Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Bytom
praca dla członków Spółdzielni
praca dla członków Spółdzielni
nowe Bytom 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyJeśli mieszkasz w Bytomiu - Stroszku, os.Ziętka lub Radzionkowie - os. Knosały lub Rojca widzisz co i jest nie tak wokół Ciebie, chcesz mieć wpływ na to co Cię otacza, gdzie będzie plac zabaw, ławka, w której nieruchomości należy przeprowadzić remont, gdzie ma stanąć siłownia na wolnym powietrzu – zostań członkiem Rady Osiedla Spółdzielni Mieszkaniowej (wymagania – musisz już teraz być członkiem Spółdzielni). Wynagrodzenie za 1 spotkanie w miesiącu – 430 złotych ( w godzinach popołudniowych, zwykle 17-18, lub 18-19).Posiedzenia NIE SĄ OBOWIĄZKOWE, nie jest wymagana specjalistyczna wiedza czy doświadczenie – wszystkiego się nauczysz. Zainteresowana/Zainteresowany? Dzwoń – tel. 32 720 62 42 lub zgłoś się mailowo: spoldzielnie () o2.pl Zgłoś się jeszcze dziś, ilość miejsc ograniczona. Jeśli masz dużo znajomych – masz szansę na miejsce w Radzie Nadzorczej, wynagrodzenie 1075 zł za 1 spotkanie miesięcznie (to dodatkowo 12 900 zł rocznie), wymagania – jak wyżej.

Pracownik Biurowy, Rocco-Transport Konrad Burakowski
Pracownik Biurowy, Rocco-Transport Konrad Burakowski
Bytom 5 dni plecy

Jesteśmy dystrybutorem wód i napoi firmy Fantic.Poszukujemy młodej, energicznej osoby do pracy w biurze.Obowiązki:obsługa telefoniczna naszych stałych klientów tj. przyjmowanie zamówień oraz sprzedaż naszych napoi,możliwość pracy w terenie (dodatkowo płatna).Wymagania:sumienność, komunikatywność, dyspozycyjność, chęć uczenia się.mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:pełne przeszkolenie,stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pensja podstawowa plus atrakcyjny system premiowania,pracę w młodym zgranym zespole,możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie oraz karta multisport.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja/reklamacje) Selgros
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja/reklamacje) Selgros
Bytom 5 dni plecy

Selgros to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 20 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.Do Twoich zadań będą należeć m.in.:prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,profesjonalna obsługa klienta,obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.Poszukujemy Osób:komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem,gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.Mile widziane:znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.Pracując z nami otrzymasz:stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.  Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiąc - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego! Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DOK

Spedytor w transporcie międzynarodowym
Spedytor w transporcie międzynarodowym
Bytom 7 dni plecy

Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w branży TSL i rozpocząć karierę na stanowisku Dyspozytor/Spedytor to nasza oferta pracy jest skierowana właśnie do Ciebie.Poszukujemy osoby bez doświadczenia, która będzie chciała nabyć umiejętności w młodym zespole naszej firmy. Oczekujemy:Znajomości j. Niemieckiego lub j. Angielskiego w stopniu komunikatywnymUmiejętności obsługi komputeraDyspozycyjności od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00Umiejętności radzenia sobie ze stresemOferujemy:umowę o pracęwsparcie merytorycznepracę w młodym zespolemożliwość rozwoju osobistego i zawodowegoniezbędne narzędzia pracydarmową kawę ;)Jeżeli jesteś zainteresowany/a prześlij swoją aplikację.

Praca biurowa
Praca biurowa
Bytom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę odpowiedzialną i sumienną do prowadzenia biura. Znajomość zagadnień związanych z projektami dotacyjnymi mile widziana.

