Sortowanie:
Znaleziony: 18 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Zabrze
Asystent Działu Wtrysku
Asystent Działu Wtrysku
nowe Zabrze 9 dni plecy

Zakres czynności:Planowanie zapotrzebowania na pracowników względem przyjętego planu produkcjiPrzygotowanie podziału rozmieszczenia poszczególnych pracowników względem maszyn i zmianTworzenie grafików pracowników Działu WtryskuAktualizacja grafików pracowników Działu Wtrysku w związku z potrzebami produkcyjnymi jak i wynikające z absencji pracownikówZamykanie miesięczne grafików pracowników Działu WtryskuWsparcie Managera Działu Wtrysku podczas codziennych działań operacyjnychWsparcie Managera Działu Wtrysku podczas audytów wewnętrznych i zewnętrznychRaportowanie wykonania codziennego planu produkcyjnego do Managera Działu WtryskuWeryfikacja i rozliczenie wykonanie dziennej produkcji min. pod kątem rozchodu materiałówWykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegoWymagania:Doświadczenie zawodowe: min. rok na podobnym stanowisku lub w pracy biurowejObsługa komputeraZnajomości pakietu Office (Word, Excel),Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1Dokładność, skrupulatnośćUmiejętność pracy pod presją czasuDobra organizacja pracy własnejOtwartość na stale zmieniające się otoczenieCo oferujemy:Pracę w międzynarodowym środowiskuDynamizm działaniaMożliwość szkoleniaDarmowy parkingUbezpieczenie na życieZakładowy Fundusz Świadczeń SocjalnychUśmiech podczas każdego dnia

Asystent działu sprzedaży
Asystent działu sprzedaży
Zabrze 10 dni plecy

Twój zakres obowiązków·        Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze zleceń od klientów,·        Współpraca z innymi działami firmy (produkcji, magazynem, zakupami, dzp)·        Nadzór nad obiegiem dokumentacji działowej, zarządzanie korespondencją działu, archiwizowanie dokumentów·        Przygotowywanie pism, raportów i zestawień na potrzeby działu sprzedaży,·        Wprowadzanie, przetwarzanie i analiza danych Nasze wymagania·        Bardzo dobra znajomość MS Office ( zwłaszcza Excel, Word),·        Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,·        Samodzielność i umiejętności organizacyjne,·        Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy w zespole·        Motywacja i proaktywne nastawienie do powierzonych zadań,

Asystent ds. pozyskiwania danych
Asystent ds. pozyskiwania danych
Zabrze 11 dni plecy

Zakres obowiązków·        Pozyskiwanie i weryfikacja informacji logistycznych o produktach – m.in. wymiary, wagi, sposób pakowania·        Cykliczna kontrola jakości danych zgromadzonych w systemach IT·        Obróbka danych do wymaganego formatu·        Aktualizacja danych w systemach IT·        Bieżąca współpraca z innymi członkami Zespołu·        Dbanie o przestrzeganie i aktualność procedur dotyczących zarządzania danymi podstawowymi·        Odpowiedzialność za poprawność danych·        Dbanie o ciągłą wymianę doświadczeń z innymi członkami zespołu·        Współpraca z innymi działami firmy w zakresie działalności Zespołu wsparcia·    Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonegoProfil  wymagań / kompetencje / kwalifikacje·        znajomość systemu metrycznego·        umiejętność operowania na różnych jednostkach miary i rozumienie zależności między nimi·        znajomość MS Excel – poziom podstawowy·        cierpliwość, dokładność, precyzja·        wysoki poziom kompetencji interpersonalnych·        umiejętność pracy pod presją czasu·        umiejętność rozwiązywania problemów·        dobra znajomość środowiska MS Office·        cierpliwość, dokładność, precyzja·       umiejętności negocjacyjne i analityczne

