Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Praca szuka człowieka!Jesteś z Tarnowa i masz doświadczenie w wycenie materiałów budowlanych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Oczekujemy: - Doświadczenia w wycenie materiałów budowlanych - Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność - Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań - Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie - Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu - Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a pracą, wyślij swoje CV na adres: biuro[a]drew-tartak.com lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 57*******05 Dołącz do naszego zespołu i wspólnie budujmy przyszłość! Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Agencja Up Recruitment ( KRAZ 13887) poszukuje kandydatów do pracy biurowej. Oferta skierowana do osób z terenu Tarnowa. Praca stacjonarna w biurze w Tarnowie, polegająca na rekrutacji pracowników do pracy w Holandii. Wymagania:- doświadczenie w pracy w Holandii lub telefonicznej obsłudze klienta - status ucznia lub studenta ( osoby poniżej 26 roku życia) - gotowość do pracy w godzinach 10.00-17.00 od poniedziałku do piątku - dobra organizacja pracy własnej - swobodne poruszanie się w social mediach oraz biegła obsługa pakietu office Oferujemy:- szkolenie wstępne i pomoc na każdym etapie pracy - niezbędny sprzęt do pracy - miłą atmosferę - pracę na umowę zlecenie ze stawką prowizyjną Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą RODO Informujemy ze skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Opis oferty pracyFundacja Rozwoju Kompetencji i Przedsiębiorczości PROAKTYWNI do swojego zespołu w Tarnowie poszukujemy doradcy zawodowego. Opis stanowiska: osoba zatrudniona na stanowisku doradcy zawodowego będzie odpowiedzialny/a za: Tworzenie wraz z uczestnikiem projektu Indywidualnych Planów Działań (IPD) Dobór szkoleń, miejsc stażowych zgodnych z IPD Poszukiwanie wraz z uczestnikiem miejsc stażu/pracy Kompleksowe wsparcie uczestnika projektu prowadzące do rozwiązania jego problemu zawodowego/społecznego, podniesienia kompetencji/uzyskania kwalifikacji - doradztwo indywidualne Nawiązywanie kontaktów z pracodawcami, instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej Przygotowanie Uczestników Projektu do radzenia sobie w trudnych sytuacjach; rozwiązywanie problemów i motywowanie Uczestników Projektu na każdym etapie ich udziału w projekcie Prowadzenie dokumentacji Wymagania: Kandydat powinien posiadać podstawy wiedzy z psychologii, socjologii oraz pedagogiki, szczególnie z zakresu pracy z ludźmi dorosłymi. Powinien także orientować się w problematyce rynku pracy, instytucjach rynku pracy, zjawisku bezrobocia/ bierności zawodowej i jego wpływie na psychikę ludzi. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika, doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe dotyczące problematyki rynku pracy bądź doradztwa zawodowego. 200 godzin doświadczenia w świadczeniu usług doradztwa zawodowego Umiejętność stosowania różnorodnych metod pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami Komunikatywność, empatia, odporność emocjonalna, wytrwałość, cierpliwość i odpowiedzialność Samodzielność w dążeniu do wyznaczonych celów Bardzo dobra znajomość małopolskiego rynku pracy Umiejętność pracy z dokumentami Mile widziane: mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach zajmujących się udzielaniem wsparcia, ukierunkowanego na rozwiązanie problemu zawodowego osób w trudnej sytuacji na rynku pracy, w tym w projektach typu outplacement, finansowanych ze środków UE dodatkowo rekomendowane jest posiadanie doświadczenia związanego z coachingiem lub rekrutacją Oferujemy: Umowę o pracę – 1 etat. Pracę w przyjaznym zespole Fundacji odnoszącej sukcesy w realizacji wyznaczonych celów Możliwość współtworzenia ciekawych przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym, aktywizacyjnym i innowacyjno-badawczym w tym projektów o charakterze międzynarodowym- realizowanie własnych wizji i pomysłów Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kompetencji i doświadczenia zawodowego Istnieje możliwość podjęcia stałej współpracy przy realizacji projektów unijnych Prosimy o przesłanie : CV informacji o swoich dotychczasowych sukcesach zawodowych E-mail: @ ️ W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 530 - pokaż numer telefonu - Fundacja Rozwoju Kompetencji i Przedsiębiorczości PROAKTYWNI działa w obszarze usług szkoleniowo – rozwojowych na terenie województwa małopolskiego. Specjalizujemy się w tworzeniu i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Realizowane przez nas projekty są wskazywane jako przykłady dobrych praktyk przez Instytucje Wdrażające środki Unii Europejskiej. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Opis oferty pracyGastamo Job Service poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Idealny kandydat powinien wykazywać się doskonałą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie, a także posiadać wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam w dalszym rozwoju naszych międzynarodowych relacji klientów i pracowników. Zakres obowiązków: Komunikacja z klientami i pracownikami firmy w języku niemieckim. Udzielanie wsparcia i doradztwa klientom. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu. Oferujemy: Wynagrodzenie: 5000 PLN brutto miesięcznie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji CV na adres e-mail: @ Dołącz do naszego zespołu i razem budujmy mosty między pracownikami a pracodawcami w Europie!
