuje pracownika pomocniczego w dziale kadr. Miejsce Pracy: Siewierz Wymagania: -wykształcenie min. średnie administracyjne, -podstawowa znajomość zagadnień kadrowych (akta osobowe, dokumentacja pracownicza, przepisy RODO), -mile widziane doświadczenie w archiwizacji dokumentów, -dobra znajomość pakietu MS Office, -dobra umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, -mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: -przygotowanie dokumentów pracowniczych do archiwizacji, -aktualizacja akt osobowych, -współpraca z działem personalnym. Oferujemy -umowę zlecenie na okres 3 miesięcy, -atrakcyjne wynagrodzenie, -pracę w firmie z zagranicznym kapitałem, -możliwość zdobycia cennego doświadczeni zawodowego. Osoby zainteresowane, spełniające w/w wymagania prosimy o aplikację lub kontakt osobisty w siedzibie biura ARK Agencja Pracy ul. Wierzbowa 16 H w Zawierciu. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę ARK Jobs Sp. z o. o. z siedzibą w Zawierciu.

Filtr