Sortowanie:
Znaleziony: 24 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Mielec
Pracownik działu logistyki (staż od 01.05.2024)
Pracownik działu logistyki (staż od 01.05.2024)
nowe Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Contenur Polska znajdująca się na SSE w Mielcu poszukuje kandydatów do odbycia stażu na stanowisku: Pracownik działu logistyki. Oferta przeznaczona jest wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy w Mielcu. Data rozpoczęcia stażu: 01.05.2024 Liczba miesięcy: 4 Stypendium: 1 790,30 PLN Po odbyciu stażu firma oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony od 01.09.2024 - 30.09.2024. Co będzie należało do Twoich zadań? - planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem, - planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją, - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową, - współpraca z dostawcami i klientami przedsiębiorstwa, - gromadzenie, przygotowywanie i prezentowanie danych oraz wskaźników do oceny i doskonalenia procesów logistycznych. Idealny kandydat powinien posiadać: - wyższe lub średnie wykształcenie, - mile widziane doświadczenie w dziale logistyki, - obsługa pakietu Microsoft Office, - język angielski na poziomie komunikatywnych (niezbędny do współpracy z zagranicznymi oddziałami firmy). Dodatkowe wymagania: - logiczne myślenie, zaangażowanie w rozwiązywanie problemów klienta, doskonałe zarządzanie czasem i terminowość, chęć do nauki i samorozwoju, komunikatywność i umiejętność pracy w grupie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento.pl lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista do spraw rachunkowości (staż od 01.05.2024)
Specjalista do spraw rachunkowości (staż od 01.05.2024)
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Contenur Polska znajdująca się na SSE w Mielcu poszukuje kandydatów do odbycia stażu na stanowisku: Specjalista do spraw rachunkowości. Oferta przeznaczona jest wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy w Mielcu. Data rozpoczęcia stażu: 01.05.2024 Liczba miesięcy: 4 Stypendium: 1 790,30 PLN Po odbyciu stażu firma oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony od 01.09.2024 - 30.09.2024. Co będzie należało do Twoich zadań? - dokumentowanie oraz ewidencjonowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych oraz w razie konieczności wprowadzanie korekty do zapisów (storno), - sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, - udział w audytach finansowych, - udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, - współpraca w zakresie księgowym z instytucjami zewnętrznymi (bankami, urzędami), - doskonalenie własnych kompetencji zawodowych w zakresie rachunkowości, księgowości oraz zarządzania finansami. Idealny kandydat powinien posiadać: - wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym, - mile widziane doświadczenie w dziale księgowości, zainteresowania ekonomiczne, - obsługa pakietu Microsoft Office, - język angielski na poziomie komunikatywnych (niezbędny do współpracy z zagranicznymi oddziałami firmy) Dodatkowe wymagania: - logiczne myślenie, zaangażowanie w rozwiązywanie problemów klienta, doskonałe zarządzanie czasem i terminowość, chęć do nauki i samorozwoju, komunikatywność i umiejętność pracy w grupie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento.pl lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Technik prac biurowych
Technik prac biurowych
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Borki Nizińskie Opis stanowiska: • obsługa sekretariatu • obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (m.in. praca w programie Comarch Optima) • prowadzenie dokumentacji firmowej (w tym związanej z wyrobami akcyzowymi) • sprawdzanie stanów magazynowych • sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej • kontakt z klientami firmy oraz urzędami, udzielanie informacji, przygotowywanie spotkań Wymagania: • prawo jazdy kategorii B • mile widziana praktyka na podobnym stanowisku • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań • przestrzeganie zasad etyki i kultury osobistej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: • pracę w małym zespole • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00 • przeszkolenie

Pracownik biurowy z j. francuskim
Pracownik biurowy z j. francuskim
Mielec 30+ kilka dni temu

JESTEŚMY FIRMĄ TRANSPORTOWĄ, SZUKAMY OSOBY DO PRACY BIUROWEJ, JEDNYM NASZYM WYMAGANIEM JEST JĘZYK FRANCUSKI Twój zakres obowiązkówPrace administracyjno-biurowe (obsługa poczty)Dbanie o prawidłowy przepływ informacjiObsługa mediów społecznościowychwystawianie ogłoszeń sprzedażowychOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęWolne weekendyPrzyuczenie do stanowiska pracyStałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuWymagania:Znajomość obsługi komputera·         Znajomość języka francuskiegoWięcej informacji pod numerem telefonu: 531 172 039

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Mielec 30+ kilka dni temu

Zajmujemy się wykonywaniem instalacji PV, pomp ciepła, systemów grzewczych i kompleksowej termomodernizacji oraz procedurą pozyskiwania możliwych dofinansowań.Poszukujemy osoby do pracy biurowej.Obowiązki:pomoc w uzupełnianiu wniosków o dofinansowaniewprowadzanie danych do programówobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejWymagania:znajomość obsługi komputeraznajomość pakietu Officewysoka kultura osobistadobra organizacja pracysumienność i skrupulatnośćProsimy o przesyłanie CV.