Stanowisko: Kasjer w biurze - praca tymczasowaOkres zatrudnienia: luty - marzec 2024 r.Wymiar czasu pracy: pełnyZmianowość: nie maCzas pracy: 8 godzin, tylko w dni roboczeZakres czynności: obsługa klienta, czynności powtarzalneOczekiwania:-sprawna obsługa komputera,-rzetelność,-niekaralność,-dyspozycyjność,-samodzielność,-wiarygodność płatnicza,-doświadczenie w obsłudze kasowej.Zatrudnienie dla osób do 26 roku życia lub osób niepełnosprawnych w ustalonej formie (również umowa o pracę).Wynagrodzenie: 4250 zł bruttoZgłoszenia prosimy przesyłać przez OLX lub kontaktować się telefonicznie.W treści prosimy wskazać posiadany ewentualnie stopień niepełnosprawności.
Przyszedł czas na zmiany? Masz dość ciągłego prowadzenia za rękę i braku autonomii, a Twój przełożony bardziej dba o swoje stanowisko niż o dobro Twoje i firmy w której pracujesz? Praca nie pozwala Ci się rozwijać, jesteś skazany/a na nudne, powtarzalne zadania? Cierpi na tym Twoja samodzielność? Dodatkowo nie masz zgody na ułożenie swoich zadań w procesy, ciągle musisz się wszystkiego domyślać, nie wiesz czy przynosisz wartość dla firmy? Zapraszamy do nas, tu rozwiniesz skrzydła. Sprawdź czy pasujesz do nas, a my do Ciebie! Wspólnie możemy stworzyć coś wyjątkowego.Miejsce pracy: TarnówJesteś osobą, której szukamy, jeśli posiadasz:Wykształcenie wyższe, mile widziane: Administracja, zarządzanie projektamiMin. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą administracyjną firmy Zorientowanie na cele - koncentracja na osiąganiu zamierzonych celów, pod względem jakości, czasu i kosztów oraz silne zaangażowanie i skupienie na dostarczaniu wartościowych rozwiązań dla organizacjiAnalityczne myślenie - umiejętność analizy danych i informacji oraz podejmowania decyzji opartych na faktach i analizieElastyczność - gotowość do adaptacji do zmieniających się warunków, umiejętność pracy w środowisku charakteryzującym się dużą dynamiką i zmiennością Umiejętność efektywnego planowania, organizowania i monitorowania pracy - umiejętność nadawania priorytetówZarządzanie procesami - umiejętność analizy, projektowania, optymalizacji i zarządzania procesami biznesowymi w celu eliminacji marnotrawstwa, poprawy efektywności i zwiększania wartości dodanej w organizacjiUmiejętność skutecznego zarządzania projektami (umiejętność planowania projektów, tworzenia harmonogramów, budżetów oraz ich skuteczna realizacja, umiejętność identyfikowania, oceniania i zarządzania ryzykiem w projektach)Zdolność do szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowychUmiejętność współpracy - zdolność do efektywnej współpracy w zespoleCechy pożądane: Bardzo dobra znajomość Excela - tabele przestawne, obsługa makr, analiza danych biznesowychPrawo jazdy kat. BZorientowanie na ciągłą poprawę - silne zaangażowanie w dążenie do ciągłej poprawy procesówMile widziane - cechy przydatne:Znajomość Lean - technik, narzędzi i metodologiiZnajomość prawa pracyDoświadczenie w realizacji projektów dotyczących dotacji i dofinansowańNa czym będzie polegała Twoja praca?Działania proaktywne:Samodzielnie prowadzenie różnego rodzaju projektów (współpraca z partnerami zewnętrznymi i innymi działami firmy, gromadzenie niezbędnych danych)Zaangażowanie i skupienie na dostarczaniu wartościowych, innowacyjnych rozwiązań dla organizacjiAnaliza, projektowanie, optymalizacja i zarządzanie procesami biznesowymi w celu eliminacji marnotrawstwa, poprawy efektywności i zwiększania wartości dodanej dla klienta Działania powtarzalne:Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowychPełna obsługa procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnychKompleksowa obsługa banku (koordynacja należnościami i zobowiązaniami firmy)Kompleksowa obsługa dokumentacji księgowej i kadrowej (przygotowywanie dokumentacji do księgowości, weryfikacja jej poprawności pod kątem merytorycznym, koordynacja obiegu dokumentacji kadrowej)Organizacja