Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Łomża
Nauczyciel J. angielskiego
Nauczyciel J. angielskiego
nowe Łomża 10 dni plecy

Zapraszamy Lektorów którzy lubią wyzwania!Alma Mater rekrutuje.Jesteśmy bardzo prężnie działającą, rozwijająca się szkołą językowa z ponad 33 letnim doświadczeniem. Stosujemy własną unikalną, wypracowaną i skuteczną metodę nauczania angielskiego opartą na autorskich materiałach, które na bieżąco dostosowujemy do aktualnych potrzeb zmieniającego się świata naszych słuchaczy.; Zaufało nam ponad 650 uczniów -cenimy to i dbamy o to, aby z jednej strony przekazywać wiedzę, najlepszymi metodami na miarę XXI wieku, a z drugiej tworzyć trwałe, przyjazne relacje. Posiadamy unikalne sale wykładowe na zajęciach wykorzystujemy najnowsze technologie niespotykane w innych szkołach, które poszerzamy o nowe rozwiązania płynące od naszych kreatywnych nauczycieli...Jeśli oceniasz siebie że:bardzo dobrze znasz język angielski;posiadasz certyfikat językowy, jesteś studentem lub absolwentem studiów filologicznych;kochasz pracę z dziećmi, młodzieżą rozumiesz je i szanujesz;jesteś pomysłowy, otwarty i zaangażowany w swoją pracę;chcesz być częścią kreatywnego zespołu super lektorów;chcesz się uczyć nowych rzeczy... a uśmiech, to cecha Twojego sposobu bycia i wygląduStawiamy na osoby kochające język angielski, lektorów z powołania, a my obiecujemy zadbać o Ciebie.Zapewniamy Ci:·       przez cały okres pracy zapewniamy wsparcie metodyka, szkolenia, dzięki któremu możesz uczyć efektywnie i z przyjemnością,·       wysokiej jakości, nowoczesne materiały oraz platformę dla lektorów, które są nieocenionym wsparciem Twojej pracy;·       transparentną ścieżkę kariery od senior lektora po metodyka (nowość);·       wsparcie i opiekę doświadczonego metodyka ( to dziś rzadkość);·       optymalizację czasową przygotowania się do zajęć;·       możliwość udziału w naszych projektach unijnych (nowość)·       możliwość pogodzenia pracy w szkole publicznej z zatrudnieniem u nas.·       możliwość prowadzenia zajęć w różnych grupach wiekowych i poziomowych·       nowoczesne pomoce naukowe oraz bogatą bazę materiałów edukacyjnych (unikalną)Czy te zdania poniżej pasują do Ciebie:- Kochasz uczyć i zarażać innych pasją do języka angielskiego    -Jesteś kreatywny i pełen pomysłów na zajęciach                                                     - Chcesz się uczyć nowych rzeczy                                                                                - Odnajdujesz się w pracy w zespole                                                                                      - Traktujesz to, co robisz odpowiedzialnie                                                                            Jeżeli masz otwarty umysł, dużą chęć rozwoju osobistego, jesteś odpowiedzialny i rzetelny, to Alma Mater jest idealnym miejscem dla Ciebie – razem możemy osiągnąć dużo.60-100zł/godz./brutto, a dla najlepszy roczne premie.Oferta dotyczy pracy w ŁomżyWyślij swoje CV na adres e-mail, a my zadzwonimy i umówimy się na spotkanie przy kawie, podczas którego omówimy kolejne etapy rekrutacji.Tel. 57*******55– zostaw informacje oddzwonimy.             (

Osoba do prowadzenia sekretariatu.
Osoba do prowadzenia sekretariatu.
Łomża 10 dni plecy

Firma zatrudni uczciwą osobę do prowadzenie biura firmy od zaraz. Poszukujemy osoby: • z minimum roczną praktyką w prowadzeniu biura • samodzielnej, odpowiedzialnej, • posiadającej umiejętność bardzo dobrej organizacji własnej pracy, • z dobrą znajomością pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu oraz excela), • potrafiącej obsługiwać urządzenia biurowe • umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się Internetem i mediami społecznościowymi • komunikatywnej, lubiącej pracować w zespole, • znającej język angielski min. dobry poziom szkoły średniej • dyspozycyjnej • odporność na stres. CV + foto oraz zgodą na przetwarzanie danych na potrzeby rekrutacji prosimy przesłać z tytułem wiadomości: biuro.Prosimy aby zgłaszały się wyłącznie osoby spełniające min. 80% naszych oczekiwań zamieszkałe w Łomży. Praca w godz. 11.00- 19.00 ((( proszę pisać na : kontakt.sjam 2 wp.pl ))) DziękujemyPodane wynagrodzenie jest kwotą Netto!

