Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Leszno
dyrektor-Handlowy
dyrektor-Handlowy
nowe Leszno 4 kilka dni temu

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się hurtową sprzedażą pokryć dachowych P.H.B. Tyliński w związku z intensywnym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko – Dyrektora Handlowego.ObowiązkiZarządzanie zespołem sprzedaży,Kreowanie i wdrażanie strategii handlowej oraz odpowiedzialność za jej realizację,Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie relacji z Kontrahentami,Koordynowanie osiągania celów sprzedażowych zespołu, jak i samodzielna ich realizacja,Uczestnictwo w procesie rozbudowy zespołu (rekrutacja), szkoleń i motywowania pracowników,Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi Klienta,Odpowiadanie na potrzeby Klientów, negocjacje i finalizacje sprzedaży,Przygotowywanie i weryfikacja ofert/umów,Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie.WymaganiaKilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim,Doskonałe umiejętności koordynacji i zarządzania zespołem,Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,Myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów,Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktu i i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych,Umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, uczciwość i samodzielność w działaniu.ZapewniamyPracę w firmie z ponad 60-letnią historią, co daje poczucie bezpieczeństwa od samego przejścia przez próg;Decyzyjność i otwartość na wdrożenie własnych pomysłów;Możliwość samorealizacji;Realny wpływ na kształtowanie podległego obszaru;Atrakcyjne wynagrodzenie,Czas pracy: poniedziałek – piątek.

Inspektor transportu drogowego w Lesznie
Inspektor transportu drogowego w Lesznie
Leszno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta pracy na stanowisko aplikant - stanowisko przygotowujące do pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego - Oddział Wydziału Inspekcji w Lesznie Aplikuj do 9 kwietnia 2024 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) • CV i list motywacyjny • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B • oświadczenie o ukończeniu 23 roku życia na dzień 18.11.2024 roku • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty można składać osobiście lub przesyłać na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu ul. Szwajcarska 5 61-285 Poznań Zapraszamy również do składania aplikacji drogą mailową: @ Osoba na tym stanowisku: • Uczestniczy w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego • Uczestniczy w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej • Składa egzamin kwalifikacyjny II stopnia Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) • Wykształcenie: średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym (zgodnie z art. 76 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym określającym wymogi dla inspektorów transportu drogowego) • Ukończone 23 lata na dzień 18.11.2024 roku (zgodnie z art. 76 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym określającym wymogi dla inspektorów transportu drogowego) • Prawo jazdy kat. B • Nienaganna opinia, brak kar za przestępstwo umyślne • Znajomość ustaw: ustawa o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego • Posiadanie wymaganego stanu zdrowia dla stanowiska inspektora transportu drogowego (m.in.: w zakresie umożliwiającym prowadzenie pojazdu uprzywilejowanego) • Komunikatywność • Samodzielność • Zdolności analityczne • Rzetelność • Terminowość • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu • Umiejętność pracy w zespole • Dobra organizacja pracy własnej • Gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy • Umiejętność obsługi komputera • Posiadanie obywatelstwa polskiego • Korzystanie z pełni praw publicznych • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Leszno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca ds. Obsługi Klienta Szukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego Klienta, lidera o ugruntowanej pozycji na rynku, wśród największych grup energetycznych w Polsce poszukujemy ambitnych osób wspierających pracę Specjalistów ds. Obsługi Klienta w stacjonarnych punktach. Rodzaj umowy: umowa zlecenie Wynagrodzenie brutto: 27,70 zł za godzinę pracy Zakres czynności: • bezpośrednia obsługa oraz weryfikacja potrzeb Klientów, • przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów, • obsługa systemu kolejkowego w stacjonarnym punkcie, • drobne czynności administracyjno-biurowe (np. obsługa wysyłki umów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji). Wymagania: • wykształcenie minimum średnie, • mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, • znajomość obsługi komputera, • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • swobodne i płynne wyrażanie się, • wysoka kultura osobista, • cierpliwość, • zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania nowych zadań, • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziani również Studenci zaoczni oraz osoby nie bojące się kontaktu bezpośredniego z Klientem. Oferujemy: • pracę w przyjaznej atmosferze wśród doświadczonych Specjalistów, • możliwość poznania pracy w stacjonarnym punkcie obsługi Klienta, • szkolenie wdrażające w zakresie powierzonych czynności, • pewne zatrudnienie w formie umowy zlecenie z pełnymi składkami, • wynagrodzenie godzinowe - 27,70 zł brutto za godzinę pracy, • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 16:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV). Kontakt: +48 883 - pokaż numer telefonu - / @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231. OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Administracja biurowa
Administracja biurowa
Leszno 30+ kilka dni temu

Oferujemy współpracę polegającą na rejestracji firmy na zasadach wirtualnego biura z pełną obsługą administracyjno-biurową

Recepcjonistka Forest Spa ( ogrody)
Recepcjonistka Forest Spa ( ogrody)
650000 zł
Leszno 30+ kilka dni temu