Praca biurowa -zaopatrzeniowiec w warsztacie samochodowym
Praca biurowa -zaopatrzeniowiec w warsztacie samochodowym
Bytom 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę z prawo jazdy kategorii b do obsługi klienta oraz prac związanych z zaopatrzeniem warsztatu samochodowego oraz wypożyczalni samochodów. Kandydat powinien cechować się rzetelnością, uczciwością oraz punktualnością . Oferujemy ośmiu godzinny czas pracy miłą atmosferę oraz stałe wynagrodzenie istnieje również możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji. Mile widziane doświadczenie w dziedzinie motoryzacji Osoby zainteresowane zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się w siedzibie firmy 12.02.2024 o godzinie 12:00 Adres: Ul. Strzelców Bytomskich 307 Bytom Stroszek

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
540401 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukiwany pracownik administracyjno-biurowy do firmy z branży nieruchomości istniejącej od ponad 10 lat na rynku. Do obowiązków będzie należało: - sporządzanie prostych pism według wytycznych - kompletowanie dokumentacji oraz jej archiwizacja - wykonywanie bieżących raportów, rozliczeń - sporządzanie zapytań ofertowych i poszukiwanie wykonawców - bieżące wykonanie zadań z zakresu działania firmy Wymagania: - bardzo dobra organizacja pracy - odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków - komunikatywność, otwartość i wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne - zaangażowanie w prowadzonych sprawach - obsługa urządzeń biurowych - doświadczenie min. 2 lata w pracach biurowych - mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości lub w branżach pokrewnych

Praca dla osoby w klubie sportowym w Bytomiu
Praca dla osoby w klubie sportowym w Bytomiu
450000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Klub sportowy w Bytomiu zatrudni osobę na stanowisko:RECEPCJONISTAOBOWIĄZKI- obsługa recepcji klubu- sprzedaż produktów- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego- zamknięcie zmiany ( rozliczenie transakcji)- posprzątanie po zmianie szatni oraz łazienekWYMAGANIA- dyspozycyjność od 15.30 – 22.00 (lub dłużej) praca również w weekendy i święta- obsługa komputera- miła aparycja- umiejętność analitycznego myślenia- uczciwość , sumienność, dokładnośćWarunki zatrudnienia do uzgodnieniaProsimy o przesyłanie aplikacji poprzez portal olx.Odezwiemy się do wybranych osób.

Zatrudnię osobę do biura warsztatu samochodowego/centrum ubezpieczeń
Zatrudnię osobę do biura warsztatu samochodowego/centrum ubezpieczeń
1650000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do warsztatu samochodowego w centrum Bytomia na stanowisko biurowe. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16Zakres obowiązków:-wystawianie zleceń napraw samochodów, faktur, paragonów-ustalanie harmonogramu napraw samochodów-wykonywanie wycen napraw-rozliczanie i wydawanie samochodów-obsługa klienta (bezpośrednia i telefoniczna)-prowadzenie dokumentacji serwisowo-biurowej-dbanie o porządek w biurze-kontakt z księgową firmy-sporadyczne wyjazdy do klienta, hurtowni, księgowej-zarządzanie mediami społecznościowymi warsztatuWymagania:-prawo jazdy kat. B-znajomość języka angielskiego-umiejętność pracy z klientem-samodzielność-odpowiedzialność-wysoka kultura osobista-odporność na pracę pod presją czasu-kreatywność-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz podstawowa wiedza w zakresie budowy pojazdówsamochodowychOferujemy bardzo dobre warunki pracy oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Wynagrodzenie 3250-4000 netto+premia uznaniowa. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. W związku z otwarciem centrum ubezpieczeń istnieje możliwość odbycia kursu/kursów agenta ubezpieczeniowego.

Kancelaria Adwokacka w Bytomiu
Kancelaria Adwokacka w Bytomiu
890000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Do Twoich obowiązków należeć będzie: sporządzanie pism procesowych, tj. pozwy, odpowiedzi na pozew, apelacje itp.Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie lub Umowa o współpracę. Wymagane doświadczenie:1 rok pracy w Kancelarii Adwokackiej na stanowisku związanym ze sporządzaniem pism procesowych.

