Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Żyrardów
Pracownik biurowy - Żyrardów - potrzebny j. ANGIELSKI/ROSYJSKI
Pracownik biurowy - Żyrardów - potrzebny j. ANGIELSKI/ROSYJSKI
nowe Żyrardów 11 dni plecy

Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat. Obecnie w związku z rozwojem firmy, poszukujemy nowych pracowników do pracy w naszej firmie.Poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak i bez doświadczenia w branży TSL.Jeśli jesteś osobą ambitną, komunikatywną, nie boisz się nowych wyzwań, to praca dla Ciebie.  WYMAGANIA:- bardzo dobra organizacja pracy- kreatywność- samodzielność w podejmowaniu decyzji- bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office- wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego!! ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- aktualizacja danych w systemie komputerowym,- dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń,- obsługa dokumentacyjna wysyłek,- przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów,- weryfikacja dokumentów wg wytycznych,- wprowadzanie danych do systemu,- Współpraca z działem prawnym- Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej- Kompletacja dokumentów OFERUJEMY:- stałą solidną pracę w młodym zespole- zatrudnienie na umowę o pracę- system benefitów- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)- szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu- możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL- praca od poniedziałku do piątku Na aplikacji prosimy i dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bianco Logistic Waldemar Księżyk z siedzibą w Warszawie przy ul. Św. Wincentego 126A/28, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy. 

Zastępca Notarialny lub Aplikant Notarialny
Zastępca Notarialny lub Aplikant Notarialny
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Żyrardowie poszukuje Zastępcy Notarialnego lub Aplikanta Notarialnego. Do obowiązków należeć będzie między innymi: - przygotowywanie i odczytywanie aktów notarialnych, - przygotowywanie i obsługa wniosków elektronicznych do kw, - sporządzanie wypisów, odpisów i wyciągów dokumentów, - bezpośredni kontakt z Klientem, - zastępowanie notariusza przy czynnościach notarialnych oraz przy sprawach administracyjnych i biurowych z nimi związanych, - obsługa elektronicznego repertorium, rejestrów notarialnych, rejestru GIIF. Od kandydata oczekujemy: - umiejętności zachowania tajemnicy zawodowej i pracy pod presją czasu, - wysokiej kultury osobistej, - odpowiedzialności, - rzetelności. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym. Prosimy o dołączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kancelaria zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Helen Doron Żyrardów - Asystent Menadżera
Helen Doron Żyrardów - Asystent Menadżera
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Do Centrum Helen Doron w Żyrardowie poszukiwany jest ASYSTENT MENADŻERA.Szukamy osoby o niemałym asortymencie zdolności. Pozycja wymaga od pracownika nienagannej prezencji, wielkiego uśmiechu i serca do najmłodszych, dbanie o ich dobre samopoczucie i zapewnianie rodzicom spokojnej głowy, gdy oddają swoje maluchy (i nie tylko maluchy) pod nasze skrzydła.Poza posiadaniem serca, Asystent musi mieć też potężną głowę. Czym będzie musiał się zajmować?Między innymi:- organizacją miejsca pracy- zarządzaniem harmonogramem Centrum- testami białej rękawiczki (kontrolowanie porządku w Centrum)- sporządzaniem sprawozdań i zgrabnym poruszaniem się po Excelu- prowadzeniem marketingu (zarówno internetowego, jak i na miejscu - przyjemnie byłoby zaprezentować potencjał Naszego Centrum w Instagramowych rolkach czy Tiktokach, a wierzcie nam, potencjał jest niemały)- współpracą z Panią Prezes i nauczycielamiMamy też kilka wymagań, takich jak:- minimum średnie wyksztalcenie-mile widziane uprzednie doświadczenie- zaangażowanie w powierzone stanowisko- energiczne podchodzenie do zadań powierzonychAle spokojnie, też oferujemy dogodne warunki :)- wynagrodzenie: 4500-6000 zł- bonusy od firmy- praca w kameralnej, miłej atmosferze- dostęp do kuchni- długie wakacje- wolne w święta- praca od poniedziałku do czwartku w godzinach od 12 do 20 oraz soboty w godzinach od 8 do 13- zapewnione sprzęty firmoweWszelkie pytania i zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy.Bardzo dziękujemy i nie możemy się doczekać współpracy!

