Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Wejherowo
Pracownik ds. obsługi posprzedażowej
Pracownik ds. obsługi posprzedażowej
nowe Wejherowo 2 dnia plecy

Zakres obowiązkówWprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowegoWeryfikacja danych klienta i warunków handlowychWsparcie działu handlowego w obsłudze klienta Obsługa korespondencjiNasze wymaganiaBiegła obsługa komputera. Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracySamodzielnośćKomunikatywnośćkreatywność oraz determinacja w realizacji celówDoświadczenie mile widzianeOferujemyUmowa zlecenie /Umowa o pracę / B2BPracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o mocnej pozycji na rynku telekomunikacyjnymWspółpracę długofalowąSzkoleniaPrzyjemną atmosferęWsparcie ze strony zespołuMożliwość rozwoju zawodowegoAtrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od własnych wyników

Zatrudnię asystenta/asystentkę kierownika robót elektrycznych
Zatrudnię asystenta/asystentkę kierownika robót elektrycznych
Wejherowo 5 dni plecy

Firma Amel Sp. z o.o. działająca w branży elektrycznej, energetycznej i teletechnicznej w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni osobę na stanowisko:Zatrudnię asystenta/asystentkę kierownika robót elektrycznychZadania:- wykonywanie dokumentacji powykonawczej- wykonywanie protokołów pomiarowych- przygotowywanie ofert- wykonywanie kosztorysów- asystowanie przy prowadzeniu robót elektrycznych na budowach w TrójmieścieWymagania:- znajomość programów MS Office- obsługa podstawowych programów komputerowych do tworzenia i edytowania dokumentów- znajomość programu NORMA będzie dodatkowym atutem- wykształcenie bądź doświadczenie w branży elektrycznej, energetycznej bądź teletechnicznej będzie dodatkowym atutemOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę,- premię uznaniową,- stabilne zatrudnienie,- samochód służbowy,- możliwość rozwoju osobistego, wykonanie dodatkowych kursów i zdobycie uprawnień,- pracę w młodym i zgranym zespole.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres pawel.joskowski[małpa]amelsystemy.pl . Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: D

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta (Gniewino)
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta (Gniewino)
Wejherowo 6 dni plecy

Libru Sea Sp.z o.o. specjalizujemy się w kreowaniu i wdrażaniu innowacyjnych produktów z sektora ryb wędzonych oraz pieczonych. Swoją przewagę na rynku budujemy wokół wysokiej jakości produktów, zadowolenia Klientów i utrzymywania długofalowych relacji.Do zespołu poszukujemy Specjalisty/ki ds. sprzedaży, osoby ambitnej i stawiającej sobie najwyższe cele, zaangażowanego w projekty biznesowe. Cenimy sobie umiejętność pracy w zespole, otwartość i chęć podnoszenia własnych kwalifikacji. Zdolność samodzielnej pracy, elastyczność i poczucie humoru – to podstawowe cechy idealnego KandydataJako Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za:Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami w celu osiągnięcia korzyści biznesowychWsparcie Działu w realizacji strategii biznesowejAktualizacja tygodniowych planów promocjiPrzygotowywanie dokumentacji dla klienta, w tym kart produktowych i logistycznychWsparcie w efektywnym wprowadzaniu nowych produktów na rynekSporządzanie ofert produktowych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z wyznaczonym standardemPrzygotowywanie raportów i zestawieńObsługę klienta.Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuWysoko rozwiniętych zdolności negocjacyjnychWysoko rozwiniętej kultury osobistej, komunikatywności i otwartościUmiejętności organizacji pracy własnejUmiejętności budowania pozytywnych relacjiDobrej znajomości j. angielskiegoOferujemy:Możliwość aktywnego uczestniczenia w procesach usprawniania i wpływania na jakość pracyPracę w nowoczesnym środowisku produkcyjnym i bardzo dynamiczne rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmyStabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o Umowę o PracęWszelkie niezbędna narzędzia pracy (laptop, komórka itd.)

