Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media w Radzymin
Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
nowe Radzymin 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówPlanowanie i wdrażanie działań marketingowych.Umacnianie pozycji marki i dbanie o jej wizerunek na rynku.Współpraca z działem sprzedaży w celu tworzenia strategii marketingowej.Współpraca z pozostałymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi.Tworzenie harmonogramu marketingowego oraz przygotowywanie raportów dla Zarządu.Zarządzanie budżetem marketingowym i ocena skuteczności działań promocyjnych.WymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe.Doświadczenie w pracy w dziale marketingu, e-commerce lub agencji reklamowej.Kreatywność, systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy.Motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę.Mile widziane zainteresowanie modą.

Marketing & e-commerce manager [fashion]
Marketing & e-commerce manager [fashion]
300 zł
Radzymin 30+ kilka dni temu

OPIS- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku?- Interesuje Cię moda lub masz doświadczenie w branży fashion?nie trać czasu i wyślij CV!Jeżeli jesteś zainteresowana/y nowymi wyzwaniami i stabilną pracą dla wchodzącej na polski rynek marki odzieżowej, dołącz do naszego zespołu. Poszukujemy komunikatywnych i ambitnych osób na stanowisko:Marketing & e-commerce managerMIEJSCE PRACY: RADZYMINZAKRES OBOWIĄZKÓW:• Planowanie i wdrażanie działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży: sieć salonów własnych, partnerskich, sklep internetowy, platformy marketplace.• Umacnianie pozycji marki firmy i jej wizerunku na rynku przez innowacyjne podejście.• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w celu tworzenia strategii marketingowej, koordynacja działań promocyjnych marki i poszczególnych punktów handlowych.• Współpraca ze sklepami własnymi marki oraz firmami zewnętrznymi: centrami handlowymi, drukarniami, agencjami reklamowymi, SEM i SEO.• Tworzenie harmonogramu marketingowego oraz raportów i post ewaluacji aktywności promocyjnych.• Zarządzanie budżetem marketingowym i ocena skuteczności działań promocyjnych..WYMAGANIA:• Min. dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu, e-commerce lub agencji reklamowej.• Umiejętności analityczne, strategicznego myślenia; kreatywność, systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy.• Wykształcenie wyższe kierunkowe.• .Doświadczeniu w tworzeniu i implementacji planu komunikacji omnichannel.• Doświadczenie w kierowaniu zespołem, umiejętność samodzielnego zarządzania projektami.• Motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę.• Mile widziane zainteresowanie branżą fashion.OFERUJEMY:• Umowę o pracę w stabilnej firmie.• Stabilne zatrudnienie.• Atrakcyjne wynagrodzenie.• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.• Przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.• Samodzielne stanowisko z dużą odpowiedzialnością.

Filtr