Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się hurtową sprzedażą pokryć dachowych P.H.B. Tyliński w związku z intensywnym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko – Dyrektora Handlowego.ObowiązkiZarządzanie zespołem sprzedaży,Kreowanie i wdrażanie strategii handlowej oraz odpowiedzialność za jej realizację,Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie relacji z Kontrahentami,Koordynowanie osiągania celów sprzedażowych zespołu, jak i samodzielna ich realizacja,Uczestnictwo w procesie rozbudowy zespołu (rekrutacja), szkoleń i motywowania pracowników,Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi Klienta,Odpowiadanie na potrzeby Klientów, negocjacje i finalizacje sprzedaży,Przygotowywanie i weryfikacja ofert/umów,Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie.WymaganiaKilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim,Doskonałe umiejętności koordynacji i zarządzania zespołem,Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,Myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów,Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktu i i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych,Umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, uczciwość i samodzielność w działaniu.ZapewniamyPracę w firmie z ponad 60-letnią historią, co daje poczucie bezpieczeństwa od samego przejścia przez próg;Decyzyjność i otwartość na wdrożenie własnych pomysłów;Możliwość samorealizacji;Realny wpływ na kształtowanie podległego obszaru;Atrakcyjne wynagrodzenie,Czas pracy: poniedziałek – piątek.
Opis oferty pracyOferta pracy na stanowisko aplikant - stanowisko przygotowujące do pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego - Oddział Wydziału Inspekcji w Lesznie Aplikuj do 9 kwietnia 2024 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) • CV i list motywacyjny • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B • oświadczenie o ukończeniu 23 roku życia na dzień 18.11.2024 roku • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty można składać osobiście lub przesyłać na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu ul. Szwajcarska 5 61-285 Poznań Zapraszamy również do składania aplikacji drogą mailową: @ Osoba na tym stanowisku: • Uczestniczy w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego • Uczestniczy w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej • Składa egzamin kwalifikacyjny II stopnia Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) • Wykształcenie: średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym (zgodnie z art. 76 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym określającym wymogi dla inspektorów transportu drogowego) • Ukończone 23 lata na dzień 18.11.2024 roku (zgodnie z art. 76 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym określającym wymogi dla inspektorów transportu drogowego) • Prawo jazdy kat. B • Nienaganna opinia, brak kar za przestępstwo umyślne • Znajomość ustaw: ustawa o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego • Posiadanie wymaganego stanu zdrowia dla stanowiska inspektora transportu drogowego (m.in.: w zakresie umożliwiającym prowadzenie pojazdu uprzywilejowanego) • Komunikatywność • Samodzielność • Zdolności analityczne • Rzetelność • Terminowość • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu • Umiejętność pracy w zespole • Dobra organizacja pracy własnej • Gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy • Umiejętność obsługi komputera • Posiadanie obywatelstwa polskiego • Korzystanie z pełni praw publicznych • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Opis oferty pracyDoradca ds. Obsługi Klienta Szukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego Klienta, lidera o ugruntowanej pozycji na rynku, wśród największych grup energetycznych w Polsce poszukujemy ambitnych osób wspierających pracę Specjalistów ds. Obsługi Klienta w stacjonarnych punktach. Rodzaj umowy: umowa zlecenie Wynagrodzenie brutto: 27,70 zł za godzinę pracy Zakres czynności: • bezpośrednia obsługa oraz weryfikacja potrzeb Klientów, • przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów, • obsługa systemu kolejkowego w stacjonarnym punkcie, • drobne czynności administracyjno-biurowe (np. obsługa wysyłki umów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji). Wymagania: • wykształcenie minimum średnie, • mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, • znajomość obsługi komputera, • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • swobodne i płynne wyrażanie się, • wysoka kultura osobista, • cierpliwość, • zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania nowych zadań, • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziani również Studenci zaoczni oraz osoby nie bojące się kontaktu bezpośredniego z Klientem. Oferujemy: • pracę w przyjaznej atmosferze wśród doświadczonych Specjalistów, • możliwość poznania pracy w stacjonarnym punkcie obsługi Klienta, • szkolenie wdrażające w zakresie powierzonych czynności, • pewne zatrudnienie w formie umowy zlecenie z pełnymi składkami, • wynagrodzenie godzinowe - 27,70 zł brutto za godzinę pracy, • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 16:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV). Kontakt: +48 883 - pokaż numer telefonu - / @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231. OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Oferujemy współpracę polegającą na rejestracji firmy na zasadach wirtualnego biura z pełną obsługą administracyjno-biurową