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci; elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja danych w systemach informatycznych; - przygotowywanie analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - umiejętność pracy pod presją czasu; - umiejętności negocjacyjne; - umiejętność zarówno współpracy jak i pracy samodzielnie; - umiejętność zarządzania czasem pracy oraz organizacja pracy własnej; - zaangażowanie w realizację celów i zadań zespołu; - dbałość o jakość realizowanych zadań, odpowiedzialność; - chęć nauki i rozwoju swojej wiedzy i kompetencji. Oferujemy: - umowa o pracę; - wynagrodzenie w wysokości 5194 zł brutto; - pracę w formie stacjonarnej (w biurze); - szkolenia stanowiskowe; - stałe miejsce oraz godziny pracy 07:00-15:00. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Obsługa umów i zgłoszeń Klientów - praca biurowa
Obsługa umów i zgłoszeń Klientów - praca biurowa
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja danych w systemach informatycznych; - przygotowywanie analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - umiejętność pracy pod presją czasu; - umiejętności negocjacyjne; - umiejętność zarówno współpracy jak i pracy samodzielnie; - umiejętność zarządzania czasem pracy oraz organizacja pracy własnej; - zaangażowanie w realizację celów i zadań zespołu; - dbałość o jakość realizowanych zadań, odpowiedzialność; - chęć nauki i rozwoju swojej wiedzy i kompetencji. Oferujemy: - umowa o pracę; - wynagrodzenie w wysokości 5194 zł brutto - pracę w formie stacjonarnej (w biurze); - szkolenia stanowiskowe; - stałe miejsce oraz godziny pracy 07:00-15:00. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant ds. Sprzedaży /Call center /Sprzedaż telefoniczna
Konsultant ds. Sprzedaży /Call center /Sprzedaż telefoniczna
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Przyjście do pracy dla Ciebie to tylko smutny obowiązek? Czas najwyższy to zmienić. Otwórz się na świat Call Center bo mamy dla Ciebie propozycję, jakiej nie możesz odmówić! Szukamy pozytywnych osobowości, które chcą się bawić, rozmawiać i pomagać naszym klientom. Dołącz do naszej paczki – Chopin Telewizja Kablowa! Dlaczego do nas? Godziny pracy: Bez obawy u Nas nie dostaniesz telefonu: “Proszę za godzinę być w pracy!” Stabilne godziny pracy to dla Nas podstawa, dzięki czemu i Ty możesz zaplanować czas dla siebie. Wynagrodzenie: Podstawa + premia. Im lepsza rozmowa tym lepsza premia. Zapracuj na swój sukces.  Atmosfera zespołu: Nasz zespół zawsze gra do jednaj bramki.  Kogo Szukamy? – nasze wymagania – wykształcenie min. średnie;  – doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego;  – umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;  – prawo jazdy kat. B;  – dyspozycyjność,  – umiejętność kreowania relacji handlowych i personalnych;  – sumienność, samodzielność, wysoka kultura osobista;  – umiejętność analitycznego myślenia;  – gotowość do pracy zmianowej;  – znajomość mediów społecznościowych.   Czy posiadasz już doświadczenie czy Call Center to miejsce dla Ciebie Zaczniemy oczywiście od szkolenia, abyś poznał/ła nasz świat!   Czy czujesz, że to dla Ciebie? Jeśli tak, to daj znać Nie czekaj! Przyłącz się do zespołu, w którym praca to nie tylko zadania, ale przede wszystkim przygoda! 

Pracownik sekretariatu kancelarii notarialnej
Pracownik sekretariatu kancelarii notarialnej
790000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Kancelaria Notarialna Marzeny Lewna w Wejherowie poszukuje osoby na stanowisko pracownik sekretariatu.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa sekretariatu,- przyjmowanie interesantów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, udzielanie informacji dotyczących niezbędnych dokumentów, orientacyjnych kosztów,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- prowadzenie repertorium elektronicznego RejNET Office, ksiąg notarialnych oraz rejestrów,- przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych,- przygotowywanie i wysyłka korespondencji,- przygotowywanie odpisów, wypisów, wyciągów, poświadczeń.Wymagania:- minimum roczne doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, znajomość programu RejNET Office, systemu Giif/Kas, przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych,- dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, zaangażowanie w pracę, samodzielne i szybkie działanie, dobra organizacja pracy, skrupulatność,- wysoka kultura osobista, komunikatywność,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- przyjazną atmosferę pracy.

