Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Pleszew
Doradca klienta
Doradca klienta
nowe Pleszew 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres pracame.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Pracownik Obsługi Klienta.
Pracownik Obsługi Klienta.
Pleszew 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy Pracownika Obsługi Klienta. Firma Technix poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Obsługi Klienta na pełny etat (8:00-16:00). Jeśli jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, zapraszamy do aplikowania! Obowiązki: Obsługa nowych oraz obecnych klientów firmy. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji klientom. Pakowanie towarów do wysyłki zgodnie z standardami firmy. Obsługa reklamacji zgodnie z procedurami firmy. Wsparcie pozostałych działów firmy w zakresie obsługi klienta i innych zadań administracyjnych Wymagania: Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Punktualność. Dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu. Zdolność do obsługi telefonów i komputera. Prawo jazdy kat.B oraz doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na pełen etat w godzinach 8:00-16:00, miejsce pracy-Pleszew. Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń wewnętrznych. Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym zespole. Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij swoje CV na adres email: @ Oczekujemy na Twoją aplikację!

Praca On-line dodatkowa lub stała
Praca On-line dodatkowa lub stała
Pleszew 30+ kilka dni temu

Lubisz rozmowy z ludźmi? Łatwo nawiązujesz kontakty i masz swobodę wypowiedzi? Ciężko Cię "przegadać"? Takich osób właśnie szukamy do naszego zespołu, którego zadaniem jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, generowanie leadów sprzedażowych oraz nawiązywanie współpracy partnerskiej. Pomagamy w rozwoju osobistym i osiąganiu niezależności finansowej. Twoje zadania: • kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami - generowanie leadów • pozyskiwanie partnerów biznesowych • docelowo prowadzenie zespołu Oferujemy: • elastyczne godziny pracy (praca zdalna) • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania i determinacji w przedziale 500-8.000 zł, w perspektywie 1-3 lat nawet 15.000-30.000 zł • pakiet szkoleń i warsztatów, wdrożenie w biznes • miła atmosfera i wspierające środowisko Wymagane: • doświadczenie w pracy na telefonie: umawianie spotkań, obsługa klienta, infolinia, sprzedaż, telemarketing itp. • chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności • umiejętność obsługi komputera, socjal media • posiadanie sprzętu komputerowego np. laptop oraz stabilny dostęp do Internetu • odporność na stres i odrzucenie Mile widziane: • umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, dobra dykcja, wysoka kultura osobista, empatia • determinacja i nastawienie na realizację określonych wspólnie celów Jeżeli widzisz siebie w takiej pracy to prześlij swoje CV z dopiskiem PRACA ONLINE Odpowiemy na wybrane oferty.

Filtr