Sortowanie:
Znaleziony: 23 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Włocławek
Analityk Produktu i Rozwoju oferty - Włocławek
Analityk Produktu i Rozwoju oferty - Włocławek
nowe Włocławek 12 dnia plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę - Analityk Produktu i Rozwoju oferty- Włocławek OPIS Zapraszamy do aplikowania na stanowisko ds. Analityka Produktu i rozwoju oferty w naszej firmie, zlokalizowanej we Włocławku. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego 5-cio osobowego zespołu pracowników działu zakupów. Praca odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 w trybie stacjonarnym, co zapewni Ci dogodny harmonogram i możliwość efektywnego wykorzystania czasu. Wymagania, które są kluczowe dla tego stanowiska: • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, co umożliwi Ci swobodną komunikację zarówno wewnętrzną, jak i z partnerami zagranicznymi. Wymóg ten będzie weryfikowany na etapie rozmowy kwalifikacyjnej, • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się MS Excel, co pozwoli Ci skutecznie analizować dane i tworzyć potrzebne raporty, co zostanie zweryfikowane podczas rekrutacji, • Samodzielność, która będzie nieoceniona przy podejmowaniu decyzji oraz realizacji zadań projektowych. • Dobra organizacja czasu pracy, abyś mógł efektywnie zarządzać swoimi obowiązkami. • Dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, co jest kluczowe dla osiągania wysokiej jakości rezultatów. Naszym zespołem kieruje przekonanie, że pracownik jest najważniejszym aktywem firmy. Dlatego też, jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do nas, zapewniamy Ci: • Atrakcyjne wynagrodzenie na start w wysokości 6.500,00 zł brutto, które wraz z efektami pracy będzie tylko rosnąć. • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń w profesjonalnym środowisku. • Szansę na aktywny udział w procesach decyzyjnych i współtworzenie strategii firmy. • Możliwość wyjazdu na targi motoryzacyjne i do dostawców na całym świecie Jeśli jesteś zainteresowany(a) tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV. Wierzymy w różnorodność i równość szans, dlatego zachęcamy wszystkie osoby zainteresowane do aplikowania. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami. Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią dynamicznego środowiska, w którym Twoje umiejętności i zaangażowanie będą doceniane i rozwijane!

Agent Ubezpieczeniowy ze starterem Włocławek, Lipno, Kowal i
Agent Ubezpieczeniowy ze starterem Włocławek, Lipno, Kowal i
Włocławek 13 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteś osobą kreatywną? Chętnie nawiązujesz nowe kontakty? Chcesz mieć realny wpływ na swoją karierę zawodową? A może poszukujesz dodatkowej pracy? ZOSTAŃ AGENTEM UBEZPIECZENIOWYM PZU Poszukujemy osób, które: posiadają doświadczenie w pracy z klientem, są mobilne (spotkania z klientami w terenie), chcą podnosić swoje kwalifikacje, cenią sobie elastyczny czas pracy, potrafią aktywnie poszukiwać klientów, mają minimum średnie wykształcenie, nie były karane, prowadzą lub są gotowe założyć działalność gospodarczą. Oferujemy: współpracę z liderem ubezpieczeń, atrakcyjny system prowizyjny, dodatkowe wynagrodzenie za sprzedaż w pierwszych 24 miesiącach , indywidualny program wdrożenia oraz pakiet bezpłatnych szkoleń, jasno określoną ścieżkę rozwoju, konkursy sprzedażowe z nagrodami, program wsparcia – zniżki u naszych partnerów, materiały marketingowe i pomoc w otwarciu biura w kolejnym etapie kariery. Nie zniechęcaj się brakiem doświadczenia w tym zawodzie. Wiemy, że zdobywa się je z czasem. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r, poz 922) dla potrzeb procesu rekrutacyjnego, prowadzonego przez firmę PZU SA. Oświadczam, że podane przeze mnie dane są kompletne, zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie PZU SA z siedzibą w Warszawie (00-133) przy al. Jana Pawła II 24. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania. Dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia tego procesu.