Firma Tree Clone - Pracownik Biurowy - Dział Handlowy
Firma Tree Clone - Pracownik Biurowy - Dział Handlowy
670918 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:Pracownik Biurowy - Dział Handlowy Wymagania: •          wykształcenie średnie lub wyższe; •         mile widziane doświadczenie w branży stolarki Okna i Drzwi; •          dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) •          bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole •          odpowiedzialność, sumienność, dokładność, rzetelnośćznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - w stopniu komunikatywnym mile widzinaOferujemy: •          zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku •          zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełen etat

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
799000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Do naszej prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy pracownika biurowego.Praca pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.Praca wyłącznie w siedzibie firmy mieszczącej się w Rumi.Obowiązki:wprowadzanie faktur do systemu,wprowadzanie dokumentów rozchodów i przyjęć wewnętrznych,obsługa programów: Word, Excel,kontakt z dostawcami w sprawie korekt i faktur,kontakt z działem księgowości,wyszukiwanie ofert i zamówienia sprzętuodpowiedzialność za poprawny obieg dokumentów.Wymagania :znajomość Pakietu MS Office – głównie Word, Excel,mile widziane prawo jazdy kat. B,dbanie o poprawność wprowadzanych danych,dokładność i sumienność w wykonywanych obowiązkach,dobra organizacja pracy oraz komunikacja,mile widziane podstawowe umiejętności w projektowaniu,zaangażowanie w powierzone obowiązki.Oferujemy:stawka na początek 3500 netto,pierwszy miesiąc okres próbny umowa zlecenie,po okresie próbnym współpraca na zasadach B2B (4000 netto),płatny urlop,narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,program ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,zniżki na nasze produkty,możliwość zakupienia karty Multi Sport. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Praca biurowa 1/2 etatu
Praca biurowa 1/2 etatu
815000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Poszukuje do pracy osobę na stanowisko biurowe.Praca na 1/2 etatu , godziny pracy do ustaleniaBranża budowlanaObowiązki:pilnowanie oraz układanie dokumentacji firmy /pracownikówporządkowanie fakturwykonywanie telefonów do klientówwysyłanie zapytań ofertowych do dostawcówzamówienia materiałówprzygotowywanie oraz uporzatkowywanie dokumentacji dot.danej budowyprzygotowywanie dokumentacji materiałowejMile widziane doświadczenie, bądź podstawowa znajomość księgowości.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Sachbearbeiter/-in Innendienst Sie sind kontaktfreudig, gut organisiert und möchten sich weiterentwickeln? Dann sind Sie bei uns richtig! Wir – die Klose-Gruppe sind marktführender Massivholzmöbelproduzent in Europa. Mit einer bis 1890 reichenden Tradition, suchen wir die Herausforderung und realisieren immer wieder neue Ziele. Zur Betreuung unserer Gewerbekunden in Deutschland, Österreich und in der Schweiz suchen wir nach engagierten jungen oder junggebliebenen Mitarbeitern die Freude am Umgang mit Kunden haben. Sie bewältigen bei uns: die telefonische und schriftliche Beratung, Auftragsabwicklung, Terminüberwachung, Datenpflege, Zusammenarbeit mit dem Außendienst. Damit Sie sich bei uns wohlfühlen bieten wir: eine Position in Vollzeit, eine kollegiale Atmosphäre, ein geregeltes Arbeitsverhältnis, ein angenehmes Betriebsklima, gute Sozialleistungen. Ihr Beitrag zu unserem Erfolg: Sie sind sicher im Umgang mit den MS Office-Anwendungen, haben Freude am Telefonieren, verbunden mit ausgeprägten kommunikativen Fähigkeiten, Sie sind teamfähig, verantwortungsbewusst und durchsetzungsfähig und haben Erfahrung im Vertriebsinnendienst, sowie eine eigenständige und sorgfältige Arbeitsweise. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! Bitte vergessen Sie nicht die Klausel über den Datenschutz: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 28.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)"

Filtr