Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Twój zakres obowiązkówPoszerzanie bazy klientów, aby rozwijać własny biznesSprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowychAktywne pozyskiwanie klientówPrezentacja dopasowanych do potrzeb klienta rozwiązań na spotkaniach handlowychNasze wymaganiaMinimum 2 lata doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klienta i sprzedażyMinimum wykształcenie średnieKomunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktówSamodzielność i przedsiębiorczośćWysoka etyka pracyTo oferujemyWynagrodzenie prowizyjne Atrakcyjne prowizje za nową sprzedaż’Wsparcie na start’ - dodatek finansowy przez 24 miesiące za osiągnięcie jasno określonych poziomów sprzedażyDodatkowe wynagrodzenie przez 12 miesięcy za realizację działań, które poszerzają własne kompetencje i doświadczeniePrzygotowanie do pracy przez cykl szkoleń centralnych i terenowychWsparcie doświadczonego menadżera w rozwijaniu otrzymanego portfela klientówLiczne benefity, programy motywacyjne oraz konkursy sprzedażoweMożliwości rozwoju zawodowego i awansu
Zapraszamy do pracy w Naszym zespole ! Rozpoczynamy rekrutację z zamiarem zatrudnienia od 01.10.2024r. W naszej Firmie panuje bardzo dobra atmosfera, wspieramy się i szanujemy nawzajem, przychodzimy do pracy z satysfakcją. Równie ważne jak kompetencje merytoryczne, są dla nas wartości pozwalające dobrze funkcjonować w naszej małej społeczności. Obecnie poszukujemy osoby z doświadczeniem, szczególnie mile widziane jest takowe na polu pełnych ksiąg, istotna również jest gotowość do podjęcia stabilnego, długofalowego zatrudnienia. Lokalizacja: WieluńRodzaj zatrudnienia: Pełny etat Minimalne doświadczenie: 3 lata Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z 20-letnim doświadczeniem na rynku Przyjazne środowisko pracy ze znakomitą atmosferę w zespole Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w kształceniu Różnorodne projekty, w tym organizację wycieczek firmowych Atrakcyjne wynagrodzenie Opis stanowiska: Workprofit, firma specjalizująca się w świadczeniu usług księgowych i kadrowych poszukuje księgowego/księgowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego i KPIR oraz pełnych ksiąg, jak również wszelkich czynności z tym związanych i współpracę z klientami. Oczekujemy, że kandydat będzie miał co najmniej 3-letnie doświadczenie w dziedzinie księgowości. Wymagania: • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku • Znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT, CIT, VAT i PCC • Umiejętność obsługi programu księgowego Comarch Optima • Dokładność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji finansowej • Komunikatywność i zdolności analityczne Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego poprzez OLX. W wiadomości prosimy wpisać „Aplikacja na stanowisko Księgowej/Księgowego – [Twoje Imię i Nazwisko]”. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o uwzględnienie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Ania Holding tworzą trzy podmioty: Centrum Elektryczne Ania (dystrybucja), Firma Produkcyjno -Handlowa JB (produkcja) oraz Elektromarket (w tym e-commmerce). Kluczowe cechy naszych spółek to: bogata oferta produktowa, fachowa obsługa, wykwalifikowana kadra, nowoczesny park maszynowy i rozbudowana sieć partnerów biznesowych.Główna siedziba Holdingu mieści się w Wieluniu, ale baza naszych klientów i partnerów obejmuje cały świat. Ania Holding (dystrybucja, produkcja, e-commerce)zatrudniSAMODZIELNĄ KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNEGO KSIĘGOWEGO Twój zakres obowiązków· prowadzeniu ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, kodeksu spółek handlowych, zakładowego planu kont· weryfikacja rejestrów VAT, sporządzanie i wysyłanie deklaracji JPK_V7M i VAT-UE· sporządzanie deklaracji CIT, VAT, JPK· współpraca z organami i instytucjami zewnętrznymi m. im.: Urząd skarbowy, GUS· prowadzenie bieżącej analizy i weryfikacja zapisów kont księgowych zapewniając ich prawidłowość· księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych i innych· sporządzanie i kontrola dokumentów księgowych· monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych· nadzór w zakresie rozliczeń zobowiązań i należności· przygotowywanie sprawozdań finansowych (rocznych)· współpraca z instytucjami zewnętrznymi i organami podatkowymi (m.in.: zapewnienie kompletności i terminowości w zakresie sprawozdawczości do GUS, ZUS i inne). Nasze wymagania· minimum 3-5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku· bardzo dobra znajomość programu COMARCH OPTIMA· znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego· dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu· zaangażowanie, sumienność, dokładność, terminowość To oferujemy:· umowę o pracę lub B2B· wynagrodzenie zasadnicze oraz premię· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku· możliwość rozwoju wewnątrz organizacji wdrożenie dla nowo zatrudnionej osoby Benefity: ubezpieczenie medyczne ZFŚS (paczki mikołajkowe dla dzieci, świąteczne świadczenia pieniężne) możliwość korzystania z ubezpieczenia na życie na dogodnych warunkach możliwość doskonalenia zawodowego (udział w kursach, szkoleniach) możliwość uczestniczenia w wydarzeniach sportowych m.in. Skra Bełchatów imprezy integracyjne zniżki na firmowe produkty Szukamy osoby, dla której ważne jest, by się na co dzień wspierać w zespole i budować wspólnie dobrą atmosferę. Gramy do wspólnej bramki, dołącz do #AniaHoldingCrew Czekamy na Ciebie, złóż swoje CV!
