Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Zatrudnię na stanowisko pracownik biurowy / fakturowanie, miejsce pracy Wolsztyn.Wymagania:• wykształcenie min. średnie najlepiej ekonomiczne lub pokrewne • znajomość programów księgowych - najlepiej Optima bo na nim pracujemy • podstawowa znajomość języka angielskiego (wystarczy w piśmie) • podstawowa znajomość pakietu office • obsługa urządzeń biurowych • znajomość specyfiki branży transportowej będzie dodatkowym atutem Obowiązki: • fakturowanie usług transportowych zgodnie ze zleceniami • przygotowywanie poczty oraz jej wysyłka Pocztą Polską lub elektronicznie • prowadzenie ewidencji kosztów, ewidencjonowanie w programie księgowym • rozliczanie pracowników z powierzonej zaliczki, rozliczanie kart VISA itp.• prowadzenie ewidencji: pracowników, rozliczeń, dokumentów itd • prowadzenie działu płatności od klientów / wezwania do zapłaty• inne czynności biurowe Oferuję: • umowę pracę • elastyczne godziny pracy do ustalenia • wynagrodzenie + premia uznaniowa Proszę o aplikację poprzez OLX /MAIL.
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największym operatorem systemu dystrybucyjnego gazu w Europie. Dostarczamy gaz do ponad 7 milionów odbiorców na terenie całej Polski poprzez ponad 200 tys. km gazociągów. Zatrudniamy ponad 11 tys. pracowników.Prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. TechnicznychMiejsce świadczenia pracy: WolsztynNr ref. rekrutacji: 287/228/POZ/2024Najważniejsze zadania:współpraca przy prowadzeniu i monitorowaniu zadań związanych z eksploatacją sieci gazowejewidencja majątku sieciowego oraz zdarzeń i prac na sieci gazowejrealizacja zadań związanych z obsługą układów pomiarowych i redukcyjno-pomiarowychobsługa klienta w zakresie procesu przyłączeniowegoprowadzenie obsługi środków transportu i obiektów kubaturowych wraz z gospodarką odpadamiprowadzenie gospodarki i ewidencji środków ochrony indywidualnej i urządzeń wykorzystywanych w eksploatacji sieci gazowej oraz koordynacja ich bieżącej konserwacji i przeglądów przygotowywanie propozycji budżetowych w zakresie działań eksploatacyjnych i inwestycyjnych zasobów sprzętowych, środków transportu i zaplecza kubaturowego prowadzenie gospodarki materiałowej organizowanie przepływu informacji oraz obiegu dokumentów, odpowiedzialność za rejestr pism wchodzących i wychodzących, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacjiCo jest dla nas ważne?wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowane wykształcenie: kierunkowe, np. Technik Gazownictwa)znajomość przepisów obowiązujących przy budowie i użytkowaniu sieci dystrybucyjnychznajomość zagadnień dot. administrowania zasobami sprzętowymi, środkami transportu i zapleczami kubaturowymiznajomość pakietu Ms Officedodatkowym atutem będzie: prawo jazdy kat. B, znajomość programu SAP Co oferujemy?możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju umiejętności,stabilny pracodawca – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Znajdujemy się w ścisłej czołówce najlepszych Pracodawców w Polsce! Zajęliśmy 7 miejsce w badaniu marki pracodawcy Randstad Employer Brand Research 2022premia miesięczna i kwartalnaszeroki pakiet benefitów w tym m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, karta zniżkowa na paliwo i inne usługi, świadczenia okolicznościowe, świadczenia dla dzieci, dofinansowanie do wypoczynkumożliwość zapisania się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowejmożliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz studiach wyższych i podyplomowychwork-life balance jednozmianowy system czasu pracy (w godz. 7-15), dodatkowy dzień wolny od pracy: 4 grudnia (święto branżowe, tzw. „Barbórka”)przyjazne miejsce pracy – dobra komunikacja i wzajemny szacunekdbałość o środowisko – dostarczamy ekologiczne paliwododatkowe świadczenia w tym m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultisportDokumenty aplikacyjne wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy rejestrować on-line.Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji."W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Firma FACHDAR poszukuje osoby na poniższe stanowisko.-Asystent ds technicznych i zaopatrzeniaGłówne obowiązkiWspółpraca z kierownictwem i projektantamiWykonywanie rysunków CADPlanowanie zakupówOptymalizacja kosztówWybór dostawcówWYMAGANIA-Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi-Umiejętność pracy w programach CAD-Podstawowa wiedza w zakresie mechaniki i metalurgii -Sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków-Umiejętność pracy w zespoleOFERUJEMY-stałą, stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę -odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy-możliwość zdobycia i rozwijania nowych umiejętności-bardzo dobre warunki pracy
Manager Projektu – Meble KuchenneOpis Stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Managera Projektu, który podejmie się zbudowania działu sprzedaży mebli kuchennych. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie i realizację strategii sprzedażowej naszej marki, zorientowanej na współpracę z dystrybutorami mebli w całej Europie.Zakres pracy: Zbudowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej dla naszej marki mebli,Zarządzanie całym cyklem projektu, w tym planowanie, organizacja zasobów, monitorowanie postępu,Ścisła współpraca z dystrybutorami w celu zrozumienia ich potrzeb, preferencji i proponowanie odpowiednich rozwiązań dla poszerzania współpracy,Przygotowywanie i prezentowanie ofert dystrybutorom, wyjaśnianie szczegółów technicznych i wizualizacji projektów, Monitorowanie i raportowanie wyników projektów, identyfikacja ewentualnych obszarów do poprawy.Oczekiwania:Doświadczenie w branży mebli kuchennych, w obszarze sprzedaży i marketingu, min. 3 lata (warunek konieczny),Znajomość branży mebli kuchennych oraz trendów projektowych,Umiejętność pracy z dystrybutorami, umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych,Znajomość procesów projektowych, umiejętność planowania, wdrażania i monitorowania procesów,Znajomość min. 1 języka obcego (np. angielskiego, niemieckiego). Oferujemy: Pełne wsparcie Zarządu Spółki na każdym etapie projektu, Elastyczne warunki zatrudnienia i wysokie wynagrodzenie, Praca w siedzibie firmy (Wolsztyn) lub hybrydowo, Umowa o pracę lub B2B, Pakiet niezbędnych narzędzi, Kartę paliwową, Kartę MultiSport, Ubezpieczenie grupowe.Warunki wynagrodzenia będą ustalane na spotkaniu rekrutacyjnym.
Firma handlowa ,dystrybutor towarow miesnych poszukuje specjalisty ds.handlu na rynek UE Z doswiadczeniem w HANDLU . Obowiazki -hurtowa sprzedaż towarów miesnych na terenie UE, -pozyskiwanie nowych klientów, -podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, - znajomość języka niemieckiego/angielskiego lub francuskiego co najmniej w stopniu B2 OFERUJEMY: -przyuczenie do wykonywanych zadań. -wysokie wynagrodzenie adekwatne do uzyskanych wyników sprzedazowych -pracę w stabilnej firmie -duże możliwości rozwoju, -partnerska atmosfera, -szkolenia branżowe Cv proszę wysyłać za pośrednictwem portalu Olx lub droga mailową PW WOJCIECH STAŃCZAK Sp.k. www.pwstanczak.pl