Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Gorzów Wielkopolski
Specjalista ds. turystyki + sekretariat
Specjalista ds. turystyki + sekretariat
nowe Gorzów Wielkopolski 5 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. turystyki + sekretariat.Obowiązki:- pisanie programów wycieczek; - kontakt z klientem; - tworzenie zestawień płatności; - sprawdzanie kosztów atrakcji; - wyszukiwanie hoteli; - dodawanie postów na portale społecznościowe; - obsługa telefonów oraz udzielanie informacji; - organizacja spotkań rekrutacyjnych; - utrzymanie porządku biura; - przyjmowanie korespondencji; - monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; - realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.Wymagania:- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office; - dobra organizacja czasu pracy; - komunikatywność i uprzejmość w kontaktach z klientami i kontrahentami; - skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków; - inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków; - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:umowę o pracę;ciekawą, pełną wyzwań pracę;pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole.Poszukujemy pracownika z Gorzowa Wlkp. i okolic (+20 km)Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji poprzez OLX. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik administracji/ księgowości/ pomoc księgowości
Pracownik administracji/ księgowości/ pomoc księgowości
Gorzów Wielkopolski 5 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na pracownika administracyjnego, który ma również doświadczenie w księgowości.Zakres obowiązków:prace administracyjno-biuroweprzygotowywanie pism urzędowychwspółpraca z zewnętrznym brokerem ubezpieczeń i nadzór nad ubezpieczeniami w firmiepomoc przy rozliczeniach kierowcówwspółpraca z zespołem księgowym w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania działu księgowościpomoc w prowadzeniu księgowości firmyrealizacja obowiązków związanych z raportowaniem finansowymWymagania:doświadczenie zawodowe w dziale księgowościwykształcenie w kierunku księgowościdobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespolesamodzielność w podejmowaniu decyzjibiegła obsługa komputeraumiejętność pracy pod presją czasuwielozadaniowośćznajomość języka obcego: angielski lub niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:umowę o pracęciekawą, pełną wyzwań pracę umożliwiającą rozwójpracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespolePoszukujemy pracownika z Gorzowa Wlkp. i okolic (+20 km)Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji poprzez OLX. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Młodszy specjalista ds. administracji
Młodszy specjalista ds. administracji
Gorzów Wielkopolski 6 dni plecy

AM Okna to rodzinna firma o międzynarodowym zasięgu. Obecnie koncentrujemy się na produkcji najwyższej jakości okien i drzwi z aluminium oraz PVC. Naszym nadrzędnym celem jest świadczyć takie usługi, jakich sami byśmy oczekiwali od profesjonalistów o światowym zasięgu.Jeśli szukasz solidnego pracodawcy, jesteś otwarty i ambitny, doskonale trafiłeś!W związku z rozwojem naszej firmy w Gorzowie Wielkopolskim poszukujemy pracownika na stanowisku Młodszy specjalista ds. administracji.Oferujemy:·         Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w strukturach naszej firmy ( docelowo na czas nieokreślony)·         Atrakcyjne zarobki·         Pracę w systemie jednozmianowym (od poniedziałku do piątku)·         Szerokie możliwości rozwoju zawodowego·         Kulturę pracy opartą na szacunku i partnerskim podejściu do zespołu·         Miłą atmosferę·         Darmowe korzystanie z usług zakładowego fizjoterapeuty·         Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego·         Spotkania integracyjneZakres obowiązków:·         prowadzenie floty pojazdów·         prowadzenie korespondencji·         obieg dokumentów·         windykacja (na zastępstwo)Nasze wymagania·         Komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole·         Zaangażowanie oraz chęć rozwojuJeśli jesteś zainteresowany, prześlij nam swoje CV - być może to właśnie na Ciebie czekamy!

Architekt/Projektant Staż
Architekt/Projektant Staż
Gorzów Wielkopolski 7 dni plecy

Firma zajmująca się projektowaniem i wykonawstwem zatrudni (umowa o pracę lub staż) osobę na stanowisko projektanta (architekt/tech. budowlany).Wymagania:wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; gotowość do sporządzania projektów budowlanych i wykonawczych;obsługa programów CAD;praca 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku;Oferujemy:pracę w stałych godzinach i dniach;stabilne zatrudnienie;możliwość zdobycia doświadczenia (również do uprawnień budowlanych) zarówno przy projektowaniu, jak i na budowie przy obiektach budowlanych różnych kategorii;Zapraszamy do przesyłania CV.

