Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Żory
ASYSTENTKA ZARZĄDU
ASYSTENTKA ZARZĄDU
nowe Żory 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyO pracodawcy: Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za zapewnienie wsparcia administracyjnego dla kierownictwa wyższego szczebla dla naszego Klienta. Obowiązki: organizowanie i planowanie spotkań z uwzględnieniem różnych stref czasowych i poziomów priorytetów dla kierownictwa wyższego szczebla, zarządzanie kalendarzem i koordynacja spotkań dla dyrektorów industrializacji, przygotowywanie agend spotkań, przeprowadzanie badań na potrzeby spotkań, sporządzanie protokołów podczas spotkań (w razie potrzeby), organizaja podróży służbowych, w tym rezerwacja lotów, transportu i zakwaterowania dla kierownictwa wyższego szczebla i ich bezpośrednich podwładnych, prowadzenie korespondencji biurowej, sporządzanie rutynowej korespondencji elektronicznej w organizacji, organizowanie wydarzeń, wyjazdów i spotkań zespołu, zarządzanie pojawiającymi się sprawami w terminowy i skuteczny sposób (np. prowadzenie rejestru zakładów, dokumentacji podatkowej dla administratora COE), utrzymywanie relacji z innymi działami w firmie, przetwarzanie faktur biurowych i uzupełnianie ich w systemie, wdrożenie nowych pracowników wraz ze szkoleniami wstępnymi (jeśli będzie to konieczne). Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, wysoka kultura osobista, systematyczność, dokładność oraz zaangażowanie w powierzone zadania, samodzielność, bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy i umiejętność określania priorytetów, znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (B2), znajomość pakietu MS Office (podstawy Excel, prezentacje PowerPoint), umiejętność pracy w zespole, gotowość do nowych wyzwań. Nasz Klient oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w godzinach biznesowych w trybie hybrydowym, benefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, ZFŚS), pracę w międzynarodowym środowisku, udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach. APLIKUJ TERAZ: https://www.arche-consulting.pl/pl/oferty-pracy/aplikacja/25959

Specjalista ds. rekrutacji
Specjalista ds. rekrutacji
Żory 10 dni plecy

Specjalista ds. rekrutacjiPraca w trybie stacjonarnym w siedzibie Mokate Sp.zo.o. w Żorach, ul. Strażacka 48.Zakres obowiązków:realizacja procesów rekrutacyjnych end-to-end dla wszystkich poziomów stanowisk z naciskiem na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych etc.)budowanie pozytywnego candidate experiencezarządzanie bazą kandydatów i praca z ATS zgodnie z przyjętymi standardami i RODO współpraca z kierownikami działów w zakresie realizacji oraz planowania potrzeb rekrutacyjnychwspółpraca z agencjami pracyrealizowanie innych projektów HRNasze wymagania:minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale HR lub w agencji zatrudnieniawykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia lub pokrewne)praktyczna znajomość metod i technik rekrutacyjnych oraz bieżących trendów HR w zakresie rekrutacjiwysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz budowania pozytywnych relacji z innymisamodzielność, umiejętność poszukiwania nowych rozwiązańdobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point)mile widziana znajomość jęz. angielskiegomile widziana znajomość systemu eRecruiterOferujemy:wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia  bycie częścią organizacji, która realizuje swoje projekty na ponad 70 rynkach świata i cały czas się rozwija pracę pełną wyzwań, inspirujące środowisko pracy oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów realny wpływ na rozwój firmy, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeń ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich na konkurencyjnych warunkach (już od 60 zł za miesiąc) program opieki medycznej wraz z możliwość objęcia opieką medyczną swoich bliskich – partnera/współmałżonka i dzieci do 26-go roku życia; ubezpieczenie gwarantuje bardzo szybki dostęp do konsultacji lekarskiej poprzez Infolinię dofinansowanie zajęć sportowych dla Ciebie i Twojej rodziny firmowy parking oraz przystanek autobusowy niedaleko firmy (w Żorach funkcjonuje bezpłatna komunikacja miejska) 

Pracownik biurowy ze znajomością j. angielskiego
Pracownik biurowy ze znajomością j. angielskiego
899000 zł
Żory 30+ kilka dni temu

Firma zajmująca się projektowaniem i produkcją urządzeń rozrywkowych poszukuje pewnej siebie osoby do pracy biurowej w Żorach. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, poszukujemy osoby komunikatywnej, zaangażowanej, otwartej na nowe wyzwania, ale także takiej, która potrafi sprawnie zarządzać czasem, zapewniając płynne funkcjonowanie codziennych operacji biura. Zakres obowiązków:·         Administracja dokumentacji biurowej·         Sporządzanie pism i umów·         Wystawianie faktur·         Przygotowywanie ofert·         Pomoc w przygotowaniu dokumentów dla biura rachunkowego·         Składanie zamówień internetowych·         Tworzenie treści marketingowych·         Współpraca z innymi komórkami firmy i firmami zewnętrznymi.·         Utrzymywanie porządku w dokumentacji i systemie archiwizacji oraz w biurze. Wymagania:·         Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel)·         Język angielski w stopniu komunikatywnym·         Prawo jazdy kat. B·         Umiejętność efektywnego planowania i priorytetyzacji zadań·         Doskonała organizacja własnej pracy·         Komunikatywność i umiejętność pracy w zespoleZainteresowanych proszę o przesłanie CV pod adres mailowy podany w ogłoszeniu.