Praca biurowa | SPRZEDAŻ | Obsługa Klienta| Włocławek
Praca biurowa | SPRZEDAŻ | Obsługa Klienta| Włocławek
Włocławek 19 dni plecy

Opis oferty pracyLubisz obsługę Klienta i kontakt z ludźmi? Masz zdolności komunikacyjne lub umiejętność lekkiego pióra? Chciałbyś/-abyś pracować w ambitnym zespole w dziale Sprzedaży bądź Marketingu w branży ecommerce? =MLAMP.pl= jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych e-sklepów z branży oświetleniowej i designerskiej w Polsce. Nasz Team tworzą młodzi absolwenci i studenci uczelni wyższych, jak i szkół średnich. Jaki będzie Twój zakres obowiązków: - obsługa telefoniczna i mailowa Klientów oraz producentów - nadzorowanie i realizacja zamówień, utrzymywanie stałych relacji z partnerami firmy - obsługa panelu e-sklepu - aktualizacja statusów zamówień i informacji o produktach - lub wprowadzanie bazy produktowej na sklep w pliku excel - bieżąca pomoc w weryfikacji i realizacji zamówień - stała współpraca z zespołem sprzedaży, marketingu i księgowości Czego od Ciebie oczekujemy: - komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanych zadaniach - analitycznego myślenia - znajomość programu Excel - min. wykształcenie średnie Co będzie Twoim dodatkowym atutem na rekrutacji? - doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub w dziale realizacji zamówień - doświadczenie w pracy w sklepie internetowym, np. Idosell, Presta / Allegro / Amazon lub eBay - znajomość programu graficznego GIMP/ PS / Canva / Corel / Illustrator - umiejętność szybkiego pisania lub "lekkiego pióra" - znajomość programu księgowego Subiekt lub Symfonia Co dla Ciebie oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym - pozytywną i przyjazną atmosferę oraz niezależne stanowisko pracy - dostęp do wiedzy z zakresu marketingu i sprzedaży na najwyższym poziomie - znaczne podniesienie kompetencji sprzedażowych i jakości obsługi klienta - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i osiąganych wyników Jeśli nie posiadasz doświadczenia pamiętaj, że musimy poświęcić czas osób z naszego zespołu żeby nauczyć Ciebie wielu umiejętności i zadań. Jeśli się ich nauczysz i będziesz wykonywał je dobrze po okresie próbnym zaoferujemy Tobie umowę na pełen etat i stałe miejsce w firmie :-) Uwaga - szukamy osób ambitnych i chętnych do nauki. Praca z nami to przygoda i praktyka w sferach sprzedaży i marketingu ecommerce. Pracujemy pon-pt. w godz. 8-16 w siedzibie firmy we Włocławku,. Jeśli czujesz że to oferta dla Ciebie lub chciałbyś nas komuś polecić wyślij zgłoszenie z CV i zdjęciem na adres rekrutacja()mlamp.pl z dopiskiem =Praca biurowa= Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prosimy zawrzeć w CV klauzulę o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami

Pracownik eksportu - konieczna znajomość języka angielskiego
Pracownik eksportu - konieczna znajomość języka angielskiego
Włocławek 29 dni plecy

Opis oferty pracyPraca w dziale sprzedaży z językiem angielskim. Nasza firma, ESEN Wojciech Michorzewski S.K.A., lider w branży motoryzacyjnej, poszukuje osoby na stanowisko Pracownika działu eksportu z biegłą znajomością języka angielskiego. Twoje zadania obejmą: • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej zgodnie z naszą firmową wizją; • Tworzenie raportów i analiz dotyczących prowadzonej działalności; • Utrzymywanie efektywnych relacji handlowych z kluczowymi klientami; • Przeprowadzanie negocjacji handlowych; • Bliska współpraca z pozostałymi działami firmy; • Nadzór nad kompletnością dokumentacji związanej ze sprzedażą i dostawami. Oczekujemy: • Umiejętności analitycznego myślenia, dzięki której wniesiesz wartość do naszego zespołu; • Mile widziane wykształcenie wyższe, potwierdzenie Twojej wiedzy; • Znajomość narzędzi MS Office, zwłaszcza Excela i Worda; • Umiejętność pracy zespołowej, kluczowa dla skutecznej kooperacji; • Umiejętność przetwarzania danych i wyciągania wniosków; • Umiejętność organizacji własnej pracy, by osiągać efektywność; • Biegła komunikacja w języku angielskim (min. poziom B2), niezbędna w relacjach z klientami; • Kreatywność, zaradność oraz pozytywne i aktywne podejście. W zamian oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym); • Szansę na rozwój w doświadczonej firmie działającej na rynku od 15 lat; • Pracę stacjonarną w Włocławku, dostosowaną do potrzeb – w godzinach 8-16 lub 9-17, od poniedziałku do piątku; • Stanowisko, które przynosi dużą samodzielność w ramach organizacji; • Pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze. Jeśli jesteś zainteresowany(a), prosimy o przesłanie swojego CV. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Podczas aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obecnych i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