Referent w dziale rekrutacji - Gorzów Wielkopolski
Referent w dziale rekrutacji - Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski 9 dni plecy

Twój zakres obowiązków:Weryfikacja dokumentacji związanej z kwalifikacją pracowników ochrony fizycznejBieżąca kontrola dokumentów podpisywanych przez nowo zatrudnione osobyKompletowanie dokumentówWprowadzanie danych kadrowych do systemu Nasze wymagania:Obsługa komputera i urządzeń biurowychZaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązkówWysoka kultura osobistaSkrupulatność i dokładnośćDoświadczenie w pracy biurowejDyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowegoMiłą atmosferę w pracyStałe i pewne wynagrodzeniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy

Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta z j. niemieckim
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta z j. niemieckim
Gorzów Wielkopolski 10 dni plecy

Zadania:awizowanie telefoniczne oraz mailowe dostaw do klientów niemieckojęzycznych,wyjaśnianie niezgodności w dostawach,wsparcie kierowców przy kontakcie z klientem,rozpatrywanie reklamacji,wsparcie działu logistyki w bieżących zadaniach. Wymagania:znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny,dobra znajomość biurowych programów komputerowych,odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań oraz gotowość do pełnienia dyżuru telefonicznego po godzinach pracy (16-21),zaangażowanie w pracę zespołu,doświadczenie zawodowe nie jest wymagane,gotowość do odbycia kilkudniowego szkolenia wstępnego w siedzibie firmy.Oferujemy:umowę o pracę,stabilne zatrudnienie,praktyczne wdrożenie do pracy,pełne szkolenie,premię roczną,życzliwą atmosferę w pracy.Praca od poniedziałku do piątku w naszym biurze w godzinach 8-16 lub praca zdalna. Możliwa praca w innym wymiarze czasu pracy.Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV.

Praca w uśmiechniętym biurze Smacznej Diety (plus jedzenie!)
Praca w uśmiechniętym biurze Smacznej Diety (plus jedzenie!)
Gorzów Wielkopolski 13 dnia plecy

1. Z CZYM TO SIĘ JE?Sytuacja jest o tyle wyjątkowa, że takie ogłoszenie pojawia się pierwszy raz od ponad... 6 lat! Masz szansę pracować w diecie pudełkowej, która jest z Gorzowa i jest najwyżej ocenianą w Polsce przez Klientów. Jesteś pierwszą osobą, którą widzi każdy, kto wchodzi do naszego biura i znasz wszystkich pracowników (a pracuje u nas około 60 świetnych ludzi!).Pracujesz od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00. Bez nadgodzin, bez telefonów po pracy! Samodzielne stanowisko, siedziba w centrum miasta.Na start dostajesz 3 221 zł na rękę (umowa o pracę) plus dodatek 200 zł na rękę plus 200 zł na rękę za 100% obecności (z urlopu oczywiście możesz korzystać) plus voucher na Smaczną Dietę co miesiąc o wartości 600 zł. Po pół roku wygląda to tak: 3 221 zł na rękę (umowa o pracę) plus dodatek 400 zł na rękę plus 200 zł na rękę za 100% obecności (z urlopu oczywiście możesz korzystać) plus voucher na Smaczną Dietę co miesiąc o wartości 1 000 zł.Fantastyczny zespół i atmosfera (99% naszych pracowników wymienia te czynniki jako jeden z głównych plusów pracy w Smacznej Diecie). Uśmiechnięte szefostwo, które może podnieść Twój poziom życia i szczęścia! Współwłaściciel Krzysztof Korsak skończył MBA, wykładał marketing na uczelni wyższej, robi charytatywne wykłady o np. psychologii szczęścia. Współwłaściciel Andrzej Stefanowicz skończył MBA, od lat promuje koszykówkę w Gorzowie (jest trenerem seniorskiej Kangoo Basket, szkoli też zawodników z całej Polski), a także zdrowy tryb życia. Z kolei szef kuchni Smacznej Diety Dawid Szkudlarek to zwycięzca programu TOP CHEF w telewizji Polsat i wielu prestiżowych konkursów kulinarnych.2. CZEGO PRAGNIEMY OD CIEBIE?Uśmiechu! I że jak się wchodzi do biura, to widać energię i czuć pozytywne wibracje!Obrotności, skupienia, dobrej organizacji, radzenia sobie z komputerem. Współpracy z przełożonymi, księgową, obsługą BHP, obsługą Klienta, pracownikami kuchni, naszymi kierowcami. Zaangażowania, otwarcia na nowe projekty.Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw Kodeksu Pracy, RODO, BDO i SUP. Ale spokojnie! Jeśli nie masz takiej wiedzy, to Cię wprowadzimy.3. CO GŁÓWNIE BĘDZIESZ ROBIĆ?Wydawanie paczek Klientom (oczywiście z uśmiechem)Obsługa faktur (opłacanie, rozliczanie korekt, wprowadzanie do naszego systemu), obsługa kasy fiskalnej, wsparcie biurowe (drukowanie, skan, tworzenie dokumentów, itp.), obsługa maila i tradycyjnej poczty, kontakt z Klientami w sprawie płatności, przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników i współpraca z naszą przesympatyczną zewnętrzną księgowo-kadrową, czuwanie nad poprawnymi procedurami w BDO i SUP (współpracujemy z odpowiednimi organizacjami i regularnie trzeba przekazywać im dane do sprawozdań)Inne biurowe i administracyjne sprawy 4. UŚMIECHASZ SIĘ NA TO OGOSZENIE? ZAPRASZAMY!Jeśli masz ochotę przychodzić do pracy z uśmiechem, to aplikuj: CV ze zdjęciem (koniecznie, może być też prywatne) i list motywacyjny (koniecznie) prosimy wysłać tutaj, przez Facebooka albo przynieść do siedziby Smacznej Diety (ul. Herberta 3, Stary Bazar, Gorzów Wlkp.).

