Manager ds. marketingu i sprzedaży
nowe
Wągrowiec
30+ kilka dni temu
Poszukujemy pracownika dla naszego klienta - firmy Willisch - specjalizującej się w produkcji lodów metodą rzemieślniczą. Przedsiębiorstwo powstało blisko 40 lat temu jako lokalna lodziarnia - obecnie tworzy sieć kilkudziesięciu lokali pod wspólną marką, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Firma szczególny nacisk kładzie na jakość produktów: opierając ich wytwarzanie o autorskie receptury i używając wyłącznie naturalnych składników. Przedsiębiorstwo znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu, jest również pionierem w zakresie wprowadzania na rynek nowatorskich usług i rozwiązań - np. sprzedaży lodów online z wysyłką do klienta. Obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby z doświadczeniem, która z zaangażowaniem podejmie się zarządzania działaniami marketingowymi i wsparcia procesu sprzedaży.
Jeśli:
• znasz się na marketingu, śledzisz najnowsze trendy w tym obszarze, chętnie sięgasz po nowoczesne metody i narzędzia wspierające,
• masz świetne zdolności organizacyjne i lubisz optymalizować swoje działania,
• jesteś osobą stabilną i można na Ciebie liczyć,
• chętnie wychodzisz z inicjatywą, delegujesz zadania i wspierasz współpracowników,
• jesteś nastawiony na rezultat i skuteczność,
• osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość
to Twoje miejsce pracy jest właśnie u nas!
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
• współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy - wypracowanie i wdrażanie modelu marketingu lokali własnych z przełożeniem na marketing lokali franczyzowych,
• tworzenie planów działań i projektowanie kampanii marketingowych,
• realizacja budżetu marketingowego,
• planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii ukierunkowanych na wzrost sprzedaży,
• przygotowywanie planów działań promocyjnych wspierających realizację celów sprzedażowych oraz wizerunkowych,
• ustalenie i egzekucja celów marketingowych (KPI),
• analiza wyników prowadzonych działań i stopnia osiągania zakładanych celów,
• analiza rynku, trendów i konkurencji,
• pozyskiwanie potencjalnych nowych franczyzobiorców,
• współpraca z kierownikami innych działów oraz franczyzobiorcami.
Czego będziemy od Ciebie wymagać:
• minimum 3-letniego doświadczenia popartego wynikami prowadzonych kampanii lub wdrażanych strategii marketingowych zorientowanych na konsumenta - mile widziane będzie doświadczenie w działaniu na rzecz branży gastronomicznej lub spożywczej,
• wiedzy na temat procesów marketingowych - mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe,
• znajomości trendów, nowoczesnych metod i narzędzi marketingowych,
• samodzielności i wychodzenia z inicjatywą,
• wysokich zdolności analitycznych,
• wysokich zdolności interpersonalnych.
Co chcemy Ci zaoferować:
• stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B - wg preferencji pracownika,
• pracę w wymiarze 1/1 etatu od poniedziałku do piątku,
• partnerskie podejście w zakresie rozwoju i budowy kompetencji - wspólnie ustalany plan szkoleń, fundowanie kursów dobranych przez kandydata i ustalonych z firmą, w razie potrzeby coaching, dostęp do biblioteki firmowej i szkoleń wewnętrznych itd.,
• duże zaufanie i pole do samodzielnego działania,
• atrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia i indywidualne potrzeby oraz transparentny plan możliwych podwyżek,
• służbowy telefon i komputer, dostęp do auta służbowego,
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• świetną, rodzinną atmosferę i współpracę z otwartymi ludźmi.
Jak przebiegać będzie proces rekrutacji:
• I etap – prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Willisch Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wągrowcu przy ul. Skockiej 22 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
• II etap – badania stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami
• III etap – spotkania online z przedstawicielami firmy
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.