Recepcjonista/Recepcjonistka z Obszarem Finansów i Ubezpieczeń
Recepcjonista/Recepcjonistka z Obszarem Finansów i Ubezpieczeń
7200000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki z obszarem finansów i ubezpieczeń, która dołączy do naszego zespołu w nowo powstającym salonie Toyota. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w obszarze obsługi klienta, zarządzania finansowymi aspektami transakcji oraz udzielania informacji na temat ofert ubezpieczeń.Obowiązki:Przyjmowanie klientów i udzielanie informacji dotyczących ofert samochodów nowych, używanych oraz dodatkowych usług.Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, w tym prezentacja ofert finansowania i ubezpieczeń.Przeprowadzanie wywiadów z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb finansowych i ubezpieczeniowych.Przygotowywanie ofert finansowania i ubezpieczeń, omawianie warunków z klientem.Współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi w celu uzyskania najlepszych warunków dla klientów.Obsługa dokumentacji związanej z finansowaniem i ubezpieczeniami.Udzielanie informacji na temat dostępnych programów lojalnościowych, promocji i bonusów finansowych.Monitorowanie terminów płatności i współpraca z klientami w kwestiach finansowych.Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta na recepcji salonu.Współpraca z innymi działami salonu w celu efektywnej realizacji procesów transakcyjnych.Wymagania:Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.Znajomość produktów finansowych i ubezpieczeniowych.Umiejętność obsługi programów finansowych oraz znajomość procedur związanych z finansowaniem zakupu samochodów.Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i budowania relacji z klientami.Znajomość przepisów związanych z finansowaniem i ubezpieczeniami w branży motoryzacyjnej.Dobra organizacja pracy, precyzja i skrupulatność w obszarze dokumentacji.Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanym salonie samochodowym marki Toyota.Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych.Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres recepcja[małpa]toyota-stalowawola.pl lub za pośrednictwem portalu OLX. W temacie wiadomości prosimy wpisać "Recepcjonista z Finansami i Ubezpieczeniami - Toyota" oraz dodanie klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” 

Praca dla osób z niepełnosprawnościami
Praca dla osób z niepełnosprawnościami
795000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM (Mielec/ całe WOJ. PODKARPACKIE)  W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego.  SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia,chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy,aktualnie nie pracujesz,mieszkasz na terenie woj. podkarpackiego. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej  z rekruterem / rekruterką.  Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Aktywny start" współfinansowany jest z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Kierownik ds. logistyki
Kierownik ds. logistyki
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma CONTENUR POLSKA z siedzibą w Mielcu poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku: Kierownik ds. logistyki Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - pracę na I zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, - system benefitów (dofinansowanie Multisport, bony świąteczne, imprezy integracyjne), - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie – wspieramy naszych pracowników w trudnych sytuacjach życiowych (możliwość dofinansowania), - przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole – codziennie prowadzimy rozmowy, z naszymi hiszpańskimi kolegami z zakładu w Getafe, - możliwość rozwoju zawodowego – dla pracowników, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe organizujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - obsługa systemu MRP, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - nadzór i zarządzanie magazynem (zapasy i kontrola zapasów, utrzymanie porządku na placu z wyrobem gotowym), - planowanie załadunków i kontraktacja transportu oraz wydawanie dokumentów załadunkowych, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - utrzymywanie i aktualizacja cen w katalogu dostawców, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - udział w przeprowadzaniu miesięcznych inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym, - nadzór nad 4 osobowym zespołem: 2 osoby administracyjne ds. logistyki i 2 operatorów wózka widłowego (jako osoby obsługujące plac do załadunku, rozładunku). Idealny kandydat powinien posiadać: - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny), - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w kontroli stanów magazynowych oraz w zarządzaniu zamówieniami od dostawców) - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - mile widziane doświadczenie w korzystaniu z programów do zarządzania typu ERP, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kierownik Projektu / Inżynier Budowy / Zarządzanie
Kierownik Projektu / Inżynier Budowy / Zarządzanie
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy wykwalifikowane osoby do pracy w firmie budowlanej do obsługi inwestycji na terenie województwa śląskiego. Niezbędne doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu Budowlanego lub Inżyniera Budowy lub Technika Budownictwa. Poszukujemy pracowników zaangażowanych, chętnych do podnoszenia swych kwalifikacji, podejmujących się nowych odpowiedzialnych zadań. Chętnie zatrudnimy mobilne osoby, które potrafią organizować pracę zespołu, rzetelnie ją nadzorować i dotrzymywać terminów. Zapewniamy pracę na pełen etat w biurze w Mielcu. Dodatkowo oferujemy atrakcyjny system prowizyjny i motywacyjny (np.karta Multisport/Luxmed). Wyślij Cv lub zadzwoń do godziny 15:00: tel.: 519 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisko: Specjalista ds. logistyki. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny (3 miesiące), następnie czas określony (1 rok), - praca na I zmianę (od 08.00 do 16.00), - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - system benefitów (bony świąteczne, Multisport), - grupowe ubezpieczenie na życie, - możliwość rozwoju zawodowego, awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym. Idealny kandydat powinien posiadać: - warunek konieczny: znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (B2), - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoba sprzątająca - Mielec
Osoba sprzątająca - Mielec
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma sprzątająca zatrudni Panią do sprzątania na magazynie na obiekcie zakładu Kronospan w Mielcu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00 Wymagania: -dokładność , sumienność -chęć do pracy -mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności Zakres prac: sprzątanie magazynu Praca od czerwca. „Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00, e-mail: clarsystematclarsystem.pl Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem iodatrodo.pl Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.”

