Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Tarczyn
kreślarz CAD / technolog
kreślarz CAD / technolog
1200000 zł
nowe Tarczyn 30+ kilka dni temu

Firma Plandeki.pl zajmująca się produkcją plandek poszukuje pracownika na stanowisko:kreślarz CAD / technolog.   Miejsce pracy: Tarczyn Opis stanowiska pracy: ·        tworzenie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej plandek, ·        tworzenie bazy produktów, ·        ścisła współpraca z innymi działami. Wymagania:  ·        dobra znajomość programu AutoCad 2D, ·        dobra znajomość rysunku technicznego, ·        znajomość pakietu Office, ·        dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, Oferujemy:  ·        kompleksowe szkolenie wewnętrzne, ·        zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B ·        atrakcyjne wynagrodzenie, ·        pracę jednozmianową, ·        stabilną pracę w firmie z wieloletnim stażem na rynku pracy·       pakiet medyczny, ·        firmowe imprezy integracyjne.  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza lub na adres e-mail: biuro(at)plandeki.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
845000 zł
Tarczyn 30+ kilka dni temu

Smarth Sp. z o.o. to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce firm produkcyjnych w branży higieny osobistej pracowników, utrzymania czystości oraz higieny produkcji.W związku z dynamicznym rozwojem, Smarth Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:obsługa klienta odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień,dbanie o terminowość i poprawność realizacji zamówień, prowadzenie korespondencji z klientami i dostawcami, obsługa przesyłek kurierskich praca w systemie ERPwystawianie faktur sprzedaży,wystawianie faktur korekt oraz innych dokumentów,obsługa korespondencji i porządkowanie dokumentacji obsługa MS Office współpraca z pozostałymi działami firmy inne prace administracyjno-biuroweOd osoby zatrudnionej na tym stanowisku wymagamy:doświadczenia w pracy biurowejsolidności i systematycznościotwartościchęci do samodoskonalenia dobrej organizacji pracy i punktualnościznajomość Comarch Optima, ERP XL znajomość jęz. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację będzie dodatkowym atutemOsobie zatrudnionej na tym stanowisku zapewnimy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę w doświadczonym zespole służącym pomocą i wiedząmożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie przyjazną atmosferę

Pracownik biurowy - Koordynator
Pracownik biurowy - Koordynator
730000 zł
Tarczyn 30+ kilka dni temu

PROMAG OZE Sp. z o.o.Firma Promag OZE Sp. z o.o. powstała na początku 1999 roku jako firma usługowo-handlowa z zakresu projektowania, doradztwa, montażu oraz serwisu instalacji centralnego ogrzewania głównie z odnawialnych źródeł energii (OZE). Poprzez kilkunastoletnie doświadczenie, oraz profesjonalną wiedzę techniczną z zakresu pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych dostarczamy swoim klientom nowoczesne rozwiązania za przystępną cenę. Nasze projekty z zakresu instalacji solarnych do pozyskiwania ciepła i energii elektrycznej uzyskały uznanie wśród ponad 10 000 klientów indywidulanych w całym kraju, w budynkach użyteczności publicznej, halach produkcyjnych, ale także w inwestycjach objętych programami unijnymi dotyczącymi odnawialnych źródeł energii. Opis stanowiska:opracowywanie i bieżąca kontrola harmonogramu przeglądówefektywne zarządzanie grupami serwisowymitelefoniczny kontakt z klientamiraportowanie wyników pracyprace związane z dokumentacją biurowąOferujemy:kompleksowe wdrożenie do pracyniezbędne kursy oraz profesjonalne szkoleniapracę w młodym dynamicznym zespolepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuprzyjazną atmosferęmożliwość rozwoju zawodowegoatrakcyjne wynagrodzeniepracujemy w Łazach koło Sękocina, w godzinach 8-16,od poniedziałku do piątku Oczekujemy:umiejętności pracy w zespolesystematyczności i dokładnościanalitycznego zmysłusamodzielności w rozwiązywaniu problemówrozwiniętych umiejętności organizacyjnychkomunikatywności oraz kultury osobistejpodstawowej znajomości Excel'a i Word'aZapraszamy aplikowania przez olx.pl lub kontakt telefoniczny.

Filtr