Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Stargard
Junior Finance Administrator - Radiometer
Junior Finance Administrator - Radiometer
nowe Stargard 4 kilka dni temu

Kiedy życie przybiera nieoczekiwany obrót, nasza technologia i rozwiązania umożliwiają pracownikom medycznym podejmowanie świadomych decyzji diagnostycznych w celu poprawy opieki nad pacjentem. To jest nasz wspólny cel w Radiometer i to, co jednoczy nas wszystkich +4000 - bez względu na nasze role i miejsce na świecie, w którym się znajdujemy. Tworzenie wpływowych innowacji, takich jak nasze, nie dzieje się z dnia na dzień - wymaga bezkompromisowej wytrwałości, pasji i chęci wprowadzania zmian. Tutaj możesz się uczyć, rozwijać i planować niezwykle zróżnicowaną karierę.Stanowisko Asystenta Finansowego w Finance Shared Service Radiometer, w którego skład wchodzi obecnie 49 współpracowników w Stargardzie jest atrakcyjną, ale jednocześnie generującą dużo wyzwań ofertą. Praca w naszym zespole daje ogromne możliwości rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Jeżeli masz podstawową wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości i lubisz pracę administracyjną – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Radiometer z dumą współpracuje ze społecznością sześciu innych firm diagnostycznych w Danaher. Razem pracujemy w tempie zmian, aby poprawić jakość życia pacjentów dzięki narzędziom diagnostycznym, które stawiają czoła największym wyzwaniom zdrowotnym na świecie.Stanowisko to jest częścią działu finansowego zlokalizowanego w Stargardzie i będzie stanowiskiem hybrydowym.W tej roli zadania obejmują:Księgowanie i monitorowanie środków trwałych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacjąKsięgowanie i monitorowanie rozliczeń międzyokresowych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacjąUdzielanie wyjaśnień dotyczących odchyleń/potwierdzanie sald/przygotowywanie danych do audytów.Podstawowe wymagania na tym stanowisku obejmują:Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość lub pokrewne / technikum ekonomiczneDoświadczenie w międzynarodowym środowiskuBiegła znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie średniozaawansowanymDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zdobyte podczas staży, mile widziane doświadczenie w Centrum Usług Wspólnych Aby móc w pełni realizować powierzone zadania, niezbędne będzie posiadanie doświadczenia i kompetencji, które wymieniamy poniżej:Bardzo dobra znajomość programów MS Office, w szczególności ExcelaAnaliza danychCo możemy Tobie zaoferować?Zdobycie cennego doświadczenia, rozszerzenie kompetencji, a przede wszystkim pracę w dynamicznym zespole osób pełnych pasji.Oprócz powyższego, skupiając się na formalnej kwestii:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęBonus rocznyElastyczny czas pracy w systemie hybrydowymPrywatną opiekę medycznąDofinansowanie wakacji, świąt z ZFŚSDofinansowanie do posiłków w kantynieRównolegle prowadzimy rekrutacje na inne stanowiska w dziale finansów. Aplikuj a rekruter skontaktuje się w sprawie obecnej lub odpowiedniej dla Twojego doświadczenia oferty.Nie pozwól ulotnić się szansie na dobrą pracę - aplikuj! 

Specjalista do spraw kontroli jakości zbóż - Laborant/ka
Specjalista do spraw kontroli jakości zbóż - Laborant/ka
Stargard 9 dni plecy

BAT Agrar Sp. z o.o. wcześniej ATR Agrohandel od ponad 25 lat wspiera polskie rolnictwo. Pomaga rolnikom w maksymalizacji zysków z uprawy roli, dostarczając środki ochrony roślin, nawozy i materiał siewny oraz kupując płody rolne.Dołącz do nas, jeżeli posiadasz:wykształcenie min. średnie o profilu laboratoryjnym, mile widziane wyższe kierunkowebardzo dobrą znajomość zagadnień w zakresie gospodarki magazynowej oraz umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnychwymagane doświadczenie w pracy w laboratorium przy magazynie zbożowympłynną znajomość pakietu MS Officebardzo dobrą organizację pracy własnejsystematyczność, skrupulatność i terminowośćTwój zakres obowiązków:przyjmowanie, rejestracja i wydawanie surowców: zbóż, rzepaku, kukurydzypobieranie próbek do badań laboratoryjnychobsługa Rakorafu i wagi samochodowejwykonywanie bieżących analiz jakościowych zgodnie z ustalonymi normami i procedurami badawczymi wysyłka próbek zbóż do analizy zewnętrznejprowadzenie dokumentacji laboratoryjnej otrzymywanych wynikówprzygotowanie dokumentacji do kontroli weterynaryjnej i audytowej GMP+/REDcertdbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacja przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej zbóżnadzór nad urządzeniami laboratoryjnymi, terminowość wykonywania kalibracji (legalizacji)Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynkupracę stacjonarną w nowoczesnym biurze magazynustałe godziny pracy 8:00-16:00dofinansowania do szkoleń i kursówspotkania okazjonalne, integracyjne, wspólne wyjazdyprywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcędofinansowanie do pakietu Multi Sport ubezpieczenie na życiebezpłatny parkingbrak dress code’uzgrany, ambitny zespół

