Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Bytom
Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
nowe Bytom 30+ kilka dni temu

Stawiamy na profesjonalistów, nawet jeżeli dziś nie jesteś osobą biegle wyspecjalizowaną w produktach kredytowych, ale posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, lubisz kontakt z klientem, potrafisz go zaciekawić – wówczas ta praca jest dla Ciebie. Możesz liczyć na opiekę mentora, a także szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Otrzymasz nowoczesne narzędzia pracy, m.in. system do generowania indywidualnej oferty kredytowej dla każdego klienta Kasy. Udostępnione narzędzia pozwolą Ci w efektywny sposób realizować stawiane przed Tobą zadania.Twoje obowiązki:realizacja planów sprzedażowych (pożyczki, ubezpieczenia)obsługa Klientów w placówce Kasy w zakresie depozytowym, pożyczkowym i ubezpieczeniowymobsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowychaktywne pozyskiwanie Klientówdbałość o najwyższe standardy obsługiOd kandydatów oczekujemy:dobrej organizacji pracywysokich zdolności komunikacyjnychnastawienia na realizację celówdbania o dobry wizerunek firmydoświadczenie w  sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyPracownicze Plany Kapitałowepakiet ubezpieczeń medycznych i na życie dofinansowany przez Pracodawcęmożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychkompleksowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy

Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Bytom 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,W związku z rozwojem naszej firmy szukamy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu– obecnie prowadzimy biuro w Katowicach oraz w Bytomiu, jednakże zdecydowaliśmy się otworzyć stanowisko w 100% zdalne tj. każdy może pracować z dowolnego miejsca, wszystko będziemy załatwiać online, jednakże chcemy aby to stanowisko pracy było normalną pracą z dostępnością w godzinach 8:00-16:00 (już kilka osób z naszego zespołu pracuje w takiej formie). Zapewniamy narzędzia do pracy to znaczy tj. skonfigurowany komputer wraz z dodatkowym monitorem, w tym aplikacja VOIP do kontaktu telefonicznego wewnątrz biura oraz do kontaktu z klientami.Wymagania:·         znajomość przepisów z zakresu podatków oraz rachunkowości;·         minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;·         rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;·         dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia;·         dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;Zakres obowiązków:·         samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych (KH) tzw. pełna księgowość;·         samodzielne przygotowanie sprawozdań finansowych;·         przygotowanie niezbędnych deklaracji podatkowych CIT, VAT;·         prowadzenie ewidencji środków trwałych;·         sporządzanie zeznań rocznych dla kontrahentów biura rachunkowego;·         należyte prowadzenie dokumentacji księgowej kontrahenta;·         kontakt z kontrahentami;·         kontakt z US i innymi instytucjami;·         sporządzanie pism i dokumentów rejestracyjnych.Co jest dla nas ważne:·         chęć doskonalenia wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków;·         zaangażowanie w wykonywaną pracę;·         samodzielność w powierzonych zadaniach;·         własna inicjatywa.Oferujemy:·         umowę B2B;·         stałą możliwość pogłębiania wiedzy i zdobywania nowego doświadczenia;·         ciekawą pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie, z ambitnym zespołem;·         przyjazną atmosferę w pracy zespołowej;·         Pracujemy na programach Symfonia oraz Saldeo;Sposób wykonania pracy:Praca będzie 100% zdalna, jednakże w formie standardowego stanowiska pracy w określonych godzinach pracy, wraz z pełnym kontaktem z klientem (e-mail, telefon, spotkania online). Nie jesteśmy wirtualnym biurem rachunkowym. Wraz z zatrudnieniem przekazujemy (kurierem) sprzęt tj. skonfigurowany laptop wraz z monitorem.Wynagrodzenie:Co do zasady rozliczamy się w następujący sposób:Wynagrodzenie stanowi % z faktury od klienta. Tym samym wynagrodzenie jest zależne ile dana osoba rozlicza firm (ilościowo/kwotowo).W ogłoszeniu jest tylko przykładowy przedział wynagrodzenia tj. od 3000,00 zł do 12000,00 zł, wynika to z ilości obsługiwanych przedsiębiorstw (ilościowo oraz kwotowo). Miejsce pracy:100% zdalnie.WAŻNE:1)    Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U.Nr. 133 poz.883)" Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.2)    Adres naszej strony: www.skutslania-kdp.plDo zobaczenia!