Specjalista Analityk w Laboratorium Chemicznym
Specjalista Analityk w Laboratorium Chemicznym
Gorzów Wielkopolski 26 dni plecy

Opis oferty pracyBiofaktor Sp. z o. o. to firma o 20 letnim doświadczeniu w przemyśle farmaceutycznym. Nasza firma produkuje leki dla zwierząt, suplementy diety oraz wyroby medyczne dla ludzi. Produkujemy formy sypkie (proszki, granulaty), tabletki, kapsułki, globulki, czopki. W związku z dynamicznym rozwojem i uruchomieniem nowego oddziału produkcyjnego poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisko: Specjalista analityk w Laboratorium Chemicznym Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski ul. Podmiejska 15 c Główne obowiązki: - wykonywanie analiz fizykochemicznych - opracowywanie, walidacja i transfer metod analitycznych - opracowywanie i raportowanie wyników analiz - prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, - udział w przygotowaniu procedur badawczych i instrukcji w swoim - obszarze działania oraz udział we wdrażaniu nowych produktów Wymagania: - wykształcenie wyższe o profilu chemicznym lub pokrewnym - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w laboratorium analitycznym - mile widziane doświadczenie w pracy w przemyśle farmaceutycznym - bardzo dobra znajomość metod analizy klasycznej i instrumentalnej, ze szczególnym uwzględnieniem technik chromatograficznych (HPLC) - samodzielność w rozwiązywaniu problemów analitycznych - dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole - ciekawe wyzwania zawodowe W celu przesłania zgłoszenia, niezbędne jest wyrażenie zgody o prezentowanej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Jeśli chce Pan/Pani, aby złożone dokumenty aplikacyjne zostały uwzględnione w przyszłych rekrutacjach, proszę o dodanie również poniższej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w dalszych procesach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że: 1. Administratorem moich danych osobowych podanych w formularzu oraz dokumentach rekrutacyjnych jest Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody- dalszych procesach rekrutacyjnych. 3. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody – również dalszych procesach rekrutacyjnych). Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO)). Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), której wyrażenie również jest dobrowolne. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 4. Mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 1 roku. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody. 6. Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 7. Brak powyższej zgody uniemożliwi nam rozpatrzenie Państwa oferty. 8. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Transportowa z Gorzowa Wlkp. .zatrudni pracownika na stanowisko PRACOWNIK BIUROWY z (umowa-zlecenie 4 godziny dziennie w godzinach 8-14 ) lub staż. płatny. z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po odbytym stażu. Zakres obowiązków -prowadzenie biura - wystawianie faktur i wysyłka - windykacja należności e-mail lub telefonicznie - prowadzenie dokumentacji firmy, - prowadzenie spraw pracowniczych - pozyskiwanie nowych kontrahentów -podane wynagrodzenie jest netto+prowizja od zysku. Osoby nie bojące się wyzwań prosimy o wysyłanie swoje CV. Lub kontakt telefoniczny. Podane wynagrodzenie jest netto.

Asystent(ka) projektu / inżynier budowy
Asystent(ka) projektu / inżynier budowy
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków - prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych dużego projektu inwestycyjnego; - koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji; - prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów. - sporządzanie rozliczeń finansowych budowy oraz raportów miesięcznych, - przygotowywanie wniosków do zatwierdzeń materiałów przeznaczonych do zabudowy na prowadzonych Inwestycjach, - wsparcie w kontraktacji robót oraz materiałów, - przygotowanie i kompletacja dokumentacji powykonawczej z wykonywanych prac (technicznej oraz jakościowej). Nasze wymagania - bardzo dobra znajomość programów: Excel, Word, - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, - doświadczenie w pracy przy projektach budowlanych będzie dodatkowym atutem.

