Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Tarnów
Handlowiec - praca biurowa
Handlowiec - praca biurowa
nowe Tarnów wczoraj

Praca szuka człowieka!Jesteś z Tarnowa i masz doświadczenie w wycenie materiałów budowlanych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Oczekujemy: - Doświadczenia w wycenie materiałów budowlanych - Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność - Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań - Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie - Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu - Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a pracą, wyślij swoje CV na adres: biuro[a]drew-tartak.com lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 57*******05 Dołącz do naszego zespołu i wspólnie budujmy przyszłość! Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Tarnów 16 dni plecy

Agencja Up Recruitment ( KRAZ 13887) poszukuje kandydatów do pracy biurowej. Oferta skierowana do osób z terenu Tarnowa. Praca stacjonarna w biurze w Tarnowie, polegająca na rekrutacji pracowników do pracy w Holandii. Wymagania:- doświadczenie w pracy w Holandii lub telefonicznej obsłudze klienta - status ucznia lub studenta ( osoby poniżej 26 roku życia) - gotowość do pracy w godzinach 10.00-17.00 od poniedziałku do piątku - dobra organizacja pracy własnej - swobodne poruszanie się w social mediach oraz biegła obsługa pakietu office Oferujemy:- szkolenie wstępne i pomoc na każdym etapie pracy - niezbędny sprzęt do pracy - miłą atmosferę - pracę na umowę zlecenie ze stawką prowizyjną Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą RODO Informujemy ze skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Doradca zawodowy
Doradca zawodowy
Tarnów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Rozwoju Kompetencji i Przedsiębiorczości PROAKTYWNI do swojego zespołu w Tarnowie poszukujemy doradcy zawodowego. Opis stanowiska: osoba zatrudniona na stanowisku doradcy zawodowego będzie odpowiedzialny/a za: Tworzenie wraz z uczestnikiem projektu Indywidualnych Planów Działań (IPD) Dobór szkoleń, miejsc stażowych zgodnych z IPD Poszukiwanie wraz z uczestnikiem miejsc stażu/pracy Kompleksowe wsparcie uczestnika projektu prowadzące do rozwiązania jego problemu zawodowego/społecznego, podniesienia kompetencji/uzyskania kwalifikacji - doradztwo indywidualne Nawiązywanie kontaktów z pracodawcami, instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej Przygotowanie Uczestników Projektu do radzenia sobie w trudnych sytuacjach; rozwiązywanie problemów i motywowanie Uczestników Projektu na każdym etapie ich udziału w projekcie Prowadzenie dokumentacji Wymagania: Kandydat powinien posiadać podstawy wiedzy z psychologii, socjologii oraz pedagogiki, szczególnie z zakresu pracy z ludźmi dorosłymi. Powinien także orientować się w problematyce rynku pracy, instytucjach rynku pracy, zjawisku bezrobocia/ bierności zawodowej i jego wpływie na psychikę ludzi. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika, doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe dotyczące problematyki rynku pracy bądź doradztwa zawodowego. 200 godzin doświadczenia w świadczeniu usług doradztwa zawodowego Umiejętność stosowania różnorodnych metod pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami Komunikatywność, empatia, odporność emocjonalna, wytrwałość, cierpliwość i odpowiedzialność Samodzielność w dążeniu do wyznaczonych celów Bardzo dobra znajomość małopolskiego rynku pracy Umiejętność pracy z dokumentami Mile widziane: mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach zajmujących się udzielaniem wsparcia, ukierunkowanego na rozwiązanie problemu zawodowego osób w trudnej sytuacji na rynku pracy, w tym w projektach typu outplacement, finansowanych ze środków UE dodatkowo rekomendowane jest posiadanie doświadczenia związanego z coachingiem lub rekrutacją Oferujemy: Umowę o pracę – 1 etat. Pracę w przyjaznym zespole Fundacji odnoszącej sukcesy w realizacji wyznaczonych celów Możliwość współtworzenia ciekawych przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym, aktywizacyjnym i innowacyjno-badawczym w tym projektów o charakterze międzynarodowym- realizowanie własnych wizji i pomysłów Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kompetencji i doświadczenia zawodowego Istnieje możliwość podjęcia stałej współpracy przy realizacji projektów unijnych Prosimy o przesłanie : CV informacji o swoich dotychczasowych sukcesach zawodowych E-mail: @ ️ W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 530 - pokaż numer telefonu - Fundacja Rozwoju Kompetencji i Przedsiębiorczości PROAKTYWNI działa w obszarze usług szkoleniowo – rozwojowych na terenie województwa małopolskiego. Specjalizujemy się w tworzeniu i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Realizowane przez nas projekty są wskazywane jako przykłady dobrych praktyk przez Instytucje Wdrażające środki Unii Europejskiej. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Pracownik obsługi Klienta z j. niemieckim
Pracownik obsługi Klienta z j. niemieckim
Tarnów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGastamo Job Service poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Idealny kandydat powinien wykazywać się doskonałą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie, a także posiadać wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam w dalszym rozwoju naszych międzynarodowych relacji klientów i pracowników. Zakres obowiązków: Komunikacja z klientami i pracownikami firmy w języku niemieckim. Udzielanie wsparcia i doradztwa klientom. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu. Oferujemy: Wynagrodzenie: 5000 PLN brutto miesięcznie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji CV na adres e-mail: @ Dołącz do naszego zespołu i razem budujmy mosty między pracownikami a pracodawcami w Europie!

