Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Wieluń
Referent Badań i Rozwoju
Referent Badań i Rozwoju
nowe Wieluń 30+ kilka dni temu

GALA GROUP, z siedzibą w Ansbach w Niemczech, jest jednym z wiodących i najszybciej rozwijających się producentów świec, świec zapachowych, aromatów i akcesoriów do domu. Zatrudniamy około 4.000 pracowników i posiadamy zakłady produkcyjne w Europie, Ameryce Północnej i Indiach. Jesteśmy ekspertami, doskonale zaspokajamy specyficzne potrzeby klientów detalicznych i konsumentów na całym świecie, poprzez zastosowanie innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań. Koncentrujemy się na doskonaleniu naszych produktów, procesów obsługi klienta, technologii, a przede wszystkim komfortu pracy naszych pracowników.Do naszej lokalizacji w Wieluniu poszukujemy osoby na stanowisko: Referent Badań i Rozwoju Obszar odpowiedzialności:Wykonywanie wzorów świec.Poszukiwanie nowych rozwiązań mieszankowych.Opracowywanie propozycji modyfikacji bieżących mieszanek w odniesieniu do wyzwań jakościowych oraz technologicznych.Prowadzenie ewidencji zapachów i surowcówSporządzanie wymaganych sprawozdań i raportów.Wsparcie w organizacji prac w dziale badawczo-rozwojowym.Oczekiwania:Wykształcenie min. średnie.Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.Praktyczna znajomość pakietu MS Office.Komunikatywność i kreatywność.Umiejętność organizacji pracy i samodzielność.Doświadczenie w opracowywaniu procedur, instrukcji, raportów, harmonogramów będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Opiekę medyczną.Dofinansowanie do sportu.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Dofinansowanie do nauki języka angielskiego.

Zatrudnię kadrową w firmie w Wieluniu
Zatrudnię kadrową w firmie w Wieluniu
Wieluń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w biurze w Wieluniu. Zajmujemy się produkcją kwiatów doniczkowych. Firma mieści się w Wieluniu przy ul. Sieradzkiej 87. Oferujemy możliwość pracy stacjonarnej. Praca na cały lub pół etatu. Do obowiązków będzie należało: obsługa kadrowa pracownikówsporządzanie umów o pracęskładanie deklaracji do ZUS, USsporządzanie listy płacpomoc w innych pracach biurowych (wprowadzanie zamówień, faktur kosztowych itp)Wymagania:bardzo dobra znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość programu Symfonia Kadry i Płace; dobra znajomość programu Excel dokładność, skrupulatność Zainteresowanych prosimy o przysyłanie CV lub pytań mailem.telefon kontaktowy: 50*******44

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Wieluń 30+ kilka dni temu

Przyjmę osobę do prowadzenia biura. Firma z sektora transprtu-spedycji. Mile widziane osoby po szkole lub bez doświadczenia na staż. Praca na terenie wielunia.

Rejestratorka medyczna/Rejestrator medyczny
Rejestratorka medyczna/Rejestrator medyczny
Wieluń 30+ kilka dni temu