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
920000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

BHPus Outsourcing jest firmą świadczącą usługi szkoleniowo-doradcze z zakresu bhp i ppoż.. Ze względu na wieloletnie doświadczenie oraz posiadaną wiedzę, firma realizuje zadania Służby BHP w jednostkach o bardzo różnorodnych profilach działalności. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie realizowała zadania Służby BHP w wyznaczonych zakładach pracy klientów na terenie woj. śląskiego. Zakres obowiązków do realizacji w zakładach pracy klientów:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami bhp,- udział w tworzeniu ocen ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- współpraca z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Państwową Strażą Pożarną, Urzędem Dozoru Technicznego oraz z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy, czynników szkodliwych dla zdrowia, profilaktycznych badań pracowników,- bieżące prowadzenie dokumentacji bhp ,- realizacja szkoleń z zakresu bhp wstępnych i okresowych (również w języku angielskim),- szeroko pojęte doradztwo,- współtworzenie kultury bezpiecznej pracy. Poszukujemy osób:- płynnie posługujących się językiem angielskich (poziom min. B2) – warunek konieczny,- mających ukończone studia kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bhp,- posiadających minimum roczne doświadczenie zawodowe w służbie bhp,- wykazujących się znajomością aktualnych przepisów i zasad dotyczących bhp,- dyspozycyjnych, odpowiedzialnych oraz  samodzielnych w pracy, posiadających zdolność  analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,- asertywnych, posiadających wysokie zdolności interpersonalne,- posiadających bardzo dobrą organizację czasu pracy,- dodatkowymi atutami będą: posiadanie uprawnień Inspektora ppoż. Oferujemy:- atrakcyjne i elastyczne warunki współpracy,- możliwość rozwoju zawodowego,- ambitne i odpowiedzialne zadania,- pracę na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej, w pełnym wymiarze lub części etatu. Aplikacje z dopiskiem: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez Administratora danych w celu dokonania procesów rekrutacyjnych wyłącznie na aplikowane przeze mnie stanowisko. Jestem świadomy, że wyrażenie zgody jest dobrowolne, i że w każdej chwili przysługuje mi prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem oraz nazwą stanowiska.

ASYSTENTKA
ASYSTENTKA
Bytom 30+ kilka dni temu

Przedstawicielstwo firmy zagranicznej poszukuje do swojego biura w Bytomiu -1 panią (chętnie studentka zaoczna) z podstawową umiejętnością obsługi komputera oraz języka angielskiego. Praca pon-piątek od godziny 8,00 - 17,00 (1h przerwy na lunch). Druga pani będzie pracować od godz.13,00 - 21,00 ze względu na kontakt telefoniczny z kontrahentami firmy z USA. Wymagana znajomość angielskiego oraz obsługa komputera, . Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy biurowej oraz nieprzeciętnych zarobków. Wymagania w stosunku do obu pań to zaangażowanie w wykonywaną pracę, chęć zdobywania wiedzy i doświadczenia. WYNAGRODZENIE POWYŻEJ PRZECIĘTNEJ!

Lubisz swoją pracę? To możliwe! Konsultant ds. rekrutacji
Lubisz swoją pracę? To możliwe! Konsultant ds. rekrutacji
Bytom 30+ kilka dni temu