eventów firmowych oraz urodzin pracownikówObsługa ubezpieczeń firmowych (analiza i zawieranie polis ubezpieczeniowych)Obsługa dokumentacji odpadowej (kompletowanie danych do sprawozdań z ochrony środowiska, zamawianie transportu i wystawianie kart BDO)Obsługa podnośników (prowadzenie dokumentacji do przeglądów UDT)Pracując z nami zyskujesz: samodzielność i różnorodny zakres obowiązków (40% zadania powtarzalne administracyjne, 60% własnych, samodzielnych projektów związanych ze strategią firmy)możliwość uczestnictwa w rozwoju organizacji i tym samym możliwość awansu w strukturach organizacyjnych serwisuwspółpraca z ludźmi z szeroką perspektywą widzeniapracę z wyjątkowymi ludźmi w miłej i przyjaznej atmosferze oraz wsparcie w procesie adaptacjipracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w dynamicznym rozwoju biznesu gwarancję satysfakcji z wykonywanej pracy8 godzinny tryb pracy z jasnymi i ponadprzeciętnymi zasadami zatrudnieniawolne wszystkie sobotycykliczne spotkania integracyjnezatrudnienie w pełnym wymiarze na umowę B2B lub umowę o pracęwynagrodzenie w początkowej fazie współpracy 5500 do 7000 brutto (kwota zależna od posiadanych umiejętności i stopnia dopasowania do organizacji)wynagrodzenie stałe, niezależne od osiąganych wynikówwłasne stanowisko pracy z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do pracy zniżki pracownicze na zakup produktów i usług serwisulokalizacja w centrum Tarnowa, 50 m od dworca PKPczas na wdrożenie pod okiem doświadczonej osobyTeraz trochę o nas - QService Do Huty - jesteśmy niezależnym serwisem samochodowym (slusarczyk-auto.pl bmw-slusarczyk.pl) o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym. Od 20 lat rozwiązujemy problemy właścicieli Bmw i Audi w zakresie naprawy i obsługi ich samochodów. Najważniejsza dla nas jest atmosfera i pasja do tego co robimy, co pozwala każdemu z nas realizować się w pracy. Równie dużą wagę przykładamy do bezpieczeństwa naszego i naszych klientów, dlatego od każdego członka naszego zespołu wymagamy maksymalnego zaangażowania w swoją rolę.Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz aplikować na powyższe stanowisko pracy, prześlij do nas swoje CV wraz z listem motywacyjnym oraz poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy, jeśli masz pytania dodatkowe, na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi - zadzwoń i dopytaj - 69*****77. Etapy rekrutacji:etap 1 - weryfikacja niezbędnych kompetencji - na tym etapie dowiesz się czy to co oferujesz, będzie wartością w naszej firmie. Odpowiemy na podstawie formularza OLX w ciągu 2 dnietap 2 - prześlemy ankietę online, która pomoże nam zidentyfikować Twoje mocne stronyetap 3 - rozmowa telefoniczna - około 1 h - powiemy Ci na czym polega praca i jak możesz wykorzystać swoje kompetencje etap 4 - spotkanie w siedzibie firmy - poznamy się i wspólnie ustalimy, czy pasujemy do siebieetap 5 - płatny tydzień próbny w firmie - wówczas pokażemy Ci jakimi wartościami się kierujemy i co jest dla nas ważne, abyś mógł/mogła świadomie podjąć decyzję o współpracyetap 6 - jeśli dotrzesz do tego miejsca, oznacza to że idealnie pasujesz do naszej organizacji (co nie jest łatwym zadaniem). Podejmiemy z Tobą współpracę na okres próbny 3 miesięcy.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez F.H.U. “ŚLUSARCZYK” Jakub Ślusarczyk z siedzibą w 33-100 Tarnów, ul. Do Huty 19, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dla naszego Klienta pilnie szukamy osób do pracy w charakterze Specjalisty ds. usług technicznychOferujemy:umowę o pracęwynagrodzenie zasadnicze plus system premiowymożliwość uczestnictwa w programie MULTISPORT, Ubezpieczenie na życie, LUX-MEDpraca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00Oczekujemy:umiejętności obsługi komputera, w tym programów MS OFFICEdobrej komunikacjiumiejętności pracy w zespolewykształcenia minimum średniego w kierunku elektrycznym, elektronicznym lub telekomunikacyjnymOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal Osoby zainteresowane podjęcie pracy proszę o dołączenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)