Grupa American Heart of Poland S.A. założona została z inicjatywy wybitnych lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych. W przeciągu kilkunastu lat stała się liderem sektora wysokospecjalistycznych usług medycznych. Obecnie Grupę AHP tworzy ponad 30 placówek medycznych, Centrum Badawczo-Rozwojowe, Uzdrowisko Ustroń oraz Szpital Weterynarii.W związku z dynamicznym rozwojem Naszej Grupy poszukujemy osoby na stanowisko:Rejestratorka medyczna/Rejestrator medycznyMiejsce pracy: Wieluń Opis stanowiska:rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów,ustalanie terminów przyjęć do specjalistów,telefoniczna obsługa pacjentów,udzielanie kompleksowej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych usług medycznych,dbanie o pozytywny wizerunek firmy,zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów,wprowadzanie danych o sprzedaży do systemu,przygotowywanie zestawień/raportów,archiwizacja dokumentacji medycznej. Wymagania:umiejętność obsługi komputera i programów biurowych, znajomość oprogramowania medycznego będzie dodatkowym atutem,umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach dużej ilości dokumentów,zdolność do pracy zespołowej oraz komunikatywność w kontakcie z personelem medycznym i pacjentami,dokładność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,mile widziane doświadczenie w obszarze rejestracji medycznej lub pracy w placówce medycznej. Oferujemy:umowę o pracę na cały etatpracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach,pracę, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o życie pacjentów,przyjazną atmosferę w kameralnym gronie młodych ludzi,dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej, ubezpieczenia na życie oraz szkieł korekcyjnych. Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem Państwa Danych jest American Heart of Poland S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń (https://ahop.pl). Jako Administrator Danych, jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie bezpieczeństwa Państwa danych osobowych oraz sposób ich wykorzystywania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami zawartymi w umowach. Wszelkich dodatkowych informacji możecie Państwo zasięgnąć u Inspektora Ochrony Danych (Inspektor Ochrony Danych: Łukasz Bieńkowski) pod adresem rodomałpaahop.pl lub listownie na adres podany jako adres siedziby Spółki. W celu zagwarantowania bezpieczeństwa Państwa danych, przeprowadzamy stałą ocenę skutków ochrony danych osobowych, uwzględniając ryzyka związane z przetwarzaniem tych danych oraz analizę ryzyka dla stosowanych przez Spółkę zabezpieczeń. Aktualnie stosujemy wysokiej klasy sprawdzone zabezpieczenia prewencyjne oraz mechanizmy monitorujące sposoby przetwarzania, przepływy oraz mechanizmy dostępu do posiadanych informacji, tak aby móc Państwu zagwarantować, że przetwarzanie danych odbywa się nie tylko zgodnie z prawem, ale również zgodnie z najlepszymi praktykami w dziedzinie zabezpieczania danych i systemów informatycznych. Obecnie Państwa dane pozostające w naszych zbiorach nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (UE), za wyjątkiem przypadków, w których wyrażą Państwo zgodę na takie przekazanie (np. w przypadku prowadzenia przez nas badań klinicznych na zlecenie podmiotów spoza UE) Dane te przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody na dokumencie aplikacyjnym, przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy.

Praca handlowo-biurowa
Praca handlowo-biurowa
Wieluń 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni osobę do pracy w biurze w firmie usługowo-handlowej w branży motoryzacyjnej. Do obowiązków należeć będzie wystawianie dokumentów handlowych, przyjmowanie zamówień, prowadzenie pozostałej dokumentacji biurowej i magazynowej. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata, bardzo dobra znajomość pakietu ms office, podstawowych programów graficznych, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B. , doświadczenie w pracy z klientami.  Umowa o pracę. CV proszę składać przez OLX.

Specjalista nadzoru farm wiatrowych
Specjalista nadzoru farm wiatrowych
Wieluń 30+ kilka dni temu

Firma Terna Energy S.A będąca wiodącym operatorem farm wiatrowych zatrudni do swojego biura lokalnego specjalistę nadzoru farm wiatrowychPodstawowy zakres Twoich obowiązków:Prowadzenie dokumentacji technicznej w powierzonym zakresie,Monitorowanie pracy instalacji wytwórczych w oparciu o zdalne systemy nadzorcze SCADA, również dyżury w weekendy.Nadzór oraz wprowadzanie danych do systemu SAP we wskazanym zakresie,Obsługa systemów powiązanych z obsługą farm wiatrowych, tj.: prewencyjnych, predykcyjnych, prognostycznychUtrzymywanie stałych kontaktów z innymi działami Firmy, dostawcami oraz podwykonawcami.Raportowanie oraz analizowanie danych produkcyjnychProwadzenie dokumentacji pracowniczejInne czynności biurowe zlecone przez przełożonegoCzego będziemy oczekiwać od Ciebie:Wykształcenia technicznego - elektrycznego/mechanicznego - pracujemy z maszynamiDobrej znajomości j.angielskiego - sprawdzimy to na rozmowieBiegłej znajomości środowiska Office - warunek koniecznyZnajomości systemów SCADA oraz podstawowego zakresu ITUprawnienia SEP E+D, mile widziane uprawnienia UDT podesty/suwniceCo możemy zaoferować:pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku w dynamicznym sektorze OZEPrace w oparciu o umowę o pracę.Możliwość intensywnych szkoleń branżowychJasna ścieżka kariery zawodowejOpieka medycznaZapraszamy do aplikowania.Uprzejmie informujemy, że po analizie dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Młodszy Specjalista ds. Technicznych
Młodszy Specjalista ds. Technicznych
Wieluń 30+ kilka dni temu

