Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Syców
Specjalista ds kadr i płac,  miejsce pracy SYCÓW
Specjalista ds kadr i płac, miejsce pracy SYCÓW
nowe Syców 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim niemal od 30 lat. Naszym celem, we współpracy z Klientami, jest zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej, maszyn oraz sprzętu rolniczego jak też nowych technologii.Od wielu lat nasze wysiłki skierowane są w budowanie silnej, stabilnej, bezpiecznej firmy o czytelnej, znanej marce zapewniającej satysfakcję klientów oraz rozwój pracowników.Realizujemy hasło "Razem możemy więcej!" w kontaktach z naszymi klientami oraz dostawcami. Wymagania : Doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds kadr i plac (wymagane minimum 2 lata), Doświadczenie zawodowe w organizacjach zatrudniających powyżej 100 osób będzie dodatkowym atutem,Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,Wykształcenie min. średnie,Samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia,Komunikatywność oraz bardzo dobra praca w Zespole,Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy, Zakres obowiązków:Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych,Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie,Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt,Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON,Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,Obsługa PPK,Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych,Oferujemy :Zatrudnienie u stabilnego Pracodawcy,Umowa o pracę od pierwszego dnia w dynamicznie rozwijającej się firmie,Grupowe ubezpieczenie na życie,

Recepcjonistka SPA
Recepcjonistka SPA
Syców 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko recepcjonistki w naszym ekskluzywnym spa. Recepcjonistka będzie odpowiedzialna za obsługę klientów, rezerwacje, udzielanie informacji o usługach spa oraz dbanie o profesjonalny wizerunek obiektu.Obowiązki:Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i osobistychPowitanie gości i udzielanie informacji na temat dostępnych usługObsługa systemu rezerwacyjnegoMonitorowanie stanu zapasów produktów i artykułów spaWspółpraca z zespołem, aby zapewnić doskonałe doświadczenie klientaRozwiązywanie ewentualnych problemów klientów z profesjonalizmem i uprzednim działaniemObsługa korespondencji i telefonówWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemZnajomość obsługi komputera i systemów rezerwacyjnychDoskonała komunikatywność i umiejętność obsługi klientaUmiejętność pracy w zespolePozytywne podejście i gotowość do nauki nowych umiejętnościZnajomość języka obcego (mile widziana)Oferujemy:Przyjazne środowisko pracy w luksusowym spaMożliwość rozwoju zawodowegoElastyczny grafik pracyAtrakcyjne wynagrodzenie

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Syców 30+ kilka dni temu

Producent mebli tapicerowanych i materacy, firma Comforteo z siedzibą w Opatowie k. Kępna poszukuje: Pracownika biurowego Miejsce pracy: Nowy Dwór nie wymagamy doświadczenia chętnie przyjmujemy osoby z wykształceniem średnim, Oferujemy: • Przyuczenie do wykonywanych obowiązków • Możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Zakres obowiązków: • Wykonywanie prac administracyjnych związanych z obsługą działu eksportu Wymagania: • Chęć rozwoju • Znajomość obsługi komputera • Komunikatywność • Dobra organizacja pracy • Znajomość programu Exel - warunek koniecznyProsimy o załączenie swojego CV za pośrednictwem OLX i dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w załączanym CV są zbierane dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Ma Pan/Pani prawo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych, poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych, ograniczenie przetwarzania danych, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych, wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego.

Filtr