Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Wodzisław Śląski
Specjalista ds. obsługi księgowej i dokumentacji celnej
Specjalista ds. obsługi księgowej i dokumentacji celnej
nowe Wodzisław Śląski 6 dni plecy

Firma Luxecasting Poland Bodtech poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Księgowej i Kadrowej, która będzie odpowiedzialna za efektywną komunikację z księgową kadrową, przygotowywanie dokumentów, pisanie wniosków i deklaracji, prowadzenie spraw związanych z Intrastatem, BDO, zarządzanie zakupami w firmie oraz obsługę korespondencji. Obowiązki:- Umiejętność wypełniania zgłoszeń celnych importowych/eksportowych, deklaracji INTRASTAT, BDO, zgłoszeń SENT oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami;- Regularny kontakt i współpraca z księgową kadrową w celu zapewnienia płynności procesów księgowych i kadrowych; - Przygotowywanie dokumentacji celnej związanej z międzynarodowymi przesyłkami towarów. - Kompletowanie dokumentów i zgłoszeń do odpraw celnych.-  Monitorowanie przebiegu odpraw celnych- Obsługa dokumentów kadrowych i księgowych;- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i rozliczeniami pracowniczymi;- Pisanie wniosków, deklaracji oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy;- Zarządzanie procesem zakupów w firmie, w tym negocjowanie warunków umów i współpraca z dostawcami- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym mailowej i telefonicznej- Bieżący kontakt z urzędem celnym i agencją celną dot. Odpraw- Rozwiązywanie problemów związanych z transportem, dostawami i logistyką importową poprzez szybką reakcję na nieprzewidziane sytuacje oraz podejmowanie właściwych działań naprawczych  Wymagania:- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem- Znajomość przepisów z zakresu księgowości, prawa pracy- Znajomość przepisów celnych będzie dodatkowym atutem- Umiejętność obsługi programów biurowych, w tym MS Office- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne- Dokładność, rzetelność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system benefitów Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości i kadr, jesteś komunikatywną osobą z umiejętnością zarządzania dokumentacją oraz chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku pracy, czekamy na Twoje zgłoszenie!

Specjalista ds. rekrutacji z j. czeskim
Specjalista ds. rekrutacji z j. czeskim
Wodzisław Śląski 14 dnia plecy