Asystent Zarządu
Asystent Zarządu
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

INNEKO Spółka z o.o. poszukuje do pracy osoby na stanowisko :Asystent ZarząduMiejsce pracy: Gorzów Wlkp., ul. Teatralna 49Region: lubuskieOpis stanowiska:·         Wykonywanie zadań wyznaczonych przez Zarząd Spółki·         Prowadzenie kalendarza Zarządu·         Przygotowywanie rejestru umów, aktów notarialnych i innych dokumentów·         Przygotowywanie uchwał, zarządzeń i protokołów oraz prowadzenie ich rejestru·       Pomoc w organizacji Rad Nadzorczych, pisanie protokołów·         Odbiór oraz wysyłanie poczty·         Prowadzenie rejestru delegacji·         Nadzorowanie pracy sekretariatu SpółkiWymagania:·         wykształcenie wyższe o kierunku związanym z administracją·         prawo jazdy kat. B·         samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność i dokładność,·         wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,·         umiejętność pracy zespołowej,·         dyspozycyjność i zaangażowanie,·         dobra znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:·         zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,·         praca w systemie jednozmianowym,·         atrakcyjny i motywujący system wynagrodzeń,·         pełen pakiet świadczeń socjalnych, ·         opieka medyczna w LUXMED, ·         atrakcyjne ubezpieczenie grupowe w wariantach do wyboru,·         karta MULTISPORT,·         pracownicze wydarzenia integracyjne,·         dodatkowe dni wolne od pracy za niepalenie w miejscu pracy.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na podany adres e-mailowy lub kontakt osobisty w siedzibie Spółki w Gorzowie Wlkp., przy ul. Teatralnej 49 lub pod numerem telefonu : 609 001 516.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia. W CV prosimy o załączenie klauzuli:„Zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Inneko Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralna 49, będącą jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. , dla potrzeb przeprowadzenia aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.” Realizacja obowiązku informacyjnego:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma INNEKO Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Monika Kowalska tel. 957225385Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie art.6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku wyznaczony przez Administratora.Posiada Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 

Kandydaci w wyborach do Sejmiku Wojewódzkiego
Kandydaci w wyborach do Sejmiku Wojewódzkiego
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Witam!Komitet Wyborczy Normalny Kraj poszukuje kandydatów w wyborach na radnych sejmiku województwa lubuskiego. (wynagrodzenie dla radnych, którzy uzyskają mandat) Chętnych proszę o przesyłanie CV na OLX lub o kontakt pod nr telefonu. W zgłoszeniu proszę podać Imię Nazwisko, Wiek, adres zamieszkania, wykształcenie.Pozdrawiamy serdecznieDziałacze Komitetu Wyborczego Normalny Kraj :)

Praca biurowa od zaraz
Praca biurowa od zaraz
900000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Praca BiurowaW związku z rozwojem firmy szukamy ambitnej, odpowiedzialnej osoby do pracy w biurze w Gorzowie Wlkp.Zakres obowiązków : przyjmowanie i obsługa klientów prowadzenie dokumentacjiobsługa komputeraWymagania: j. angielski w stopniu dobrym, (niderlandzki będzie dodatkowym atutem) wysoka kultura osobista dobra organizacja pracy samodzielnośćOferujemy :atrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowego forma umowy o pracę do dogadania przyjazna atmosferaCV wraz z klauzulą dotyczącą RODO proszę wysłać za pośrednictwem OLX bądź mailowo.

Hurtownia zoologiczna zatrudni osobę do obsługi sprzedaży
Hurtownia zoologiczna zatrudni osobę do obsługi sprzedaży
985500 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Hurtownia zoologiczna poszukuje osoby do obsługi sprzedaży.Praca biurowa, jednozmianowa.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv.

Specjalista Ds. Kadr i Płac
Specjalista Ds. Kadr i Płac
1055000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków·  Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in. zawieranie umów o pracę, umów zlecenie, prowadzenie akt osobowych)·  ·  Rozliczenie czasu pracy kierowców za pomocą programu 4Trans·  ·  Kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa za pomocą Symfonia (m. in. wprowadzanie danych osób zatrudnianych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS i wyrejestrowań z ubezpieczeń, ewidencja absencji, urlopów, zajęć wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zestawień kadrowo – płacowych·  ·  Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON·  ·  Obsługa programu Płatnik i platformy ZUS PUE·  ·  Rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych przez kierowcówNasze wymagania·  Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac) w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników·  ·  Dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń·  ·  Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych·  ·  Sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność·  ·  Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność·  ·  Umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji·   Praktyczna znajomość arkusza ExcelTo oferujemy·         Umowę o pracę·         Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych celów (możliwe premie)·         ·  Pracę dla polskiej firmy o międzynarodowym zasięgu·         Miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy·         Czas pracy 8-16 lub 7 -15·         Nowoczesne biuro w Gorzowie Wielkopolskim·         Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek lokalny·         Samodzielność w działaniu ze wsparciem zespołu·         Szkolenia oraz dostęp do literatury fachowej·         Pakiet sportowy „Multisport” dla siebie lub/i dla członków rodziny·         Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, w trosce o siebie i swoich bliskich

