Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Wolsztyn
pracownik biurowy / fakturowanie
pracownik biurowy / fakturowanie
nowe Wolsztyn dzisiaj

Zatrudnię na stanowisko pracownik biurowy / fakturowanie, miejsce pracy Wolsztyn.Wymagania:• wykształcenie min. średnie najlepiej ekonomiczne lub pokrewne
 • znajomość programów księgowych - najlepiej Optima bo na nim pracujemy
 • podstawowa znajomość języka angielskiego (wystarczy w piśmie) 
 • podstawowa znajomość pakietu office 
 • obsługa urządzeń biurowych
 • znajomość specyfiki branży transportowej będzie dodatkowym atutem
Obowiązki: • fakturowanie usług transportowych zgodnie ze zleceniami
 • przygotowywanie poczty oraz jej wysyłka Pocztą Polską lub elektronicznie 
 • prowadzenie ewidencji kosztów, ewidencjonowanie w programie księgowym 
 • rozliczanie pracowników z powierzonej zaliczki, rozliczanie kart VISA
itp.• prowadzenie ewidencji: pracowników, rozliczeń, dokumentów itd 
 • prowadzenie działu płatności od klientów / wezwania do zapłaty• inne czynności biurowe 
Oferuję: • umowę pracę 
 • elastyczne godziny pracy do ustalenia 
 • wynagrodzenie + premia uznaniowa Proszę o aplikację poprzez OLX /MAIL.

Młodszy Specjalista ds. Technicznych - Polska Spółka Gazownictwa
Młodszy Specjalista ds. Technicznych - Polska Spółka Gazownictwa
nowe Wolsztyn 2 dnia plecy

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największym operatorem systemu dystrybucyjnego gazu w Europie. Dostarczamy gaz do ponad 7 milionów odbiorców na terenie całej Polski poprzez ponad 200 tys. km gazociągów. Zatrudniamy ponad 11 tys. pracowników.Prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. TechnicznychMiejsce świadczenia pracy: WolsztynNr ref. rekrutacji: 287/228/POZ/2024Najważniejsze zadania:współpraca przy prowadzeniu i monitorowaniu zadań związanych z eksploatacją sieci gazowejewidencja majątku sieciowego oraz zdarzeń i prac na sieci gazowejrealizacja zadań związanych z obsługą układów pomiarowych i redukcyjno-pomiarowychobsługa klienta w zakresie procesu przyłączeniowegoprowadzenie obsługi środków transportu i obiektów kubaturowych wraz z gospodarką odpadamiprowadzenie gospodarki i ewidencji środków ochrony indywidualnej i urządzeń wykorzystywanych w eksploatacji sieci gazowej oraz koordynacja ich bieżącej konserwacji i przeglądów przygotowywanie propozycji budżetowych w zakresie działań eksploatacyjnych i inwestycyjnych zasobów sprzętowych, środków transportu i zaplecza kubaturowego       prowadzenie gospodarki materiałowej                                                                                              organizowanie przepływu informacji oraz obiegu dokumentów, odpowiedzialność za rejestr pism wchodzących i wychodzących, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacjiCo jest dla nas ważne?wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowane wykształcenie: kierunkowe, np. Technik Gazownictwa)znajomość przepisów obowiązujących przy budowie i użytkowaniu sieci dystrybucyjnychznajomość zagadnień dot. administrowania zasobami sprzętowymi, środkami transportu i zapleczami kubaturowymiznajomość pakietu Ms Officedodatkowym atutem będzie: prawo jazdy kat. B, znajomość programu SAP                                                                    Co oferujemy?możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju umiejętności,stabilny pracodawca – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Znajdujemy się w ścisłej czołówce najlepszych Pracodawców w Polsce! Zajęliśmy 7 miejsce w badaniu marki pracodawcy Randstad Employer Brand Research 2022premia miesięczna i kwartalnaszeroki pakiet benefitów w tym m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, karta zniżkowa na paliwo i inne usługi, świadczenia okolicznościowe, świadczenia dla dzieci, dofinansowanie do wypoczynkumożliwość zapisania się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowejmożliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz studiach wyższych i podyplomowychwork-life balance jednozmianowy system czasu pracy (w godz. 7-15), dodatkowy dzień wolny od pracy: 4 grudnia (święto branżowe, tzw. „Barbórka”)przyjazne miejsce pracy – dobra komunikacja i wzajemny szacunekdbałość o środowisko – dostarczamy ekologiczne paliwododatkowe świadczenia w tym m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultisportDokumenty aplikacyjne wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy rejestrować on-line.Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji."W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji."   