W A&J Partners pomagamy Rodzinom znaleźć wspaniałe Opiekunki i Opiekunów osób starszych. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Jeżeli chcesz, żeby to było również Twoją siłą, daj się poznać - czekamy na Ciebie! W gronie przyjaciół A&J Partners poznasz ludzi z pasją i zaangażowaniem, wreszcie polubisz swoją pracę i poczujesz się doceniony. Bądź sobą i dołącz do najlepszych! Lubisz swoją pracę? To możliwe! Konsultant ds. rekrutacji MIEJSCE PRACY: PRACA HYBRYDOWA - „PÓŁ NA PÓŁ” zdalnie i w biurze w centrum Bytomia | CZAS PRACY: pon. - pt., 08:00 - 16:00. Obowiązki - dopasowaniem dostępnych ofert pracy do zgłaszających się kandydatów szukających pracy w charakterze Opiekuna/ki osób starszych; - rejestracją kandydatów w systemie i uzupełnianiem ich profili pracowniczych; - w razie potrzeby wsparciem działu koordynacji tzn. kontaktem z już zatrudnionymi pracownikami i ich obsługą. Wymagania - lubisz dużo rozmawiać przez telefon? - chcesz pomagać innym znaleźć pracę? - profesjonalnie podchodzisz do każdej rozmowy? - dotrzymywanie terminów ma dla Ciebie znaczenie? - w razie potrzeby bez problemu pomożesz w koordynacji pracowników? Oferujemy - REKRUTACJA ONLINE: zachowując środki bezpieczeństwa w zw. z pandemią, rozmowa rekrutacyjna odbywa się za pośrednictwem skype. - w czasie pandemii PRACA W SYSTEMIE HYBRYDOWYM tzn. łączenie pracy zdalnej i pracy biurowej. W praktyce oznacza pracę pół na pół np. od poniedziałku do środy – zdalnie i od czwartku do piątku – biuro, a w kolejnym tygodniu odwrotnie. - ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE, gdzie doceniamy zaangażowanie pracowników atrakcyjnym systemem premiowym. - TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę. - DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas. - SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę. - PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;)) - PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”). - MIEJSCE PARKINGOWE dofinansowanie do miejsca parkingowego i zapewnienie go w pobliżu biura (gdy praca w biurze). - PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE. - Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH. -> CV prosimy przesyłać na e-maila. Temat: AJPARTNERS _KOOROO adres: -> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie : ) -> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator ds. realizacji zleceń Pracownik administracyjno-biurowy Zadania: – sprawowanie kontroli nad sprawnym procesem przygotowania i realizacji zleceń, – przyjmowanie i opracowywanie zleceń, – przyjmowanie zamówień, rozliczanie sprzedaży, - wystawianie Faktur Wymagania: - umiejętność obsługi pakietu office w szczególności excel - umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem - otwartość na nowe rozwiązania i wyzwania w pracy - prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem Oferujemy: – umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym; – stabilne zatrudnienie; – możliwość rozwoju osobistego; – system benefitów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: @

Szukamy urodzonego sprzedawcy do pracy
Szukamy urodzonego sprzedawcy do pracy
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukiwana porządna i dokładna osoba do sprzadazy produktow firmowych. Wygadana, mila, usmiechnieta. Kontaktowa. Taka co sprzeda '' diablu wode swięconą'':). Nie zrażajaca sie odmowa, majaca duzo pomyslow marketingowych. Umowa stała. Praca od zaraz , od jutra. Ksiazeczka sanepid aktualna .Przeszkolimy. Wazniejsza osobowosc niz doswiadczenie. Premia od wynikow dodatkowo.

spedytor / pracownik biurowy / biuro
spedytor / pracownik biurowy / biuro
Bytom 30+ kilka dni temu

Stanowisko biurowe polegające na pracy Spedytora w ruchu krajowym i międzynarodowym. Wymagana znajomość języka obcego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmowy telefonicznej i odczytywanie tekstów w kwestiach transportowych. Preferowane języki to angielski lub niemiecki. Zgłoszenia w formie CV z podaniem nr telefonu kontaktowego i opisem posiadanych doświadczeń . Stanowisko oferowane dla osób z lub bez doświadczenia. Praca na terenie Piekar Śląskich

Sekretarz Szkoły
Sekretarz Szkoły
Bytom 30+ kilka dni temu

Cosinus to rozwiązania edukacyjne dopasowane dla każdego. Jesteśmy ogólnopolską siecią szkół i placówek oświatowych. Kształcimy w trybie zaocznym i stacjonarnym. W naszej działalności łączymy pasję i doświadczenie z nowoczesnymi metodami nauczania. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarz Szkoły Miejsce pracy: Bytom Do głównych zadań kandydata należy: * prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie * obsługa klientów - w tym telefoniczna * obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej * wprowadzanie danych klientów do baz danych * realizacja zadań związanych z promocją usług edukacyjnych * inne prace związane z obsługą sekretariatu oraz dokumentacją firmy. Wymagania: * wykształcenie wyższe * biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych * mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku * łatwość nawiązywania kontaktu * komunikatywność * umiejętność szybkiego uczenia się * dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki * umiejętność pracy pod presją czasu Oferujemy: * zatrudnienie Sekretarza Szkoły na umowę o pracę - pełny etat * pracę w przyjaznym zespole i miłej atmosferze * możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych * pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV w odpowiedzi na ogłoszenie.

Filtr