Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy
Grupa Kapitałowa HORTICO SA jest podmiotem z ponad 30-letnią historią gospodarczą, zatrudniamy około 300 osób. Poprzez sieć własnych hurtowni zajmujemy się zaopatrzeniem w artykuły ogrodnicze profesjonalnych producentów, centrów ogrodniczych, sklepów ogrodniczych, sieci handlowych. Współpracujemy z dostawcami z całej Europy. Posiadamy odbiorców zarówno w kraju jak i za granicą m.in. w Ukrainie, w Rumuni i na Litwie. Prowadzimy 3 własne centra ogrodnicze, 3 markety budowlane PSB Mrówka, jesteśmy właścicielem firmy nasiennej PNOS w Ożarowie Mazowieckim i OGROFOL Sp. z o.o. Wdrażamy nowe technologie upraw ogrodniczych. Jesteśmy jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży ogrodniczej oraz jedynym notowanym na Rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.Więcej informacji o naszej Spółce można znaleźć na stronie internetowej www.hortico.pl.W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:Sprzedawca działu ogródMiejsce pracy: Sklep PSB Mrówka, 46-100 Namysłów, Kamienna 1AOpis stanowiska· zamawianie roślin i artykułów z działu ogród· kompleksowa obsługa Klienta· dbałość o ekspozycję i sprzedaż towarów oraz o wizerunek marki,· profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,· współpraca z pozostałymi działami,· zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie.Wymagania do pracy:· doświadczenie w pracy z roślinami i wiedza ogrodnicza,· umiejętność swobodnej pracy z klientem i jego obsługa,· zaangażowanie, samodzielność, chęć do nauki,· dobra organizacja pracy,· komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,· zapał i energia,· dyspozycyjność (praca zmianowa i w weekendy).Oferujemy:· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,· system premiowy,· pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie grupowe),· możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,· pełny pakiet szkoleń (szkolenia produktowe oraz technik sprzedaży),· przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.Prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV poprzez formularz OLX.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HORTICO S.A. i rekrutacje.com.pl Robert Lizak dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Doradca ds. sprzedażyLokalizacja miejsca pracyNamysłów Twój zakres obowiązków:· Doradztwo oraz sprzedaż wyrobów medycznych z portfolio firmy na terenie całego kraju oraz rynków zagranicznych· Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów· Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami i placówkami medycznymi· Realizacja założonych celów i zadań sprzedażowych· Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów· Realizacja działań, które bezpośrednio wpływają na rozwój wartości sprzedaży firmy Nasze wymagania· Umiejętności sprzedażowe, proaktywna postawa w sprzedaży Kreatywność, dokładność i systematyczność· Umiejętność pracy w zespole· Wykształcenie minimum średnie · Swoboda w nawiązywaniu relacji· Dobra organizacja pracy· Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny· Prawo jazdy kat. B To oferujemy· Stabilne zatrudnienie w ramach umowę o pracę· Przyjazna atmosfera pracy Krótki opis firmyJesteśmy firmą, która działa w branży medycznej.Zajmujemy się produkcją sprzętu medycznego i jego sprzedażą na rynku krajowym i Stały rozwój i udoskonalanie wyrobów oraz wdrażanie nowych sprawia, że nasza firma umacnia swoją pozycję na rynku wyrobów medycznych. Sposób złożenia oferty:-CV można wysłać drogą elektroniczną . Napisz wiadomość i dołącz CV. Adres siedziby firmy (miejsce pracy):UBM – Meble medyczneul. Pułaskiego 4 B46-100 Namysłów Prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami Ustawy z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. Zm. ) ʺ
LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI!Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za:· profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,· udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,· estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,· realizację wyników sprzedażowych.Zyskaj:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,· ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,· zaangażowanie i dobra energia do działania, · minimum średnie wykształcenie.Brzmi dobrze? Aplikuj!
Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Namysłowie. Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajnik i sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęskładowe wynagrodzenia: podstawa - 4.300 zł brutto, po okresie wdrażania (maks. po 2 mc): 4.800 zł brutto, ponadto premie sprzedażowe - w zależności od wyników sprzedaży, dla salonów zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 25 tys. mieszkańców wynoszące dla stanowiska specjalisty ds. sprzedaży około 800 zł brutto średnio miesięcznie, z potencjałem osiągnięcia lepszych wynikówprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych
Cedrob Pasze to najnowocześniejsze Wytwórnie Pasz w Polsce. W pełni zautomatyzowane linie technologiczne wyposażone są w urządzenia spełniające najwyższe światowe standardy. Cedrob Pasze oferuje bogaty asortyment mieszanek paszowych dla drobiu i trzody chlewnej. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - skup zbóż Miejsce pracy: województwo opolskie (Kluczbork, Namysłów, Olesno, Opole, Strzelce Opolskie) Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia technicznego lub wyższego, mile widziane kierunki o profilu ekonomicznym lub/i rolniczym, - predyspozycji do pracy z klientem i nawiązywania relacji biznesowych, - zdolności organizacyjnych, negocjacyjnych, otwartości i komunikatywności, - wytrwałości i ambicji w dążeniu do osiągania celów, - umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office), - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomości branży, - gotowość do częstych wyjazdów służbowych, - prawa jazdy kat. B., - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziana. Do głównych zadań osoby odpowiedzialnej za pracę na tym stanowisku należeć będzie: - odpowiedzialność za proces zaopatrzenia w surowce do produkcji, - bieżąca współpraca z przewoźnikami i dostawcami, - monitorowanie rynku dostawców, - negocjowanie warunków zakupów, - przygotowywanie umów handlowych, - dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: - atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat - ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - - możliwość dalszego rozwoju zawodowego - wszelkie środki, szkolenia i urządzenia konieczne do wykonywania obowiązków. CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja(małpka)cedrob.com.pl Szczegóły oferty pod nr telefonu: 881 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.