RECEPCJA TO SERCE SPA, ( pełen etat , 1/2 etatu )Kogo szukamy? Twoja rola to nie tylko obsługa gości, ale także tworzenie niezapomnianych wrażeń od pierwszego kontaktu. osoby która wyczaruje pozytywną atmosferęuśmiech na twarzy jest czymś naturalnymkochającej rozmowy i przebywanie z drugim człowiekiemkomunikatywnej, otwartejinteresującej się branżą Beautykreatywnej, lubiącej nowe wyzwania, projektyosoby która chce być mistrzem recepcjiosoby która odnajduje się w social mediach język angielki ma na poziomie komunkatywnymKim jesteśmy?Kameralnym dziennym spa, które ma głowę pełną pomysłów i niezmiernie się rozwijamy. Naszą filozofią jest holistyczne podejście do człowieka, z pasją i zaangażowaniem tworzymy Forest Spa. To miejsce to nie salon masażu- a ostoja i wytchnienie dla naszych gości.Jakie będą Twoje obowiązki?profesjonalne i przyjazne powitanie gościudzielenie informacji na temat obiektu i dostępnych usługzarządzanie system rezerwacji i bazą danych gościskuteczna komunikacji telefoniczna, osobista, mailowa, poprzez media społecznościoweobsługa social mediówsprzedaż usług, voucherówdbanie o ogólny porządek spadbanie o dobry wizerunek spawspółpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługa strefy Saunykreatywność- wspieranie działań marketingowych i porcyjnych obiektu Co oferujemy?- Praca w młodym, zgranym i miłym zespole- Szkolenia- Rozwój zawodowy oraz osobisty-Udział w projektach, eventachJeśli jesteś gotowa na nowe wyzwania i chcesz być częścią miejsca, gdzie serce spotyka profesjonalizm, czekamy na Twoje CVCzekamy na Ciebie :)

Pracownik produkcji-od zaraz, umowa o pracę
Pracownik produkcji-od zaraz, umowa o pracę
Leszno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukasz pracy na produkcji? Szukamy pracownika produkcji od zaraz z doświadczeniem. Praca - Wojcieszyn przy Starych Babicach (warszawa zachodnia) Pracujemy od poniedziałku do piątku. Pracujemy przy produkcji okien, drzwi, fasad aluminiowych i szklanych ścian działowych. Jeżeli masz: • Doświadczenie w pracy na produkcji, • Umiejętność obsługiwania elektronarzędzi, • Posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi, • Umiejętność czytania planów technicznych, • Aktualne CV. Dajemy umowę o pracę, odzież roboczą, wewnętrzne szkolenie, prywatną opiekę medyczną. Zadzwoń lub napisz „PRODUKCJA” 798 - pokaż numer telefonu - KRAZ 13 471 KRAZ 13 471

pracownik administracyjny z j. niemieckim
pracownik administracyjny z j. niemieckim
1120000 zł
Leszno 30+ kilka dni temu

Firma POL-LDEIM-HOLZ S.A. zajmująca się produkcją mebli z litego drewna poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjny ze znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy: Leszno   Zadania:kontakt z klientami zagranicznymi (telefon, email)tworzenie zestawień w Excelwprowadzanie do systemy dokumentów magazynowychprzygotowywanie dokumentów do wysyłki wyrobówWymagania:znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,   bardzo dobra, praktyczna znajomość Excel, skrupulatność ,   sumienność,   dobra organizacja pracy,   umiejętność pracy w zespole.   Oferujemy:pracę jednozmianową,na podstawie umowy o pracy, możliwość dalszego doskonalenia umiejętności zawodowych. Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam swoje CV zawierające poniższą klauzulę: „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych w związku z ogłoszoną rekrutacją w celu ich dalszego przetwarzania w przyszłych rekrutacjach.” Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Przedsiębiorstwo z Udziałem Kapitału Zagranicznego POL-LEM-HOLZ S.A. z siedzibą w Lesznie, ul. Usługowa 22, 64-100. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.Dokumentów złożonych w ramach rekrutacji nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Event manager - praca biurowa - przedstawiciel handlowy
Event manager - praca biurowa - przedstawiciel handlowy
679000 zł
Leszno 30+ kilka dni temu

Firma AWANGARDA poszukuje osób na stanowisko: Praca biurowa - Przedstawiciel handlowy - Event manager Nasze wymagania: Dobra organizacja pracy własnej. Wysoka kultura osobista. Dyspozycyjność. Znajomość programów Office Odporność na stres. Oferujemy: Stabilną pracę w rozwijającej się firmie oraz możliwość rozwoju zawodowego.Proszę o CV. Jakub Majewski

Pracownik w dziale rozliczeń i fakturowania
Pracownik w dziale rozliczeń i fakturowania
890000 zł
Leszno 30+ kilka dni temu

Europegaz Transport należy do Grupy Europegaz, która działa w branży Transport, Spedycja, Logistyka od blisko 30 lat. Jesteśmy jednym z liderów firm TSL w Polsce. Dostarczamy globalnym markom kompleksowe usługi logistyczne w oparciu o nowoczesną flotę i zaplecze magazynowe.W odpowiedzi na nowe projekty i wyzwania na rynku poszukujemy:Pracownik w dziale rozliczeń i fakturowaniaOpis stanowiska: ·        Kontrola rozliczeń dokumentów transportowych, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych, ·   Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, ·     Fakturowanie zrealizowanych transportówMonitorowanie należności        Bieżąca współpraca z działem spedycji i controllinguWymagania: ·        znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie, ·        Umiejętność analitycznego myślenia, ·        Wysoka sumienność i uporządkowane podejście do wypełniania obowiązków Umiejętność pracy w zespole, ·        Praktyczna wiedza z zakresu Pakietu MS Office- w szczególności Excel .Mile widziane doświadczenie w firmie transportowejOferujemy:stabilną i perspektywiczną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskimkameralną i koleżeńską atmosferę w pracy w młodym Zespolemożliwość wszechstronnego rozwoju i zdobycia nowych kompetencji w ramach Grupy Europegazprofesjonalne szkoleniawsparcie systemów IT i narzędzi telematycznychatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami za wyniki.Miejsce pracy: Osieczna, Łoniewska 1Administratorem danych osobowych jest EURO-PEGAZ Sp. z o.o. Transport Sp.K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane osobowe zawarte w ofercie pracy będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych (także w podczas przyszłych rekrutacji). Każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i prawo ich poprawiania. Dane podane zostały dobrowolnie.

Filtr