Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Zielona Góra
Płatny staż w dziale kadr i płac Anneberg Transpol
Płatny staż w dziale kadr i płac Anneberg Transpol
nowe Zielona Góra dzisiaj

Twój zakres obowiązkówpoznasz pełny cykl procesu rekrutacyjnegopoznasz pełny cykl naliczania wynagrodzeń od przygotowania danych do naliczenia po rozliczenie z ZUS i USbędziesz uczestniczyć w procesie administracji teczek osobowych, wpinania dokumentów do aktpoznasz prawo pracy i ustawy towarzyszącepoznasz zasady zatrudniania obcokrajowców z Azjiwesprzesz dział personalny w procesie szkoleń i onboardingu nowych pracownikówNasze wymaganiajesteś tegoroczną/ym absolwentką/em ekonomii lub kierunków pokrewnychinteresujesz się branżą HR (Payroll, People & Culture)jesteś otwarty/a na zmiany oraz nowe wyzwaniałatwo nawiązujesz kontakt z innymi ludźmilubisz pracę w międzynarodowym i różnym kulturowo środowiskujesteś osobą zaangażowaną i proaktywnąposługujesz się j. angielskim min. na poziomie B1To oferujemypłatny staż finansowany przez 1/2 roku przez Urząd Pacy, po stażu zatrudnienie na umowę o pracędostęp do profesjonalnych kursów zawodowychpełne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy przez nasz zespól specjalistówciekawy pakiet socjalnywyjazdy integracyjne

Pracownik ogólno budowlany, elektryk, teletechnik
Pracownik ogólno budowlany, elektryk, teletechnik
nowe Zielona Góra 4 kilka dni temu

Witam, Nazywam się Kacper Rudnik prowadzę firmę o wielu profilach w.w. już od 7 lat na rynku. Szukam ludzi bez żadnych nałogów, chętnych do rozwoju i zróżnicowanej pracy na różnych obiektach. Kreatywnych i pomysłowych. Wymagania: Prawo Jazdy kat. B Doświadczenie minimalne 1 rok w budowlance, elektryce bądź teletechniczne. Praca na delegacjach Umiejętność obsługi elektronarzędzi Czytanie rysunków technicznych Zarobki od 5 000-10 000 zł Noclegi z aneksem i max po 3 osoby Więcej inf. Pod numerem 5-1-0-0-5-9-8-3-1 Praca od zaraz

Specjalista ds.  kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Zielona Góra 5 dni plecy

HOREX A. i E. Horoszkiewicz S.J. to firma z ponad 30 letnią tradycją w handlu detalicznym specjalizująca się w obrocie paliwowym oraz spożywczym. Nasze stacje paliw oraz sklepy znajdziecie w województwie Lubuskim oraz na Dolnym Śląsku.W związku z rozwojem firmy, poszukujemy. NAZWA STANOWISKA: Specjalista ds. kadr i płacMIEJSCE PRACY: Gubin/Zielona GóraRODZAJ UMOWY: umowa o pracę na czas nieokreślony ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- pełna obsługa kadrowo-płacowa firmy- prowadzenie akt osobowych- samodzielne naliczanie list płac pracowników i zleceniobiorców- sporządzanie deklaracji oraz kompleksowej dokumentacji pracowniczej- obsługa zajęć komorniczych- współpraca z innymi działami firmy – udzielanie informacji, przygotowanie raportów, zaświadczeń- sporządzanie zgłoszeń i deklaracji do ZUS, deklaracji PIT, współpracy z ZUS, GUS, US oraz innymi instytucjami WYMAGANIA:- wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata- mile widziana znajomość systemu StreamSoft- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych oraz przepisów wykonawczych- bardzo dobra organizacja pracy- pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole - wsparcie zespołu- swobodną atmosferę pracy opartą na bezpośredniej komunikacji- jesteśmy ciekawi Twoich potrzebOFERUJEMY:- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony- stabilne zatrudnienie- możliwość rozwoju zawodowego

Kosztorysant budowlany
Kosztorysant budowlany
Zielona Góra 5 dni plecy

Firma Commercial Networks Service Sp. Z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Kosztorysanta budowlanegoZakres Obowiązków·         Sporządzenie przedmiarów, wycen i kosztorysów·         Analiza dokumentacji technicznej oraz przetargowej (SWZ)·         Bieżący kontakt z dostawcami materiałów oraz podwykonawcami·         Optymalizacja przyjętych rozwiązań technicznych·         Przygotowywanie, wysyłanie i analiza zapytań ofertowychWymagania·         Wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo,·         Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kosztorysanta, kierownika robót,·         Umiejętność kosztorysowania,·         Znajomość Prawa budowlanego, przepisów branżowych,·         Ogólna znajomość Prawa Zamówień Publicznych,·         Znajomość oprogramowania: MS Office, AutoCad i Norma Pro/Norma Standard,·         Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej i przetargowej,·         Znajomość rynku budowlanego,·         Zdolności analityczne i samodzielność w działaniu,·         Posiadane prawo jazdy kat. „B”.