Jesteśmy agencją rekrutacyjną Personnel Recruitment sp. z o.o., w której wspomagamy klientów na terenie całej Polski oraz klientów zagranicznych w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników.Obecnie, do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. rekrutacji z j. czeskimmiejsce pracy: OstrawaJakie wyzwania na Ciebie czekają?Przeprowadzanie rekrutacji - realizacja pełnego procesu rekrutacji, w tym weryfikacja zgłoszeń, preselekcja kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z wybranymi kandydatamiTworzenie profili kandydatów na podstawie przeprowadzonych wywiadówBudowanie relacji z kandydatami poprzez regularny kontakt telefoniczny, mailowy, social media oraz spotkania osobisteWsparcie klientów w procesie rekrutacji - doradztwo klientom w zakresie strategii rekrutacyjnych, opiniowanie profili kandydatów, organizacja spotkań rekrutacyjnychNegocjacje z kandydatami i klientami - przeprowadzanie negocjacji warunków zatrudnienia z kandydatami oraz ustalanie warunków współpracy z klientamiZarządzanie bazą kandydatów - aktualizacja i zarządzanie bazą danych kandydatów oraz ich dokumentacjąMonitorowanie efektywności rekrutacji - analiza efektywności przeprowadzonych działań rekrutacyjnych i wprowadzanie ewentualnych ulepszeń w procesie.Raportowanie - regularne raportowanie postępów w procesach rekrutacyjnych oraz prezentowanie wyników działalności rekrutacyjnejCo jest niezbędne do rozpoczęcia z nami współpracy?Biegła znajomość języka czeskiego umożliwiająca skuteczną komunikację zarówno z kandydatami, jak i klientamiDoświadczenie w rekrutacji - co najmniej 2-3 lata, znajomość czeskiego rynku pracy i prawa pracyUmiejętności komunikacyjne - doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania pozytywnych relacji z kandydatami i klientamiZnajomość narzędzi rekrutacyjnych oraz umiejętność skutecznego wykorzystywania ich w procesie rekrutacjiUmiejętności organizacyjne - zdolność do samodzielnej organizacji pracy, skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji rekrutacyjnej oraz terminowość w realizacji zadańAnalityczne myślenie - umiejętność analizy potrzeb klientów oraz skuteczne dopasowywanie kandydatów do wymagań stanowiskaZorientowanie na wyniki oraz dążenie do wysokiej efektywności działańDobry team player - umiejętność pracy w zespole, gotowość do dzielenia się wiedzą i współpracy z innymi członkami zespołu rekrutacyjnegoKreatywność i elastyczność - zdolność do adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych oraz kreatywne podejście do poszukiwania nowych rozwiązań rekrutacyjnychDlaczego warto do nas dołączyć?Konkurencyjne wynagrodzenie - atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz premia od wynikówDługofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSamodzielność i odpowiedzialność - możliwość samodzielnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi oraz podejmowania decyzji w zakresie strategii rekrutacyjnychPraca z różnorodnymi klientami - interesujące wyzwania i możliwość poszerzenia wiedzy branżowejPrzyjazna, niekorporacyjna kultura organizacyjna - atmosfera oparta na otwartej komunikacji, szacunku, współpracy i dzieleniu się wiedząProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Personnel Recruitment Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Pracownik biurowy z językiem włoskim
Pracownik biurowy z językiem włoskim
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby ze znajomością języka włoskiego na dział eksportu. Jeśli lubisz pracę biurową, mówisz płynnie po włosku a dodatkowo cenisz kontakt z klientem ta praca jest dla Ciebie! Zakres obowiązków i nasze wymagania: - kontakt z klientem włoskojęzycznym (znajomość języka włoskiego w mowie i w piśmie) - utrzymywanie relacji z przedstawicielami handlowymi - przygotowywanie ofert handlowych i zamówień - obsługa urządzeń biurowych (dobra znajomość obsługi komputera) - umiejętność pracy w grupie - odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań Oferujemy : - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - praca w miłej atmosferze w biurze znajdującym się w Wodzisławiu Śląskim - benefity, ubezpieczenie grupowe, premie uznaniowe - dofinansowanie do karty multisport - możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o stale rosnącej pozycji rynkowej

Specjalista ds. obsługa klientów
Specjalista ds. obsługa klientów
1210000 zł
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

### *1. Obsługa Klienta:*   - Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czaty online itp.   - Odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji na temat produktów/usług. ### *2. Rozwiązywanie Problemów:*   - Skuteczne rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów.   - Udzielanie pomocy technicznej i udzielanie wsparcia w przypadku trudności z produktami/usługami. ### *3. Przetwarzanie Zamówień:*   - Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów.   - Monitorowanie statusu zamówień i informowanie klientów o ewentualnych opóźnieniach. ### *4. Doradztwo i Sprzedaż:*   - Udzielanie klientom informacji dotyczących produktów/usług, a także oferowanie doradztwa w zakresie wyboru.   - Aktywna sprzedaż dodatkowych produktów/usług. ### *5. Monitorowanie Satysfakcji Klienta:*   - Zbieranie informacji zwrotnej od klientów w celu oceny ich satysfakcji.   - Monitorowanie i analiza opinii klientów na temat obsługi. ### *6. Zarządzanie Bazą Klientów:*   - Aktualizacja danych klientów w systemie.   - Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu budowania długofalowych relacji. ### *7. Edukacja Klienta:*   - Edukowanie klientów na temat korzyści płynących z produktów/usług.   - Udzielanie instrukcji dotyczących obsługi produktów/usług. ### *8. Współpraca Zespołowa:*   - Efektywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak logistyka, dział techniczny czy sprzedaż. ### *9. Raportowanie:*   - Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących obsługi klienta.   - Zgłaszanie problemów i sugestii poprawy procesów obsługi klienta. ### *10. Zachowanie Profesjonalizmu:*   - Utrzymywanie profesjonalnego podejścia w każdym kontakcie z klientem.   - Przestrzeganie standardów etycznych i zasad firmy. ### *11. Dostosowywanie do Zmian:*   - Elastyczne dostosowywanie się do zmian w procesach obsługi klienta oraz środowiska biznesowego. ### *12. Szkolenia i Rozwój:*   - Uczestnictwo w szkoleniach mających na celu rozwijanie umiejętności obsługi klienta.   - Aktywny rozwój w obszarze kompetencji związanych z obsługą klienta.