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOśrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców Ligi Obrony Kraju Poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Specjalista ds. Szkoleń Miejsce pracy: Gorzów Główne obowiązki:  Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia,  Pozyskiwanie nowych klientów,  Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,  Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń,  Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),  Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i wykładowcami,  Prowadzenie kasy Ośrodka,  Sporządzanie raportów i sprawozdań. Wymagania:  Wykształcenie min. średnie,  Prawo jazdy kat. B  Rozwinięte umiejętności interpersonalne,  Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,  Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, Oferujemy:  Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w niepełnym wymiarze z możliwością zwiększenia,  System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy,  Nagrody jubileuszowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

koordynator pracowników tymczasowych
koordynator pracowników tymczasowych
558000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Posiadasz doświadczenie lub chcesz się rozwijać w kierunku budowania zespołu i zarządzania pracownikami tymczasowymi?Jeśli tak, zapraszamy do pracy z Randstad.Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą w:Poznaniu, Nowej Niedrzwicy lub we Wrocławiu, aplikuj teraz i dołącz do naszego zespołu!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz premię kwartalnąpakiet benefitów poza płacowych (bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na urodziny, wolontariat, itp.)zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichmożliwości rozwoju w ramach strukturyzadaniarekrutacja pracowników (zamieszczanie ogłoszeń, selekcja kandydatów)wdrażanie nowych pracowników w obowiązkikierowanie podległym zespołem pracowników (kontrola realizacji zadań, podział obowiązków, ewidencja obecności)efektywne zarządzanie czasem pracy podległego zespołu w celu realizacji norm jakościowych i wydajnościowychutrzymywanie dyscypliny, dbanie o przestrzeganie regulaminów, pracy zgodnie z instrukcjamiodpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji dot. realizacji projektu, współpracy z klientemszkolenia podległego zespołu w oparciu o kartę wdrożenia pracownika oraz innerozwiązywanie bieżących problemówprzygotowywanie danych/zestawieńpraca w systemie SAP/Excel oraz w innych systemach wspierających naszą codzienną pracę, np. proces wdrożenia pracownika do pracyoczekujemybardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excelznajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego w stoponiu minimum komunikatywnymwysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnychumiejętności samodzielnej pracyumiejętności wyznaczania priorytetówzorientowania na osiągnięcie zdefiniowanych norm jakościowych i wydajnościowychdoświadczenia w zakresie zarządzania obszarem produkcyjnym lub magazynowym - mile widzianeBrzmi ciekawie? Aplikuj już dziś i zdobądź doświadczenie w koordynacji projektu!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Asystent-ka Zarządu, Wsparcie Księgowości, Pracownik biurowy
Asystent-ka Zarządu, Wsparcie Księgowości, Pracownik biurowy
650000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

OpisAutoryzowany Serwis Pojazdów Ciężarowych marki SCANIA w Gorzowie Wlkp. Warsztat Usług Technicznych TYNFOWICZ Sp. z o.o.zatrudni pracownika do prac biurowych i administracyjnych Firmy.Do naszej 26. osobowego zespołu poszukujemy osoby dobrze zorganizowanej, dbającej o szczegóły, lubiącej porządek i pracę z ludźmi. Jeżeli jesteś nastawiona/-y na rozwój i chcesz wspomagać profesjonalną obsługę firmy transportowych to ta rola będzie idealna dla Ciebie. Twoje zadania:wsparcie administracyjne Zarządu Firmyweryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów dla księgowościprace sekretarskie, recepcyjne, archiwizacyjne opracowywanie raportów, analiz, zestawieńzakupy biurowe, socjalne, wyposażenia stanowisk pracydbanie o marketingowy wizerunek FirmyNasze oczekiwania:sprawne korzystanie z programów MS Office i obsługiwanie sprzętów biurowychprawo jazdy kat. Befektywna organizacja pracy własnej, analityczny umysł, dokładnośćzaangażowana postawa w rozwój Firmyuczciwość, rzetelność, odpowiedzialność i lojalnośćkomunikatywność i wysoka kultura osobista znajomość ekonomii, finansów, marketingu lub dziedzin pokrewnych w formie wykształcenia wyższego lub doświadczeniaMile widziane:znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodoświadczenie w salonie sprzedaży pojazdów lub praca w firmie transportowej zmysł estetyki Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etatciekawą pracę w stale rozwijającym się otoczeniumotywacyjny system wynagrodzeniamożliwość szkoleń u Partnera Biznesowego SCANIA POLSKA S.A  Etapy i przewidywany czas rekrutacji:Analiza CV - do 31 stycznia 2024r.Rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami - do 5 lutego 2024r.Spotkanie w siedzibie Firmy dla wybranych kandydatów - do 12 lutego 2024r.Informacja zwrotna ze spotkania - do 16 lutego 2024r. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora: Warsztat Usług Technicznych TYNFOWICZ Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Oświadczam, że przekazuję moje dane dobrowolnie. Zostałam/-em poinformowana/-y o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie".