Obsługa sklepu internetowego Prestashop/ Allegro
Obsługa sklepu internetowego Prestashop/ Allegro
700000 zł
Żory 30+ kilka dni temu

Sklep motoryzacyjny poszukuje kandydata do dodawania towarów - części samochodowych w sklepie internetowym (Prestashop / Allegro) . Praca na pół etatu.Zakres obowiązków:obsługa przed i posprzedażowa klientów sklepu internetowegowyszukiwanie części dla klientatworzenie treści w social mediachdbanie o konkurencyjność i poprawność treści w sklepie internetowyminne drobne obowiązki typu dostarczenie paczki do paczkomatu, odebranie towaru, stany magazynowe itp.Czego wymagamy:podstawowa znajomość branży motoryzacyjnejdodawanie, edycja oraz zarządzanie ofertą produktów w sklepie internetowym sporządzanie opisów produktów -obróbka zdjęćsprawna obsługa komputera i łatwość poruszania się w social mediachznajomość systemu Prestashop , Allegro,znajomość Excel, Word, programu do obróbki zdjęćZnajomość języka AngielskiegoPrawo jazdy kat. BInteresują nas tylko osoby, które znają obsługę systemu PrestahopProsimy o składanie aplikacji poprzez formularz OLX.

Pracownik działu zakupów
Pracownik działu zakupów
649000 zł
Żory 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Uzupełnianie bazy danych,Sporządzanie raportów, zestawień i analiz,Bieżący monitoring statusu zamówień i stanu realizacji dostaw,Weryfikacja poprawności zapotrzebowań i  rejestracja zakupów w systemie ERP,Prowadzenie ewentualnych postępowań reklamacyjnych.Wymagania:Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,Samodzielność, dokładność, kreatywność,Komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji interpersonalnych,Orientacja na terminową realizację zadań,Umiejętność  planowania i efektywnego organizowania pracy, także pod presją czasu,Mile widziane doświadczenie zawodowe w strukturach zakupowych firmy produkcyjnej,Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pakiet socjalny,Pracę w międzynarodowym środowisku,Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dołącz do Zespołu GPPL już dziś! Wyślij CVPrzed przesłaniem do nas aplikacji należy zapoznać się z Polityką Prywatności zamieszczoną na stronie www.gppl.eu i obowiązującymi zasadami przetwarzania danych osobowych, a następnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych osobowych – Gebrueder Peitz Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.Prosimy dodać w dokumentach aplikacyjnych klauzulę o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla celów realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Gebrueder Peitz Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz posiadam prawo wglądu do treści swoich danych, możliwość ich edycji oraz usunięcia.”ć ich edycji oraz usunięcia.”

Pracownik ds. finansowych
Pracownik ds. finansowych
Żory 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma produkcyjna w okolicach Żor poszukuje pracownika do działu controllingu na stanowisko związane z obsługą spraw finansowo-administracyjnych. Oferujemy pracę stałą z zatrudnieniem na zasadzie umowy o pracę. Od Kandydatek/Kandydatów oczekujemy: 1) doświadczenia na podobnym stanowisku, 2) bardzo dobrej obsługi pakietu Office, 3) wykształcenia w zakresie finansów, księgowości, administracji, 4) dobrej znajomości jęz. angielskiego 5) kultury osobistej, dobrej komunikacji,

Asystentka - obsługa sekretariatu
Asystentka - obsługa sekretariatu
Żory 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma produkcyjna (strefa przemysłowa) w Żorach poszukuje pracownika do działu administracji na stanowisko związane z obsługą sekretariatu firmy. Oferujemy pracę stałą z zatrudnieniem na zasadzie umowy o pracę. Od Kandydatek/Kandydatów oczekujemy: 1) bardzo dobrej obsługi pakietu Office 2) dobrej organizacji pracy własnej na samodzielnym stanowisku, 3) dobrej znajomości jęz. angielskiego 4) kultury osobistej, dobrej komunikacji, Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej.

Handlowiec Żory i na terenie Polski lub praca zdalna
Handlowiec Żory i na terenie Polski lub praca zdalna
Żory 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy pracownika na stanowisko HANDLOWIEC Lokalizacja: Żory i na terenie polski lub praca zdalna Opis stanowiska - tworzenie ofert oraz propozycji rozwiązań zgodnie z zapyaniami od klientów, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, - obsługa przetargów – wyszukiwanie i ofertowanie, - ustalanie potrzeb klienta, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, - nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów (umowy, terminowa realizacja), - przestrzeganie ustalonej polityki cenowej i rabatowej, negocjacje cenowe z klientami, - monitorowanie działań konkurencji, - wyjazdy służbowe w celu utrzymania relacji z obecnymi klientami i pozyskania nowych, - dostarczanie i odbieranie towarów od kontrahentów wg potrzeb i możliwości, - pomoc w organizacji targów branżowych, udział w targach, - współpraca z innymi działami (BOK, serwis), - sporządzanie tygodniowych i miesięcznych planów pracy, - raportowanie wyników pracy w systemie CRM, - wprowadzanie zamówień do systemu Prestiż Opis wymagań - wykształcenie średnie - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy handlowca - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym - dyspozycyjność - komunikatywność - prawo jazdy kat. „B” - umiejętność pracy w zespole - mile widziane doświadczenie w branży automotive Zapraszam do aplikowania. Proszę o dołączenie informacji jaki typ umowy Cię interesuje oraz preferowane zarobi.

Filtr