projektant CAD
projektant CAD
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w biurze w Łomży przy projektowaniu paneli ogrzewania podłogowego w AutoCAD. Mile widziany język angielski. Pracujemy od poniedziałku do piątku. CV wraz z Rodo proszę wysłać na adres email. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD
Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDZIAŁ: Wycena / Projektowanie STANOWISKO: Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD WYMIAR CZASU PRACY: Pełen etat. Poniedziałek – Piątek, 8:30 – 17:00. WYNAGRODZENIE: • min. 4400 zł. brutto / mies. PREFEROWANE DOŚWIADCZENIE: • Znajomość rysunku technicznego • Znajomość programów graficznych, do projektowania UMIEJĘTNOŚCI I CECHY: • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • Znajomość programu AutoCAD ( preferowana ) • Pakietu Microsoft Office • Umiejętność pracy w zespole • Zaangażowanie w wykonywaną pracę • Umiejętność samodzielnego myślenia • Koncentracja i motywacja do rozwoju w strukturach firmy KLUCZOWE OBOWIĄZKI: • Tworzenie rysunków projektowych 2D oraz poprawek do istniejących rysunków • Dbanie o przestrzeganie czasu realizacji projektów • Zapewnianie prawidłowej obsługi klientów firmy • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami spółki • Przygotowywanie rozwiązań projektowych dla klientów firmy • Raportowanie Managerowi Zespołu Projektowego i / lub Starszemu Projektantowi Zapewniamy pełne szkolenie, w tym między innymi z obsługi programu AutoCad. Jeśli znasz język angielski to zapraszamy do zespołu!

Praca biurowa
Praca biurowa
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam pomocy do biura w Łomży. Najlepiej z doświadczeniem. Proszę wysłać cv na @

Praca biurowa
Praca biurowa
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby z komunikatywnym j. angielskim i biegłą obsługą komputera. CV na @: praca.timo(at)interia.pl

praca dorywcza/dodtkowa przy dokumentacji firmowej
praca dorywcza/dodtkowa przy dokumentacji firmowej
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dorywcza/dodatkowa przy segregacji,porządkowaniu i archiwizacji dokumentacji firmowej. Praca po kilka godzin dziennie , godziny do ustalenia. Mile widziani studenci/studentki. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie krótkiego CV na adres: @ z dopiskiem " praca dodatkowa" w tytule maila

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy liderem na rynku płatności, wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, aby nadać kierunek branży płatności. Nauczymy Cię poruszania się w świecie nowoczesnych technologii. Dołącz do ITCARD Team w Łomży w roli: Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Reklamacji. Pracując w naszym Zespole będziesz mieć wiele okazji do poszerzenia swoich umiejętności i rozwoju kariery. Do Twoich obowiązków należeć będzie: » Analiza reklamowanych transakcji i podejmowanie decyzji reklamacyjnych przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników; » Obsługa reklamacji chargeback w systemach organizacji płatniczych; » Dotrzymywanie ustalonych w umowach z Klientami wskaźników SLA oraz innych warunków umowy; » Przygotowywanie odpowiedzi do Klientów; » Utrzymywanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; » Przygotowywanie dyspozycji realizacji rozliczeń pieniężnych; » Współpraca z innymi Zespołami Grupy ITCARD; Nasze oczekiwania: » Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach: zarządzanie, administracja, kierunki ekonomiczne; » Umiejętności: o bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office o dobra organizacja czasu pracy o umiejętność pracy w zespole o bardzo dobra znajomość języka angielskiego » Kompetencje osobiste: o odpowiedzialność o sumienność o zaangażowanie o komunikatywność My oferujemy: » Możliwości zdobycia cennego doświadczenia pod okiem ekspertów i praktycznych umiejętności w rozwojowej branży; » Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; » Wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia; » Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, onlinowy kurs języka angielskiego, dzień wolny z okazji urodzin); » Przyjazną atmosferę pracy w strukturach jednego z liderów w przetwarzaniu elektronicznych transakcji finansowych; Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z dopiskiem REKLAMACJE na adres: @ Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Administratorem danych jest ITCARD S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 139, 02 231 Warszawa. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w ramach procesu rekrutacyjnego 1) dane osobowe, w tym: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez aplikanta, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz inne dane niezbędne do zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa przetwarzane są na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Pracy; 2) inne dane osobowe, o ile zostaną przekazane będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody tj. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a RODO; 3) w przypadku udzielenia zgody w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a RODO; 4) w sytuacji, gdy aplikacja zawiera szczególne kategorie danych osobowych (dane wrażliwe), dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisem art. 9 ust. 2 lit. a RODO na podstawie udzielonej zgody; 5) dane osobowe w zakresie, w jakim jest to niezbędne do podjęcia działań koniecznych do zawarcia umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej oraz dane niezbędne do spełnienia ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego w celu rozliczeń finansowych, w tym podatkowych, będą przetwarzane na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 6) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO dane osobowe mogą być przetwarzane również w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora. Zakres danych osobowych i obowiązek ich podania Przetwarzanie danych obejmuje pozyskane od kandydata lub agencji rekrutacyjnej dane osobowe. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym, w tym kontaktu z kandydatem oraz wykonania działań w celu podjęcia współpracy. Okres przetwarzania danych osobowych: 1) dane będą przetwarzane przez czas trwania procesu rekrutacyjnego, a po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe zostaną usunięte z naszej bazy danych, chyba że będzie istniała inna podstawa prawna do ich dalszego przetwarzania; 2) w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 1 rok lub do czasu odwołania zgody w zależności co wystąpi pierwsze. Odbiorcy danych osobowych Dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom (tzw. odbiorcom danych) tj. podmiotom współpracującym z Administratorem, w szczególności podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, w tym informatyczne, pocztowe lub kurierskie, innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w drodze umowy, jak również osobom, które z upoważnienia administratora lub podmiotu przetwarzającego mogą przetwarzać dane osobowe np.: pracownikom, współpracownikom, agencjom rekrutacyjnym w związku z realizacją zobowiązań umownych. Dane osobowe mogą być udostępniane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji Przetwarzane dane osobowe nie będą profilowane, a także na ich podstawie nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany. Prawa osoby, której dane dotyczą Osoby, których dane osobowe są przetwarzane mają prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, uzyskania kopii danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania uprzednio udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: @