Pracownik działu sprzedaży
Pracownik działu sprzedaży
Włocławek 29 dni plecy

Opis oferty pracyPracownik działu sprzedaży Firma Esen Wojciech Michorzewski S.K.A. działająca w branży motoryzacyjnej poszukuje do swojego zespołu pracownika do działu sprzedaży. Zakres obowiązków: • przygotowywanie ofert handlowych; • budowanie relacji handlowych z klientami, tworzenie prezentacji, mailing; • analizowanie zapytań, możliwości sprzedażowych; • analiza otoczenia konkurencyjnego; • umiejętność weryfikacji potrzeb klientów; • realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników

Specjalista ds. Remodelingu
Specjalista ds. Remodelingu
Włocławek 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. RemodelinguMiejsce pracy: Majster Budowlane ABC Włocławek (cała Polska)Zakres obowiązków·         Udział w procesie rozwoju sieci – praca przy otwarciach i przebudowach marketów na określonym etapieUłożenie towaru  zgodnie z Layoutem regałów·         Wdrażanie nowych rozwiązań funkcjonujących w Sieci Majster Budowlane ABC·         Udział w planowaniu zmian w sklepach·         Pomiary budynków i rysowanie szkicówWymaganiaDoświadczenie zawodowe poparte sukcesami i referencjami (doświadczenie w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);Umiejętności planowania i organizacji pracyUmiejętności zarządzania relacjami z klientem (wewnętrznym, zewnętrznym);Zorientowanie na realizację celu;Zdolności analityczne, techniczne i estetyczne;Pozytywne nastawienie i entuzjazmGotowość do wyjazdów służbowych (cała Polska) prawo jazdy kat. BOferujemyStabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV

Kierownik Działu Kadr
Kierownik Działu Kadr
940000 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

FIRMA G+P IZOMONT SP. Z O.O. z siedzibą we Włocławku przy ul. Smoczej 5,zatrudni pracownika na stanowisko KIEROWNIK DZIAŁU KADRMIEJSCE PRACY: WŁOCŁAWEKPoszukujemy osoby odpowiedzialnej, ambitnej z doświadczeniem.ZADANIA:Udział w procesach rekrutacyjnychProwadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami Bezpośrednia współpraca z działem KsięgowościProwadzenie ewidencji urlopów pracowniczychMonitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i przepisach podatkowychNadzór i zarządzanie dokumentacją personalną związaną z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnychWdrażanie nowo zatrudnionych pracowników z zakresu warunków zatrudnieniaWydawanie zaświadczeń dla pracownikówProwadzenie dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, umowy zlecenie, aneksy, zaświadczenie itp.)Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy: urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innychSporządzanie zgłoszeń do ZUSSporządzanie obowiązującej sprawozdawczości dla potrzeb ZUS oraz GUSMonitorowanie terminów badań lekarskich i wystawianie skierowańWspółpraca w zakresie medycyny pracy oraz BHPWYMAGANIA:Znajomość obsługi procesów kadrowychZnajomość obsługi programu PłatnikZnajomość pakietu MS Office (MS Excel, MS Word)Dobra znajomość prawa pracy (z uwzględnieniem rozliczania i ewidencji czasu pracy), ubezpieczeń społecznychMinimum 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi kadrowejWykształcenie kierunkowe - min. średnieSamodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz dokładnośćKomunikatywność i nastawienie na współpracę z klientem zewnętrznymZaangażowanie, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za wykonywane zadania OFERUJEMY:Umowę o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16Atrakcyjne warunki wynagrodzeniaPremie za zaangażowanie i dobre wyniki w pracyPrzyjazne i komfortowe warunki pracyZainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji (CV) na poniższy adres:e-mail lub kontakt telefoniczny pod numerem 542320851z dopiskiem KIEROWNIK DZIAŁU KADR  DOŁĄCZ DO NAS...ZAPRASZAMYProsimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zatrudnię Pracownika Biurowego
Zatrudnię Pracownika Biurowego
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Kancelaria Notarialna Wojciech Gołębiewski we Włocławku Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa klienta 2. Praca w systemie rejestracji aktów notarialnych Notariat 3. Prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii 4. Obsługa sekretariatu, w tym odbiór połączeń telefonicznych 5. Odbiór korespondencji oraz wysyłka poczty 6. Zarządzanie terminarzem 7. Obsługa poczty email Wymagania 1. doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej - WYMÓG KONIECZNY, 2. Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych 3. Wysoka kultura osobista 4. Punktualność i sumienność w wykonywaniu obowiązków 5. Wielozadaniowość 6. Umiejętność obsługi programu Microsoft Excel na poziomie podstawowym Informacje o stanowisku 1. Praca w godzinach 8-16 2. Umowa o pracę, na czas określony (3 miesiące okres próbny) 3. praca od 01 lutego 2024 roku

