Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Rzgów
Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
nowe Rzgów 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Aarna poszukuje osoby na stanowisko Asystent/ka ds. księgowości na ½ etatu., ewentualnie na cały etat.Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:-układanie dokumentów,-wprowadzanie faktur do rejestru,-wprowadzanie dokumentów magazynowych (PZ, WZ)-wprowadzania wyciągów bankowychWymagania:- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość zasad rachunkowych i przepisów prawa podatkowego,- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz pakietu MS Office,- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Oferujemy:- biuro jest otwarte w godzinach 7:00-17:00, zatem sam/a wybierzesz godziny pracy,- możliwość rozwoju zawodowego,- miłą atmosferę pracy,- dostęp do nielimitowanej świeżo mielonej kawy :) CV prosimy przesyłać w wiadomości OLX lub na adres e-mail.Możliwy też kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 53*******08 lub 79*******98

Księgowa ze znajomością kadr i płac
Księgowa ze znajomością kadr i płac
870000 zł
Rzgów 30+ kilka dni temu

Informacja o firmieAktualnie dla naszego Klienta producenta oraz pośrednika sprzedaży żywności poszukujemy osób na stanowisko:Zadania i obowiązkiopracowywanie i zarządzanie kontrolą finansową zgodnie z GAAP i procedurami firmy w celu zapewnienia ochrony majątku firmy,sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań finansowychprzygotowywanie kwartalnych pakietów raportowania zgodnie z politykami i procedurami Grupy,zarządzanie kosztami: budżet, zatwierdzanie wydatków bieżących zgodnie z zatwierdzonym budżetem,kontrola marży,autoryzacja wydatków i weryfikację zamówień,budżetowanie i prognozowanie,stała współpracę z włoską centralą,miesięczne zamknięcie rachunku zysków i strat oraz bilansu,zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem zakupów,zarządzanie transakcjami magazynowymiokresowe zeznania podatkowe: deklaracja i opłacenie podatków lokalnych,Rozliczanie godzin czasu pracy oraz godzin wyjść prywatnych pracownikówPrzygotowywanie i naliczenie wynagrodzeń dla pracowników/ zleceniobiorcówkompleksowa obsługa kadrowo-płacowasporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz zasiłków i bonusówprzygotowywanie deklaracji do US, ZUS, GUSadministrowanie aktami osobowymi pracowników i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Wymagania:kilkuletnie doświadczenie w księgowości/kontrolingu, doświadczenie pracy w firmie produkcyjnej, branży spożywczej będzie dodatkowym atutem,znajomość języka angielskiego- komunikacja z włoską centralą firmy,znajomość SAP Business One mile widzianabiegła, praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,wykształcenie wyższe kierunkowe,znajomość programów księgowych i narzędzi finansowych,umiejętność samodzielnego prowadzenia pełnej księgowości,zdolność analitycznego myślenia, terminowość umiejętność planowania i dobra organizacja czasu pracyznajomość kadr i płacOferujemy:prace w międzynarodowej firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracękameralną atmosferę w pracy (praca w kilkuosobowym zespole),atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (od 10 tys. zł brutto ) Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Rzgów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz przebiegiem zatrudnienia - Monitorowanie terminów i organizacja badań lekarskich oraz szkoleń BHP - Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dostępu do benefitów pracowniczych - Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym - Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń - Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego - Przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby działu - Wsparcie wdrażanych i realizowanych procesów i projektów HR Nasze wymagania - Wykształcenie z obszaru kadr i płac (ukończony kurs lub studia wyższe; preferowane kierunki: Kadry i Płace, Prawo Pracy, ZZL, Ekonomia) - Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku - Znajomość przepisów prawa pracy, wynagrodzeń, podatku dochodowego oraz ubezpieczeń społecznych - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego (najchętniej XPERTIS) - Odpowiedzialność i dyskrecja - Skrupulatność i dokładność - Bardzo dobra organizacja pracy własnej - Proaktywna postawa nastawiona na poszukiwanie rozwiązań - Umiejętność pracy w zespole i otwartość na kontakty z ludźmi Mile widziane - Autentyczne zainteresowanie i chęć angażowania się w działania z obszaru HR, procesy i projekty To oferujemy pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, po okresie wdrożenia, możliwość częściowej pracy zdalnej na ustalonych zasadach, przyjazne środowisko pracy, realne możliwości rozwoju umiejętności zawodowych (kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę), dogodną lokalizację tuż przy Węźle Rzgów (droga ekspresowa S8 i droga krajowa 91), z dojazdem również transportem publicznym z Łodzi i Pabianic, bezpłatny parking dla pracowników, brak dress code’u, bogaty pakiet benefitów: - opieka medyczna premium - 2 opcje pakietu sportowego - posiłki w programie SmartLunch - upominki świąteczne - paczki dla dzieci - dofinansowanie do wypoczynku letniego - dobra kawa:) i herbata też;) - zniżki na produkty firmowe. Benefity - posiłki w programie SmartLunch - dofinansowanie zajęć sportowych - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie szkoleń i kursów - zniżki na firmowe produkty i usługi - brak dress code’u - kawa / herbata - napoje - parking dla pracowników - dofinansowanie wypoczynku - dofinansowanie wakacji dzieci - paczki świąteczne - program rekomendacji pracowników KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o. Jesteśmy dynamiczną i stale rozwijającą się międzynarodową firmą z branży chemii budowlanej, specjalizującą się w produkcji szerokiej gamy profesjonalnych systemów budowlanych. Jesteśmy międzynarodowym liderem w sektorze budownictwa ekologicznego, dostarczającym rozwiązania, które chronią zdrowie zarówno środowiska, jak i ludzi. Miejsce pracy: Rzgów

Filtr