OPISPoszukujemy osoby chętnej na stanowisko:• referenta do spraw księgowości do pracy w Biurze Rachunkowym. Lokalizacja biura-WieluńZakres obowiązków:• księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym• dekretowanie dokumentów• sporządzanie zestawień i raportów• wykonywanie innych zleconych czynnościOczekiwania od kandydata:• wykształcenia średniego lub wyższego. Preferowani studenci w trakcie studiów zaocznych na kierunkach ekonomicznych bądź pokrewnych• samodzielności i szybkości uczenia się• dobra znajomość środowiska Windows, MS Office a także obsługi urządzeń biurowych• dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu• sumienności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków• komunikatywności i umiejętności pracy w zespole• doświadczenie w biurze rachunkowym lub na podobnym stanowisku w księgowościchociaż nie jest to warunek koniecznyOferujemy:• pracę na umowę zlecenie lub umowę w niepełnym wymiarze czasu pracy• możliwość rozwoju ze względu na różnorodność obsługiwanych firm• wsparcie księgowych w bieżących zadaniach• spokojną atmosferę w pracy i świetną załogęOsoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu.
Opis oferty pracyDzień dobry, Chcesz się rozwijać i poznawać nowe rzeczy ? Lubisz kontakt z ludźmi. To może ta praca jest dla Ciebie. Biuro w centrum Wielunia Godziny pracy 08:00-16:00 poniedziałek-piątek Duże możliwości finansowe Wymagania: Wykształcenie min średnie. Pozytywne podejście do życia .
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko w dziale księgowości micro i małych firm.Do obowiązków będzie należeć obsługa księgowości PKPIR, ryczałt itd.Oferujemy stałe i stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze oraz atrakcyjne wynagrodzenie .Wymagane minimum 1 rok doświadczenia w pracy.Praca w systemach linii insert będzie dodatkowym atutem.Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.CV proszę składać przez portal OLX.W celu przeprowadzenia procesu rekrutacji proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikacji na stanowisko określone w ogłoszeniu rekrutacyjnym.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma BKP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 66.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu działań związanych z procesem rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie przepisów art.6 ust.1 pkt. a) ww. rozporządzenia ogólnego;
GŁÓWNE ZADANIA:- Aktywna sprzedaż produktów bankowych dedykowanych klientom indywidualnym oraz biznesowym w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku,- Realizacja indywidualnych oraz oddziałowych planów sprzedażowych, - Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta , utrzymanie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów Banku,- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych,- Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego,- Odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji. POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:- Mocno dąży do realizacji stawianych wyzwań i celów, jest skuteczna i zdeterminowana,- Posiada łatwość prowadzenia rozmowy bezpośredniej (sprzedażowej) oraz telefonicznej,- Chce się rozwijać i szybko się uczy nowych rzeczy, posiada zdolności komunikacyjne,- Ceni pracę zespołową, spełnia cele zarówno indywidualne jak i wspiera w dążeniu do celu zespół,- Jest kreatywna i pomysłowa, sumienna i odpowiedzialna,- Posiada wykształcenie minimum średnie. OFERUJEMY:- Pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce bankowej,- Stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym,- Pracę w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku, - Profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia,- Pracę w przyjaznym, ambitnym zespole,- Przewidywalność pracy – jasne i klarowne zasady współpracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV ze zdjęciem. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami.