Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Tarnowskie Góry
Pracownik Biurowy z językiem niemieckim
Pracownik Biurowy z językiem niemieckim
nowe Tarnowskie Góry 7 dni plecy

ProfilNET to firma, która zmienia sposób, w jaki myślimy o branży okien i drzwi aluminiowych oraz PVC. Tu nie tylko okna i drzwi tworzą przestrzeń, ale przede wszystkim ludzie. W ProfilNET pracujemy w atmosferze, która daje power! To miejsce, gdzie Twoje pomysły i energia naprawdę się liczą. W związku z tym, że nasze zespół stale rośnie szukamy właśnie Ciebie: Pracownik Biurowy z językiem niemieckimMiejsce pracy: Tarnowskie GóryTwoje obowiązki:- pomoc w przygotowaniu ofert handlowych w języku niemieckim- wsparcie w bieżących pracach Pracowników Działu Handlowego- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem zagranicznym- współpraca z Działem Transportu Wymagamy:- znajomości języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową- min B2- umiejętność obsługi urządzeń biurowych- nastawienie na rozwój zawodowy- zapewniamy kompleksowe wdrożenie do pracy- zmysł techniczny będzie dodatkowym atutem- jesteś idealnym kandydatem, jeśli praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność i łatwo nawiązujesz kontakty Zapewniamy:- umowę o pracę w trybie stacjonarnym w godzinach 08:00- 16:00- stałe możliwości rozwoju zawodowego poprzez podnoszenie kwalifikacji dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym- wsparcie doświadczonego zespołu na każdym etapie współpracy- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie- program poleceń dla pracowników- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach- kartę multisportInformujemy, że poszukujemy pracowników do dłuższej współpracy.Masz pytania- zadzwoń 32 740 44 19 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualną klauzulą RODO o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ProfilNET Sp. z o.o. Sp. k. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.ProfilNET Sp. z o.o. Sp. k.Adres:ul. Czarnohucka 1042-600 Tarnowskie Góry

Praca biuro, potrzebne chęci do pracy, nie wymagamy doświadczenia
Praca biuro, potrzebne chęci do pracy, nie wymagamy doświadczenia
Tarnowskie Góry 7 dni plecy

Wymagania:- podstawowa obsługa komputera i urządzeń biurowych;- realizowanie zadań administracyjno-biurowych;- kultura osobista- kultura chęć rozwoju swojej osoby i zwiększania Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Aplikacja musi zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Inspektor do Działu windykacji
Inspektor do Działu windykacji
Tarnowskie Góry 11 dni plecy

Twój zakres obowiązkówProwadzenie rozmów i negocjacji z najemcami posiadającymi zaległościKompleksowa analiza, uzgadnianie sald kont księgowych i rozrachunkowych NajemcówPrzygotowanie pism z zakresu windykacji należnościPrzygotowanie dokumentacji do postępowań sądowychWspółpraca z Działem KsięgowościWspółpraca z AdministracjamiArchiwizacja dokumentacji Nasze wymaganiaWykształcenie średnie lub wyższe (może być ostatni rok studiów)Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelUczciwość, sumienność, dokładność, rzetelność, systematycznośćUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność szybkiego uczenia sięDobra organizacja pracy i czasu pracyUmiejętność kontaktu z ludźmiIdentyfikacja problemów i poszukiwanie rozwiązańSamodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań Wykształcenie wyższe – kierunkowe (administracja, prawo, finanse lub pokrewne) będzie dodatkowym atutemTo oferujemyStabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuStanowisko dające możliwość rozwojuDobrą atmosferę w pracyDofinansowanie ZFŚS Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

(SZUKAM) Praca do Biura Podróży - Pracownik Biurowy
(SZUKAM) Praca do Biura Podróży - Pracownik Biurowy
720804 zł
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Osoby do Naszego zespołu branża turystyczna Biuro Podróży na stanowisko pracownika biurowego w dziale posprzedażowym. Zakres obowiązków:sprzedaż ubezpieczeń oraz usług dodatkowych obsługa klienta czynności pomocnicze w biurzewprowadzanie danych do wewnętrznego systemu CRMprzygotowanie zestawień oraz innych dokumentów zleconych przez przełożonegokompletowanie umów, dokumentówNasze wymagania wobec Kandydata to:dobra organizacja pracyKreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktówzaangażowanie i sumiennośćumiejętność pracy w zespolewykształcenie minimum średniesamodyscyplina, zdeterminowanie do osiągania założonych celówbardzo dobra znajomość obsługi komputeraswoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznychmile widziane doświadczenie w telemarketinguKandydatowi oferujemy:stałe zatrudnienie na pełny etatoprócz wynagrodzenia w postaci podstawy, atrakcyjny system prowizyjnyprzyjazną, rodzinną atmosferę w firmiewdrożenie w zakres obowiązkównarzędzia do pracy (komputer, telefon)ciekawe wyzwania, możliwość rozwoju osobistego i naukiPraca w godz: 8:00-16:00 , 10:00-18:00Z wybranymi Kandydatami skontaktujemy się telefonicznie w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.