Tarnów: kasjer biurowy (także z orzeczeniem)
Tarnów: kasjer biurowy (także z orzeczeniem)
Tarnów 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Kasjer w biurze - praca tymczasowaOkres zatrudnienia: luty - marzec 2024 r.Wymiar czasu pracy: pełnyZmianowość: nie maCzas pracy: 8 godzin, tylko w dni roboczeZakres czynności: obsługa klienta, czynności powtarzalneOczekiwania:-sprawna obsługa komputera,-rzetelność,-niekaralność,-dyspozycyjność,-samodzielność,-wiarygodność płatnicza,-doświadczenie w obsłudze kasowej.Zatrudnienie dla osób do 26 roku życia lub osób niepełnosprawnych w ustalonej formie (również umowa o pracę).Wynagrodzenie: 4250 zł bruttoZgłoszenia prosimy przesyłać przez OLX lub kontaktować się telefonicznie.W treści prosimy wskazać posiadany ewentualnie stopień niepełnosprawności.

Koordynator ds. zarządzania projektami i procesami administracyjnymi
Koordynator ds. zarządzania projektami i procesami administracyjnymi
Tarnów 30+ kilka dni temu

Przyszedł czas na zmiany? Masz dość ciągłego prowadzenia za rękę i braku autonomii, a Twój przełożony bardziej dba o swoje stanowisko niż o dobro Twoje i firmy w której pracujesz? Praca nie pozwala Ci się rozwijać, jesteś skazany/a na nudne, powtarzalne zadania? Cierpi na tym Twoja samodzielność? Dodatkowo nie masz zgody na ułożenie swoich zadań w procesy, ciągle musisz się wszystkiego domyślać, nie wiesz czy przynosisz wartość dla firmy? Zapraszamy do nas, tu rozwiniesz skrzydła. Sprawdź czy pasujesz do nas, a my do Ciebie! Wspólnie możemy stworzyć coś wyjątkowego.Miejsce pracy: TarnówJesteś osobą, której szukamy, jeśli posiadasz:Wykształcenie wyższe, mile widziane: Administracja, zarządzanie projektamiMin. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą administracyjną firmy Zorientowanie na cele - koncentracja na osiąganiu zamierzonych celów, pod względem jakości, czasu i kosztów oraz silne zaangażowanie i skupienie na dostarczaniu wartościowych rozwiązań dla organizacjiAnalityczne myślenie - umiejętność analizy danych i informacji oraz podejmowania decyzji opartych na faktach i analizieElastyczność - gotowość do adaptacji do zmieniających się warunków, umiejętność pracy w środowisku charakteryzującym się dużą dynamiką i zmiennością Umiejętność efektywnego planowania, organizowania i monitorowania pracy - umiejętność nadawania priorytetówZarządzanie procesami - umiejętność analizy, projektowania, optymalizacji i zarządzania procesami biznesowymi w celu eliminacji marnotrawstwa, poprawy efektywności i zwiększania wartości dodanej w organizacjiUmiejętność skutecznego zarządzania projektami (umiejętność planowania projektów, tworzenia harmonogramów, budżetów oraz ich skuteczna realizacja, umiejętność identyfikowania, oceniania i zarządzania ryzykiem w projektach)Zdolność do szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowychUmiejętność współpracy - zdolność do efektywnej współpracy w zespoleCechy pożądane: Bardzo dobra znajomość Excela - tabele przestawne, obsługa makr, analiza danych biznesowychPrawo jazdy kat. BZorientowanie na ciągłą poprawę - silne zaangażowanie w dążenie do ciągłej poprawy procesówMile widziane - cechy przydatne:Znajomość Lean - technik, narzędzi i metodologiiZnajomość prawa pracyDoświadczenie w realizacji projektów dotyczących dotacji i dofinansowańNa czym będzie polegała Twoja praca?Działania proaktywne:Samodzielnie prowadzenie różnego rodzaju projektów (współpraca z partnerami zewnętrznymi i innymi działami firmy, gromadzenie niezbędnych danych)Zaangażowanie i skupienie na dostarczaniu wartościowych, innowacyjnych rozwiązań dla organizacjiAnaliza, projektowanie, optymalizacja i zarządzanie procesami biznesowymi w celu eliminacji marnotrawstwa, poprawy efektywności i zwiększania wartości dodanej dla klienta Działania powtarzalne:Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowychPełna obsługa procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnychKompleksowa obsługa banku (koordynacja należnościami i zobowiązaniami firmy)Kompleksowa obsługa dokumentacji księgowej i kadrowej (przygotowywanie dokumentacji do księgowości, weryfikacja jej poprawności pod kątem merytorycznym, koordynacja obiegu dokumentacji kadrowej)Organizacja eventów firmowych oraz urodzin pracownikówObsługa ubezpieczeń firmowych (analiza i zawieranie polis ubezpieczeniowych)Obsługa dokumentacji odpadowej (kompletowanie danych do sprawozdań z ochrony środowiska, zamawianie transportu i wystawianie kart BDO)Obsługa podnośników (prowadzenie dokumentacji do przeglądów UDT)Pracując z nami zyskujesz: samodzielność i różnorodny zakres obowiązków (40% zadania powtarzalne administracyjne, 60% własnych, samodzielnych projektów związanych ze strategią firmy)możliwość uczestnictwa w rozwoju organizacji i tym samym możliwość awansu w strukturach organizacyjnych serwisuwspółpraca z ludźmi z szeroką perspektywą widzeniapracę z wyjątkowymi ludźmi w miłej i przyjaznej atmosferze oraz wsparcie w procesie adaptacjipracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w dynamicznym rozwoju biznesu gwarancję satysfakcji z wykonywanej pracy8 godzinny tryb pracy z jasnymi i ponadprzeciętnymi zasadami zatrudnieniawolne wszystkie sobotycykliczne spotkania integracyjnezatrudnienie w pełnym wymiarze na umowę B2B lub umowę o pracęwynagrodzenie w początkowej fazie współpracy 5500 do 7000 brutto (kwota zależna od posiadanych umiejętności i stopnia dopasowania do organizacji)wynagrodzenie stałe, niezależne od osiąganych wynikówwłasne stanowisko pracy z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do pracy zniżki pracownicze na zakup produktów i usług serwisulokalizacja w centrum Tarnowa, 50 m od dworca PKPczas na wdrożenie pod okiem doświadczonej osobyTeraz trochę o nas - QService Do Huty - jesteśmy niezależnym serwisem samochodowym (slusarczyk-auto.pl bmw-slusarczyk.pl) o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym. Od 20 lat rozwiązujemy problemy właścicieli Bmw i Audi w zakresie naprawy i obsługi ich samochodów. Najważniejsza dla nas jest atmosfera i pasja do tego co robimy, co pozwala każdemu z nas realizować się w pracy. Równie dużą wagę przykładamy do bezpieczeństwa naszego i naszych klientów, dlatego od każdego członka naszego zespołu wymagamy maksymalnego zaangażowania w swoją rolę.Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz aplikować na powyższe stanowisko pracy, prześlij do nas swoje CV wraz z listem motywacyjnym oraz poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy, jeśli masz pytania dodatkowe, na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi - zadzwoń i dopytaj - 69*****77. Etapy rekrutacji:etap 1 - weryfikacja niezbędnych kompetencji - na tym etapie dowiesz się czy to co oferujesz, będzie wartością w naszej firmie. Odpowiemy na podstawie formularza OLX w ciągu 2 dnietap 2 - prześlemy ankietę online, która pomoże nam zidentyfikować Twoje mocne stronyetap 3 - rozmowa telefoniczna - około 1 h - powiemy Ci na czym polega praca i jak możesz wykorzystać swoje kompetencje etap 4 - spotkanie w siedzibie firmy - poznamy się i wspólnie ustalimy, czy pasujemy do siebieetap 5 - płatny tydzień próbny w firmie - wówczas pokażemy Ci jakimi wartościami się kierujemy i co jest dla nas ważne, abyś mógł/mogła świadomie podjąć decyzję o współpracyetap 6 - jeśli dotrzesz do tego miejsca, oznacza to że idealnie pasujesz do naszej organizacji (co nie jest łatwym zadaniem). Podejmiemy z Tobą  współpracę na okres próbny 3 miesięcy.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez F.H.U. “ŚLUSARCZYK” Jakub Ślusarczyk z siedzibą w 33-100 Tarnów, ul. Do Huty 19, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