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Urządzeń
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Urządzeń
Łomża 30+ kilka dni temu

ITCARD S.A. jest liderem w przetwarzaniu elektronicznych transakcji finansowych dla banków, akceptantów oraz klientów indywidualnych. Należą do nas marki Planet Pay i Planet Cash – niezależna sieć bankomatów i wpłatomatów. W związku z rozwojem usług płatniczych, poszukujemy osoby chętnej podjąć pracę na stanowisku: ASYSTENT/MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ URZĄDZEŃ Miejsce pracy: Łomża OPIS STANOWISKA: » obsługa procesu kontroli rozliczeń urządzeń, w tym: a) weryfikacja i obsługa prawidłowości realizacji załadunków i rozładunków urządzeń, b) bieżąca weryfikacja zasadności wystąpienia różnic rozliczeniowych oraz związana z tym komunikacja z COG, c) przygotowywanie raportów różnic rozliczeniowych, d) przygotowywanie raportu korekt różnic rozliczeniowych wynikających m.in. z błędów systemowych, » współpraca z bankiem w zakresie obsługi niedoborów niewyjaśnionych, » obsługa procesu bilansowania nadwyżek i niedoborów powstałych w wyniku rozliczenia urządzeń, » bieżąca współpraca operacyjna z bankami, podwykonawcami i innymi zespołami wewnątrz ITCARD, » obsługa procesu inwentaryzacji stanu gotówki, » podejmowanie działań zmierzających do usprawnienia i optymalizacji obsługi procesu rozliczania urządzeń sieci Planet Cash, w tym zgłaszanie problemów aplikacyjnych. WYMAGANIA: » bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office, » umiejętność pracy w zespole, » umiejętność efektywnej organizacji pracy, » wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej, » zaangażowanie i odpowiedzialność, » motywacja do pracy. MILE WIDZIANE: » doświadczenie w pracy z bankami, » umiejętność analizy dziennika bankomatowego, OFERUJEMY: » atrakcyjną, pełną wyzwań pracę, » zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku), » praca w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, » dodatkowe benefity opłacane przez pracodawcę (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport), » rozwojową pracę w miłej atmosferze i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, » szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne, » dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, » program rekomendacji pracowników. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami. Planet Pay spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 139, 02 231 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000427567, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 6793083313, REGON 122 - pokaż numer telefonu - , kapitał zakładowy w wysokości 9.676.750,00 zł, zwana dalej „Planet Pay”, jako administrator danych będzie przetwarzała Państwa dane osobowe podane w kwestionariuszu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji. Informujemy, że podanie danych osobowych, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte. W przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich przeprowadzenia lub do czasu odwołania tej zgody. W celu związanym z prowadzeniem rekrutacji Planet Pay może przekazać Państwa dane osobowe podmiotom, którym powierzył przetwarzanie tych danych na postawie zawartej umowy, m.in. IT Card Centrum Technologii Płatniczych S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 139, 02-231 Warszawa, świadczącej usługi na rzecz Planet Pay. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Państwa danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne ich usunięcie. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Planet Pay pod adresem: @ W przypadku podania szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza, Planet Pay będzie przetwarzał takie informacje tylko w sytuacji, gdy wyrażą Państwo na to zgodę, w stosunku do której przysługuje prawo jej odwołania w dowolnym momencie. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem @

Filtr