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Mielec 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę do pracy w biurze. Poszukujemy pracownika zaangażowanego, chętnego do podnoszenia swych kwalifikacji, podejmującego się nowych odpowiedzialnych zadań. Zapewniamy komfortowe warunki pracy w młodym zespole w Mielcu. Praca na pełen etat.

Dam pracę
Dam pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy PILNIE DO PRACY na stanowisko Pracownik biurowy Księgowa Wynagrodzenie do ustalenia Więcej informacji na e-mail Proszę składać CV

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby chętne do pracy na stanowisku Asystentka Prezesa Pracownik biurowy Menadżerka i kierownik Więcej informacji na e-mail Proszę zostawić CV

Dam pracę
Dam pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy osób do pracy na stanowisku Pracownik biurowy Sekretarka Podksięgowa Księgowa główna Menadżerka Kierowniczka Dajemy samochód sużbowy Więcej informacji na e-mail Proszę składać CV

Dam Pracę
Dam Pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby do pracy na stanowisku: Asystentka, Sekretarka,Pracownik biurowy. Więcej informacji na e-mail Proszę o CV

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy do Pracy osób: Asystentka, Sekretarka Pracownik Biurowy,Szukamy młodych osób. Prosimy składać CV

Praca Biurowa
Praca Biurowa
Mielec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy w biurze na stanowisko: Asystentka, sekretarka,pomoc biurowa, pomoc ksiegowej .Wiecej informacji na e-mail: Proszę o CV.