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
520000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Biuro pośrednictwa pracy w Gorzowie Wlkp. od stycznia poszukuje osoby do pracy w biurze, na początek praca dorywcza z możliwością rozszerzenia współpracy na cały etat.OFERUJEMY: – pracę w przyjaznym zespole – narzędzia do pracy – możliwość rozwojuOPIS STANOWISKA: – aktywne poszukiwanie podmiotów i klientów do współpracy – współpraca z Naszymi partnerami, Klientami ( spotkania, rozmowy telefoniczne, online ) – obsługa komputeraWYMAGANIA:– warunek konieczny to płynna znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie– znajomość obsługi komputera w tym MS Office– rzetelność, odpowiedzialność i terminowośćDziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Rozpatrywane będą tylko te aplikacje, które spełniałają kryterium znajomości języka niemieckiego Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Asystent ds. ubezpieczeń - Gorzów / bez doświadczenia
Asystent ds. ubezpieczeń - Gorzów / bez doświadczenia
500000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Witam,Firma Kuźmicki Ubezpieczenia, firma z długoletnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej, poszukuje osób, które powiększą nasz kilkuosobowy zespół.Opis stanowiska:   - tworzenie kalkulacji ofert, ubezpieczenia pojazdów, firm, nieruchomości.   - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych   - obsługa wewnętrznej bazy klientów oraz systemów towarzystwa ubezpieczeniowego   - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - listy tradycyjne oraz poczta elektroniczna   - kontakt z klientemWymagania:   - Nie wymagamy doświadczenia! Współpracę rozpoczynamy od profesjonalnego wdrożenia   - znajomość marek, modeli oraz typów pojazdów,   - wykształcenie min. średnie   - dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność   - zaświadczenie o niekaralności   - wysoka jakość pracy i kultury osobistej   - biegła obsługa komputera w tym skrzynki email, MS word + MS Excell, umiejętność poruszania się po internecie.prawo jazdy B - mile widzianeOferujemy:   - stabilne warunki wynagrodzenia   - docelowo - umowa o pracę   - możliwość rozwoju zawodowego i osobistego   - wsparcie merytoryczne oraz cykl szkoleń   - zdobycie cennego doświadczenia   - praca w biurze przy ul. Mieszka I 14/1 poniedziałek - piątek w godzina: 08:00 - 16:00Osoby zainteresowane prosimy o nadesłanie swojego CV.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Asystentka Zarządu
Asystentka Zarządu
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySilcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwardzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim. Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Zadania Zarządzanie sekretariatem Zarządu Organizacja spotkań, konferencji, podróży służbowych itp. Aktywne uczestniczenie w spotkaniach - przygotowywanie notatek, zestawień i raportów Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w relacjach z biznesowymi partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi Skuteczna współpraca ze wszystkimi działami w firmie Oczekiwania Pełne zrozumienie roli i doświadczenie na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – min. B2 Prawo jazdy kat. B / gotowość do podróży służbowych Biegła znajomość pakietu MS Office Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja i umiejętne zarządzanie sobą w czasie Umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość Umiejętność zachowania poufności w sprawach firmowych Oferujemy Nowoczesne narzędzia i miejsce pracy Szkolenia, konkursy, programy motywacyjne Możliwość rozwoju kompetencji, realizowania pasji, awansu Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Technik analityk w Laboratorium Chemicznym
Technik analityk w Laboratorium Chemicznym
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLaborant analityk w Laboratorium Chemicznym Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski ul. Podmiejska 15 c Główne obowiązki: - wykonywanie analiz fizyko-chemicznych w Dziale Kontroli Jakości - opracowywanie i raportowanie wyników analiz Wymagania: - umiejętności wykonywania podstawowych analiz fizyko-chemicznych - wykształcenie średnie, mile widziane chemiczne bądź pokrewne - doświadczenie w pracy w laboratorium analitycznym (mile widziane) - umiejętność pracy w dużej grupie, elastyczność, odporność na stres - dokładność i rzetelność podczas pracy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole - ciekawe wyzwania zawodowe W celu przesłania zgłoszenia, niezbędne jest wyrażenie zgody o prezentowanej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Jeśli chce Pan/Pani, aby złożone dokumenty aplikacyjne zostały uwzględnione w przyszłych rekrutacjach, proszę o dodanie również poniższej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w dalszych procesach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że: 1. Administratorem moich danych osobowych podanych w formularzu oraz dokumentach rekrutacyjnych jest Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody- dalszych procesach rekrutacyjnych. 3. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody – również dalszych procesach rekrutacyjnych). Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO)). Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), której wyrażenie również jest dobrowolne. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 4. Mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 1 roku. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody. 6. Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 7. Brak powyższej zgody uniemożliwi nam rozpatrzenie Państwa oferty. 8. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Specjalista ds. obsługi klienta francuskiego - Steinpol Rzepin
Specjalista ds. obsługi klienta francuskiego - Steinpol Rzepin
1050000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Dołącz do zgranego zespołu...ludzi z pasją!Firma STEINPOL CENTRAL SERVICES sp. z o.o. z ponad 20- letnim doświadczeniem na lubuskim, dolnośląskim i opolskim rynku pracy, aktualnie poszukuje kandydatów gotowych na nowe wyzwania.Oferujemy pracę w Rzepinie na stanowisku SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGOTwoje zadania:·         rejestracja i kontrola  zleceń·         wsparcie przy aktualizacji ofert i innych dokumentów·         wysyłanie próbników , materiałów reklamowych do klientów·         opracowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją na podstawie gotowych już narzędzi·         obsługa posprzedażowa klientów telefoniczna i mailowa (przekazywanie informacji na temat: poprawności zlecenia, terminów dostaw, płatności wg opracowanych szablonów)·         uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem·         obsługa zamówień w systemie operacyjnymTwoje kwalifikacje:• Komunikatywna znajomość języka francuskiego oraz gotowość do dalszej nauki i zdobywanie nowych kompetencji w tym obszarze• Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym• Dobra znajomości pakietu MS Office• Bardzo dobra organizacja czasu pracy• Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne• Wysoka kultura osobista• Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywaną pracęOferujemy:· stabilne zatrudnienie, także w okresie zimowym - umowa o pracęprywatna opieka medyczna Medicover oraz pakiet sportowy dla pracowników z rodzinamiubezpieczenia grupowefundusz socjalnyDo dokumentów aplikacyjnych prosimy zamieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Steinpol Central Services sp. z o.o. z siedzibą w Rzepinie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Steinpol Central Services sp. z o.o. z siedzibą w Rzepinie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim lub fran.
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim lub fran.
25008000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z tradycjami, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości. Dzięki nowym technologiom, nowoczesnym samochodom ciężarowym oraz świetnej załodze możemy zagwarantować usługi na wysokim poziomie – na terenie Unii Europejskiej. Maszoński Logistic posiada ponad 26-letnią tradycję. Jej wiodącą branżą jest transport ciężarowy, a w 2023 r. rozpoczynamy działalność w sektorze logistyki magazynowej. Obecnie flota firmy to 400 aut i plany na 105 nowych w 2023 r. Specjalizujemy się w obsłudze, między innymi takich sektorów jak: elektronika, automotive, opakowania, AGD. Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności czy doświadczenie, a może się okazać, że to właśnie na Ciebie czekamy. Miejsce pracy: Sulęcin / pomagamy w zorganizowaniu dojazdów / Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu! Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz mieć wpływ na: - obsługę dokumentów kadrowych kierowców ciężarówek - przyjmowanie/rejestrację faktur przychodzących do systemu księgowego - przygotowanie danych statystycznych dotyczących przewozów/ładunków - relacje z urzędami na terenie Niemiec - prowadzenie korespondencji w imieniu firmy - przygotowanie danych/raportów dla Zarządu - jakość dokumentacji, np. umowy o pracę dla nowych pracowników oraz aneksy Potrzebujemy od Ciebie - wskazane doświadczenia na podobnym stanowisku pracy - bardzo dobrej znajomości programu MS Excel - skrupulatności oraz zdolności analitycznych - znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie - zamiłowania do pełnej kontaktów z ludźmi i dynamicznej pracy - dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu - prawa jazdy kat. B Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - stałe, atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy - niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop) - szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności - indywidualny plan wdrożeniowy