Asystentka salonu kosmetycznego
Asystentka salonu kosmetycznego
530000 zł
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Poszukiwana asystentka do salonu kosmetycznego.Czy ta praca jest dla Ciebie? Potrzebujemy osoby, która zorganizuje pracę w salonie, dodatkowo jest komunikatywna i pozytywnie nastawiona do życia. Dlaczego HOLO? Nasz salon pracuje w sposób niestandardowy- stawiamy na pracę bez presji, w gronie naszych klientów. Kładziemy nacisk na długotrwałą współpracę z klientami, z którymi dobrze się współpracuje. Co będziesz robił?Kontakt i obsługa klienta, Organizacja działania salonu np. grafik, zapisywanie klientów, przygotowanie stanowisk pracy stylistkom, Tworzenie i prowadzenie mediów społecznościowych (Instagram)Co oferujemy?Umowa o pracę/zlecenie, Wymiar czasu pracy to: 4 dni w tygodniu, po 8 godzin,Możliwość doboru dodatkowych godzin zdalnie, Godziny pracy 10-18 lub 9-17, PON - CZW lub WT-PTNarzędzia pracy: kompletne stanowisko oraz programy, komputer, telefon Czego wymagamy?Wysokiej kultury osobistej, Umiejętności komunikacji z klientami i zespołem,Samodzielności i zaangażowania w działaniu,Umiejętności obsługi aplikacji Instagram, Osobowości zorganizowanej, umiejącej zarządzać czasem,Osoby mieszkającej w promieniu około 5km od centrum Tarnowskich GórJak Do Nas Dołączyć?Wyślij swoje CV przez OLX i nie zapomnij wypełnić ankiety,Musisz spełniać wymagania (czego wymagamy?), w innym wypadku Twoje zgłoszenie będzie odrzucone.WARUNEK KONIECZNY - PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA Z LINKU !

ASYSTENT ZARZĄDU chcący zostać menadżerem zarządzającym
ASYSTENT ZARZĄDU chcący zostać menadżerem zarządzającym
860000 zł
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma zajmująca się produkcją, importem i sprzedażą wyrobów medycznych w formule e-commerce poszukuje osoby na stanowisko:ASYSTENT ZARZĄDU z perspektywą objęcia w przyszłości stanowiska: MENEDŻERA ZARZĄDZAJĄCEGOMiejsce pracy: woj. śląskieSzukamy właśnie Ciebie jeśli:jesteś gotowy do pracy w elastycznym i nienormowanym czasie pracy; często w tym wieczorami i w weekendy,jesteś gotowy poświęcić czas wolny by inwestować w siebie i osiągać ambitne cele, zmiana stałego miejsca zamieszkania oraz wyjazdy służbowe nie są dla Ciebie problemem,w pełni angażujesz się w wykonywaną pracę,dążysz do rozwoju własnego oraz firmy,jesteś kreatywny, myślisz nieszablonowo i analitycznie,potrafisz podejmować szybkie i skuteczne decyzje,potrafisz zarządzać zespołem, nadzorować pracę i delegować zadania innym, szukasz stabilności i chcesz się związać na stałe z firmą,posłujesz się językiem angielskim na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie,chcesz chodzić do pracy z przyjemnością,mimo wielu różnych obowiązków,Oferujemy :Okres próbny który wynosi zazwyczaj około 6 miesięcy. W tym czasie nauki gdy będziemy przekazywać wiedzę wynagrodzenie wynosi 30,00 zł brutto za 1h. W przypadku pozytywnych wyników przy przyswajaniu wiedzy oraz zaangażowaniu w ten proces, oferujemy dodatkowe premie.· podczas kolejnych 6 miesięcy dalszej nauki oraz przejmowania pojedynczych zadań do samodzielnego wykonania wynagrodzenie wynosi od 30 zł brutto za 1h do 40 zł brutto za 1h.· po pierwszym roku przez kolejne 6 miesięcy gdy kolejne zadania zostają będą wykonywane samodzielnie oraz jesteś przełożonym kilku pracowników którym delegujesz zadania, potrafisz już weryfikować poprawność pracy podwładnych, wynagrodzenie wynosi od 45 zł brutto za 1h do 60 zł brutto za 1h.· podczas kolejnych 6 miesięcy delegujesz zadania większej grupie pracowników oraz masz nadzór nad wyodrębnionymi działami w firmie, wynagrodzenie wynosi od 65 zł brutto za 1h do 100 zł brutto za 1h.· po tym okresie powinieneś być zupełnie samodzielnym managerem na kontrakcie managerskim znającym wszystkie obszary działania firmy, współpracującym z pozostałymi managerami, podejmującym samodzielne decyzje i delegującym zadania podległym pracownikom. Wynagrodzenie w tym okresie wynosi od 100 zł brutto za 1h do 120 zł brutto za 1h.· Przekazanie specyficznego know-how w zakresie produktów, rynku, organizacji i strategii marketingowych naszej Firmy· Zapoznanie się systemami IT oraz możliwościami jakie daje nam współczesna technologia,· Nabycie wiedzy z zakresu prawa i uregulowań dotyczących wyrobów medycznych, Informacje dodatkowe:- Proces wdrażania wynosi 2 lata i jest to konieczny czas na pozyskanie umiejętności i wiedzy niezbędnej na stanowisku menedżera zarządzającego. Może on jednak być skrócony przy dużym zaangażowaniu czasu i chęci zainteresowanej osoby.Prosimy o przeslanie:- CV,- świadectw pracy,- listu motywacyjnego w którym zachęcisz nas abyśmy właśnie z Tobą rozpoczęli współpracę.

Filtr