Koordynator biura
Koordynator biura
230000 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

ARK JOBS Sp. Z o.o. (nr cert 8631) pilnie poszukuje pracownika na stanowisko: Koordynator biuraMiejsce pracy: WłocławekZakres obowiązków:wsparcie administracyjne dla całej lokalizacji:-zamawianie materiałów biurowych, skanowanie dokumentó, archiwizacja, nadawanie i odbiór poczty i przesyłekorganizacja spotkań ( przepustek, sal konferencyjnych, opoeka nad Gościem, kontrola wejść/wyjść)obsługa połączeńnadzów nad firmami zewnętrznymiwprowadzanie faktur i zamówień do systemu WYMAGANIA:wykształcenie średnieznajomość obsługi komputera, pakietu MS Officeznajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymprawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programu SAPProsimy o dopisanie klauzuli:Klauzula zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez ARK Agencja Pracy w Zawierciu dla celów prowadzenia rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez ARK Agencja Pracy w Zawierciu w celu wykorzystania ich w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez ARK Agencja Pracy, w tym przesyłania mi ofert pracy oraz udostępnianie podanych przez mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom.Oświadczam, że administrator danych osobowych spełnił w stosunku do mnie obowiązek informacyjny wynikający z przepisów prawa.Klauzula informacyjna: Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest ARK Agencja Pracy z siedzibą w Zawierciu (42-400) przy ul. Wierzbowej 16, tel.: (32) 67 03 520.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel.: +48 696 655 124.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Państwa zgoda, jak również przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (art. 221). Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, przy czym jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie. Cofnięcie zgody powoduje, że Państwa udział w procesach rekrutacji nie będzie możliwy.Odbiorcami Państwa danych osobowych są: upoważnieni pracownicy administratora; podmioty przetwarzające dane osobowe w jego imieniu; podmioty współpracujące (w tym potencjalni pracodawcy, na rzecz których prowadzona jest lub będzie rekrutacja).Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania procesu rekrutacji, w którym biorą Państwo udział, a w przypadku wyrażenia przez Państwa odrębnej zgody również przez czas trwania przyszłych rekrutacji (nie dłużej niż 12 miesięcy), w każdym razie nie dłużej niż do dnia wycofania zgody.Przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich usunięcia, przenoszenia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej stanowi warunek udziału w danym procesie rekrutacji lub przyszłych procesach rekrutacji.Ze szczegółową klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych można zapoznać się -tutaj- (dodać link do np. do strony polityki prywatności).      Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Likwidator Szkód Majątkowych
Likwidator Szkód Majątkowych
850000 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Adam Żuchowski GROUP to firma z ponad 13 letnią historią świadcząca usługi dla krajowych towarzystw ubezpieczeniowych z zakresu likwidacji szkód.Współpracujemy z doświadczonymi rzeczoznawcami. Stawiamy na rozwój, nasz zespół nieustannie się powiększa. Podejmujemy współpracę z mobilnymi ekspertami w swoich dziedzinach, dzięki temu jesteśmy w stanie realizować zlecenia na terenie całej Polski.Poszukujemy kandydatów na stanowisko : LIKWIDATOR SZKÓD MAJĄTKOWYCHMiejsce pracy: WłocławekZakres obowiązków:·       Terminowe wykonywanie procesu merytorycznej likwidacji szkód,·       Przygotowywanie dokumentacji·       Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkody·       Gromadzenie i analiza informacji o szkodzie·       Pozyskanie dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody·       Przygotowywanie raportów podsumowujących proces likwidacji Nasze oczekiwania:·       Wykształcenie min. średnie, techniczne·       Doświadczenie zawodowe·       Znajomość programów do kosztorysowania i umiejętność korzystania z nich·       Umiejętności analityczne·       Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność·       Samodzielność w działaniu·       Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputeraW zamian oferujemy:·       Pracę  w miłej atmosferze·       Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B·       Wynagrodzenie od 4.500 zł do 10.000 zł w zależności od formy zatrudnienia i umiejętności·       Pracę w biurze  od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00·       Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze likwidacji szkódZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji OLX.Prosimy o dołączenie do CV poniższego zapisu:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w Adam Żuchowski GroupKlauzula Informacyjna RODO: W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , Adam Żuchowski Group niniejszym informuje, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest Adam Żuchowski Group  z siedzibą we Włocławku ul. Chmielna 24/118, zarejestrowana Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 88*****702, Regon: 340789671 – jako przeprowadzający rekrutację; 2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Adam Żuchowski Group można kontaktować się za pośrednictwem adresu email rodomalpazuchowskigroup.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji. 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata. 5. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem. 6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych . 7. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 