Asystentka biura
Asystentka biura
1990000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Twoim zadaniem będzie:Prace administracyjne w biurzeWspółpraca z działem kadr w zakresie rekrutacjiKontrola terminów ważności dokumentów ( przeglądy techniczne samochodów) Rejestracja aut, odbiór dowodów rejestracyjnych z Urzędu KomunikacjiPrzygotowywanie dokumentacji pracowniczejWprowadzanie otrzymanych reklamacji do wewnętrznego systemuWeryfikacja żądań i reklamacji klientów oraz komunikacja z klientemOczekujemy:Doświadczenia na podobnym stanowisku;Czynnego prawa jazdy typu B;Doskonałej organizacji pracy;Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej;Samodzielności, zaangażowania, otwartości na nowe wyzwania,

Rejestratorka medyczna (studentka zaoczna)
Rejestratorka medyczna (studentka zaoczna)
585178.6 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Centrum Medyczne Mimedica w Żyrardowie poszukuje kolejnej osoby do pracy w rejestracji.Poszukujemy studentki studiów zaocznych do pracy w pełym wymierze godzin (od poniedziałku do piątku, opcjonalnie także soboty).Oferujemy pracę dwuzmianową na umowę zlecenie oraz elastyczny grafik pracy – jesteśmy w stanie dopasować nasz grafik do potrzeb pracownika. Jeśli lubisz pracować z ludźmi, a środowisko medyczne jest dla Ciebie interesujące to zapraszamy do współpracy.To coś więcej niż obsługa rejestracji. Twoja rola w działaniu przychodni jest kluczowa, bez względu na to czy umawiasz konsultacje czy zwyczajnie wypełniasz czas Pacjentów oczekujących na wizytę! Zależy nam na przyjaznej atmosferze w duchu profesjonalizmu i uśmiechu !Zakres obowiązków • bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjenta • obsługa drukarki fiskalnej i terminala • rejestracja pacjentów w systemie informatycznym EDM my DR oraz w aplikacjach towarzystw ubezpieczeniowych • przygotowywanie gabinetów lekarskich przed przyjęciami pacjentów • współpraca z personelem medycznym • budowanie pozytywnego wizerunku firmyOczekiwania • doświadczenie w pracy o zbliżonym charakterze będzie stanowiło dodatkowy atut • biegłość w obsłudze domputera oraz sprzętów biurowych • rozwinięte umiejętności interpersonalne, optymistyczne usposobienie i wysoka orientacja na pacjenta • doskonała organizacja pracy, dokładność i samodzielność w działaniu, zdolność do podejmowania szybkich decyzjiProsimy o przesyłanie CV ze zdjęciem za pośrednictwem OLX. ***Będziemy brać pod uwagę wyłącznie CV studentów zaocznych.Pozostałe nadesłane CV nie zostaną rozpatrzone i nie wezmą udziału w kolejnych rekrutacjach.