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Zielona Góra 6 dni plecy

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.Aktualnie dla Naszego klienta Enea Oświetlenie poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownika biurowego Opis stanowiska:aktualizacja danych o majątku oświetleniowym,analiza projektów technicznych,wprowadzanie projektów do systemu informacji o sieci,wykonywanie raportów o stanie sieci,tworzenie w oparciu o graficzny obraz sieci zbiorów baz danych o instalacji oświetleniowej,przygotowanie założeń inwentaryzacyjnych,przygotowywanie paszportów sieci.Wymagania:wykształcenie minimum średnie,sprawna obsługa komputera,korzystanie z zasobów sieciowych,umiejętność czytania rysunku technicznego,umiejętność analizy projektów technicznych.Oferujemy:umowa zlecenie na 1,5 roku,praca od poniedziałku do piątku,od pierwszego dnia szkolenie przygotowujące do pracy,stawka za godzinę pracy 27,70 - 28,00 PLN brutto,liczba godzin w miesiącu 160-168.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102

Spedytor Miedzynarodowy Zielona Góra
Spedytor Miedzynarodowy Zielona Góra
Zielona Góra 8 dni plecy

Opis oferty pracyTransport Spedycja Bazylewicz Sp. z o.o. Poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko spedytor międzynarodowy z Językiem niemieckim. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę. - niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, dostęp do wybranych giełd transportowych) - bardzo atrakcyjne warunki płacowe odbiegające od standardowych - przyjemną atmosferę pracy w młodym zespole Poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak i bez doświadczenia w branży TSL Oczekujemy - znajomości Języka Francuskiego - dobrej organizacji pracy - kreatywności - samodzielności w podejmowaniu decyzji - obsługi komputera Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny. Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".

Specjalista ds. Monitorowania Sygnałów Alarmowych
Specjalista ds. Monitorowania Sygnałów Alarmowych
Zielona Góra 8 dni plecy

Impel Technical Security Sp. z o.o., spółka będąca częścią Grupy Impel, świadcząca usługi projektowania i instalacji zabezpieczeń technicznych, monitoringu sygnałów z systemów alarmowych oraz wizyjnych, poszukuje obecnie osoby na stanowisko:Specjalista ds. Monitorowania Sygnałów AlarmowychLokalizacja: Zielona GóraTwój zakres obowiązków:Bieżące monitorowanie i weryfikowanie sygnałów alarmowychPodejmowanie działań w związku z zaistniałymi zdarzeniami – zarządzanie jednostką interwencyjnąNadawanie harmonogramu zgłoszeniomObsługa KlientaRaportowanie bieżących pracNasze wymagania:Gotowość do podjęcia pracy w systemie równoważnymDobra obsługa komputeraZaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków komunikatywnośćDokładność, spostrzegawczość, odpowiedzialność oraz sumiennośćSzybkość w działaniu i podejmowaniu decyzjiMile widziane:Doświadczenie w obszarze branży ochrony mieniaWpis na listę kwalifikowanych Pracowników Ochrony i pozwolenie na brońTo oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSamodzielne stanowisko pracyMożliwość rozwoju zawodowego w dużej organizacji biznesowejWyzwania i dynamiczne środowisko pracyNiezbędne narzędzia pracy

Pracowniki biurowy
Pracowniki biurowy
Zielona Góra 9 dni plecy

- Przeprowadzanie procesów inwentaryzacyjnych według wewnętrznych instrukcji.

 - Uzgadnianie stanów magazynowych. - Dążenie do ustalenia powodów powstałych różnic poprzez przeprowadzenie postępowania o charakterze wyjaśniającym z pracownikami - Wprowadzanie danych do systemu i sumowanie ich za pomocą odpowiedniego oprogramowania.

 - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji magazynowej (dokumentów dotyczących inwentaryzacji – weryfikacja, raporty i analiza stanów), pilnowanie ich poprawnego obrotu wewnątrz firmy, archiwizacja. - 

Analiza obrotów i sald na kontach rozrachunkowych z kontrahentami, weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków - Wystawianie faktur, wprowadzanie faktur do systemu księgowego - Przygotowanie dokumentów dla księgowości - Sporządzanie pism - Kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą Wymagania: - skrupulatność - sumienność - dobra organizacja pracy znajomość pakietu MS Office - umiejętność pracy w zespole - chęć stałego podnoszenia kwalifikacji - minimum średnie wykształcenie lub wyższe w kierunku administracji/rachunkowości/matematyki - umiejętność obsługi sprzętów biurowych - komunikatywność - zdolność analitycznego myślenia Praca w godzinach 7-122500-3500 brutto

