Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Zduńska Wola
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zduńska Wola i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zduńska Wola i okolice
nowe Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Zduńska Wola i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Główna księgowa
Główna księgowa
Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasze wymagania A. Wymagania formalne 1. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 2. Wykształcenie zgodne z art. 54 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.), tj. kandydat spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 4. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwo skarbowe. Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. B. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych. 2. Biegła znajomość programów komputerowych służących do obsługi biurowej (Pakiet Office). 3. Znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej. 4. Znajomość ustawy o rachunkowości budżetowej oraz ustawy o finansach publicznych. 5. Znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych. 6. Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. 7. Znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej. 8. Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń pracowników, składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy oraz podatku dochodowego od osób fizycznych. 9. Znajomość: a. Ustawy o podatku od towarów i usług, b. Ustawy o zamówieniach publicznych, c. Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, d. Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 10. Umiejętność opracowywania planów finansowych, wykonywania sprawozdań, zestawień wg potrzeb. 11. Znajomość obsługi programów: Arisco, Comarch oraz obsługi systemu bankowości elektronicznej. 12. Umiejętność kierowania zespołem, delegowanie i rozliczanie z zadań. 13. Kultura osobista i umiejętność reprezentowania placówki w kontaktach z instytucjami i organizatorem. 14. Kompetencje: dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu, umiejętność: logicznego myślenia; analizy; radzenia sobie w sytuacjach stresowych; kierowania zespołem; komunikatywność, sumienność, terminowość, dokładność. Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Bieżące i prawidłowe księgowanie wszelkich operacji finansowych. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych zgodnie z instrukcją. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora. Naliczanie i odprowadzanie w terminie podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości. Prowadzenie spraw wiązanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych; Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji (PIT, CIT). Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych. Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku instytucji. Nadzór nad pracą działu finansowego. Realizacji innych, nie wymienionych powyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, należą do kompetencji głównego księgowego. Warunki pracy i płacy: 1. Praca na podstawie umowy o pracę (zastępstwo), w wymiarze 1/2 etatu. 2. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze od 6.000 złotych brutto (na pełen etat) i dodatek funkcyjny (do ustalenia) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny, CV. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia). 4. Kopie dokumentów poświadczających staż pracy. 5. Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana w wyniku prowadzonego naboru, przed zawarciem umowy o pracę, będzie zobowiązana doręczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny). 6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. 7. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli moich danych osobowych wskazanych w dokumentach naboru w związku z prowadzonym naborem na stanowisko –Zastępca głównego księgowego”. Termin i miejsce składania dokumentów: Powyższe dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Sekretariat MDK, 98-220 Zduńska Wola, plac Wolności 26 w terminie do 31.01.2024r. do godz. 15.00 (zaliczamy datę wpływu do Sekretariatu MDK). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego" Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.mdk-zdunskawola.pl/.

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
985000 zł
Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

Izodom - jesteśmy liderem, producentem klocków do budowy budynków energooszczędnych, a jednocześnie firmą rodzinną, której wartości to: efektywność, rodzina, środowisko, współpraca i zaufanie. Jesteśmy stabilną organizacją, oferującą innowacyjne produkty i możliwość rozwoju kompetencji w przyjaznym środowisku.Obecnie do naszego Działu Księgowości w Zduńskiej Woli szukamy osoby na stanowisko Księgowej/Księgowego, która szuka stabilnego miejsca pracy i razem z nami będzie tworzyć przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Zależy nam na osobie, która jest ambitna i odpowiedzialna. Jest pasjonatem liczb, charakteryzuje się spostrzegawczością i skrupulatnością oraz nieustanną chęcią rozwoju – zarówno własnego, jak i firmy. Jeśli ten opis brzmi znajomo, to bardzo prawdopodobne, że szukamy właśnie Ciebie! Twoje podstawowe zadania:księgowanie dokumentów zakupu (krajowych i zagranicznych – WNT, import usług, import towarów),uzgadnianie rejestrów zakupu z plikiem JPK,prowadzenie ewidencji RMK, ŚT  i WNiP,prowadzenie raportu kasowego (PLN i EUR),rozliczanie zaliczek pracowników,rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych (krajowych i zagranicznych),księgowanie gotowych list płac,księgowanie wybranych PK,sporządzanie sprawozdań do GUS,bieżąca analiza sald kont bilansowych i wynikowych oraz weryfikacja zapisów na kontach księgowych (wybrane konta),udział w zamknięciu miesiąca oraz roku.Nasze wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse i Rachunkowość lub pokrewne),minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku księgowym – pełna księgowość,praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowości,dobra znajomość programu Comarch Optima,znajomość pakietu MS Office,odpowiedzialność, samodzielność  i zaangażowanie w realizowane zadania,sumienność, dokładność, terminowość i dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole.To oferujemy:ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,stabilne warunki zatrudnienia,możliwość rozwoju zawodowego,dostęp do literatury fachowej oraz szkoleń,przyjazną atmosferę pracy,wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.Rozpocznij karierę z pasją! Dołącz do pracodawcy, dla którego Twoje zdanie ma znaczenie i zależy mu na ludziach i środowisku.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „IZODOM 2000 POLSKA” Sp. z o.o. z siedzibą w Zduńskiej Woli, ul. Ceramiczna 2A, który reprezentuje Prezes Zarządu Tomasz Wójcik;2. Kontakt ze Specjalistą ds. Ochrony Danych Osobowych Lidią Wardęgą możliwy jest pod numerem adresem;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu tej rekrutacji i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres tej rekrutacji i przyszłych rekrutacji, ale nie dłużej niż rok;5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody;6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974.

Filtr