Praca biurowa
Praca biurowa
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję osoby do pracy biurowej w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca prowadzona również w porze nocnej. Oferuję umowę o pracę. Wymagania: bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych,zaangażowanie w prace. Poszukiwana osoba bezkonfliktowa i dyspozycyjna.

zatrudnię pracownika do biura rachunkowego
zatrudnię pracownika do biura rachunkowego
40 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika do biura rachunkowego / możliwość odbycia stażu.Praca w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze czasu pracy. Biuro rachunkowe z siedzibą w centrum miasta Włocławek.Oczekuję uczciwości, sumienności oraz odpowiedzialnego zaangażowania w wykonywaniu pracy, oczekuję wysokiej kultury osobistej i szacunku w relacjach z pracodawcą i klientami biura.

pracownik ds. kadr i płac
pracownik ds. kadr i płac
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie konkursu na stanowisko pracownika ds. kadr i płac Uprzejmie informujemy, że Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – pracownik ds. kadr i płac, w wymiarze 1 etat. Warunki przystąpienia do konkursu Do konkursu może przystąpić kandydat który posiada: - kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - doświadczenie na stanowisku ds. kadr i płac minimum 5 lat, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - wykształcenie minimum średnie lub wyższe, - umiejętność korzystania z komputera, urządzeń biurowych, programów komputerowych (min. Microsoft Office, Excel, Power Point) w tym znajomość systemu księgowo -kadrowego QNT, Wymagane cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, sumienność, terminowość, odpowiedzialność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Preferowane dodatkowe umiejętności: - znajomość zagadnień związanych z płacami i kadrami w państwowych jednostkach budżetowych. Zakres obowiązków pracownika ds. kadr i płac obejmuje m.in.: - Prowadzenie akt osobowych pracowników , - ewidencja urlopowa i czasu pracy, - przygotowanie projektów umów i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, - kierowanie pracowników na badania lekarskie, -ustalanie uprawnień pracowników do urlopów wypoczynkowych , - sporządzanie list płac pracowników, -sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników, - śledzenie zmian w przepisach prawa pracy oraz innych przepisów dotyczących jednostek budżetowych, - inne prace określone przez przełożonego. Wymagane dokumenty: - uzasadnienie przystąpienia do konkursu – list motywacyjny napisany odręcznie i podpisany, - życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz doświadczenia zawodowego, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - kopie dokumentów o ukończeniu kursów podnoszących kwalifikacje, - pisemne oświadczenie o niekaralności, - oświadczenie (do uzupełnienia), że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)-Załącznik Nr 1. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone datą sporządzenia i odręcznie podpisane. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów: Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: email: o s z @ o s z - w l o c l a w e k . p l lub składać osobiście, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2023 roku (tj. poniedziałek) w godzinach od 8:00-15:00 w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul. Witosa 2, 87-800 Włocławek (budynek Galerii Millenium). Dokumenty należy z podanym adresem do korespondencji lub numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „ Nabór kandydatów na stanowisko pracownik ds.kadr i płac". Aplikacje, które wpłynął po terminie, nie będą rozpatrywane. Po upływnie terminu do złożenia dokumentów, informacja o wyniku naboru, podana będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku (www.osz-wloclawek.pl) oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie OSZ. Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku zastrzega sobie możliwość do anulowania konkursu na stanowisko pracownik ds. kadr i płac bez podania przyczyny.