Pracownik biurowy  ze znajomością jęz. niemieckiego
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. niemieckiego
Zielona Góra 9 dni plecy

Firma z siedzibą w Zielonej Górze , delegująca pracowników do pracy na teren Niemiec,poszukuje pracownika biurowego ze znajomością jęz .niemieckiego.Możliwość pracy w dowolnym wymiarze godzin.Wymagania:znajomość jęz niemieckiegosumiennośćumiejętność pracy w zespolekreatywnośćDodatkowym atutem jest doświadczenie w podobnej branżyOferujemy:pracę w oparciu o umowę w zgranym zespolemożliwość rozwoju osobistego oraz awansu finansowego

Praca biurowa , wyceny , kalkulacje.
Praca biurowa , wyceny , kalkulacje.
Zielona Góra 10 dni plecy

Wykształcenie minimum średnie . Dobra znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych. Mile widziana znajomość języka niemieckiego oraz obsługi programu CAD , DWG.Proszę o zał. CV. oraz klauzuli :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Praca Biurowa - Obsługa Sklepu Internetowego
Praca Biurowa - Obsługa Sklepu Internetowego
Zielona Góra 10 dni plecy

Opis oferty pracyDynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE specjalizująca się w branży urządzeń dla biznesu i przemysłu poszukuje zdolnej i ambitnej osoby do obsługi i tworzenia sklepu internetowego HurtowniaPrzemyslowa.pl oraz działań związanych ze sprzedażą w internecie. W ramach tworzonego stanowiska oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tworzonego stanowiska należeć będą elastyczne godziny pracy, oficjalna forma zatrudnienia oraz możliwość szybkiego awansu zawodowego. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zakładanie i poprawianie stron z produktami zamieszczanie i obsługa aukcji internetowych np. ALLEGRO obsługa portali typu MARKETPLACE przetwarzanie i realizacja zamówień klientów Oferujemy: szkolenie oraz wdrożenie niezbędne do rozpoczęcia pracy na oferowanym stanowisku umowę o pracę wysokie wynagrodzenie praca biurowa w godzinach 8.00 - 16.00 wolne weekendy Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie na podobnym stanowisku

Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Kadr
Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Kadr
Zielona Góra 12 dnia plecy

Biuro Petra w związku z ciągłym rozwojem powiększa swój zespół i obecnie poszukujemy na stanowisko: pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Kadr.Zakres obowiązków:wsparcie w dziale kadrowo-płacowym,wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, itp.),archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych,wprowadzanie danych do programu Płatnik,bieżący kontakt z klientem,bieżący kontakt z urzędami ZUS i US.Wymagania:podstawowa znajomość zagadnień związanych z obszarem kadrowo-płacowym i prawem pracy,wysoka kultura osobista i pracy, dokładność, zaangażowanie, skuteczność,samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.Co oferujemy?stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,uczciwe wynagrodzenie adekwatne do twoich kompetencji zawodowej,nowoczesne i przyjazne miejsce do samorealizacji zawodowej,szkolenia i kulturę dzielenia się wiedzą,realny wpływ na kształtowanie własnej ścieżki kariery,możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie.Zapraszamy Cię do naszego zespołu !Dokumenty aplikacyjne proszę wysłać na adres: kontakt(at)biuropetra.plProsimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby tej i przyszłej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych)."

Pracownik Działu Dostaw (Zielona Góra)
Pracownik Działu Dostaw (Zielona Góra)
Zielona Góra 12 dnia plecy

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć dołącz do naszego Zespołu!Do Twoich głównych zadań będzie należało:Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów.Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem.Odpowiednie pakowanie towarów.Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Nasze oczekiwania:Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy.Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.Mile widziana książeczka Sanepidu.Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do obsługi wózków widłowych.Mamy Ci do zaoferowania:Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie zawsze na czas.System premiowy.Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).Parking pracowniczy.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.