Specjalista ds. jakości (praca na I zmianę)
Specjalista ds. jakości (praca na I zmianę)
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisku: Specjalista ds. jakości Co oferujemy? • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na czas określony (pełny etat), następnie na czas nieokreślony, • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, • pracę na I zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, • system benefitów (bony świąteczne) • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej – dbamy o zdrowie naszych pracowników i chcemy ułatwiać im dostęp do specjalistów; • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie – wspieramy naszych pracowników w trudnych sytuacjach życiowych; • przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole – codziennie prowadzimy rozmowy z naszymi hiszpańskimi kolegami z zakładu w Getafe, • możliwość rozwoju zawodowego – dla pracowników, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe organizujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Główne cele: • zapewnienie zgodności jakości produktów ze standardami i wymogami klienta, • zapewnianie, że jakość recyklingu i surowców spełnia wewnętrzne standardy, • dbanie o kwestie środowiskowe w zakładzie. Co będzie należało do Twoich zadań? • sprawowanie kontroli jakości produktów w trakcie i na końcu procesu produkcyjnego pod kątem zgodności z wytycznymi klienta, • wyrywkowa kontrola dostaw, • wizyty u dostawców w celu zapewnienia przestrzegania standardów jakości, • raportowanie niezgodności oraz aktywny udział w procesie analizowania przyczyn niezgodności wyrobów, • zarządzanie reklamacjami jakościowymi składanymi u dostawców na szczeblu krajowym i międzynarodowym, • wykonywanie testów niszczących produkowanych wyrobów w oparciu o normę Europejską (EN-840/5), • przeprowadzanie Audytów ISO 9001, 14001, 45001, 50001, • kontrola przyjmowanych surowców i materiałów pochodzących z recyklingu. Badania laboratoryjne (MFI, wilgotność), • zarządzanie niezgodnościami w fabryce, • kontynuacja i prowadzenie działań w celu zwiększenia zużycia materiałów recyklingowych, • kalibracja sprzętu badawczego i/lub weryfikacja wewnętrzna, • propozycje ulepszeń produktów i procesów, • zarządzanie reklamacjami jakościowymi od klientów (analiza, rozwiązanie, plany działań naprawczych – w tym wizyty u klientów), • reprezentowanie firmy przed organami ochrony środowiska oraz sprawdzanie prawidłowej efektywności środowiskowej w zakładzie. Idealny kandydat powinien posiadać: • wykształcenie wyższe, • minimum 2-3 letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej, • znajomość obsługi przyrządów kontrolno-pomiarowych, • biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2/C1, • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, • chęć ciągłego doskonalenia się i rozwoju; • umiejętność samodzielnej pracy oraz efektywnego zarządzania własnym czasem, • umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, • umiejętność rozwiązywania problemów, • prawo jazdy kat. B. Pozostałe wymagania: Dodatkowym atutem będzie znajomość: • procesu wtrysku, • branży tworzyw sztucznych, • zagadnień z zakresu ochrony środowiska. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w dwóch wersjach językowych (polskim i angielskim) za pomocą formularza Lento.pl lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoba sprzątająca MULTIKINO - Mielec
Osoba sprzątająca MULTIKINO - Mielec
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma sprzątająca zatrudni osoby do sprzątania na obiekcie Multikino na galerii Navigator w Mielcu Wymagania: -dokładność, sumienność -mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Oferujemy: - umowę zlecenie - stabilność zatrudnienia - terminowe wynagrodzenie Praca od poniedziałku do niedzieli wg.grafiku w w godz. 6.00-9.00 (rano). Osoba pracuje 5 dni w tygodniu, wg. grafiku Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, sal kinowych, korytarzy, Zainteresowane chętne osoby proszę o kontakt. Praca od zaraz! Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Janickiego 20b. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail iod at rodo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik Gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pełny obowiązek informacyjny jest dostępny na naszej stronie internetowej www.clarsystem.pl

Specjalista ds. księgowości (praca od zaraz)
Specjalista ds. księgowości (praca od zaraz)
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Co oferujemy? - umowę o pracę na czas określony na ok. 5 miesięcy (pełny etat), - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, - pakiet medyczny, - system benefitów (bony świąteczne). Wymagania: - wykształcenie kierunkowe, technikum ekonomiczne i/lub studia o profilu rachunkowym, - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - umiejętność analitycznego myślenia, pozytywne nastawienie, komunikatywność, otwartość, dokładność i systematyczność, - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - znajomość programów komputerowych tj. Excel, mile widziana znajomość JD Edwards. Zakres obowiązków: - samodzielne księgowanie wyciągów bankowych, - wykonywanie przelewów, - kontrola nad rozrachunkami, - przygotowywanie kompensat, - prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - wypełnianie oraz wysyłanie deklaracji INTRASTAT, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych oraz ich archiwizacja, - prowadzenie spraw administracyjnych biura, - okresowe wsparcie działu HR. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento. pl W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

DAM PRACĘ
DAM PRACĘ
Mielec 30+ kilka dni temu

POSZUKUJĘ DO PRACY - ABSOLWENTÓW PRAWA LUB OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM W EGZEKUCJI /WINDYKACJI W KANCELARIACH PRAWNICZYCH.

Pracownik biurowy do firmy transportowej od 35 do 50 lat
Pracownik biurowy do firmy transportowej od 35 do 50 lat
Mielec 30+ kilka dni temu

Witam , poszukuje do naszego zespołu pracowników biurowych sekretarek ,asystentek, pomoc biura do firmy transportowejz czynnym prawo jazdy , obsługą maszyn i obsługą klienta.Praca od zaraz.Bardzo dobre warunki pracy i warunki finansowe ,Pilne!

Pracownik biurowy w firmie transportowej od 25 do 45 lat.
Pracownik biurowy w firmie transportowej od 25 do 45 lat.
Mielec 30+ kilka dni temu

Witam , poszukuje do naszego zespołu pracowników biurowych do firmy transportowej w wieku od 25 do 45 lat z czynnym prawo jazdy , obsługą maszyn i obsługą klienta.Praca od zaraz.Bardzo dobre warunki pracy i warunki finansowe ,Pilne!

Filtr