Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Krotoszyn
Doradca klienta - telemarketer
Doradca klienta - telemarketer
nowe Krotoszyn 7 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta (kontakt telefoniczny). Do Twoich obowiązków należeć będzie: -telefoniczne umawianie spotkań z klientami -telefoniczne zawieranie umów -dbanie o wizerunek firmy -prowadzenie spraw klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami Oferujemy: -pracę w jednym z najlepszych sprzedażowych zespołów w Polsce -umowę o pracę -ciągły rozwój, szkolenia stacjonarne oraz e-learningowe -atrakcyjny system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników sprzedażowych -możliwość awansu -wolne wszystkie weekendy Czego oczekujemy: -średniego wykształcenia (warunek konieczny) -doświadczenia w telemarketingu, w sprzedaży produktów finansowych lub telekomunikacyjnych -pozytywnego nastawienia i chęci do pracy Proszę o dołączenie do zgłoszenia klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Szymańska i Świder Spółka Komandytowo- Akcyjna dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Doradca klienta- Krotoszyn
Doradca klienta- Krotoszyn
Krotoszyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Ambasador / Ambasadorka Marki IQOS
Ambasador / Ambasadorka Marki IQOS
Krotoszyn 30+ kilka dni temu

MS Services Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do zespołu świadczącego usługi w projekcie realizowanym na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o., właściciela marki HEETS oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS. Ambasador / Ambasadorka Marki Premium OBOWIĄZKI: -Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu) -Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta -Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi -Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących -Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży -Wsparcie posprzedażowe Klientów APLIKUJ DO NAS, JEŚLI: -Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi -Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na -wzajemnym zaufaniu -Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży -Jesteś dyspozycyjny 80h godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: -Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie -Atrakcyjną stawkę godzinową 25 zł brutto/h + dodatki godzinowe + premie -Elastyczne godziny pracy -Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu

Filtr