Executive Assistant
Executive Assistant
Zielona Góra 12 dnia plecy

We are ADB We are Gigabit Home and Enterprise company. Focused on the future. Proud about the past. Together we create a unique ADB ecosystem, where people, culture and technology drive reality and create new experiences of Video Entertainment and Broadband Connectivity all over the world.  We are the people 250+ employees  | 20 nationalities |  75% engineers |  100% experts | 200 customers worldwide We are the culture ADB Teams in Europe, US, Australia and Asia | 4 generations | 1 language: English | 4 common values: INNOVATION, NEW IDEAS, THINKING OUT-OF-THE BOX, WILLINGNESS TO HELP AND TO LEARN NEW THINGS We are technology  R&D sites in Europe, US and Asia | our software and systems run in over 65 million homes and enterprises worldwide | Solutions for Personal TV,  Business TV and Broadband | 400 patents | 100 different HW platforms | ’’A’’ class IT security rating And WE KNOW HOW to integrate your needs with our possibilities  We are looking for an experienced Executive Assistant who will fully support our 2 Top Executives. You will be the ADB management’s first point of contact with internal and external stakeholders. You will plan their meetings and take minutes, organize trips, and assist them in their daily work.Being the right-hand of top management is exciting, but it can also be quite challenging. Do you take up the gauntlet?Location: Zielona Gora, PolandFull-time or part-time (8 or 6 hours a day) What will you do?You will provide full support to ensure the Top 2 Executives can efficiently accomplish key tasks. It means you will:Act as a right hand to the CEO for daily operations such as drafting letters and e-mails, monitoring important deadlines and follow-up actions,Manage business schedules, including daily administration and prioritization of meetings,Ensure adequate preparation for the meetings and all support activities surrounding such meetings are properly arranged,Holistic trip organization, from accommodation choice, ticket purchase, local logistics, managing agendas, and communication flow to filing expense claims and settlements,Care about filing system – keeping records of various topics as required by management,Arrange various matters as required by supervisors, on their behalf, with internal and external partners,Collect data, and prepare reports, sheets, presentations, and other materials for supervisors’ needs,Assist in other, ad-hoc tasks and projects. What’s important for us?Knowledge and experience – For a good start in ADB in this position, you need:Proven working experience in providing administrative support for senior-level management,Experience in working in an international environment,Higher education in Administration or related,Proficient knowledge of Microsoft 365 (especially Outlook, Excel, Word, PowerPoint, and OneDrive),Ability to take notes and summaries,Fluency in Polish and English,Excellent organizational skills, ownership mindset, and problem-solving attitude – in your daily work you will encounter many twists and turns, tight deadlines, and critical tasks influencing the company. Let’s use your superpowers to harness them and make top management work easier,Perfect communication skills (oral & writing) – you will represent ADB and top management and work with internal and external, stakeholders, so communication skills are crucial in this role,The international work environment is part of the package. We expect from you a decent level of cultural difference awareness,Strong time management and prioritization skills – proper task management is the key to success. Focus on priorities, goals, and deadlines when completing your tasks,High level of emotional intelligence and maturity – pick the best course of action combined with your relationship management to communicate the path in a way that is collaborative and makes the most strategic sense,High level of work ethic and professionalism – you will be involved in confidential matters that require thoughtful actions and discretion. Additional skills that will be useful for this position:Experience in a similar position in an international organization,Good understanding of business processes,Good knowledge of French. Why is it worth working with ADB?We do exceptional things: over 28 years on the market, creating products for over 200 global and leading Pay-TV and broadband operators. We do it in cooperation with technology leaders – our products are among the first in the market with local network Wi-Fi 7 devices,We offer true challenges in your daily work, utilizing and creating top-notch technology. Want proof? We’ve patented around 400 solutions and our products are used by nearly a million users,Our team consists of extremely experienced, highly qualified subject-matter Experts: 90% of us have a university degree and some are Ph.D.!At ADB, you can change a job without changing your employer. Our employees are promoted, expand competencies, change projects and teams, participate in internal recruitment, and relocate to other ADB offices,We work globally – ADB teams are based in Europe, the US, and Asia; our leading language is English,We are diverse – ADB is committed to providing equal opportunities to everyone regardless of their race, ethnicity, religion, gender, sexual orientation, national origin, age, physical ability, or any other characteristic protected by law. What’s more, our company is a signatory to the Women’s Empowerment Principles,We promote a learning culture because improving skills is an important part of our lives -ADB employees spend 2 hours of work per week on self-development using:Udemy courses,English lessons,internal and external training,other tools agreed upon with the supervisor,We care about the health of our employees and their families. The company subsidizes:medical care (individual or family),group life insurance,sports card,We are open to various forms of cooperation, depending on your needs. Do you think this is a job made just for you? Send us your CV!

Agent ds. Wsparcia Operacji,  Zielona Góra, 1/2 etatu, popołudnie
Agent ds. Wsparcia Operacji, Zielona Góra, 1/2 etatu, popołudnie
Zielona Góra 13 dnia plecy