Asystentka w dziale handlowym
Asystentka w dziale handlowym
Zabrze 25 dni plecy

Opis oferty pracyWindex Holding Sp. z o. o. zatrudni pracowników działu handlowego. Oferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – poszukujemy osoby na stałe. Wciągającą, pełną wyzwań pracę w branży maszyn. Pracę w budującej atmosferze. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość przystąpienia do firmowego programu opieki medycznej (Medicover). Terminowość w wypłacaniu zarobków. Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: biuro oraz praca w terenie. Główne zadania na tym stanowisku: Organizacja pracy własnej. Wsparcie organizacji pracy biura. Budowanie trwałych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie rozmów handlowych, wyceny oraz generowanie ofert dla klientów, następnie obsługa zamówień. Współrealizacja planów sprzedażowych. Wymagania: W zakresie osobowości kandydata: - otwartość na: nowych ludzi, nową wiedzę i nowe zadania - łatwość nawiązywania kontaktów - odwaga do inicjowania działań i wyrażania konstruktywnej opinii - wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę - duża samodzielność, samodyscyplina W zakresie umiejętności praktycznych: - bardzo dobra obsługa komputera i podstawowego oprogramowania - prawo jazdy kat. B - wykształcenie minimum średnie - znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Dodatkowym atutem będzie: Znajomość technik sprzedaży/negocjacji, znajomość branży, wykształcenie techniczne, ale uwaga: Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził – jeśli szanujesz siebie i swoje otoczenie – całą resztę pomożemy Ci wypracować. proszę o dopisek Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez WINDEX HOLDING Sp. z o.o. w Zabrzu moich danych osobowych zamieszczonych w przekazanych przez mnie dokumentach rekrutacyjnych, w celu uwzględniania mojej kandydatury w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez powyższą spółkę, w tym na przechowywanie moich danych osobowych przez tą spółkę przez okres 1 roku od chwili przekazania przez mnie dokumentów rekrutacyjnych.

Telemarketer / Handlowiec / Opiekun klienta
Telemarketer / Handlowiec / Opiekun klienta
Zabrze 25 dni plecy

Opis oferty pracyOPIS OFERTY Firma produkcyjno – usługowa poszukuje komunikatywnej osoby do kontaktu z klientem i sprzedaży. Praca polega na telefonicznym kontakcie z klientami (wewnętrzna baza klientów), prezentacji oferty, sporządzanie ofert oraz na późniejszej opiece w realizacji zamówień. Budowanie z klientami relacji opartych na partnerskiej współpracy. Czego oczekujemy? - Wysokich umiejętności komunikatywnych. - Zaangażowanej w obowiązki. - Otwartości na nowe wyzwania. - Łatwości w nawiązywaniu kontaktów. - Samodzielność i kreatywność w działaniu. - Pozytywnej energii, zaangażowania. Mile widziane: - Znajomość jęz. angielskiego Oferujemy: - Umowa o pracę na pełen etat - Stabilne zatrudnienie - Pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole Świadczenia dodatkowe: - Imprezy firmowe - Prywatna opieka medyczna - Telefon służbowy - Ubezpieczenie na życie - Multisport

Asystentka specjalisty ds. sprzedaży
Asystentka specjalisty ds. sprzedaży
Zabrze 25 dni plecy

Opis oferty pracyCP-W Detrans w Zabrzu zatrudni asystentkę specjalisty ds. sprzedaży. Oferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – poszukujemy osoby na stałe. Wciągającą, pełną wyzwań pracę w branży maszyn. Pracę w budującej atmosferze. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie opiekę medyczną Medicover Terminowość w wypłacaniu zarobków. Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: biuro oraz praca w terenie. Główne zadania na tym stanowisku: Organizacja pracy własnej. Wsparcie organizacji pracy biura. Budowanie trwałych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie rozmów handlowych, wyceny oraz generowanie ofert dla klientów, następnie obsługa zamówień. Współrealizacja planów sprzedażowych. Wymagania: W zakresie osobowości kandydata: czynne prawo jazdy kat. B otwartość na: nowych ludzi, nową wiedzę i nowe zadania łatwość nawiązywania kontaktów odwaga do inicjowania działań i wyrażania konstruktywnej opinii wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę duża samodzielność, samodyscyplina W zakresie umiejętności praktycznych: bardzo dobra obsługa komputera i podstawowego oprogramowania prawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Dodatkowym atutem będzie: Znajomość technik sprzedaży/negocjacji, znajomość branży, wykształcenie techniczne, ale uwaga: Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził – jeśli szanujesz siebie i swoje otoczenie – całą resztę pomożemy Ci wypracować. proszę o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez WINDEX HOLDING Sp. z o.o. w Zabrzu moich danych osobowych zamieszczonych w przekazanych przez mnie dokumentach rekrutacyjnych, w celu uwzględniania mojej kandydatury w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez powyższą spółkę, w tym na przechowywanie moich danych osobowych przez tą spółkę przez okres 1 roku od chwili przekazania przez mnie dokumentów rekrutacyjnych.

