Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Wielogłowy
Asystent (-ka) Wsparcia Operacyjnego
Asystent (-ka) Wsparcia Operacyjnego
nowe Wielogłowy 4 kilka dni temu

Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko asystent (-ki) wsparcia operacyjnego w naszej firmie specjalizującej się w handlu oraz naprawie maszyn budowlanych. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać nasz zespół w codziennych zadaniach administracyjnych, kadrowych i obsłudze klienta.Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej.Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie ich do systemu.Wystawianie faktur oraz kontrola płatności.Koordynacja terminów napraw oraz dostaw.Administracja mediów społecznościowych i strony internetowej firmy.Współpraca z działem handlowym i technicznym w zakresie obsługi klienta.Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonych.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.Organizacja pracy własnej oraz zdolność do pracy w zespole.Zaangażowanie oraz chęć do nauki i rozwoju zawodowego.Co oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie kolegów z zespołu.Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze handlu, logistyki i naprawy maszyn budowlanych.Konkurencyjne wynagrodzenie.Dostępna odzież firmowa Engelbert StraussPakiet multisport.Codziennie obiady na koszt firmy.

PRZYJMĘ NA STAŻ Z URZĘDU PRACY - Pracownik biurowy
PRZYJMĘ NA STAŻ Z URZĘDU PRACY - Pracownik biurowy
Wielogłowy 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na staż z Urzędu Pracy na stanowisku: pracownik biurowy. Miejsce stażu: LUMORS, ul. Krakowska 46, 33-300 Nowy Sącz Wymagania: - status osoby bezrobotnej, posiadającej uprawnienia do odbycia stażu, zarejestrowanej w Sądeckim Urzędzie Pracy lub w Powiatowym Urzędzie Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego - wykształcenie min. średnie - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy Obowiązki: - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie - obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji listowej i mailowej - przygotowywanie protokołów, sprawozdań, redagowanie pism - kontakt z klientami - sporządzanie zamówień, wydawanie materiałów CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Filtr