Młodszy/a Agent/ka ds. Wsparcia OperacjiMiejsce pracy: Zielona Góra ul. Dekoracyjna 3Godziny pracy: popołudniowe1/2 etatu Zakres obowiązków:współpraca w zespole celu osiągania wysokiej jakości pracy biuramonitorowanie historii przesyłek i wyjaśnianie niezgodnościobsługa Klientów (telefoniczna, mailowa i bezpośrednio w oddziale) z dbałością o poziom ich satysfakcji i standardy pracyprzygotowanie raportów i zestawieńobsługa serwisu dokumentów zwrotnychrozliczanie przesyłek za pobraniem i faktur gotówkowych Profil kandydata:bardzo dobra organizacja pracy własnejzaangażowanie i nastawienie na realizację zadańumiejętność współpracy z podwykonawcamiumiejętności pracy w zespole oraz szybkiego uczenia siędobra obsługa komputera oraz pakietu MS Officemile widziana  znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2 Nasza oferta:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego)nagrody jubileuszoweProgram Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach  prawnych, finansowych i  psychologicznychdofinansowanie do naukiwsparcie w działaniach rozwojowychdodatkowe świadczenia socjalne

Recepcjonistka / Kasjerka   w Toyota Zielona Góra
Recepcjonistka / Kasjerka w Toyota Zielona Góra
Zielona Góra 13 dnia plecy

Toyota w Zielona Góra - „ J. P. J. Auto” Spółka z o. o.  Diler Roku 2019, 2020 i 2021Poszukuje na stanowisko :RECEPCJONISTKA / KASJERKAUmowa o pracę - na pełen etat Obowiązki :- obsługa Klientów Stacji Dilerskiej (telefoniczna /mailowa / osobista)- obsługa połączeń telefonicznych ( przychodzących i wychodzących )- nadzór i ewidencja korespondencji firmowej i  zarządzanie obiegiem dokumentów- ścisła współpraca z wszystkimi działami Stacji Dilerskiej       - prowadzenie kasy ( przyjmowanie wpłat, prowadzenie raportów kasowych, itp.)- utrzymywanie stanowiska pracy w należytym porządku i dbanie o porządek w poczekalni klientów- praca z dokumentacją związaną z likwidacją szkód komunikacyjnych Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - godziny pracy : poniedziałek - piątek 8.00-16.00 / 10:00-18:00 oraz 1 lub 2 soboty w miesiącu: 8.00-14.00- w perspektywie możliwość awansu w strukturach firmy- przyjazną kulturę organizacyjną oraz zgrany zespół; - udział w szkoleniach  ( certyfikat j Recepcjonistki Toyoty ) Oczekujemy:- poprawnej polszczyzny  i komunikatywności- samodzielności i dobrej organizacji pracy- pozytywnego nastawienia do pracy i ludzi- mile widziane prawo jazdy kat. B  - osoba NIEPALĄCA Autoryzowany Diler Toyoty „ J. P. J. Auto” Sp. z o.o.Ul. Wrocławska 65c, 65-218 Zielona Góra       www.toyota-zg.pl Prosimy o dołączenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę " J. P. J. Auto" Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Mile widziane CV z załączonym zdjęciem.

Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pobytu cudzoziemców
Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pobytu cudzoziemców
Zielona Góra 13 dnia plecy

Agencja Pracy.Osoba musi mieć doświadczenie w sprawie legalizacji / zatrudnieniu obcokrajowców (min. 1 rok)Wymagana wiedza języków: Polski , Ukraiński albo Rosyjski.Bardzo dobra organizacja pracy własnejZnajomość programu HRappkaObowiązki:Wyrobienie oświadczeń / zezwoleń do pracySkładanie wniosków do Kart PobytuSkładanie umów zlecenia / o praceSkładanie wniosków dla wyrobienia Opinii Starosty itd.Monitorowanie i śledzenie postępów w procedurach legalizacyjnychZnajomość przepisów i procedur związanych z migracją i legalizacją pobytu.Warunki:Praca od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.Wynagrodzenie od 4000 do 4800 zł/netto do ręki.Pierwsze dwa miesiąca umowa na czas próbny, dalej umowa na czas określony.Niezbędny sprzęt do wykonywania pracy

Pracownik fizyczny z j. niemieckim -serwis wentylacji
Pracownik fizyczny z j. niemieckim -serwis wentylacji
Zielona Góra 21 dni plecy

Opis oferty pracyNiemiecka firma szuka osoby do sprzątania i serwisu urządzeń chłodniczych. Miejsce pracy: Berlin/Brandenburgia, Niemcy Północne i Wschodnie. Stawka – 17 – 25 € brutto/h. Zadania: • Wykonywanie prac porządkowych, • Odciągi w dużych kuchniach komercyjnych, • Praca na systemach i rurach wentylacyjnych w biurach, budynkach mieszkalnych, • Renowacja i czyszczenie uszkodzeń pożarowych i pleśni w systemach wentylacyjnych i innych elementach, • Kontrole higieniczne i dezynfekcja, • Badania higieniczne po szkoleniu w Niemczech z zakresu systemów wentylacyjnych, • Prowadzenie pojazdów do 3,5 ton Gwarantujemy niemiecką umowę/ współpracę B2B. Dajemy odzież i narzędzia, pracujemy od poniedziałku do piątku. Zapewniamy zakwaterowanie.- Ty nic nie płacisz. Zjazdy do domu ustalasz z kierownikiem. Wymagamy prawo jazdy kategorii B i podstawowej znajomości języka niemieckiego Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 888 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „Klimatyzacje” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471 Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BEREKER DOMINIS Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Praca biurowa Komputerowa
Praca biurowa Komputerowa
Zielona Góra 21 dni plecy