Kancelaria Notarialna zatrudni pracownika sekretariatu
Kancelaria Notarialna zatrudni pracownika sekretariatu
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Zabrzu zatrudni pracownika na pół etatu lub umowę zlecenie. Praca w godzinach od 12 do 16-17 (do uzgodnienia). Zakres obowiązków: sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa sekretariatu, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, wykonywanie bieżących prac związanych z funkcjonowaniem Kancelarii, prowadzenie notarialnego repertorium, sporządzanie wypisów, odpisów, wyciągów . Wymagania: umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane doświadczenie pracy w Kancelarii Notarialnej oraz znajomość programu RejNet.

Płatny Staż - pracownik biurowy
Płatny Staż - pracownik biurowy
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStaż z gwarancją zatrudnienia dla osób zarejestrowanych w PUP. Zakres stażu, a następnie pracy to: - obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, komputer), - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizacja dokumentacji, - digitalizacja dokumentacji, - wprowadzanie danych i obsługa systemu CRM, - aktualizacja danych Klientów. Wymagania: - wykształcenie średnie - Komunikatywność, - rzetelność, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - dyspozycyjność, - minimalna znajomość urządzeń biurowych będzie mile widziana. - Prawo jazdy kat. B

Pracownik Działu Realizacji Zamówień
Pracownik Działu Realizacji Zamówień
Zabrze 30+ kilka dni temu

AMiO sp. z o.o. Dynamicznie rozwijająca się firma działająca w sektorze motoryzacyjnym oraz lotniczym poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik Działu Realizacji Zamówień Miejsce pracy: Zabrze, Handlowa 3, Panattoni ParkOpis stanowiska:Praca w systemie ERP Comarch Optima,Bieżący kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z dostawcami oraz odbiorcami firmy,Administrowanie i koordynacja zamówień klientów zgodnie z wytyczonymi standardami obsługi,Wystawianie faktur sprzedaży oraz faktur korygujących,Kontrola i koordynowanie przebiegu realizacji zamówień,Współpraca z pozostałymi działami.Wymagania:Wykształcenie min. średnie,Mile widziana znajomość języka angielskiego,Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Mile widziana znajomość programów ERP, szczególnie Comarch Optima,Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu Office,Kreatywność, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,Umiejętność pracy pod presją czasu,Chęć doskonalenia własnych umiejętności.Zakres obowiązków:Dbałość o bieżące funkcjonowanie biura,Praca w systemie ERP spółki, Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych na terenie PL i UE Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej oraz dokumentów wysyłkowych,Wystawianie faktur sprzedaży,Sporządzanie dokumentacji WDT,Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami oraz klientami,Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów.Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem rynku,Umowa o pracę,Motywujące wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,Możliwość podnoszenia kwalifikacji,Karta Multisport.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacjiProsimy o dopisanie w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).

Młodszy specjalista ds. zakupów
Młodszy specjalista ds. zakupów
Zabrze 30+ kilka dni temu

Droma Sunshade Experts sp. z o.o.Jesteśmy nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się zakładem produkcyjnym. Europejskim liderem w zakresie produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Posiadamy jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych do produkcji osłon i konfekcjonowania poszyć.Działamy proaktywnie, myślimy innowacyjnie, nasza siła to wypadkowa wieloletniego doświadczenia, wiedzy i zdolności do szybkiego reagowania, a także odpowiadania na potrzeby naszych klientów.Twój zakres obowiązków·        Prognozowanie zakupów na podstawie stanów magazynowych·        Monitorowanie stanów magazynowych·        Dekretacja faktur·        Ścisła współpraca z działem Magazynu i Produkcji·    Kontakt z dostawcami Nasze wymagania·       Bardzo dobra znajomość Excela (wyszukaj pionowo, sumy częściowe, tabele przestawne)·        Bardzo dobra znajomość angielskiego- min. Poziom B2 (swobodna komunikacja telefoniczna i mailowa)·        Doświadczenie w dziale zakupów (lub pokrewne) To oferujemy·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji·        Atrakcyjne wynagrodzenie·        Możliwości awansu oraz poszerzania wiedzy i umiejętności·        Bardzo życzliwą i swobodą atmosferę·        Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, program poleceń pracowniczych)·        Komfortową przestrzeń biurową

Praca wZakładziePogrzebowym w Zabrzu-Sprzedaż, Obsługa klienta/biurowa
Praca wZakładziePogrzebowym w Zabrzu-Sprzedaż, Obsługa klienta/biurowa
485000 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu

Po zapoznaniu się z treścią ogłoszenia zachęcam do aplikowania przez portal OLX, załączenie CV ze zdjęciem mile widziane. Proszę nie kontaktować się telefonicznie. Poniżej wymagania i zakres obowiązków. Gwarantujemy szkolenie do objęcia stanowiska.Wykształcenie i Doświadczenie:Preferowane wykształcenie średnie lub wyższe.Doświadczenie w pracy biurowej; doświadczenie w branży pogrzebowej będzie dodatkowym atutem.Umiejętności Komunikacyjne:Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.Zdolność do empatycznego i szanującego komunikowania się z rodzinami w żałobie.Umiejętności Organizacyjne:Doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.Dbałość o szczegóły i dokładność.Znajomość Pracy Biurowej:Biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office.Doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją.Wiedza Branżowa:Podstawowa znajomość przepisów prawnych związanych z działalnością pogrzebową.Inne Wymagania:Dyskrecja i zachowanie poufności.Elastyczność godzin pracy, w tym możliwość pracy w weekendy.Wiedza o Produktach:Znajomość oferty zakładu pogrzebowego, w tym trumien, urn, kwiatów, usług ceremonialnych.Umiejętność doradztwa i prezentacji oferty.Umiejętności Sprzedażowe:Umiejętność aktywnego słuchania i identyfikacji potrzeb klientów.Zdolność do efektywnej sprzedaży i negocjacji.Wiedza Branżowa:Zrozumienie procesów i procedur branży pogrzebowej.Znajomość aktualnych przepisów prawnych dotyczących usług pogrzebowych.Inne Wymagania:Wysoka kultura osobista i profesjonalizm.Elastyczność godzin pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy.Zarówno pracownik biurowy, jak i sprzedawca w zakładzie pogrzebowym muszą wykazywać się wysokim poziomem empatii i profesjonalizmu, zdolnością do pracy w emocjonalnie wymagającym środowisku oraz umiejętnością zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientami w trudnych momentach ich życia.

Referent ds. kadr
Referent ds. kadr
2000000 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu

Droma Sunshade Experts sp. z o.o.Jesteśmy nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się zakładem produkcyjnym. Europejskim liderem w zakresie produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Posiadamy jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych do produkcji osłon i konfekcjonowania poszyć.Działamy proaktywnie, myślimy innowacyjnie, nasza siła to wypadkowa wieloletniego doświadczenia, wiedzy i zdolności do szybkiego reagowania, a także odpowiadania na potrzeby naszych klientów. Referent ds. kadrTwój zakres obowiązków·       Wsparcie pracowników działu kadr: przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji pracowniczej,·       Prowadzenie akt osobowych,·       Rozliczanie benefitów pracowniczych i kosztów pracy tymczasowej,·       Przygotowywanie pism do komorników,·       Importowanie danych z PUE,·       Ewidencjonowanie czasu pracy w systemie RCP,·       Archiwizowanie dokumentów pracowniczych,·       Wprowadzanie danych do systemu kadrowego.Nasze wymagania·       Mile widziana znajomość prawa pracy,·       Dobra znajomość programów: Word, Excel,·       Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów,·       Dokładność i terminowość,·       Zaangażowanie w wykonywane obowiązki,·       Pozytywne podejście i chęć do nauki. To oferujemy·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji,·        Atrakcyjne wynagrodzenie,·        Możliwości awansu oraz poszerzania wiedzy i umiejętności,·        Bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,·        Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, program poleceń pracowniczych),·        Komfortową przestrzeń biurową.

Specjalista ds.BHP
Specjalista ds.BHP
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy firmą z ponad 20 letnim doświadczenie . Z uwagi na ciągły rozwój poszukujemy do naszego zespołu Specjalistę ds. BHP i PPOŻ OBOWIĄZKI: kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów BHP i PPOŻ u klientów firmy; stały nadzór nad spełnieniem wymogów w zakresie BHP i PPOŻ oraz inicjowanie nowych rozwiązań w tym obszarze opracowywanie wymaganych dokumentów dla klientów firmy; prowadzenie postępowań powypadkowych, koordynowanie działań poprawiających stan bezpieczeństwa pracy i PPOŻ u klientów firmy; prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ; nadzorowaniem bieżących spraw dotyczących BHP i PPOŻ oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie; przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu BHP i PPOŻ ścisła współpraca z pracownikami firmy; WYMAGANIA: studia kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub specjalisty ds. PPOŻ co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy w służbie bhp znajomość systemów zarządzania jakością umiejętność tworzenia raportów, statystyk i dokumentów związanych z bhp, skutecznej komunikacji i determinacji do osiągania wyznaczonych celów otwartości na wprowadzanie nowoczesnych form szkoleniowych czynne prawo jazdy kat. B samodzielność i własna inicjatywa w działaniu; umiejętność organizacji pracy; znajomość pakietu MS Windows Office OFERUJEMY: zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku; szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe; samodzielność w działaniu

