Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy
Za co będziesz odpowiedzialny/-a? zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów Profesjonalistów poprzez:kompleksową sprzedaż produktów i usługwychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniombudowanie i utrzymywanie trwałych relacjiaktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami Prozarządzanie podległym zespołem CastoProposzukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost sprzedażyrealizację celów sprzedażowych w oparciu o plany budżetoweprzygotowywanie analiz i raportówkoordynację procesu kompletowania zamówień dla Klientów profesjonalistówwspieranie i rozwój dedykowanej gamy produktów i usług dla Klientów Prodbanie o pozytywny wizerunek marki CastoPro wśród klientów i współpracowników Jakiej osoby szukamy? nastawionej na realizację celów, z umiejętnościami sprzedażowymiz doświadczeniem w zarządzaniu zespołem (minimum 1 rok)z doświadczeniem w obsłudze klientów profesjonalistów, fachowców oraz w budowaniu długofalowych relacjiproaktywnej w pozyskiwaniu nowych klientów - przedsiębiorczej, wykazującej inicjatywę, poszukującej możliwości biznesowychz umiejętnością organizacji pracy własnejz umiejętnościami analitycznymienergicznej, pasjonującej się handlem
Rozpocznij współpracę w dynamicznym zespole! Zmień świat na ECO i czuj się dowartościowany w przyjaznym otoczeniu firmy Nasz Prąd. Wysokie zarobki i NORMALNE ceny instalacji pozwolą Ci na szybki rozwój i awans na szczeblach kariery.Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisku:PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYMANAGER ZESPOŁU (wymagane doświadczenie)Dlaczego warto zacząć pracę właśnie u NAS!Wysokie wynagrodzenie prowizyjne (za jedną umowę od 2500-10.000 zł).Wypłaty na czas (możliwość tygodniówek).Konkurencyjne ceny dla klientów PV,PC,ME oraz Termomodernizację budynkówPrzeszkolenie i wdrożenie w zakresie technicznym jak i praktycznym (okres wdrożeniowy).Własne ekipy monterskie, bez podwykonawców!!!Nowoczesny system CRM dla agentów.Szkolenia z zakresu prowadzenia własnego zespołu sprzedażowego.Platforma E-Learning dla nowych agentów.Kwartalne Konferencje firmowe.Programy motywacyjne (wakacje, top sprzedawca, samochody, cateringi itp.).Dodatkowe konkursy dla pracowników.Na czym będzie polegała twoja praca?Pozyskiwanie i aktywna obsługa klientów z sektora klientów indywidualnych, MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa.Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych.Przygotowanie ofert PV, PC, ME, Ocieplenia oraz TermomodernizacjaRealizowanie wyznaczonych celów.Budowanie własnego zespołu sprzedażowegoCzego oczekujemy?ZaangażowaniaDyspozycyjnościPrawa jazdy kat. BWysokich umiejętności komunikacyjnych.Chęci rozwojuJeżeli nie masz doświadczenia w sprzedaży to nic - wszystkiego Cię nauczymy od podstaw tak abyś mógł/mogła już w pierwszym miesiącu zarobić ponadprzeciętne pieniądze.Zainteresowanych prosimy o przysyłanie CV.Do CV proszę dołączyć klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Zatrudnimy pracowników na stanowisko DORADCA KLIENTA do sklepu odzieżowego w Galerii Kupieckiej w Otwocku:Dołącz do naszego zespołu jeśli:Jesteś komunikatywny, otwarty i energicznyLubisz pracę z ludźmiPosiadasz doświadczenie w sprzedaży (mile widziane)Do Twoich zadań zależeć będzie:Aktywna obsługa KlientaRealizacja celów sprzedażowychDbanie o prawidłową ekspozycję towaru w salonieOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieSzkolenia produktowe i sprzedażoweRabaty pracowniczeProszę o przesyłanie CV z klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
ABUD to rodzinna firma z wieloletnim doświadczeniem w handlu materiałami budowlanymi. Istniejemy już 25 lat i zajmujemy się handlem w szerokim zakresie, od obsługi inwestycji budowlanych, przez sprzedaż detaliczną produktów z działu dom i ogród, po sprzedaż internetową/wysyłkową, obsługując klientów na terenie całej Polski.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:Sprzedawca - Doradca klientaDział OgródMiejsce pracy:ABUD Market Budowlany05-420 Józefówul. Piłsudskiego 25 Zakres obowiązków:Doradztwo klienta w zakresie doboru odpowiednich produktów z kategorii Ogród.Dbanie o wygląd ekspozycji na półkach sklepowych,Wykładanie produktów na półki sklepowe,Przyjmowanie i sprawdzanie dostaw,Kompletowanie produktów na podstawie zamówień,Dbanie o porządek na sklepie. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku,Wiedza z zakresu ogrodnictwa,Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,Chęć do pracy, samo-motywacja,Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi, ekstrawertyzm. Oferujemy:Umowę o pracę na pełny etat,Godziwe wynagrodzenie,Premie finansowe za efekty pracy,Rabat cenowy na zakupy w sklepach ABUD.Pracę w miłej atmosferze,Szkolenia,Możliwość awansu. Prosimy o wysyłanie CV przez formularz OLX.