Opis oferty pracyDzień dobry stanowisko pracownik biurowy praca z komputerem do pracy wymagana jest umiejetność pisania tekstów w edytorze html - pobieranie plików -tworzenie folderów - wpisywanie danych do tabeli -prowadzenie cennika -drukowanie zestawień -

Pracownik fizyczny -sprzątanie/serwis wentylacji-Niemcy
Pracownik fizyczny -sprzątanie/serwis wentylacji-Niemcy
Zielona Góra 27 dni plecy

Opis oferty pracyNiemiecka firma szuka osoby do sprzątania i serwisu urządzeń chłodniczych. Miejsce pracy: Berlin/Brandenburgia, Niemcy Północne i Wschodnie. Stawka – 17 – 25 € brutto/h. Zadania: • Wykonywanie prac porządkowych, • Odciągi w dużych kuchniach komercyjnych, • Praca na systemach i rurach wentylacyjnych w biurach, budynkach mieszkalnych, • Renowacja i czyszczenie uszkodzeń pożarowych i pleśni w systemach wentylacyjnych i innych elementach, • Kontrole higieniczne i dezynfekcja, • Badania higieniczne po szkoleniu w Niemczech z zakresu systemów wentylacyjnych, • Prowadzenie pojazdów do 3,5 ton Gwarantujemy niemiecką umowę/ współpracę B2B. Dajemy odzież i narzędzia, pracujemy od poniedziałku do piątku. Zapewniamy zakwaterowanie.- Ty nic nie płacisz. Zjazdy do domu ustalasz z kierownikiem. Wymagamy prawo jazdy kategorii B i podstawowej znajomości języka niemieckiego Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 888 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „Klimatyzacje” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471 Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BEREKER DOMINIS Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

REFERENT BIUROWY - obsługa klienta
REFERENT BIUROWY - obsługa klienta
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySPECJALISTA DS. OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa klientów lub back office; - wprowadzanie i kontrola dokumentów reklamacyjnych; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami; - pobieranie i weryfikowanie dokumentów; - wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych; - przygotowywanie umów; - wsparcie procesu sprzedaży; - wystawianie faktur i korekt; - przetwarzanie i archiwizacja dokumentów; - sporządzanie analiz i raportów. Profil kandydata: - wykształcenie średnie lub wyższe; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dobra organizacja pracy, sumienność; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - wysoka kultura osobista. Oferujemy: - stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł/h brutto; - umowa zlecenie; - praca stacjonarna w siedzibie biura; - 8 godzinny dzień pracy; elastyczne godziny; - niezbędne narzędzia pracy; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.) Kontakt: +48 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Pracownik administracyjno-biurowy Zielona Góra
Pracownik administracyjno-biurowy Zielona Góra
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Firma medyczna poszukuje pracownika do obsługi sekretariatu/recepcji.Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub administracyjne, umiejętność obsługa komputera w tym arkusz kalkulacyjny, word. Mile widziane doświadczenie w księgowości lub pracy biurowej.Proszę wyłącznie o kontakt telefoniczny w godzinach 17-18.

Osoba do obsługi budowy
Osoba do obsługi budowy
700000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Firma Kanus Sp. z o.o. specjalizująca się w budownictwie przemysłowym i rolniczym zatrudni Osobę do obsługi budowy.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Poszukiwanie pracowników oraz ekip Składanie zapytań ofertowych do podwykonawcówPomoc w obsłudze budowyBieżąca obsługa biuraWYMAGANIA:Prawo jazdy kat. BZnajomość oprogramowania MS OfficeGotowość do naukiMILE WIDZIANE:Wykształcenie techniczneDoświadczenie w rekrutacjiZnajomość branży budowlanejOFERUJEMY:Stabilne warunki zatrudnieniaPraca w młodym zespoleSzerokie możliwości rozwojuZapraszamy do aplikowania za pośrednictwem OLX.

Pracownik biurowy - wystawianie aukcji - Zielona Góra - j. niemiecki
Pracownik biurowy - wystawianie aukcji - Zielona Góra - j. niemiecki
766000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Do naszego sklepu internetowego poszukujemy osoby do wystawiania i zarządzania aukcjami internetowymiZakres zadań:Tworzenie aukcji internetowych na platformach Ebay i AmazonZarządzanie aukcjamiOgólne prace biuroweObsługa zwrotówObsługa reklamacjiBieżące sprawyWymagania:Znajomość j. niemieckiego w piśmie (bez mowy) na poziomie dobrymDoświadczenie nie jest wymagane. Pomożemy Tobie się wdrożyć :-)Oferujemy:Pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14 lub 6:30-14:30 (wedle uznania)Stabilna praca w miłej atmosferze w stale rozwijającej się firmieJeżeli jesteś zainteresowana /-ny to prześlij nam swoją CV poprzez portal OLX.