Asystent/-ka działu Kadry / księgowość
Asystent/-ka działu Kadry / księgowość
600000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Producent płynów eksploatacyjnych poszukuje pracownika na stanowisko Asystent/-ka działu Kadry / Księgowość Miejsce pracy: Tarnowskie Góry ul. Wodna 10 Wymagania: - min. rocznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, finansowym lub administracji, - podstawowa znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, - dobra organizacja i planowanie pracy, - znajomość programów księgowo-finansowych (mile widziana znajomość Insert GT), dobra znajomość pakietu MS Office, - dokładność systematyczność i samodzielność w działaniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Zakres obowiązków: - bieżące uzgadnianie kont rozrachunkowych, - kontakty z odbiorcami i dostawcami, - wystawianie faktur - ewidencja wyciągów i przygotowywanie przelewów bankowych, - monitorowanie płatności i windykacja, - weryfikacja, opis i ewidencja księgowa dokumentów kosztowych, - uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca (remanent) - współpraca z firmą świadczącą usługi kadrowe. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego, - dużą samodzielność w działaniu, - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, - zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Księgowa / Księgowy - biuro rachunkowe - praca zdalna/KPiR/B2B
Księgowa / Księgowy - biuro rachunkowe - praca zdalna/KPiR/B2B
320000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,W związku z rozwojem naszej firmy szukamy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu– obecnie prowadzimy biuro w Katowicach oraz w Bytomiu, jednakże zdecydowaliśmy się otworzyć stanowisko w 100% zdalne tj. każdy może pracować z dowolnego miejsca, wszystko będziemy załatwiać online, jednakże chcemy aby to stanowisko pracy było normalną pracą z dostępnością w godzinach 8:00-16:00 (już kilka osób z naszego zespołu pracuje w takiej formie). Zapewniamy narzędzia do pracy to znaczy tj. skonfigurowany komputer wraz z dodatkowym monitorem, w tym aplikacja VOIP do kontaktu telefonicznego wewnątrz biura oraz do kontaktu z klientami.Wymagania:·         znajomość przepisów z zakresu podatków oraz rachunkowości;·         minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;·         rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;·         dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia;·         dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;Zakres obowiązków:·         samodzielne prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów;·         prowadzenie ewidencji przychodów dla przedsiębiorstw rozliczających się na podstawie ryczałtu;·         przygotowanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT, VAT;·         prowadzenie ewidencji środków trwałych;·         sporządzanie zeznań rocznych dla kontrahentów biura rachunkowego;·         należyte prowadzenie dokumentacji księgowej kontrahenta;·         kontakt z kontrahentami;·         kontakt z US i innymi instytucjami;·         sporządzanie pism i dokumentów rejestracyjnych.Co jest dla nas ważne:·         chęć doskonalenia wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków;·         zaangażowanie w wykonywaną pracę;·         samodzielność w powierzonych zadaniach;·         własna inicjatywa.Oferujemy:·         umowę B2B;·         stałą możliwość pogłębiania wiedzy i zdobywania nowego doświadczenia;·         ciekawą pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie, z ambitnym zespołem;·         przyjazną atmosferę w pracy zespołowej;·         Pracujemy na programach Symfonia oraz Saldeo;Sposób wykonania pracy:Praca będzie 100% zdalna, jednakże w formie standardowego stanowiska pracy w określonych godzinach pracy, wraz z pełnym kontaktem z klientem (e-mail, telefon, spotkania online). Nie jesteśmy wirtualnym biurem rachunkowym. Wraz z zatrudnieniem przekazujemy (kurierem) sprzęt tj. skonfigurowany laptop wraz z monitorem.Wynagrodzenie:Co do zasady rozliczamy się w następujący sposób:Wynagrodzenie stanowi % z faktury od klienta. Tym samym wynagrodzenie jest zależne ile dana osoba rozlicza firm (ilościowo/kwotowo);Miejsce pracy:100% zdalnie.WAŻNE:1)    Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U.Nr. 133 poz.883)" Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.2)    Adres naszej strony: www.skutslania-kdp.plDo zobaczenia!

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
499000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

PLUS GOTÓWKA Spółka Akcyjna jesteśmy firmą z branży finansowej, która zajmuje się udzielaniem własnych pożyczek krótkoterminowych oraz sprzedażą produktów pozabankowych. Obecnie posiadamy 11 oddziałów na Śląsku oraz 5 w województwie łódzkim. W związku z prężnym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko Doradcy Klienta do naszych oddziałów.Zakres obowiązków:- obsługa istniejącego portfela klientów oraz otwartość na pozyskiwanie nowych,- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i budowanie długotrwałych relacji,- aktywna sprzedaż produktów finansowych poprzez dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta– indywidualne podejście, - raportowanie bieżących wyników pracy,- realizacja zadań sprzedażowych,- planowanie akcji promocyjnych,- budowanie pozycji rynkowej firmy.Nasze oczekiwania:- łatwości w nawiązywaniu kontaktów i bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,- samodzielności i inicjatywy w działaniu,- dobrej organizacji pracy i umiejętności długoterminowego planowania,- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku Doradcy Klienta,- doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta w branży finansowej – jako warunek konieczny,- wykształcenie min. średnie,- dobrej znajomość pakietu MS Office,- czynne prawo jazdy kategorii B.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,- szkolenie wstępne- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30,- przyjazną atmosferę- wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii uznaniowej- atrakcyjne konkursy sprzedażowe.Informujemy, że rozpatrzymy każde nadesłane CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w swojej aplikacji poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PLUS GOTÓWKA SA ul. Jana Pawła II 2, 44-100 Gliwice zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji”. Oświadczam, że zostałem/am poinformowana, że: 1. Administratorem moich danych osobowych jest firma PLUS GOTÓWKA SA ul. Jana Pawła II 2, 44-100 Gliwice 2. Sposób kontaktu z administratorem ochrony danych osobowych w firmie „PLUS GOTÓWKA SA ul. Jana Pawła II 2, 44-100 Gliwice – na wyżej wymieniony adres; mail: praca[at]plus-gotowka.pl 3. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych zawartych w CV dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 3 m-cy od zakończonego procesu rekrutacji 4. Przekazuję dane osobowe całkowicie dobrowolnie i posiadam prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 5. Mam prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznam, że przetwarzanie moich danych narusza przepisy RODO, 6. Jestem świadomy, iż przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne i konieczne do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia procesu rekrutacji 7. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie o przyjęcie kandydata do pracy.

Filtr