W związku z rozwojem naszej marki poszukujemy osób na stanowisko:SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTAdo salonu jubilerskiego MISSEBO JEWELLERY zlokalizowanego w centrum Otwocka - w Galerii KupieckiejKogo poszukujemy: Osób z doświadczeniem min. 2 lata w obsłudze klienta i sprzedaży detalicznejLubiących pracę z ludźmiPosiadających wysoką kulturę osobistąOdpowiedzialnych i zaangażowanych w wykonywanie powierzonych zadańTwój zakres obowiązków: Sprzedaż, doradztwo i obsługa klientów salonu Dbanie o ekspozycję towarówDbanie o dobry wizerunek firmyBudowanie pozytywnych relacji z KlientemOferujemy: Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się firmieUmowę o pracę: podstawa 4242 brutto + premia od sprzedaży (lub umowa zlecenie)Pracę w trybie zmianowym Rabaty pracowniczePrzeszkolenie i wsparcie w pierwszych miesiącach pracyPrzyjazną atmosferę pracy Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj skontaktuj się z nami wysyłając swoje CV.Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).
Lubisz sprzedawać? Potrafisz? Potrzebujesz elastycznej pracy? Jeśli tak, dołącz do nas i umawiaj spotkania sprzedażowe . Zgłoś się do nas jeśli: • jesteś otwarty na nowe doświadczenia • Komunikatywny • Sprytny • Pogodny • Skoncentrowany na osiąganiu celu – prowizje czekają! Dlaczego warto? • Elastyczną formuła współpracy • Nauczymy Cię wszystkiego co jest potrzebne do wykonania zadania. • Dostaniesz prowizję za swoją sprzedaż • Nie będziesz się nudzić
INTER TWF Danuta Tipolt to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w Polsce, zajmująca się sprzedażą artykułów wykończenia wnętrz, m.in. dywanów, chodników, mat łazienkowych, wycieraczek, dekoracji i wielu innych.W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik obsługi klienta / Pracownik obsługi sklepu internetowego Miejsce pracy: OtwockCzym będziesz się zajmował/a?obsługą Klientów,obsługą kasy fiskalnej,dbaniem o prawidłową ekspozycję towaru oraz porządek na sali sprzedaży,przyjmowaniem dostaw oraz przygotowywaniem towaru do sprzedaży,obsługą sklepu internetowego (dodawaniem nowego towaru na panelu sklepu, monitorowaniem dostępności produktów, aktualizacją treści na stronie sklepu),telefoniczną i mailową obsługą Klienta sklepu internetowego,odpowiadaniem na zapytania Klientów,obsługą zwrotów i reklamacji,przygotowywaniem i wysyłką zamówionych towarów.Czego oczekujemy?doświadczenia w obsłudze Klienta,umiejętności obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego,doświadczenia w obsłudze komputera,dyspozycyjności,wysokiej kultury osobistej,umiejętności pracy w zespole,mile widziane doświadczenie w segmencie produktów dekoracyjnych.Co od nas dostaniesz?zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie,wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,pracę w miłej atmosferze.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inter TWF Danuta Tipolt, z siedzibą przy ul. Górna 22, 05-400 Otwock w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Inter TWF Danuta Tipolt, ul. Górna 22, 05-400 Otwock danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami.Informujemy, że Administratorem danych jest Inter TWF Danuta Tipolt, ul. Górna 22, 05-400 Otwock. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Polska Sieć Motoryzacyjna Specpart Sp. z o. o, lider na rynku sprzedaży akumulatorów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem powiększa zespół odpowiedzialny za doradztwo i sprzedaż naszych produktów. Aktualnie posiadamy ponad 70 sklepów - ale nasze ambicje sięgają dalej - chcemy zajmować się sprzedażą akumulatorów na terenie całej Polski, oferując również naszym klientom dowóz akumulatora do klienta wraz z wymianą.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca klienta - Sprzedawca w sklepie z akumulatoramiMiejsce pracy: OtwockCzym będziesz się zajmować:Sprzedaż akumulatorówWystawianie dokumentów sprzedaży (pracujemy w Subiekt GT)Wymiana akumulatora w aucie klientaProfesjonalna obsługa kont społecznościowych i ogłoszeniowychAktywna współpraca z pozostałymi pracownikamiRealizacja planów sprzedażowychDbanie o najwyższe standardy obsługiRozwój nowych kanałów sprzedażyJesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko jeśli posiadasz:Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub chęć zdobywania wiedzy na temat technologii akumulatorówUmiejętność nawiązywania relacji z klientami i zapewnienia im wysokiego poziomu obsługiDobrą organizację pracy i nastawienie na osiąganie celówPozytywne nastawienie i energicznośćOferujemy:Pracę od zaraz na umowę zlecenie (odprowadzane składki: emerytalna, rentowa, wypadkowa i zdrowotna) lub w formie b2bWysokie wynagrodzenie i motywacyjny system premiowyPakiet szkoleń wprowadzających i rozwijającychDuży poziom samodzielnościPrzyjazną atmosferę opartą na szacunku i współpracyWsparcie na każdym etapie pracyNiezbędne narzędzia pracy: (laptop, telefon komórkowy)Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV wraz ze zdjęciem poprzez formularz OLX.