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCzy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowych w pracy administracyjnej w biurze naszego Partnera w Zabrzu. Praca w branży ubezpieczeń to nie tylko bezpieczeństwo i satysfakcjonujące zarobki, ale także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i zorganizowaną oraz chcesz dołączyć do wspaniałego zespołu, a branża ubezpieczeń wydaje Ci się interesująca, to może to być idealna propozycja dla Ciebie. Może to być Twój pierwszy krok do budowania kariery w jednym z najbardziej stabilnych i perspektywicznych sektorów gospodarki! Specjalista ds. administracji Czym będziesz się zajmować: - Obsługa Biura: Prowadzenie codziennej administracji biurowej, w tym przyjmowanie i kierowanie telefonów, obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją; - Wsparcie Zespołu: Asystowanie zespołowi w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych; - Obsługa Gości: Zapewnianie profesjonalnej obsługi gości, w tym przyjmowanie ich, udzielanie informacji oraz zarządzanie rezerwacjami spotkań; - Zarządzanie Terminami: Organizacja i nadzór nad kalendarzami spotkań oraz przygotowywanie sali konferencyjnej; - Zakupy i Zaopatrzenie: Monitorowanie stanu zapasów biurowych artykułów i prowadzenie zamówień; - Koordynacja Delegacji: Organizowanie podróży służbowych, rezerwacja biletów i zakwaterowania; - Archiwizacja Dokumentów: Skrupulatne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją firmową zgodnie z obowiązującymi procedurami. Czego oczekujemy: - Doświadczenie: Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej, - Wykształcenie: Minimum średnie, preferowane kierunki związane z administracją lub zarządzaniem. - Umiejętności Komunikacyjne: Dobra komunikacja werbalna i pisemna oraz zdolność do pracy w zespole. - Obsługa Komputera: Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz systemów biurowych. - Zorganizowanie: Duża zdolność organizacyjna, dokładność i skrupulatność. - Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań. - Języki obce: Nie wymagamy znajomości j. angielskiego, ale znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 brutto, - Benefity pozapłacowe w postaci: opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego oraz szkoleń kompetencyjnych w pełni sfinansowanych przez pracodawcę, - Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole w organizacji, - Możliwość pracy hybrydowej, - Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku ramię w ramię z doświadczonymi agentami oraz pod okiem zaangażowanej właścicielki Agencji, - Elastyczne godziny pracy, które można dopasować do życia rodzinnego – pracodawca jest przyjazny Rodzicom i chętnie dopasuje grafik. Informacje o Pracodawcy: - Multiagencja ubezpieczeniowa działająca w Zabrzu od 17 lat i kierująca się następującymi wartościami: empatia, odpowiedzialność, skuteczność, zaangażowanie, terminowość i elastyczność. Zyskała zaufanie już ponad 5 tysięcy klientów, w tym firmy usługowe i produkcyjne oraz osoby prywatne. Agencja kompleksowo realizuje potrzeby ubezpieczeniowe klienta indywidualnego i firmowego, chroni finanse, życie i zdrowie, obsługuje wszystkie grupy zawodowe i przedsiębiorstwa różnej wielkości z każdej branży. Jej agenci doradzają w sprawie ubezpieczeń obowiązujących na mocy ustaw i rozporządzeń. Polecają też najlepsze ubezpieczenia dobrowolne, z których sami korzystają i które wybrali dla najbliższych. - Zakres ubezpieczeń oferowanych prze Pracodawcę jest bardzo szeroki: od ubezpieczeń komunikacyjnych przez majątkowe, po ubezpieczenia zabezpieczające zdrowie i życie. - Zespół złożony jest ze specjalistów z ogromną wiedzą ekspercką w zakresie wielu typów ubezpieczeń. - Wizją firmy jest dążenie do tego, aby Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa, spokoju, równowagi i więcej czasu na to, co w życiu ważne. Proces rekrutacyjny: Wyślij CV przez formularz H4H lub email: @ Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut) Spotkaj się z Pracodawcą w celu weryfikacji zgodności oczekiwań Kandydata oraz Pracodawcy. (ok. 60 minut) Odwiedź siedzibę firmy w Zabrzu w celu poznania zespołu i atmosfery. (od 60 do 90 minut) Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą. Witamy na pokładzie! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.

