Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Firma harmonia nieruchomości działająca w branży zarządzania nieruchomościami poszukuje pracownika na stanowisko asystenta ds. księgowości.Praca stacjonarna w biurze w m. Jarocin.Zakres obowiązków:księgowanie faktur oraz wyciągów bankowych ,właściwe przygotowanie dokumentów księgowych, fakturowanie, raporty, wezwania do zapłaty, sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, udział w pracach związanych z zakończeniem roku w tym uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, wsparcie w procesie obiegu dokumentów, merytoryczna i formalna ocena dokumentów księgowych, sprawdzanie poprawności dokumentów , zatwierdzanie kosztów, inne zlecone prace księgoweWymagania:systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych office, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność Oferujemy:stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju zawodowego, pracę w przyjaznym zespole, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji wśród klientów, wszelkie niezbędne narzędzia do pracy
Firma SOHO INVESTMENTS poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY.Twój zakres obowiązków· prowadzenie księgowości dla grupy firm· prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy;· przygotowania deklaracji VAT, informacji podsumowujących VAT-UE, JPK, CIT· przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości (uzgadnianie sald kont bilansowych i wynikowych, sporządzanie zleconych raportów, itd.)· koordynacja i sporządzanie sprawozdawczości NBP i GUS· rozliczenia podatkowe, sprawozdawczość oraz raportowanie· kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości zapisów księgowych;· wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, kompensat;· sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji podatkowych i innych wynikających z przepisów;· tworzenie zestawień, analiz, raportów;· kontrola rozrachunków – zwracanie się o duplikaty faktur, faktur do zapłaconych proform czy zaliczek, przygotowywanie pism odnośnie nadpłat, kontrola wpływu faktur korygujących dotyczących skonta;· wprowadzanie przelewów, w tym weryfikacja zobowiązań i należności z poprzednich okresów;· prowadzenie kasy;· przygotowywanie danych do wniosków kredytowych, monitoringu w bankach.Nasze wymagania· wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),· kilkuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego (mile widziane w branży budowlanej);· znajomość polskiej ustawy o rachunkowości;· znajomość prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych;· znajomość systemu finansowo – księgowego Subjekt ;· znajomość pakietu Microsoft Office ( w szczególności Excel);· umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacji pracy własnej;· samodzielność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.· znajomość przepisów Prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychTo oferujemy· zatrudnienie w ramach stałej umowy;· dogodną lokalizację biura w centrum miasta;· pracę stacjonarną;· narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań / potrzebne szkolenia;· przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole;· możliwość rozwoju zawodowego;· kawa / herbata / śniadania pracownicze.O nasIstniejemy na polskim rynku od 2015 roku. Zajmujemy się głównie działalnością deweloperską, realizujemy inwestycje mieszkaniowe, usługowe oraz biurowe. Dbamy o to, aby sprostać wymaganiom rynku, wyjść na przeciw oczekiwaniom Klientów, oferować produkt o wysokiej jakości.RODOKlikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SOHO INVESTMENTS sp. z o.o. z siedzibą w: ul .Basińskiego 1, 63-200 Jarocin (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami.
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
W związku z dynamicznym rozwojem Biura Rachunkowego poszukujemy osoby na stanowisko księgowy/księgowa.Zakres obowiązków:-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,-udział w zamknięciu miesiąca,-obsługa programu Płatnik,-obsługa Kadr,-wsparcie działu księgowości w bieżących działaniach,-sporządzanie podstawowych zestawień i analiz w tabelach (Excel),-przygotowanie raportów wg wymogów klientów,-kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),-archiwizacja dokumentów.Nasze wymagania:-umiejętność pracy w programach księgowych,-doświadczenie na podobnym stanowisku,-znajomości przepisów w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych,-skrupulatność, zmysł organizacji i porządku,-zaangażowania i sumienności,-znajomości pakietu Microsoft Office,-otwartość na naukę i nowe zadania.Oferujemy:-pracę w przyjaznym środowisku,-stabilne warunki zatrudnienia-atrakcyjne wynagrodzenie,-niezbędne narzędzia pracy,-polisę ubezpieczeniową na życie.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez OLX.
Zatrudnimy osobę na stanowisko samodzielnej księgowej, branża - transport międzynarodowy.Praca w biurze w JarociniePełny etat lub 1/2 etatu - do dogadaniaElastyczny czas pracyWYMAGANE doświadczenie w PEŁNEJ księgowościDość młody zespół, przyjazna atmosferaProszę o przesyłanie CV - mailowo lub tutaj poprzez OLXhttps:// enterlogistik.com