Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Zator
Pracownik ds. Kadr
Pracownik ds. Kadr
nowe Zator 8 dni plecy

MG Goczał sp. z o.o.- firma zewnętrzna, działająca na terenie parku Rozrywki ENERGYLANDIA, poszukuje kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK DS KADR.Oferujemy:·         Umowę o pracę na zastępstwo, z możliwym ewentualnym przedłużeniem współpracy,·         Atrakcyjne wynagrodzenie,·         Możliwość rozwoju,·         Możliwość zdobycia cennego doświadczenia,·         Pakiet dodatkowych benefitów,·         Pracę w nowoczesnej firmie.Zadania:·         Bieżąca obsługa działu kadr oraz pracowników,·         Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz zatrudnianie,·         Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,·         Realizacja wydzielonych zadań,·         Realizacja innych zadań biurowych zleconych przez przełożonego.Wymagania:·         Sumienność, rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,·         Sprawna obsługa komputera,·         Umiejętność pracy w zespole,·         Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Firma zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)".

Pracownik ze znajomością przepisów dotyczących żywności
Pracownik ze znajomością przepisów dotyczących żywności
2150000 zł
Zator 30+ kilka dni temu

Stanowisko:  Pracownik ze znajomością przepisów dotyczących żywnościMiejsce pracy: Park Rozrywki Energylandia Zadania:-        sporządzanie pism, raportów-       zajmowanie się dokumentacją HACCP-        wprowadzanie danych do systemu-        bieżąca obsługa biura Wymagania:-        obsługa komputera i podstawowych programów-        znajomość HACCP i umiejętność ich tworzenia-        sumienność, dokładność,-        umiejętność organizacji czasu pracy-        mile widziane doświadczenie z zakładów produkcyjnych-        komunikatywność-       dyspozycyjność, gotowość do pracy w różnych dniach tygodnia, w różnych godzinach Oferujemy:-        Umowę o pracę-        Stabilne zatrudnienie także poza sezonem-        Pracę w nowoczesnej firmie-        Możliwość dalszego rozwoju-        Atrakcyjną stawkę godzinową,-        Pakiet dodatkowych benefitów Firma zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Do aplikacji należy dołączyć poniższą klauzulę :Na podstawie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.; dalej „RODO”) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora – Energylandia Goczał Family sp. k. z siedzibą w Zatorze (dalej: „Energylandia”) moich danych osobowych – co do których wymagana jest zgoda, w tym wyraźna, zgodnie z przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. lub art. 9 ust. 2 lit. a. RODO, które dobrowolnie podałem/podałam – zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym (w tym CV) w celu przeprowadzenia przez Energylandię procedury rekrutacyjnej.

Asystent/ka Prezesa Zarządu
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Zator 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Bibp Sp. z o.o. w Zatorze jest wiodącym producentem nowoczesnych opakowań typu bag in box. Nasze produkty dostarczamy do liczących się producentów w kraju i na świecie. Skupiamy się na dostarczaniu niezawodnych opakowań i dbamy o jak najlepsze relacje z naszymi partnerami. Działamy z dużym zaangażowaniem i poczuciem obowiązku. Budujemy silne relacje, aby sprostać każdemu wyzwaniu. Poszukujemy pracownika na stanowisku: Asystent/ka Prezesa Zakres obowiązków: Wsparcie operacyjne Prezesa Zarządu w codziennych sprawach Organizacja wyjazdów służbowych Zarządu (rezerwacja hoteli, zakup biletów lotniczych, wynajem samochodów, kontrola i nadzór nad dokumentacją niezbędną do rozliczenia delegacji) Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktury firmy Tworzenie prezentacji Prowadzenie kalendarza firmy Tworzenie zestawień oraz raportów Współtworzenie treści oraz realizacja wybranych działań marketingowych (prowadzenie serwisów społecznościowych Facebook, LinkedIn z ustaloną wcześniej częstotliwością, organizacja Targów, organizacja upominków dla partnerów i klientów) Współtworzenie i wdrażanie działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) (planowanie wydarzeń szkoleniowych/integracyjnych, organizacja wsparcia dla wybranych jednostek i stowarzyszeń Wymagania: Język angielski - poziom min. B2 Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne Bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu Office Prawo jazdy kat.B Umiejętność pracy pod presją czasu Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność ustalenia priorytetów w działaniu) Wysoka kultura osobista Samodzielność Komunikatywność Lekkie pióro Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź kontraktu B2B Możliwość szybkiego podjęcia pracy Szkolenia wdrożeniowe i specjalistyczne Zapewnienie niezbędnych narzędzi do pracy Dodatek za polecenie pracownika Owocowe poniedziałki W nadsyłanych ofertach prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bibp Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Informujemy, że Administratorem danych jest Bibp Sp. z o.o. ul. S. Staszica 19, 32-640 Zator. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Zator 30+ kilka dni temu

FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą, wynajmem i serwisem Wózków Widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta – dział serwisu Miejsce pracy : Zator Do zadań należeć będzie: • obsługa korespondencji mailowej • telefoniczna obsługa klientów • ustalanie grafiku pracy Oczekiwania: • wykształcenie min. średnie • łatwość w nawiązywaniu kontaktów wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, • umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność, rzetelność • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK), Kandydatom oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • prace od poniedziałku do piątku • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy • przyjazną atmosferę w pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres: @ uprzejmie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lemarpol Wózki Widłowe Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, ul. Staszica 21 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Filtr