Asystent ds technicznych i zaopatrzenia
Asystent ds technicznych i zaopatrzenia
Wolsztyn 30+ kilka dni temu

Firma FACHDAR poszukuje osoby na poniższe stanowisko.-Asystent ds technicznych i zaopatrzeniaGłówne obowiązkiWspółpraca z kierownictwem i projektantamiWykonywanie rysunków CADPlanowanie zakupówOptymalizacja kosztówWybór dostawcówWYMAGANIA-Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi-Umiejętność pracy w programach CAD-Podstawowa wiedza w zakresie mechaniki i metalurgii -Sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków-Umiejętność pracy w zespoleOFERUJEMY-stałą, stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę -odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy-możliwość zdobycia i rozwijania nowych umiejętności-bardzo dobre warunki pracy 

Manager Projektu - Meble Kuchenne
Manager Projektu - Meble Kuchenne
Wolsztyn 30+ kilka dni temu

Manager Projektu – Meble KuchenneOpis Stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Managera Projektu, który podejmie się zbudowania działu sprzedaży mebli kuchennych. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie i realizację strategii sprzedażowej naszej marki, zorientowanej na współpracę z dystrybutorami mebli w całej Europie.Zakres pracy: Zbudowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej dla naszej marki mebli,Zarządzanie całym cyklem projektu, w tym planowanie, organizacja zasobów, monitorowanie postępu,Ścisła współpraca z dystrybutorami w celu zrozumienia ich potrzeb, preferencji i proponowanie odpowiednich rozwiązań dla poszerzania współpracy,Przygotowywanie i prezentowanie ofert dystrybutorom, wyjaśnianie szczegółów technicznych i wizualizacji projektów, Monitorowanie i raportowanie wyników projektów, identyfikacja ewentualnych obszarów do poprawy.Oczekiwania:Doświadczenie w branży mebli kuchennych, w obszarze sprzedaży i marketingu, min. 3 lata (warunek konieczny),Znajomość branży mebli kuchennych oraz trendów projektowych,Umiejętność pracy z dystrybutorami, umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych,Znajomość procesów projektowych, umiejętność planowania, wdrażania i monitorowania procesów,Znajomość min. 1 języka obcego (np. angielskiego, niemieckiego). Oferujemy: Pełne wsparcie Zarządu Spółki na każdym etapie projektu, Elastyczne warunki zatrudnienia i wysokie wynagrodzenie, Praca w siedzibie firmy (Wolsztyn) lub hybrydowo, Umowa o pracę lub B2B, Pakiet niezbędnych narzędzi, Kartę paliwową, Kartę MultiSport, Ubezpieczenie grupowe.Warunki wynagrodzenia będą ustalane na spotkaniu rekrutacyjnym.

Specjalista ds.handlu towarami spozywczymi na terenie UE
Specjalista ds.handlu towarami spozywczymi na terenie UE
1390000 zł
Wolsztyn 30+ kilka dni temu

Firma handlowa ,dystrybutor towarow miesnych poszukuje specjalisty ds.handlu na rynek UE Z doswiadczeniem w HANDLU . Obowiazki -hurtowa sprzedaż towarów miesnych na terenie UE, -pozyskiwanie nowych klientów, -podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, - znajomość języka niemieckiego/angielskiego lub francuskiego co najmniej w stopniu B2 OFERUJEMY: -przyuczenie do wykonywanych zadań. -wysokie wynagrodzenie adekwatne do uzyskanych wyników sprzedazowych -pracę w stabilnej firmie -duże możliwości rozwoju, -partnerska atmosfera, -szkolenia branżowe Cv proszę wysyłać za pośrednictwem portalu Olx lub droga mailową PW WOJCIECH STAŃCZAK Sp.k. www.pwstanczak.pl

Filtr