pracownik ds. kadr i płac
pracownik ds. kadr i płac
Włocławek 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie konkursu na stanowisko pracownika ds. kadr i płac Uprzejmie informujemy, że Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – pracownik ds. kadr i płac, w wymiarze 1 etat. Warunki przystąpienia do konkursu Do konkursu może przystąpić kandydat który posiada: - kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - doświadczenie na stanowisku ds. kadr i płac minimum 5 lat, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - wykształcenie minimum średnie lub wyższe, - umiejętność korzystania z komputera, urządzeń biurowych, programów komputerowych (min. Microsoft Office, Excel, Power Point) w tym znajomość systemu księgowo -kadrowego QNT, Wymagane cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, sumienność, terminowość, odpowiedzialność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Preferowane dodatkowe umiejętności: - znajomość zagadnień związanych z płacami i kadrami w państwowych jednostkach budżetowych. Zakres obowiązków pracownika ds. kadr i płac obejmuje m.in.: - Prowadzenie akt osobowych pracowników , - ewidencja urlopowa i czasu pracy, - przygotowanie projektów umów i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, - kierowanie pracowników na badania lekarskie, -ustalanie uprawnień pracowników do urlopów wypoczynkowych , - sporządzanie list płac pracowników, -sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników, - śledzenie zmian w przepisach prawa pracy oraz innych przepisów dotyczących jednostek budżetowych, - inne prace określone przez przełożonego. Wymagane dokumenty: - uzasadnienie przystąpienia do konkursu – list motywacyjny napisany odręcznie i podpisany, - życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz doświadczenia zawodowego, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - kopie dokumentów o ukończeniu kursów podnoszących kwalifikacje, - pisemne oświadczenie o niekaralności, - oświadczenie (do uzupełnienia), że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)-Załącznik Nr 1. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone datą sporządzenia i odręcznie podpisane. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów: Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: email: ***@o************.pl lub składać osobiście, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2023 roku (tj. poniedziałek) w godzinach od 8:00-15:00 w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul. Witosa 2, 87-800 Włocławek (budynek Galerii Millenium). Dokumenty należy z podanym adresem do korespondencji lub numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „ Nabór kandydatów na stanowisko pracownik ds.kadr i płac". Aplikacje, które wpłynął po terminie, nie będą rozpatrywane. Po upływnie terminu do złożenia dokumentów, informacja o wyniku naboru, podana będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku (www.***************** oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie OSZ. Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Dyrektor Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku zastrzega sobie możliwość do anulowania konkursu na stanowisko pracownik ds. kadr i płac bez podania przyczyny.

Specjalista ds. Personalnych
Specjalista ds. Personalnych
Włocławek 30+ kilka dni temu