Oferta Pracy: Konstruktor - praca lub staż !!!Zapraszamy studentów !!! Grupa EPX poszukuje pracownika na stanowisko konstruktor - projektant - możliwa praca po godzinach jako dodatkowa. Do obowiązków pracownika należeć będzie współpraca z naszymi konstruktorami, projektowanie zabawek zgodnie z aktualnymi normami, sporządzenie dokumentacji czy obliczeń, układanie elementów na arkuszach itp. Praca w biurze w Pustkowie. Wymagania: – Umiejętność rysowania w programie Solid Works,AutoCad – Umiejętność czytania rysunku technicznego, – Wyobraźnia przestrzenna, – Sumienność i zaangażowanie, Zarobki adekwatne do umiejętności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na ***@e******.pl. W załaczniku przykładowe zestawy które produkujemy. Kontakt telefoniczny: +48698583787
Agencja Up Recruitment z Tarnowa ( KRAZ 13887) poszukuje osób- preferowani studenci/ uczniowie z Tarnowa do pracy stacjonarnej. Praca w biurze przy rekrutacji pracowników na rynek zagraniczny. Praca dla osób z Tarnowa i najbliższych okolic.Wymagamy:- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku- statusu ucznia lub studenta- biegłej obsługi pakietów biurowychGwarantujemy- pracę od poniedziałku do piątku około 6-8 h dziennie- pełne szkolenie wstępne i pomoc w czasie nauki- umowę zlecenie gdzie brutto = netto ( dla studentów)- wynagrodzenie prowizyjne za każdą zrekrutowaną osobę ( brak podstawy)- niezbędny sprzęt do pracy- pracę całoroczną Uczniów/ studentów zainteresowanych ofertą pracy zapraszam do kontaktu lub przesyłania swoich aplikacji wraz z poniższą klauzulą rodo z dopiskiem REKRUTER BIUROZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Up Recruitment Sp.Z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Opis oferty pracyDo naszej agencji Pośrednictwa Pracy zatrudnimy Rekruterów którzy beda rekrutowac do pracy za granicą Praca na pełny etat lub cześć etatu . Od 10 lat Organizujemy pracę za granicą w 4 Krajach w różnych branżach oraz na st technicznych Oferujemy Umowę zlecenie Wynagrodzenie prowizyjne plus budżet Szkolenia Narzędzia pracy Wymagania: Angielski A2 Doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze Klienta Nie wymagamy doświadczenia w pracy na st rekrutera w dziale HR
Odbieranie telefonów Wykonywanie połączeń Przygotowywanie, obsługa obiegu dokumentów Prowadzenie kalendarza firmowego Wprowadzanie informacji do systemu
Podlasie S.A. oddział Tarnów poszukuje SPEDYTORÓW Opis stanowiska: Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych w relacjach krajowych Codzienny kontakt z klientem, podwykonawcami i kierowcami Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu Monitorowanie realizacji dostaw, dbałość o jakość i terminowość wykonywanych usług Aktywne poszukiwanie firm przewozowych, Klientów Realizacja założeń budżetowych Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami Oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomości i swobody w obsłudze giełd transportowych Umiejętności nawiązywania oraz utrzymywania dobrych relacji z Klientami (mile widziana baza Klientów i Przewoźników) Odporności na stres oraz pracę po presją czasu Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię od realizacji celów Niezbędne narzędzia do pracy Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze firmy
Gastamo Job Service poszukuje Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim! Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego -mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta międzynarodowego. Oferujemy: - umowa o pracę, - wysokie prowizje związane z efektywnością pracy , -możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego. Miejsce wykonywanej pracy: TARNÓW Termin rozpoczęcia pracy: 01/2022