GALA GROUP, z siedzibą w Ansbach w Niemczech, jest jednym z wiodących i najszybciej rozwijających się producentów świec, świec zapachowych, aromatów i akcesoriów do domu. Zatrudniamy około 4.000 pracowników i posiadamy zakłady produkcyjne w Europie, Ameryce Północnej i Indiach. Jesteśmy ekspertami, doskonale zaspokajamy specyficzne potrzeby klientów detalicznych i konsumentów na całym świecie, poprzez zastosowanie innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań. Koncentrujemy się na doskonaleniu naszych produktów, procesów obsługi klienta, technologii, a przede wszystkim komfortu pracy naszych pracowników.Do naszej lokalizacji w Wieluniu poszukujemy: Młodszego Specjalisty ds. TechnicznychTwoje główne zadania to :Realizacja zakupów inwestycyjnych.Ustalanie wymagań konstrukcyjnych wynikających z założeń procesu produkcyjnego.Uruchamianie i wdrażanie maszyn i urządzeń.Nadzór nad działaniem firm zewnętrznych związanych z realizacją powierzonych zleceń.Oczekujemy:Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek mechanik konstrukcji maszyn. Mile widziani studenci ostatniego roku.Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość programu AutoCad.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń.Wsparcie rozwoju zawodowego poprzez regularne szkolenia.Płaską strukturę organizacyjną, otwartą, przyjazną atmosferę pracy.Opiekę medyczną.

Stażystka do pracy biurowej Wieluń
Stażystka do pracy biurowej Wieluń
347750 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

Agencja pracy FLexijob z siedzibą w Wieluniu poszukuje stażystki do pracy biurowejMiejsce odbywania stażu : Wieluń Zakres obowiązków:wypełnianie i składanie wniosków o (PESEL, meldunek, CFR,)zbieranie informacji i niezbędnych dokumentów w celu złożenia wnioskówzgłoszenie pracowników przez portal praca.gov.. ( oświadczenie,zezwolenie,powiadomienia o podjęciu pracy)bezpośredni kontakt z pracownikami w celu uzyskania informacji potrzebnych do wewnętrznego funkcjonowania firmyWymagania:dobra znajomość języka Polskiego AngielskiegoOferujemy:Umowę o stażDni pracy od poniedziałku do piątku od godziny 8-16Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon, komputer)Pomoc przy wdrożeniu na stanowiskoPrzyjazne środowisko pracyMożliwość rozwoju zawodowegoProsimy o umieszczenie na aplikacji klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).".

Asystent/ Asystentka Zarządu
Asystent/ Asystentka Zarządu
750000 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