Specjalista ds. BHP, Ruukki Polska Żyrardów
Specjalista ds. BHP, Ruukki Polska Żyrardów
509000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Obecnie do naszego zespołu specjalistów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. BHPMiejsce pracy: ŻyrardówGłówne obowiązkiBudowanie kultury bezpieczeństwa, praca z kierownictwem i wszystkimi pracownikami w celu budowania świadomości załogi w obszarze BHP,Monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania BHP,Szkolenie pracowników w zakresie zagadnień BHP i PPOŻ,Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP),Udział w ocenie ryzyka zawodowego,Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych,Badanie przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej oraz wdrażanie działań zapobiegawczych,Koordynowanie i nadzór nad zdarzeniami potencjalnie wypadkowymi,Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie,Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy,Właściwe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie zadań związanych z PPOŻ,Opracowanie procedur i instrukcji w obszarze BHP,Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem pomiarów środowiska pracy,Wsparcie i podejmowanie działań w zakresie ograniczenia wpływu czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych w celu poprawy warunków pracy.Od kandydatów oczekujemyWykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończonych studiów podyplomowych z zakresu BHP,Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobrej znajomości języka angielskiego,Doświadczenia w prowadzeniu postępowania powypadkowego,Samodzielności i nastawienia na rozwiązywanie problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych.Dodatkowym atutem będzie:Uprawnienia Inspektora PPOŻ.OferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Pracę w firmie, w której bezpieczeństwo jest priorytetem,Pracę w firmie będącej liderem na rynku,Skandynawską kulturę pracy,Narzędzia niezbędne do pracy,Dofinansowanie kart sportowych Multisport Plus,Świadczenia z funduszu socjalnego (dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie świąteczne, pożyczki na preferencyjnych warunkach) ,Prywatną opiekę medyczną (w placówkach Luxmed i partnerskich,Premię w ramach programu poleceń,Ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach również dla członków rodziny.Administratorem Pani/ Pana danych osobowych  ("Administrator") jest Ruukki Polska Sp. z o.o.; ul. Jaktorowska 13, 96-300 Żyrardów. Na podstawie art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO”), Administrator przekazuje poniżej informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Zatrudnię Dyrektora Zarządzającego
Zatrudnię Dyrektora Zarządzającego
559000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Firma budowlana z ponad 30 letnim doświadczeniem zatrudni:Dyrektora zarządzającegoZakres Obowiązków·        Przygotowanie i negocjacja ofert·        Kontraktowanie usług·        Kontroling realizowanych projektów i ich budżetów·        Kontrola realizacji projektów w odniesieniu do harmonogramu·        Współpraca z kontrahentami·        Przygotowywanie sprawozdań z realizowanych·         Nasze wymagania·        Wykształcenie wyższe budowlane (mile widziane uprawnienia oraz kurs/studia PM)·        Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),·        Znajomość programu AutoCAD·        Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,·        Umiejętność organizacji i zarządzania podległego zespołu, umiejętność  analitycznego myślenia, upór w dążeniu do osiągnięcia postawionych celów, odpowiedzialność, odporność na stres·        Czynne prawo jazdy kat. B.To oferujemyStabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub kontrakt managerski.Bardzo wysokie wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowania  (perspektywa udziału w zyskach bądź objęcia udziałów)Możliwość podnoszenia kwalifikacji przez udział w ciekawych projektach, szkoleniach.Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi/procesów podnoszących efektywność operacyjną spółki.Pakiet świadczeń zdrowotnychDofinansowanie karty multisportSamochód do dyspozycji wraz z niezbędnymi do pełnienia obowiązków narzędziamiZakwaterowanie w mieszkaniu w Gostyninie 

Pracownik biurowy (administracja handlowa - Żabia Wola)
Pracownik biurowy (administracja handlowa - Żabia Wola)
97900 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Firma Greenyard Logistics Poland specjalizująca się w obrocie produktami świeżymi, poszukuje pracowników na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWYMiejsce pracy: Żabia Wola, ul. Wiśniowa 1Czas pracy: 8:00 - 16:00 lub 11:00-19:00 PON-PTDo Twoich obowiązków należeć będzie:praca z dokumentami handlowymi firmy,weryfikacja poprawności danych i ich wprowadzanie,proste prace administracyjno - biurowe.Czego oczekujemy?dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),zaangażowania i odpowiedzialności,dokładności i skrupulatności,znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiających swobodne porozumiewanie się (w mowie i piśmie)Mile widziane:doświadczenie w pracach biurowych/administracyjnych,status osoby uczącej się.To oferujemy:WSPARCIE ZESPOŁU, odpowiednie przeszkolenie i fajną atmosferę,pracę w międzynarodowej firmie logistycznej w dziale transportu krajowego,niezbędne narzędzia pracy.Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojego CV.Do aplikacji należy dołączyć formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Greenyard Logistics Poland sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Wiśniowej 1, 96-321 Żabia Wola, dobrowolnie podanych moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że znane mi są moje prawa do odwołania zgody, wglądu w moje dane, ich poprawiania, przenoszenia i usuwania”

Młodszy Prawnik/ Aplikant radcowski
Młodszy Prawnik/ Aplikant radcowski
989000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Młodszy Prawnik/Aplikant RadcowskiMiejsce pracy: ŻyrardówBBC Development jest nowoczesną i wiarygodną firmą, która dostarcza profesjonalny deweloper powierzchni mieszkaniowych. W związku ze swoim dynamicznym rozwojem z przyjemnością podejmiemy współpracę ze specjalistą ds. obsługi prawnej Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:−       Sporządzanie projektów umów, pism prawnych, opinii prawnych, pozwów, odwołań;−       Współpraca w zakresie obsługi prawnej spółki,−       Wsparcie prawne dla zarządu oraz innych działów i pracowników;−       Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi.−       Realizacja zadań zleconych przez prawników i/lub Zarząd−       Wsparcie administracyjne Zarządu Nasze wymagania niezbędne:−       Student kierunku prawniczego lub absolwent−       Obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office−       Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, staranność Oferujemy:−       atrakcyjne warunki finansowe: wysokie wynagrodzenie podstawowe + motywujący system premiowy−       pracę w zgranym i energicznym zespole−       dostęp do niezbędnych narzędzi pracy−       przyjazną atmosferę w pracy