Pracownik administracyjny - umowa na zastępstwo
Pracownik administracyjny - umowa na zastępstwo
869000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Polski Związek Wędkarski Okręg w Zielonej Górze zatrudni pracownika administracyjnego na zastępstwo.Zakres obowiązków:prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością Okręgu i kół PZWprowadzenie spraw związanych z inwestycjami Okręgu (np. budowlanymi, drogowymi, itp.)realizacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko-wędkarskąprowadzenie dokumentacji rybackiej, kart drogowych, itp.prowadzenie książek obiektów budowlanych (zlecanie przeglądów, napraw oraz współpraca z wykonawcami)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Okręgu i wędkarzywystępowanie w imieniu Okręgu z wnioskami o dofinansowanieprowadzenie strony www z zakresu zagospodarowania wódprzeprowadzanie zapytań ofertowych i zamówień dla Zespołu Zagospodarowania Wódudział w innych zadaniach związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zagospodarowania WódWymagania:wykształcenie wyższedobra organizacja pracyznajomość pakietu MS Officeskrupulatnośćsumiennośćumiejętność pracy w zespoleprawo jazdy kat. Bkomunikatywnośćumiejętność obsługi urządzeń i sprzętów biurowychJeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres e-mail. Prosimy o załączenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Termin składania aplikacji: do 10 lutego 2024 r.Polski Związek Wędkarski Okręg w Zielonej Górze jest organizacją działającą na rzecz ochrony środowiska i propagowania wędkarstwa. Dołącz do naszego zespołu i wspólnie dbajmy o przyrodę!

Praca biurowa w niepełnym wymiarze godzin
Praca biurowa w niepełnym wymiarze godzin
789000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

sortowanie i porządkowanie dokumentówi inne prace biurowo-księgowe w niepełnym wymiarze godzin.

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
570000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Cześć,Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego, którego głównym zadaniem będzie tworzenie dokumentacji pracowniczej oraz przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych danego miesiąca.Istnieje możliwość dowolnej części etatu oraz rodzaju umowy - przy aplikacji prosimy o zawarcie informacji, którą formę preferujeszObowiązki:Koordynacja działań i operacji biurowych,aby zapewnić efektywności i zgodność z polityką firmy.Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz nadzór nad wysyłką paczek.Pomoc w terminowym wypełnianiu i składaniu wszystkich wniosków dotyczących transakcji związanych z klientami.Monitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów.Raportowanie postępów pracy biura do kierownictwa wyższego szczebla.Angażowanie firm konserwatorskich, aby utrzymać biuro w czystości i bezpieczeństwie oraz pilnowanie, aby urządzenia biurowe działały sprawnie.Wspieranie procedur księgowych i budżetowych firmy.Pomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe.Wymagania:Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami.Zdolności przywódcze potrzebne do radzenia sobie z wyzwaniami i nadzorowania pracowników.Doskonała znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania do zarządzania biurem (ERP itp.).

Asystent/ka Zarządu
Asystent/ka Zarządu
695000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Asystent/ka ZarząduFirma: Eltechpolska.pl Sp. z o.o. Sp. k.Miejsce pracy: Zielona GóraForma zatrudnienia: umowa B2BWymiar zatrudnienia: pół etatuOpis stanowiska:Asystent/ka Zarządu to osoba, która wspiera członków Zarządu w ich codziennej pracy. Do jej obowiązków należą m.in.:Zarządzanie pracą biura,Prowadzenie spraw bieżących,Przyjmowanie i odbieranie telefonów od kontrahentów,Prowadzenie ewidencji dokumentacji zakupowo-kadrowejPomoc w realizacji zadań zarządu.Wymagania:Wykształcenie min. średnie,Doświadczenie w pracy biurowej,Znajomość obsługi pakietu MS Office,Umiejętność organizacji pracy własnej,Dyspozycyjność,Sumienność,Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,Atrakcyjne wynagrodzenie,Możliwość rozwoju zawodowego,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.Termin składania ofert: 25 stycznia 2024 r.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Dodatkowe informacje:Praca stacjonarna w Zielonej Górze,Możliwość pracy zdalnej w niektórych przypadkach.

