Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Kiedy życie przybiera nieoczekiwany obrót, nasza technologia i rozwiązania umożliwiają pracownikom medycznym podejmowanie świadomych decyzji diagnostycznych w celu poprawy opieki nad pacjentem. To jest nasz wspólny cel w Radiometer i to, co jednoczy nas wszystkich +4000 - bez względu na nasze role i miejsce na świecie, w którym się znajdujemy. Tworzenie wpływowych innowacji, takich jak nasze, nie dzieje się z dnia na dzień - wymaga bezkompromisowej wytrwałości, pasji i chęci wprowadzania zmian. Tutaj możesz się uczyć, rozwijać i planować niezwykle zróżnicowaną karierę.Stanowisko Asystenta Finansowego w Finance Shared Service Radiometer, w którego skład wchodzi obecnie 49 współpracowników w Stargardzie jest atrakcyjną, ale jednocześnie generującą dużo wyzwań ofertą. Praca w naszym zespole daje ogromne możliwości rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Jeżeli masz podstawową wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości i lubisz pracę administracyjną – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Radiometer z dumą współpracuje ze społecznością sześciu innych firm diagnostycznych w Danaher. Razem pracujemy w tempie zmian, aby poprawić jakość życia pacjentów dzięki narzędziom diagnostycznym, które stawiają czoła największym wyzwaniom zdrowotnym na świecie.Stanowisko to jest częścią działu finansowego zlokalizowanego w Stargardzie i będzie stanowiskiem hybrydowym.W tej roli zadania obejmują:Księgowanie i monitorowanie środków trwałych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacjąKsięgowanie i monitorowanie rozliczeń międzyokresowych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacjąUdzielanie wyjaśnień dotyczących odchyleń/potwierdzanie sald/przygotowywanie danych do audytów.Podstawowe wymagania na tym stanowisku obejmują:Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość lub pokrewne / technikum ekonomiczneDoświadczenie w międzynarodowym środowiskuBiegła znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie średniozaawansowanymDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zdobyte podczas staży, mile widziane doświadczenie w Centrum Usług Wspólnych Aby móc w pełni realizować powierzone zadania, niezbędne będzie posiadanie doświadczenia i kompetencji, które wymieniamy poniżej:Bardzo dobra znajomość programów MS Office, w szczególności ExcelaAnaliza danychCo możemy Tobie zaoferować?Zdobycie cennego doświadczenia, rozszerzenie kompetencji, a przede wszystkim pracę w dynamicznym zespole osób pełnych pasji.Oprócz powyższego, skupiając się na formalnej kwestii:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęBonus rocznyElastyczny czas pracy w systemie hybrydowymPrywatną opiekę medycznąDofinansowanie wakacji, świąt z ZFŚSDofinansowanie do posiłków w kantynieRównolegle prowadzimy rekrutacje na inne stanowiska w dziale finansów. Aplikuj a rekruter skontaktuje się w sprawie obecnej lub odpowiedniej dla Twojego doświadczenia oferty.Nie pozwól ulotnić się szansie na dobrą pracę - aplikuj!
BAT Agrar Sp. z o.o. wcześniej ATR Agrohandel od ponad 25 lat wspiera polskie rolnictwo. Pomaga rolnikom w maksymalizacji zysków z uprawy roli, dostarczając środki ochrony roślin, nawozy i materiał siewny oraz kupując płody rolne.Dołącz do nas, jeżeli posiadasz:wykształcenie min. średnie o profilu laboratoryjnym, mile widziane wyższe kierunkowebardzo dobrą znajomość zagadnień w zakresie gospodarki magazynowej oraz umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnychwymagane doświadczenie w pracy w laboratorium przy magazynie zbożowympłynną znajomość pakietu MS Officebardzo dobrą organizację pracy własnejsystematyczność, skrupulatność i terminowośćTwój zakres obowiązków:przyjmowanie, rejestracja i wydawanie surowców: zbóż, rzepaku, kukurydzypobieranie próbek do badań laboratoryjnychobsługa Rakorafu i wagi samochodowejwykonywanie bieżących analiz jakościowych zgodnie z ustalonymi normami i procedurami badawczymi wysyłka próbek zbóż do analizy zewnętrznejprowadzenie dokumentacji laboratoryjnej otrzymywanych wynikówprzygotowanie dokumentacji do kontroli weterynaryjnej i audytowej GMP+/REDcertdbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacja przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej zbóżnadzór nad urządzeniami laboratoryjnymi, terminowość wykonywania kalibracji (legalizacji)Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynkupracę stacjonarną w nowoczesnym biurze magazynustałe godziny pracy 8:00-16:00dofinansowania do szkoleń i kursówspotkania okazjonalne, integracyjne, wspólne wyjazdyprywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcędofinansowanie do pakietu Multi Sport ubezpieczenie na życiebezpłatny parkingbrak dress code’uzgrany, ambitny zespół