RECEPCJA TO SERCE SPA, ( pełen etat , 1/2 etatu )Kogo szukamy? Twoja rola to nie tylko obsługa gości, ale także tworzenie niezapomnianych wrażeń od pierwszego kontaktu. osoby która wyczaruje pozytywną atmosferęuśmiech na twarzy jest czymś naturalnymkochającej rozmowy i przebywanie z drugim człowiekiemkomunikatywnej, otwartejinteresującej się branżą Beautykreatywnej, lubiącej nowe wyzwania, projektyosoby która chce być mistrzem recepcjiosoby która odnajduje się w social mediach język angielki ma na poziomie komunkatywnymKim jesteśmy?Kameralnym dziennym spa, które ma głowę pełną pomysłów i niezmiernie się rozwijamy. Naszą filozofią jest holistyczne podejście do człowieka, z pasją i zaangażowaniem tworzymy Forest Spa. To miejsce to nie salon masażu- a ostoja i wytchnienie dla naszych gości.Jakie będą Twoje obowiązki?profesjonalne i przyjazne powitanie gościudzielenie informacji na temat obiektu i dostępnych usługzarządzanie system rezerwacji i bazą danych gościskuteczna komunikacji telefoniczna, osobista, mailowa, poprzez media społecznościoweobsługa social mediówsprzedaż usług, voucherówdbanie o ogólny porządek spadbanie o dobry wizerunek spawspółpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługa strefy Saunykreatywność- wspieranie działań marketingowych i porcyjnych obiektu Co oferujemy?- Praca w młodym, zgranym i miłym zespole- Szkolenia- Rozwój zawodowy oraz osobisty-Udział w projektach, eventachJeśli jesteś gotowa na nowe wyzwania i chcesz być częścią miejsca, gdzie serce spotyka profesjonalizm, czekamy na Twoje CVCzekamy na Ciebie :)
Opis oferty pracySzukasz pracy na produkcji? Szukamy pracownika produkcji od zaraz z doświadczeniem. Praca - Wojcieszyn przy Starych Babicach (warszawa zachodnia) Pracujemy od poniedziałku do piątku. Pracujemy przy produkcji okien, drzwi, fasad aluminiowych i szklanych ścian działowych. Jeżeli masz: • Doświadczenie w pracy na produkcji, • Umiejętność obsługiwania elektronarzędzi, • Posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi, • Umiejętność czytania planów technicznych, • Aktualne CV. Dajemy umowę o pracę, odzież roboczą, wewnętrzne szkolenie, prywatną opiekę medyczną. Zadzwoń lub napisz „PRODUKCJA” 798 - pokaż numer telefonu - KRAZ 13 471 KRAZ 13 471
Firma POL-LDEIM-HOLZ S.A. zajmująca się produkcją mebli z litego drewna poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjny ze znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy: Leszno Zadania:kontakt z klientami zagranicznymi (telefon, email)tworzenie zestawień w Excelwprowadzanie do systemy dokumentów magazynowychprzygotowywanie dokumentów do wysyłki wyrobówWymagania:znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, bardzo dobra, praktyczna znajomość Excel, skrupulatność , sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole. Oferujemy:pracę jednozmianową,na podstawie umowy o pracy, możliwość dalszego doskonalenia umiejętności zawodowych. Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam swoje CV zawierające poniższą klauzulę: „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych w związku z ogłoszoną rekrutacją w celu ich dalszego przetwarzania w przyszłych rekrutacjach.” Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Przedsiębiorstwo z Udziałem Kapitału Zagranicznego POL-LEM-HOLZ S.A. z siedzibą w Lesznie, ul. Usługowa 22, 64-100. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.Dokumentów złożonych w ramach rekrutacji nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Firma AWANGARDA poszukuje osób na stanowisko: Praca biurowa - Przedstawiciel handlowy - Event manager Nasze wymagania: Dobra organizacja pracy własnej. Wysoka kultura osobista. Dyspozycyjność. Znajomość programów Office Odporność na stres. Oferujemy: Stabilną pracę w rozwijającej się firmie oraz możliwość rozwoju zawodowego.Proszę o CV. Jakub Majewski
Europegaz Transport należy do Grupy Europegaz, która działa w branży Transport, Spedycja, Logistyka od blisko 30 lat. Jesteśmy jednym z liderów firm TSL w Polsce. Dostarczamy globalnym markom kompleksowe usługi logistyczne w oparciu o nowoczesną flotę i zaplecze magazynowe.W odpowiedzi na nowe projekty i wyzwania na rynku poszukujemy:Pracownik w dziale rozliczeń i fakturowaniaOpis stanowiska: · Kontrola rozliczeń dokumentów transportowych, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych, · Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, · Fakturowanie zrealizowanych transportówMonitorowanie należności Bieżąca współpraca z działem spedycji i controllinguWymagania: · znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie, · Umiejętność analitycznego myślenia, · Wysoka sumienność i uporządkowane podejście do wypełniania obowiązków Umiejętność pracy w zespole, · Praktyczna wiedza z zakresu Pakietu MS Office- w szczególności Excel .Mile widziane doświadczenie w firmie transportowejOferujemy:stabilną i perspektywiczną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskimkameralną i koleżeńską atmosferę w pracy w młodym Zespolemożliwość wszechstronnego rozwoju i zdobycia nowych kompetencji w ramach Grupy Europegazprofesjonalne szkoleniawsparcie systemów IT i narzędzi telematycznychatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami za wyniki.Miejsce pracy: Osieczna, Łoniewska 1Administratorem danych osobowych jest EURO-PEGAZ Sp. z o.o. Transport Sp.K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane osobowe zawarte w ofercie pracy będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych (także w podczas przyszłych rekrutacji). Każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i prawo ich poprawiania. Dane podane zostały dobrowolnie.