Rejestratorka telefoniczna
Rejestratorka telefoniczna
Zabrze 30+ kilka dni temu

Firma z branży medycznej szuka osoby na stanowisko Telefonicznej Rejestratorki – praca stacjonarna, w biurze. Zakres obowiązków: • telefoniczne umawianie Pacjentów na zdjęcia RTG • odwoływanie lub przekładanie wizyt na zdjęcia RTG na inny termin • informowanie o naszych usługach i cenniku; • wprowadzanie danych do programu e-rejestracja • telefoniczna obsługa Pacjentów Wymagania: • wykształcenie minimum średnie • znajomość obsługi komputera oraz Internetu • komunikatywność • wysoka kultura osobista • zaangażowanie w wykonywane zadania W aplikacji prosimy uwzględnić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

PRACOWNIK BIUROWY - RÓWNIEŻ Z ORZECZENIEM - (ETAT) ZABRZE
PRACOWNIK BIUROWY - RÓWNIEŻ Z ORZECZENIEM - (ETAT) ZABRZE
Zabrze 30+ kilka dni temu

Firma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży od 2007 roku w zakresie leasingu pracowniczego poszukuje obecnie pracownika biurowego do pracy w Zabrzu - oferta kierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. PRACA OD PON - PT W GODZINA CH : 9:00 - 17:00 Zakres obowiązków: oferta kierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; wsparcie bieżącej pracy biura; współpraca z Koordynatorami; dodawanie ogłoszeń na portale do tego przeznaczone oraz w mediach społecznościowych; podpisywanie umów ze Zleceniobiorcami; wystawianie niezbędnych zaświadczeń i skierowań na potrzeby Zleceniobiorców; inne prace zlecone przez przełożonego. Nasze wymagania: wykształcenie min. średnie; biegła obsługa pakietu MS Office, w głównej mierze Excel ( Umiejętność tworzenia formuł; tabel przestawnych); samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie; dokładność, sumienność; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku To oferujemy" zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po 3 miesięcznym okresie próbnym na umowie zlecenie); pełny etat; możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia zakresu powierzonych kompetencji; możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego; karta Multisport. prywatna opieka medyczna Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV przez opcję Aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Technik logistyki wewnętrznej
Technik logistyki wewnętrznej
Zabrze 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: • Wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja poprawności danych, • Zapewnianie efektywnego i terminowego przepływu dokumentacji magazynowej w systemie, • Administracja i obsługa procesów magazynowych, • Aktywne wsparcie do lidera zmiany oraz z innymi działami, • Sporządzanie raportów i analiz, • Inne bieżące zadania związane z praca administracyjną • Praca w systemie zmianowym Nasze wymagania: • Rzetelność, odpowiedzialność, • Dyspozycyjność, • Doświadczenie w pracy administracyjnej, • Znajomość obsługi programu Excela. Mile widziane: • Znajomość obsługi systemu SAP Oferujemy: • Praca na podstawie umowy o pracę, • Możliwość dołączenie do opieki medycznej oraz ubezpieczenia, • Dofinansowanie do zajęć sportowych (Mulisport), • Program poleceń pracowniczych – pracuj ze znajomymi i zgarnij extra premię, • Program PPK, • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Specjalista ds. ochrony danych osobowych
Specjalista ds. ochrony danych osobowych
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis Przedsiębiorstwo Konsultingowe Sp. z o.o. przyjmie do pracy Specjalistę do spraw Ochrony Danych Osobowych Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Ochrony Danych Osobowych będzie wspierać zespół AGM między innymi poprzez : bieżącą obsługę Klientów ; przygotowanie dokumentacji; przeprowadzanie audytów z zakresu ochrony danych osobowych; prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Oferujemy: przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą; możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez różne formy podnoszenia kwalifikacji; stabilną, długotrwałą współpracę; prowadzenie ciekawych projektów związanych z wdrożeniem, utrzymaniem i rozwojem standardów ochrony danych osobowych w dużych organizacjach. Wymagania doświadczenie minimum 1 rok w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych; znajomości normy ISO 27001; praktyczna wiedza ogólna z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji; ukierunkowanie na potrzeby Klienta; zdolność samodzielnej organizacji pracy; umiejętność ustalania priorytetów; komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy i współpracy z innymi; prawo jazdy Kat. B.

Filtr