Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Choszczno
Asystentka administracyjna biura
Asystentka administracyjna biura
200000 zł
nowe Choszczno 30+ kilka dni temu

Poszukujemy organizacyjnego talentu na stanowisko pracownika ds. administracji!Czy Twoją mocną stroną jest organizacja pracy? Czy posiadasz solidną wiedzę na temat funkcjonowania biura i tworzenia efektywnych procedur? Jeśli tak, ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!W naszym dynamicznie rozwijającym się biurze szukamy osoby, która dołączy do naszego profesjonalnego zespołu na stanowisku pracownika ds. administracji. Oferujemy rozwijającą i pełną wyzwań rolę, która obejmuje:Zarządzanie Dokumentacją: Będziesz odpowiedzialny(a) za skuteczne zarządzanie dokumentacją księgową i kadrową, w tym przechowywanie i archiwizację dokumentów.Wsparcie Działu Księgowości: Twoje zadania będą obejmować asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji: raporty GUS, dokumenty księgowe, a także wprowadzanie danych do systemu ODPN i pomoc w rozliczeniach wyciągów bankowych oraz dotacji oświatowych. Będziesz także odpowiedzialny(a) za wystawianie faktur sprzedaży.Wsparcie działu Kadr: W tej roli wspierasz zarządzanie kadrami, będziesz odpowiedzialny na przekazywanie i sprawdzanie list obecności, wprowadzania przelewów z wynagrodzeniamiKomunikacja z Klientami: Będziesz odpowiedzialny(a) za profesjonalną obsługę telefoniczną i korespondencyjną z klientami, zarówno w formie elektronicznej, jak i tradycyjnej, a także za bezpośredni kontakt.Zamówienia i Logistyka: Twoim zadaniem będzie nadzór nad zamówieniami materiałów biurowych, sprzętu oraz innych usług niezbędnych do funkcjonowania biura.Wsparcie Administracyjne: Oczekujemy Twojego aktywnego uczestnictwa w realizacji projektów specjalnych i innych zadań administracyjnych.Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie pracę w środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a Twoje umiejętności organizacyjne mogą zaistnieć, zapraszamy do aplikowania!WYMAGANIA:Preferowane wyższe wykształcenie, związane z zarządzaniem, ekonomią, księgowością lub pokrewnymi dziedzinami.Możliwe średnie, uzupełnione o odpowiednie kursy i szkolenia.Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.Doświadczenie w biurze rachunkowym lub dziale księgowości będzie dużym atutem.Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, szczególnie Excel. Pozostałych programów nauczysz się u nas.Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Doskonała komunikacja interpersonalna, zarówno pisemna jak i ustna.Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.Umiejętność pracy w zespole.Elastyczność i adaptacja do zmieniających się wymagań.Dyskrecja i odpowiedzialność ze względu na poufność danych.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 Zniżka na żłobek przedszkole dla dzieckaFantastyczny, uśmiechnięty zespół pracowników :)

Filtr