ABUD to rodzinna firma z wieloletnim doświadczeniem w handlu materiałami budowlanymi. Istniejemy już 25 lat i zajmujemy się handlem w szerokim zakresie, od obsługi inwestycji budowlanych, przez sprzedaż detaliczną produktów z działu dom i ogród, po sprzedaż internetową/wysyłkową, obsługując klientów na terenie całej Polski.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. SprzedażyBiuro Obsługi KlientaABUD Market Budowlany 05-420 Józefówul. Piłsudskiego 25 Opis stanowiska:Stacjonarna i telefoniczna obsługa klienta,Tworzenie ofert handlowych,Przyjmowanie zamówień od klientów,Przyjmowanie wpłat,Wystawianie dokumentów handlowych,Współpraca z działem logistyki w celu realizacji zamówień,Prace administracyjno-biurowe. Wymagania:Podstawowa wiedza w zakresie zastosowania materiałów budowlanych, remontowych lub ogrodowych,Podstawowa wiedza w zakresie obiegu dokumentów handlowych oraz magazynowych,Doświadczenie w handlu na podobnym stanowisku,Zaangażowanie do pracy oraz pozytywne nastawienie do siebie, pracy i Klienta,Dyspozycyjność - praca zmianowa. Oferujemy:Szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia z zakresu oferowanych towarów,Rabat cenowy na zakupy w sklepach ABUD,Godziwe wynagrodzenie oraz premia od sprzedaży, Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz OLX
Biuro handlowe firmy UAB Lietpak w Polsce, poszukuje energicznej i przedsiębiorczej osoby na stanowisko Account Manager - opakowania folioweTwój zakres obowiązkówpozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży,obsługa klientów i ich zamówień,realizacja celów sprzedażowych,monitorowanie trendów na rynku i działań konkurencji,raportowanie wyników,podróże służbowe,Nasze wymagania:doświadczenie w sprzedaży ,dobra organizacja własnego czasu pracy ,samodzielność i efektywność w działaniu,komunikatywna znajomość języka angielskiego,prawo jazdy kat. BZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę .Siedziba biura handlowego - OtwockProsimy o przesłanie Państwa aplikacji wraz z następującą zgodą/zgodami: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, c RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22(1) Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Partner strategiczny RESPECT ENERGY SA - jedynej firmy w Polsce sprzedającej energię elektryczną w 100 % ze źródeł odnawialnych zatrudni doradców, którzy wspólnie z nami zadbają o przyszłość naszych klientów. Rynek sprzedaży energii elektrycznej dla klienta biznesowego ponownie przeżywa złote czasy. Jeśli widzisz w tym szanse a nie ograniczenia to napisz koniecznie. Kogo szukamy ? Poszukujemy sprzedawców energii, którzy chcą zrobić różnicę i zapewnić swoim klientom niezawodne źródło energii. Jeśli jesteś pełen entuzjazmu i gotowy do rozwijania swoich umiejętności, dołącz do naszego zespołu i razem dostarczaj energię dla lepszego jutra! Dajemy możliwość rozwoju oraz awansów na wyższe stanowiska. Naszą misją jest budowanie świadomości energetycznej klienta biznesowego i bilansowanie kosztów zakupów energii w przedsiębiorstwach, tym samym generując milionowe zyski. Czego oczekujemy od Ciebie ? • aktywności sprzedaży naszych produktów • godnego reprezentowania naszej marki • znajomości usług i produktów firmy • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami biznesowymi • zaangażowania • realizacji założonych celów Czego możesz oczekiwać od nas ? • szkoleń (produktowe + sprzedażowe) • Know-How • wsparcia Dyrektorów Regionalnych • back office • wyjazdy integracyjne • dochód pasywny • bony paliwowe i konkursy miesięczne • auto dla lidera-program motywacyjny Wymagania: • czynne prawo jazdy kat. B • organizacja pracy własnej • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • determinacja • samodyscyplina Jeżeli uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, aplikuj już dziś ! Prosimy o załączenie w swojej aplikacji klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Marka