Ania Holding tworzą trzy podmioty: Centrum Elektryczne „ANIA”, Firma Produkcyjno-Handlowa „JB” i Elektromarket. Kluczowe cechy naszych spółek to: bogata oferta produktowa, fachowa obsługa, wykwalifikowana kadra, nowoczesny park maszynowy i rozbudowana sieć partnerów biznesowych. Główna siedziba Holdingu mieści się w Wieluniu, ale baza naszych klientów i partnerów obejmuje cały świat. Poszukujemy osoby chcącej dołączyć do naszego zespołu. Czekamy na Ciebie, złóż swoje CV! ASYSTENTKA ZARZĄDU Twoje codzienne zadania:·       prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych koordynacja działań i operacji biurowych·       planowanie i organizowanie podróży służbowych oraz spotkań wewnętrznych·       zapewnianie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów·       zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną·       przygotowywanie dokumentów formalnych - pism, wniosków·       utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, dostawcami, klientami, urzędami w sprawach administracyjnych.·       dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji oraz zachowanie poufności·       bieżące zadania zlecone przez przełożonego·       prowadzenie archiwizacji dokumentacji w formie elektronicznej oraz fizycznej Idealny kandydat/kandydatka posiada:·       minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wsparcia zarządu/wyższej kadry zarządzającej·       bardzo dobre umiejętności organizacyjne, praca nad wieloma różnorodnymi zadaniami·       bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej·       zdolność do szybkiego kojarzenia faktów i przetwarzania informacji·       umiejętność ustalania priorytetów·       umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami i zmianami·       inicjatywę oraz samodzielność w działaniu·       znajomość pakietu Ms  Office (Word, Excel, Outlook)·       prawo jazdy kat. B·       wykształcenie wyższe·       komunikatywną znajomość języka angielskiego (weryfikację podczas rozmowy) Jeśli jesteś osobą: zdecydowaną, energiczną, proaktywną w szukaniu rozwiązań, a przy tym dyskretną i zaangażowaną to na Ciebie czekamy. Oferujemy:·       umowa o pracę·       atrakcyjne wynagrodzenie·       ubezpieczenie medyczne·       ZFŚS (paczki mikołajkowe dla dzieci, świąteczne świadczenia pieniężne)·       możliwość doskonalenia zawodowego (udział w kursach, szkoleniach)·       nowoczesne narzędzia pracy·       możliwość uczestniczenia w wydarzeniach sportowych·       bezpłatny parking dla pracownikówINFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY, DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH BOGUCCY SP. Z O.O., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń, NIP: 832 168 39 46 (dalej: CUW SP. Z O.O.), która przeprowadza pierwszy etap rekrutacji, a następnie mając na względzie prawnie uzasadniony interes w przesyłaniu danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych, w zależności od stanowiska, na jakie Pan/Pani aplikuje, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K. albo spółka JB SP. Z O.O.Po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, zostanie Pan/Pani poinformowany/poinformowana, która z wyżej wymienionych spółek jest odbiorcą Pana/Pani danych osobowych.Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:·        Przepis prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę – w zakresie następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV, liście motywacyjnym, jeżeli przekazuje Pan/Pani dane inne niż wyżej wymienione;·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych uzyskanych podczas badania potencjału zawodowego (jeśli będzie realizowane w toku rekrutacji);·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych do prowadzonych w przyszłości procesów rekrutacyjnych;·        Pani/Pana zgoda na przekazanie danych osobowych spółkom należącym do grupy przedsiębiorstw: spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K., spółka CUW SP. Z O.O., spółka JB SP. Z O.O. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;·        Uzasadniony interes następujących spółek należących do grupy przedsiębiorstw: spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K., spółka CUW SP. Z O.O., spółka JB SP. Z O.O – w zakresie danych osobowych udostępnionych w CV i liście motywacyjnym, zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, polegający na konieczności weryfikacji doświadczenia zawodowego i umiejętności kandydata przystępującego do rekrutacji na dane stanowisko.Administrator danych osobowych zapewnia realizację uprawnień wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”  lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”):1) Administrator pozyskał Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,2) Posiada Pani/Pan prawo  do: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (jeśli jest ona podstawą przetwarzania danych).3) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,4) Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani aplikuje, a następnie przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z Kodeksu Pracy tj. łącznie 3 lata, które mogą być związane z przebiegiem procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby prowadzenia przyszłych procesów rekrutacji – przez okres 3 lat od momentu złożenia CV, przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z Kodeksu Pracy, tj. łącznie 3 lata od momentu złożenia CV.5) Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń lub nr telefonu 43/843 41 45.6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.7) Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy).ZGODA NA PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH SPÓŁKOM NALEŻĄCYMDO GRUPY PRZEDSIĘBIORSTW W CELU PRZEPROWADZENIA PROCESU REKRUTACYJNEGOWyrażam zgodę na przesyłanie moich danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw (do której należą trzy spółki: spółka CUW SP. Z O.O., spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K. , spółka JB SP. Z O.O.) do wewnętrznych celów administracyjnych spółek należących do grupy przedsiębiorstw poprzez przekierowanie mojego CV do innego procesu rekrutacyjnego prowadzonego w ramach grupy przedsiębiorstw, w przypadku, kiedy doświadczenie zawodowe i umiejętności zawarte w CV odpowiadają innej ofercie pracy.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH W PRZYSZŁYCH PROCESACH REKRUTACYJNYCHJeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH BOGUCCY SP. Z O.O.  z siedzibą w WIELUNIU, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych”.   

Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
1485000 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje w okolicach Wielunia pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz!Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84.

Filtr