Specjalista ds. adminitracyjnych
Specjalista ds. adminitracyjnych
580000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych do naszego biura w Żyrardowie.Do Twoich zadań przede wszystkim będzie należeć:bieżąca obsługa spraw administracyjno-biurowychwsparcie współpracowników w sprawach administracyjnychporządkowanie dokumentówtworzenie i prowadzenie tabelprowadzenie rejestrusporządzaniem pismprowadzenie kalendarza Outlookobsługę pocztyprzygotowywanie pism urzędowychOczekujemy:sumiennościskrupulatnościsystematycznościumiejętności pracy pod presją czasuponadprzeciętnego zaangażowaniasamodzielności i odpowiedzialności w działaniuchęci podjęcia pracy od zarazOferujemy :stabilną pracęszkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracystałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku)zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym.pracę w młodym i ambitnym zespoleOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Żyrardów 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy , poszukujemy kandydatów do pracy w biurze w naszym oddziale w Żyrardowie. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: Dobrej znajomości obsługi komputera(Pakiet biurowy Office), Umiejętności nawiązywania kontaktów, Minimum średniego wykształcenia, Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. OFERUJEMY Zatrudnienie w stabilnej dynamicznie się rozwijającej firmie Prace w oparciu o umowę o pracę. OBOWIĄZKI: Obsługa biura, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, Prowadzenie obiegu Palet Osoby zainteresowanie podjęciem Pracy proszone są o przesłanie aktualnego CV i listu motywacyjnego , na podany adres mailowy z dopiskiem "Pracownik Biurowy"

Praca dla pracownika sekretariatu szkoły, Żyrardów
Praca dla pracownika sekretariatu szkoły, Żyrardów
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Sekretarz Szkoły poszukiwany od zaraz w ATUT Strefa Rozwoju Żyrardów. ATUT Strefa Rozwoju Chorzów Sp. z o.o. zatrudni w oddziale w Żyrardowie prowadzącym bezpłatne szkoły dla dorosłych oraz placówkę kształcenia ustawicznego - kursowego: Sekretarza Szkoły. Zakres obowiązków: • wsparcie Dyrektora Szkoły/Wicedyrektora Szkoły i Zarządu w pełnieniu funkcji i obowiązków • rekrutacja słuchaczy do szkół i na kursy • wypełnianie i prowadzenie dokumentacji szkolnej • prowadzenie spraw słuchaczy • przyjmowanie i wydawanie dokumentów od słuchaczy i nauczycieli • prowadzenie korespondencji służbowej • prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych w szkole • planowanie i organizowanie działań marketingowych w celu rekrutacji słuchaczy • obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa słuchaczy i kandydatów do szkół i na kursy • reprezentowanie szkoły przed instytucjami i współpracującymi podmiotami • wprowadzanie danych i obsługa programów wskazanych przez Dyrektora Szkoły • obsługa urządzeń biurowych • dbanie o powierzone mienie i majątek Spółki • dbanie o estetyczny wygląd biura i swojego stanowiska pracy • inne prace związane z działalnością szkoły zlecone przez Dyrektora i Wicedyrektora Szkoły/ Zarząd Wymagania: • wykształcenie wyższe lub średnie • dyspozycyjność • wysoka kultura osobista • dobra organizacja i samodzielność w działaniu • zaangażowanie • kreatywność • rzetelność i konsekwencja w osiąganiu wyznaczonych celów. Mile widziane: • doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta itp. • doświadczenie w branży edukacyjnej w szkołach dla dorosłych. Oferujemy: • długofalową współpracę • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od wyników realizacji zleconych zadań • możliwość podniesienia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach • możliwość awansu zawodowego w strukturach firmy. Praca od zaraz. Od poniedziałku do piątku codziennie po 8h. W wybrane weekendy zjazdowe po 6h. Umowa zlecenie. Zainteresowane osoby proszone są o przesyłanie swojego CV.

Filtr