Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Mielec
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w Mielcu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w Mielcu
600000 zł
nowe Mielec 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Praca księgowa / księgowy
Praca księgowa / księgowy
600000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy księgową/księgowegoMiejsce pracy: ZOOPRIMA, Dąbrowa Tarnowska, ul. Jagiellońska 39AWymagania i zakres czynności:wykształcenie średnie lub wyższe kierunkoweobsługa modułów: kasa/bank, handel (znajomość Comarch Optima będzie atutem)dekretowanie i księgowanie faktur zakupowychksięgowanie wyciągów bankowychprzygotowanie dokumentów do kancelarii podatkowejmile widziana znajomość ewidencji czasu pracy i urlopówsumienność, dokładność oraz terminowe wywiązywanie się z powierzonych zadańOferujemy:stabilną pracę z nastawieniem na stałą, wieloletnią współpracęumowę o pracę – pełen etatmożliwość dodatkowego przeszkoleniapraca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00ubezpieczenie grupowemożliwość skorzystania z „Programu preferencyjnego”, który umożliwia pracownikom nabycie artykułów zoologicznych i paszowych w niższych cenach niż standardowe ceny rynkowe.Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę: Firma Handlowo-Zaopatrzeniowa „CENTRUM PASZOWE”, ul. Jagiellońska 37, 33-200 Dąbrowa Tarnowska na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. 2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę: Firma Handlowo-zaopatrzeniowa „CENRUM PASZOWE”, ul. Jagiellońska 37, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

Specjalistka / Specjalista​ do obsługi klientów indywidualnych
Specjalistka / Specjalista​ do obsługi klientów indywidualnych
790000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

lokalizacja i tryb pracy: Mielec, praca stacjonarnaforma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełen etatzespół / dział: OBD placówka partnerska w tej roli będziesz odpowiadać za:Sprzedaż produktów bankowych dla klientów z obszaru finansowania nieruchomościZnajomość specyfiki zaspakajania potrzeb i budowania relacji klientów OF i BCPozyskiwanie nowych klientów i opieka nad powierzonym portfelem klientówEdukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucjiObsługa kasowo-dysponencka Prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycji rynkowej mBankuRealizowanie planów sprzedażyDbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBankuAktywne pozyskiwanie klientów przez kontakt telefonicznyzaaplikuj, jeśli:Wyższe wykształcenieDoświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych i segmentu małych i średnich firm)Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientówZnajomość produktów i procedur bankowych, Znajomość technik sprzedaży,Świadomość biznesowa (znajomość lokalnego rynku klientów oraz konkurencji, wiedza z zakresu mechanizmów rynkowych i bieżących tendencji)Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientamiMile widziane prawo jazdy kat B oraz znajomość oferty mBankuPożądana komunikatywna znajomość j. angielskiegoTwój rozwój:jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowańwykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmidostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank

Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
320000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

MILLENNIUM partner – to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Oddziały partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo, koncepcji biznesowej oraz sprzedaży produktów Banku. Aplikujesz do doświadczonego partnera z sukcesem prowadzącego od ponad 10 lat placówki partnerskie banku. 
Miejsce pracy: MielecOferujemy:
 -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat 
-premie za sprzedaż produktów bez górnego limitu! (wynagrodzenie + premia od kilku do kilkunastu tysięcy)-często organizujemy konkursy sprzedażowe, które pozwolą zwiększyć Twoje wynagrodzenie;-profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)
-przejrzystą ścieżkę kariery umożliwiającą rozwój zawodowy
-pracę w przyjaznym zespole

-pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 17:00)

Wymagania:
- profesjonalizm
-wykształcenie min. średnie maturalne
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych
-wysokie zdolności komunikacyjne
-nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
-wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
-samodzielność, sumienność, odpowiedzialność

Chęć do pracy i determinacja do bycia najlepszymGłówne zadania:

-sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
-obsługa klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i udział w akcjach marketingowych
-realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
-wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
-odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez OLX.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”

Doradca do spraw ubezpieczeń i kredytów
Doradca do spraw ubezpieczeń i kredytów
Mielec 30+ kilka dni temu

OVB Allfinanz Sp. z o.o. jest wiodącą firmą konsultingową w zakresie usług finansowych w Europie od 1970 roku. Obecnie działamy w 15 krajach Europy i dbamy o ponad 4,13 mln Klientów detalicznych i korporacyjnych. Zatrudnimy osobę poszukującą stałej pracy oraz osoby które chcą dorobić do etatu lub będące na studiach. Dla nas nie jest najważniejsze Twoje perfekcyjnie napisane CV. Przeciwnie, tylko niestandardowe podejście i gotowość przekraczania horyzontów prowadzą do rozwoju. Nie szukamy maszyn, ale prawdziwych ludzi, którzy kierują się w życiu sercem i rozumem, a to co robią, robią z pasją. Dlatego oferujemy bardzo różne możliwości rozwoju zawodowego. Profity: - elastyczny czas pracy, pełny lub niepełny wymiar czasu pracy w branży z przyszłością - wysokie zarobki - bezpłatne szkolenia i dokształcanie na wszystkich etapach kariery zawodowej - wsparcie - aktywność na miejscu w Twoim regionie - bezpłatne licencje do 18 towarzystw ubezpieczeniowych - bezpłatne licencje do wszystkich banków Wymagania: - doświadczenie w pracy z klientem - niekaralność - wykształcenie średnie - chęć rozwoju i poszerzanie swoich kwalifikacji APLIKUJ JUŻ DZIŚ

Filtr