Recepcjonistka
Recepcjonistka
Stargard 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Solid Security dla swojego klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku recepcjonistki. Miejsce pracy Stargard. Rozpoczęcie pracy: 01.05.2024 Wymagania: -dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17 -komunikatywność -znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (proste rozmowy) Oferujemy: -160 godzin pracy w miesiącu -umowę o pracę -miłą atmosferę pracy Obowiązki: -wydawanie przepustek -przyjmowanie gości -obsługa recepcji Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: @

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim
Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim
Stargard 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta, który jest producentem i dostawcą wysokiej klasy wyrobów stalowych poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży z językiem niemieckim. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych, osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych oraz pozyskiwanie klientów. Lokalizacja: Stargard, woj. Zachodniopomorskie Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie - Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą - Atrakcyjne wynagrodzenie + bonusy (premia sprzedażowa, premia urlopowa) - Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego - Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu - Kameralną i swobodną atmosferę – nie ma sztynwego dress code’u! Obowiązki: - Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Odwiedzanie klientów w ich siedzibach - Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacja produktów/usług - Opracowywanie strategii sprzedażowych i realizacja wyznaczonych celów - Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji projektów i zadań. Czego oczekujemy? - Doświadczenia w sprzedaży w firmie produkcyjnej - Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 - Prawa jazdy kat. B - Doskonałej znajomości pakietu Microsoft Office - Umięjętności komunikacyjnych i negocjacyjnych. Czekamy na Ciebie Aplikuj już teraz! Jesteśmy agencją pracy Office People Poland o numerze 30275.

Wsparcie Recepcji DPD
Wsparcie Recepcji DPD
1050000 zł
Stargard 30+ kilka dni temu

DPD Polska, lider rynku usług kurierskich, do Oddziału Miejskiego w Stargardzie poszukuje osób do wsparcia  Recepcji Do zadań należeć będzie wsparcie w zakresie:obsługi Klientów w Oddziale,przyjmowania i wydawania przesyłek Klientom,udzielania Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług,codziennych czynności związanych z funkcjonowaniem biura. Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,doświadczenia w pracy z klientem,dobrej organizacji pracy własnej,sprawnego posługiwania się komputerem – w szczególności pakietem MS Office,dążenia do realizacji powierzonych zadań,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków,minimum średniego wykształcenia. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenia,współpracę ze stabilną firmą,możliwości zdobywania doświadczenia,pozytywną atmosferę w zgranym zespole. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez aplikację. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Specjalista administracyjny z językami obcymi
Specjalista administracyjny z językami obcymi
Stargard 30+ kilka dni temu

Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi! Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki? Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł! Nie czekaj- aplikuj! Oferujemy: • wysokie wynagrodzenie miesięczne • umowę o pracę • pakiet benefitów • opieka medyczna • ubezpieczenie zdrowotne • stabilne godziny pracy • możliwość pracy hybrydowej • międzynarodowe środowisko • udział w globalnych projektach • stały rozwój umiejętności • liczne szkolenia Zadania: • przetwarzanie dokumentów • przygotowywanie umów, zamówień, faktur • zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisu • udział w ciekawych projektach Oczekujemy: • dobra znajomość języka angielskiego min. B1+ • dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2) • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 Zapraszam do kontaktu: Aleskandra Polonis Tel: 605 - pokaż numer telefonu -

PRACA BIUROWA
PRACA BIUROWA
Stargard 30+ kilka dni temu

Pracownik Administracyjno-Biurowy Miejsce pracy: Stargard Opis stanowiska • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • obsługa urządzeń biurowych, • archiwizacja dokumentacji firmy: faktur, pism, zamówień itd., • wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą: faktur, w-z, korekt itd., • prowadzenie raportów kasowych, • przygotowywanie dokumentacji do przekazania do Biura Rachunkowego, • monitorowanie spłaty należności i zobowiązań, • przygotowywanie ofert sprzedaży, przetargów i zamówień, • prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wymagania • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenie na podobnym stanowisku, • dobra znajomość programu MS Office: Word, Excel. • umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi: komputer, ksero, drukarka itd. • Język niemiecki w stopniu komunikatywnym • Prawo jazdy kat. B Oferujemy • dobre zarobki, • stacjonarną pracę, • pracę w prężnie działającej firmie, • pracę jednozmianową w godzinach 8-16. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Filtr