Pracownik na stanowisko Administrator Nieruchomości
Pracownik na stanowisko Administrator Nieruchomości
2690000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Zarządzanie Nieruchomościami "LOCUM" Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Administratora Nieruchomości do biura w Zielonej Górze.Osoba zatrudniona na stanowisku administratora nieruchomości zajmować się będzie:zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymizałatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowychwspółpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnotkontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościachWymagania:mile widziana wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymiumiejętność pracy w zespolesamodzielność w działaniuasertywnośćdyspozycyjnośćkomunikatywnośćdobra znajomość pakietu MS Officeposiadanie prawo jazdy kategorii "B" - warunek koniecznyOferujemy:pracę w rozwijającym się zespoleumowę o pracękursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencjipodnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i umiejętnościOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV

zarządzanie nieruchomościami - 16 godz / w tygodniu
zarządzanie nieruchomościami - 16 godz / w tygodniu
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby na 1-2 dni w tygodniu do zarządzania wynajętymi nieruchomościami (mieszkania ) w centrum Zielonej Góry idealna praca dla kogoś kto potrzebuje pracy dorywczej w godz 8- 15 w dowolny dzień gromadzenie rachunków i przekazywanie do biura rachunkowego dokonywanie płatności rozliczanie kosztów i umów kontrola rozliczeń i pilnowanie terminowych płatności i zobowiązań prowadzenie administracji 4 osobowej firmy kontakty z najemcami i korespondencja, zawieranie umów Wystawianie rachunków dla Najemców - ok 20 w miesiącu Wskazane doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami Umiejetnośc prowadzenia KPR będzie dodatkowym argumentem System księgowy Optima Comarch Nie ma znaczenie wiek Ważne jest utrzymanie porządku w dokumentacji i systematyczność Wynagrodzenie i forma zatrudnienia do uzgodnienia podana stawka będzie uzależniona od umiejętności i kompetencji bezwarunkowo wskazane jest załączenie kompletne CV

Wspólnik do Biura Obrotu Nieruchomościami
Wspólnik do Biura Obrotu Nieruchomościami
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Poszukuję wspólnika do BON. Dysponuję biurem w Zielonej Górze, szukam osób do współpracy, nie tylko w BON- mam również kilka innych ciekawych? pomysłów na zarabianie pieniędzy. Szukam osób uczciwych i poszukujących ciekawego zajęcia.

3/4 etatu Księgowa /asystentka
3/4 etatu Księgowa /asystentka
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Ogłaszamy nabór na asystentkę Zarządu/ pracownika księgowości/ pracownik administracji/ 3/4 etatu - godziny pracy 9-15 Firma zajmuje się wynajmem i zarządzaniem nieruchomości Biuro zlokalizowane w centrum Zielonej Góry praca od stycznia 2022 Oczekiwania Przygotowywania miesięcznych sprawozdań finansowych Uzgadnianie i analiza sald finansowych Przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego Przygotowywanie danych do deklaracji PIT, CIT, VAT, ZUS, GUS, JPK Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami biura Kontrola poprawności dokumentów Księgowanie dokumentów księgowych Dbanie o płynność finansową biura i terminowe zapłaty Zarządzanie nieruchomościami w zakresie wynajmu nieruchomości - umowy, rozliczania kosztów , fakturowanie , bierzące utrzymanie nieruchomoci Wskazana znajomość programu Comarch /optima Znajomość j.niemieckiego będzie dodatkową zaletą

PRACOWNIK BIUROWY DS. OBSŁUGI REKLAMACJI
PRACOWNIK BIUROWY DS. OBSŁUGI REKLAMACJI
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - CZYNNOŚCI WSPARCIA OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ W FIRMIE Z BRANŻY ENERGETYCZNEJ Zakres obowiązków: - przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, umów dystrybucyjnych i umów kompleksowych energii elektrycznej oraz gazu, - rozwiązywanie umów sprzedaży, umów dystrybucyjnych i umów kompleksowych energii elektrycznej oraz gazu, - realizacja działań marketingowych, - składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grupy Enea w zakresie przyznawanych kompetencja oraz określonych zadań, - utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych, - zapewnianie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji, - udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea, - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami, - przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów, - przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dotyczące świadczenia usług dystrybucji zgłaszanych przez Klientów. Profil kandydata: - doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta i/ lub sprzedaży produktów, - wykształcenie minimum średnie, - praktyczna znajomość technik sprzedaży, - orientacja na realizację celów sprzedażowych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - odporność na stres, - wysoka kultura osobista; - wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne; - uprzejmość i opanowanie; - łatwość prowadzenia rozmowy i płynność wypowiedzi; - dokładność; - dobra organizacja pracy; - samodzielność w działaniu. Oferujemy: - stawka godzinowa w wysokości 22,33 zł brutto; - umowa zlecenie; - praca stacjonarna w siedzibie biura; - 8 godzinny dzień pracy; 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00; - niezbędne narzędzia pracy; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.) Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Filtr