Specjalista ds usług technicznych - TAURON
Specjalista ds usług technicznych - TAURON
230000 zł
Tarnów 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta pilnie szukamy osób do pracy w charakterze Specjalisty ds. usług technicznychOferujemy:umowę o pracęwynagrodzenie zasadnicze plus system premiowymożliwość uczestnictwa w programie MULTISPORT, Ubezpieczenie na życie, LUX-MEDpraca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00Oczekujemy:umiejętności obsługi komputera, w tym programów MS OFFICEdobrej komunikacjiumiejętności pracy w zespolewykształcenia minimum średniego w kierunku elektrycznym, elektronicznym lub telekomunikacyjnymOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal Osoby zainteresowane podjęcie pracy proszę o dołączenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)

Konstruktor Oferta pracy Konstruktor praca lub staż
Konstruktor Oferta pracy Konstruktor praca lub staż
Tarnów 30+ kilka dni temu

Oferta Pracy: Konstruktor - praca lub staż !!!Zapraszamy studentów !!! Grupa EPX poszukuje pracownika na stanowisko konstruktor - projektant - możliwa praca po godzinach jako dodatkowa. Do obowiązków pracownika należeć będzie współpraca z naszymi konstruktorami, projektowanie zabawek zgodnie z aktualnymi normami, sporządzenie dokumentacji czy obliczeń, układanie elementów na arkuszach itp. Praca w biurze w Pustkowie. Wymagania: – Umiejętność rysowania w programie Solid Works,AutoCad – Umiejętność czytania rysunku technicznego, – Wyobraźnia przestrzenna, – Sumienność i zaangażowanie, Zarobki adekwatne do umiejętności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na ***@e******.pl. W załaczniku przykładowe zestawy które produkujemy. Kontakt telefoniczny: +48698583787

Pracownik biurowy- Rekruter- stacjonarnie
Pracownik biurowy- Rekruter- stacjonarnie
1400000 zł
Tarnów 30+ kilka dni temu

Agencja Up Recruitment z Tarnowa ( KRAZ 13887) poszukuje osób- preferowani studenci/ uczniowie z Tarnowa do pracy stacjonarnej. Praca w biurze przy rekrutacji pracowników na rynek zagraniczny. Praca dla osób z Tarnowa i najbliższych okolic.Wymagamy:- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku- statusu ucznia lub studenta- biegłej obsługi pakietów biurowychGwarantujemy- pracę od poniedziałku do piątku około 6-8 h dziennie- pełne szkolenie wstępne i pomoc w czasie nauki- umowę zlecenie gdzie brutto  = netto ( dla studentów)- wynagrodzenie prowizyjne za każdą zrekrutowaną osobę ( brak podstawy)- niezbędny sprzęt do pracy- pracę całoroczną Uczniów/ studentów zainteresowanych ofertą pracy zapraszam do kontaktu lub przesyłania swoich aplikacji wraz z poniższą klauzulą rodo   z dopiskiem REKRUTER BIUROZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Up Recruitment Sp.Z o.o.  w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Rekruter
Rekruter
Tarnów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszej agencji Pośrednictwa Pracy zatrudnimy Rekruterów którzy beda rekrutowac do pracy za granicą Praca na pełny etat lub cześć etatu . Od 10 lat Organizujemy pracę za granicą w 4 Krajach w różnych branżach oraz na st technicznych Oferujemy Umowę zlecenie Wynagrodzenie prowizyjne plus budżet Szkolenia Narzędzia pracy Wymagania: Angielski A2 Doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze Klienta Nie wymagamy doświadczenia w pracy na st rekrutera w dziale HR

Sekretarka
Sekretarka
Tarnów 30+ kilka dni temu

Odbieranie telefonów Wykonywanie połączeń Przygotowywanie, obsługa obiegu dokumentów Prowadzenie kalendarza firmowego Wprowadzanie informacji do systemu

Spedytor
Spedytor
Tarnów 30+ kilka dni temu

Podlasie S.A. oddział Tarnów poszukuje SPEDYTORÓW Opis stanowiska: Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych w relacjach krajowych Codzienny kontakt z klientem, podwykonawcami i kierowcami Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu Monitorowanie realizacji dostaw, dbałość o jakość i terminowość wykonywanych usług Aktywne poszukiwanie firm przewozowych, Klientów Realizacja założeń budżetowych Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami Oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomości i swobody w obsłudze giełd transportowych Umiejętności nawiązywania oraz utrzymywania dobrych relacji z Klientami (mile widziana baza Klientów i Przewoźników) Odporności na stres oraz pracę po presją czasu Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię od realizacji celów Niezbędne narzędzia do pracy Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze firmy

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Tarnów 30+ kilka dni temu

Gastamo Job Service poszukuje Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim! Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego -mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta międzynarodowego. Oferujemy: - umowa o pracę, - wysokie prowizje związane z efektywnością pracy , -możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego. Miejsce wykonywanej pracy: TARNÓW Termin rozpoczęcia pracy: 01/2022

Filtr