Starszy Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowości
Starszy Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowości
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: · Kontrola kosztów pośrednich: przygotowywanie raportów, analiza wyników, fakturowanie; · Tworzenie prognoz krótkoterminowych dla wybranych obszarów, analiza wyników i odchyleń; · Kontrola nad obiegiem dokumentacji; · Uczestnictwo w procesie przygotowywania budżetu, przygotowywanie danych składowych; · Kalkulacja kosztów; · Sporządzanie analiz i raportów finansowych dla wewnętrznych obszarów w Spółce; · Rozwój narzędzi wspomagających planowanie finansowe i analizy. Nasze wymagania: · Bardzo dobra znajomość i umiejętność pracy w Microsoft Excel · Doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu, finansów, księgowości (mile widziane w firmach transportowych) · Wiedza z zakresu analizy finansowej, rachunkowości najlepiej poparta wykształceniem ekonomicznym · Dociekliwość, otwartość na kontakty i współpracę z innymi obszarami, chęć praktycznego zrozumienia zagadnień kontroli kosztów To oferujemy · Stabilne zatrudnienie; · Szkolenia; · Atrakcyjne wynagrodzenie; · Możliwość rozwoju zawodowego; · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej;

Specjalista ds. zamówień publicznych (K/M)
Specjalista ds. zamówień publicznych (K/M)
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

AUDIT HR Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (K/M) /miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie/ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przygotowywanie ofert przetargowych • Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań • Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych procedur przetargowych • Prowadzenie kalendarza terminów postępowań przetargowych • Dbałość o jakość dokumentacji przetargowej • Współpraca z działami wspierającymi proces przygotowania ofert • Zarządzanie dokumentacją przetargową • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwej komunikacji wewnętrznej WYMAGANIA: • Wykształcenie min. średnie • Min. 2-letnie doświadczenie przy przygotowywaniu ofert przetargowych • Praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych • Praktyczna znajomość programów MS Office (szczególnie Outlook, Excel, Word) • Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne • Świetna organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów i pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie OFERUJEMY: • Kartę MultiSport • Prywatną opiekę zdrowotną – Luxmed • Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego • Komfortowe warunki pracy • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o następującej treści: • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem wyłącznie w tej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem w bieżącej oraz przyszłych rekrutacjach: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celach związanych z realizacją bieżącego oraz przyszłych projektów rekrutacyjnych, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Kancelaria Prawna zatrudni adwokata lub radcę prawnego
Kancelaria Prawna zatrudni adwokata lub radcę prawnego
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna zatrudni adwokata lub radcę prawnego do świadczenia usług prawnych dla firm i osób fizycznych. Życiorys i list motywacyjny proszę przesłać na email: Kontakt: @

Pracownik administracyjny (dział obsługi klienta) (K/M)
Pracownik administracyjny (dział obsługi klienta) (K/M)
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

AUDIT HR Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY (K/M) /miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie/ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przyjmowanie klientów w salonie sprzedaży • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami • Bieżące prace administracyjne • Udzielanie informacji o ofercie firmy • Efektywna współpracy z innymi działami w firmie • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych • Przygotowywanie raportów, ofert, zamówień WYMAGANIA: • Wykształcenie min. średnie • Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży • Prawo jazdy kat. B • Mile widziane zainteresowanie branżą IT • Znajomość pakietu MS Office • Komunikatywność, energiczność • Pozytywne nastawienie, otwartość OFERUJEMY: • Kartę MultiSport • Prywatną opiekę zdrowotną – Luxmed • Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego • Komfortowe warunki pracy • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o następującej treści: • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem wyłącznie w tej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem w bieżącej oraz przyszłych rekrutacjach: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celach związanych z realizacją bieżącego oraz przyszłych projektów rekrutacyjnych, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Asystent(ka) w dziale kadr i płac
Asystent(ka) w dziale kadr i płac
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

AUDIT HR Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko ASYSTENT W DZIALE KADR I PŁAC (K/M) /miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie/ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Pomoc w dokonywaniu rozliczeń i sporządzaniu deklaracji w zakresie ZUS, PFRON, GUS • Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, zaświadczenia, skierowania, świadectwa pracy itp.) • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej • Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie) • Współpraca z innymi działami firmy • Archiwizacja dokumentów WYMAGANIA: • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów niestacjonarnych) • Mile widziane doświadczenie w dziale kadr • Mile widziany ukończony kurs z zakresu kadr i pła • Podstawowa znajomość prawa pracy • Chęć nauki zagadnień związanych z rozliczaniem oraz ewidencją czasu pracy, rozliczeń oraz prowadzenia akt osobowych • Prawo jazdy kat. B • Samodzielność, odpowiedzialność za wyniki swojej pracy OFERUJEMY: • Kartę MultiSport • Prywatną opiekę zdrowotną – Luxmed • Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego • Komfortowe warunki pracy • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Filtr