Wszystkie ogłoszenia w kategorii Informatyka / Telekomunikacja
Opis oferty pracyData Analyst w firmie produkcyjnej Twoje narzędzia Analityka Danych: Raportujesz bezpośrednio do Applications Managera, współpracując z wewnętrznymi ekspertami, aby odkryć tajemnice kluczowych systemów i źródeł danych. Twój arsenał obejmuje: - Power BI - twoja lupę do analizy danych biznesowych. - SQL Server - twój zestaw narzędzi do odszyfrowywania baz danych. - Power Apps i Power Automate - do automatyzacji i usprawnienia procesów. Zlecenia Specjalne: Twój główny cel to budowanie i utrzymywanie zasobów BI oraz narzędzi raportowania, które stanowią fundament naszych działań. Twoje raporty będą dostarczać informacje dla różnych działów, od Produkcji i Jakości po Sprzedaży i Finanse Wymagane Kwalifikacje: - Doświadczenie jako analityk danych z wykształceniem IT lub Business. - Znajomość angielskiego (poziom B2 lub wyższy). - Znajomość narzędzi raportowych tj. Power BI. - Znajomość baz danych SQL Server. - Doświadczenie w pracy z aplikacjami korporacyjnymi, takimi jak ERP lub MES. Rozwijaj umiejętności: Nieustannie doskonal swoje umiejętności. Mile widziane będzie doświadczenie z innymi platformami raportowymi, takimi jak SSRS czy Crystal Reports, oraz znajomość baz Oracle. Doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań raportowych dla różnych działów, od Finansów po HR, będzie dodatkowym atutem. W naszym zespole otrzymasz: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - możliwość pracy zdalnej - praca stacjonarna przez okres wdrożenia 12 tygodni w Jelcz-Laskowice, następnie praca hybrydowa lub zdalna - współpracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z j. angielskim - wdrożenie w zespole oraz indywidualną opiekę na czas wdrożenia - nowoczesne biuro oraz najwyższe standardy pracy - szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje i umiejętności - możliwość rozwoju poprzez poszerzanie własnych kompetencji - komplet benefitów (stołówka, op. medyczna, siłownia, fundusz wakacyjny, MyBenefit, oraz wiele innych) Jeśli jesteś gotowy na to wyzwanie to wyślij swoje CV.
Jesteśmy firmą informatyczną, która już od ponad 15 lat wspiera przedsiębiorstwa zlokalizowane w pobliskiej strefie ekonomicznej. Naszym zadaniem jest realizacja projektów informatycznych firm poprzez outsourcing technologii informatycznych. Za cel stawiamy sobie dostarczenie Klientowi kompletnych rozwiązań dla maksymalizacji celów biznesowych poprzez usługi w zakresie doradztwa, integracji systemów i zarządzania infrastrukturą informatyczną. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży IT gwarantuje najwyższy poziom usług, jeśli chcesz stać się częścią tego zespołu zapraszamy Cię do wzięcia udziału w rekrutacji. Zakres obowiązków: - przygotowywanie, konfigurowanie, aktualizowanie i zarządzanie sprzętem oraz uprawnieniami użytkowników - wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem - doradztwo w kwestiach doboru sprzętu i oprogramowania - tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej -diagnozowanie oraz naprawianie usterek wykrytych w sprzęcie - monitorowanie wydajności sieci, analiza ruchu sieciowego i rozwiązywanie problemów związanych z siecią - zarządzanie urządzeniami sieciowymi, optymalizacja istniejącego środowiska serwerów i oprogramowania Co możemy zaproponować: - stabilną pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 - współpracę na warunkach kontraktu B2B lub na podstawie umowę o pracę - wynagrodzenie adekwatne co do posiadanej wiedzy i osiąganych wyników - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Nasze wymagania: - chęć do rozwoju w dziedzinie IT - warunek dla nas najważniejszy - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - odpowiedzialność za realizacje powierzonych zadań - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - prawo jady kat.B Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych do celów rekrutacji Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) zwanego dalej „RODO” informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pan danych osobowych jest Grzegorz Mielczarek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą IT Firm – Informatyczna Obsługa Firm Grzegorz Mielczarek z siedzibą w Piskorzówek 28G, 55-216 Domaniów, dalej jako: ADO. 2. Administrator umożliwia kontakt za pomocą poczty e-mail: @ telefonu: +48 790 - pokaż numer telefonu - , drogą pocztową: ul. 3 Maja 26a, 55-200 Oława. 3. ADO będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji. 4. ADO będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze) w związku z art. 221 § 1 Kodeksu pracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. 5. Ponadto dodatkowe dane osobowe niewymienione w przepisach prawa (np. wizerunek, zainteresowania) przetwarzamy w oparciu o przepisy art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, którą wyraziła/wyraził Pani/Pan dostarczając swoje zgłoszenie rekrutacyjne, ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Jeżeli nie chce Pani/Pan, aby ADO przetwarzał dodatkowe dane o Pani/Panu, prosimy o nie umieszczanie ich w swoich dokumentach aplikacyjnych. 6. ADO może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez ADO rekrutacji. W tym celu ADO będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. 7. Pani/Pana dane osobowe ADO będzie przetwarzać przez okres 6 miesięcy od czasu wpłynięcia aplikacji. 8. ADO może przekazywać dane wyłącznie dwóm grupom: osobom upoważnionym przez ADO, tj. swoim pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym, którym ADO zleci to zadanie. 9. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraził/a Pani/Pan zgodę) do innego administratora danych. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że naruszone zostały przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych. 10. Ponieważ podstawą przetwarzania danych może być wyrażona przez Panią/Pana zgoda, informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie, wystarczy wysłać wniosek o wycofaniu zgody na adres mailowy @ 11. ADO nie przekaże Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej. 12. ADO nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka) w tym nie stosuje profilowania w oparciu o Pani/Pana dane osobowe.