Oferujemy: • pracę w największej firmie produkcyjnej we Włocławku • stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 100 letnią tradycją • międzynarodowe środowisko pracy • wyzwania i możliwość samorealizacji • rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (pakiet szkoleń wewnętrznych) • wpływ na kształt procesów w dziale i całej organizacji • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (06:00-08-00) • możliwość pracy zdalnej • pakiet benefitów (m.in.: prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twojej Rodziny, bezpłatny wstęp do wybranych klubów fitness, dofinansowane kursy językowe, zniżki firmowe na studia) Główne zadania: • zapewnienie wysokiej jakości procesów HR dotyczących całego cyklu życia pracownika w organizacji (od onboarding po offboarding) • ścisła współpraca z Biznesem: proponowanie rozwiązań w zakresie HR, rekomendacja działań dla poszczególnych obszarów, rekrutacja, ocena pracownicza, zarządzanie talentami, rozwój i szkolenia, badania opinii pracowniczej, systemy premiowe) • uczestniczenie w projektach HR (np. optymalizacja procesów, wdrażanie zmian w systemach HR, employer branding, komunikacja wewnętrzna) • prowadzenie analizy kluczowych wskaźników HR, przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Biznesu (ocena pracownicza, badanie opinii pracowniczej, systemy premiowe, bonusy, benefity, relacje pracownicze) • kreowanie pozytywnego wizerunku Pracodawcy na rynku Oczekiwania: • doświadczenie zawodowe w pracy w HR • prowadzenie/udział w kluczowych projektach firmowych • wykształcenie kierunkowe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia) • praktyczna znajomość pakietu MS Office: Excel, Power Point, MS Teams • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej • wysoko rozwinięte umiejętności planowania, ustawiania priorytetów • Mile widziane: • obsługa programu Miro • znajomość języka niemieckiego Aplikuj przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e8b4c0317bf9475bb07c0122750a4c4c lub na adres: @

Pracownik ds. rozwoju oferty z językiem angielskim
Pracownik ds. rozwoju oferty z językiem angielskim
Włocławek 30+ kilka dni temu

Firma z branży motoryzacyjnej ESEN Wojciech Michorzewski S.K.A. zatrudni na stanowisko: Pracownik ds. rozwoju oferty z językiem angielskim. Zakres obowiązków: • Współtworzenie i wdrażanie polityki zakupów zgodnie ze strategią firmy; • Budowanie bezpieczeństwa zakupowego poprzez dywersyfikację dostawców; • Sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą; • Utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi dostawcami; • Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy; • Nadzór nad kompletnością dokumentacji zakupowej i transportowej. Wymagania: • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2); • Dobra znajomość MS Excel. Powyższe wymagania będą weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po trzy miesięcznym okresie próbnym); • Perspektywę rozwoju w firmie działającej na rynku od 15 lat; • Jednozmianową pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15; • Pracę stacjonarną na terenie Włocławka; • Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie; • Pracę w młodym zespole, w dobrej atmosferze. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Biuro Rachunkowe szuka stażysty
Biuro Rachunkowe szuka stażysty
Włocławek 30+ kilka dni temu

Przyjmę osobę do przyuczenia na staż w charakterze pracownika biurowego w Biurze Finansowo-Rachunkowym " M I M" Spółka z o.o. we Włocławku. Wymagania: - wykształcenie średnie; - biegła obsługa komputera - osoba powinna być zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku Po stażu umowa o pracę na pełen etat Zapraszamy Serdecznie

praca
praca
Włocławek 30+ kilka dni temu

pilnie poszukuje pracownika do biura do 38 lat

DAM PRACE
DAM PRACE
Włocławek 30+ kilka dni temu

DAM PRACE W BIURZE KOBIECIE DO 38 LAT

Pracownik działu sprzedaży z językiem angielskim
Pracownik działu sprzedaży z językiem angielskim
Włocławek 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: - Współtworzenie i wdrażanie polityki sprzedaży zgodnie ze strategią firmy - Sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą - Utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi dostawcami - Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami - Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy - Nadzór nad kompletnością dokumentacji sprzedażowej i transportowej Wymagania: - Umiejętności analitycznego myślenia - Wykształcenie wyższe mile widziane - Znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word) - Umiejętność pracy w grupie - Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków - Zdolność planowania i organizowania pracy własnej - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. - Kandydat dodatkowo powinien być kreatywny i zaradny oraz mieć aktywne i entuzjastyczne podejście Oferujemy: - Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po trzy miesięcznym okresie próbnym) - Perspektywę rozwoju w firmie działającej na rynku od 15 lat - Pracę stacjonarną na terytorium Włocławka od poniedziałku do piątku - Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie - Pracę w młodym zespole, w dobrej atmosferze Pensja 5500zł brutto + premia w zależności od efektów pracy

Kierownik działu sprzedaży z językiem angielskim
Kierownik działu sprzedaży z językiem angielskim
Włocławek 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków - przygotowywanie ofert handlowych - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie prezentacji, mailing, - analizowanie zapytań, możliwości sprzedażowych - analiza otoczenia konkurencyjnego - umiejętność weryfikacji potrzeb klientów - realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, - budowanie relacji handlowych, - nadzór nad kompletnością dokumentacji sprzedażowej i transportowej - udział w międzynarodowych imprezach targowych oraz współudział w ich organizowaniu - zarządzanie zespołem sprzedawców Wymagania - Umiejętności analitycznego myślenia - Wykształcenie wyższe mile widziane - Znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word) - Umiejętność pracy w grupie - Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków - Zdolność planowania pracy zespołu i organizowania pracy własnej - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Kandydat dodatkowo powinien być kreatywny i zaradny oraz mieć aktywne i entuzjastyczne podejście Oferujemy: - Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po trzy miesięcznym okresie próbnym) - Perspektywę rozwoju w firmie działającej na rynku od 15 lat - Pracę stacjonarną na terytorium Włocławka od poniedziałku do piątku - Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie - Pracę w młodym zespole, w dobrej atmosferze Pensja 6500 zł brutto + premia w zależności od efektów pracy

Logistyk
Logistyk
Włocławek 30+ kilka dni temu

EFMETAL Sp. z o.o. jest firmą założoną w roku 2000. Od prawie 20 lat zajmujemy się produkcją systemów do przenoszenia ładunków, głównie zawiesi linowych oraz konfekcjonowaniem i sprzedażą lin stalowych. Poszukujemy osoby na stanowisko: Logistyk Miejsce pracy: Włocławek, siedziba firmy. Zakres obowiązków: - przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej, - weryfikacja towaru przygotowanego do wysyłki, - kontakt z dostawcami w celu realizacji dostaw, - przetwarzanie reklamacji logistycznych z dostawcami, - poszukiwanie nowych, efektywniejszych przewoźników, analiza i weryfikacja kosztów logistycznych, - identyfikacja ryzyka dotyczącego przyszłych dostaw. Oczekiwania od Kandydata: - wykształcenie wyższe, - obsługa pakietu MS Office, - prawo jazdy kat. B, - doświadczenie w pracy z dostawcami, - umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz inicjatywa w działaniu, - bardzo dobra organizacja pracy. Kandydatowi oferujemy: - umowę o pracę po okresie próbnym, - niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, komputer), - program wdrożeniowy na start, - samodzielne stanowisko pracy w siedzibie firmy, - konkurencyjne warunki płacowe, - rozwój zawodowy, - dostęp do grupowego ubezpieczenia na życie. Klauzula RODO „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. „Zostałem poinformowany/na, iż dane osobowe będą przechowywane do czasy zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia do upływu okresu uregulowanego przepisami kodeksu pracy. Zostałem poinformowany/na, iż osoba udostępniająca dane osobowe ma prawo żądania od administratora danych dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych czy też usunięcia lub ograniczenia przetwarzania albo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.”

Specjalista ds obsługi Klienta, pracownik biurowy
Specjalista ds obsługi Klienta, pracownik biurowy
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Działu Obsługi Klienta, pracownik Biurowy Włocławek Opis stanowiska: Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów: sprzedażowa i posprzedażowa Fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży Realizacja zadań biurowych Doradztwo w zakresie oferty firmy Dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów Budowanie bazy klientów Realizacja innych powierzonych zadań Oferujemy: Umowę o pracę po okresie próbnym 3mce Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku Pracę w miłym i dynamicznym zespole Możliwość zdobycia cennego doświadczenia Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca poniedziałek - piątek w biurze Wymagania: Wykształcenie minimum średnie Mile widziani absolwenci wyższych uczelni Znajomość ogólna prawa cywilnego będzie dodatkowym atutem Samodzielność oraz dobra organizacja pracy Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, swoboda wypowiedzi, empatia Umiejętność szybkiego uczenia się Umiejętność redagowania, tworzenia pism i innych dokumentów Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji Bardzo dobra znajomość obsługi komputera Pakiet Office, Outlook Odporność na stres Dynamizm, zaangażowanie i motywacja do pracy Mile widziane osoby zamieszkałe we Włocławku lub okolicach Prawo jazdy kat. B mile widziane Niekaralność - wymagane zaświadczenie z sądu, CV wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy przesłać za pomocą przycisku Aplikuj. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.

Filtr