Opis oferty pracyFirma Solid Security dla swojego klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku recepcjonistki. Miejsce pracy Stargard. Rozpoczęcie pracy: 01.05.2024 Wymagania: -dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17 -komunikatywność -znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (proste rozmowy) Oferujemy: -160 godzin pracy w miesiącu -umowę o pracę -miłą atmosferę pracy Obowiązki: -wydawanie przepustek -przyjmowanie gości -obsługa recepcji Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: @
Opis oferty pracyDla naszego klienta, który jest producentem i dostawcą wysokiej klasy wyrobów stalowych poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży z językiem niemieckim. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych, osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych oraz pozyskiwanie klientów. Lokalizacja: Stargard, woj. Zachodniopomorskie Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie - Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą - Atrakcyjne wynagrodzenie + bonusy (premia sprzedażowa, premia urlopowa) - Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego - Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu - Kameralną i swobodną atmosferę – nie ma sztynwego dress code’u! Obowiązki: - Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Odwiedzanie klientów w ich siedzibach - Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacja produktów/usług - Opracowywanie strategii sprzedażowych i realizacja wyznaczonych celów - Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji projektów i zadań. Czego oczekujemy? - Doświadczenia w sprzedaży w firmie produkcyjnej - Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 - Prawa jazdy kat. B - Doskonałej znajomości pakietu Microsoft Office - Umięjętności komunikacyjnych i negocjacyjnych. Czekamy na Ciebie Aplikuj już teraz! Jesteśmy agencją pracy Office People Poland o numerze 30275.
DPD Polska, lider rynku usług kurierskich, do Oddziału Miejskiego w Stargardzie poszukuje osób do wsparcia Recepcji Do zadań należeć będzie wsparcie w zakresie:obsługi Klientów w Oddziale,przyjmowania i wydawania przesyłek Klientom,udzielania Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług,codziennych czynności związanych z funkcjonowaniem biura. Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,doświadczenia w pracy z klientem,dobrej organizacji pracy własnej,sprawnego posługiwania się komputerem – w szczególności pakietem MS Office,dążenia do realizacji powierzonych zadań,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków,minimum średniego wykształcenia. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenia,współpracę ze stabilną firmą,możliwości zdobywania doświadczenia,pozytywną atmosferę w zgranym zespole. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez aplikację. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi! Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki? Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł! Nie czekaj- aplikuj! Oferujemy: • wysokie wynagrodzenie miesięczne • umowę o pracę • pakiet benefitów • opieka medyczna • ubezpieczenie zdrowotne • stabilne godziny pracy • możliwość pracy hybrydowej • międzynarodowe środowisko • udział w globalnych projektach • stały rozwój umiejętności • liczne szkolenia Zadania: • przetwarzanie dokumentów • przygotowywanie umów, zamówień, faktur • zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisu • udział w ciekawych projektach Oczekujemy: • dobra znajomość języka angielskiego min. B1+ • dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2) • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 Zapraszam do kontaktu: Aleskandra Polonis Tel: 605 - pokaż numer telefonu -
Pracownik Administracyjno-Biurowy Miejsce pracy: Stargard Opis stanowiska • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • obsługa urządzeń biurowych, • archiwizacja dokumentacji firmy: faktur, pism, zamówień itd., • wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą: faktur, w-z, korekt itd., • prowadzenie raportów kasowych, • przygotowywanie dokumentacji do przekazania do Biura Rachunkowego, • monitorowanie spłaty należności i zobowiązań, • przygotowywanie ofert sprzedaży, przetargów i zamówień, • prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wymagania • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenie na podobnym stanowisku, • dobra znajomość programu MS Office: Word, Excel. • umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi: komputer, ksero, drukarka itd. • Język niemiecki w stopniu komunikatywnym • Prawo jazdy kat. B Oferujemy • dobre zarobki, • stacjonarną pracę, • pracę w prężnie działającej firmie, • pracę jednozmianową w godzinach 8-16. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.