specjalista ds. zaopatrzenia
specjalista ds. zaopatrzenia
226000 zł
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

### *1. Planowanie Zapasów:*   - Analiza bieżących zapasów i prognozowanie potrzeb na podstawie danych historycznych i prognoz rynkowych.   - Opracowywanie planów zakupów z uwzględnieniem minimalnych i maksymalnych poziomów zapasów. ### *2. Negocjacje z Dostawcami:*   - Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania korzystnych warunków dostaw, cen i terminów płatności.   - Budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z kluczowymi dostawcami. ### *3. Wybór Dostawców:*   - Analiza rynku dostawców i selekcja tych, którzy spełniają kryteria jakościowe, cenowe i logistyczne.   - Ocena dostawców pod kątem ich niezawodności i zgodności z normami jakościowymi. ### *4. Monitorowanie Procesu Dostaw:*   - Nadzór nad procesem dostaw, śledzenie terminowości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów logistycznych. ### *5. Zarządzanie Magazynem:*   - Planowanie rozmieszczenia towarów w magazynie, tak aby były łatwo dostępne w razie potrzeby.   - Optymalizacja procesów magazynowych, w tym przyjęć i wydań. ### *6. Kontrola Jakości:*   - Monitorowanie jakości dostaw i współpraca z działem kontroli jakości w celu zapewnienia zgodności z normami. ### *7. Opracowywanie Raportów:*   - Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących stanu zapasów, wykonania planów zakupów oraz oceny dostawców. ### *8. Optymalizacja Kosztów:*   - Dążenie do optymalizacji kosztów poprzez negocjacje cenowe, wybór efektywnych dostawców i minimalizację nadmiernych zapasów. ### *9. Współpraca z Innymi Działami:*   - Aktywna współpraca z działem produkcji, sprzedaży i finansów w celu zrozumienia i uwzględnienia ich potrzeb w procesie zaopatrzenia. ### *10. Aktualizacja Systemów Informatycznych:*   - Regularna aktualizacja i utrzymanie danych w systemach informatycznych związanych z zaopatrzeniem (np. systemy ERP). ### *11. Dostosowywanie do Zmian Rynkowych:*   - Elastyczne dostosowywanie planów zaopatrzenia do zmieniających się warunków rynkowych. ### *12. Zarządzanie Ryzykiem:*   - Identyfikacja i minimalizacja ryzyka związanego z dostawami, cenami surowców itp.

PRACOWNIK BIUROWY ze znajomością języka niemickiego
PRACOWNIK BIUROWY ze znajomością języka niemickiego
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego do kontaktu z klientem zagranicznym Oferujemy : - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, umiejętności i zaangażowania, - praca w miłej atmosferze - benefity, ubezpieczenie grupowe - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 w Wodzisławiu Śląskim Administratorem Danych Osobowych jest Śląska Fabryka Okien KNS z siedzibą w Wodzisławiu. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Śląską Fabrykę Okien KNS z siedzibą w Wodzisławiu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Specjalista ds. wycen ślusarki aluminiowej z językiem czeski
Specjalista ds. wycen ślusarki aluminiowej z językiem czeski
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

W związku z ciągły rozwojem poszukujemy osoby ze znajomością języka czeskiego do kontaktu z klientem zagranicznym : - kontakt mailowy z klientem , - przygotowywanie ofert handlowych - przygotowywanie wycen - przygotowywanie zamówień Oferujemy : - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, umiejętności i zaangażowania, - praca w miłej atmosferze - benefity, ubezpieczenie grupowe

Filtr