Wszystkie ogłoszenia w kategorii Obsługa klienta / call center
Firma z branży e-commerce, poszukuje osoby na stanowisko Telemarketera do pracy w centrum Łomży. Wymagania: - Doświadczenie w telemarketingu będzie mile widziane, jednak nie jest wymagane. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z klientami. - Dobra organizacja pracy. - Umiejętność obsługi komputera. Obowiązki: -Telefoniczny kontakt z klientami dokonującymi zakupów w sklepie internetowym. -Udzielanie informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę. -Rozwiązywanie ewentualnych problemów klientów. Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie. - Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV na adres e-mail: @ W temacie wiadomości wpisz "Telemarketer - Łomża".
Firma z Łomży zatrudni pracownika do wypożyczalni sprzętu budowlanego. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przygotowanie, wydanie/odbiór sprzętu oraz podstawowy serwis. oferujemy umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie Więcej informacji udzielę tel 884 - pokaż numer telefonu - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres : @ w tytule zamieszczając nazwą stanowiska
Firma budowlana zatrudni pracownika do obsługi, serwisowania sprzętu i wynajmu maszyn. Dodatkowe informacje pod nr tel 884 - pokaż numer telefonu - CV proszę przesłać na adres @
Staż–przyuczenie później stałą praca jako sprzedawca–konsultant w sklepie ANTENY RTV-SAT Salon CANAL+ Łomża dla osób z PUP. CV ze zdjęciem na: @
Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller). Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania: wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy: umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl
Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko : Pracownik infolinii z językiem ukraińskim Umiejętności specjalistyczne: - znajomość języka ukraińskiego na poziomie komunikatywnym - umiejętność wywierania wpływu w rozmowie przez telefon/video - zdolność skupienia się na kilku wątkach w krótkich odstępach czasu - obsługa systemów teleinformatycznych Kompetencje miękkie: - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - odporność na stres - samodzielność -dokładność terminowość - otwartość na ludzi Oferujemy: - pracę zdalną od poniedziałku do piątku - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - dobrą atmosferę współpracy - wsparcie merytoryczne - szkolenia wstępne Zainteresowane osoby mogą kontaktować się telefonicznie, e-mailem lub poprzez stronę firmy. Posiadamy również oferty pracy dla osób znających języki: niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski i francuski.
Selvoy to międzynarodowa firma zajmująca się sprzedażową obsługą klienta! Obecnie wspieramy 12 rynków z całej Europy. Naszym celem jest stworzenie idealnego miejsca do pracy z ludźmi pełnymi pasji, przyjemną atmosferą i wsparciem w każdym zakresie. Chcieć znaczy móc! Jeśli chcesz być członkiem naszej załogi powinieneś: Mieć doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta Być otwartym, zmotywowanym i zaangażowanym Słowo „nie” nie powoduje, że się poddajesz Lubić rozmawiać z ludźmi, nie bać się rozmawiać na każdy temat Umieć przekonać innych do swojego zdania (w końcu jesteśmy specjalistami w Dążyć do wyznaczonego celu Pracować w zespole Posiadać stały dostęp do internetu oraz umieć obsługiwać komputer Co my proponujemy Ci w zamian? Otwartą i ciepłą atmosferę pracy Pracę zdalną i wszystkie niezbędne narzędzia Dużą ilość szkoleń, które pomogą Ci rozwijać skrzydła i być coraz lepszy Programy rozwojowe Wsparcie w pracy na każdym jej etapie Podstawowe wynagrodzenie oraz prowizję od sprzedaży Pakiet benefitów Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż telefoniczna dla nowych oraz już stałych klientów Wsparcie oraz zrozumienie dla klienta Wprowadzanie danych do systemu Monitorowanie satysfakcji klienta Jeśli uważasz, że jest to odpowiednie stanowisko dla Ciebie i pasujesz do niego idealnie to czekamy właśnie na Ciebie!