OVER Zoo od 2009 roku dostarcza właścicielom zwierząt domowych produkty pielęgnacyjne i ochronne. W ofercie znajdują się także specjalistyczne środki przeznaczone dla lekarzy weterynarii oraz preparaty dedykowane groomerom. OVER Zoo wchodzi w skład polskiej grupy kapitałowej OVER Group, której produkty są znane i cenione w otoczeniu zarówno krajowym, jak i zagranicznym. Przedstawiciel Handlowy w branży zoologiczno-weterynaryjnej Oferujemy: • Nie zaczynasz od 0 – dostajesz bazę Klientów. • Masz realny wpływ na to, ile zarobisz - plany dostosowane są do potencjału regionu i rozliczane są miesięcznie – każdego miesiąca masz możliwość wypracowania dobrego wyniku. Świetnie, prawda? • Kompleksowe wdrożenie, oparte również o szkolenia produktowe i udostępnienie wszelkich potrzebnych materiałów do zdobywania wiedzy. • Otrzymujesz od nas narzędzia do wykonywania pracy: samochód służbowy, laptop, smartphone, autorski system CRM i aplikację mobilną. • Możesz liczyć na stałe wsparcie przełożonego, zespołu terenowego i stacjonarnego, a nasz Product Manager pomoże Ci w zakresie merytoryki i oferty produktowej. • Otrzymujesz także pakiet próbek produktów oraz wszelkie materiały marketingowe. • Poważna Firma, to poważna umowa. Oferujemy umowę o pracę – żadnych śmieciówek! • Co w naszej ofercie wzbudzi zainteresowanie Klienta ułatwiając Ci pracę? - produkty najwyższej jakości, - programy rabatowe i lojalnościowe oraz promocje każdego miesiąca, - Over Group działa na rynku od ponad 20 lat, osiągnęliśmy pozycję lidera w branży, a nasze marki są rozpoznawalne. • Firma działa jak jeden organizm - wspólnie pracujemy na sukces, oferujemy wzajemną pomoc i współpracę. Dlaczego jeszcze warto? • regularne spotkania firmowe, • spotkania integracyjne, • zniżki na firmowe produkty, • szkolenia rozwojowe, • cykliczne targi i eventy branżowe, • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia, • dostęp do wartościowych pozycji stale wzbogacanej biblioteki firmowej – książki, e-booki, audiobooki, • Premiowany System Poleceń Pracowniczych – cenisz sobie pracę u nas i znasz innego Specjalistę, który pasowałby do naszego teamu? Poleć go i zgarnij premię! • P.S. samochód także do użytku prywatnego zgodnie z zasadami przyjętymi w Firmie. Zakres zadań: • Nie tylko Przedstawiciel, ale i Doradca - bądź Specjalistą w swojej dziedzinie i zdobywaj uznanie Klientów poprzez zrozumienie, profesjonalne wsparcie i odpowiedź na Jego potrzeby. • Ciesz się samodzielnością, to Ty planujesz własną pracę - umawiasz wizyty, tworzysz trasówki, odwiedzasz Klientów i raportujesz jak dobrze Ci poszło! • Otrzymujesz od nas bazę Klientów – jako świetny Handlowiec poszerzaj ją, gdy jest okazja. • Twoimi Klientami będą sklepy zoologiczne, salony groomerskie, hurtownie, autoryzowani dystrybutorzy oraz gabinety weterynaryjne na terenie woj. mazowieckiego i podlaskiego. Oczekujemy: • Prawa jazdy kat. B – abyś mógł dotrzeć do naszych wspaniałych Klientów. • Zaangażowania i dużej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością! • Doświadczenia w sprzedaży terenowej. • Jesteś z branży lub masz wykształcenie zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne? A może interesujesz się behawiorystyką zwierząt, kynologią lub kynopsychologią? Super! Jeśli chciałbyś/chciałabyś rozpocząć karierę w nowej dla Ciebie branży – również zapraszamy! Porozmawiajmy o tym, co możemy sobie wzajemnie zaoferować. Satysfakcja Klienta jest dla Ciebie ważna? Cenisz sobie wysoką jakość produktów i oferowanych usług? Lubisz innowacyjne rozwiązania i nowoczesne usprawnienia? Świetnie! Zatem pozostajesz w zgodzie z misją Firmy Over Group! Prosimy o umieszczenie w CV następujących klauzul: • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w danym procesie rekrutacyjnym Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa, jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.