Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Leszno
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
nowe Leszno 10 dni plecy

Obowiązki:Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientówOdpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowejPrzedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu Wymagania:Wykształcenie minimum średnieStałe łącze internetowe : radiowe/kablowe/światłowodowe bez limitu danych, z przepustowością min 300 Mb/s. Internet mobilny nie będzie wystarczający.Chęć nauki i rozwoju w branży finansowejKomunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmiGotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)Pozytywne nastawienie do sprzedażyDoświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedażyMile widziane:Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymOferujemy:Pracę zdalnąWysokie premie miesięczneProfesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokościKompleksowe wdrożeniowe z mentorem: produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klientaMożliwość współtworzenia grafikuPrywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcęŚrodki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechęNowoczesne narzędzia do pracy z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoriaZatrudnienie w centrali w Warszawie/WrocławiuKonkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami

Specjalista ds. Obsługi Klienta krajowego i zagranicznego
Specjalista ds. Obsługi Klienta krajowego i zagranicznego
Leszno 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta krajowego i zagranicznego Lokalizacja: Leszno, ul. Magazynowa 4 Informacje o firmie: Twórz dostęp z ASSA ABLOY | ASSA ABLOY Zadania: • Przetwarzanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji, • Rozwiązywanie roszczeń klientów, • Generowanie planowanych raportów oraz raportów ad-hoc, • Współpraca z Produkcją, Magazynem, działami wsparcia a także z agencją celną, • Obsługa klientów krajowych i zagranicznych na wysokim poziomie, • Zapewnienie terminowości dostaw. Wymagania: • Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klientów, • Doświadczenie przy obsłudze klienta krajowego i zagranicznego, • Otwartość na potrzeby klientów, • Empatia, komunikatywność, samodzielność w realizowaniu zadań, • Nastawienie na dobrą, profesjonalną współpracę w zespole oraz na relacje, • Umiejętność wyznaczania priorytetów i terminowego realizowania zadań, • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2), • Obsługa narzędzi w szczególności pakietu MS Office, MS Excel. Oferta: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o premię kwartalną, • Możliwość rozwoju poprzez naukę i wsparcie doświadczonego zespołu, • Możliwość skorzystania ze świadczeń pozapłacowych, w tym: o z prywatnej opieki medycznej w Medicover Premium (możliwość rozszerzenia pakietu o bliskich), o Multisport karta sportowa (w 3 wariantach - wybierasz najlepszą opcję dla siebie), o grupowe ubezpieczenie na życie, o świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie na święta, dofinansowanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia), • Możliwość korzystania z platformy szkoleniowej, w tym nauki języka angielskiego. Link aplikacyjny: https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/16298/

Filtr