Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Grupa M2C posiada siedziby w 11 krajach na dwóch kontynentach. Działamy od blisko 30 lat. W Polsce świadczymy głównie usługi związane z ochroną obiektów. W związku z dynamicznym rozwojem naszych spółek poszukujemy do zespołu kandydata/-tki do pracy na stanowisko:Recepcjonista/Recepcjonistka z j.niemieckimlokalizacja: PolkowiceGłówne zadania to:· przyjmowanie i rejestrowanie gości,· obsługa kurierów,· obsługa połączeń telefonicznych,· dbanie o dobre relacje z klientem i wysoką jakość świadczonych usług,· obsługa firmowej skrzynki mailowej.Wymagania:· bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, · dobra organizacja pracy własnej,· znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu Office (Excel, Word),· mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,· niekaralność.Oferujemy :· system pracy jednozmianowy pon-pt 8h,· szkolenie i wdrożenie na stanowisko,· możliwość awansu i rozwoju w strukturach Firmy,· umowę zlecenie ze stawką 28zł/h brutto.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.Oferta skierowana jest także do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.Proszę o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Firma realizująca obsługę serwisową specjalistycznych pojazdów transportowych TEAM poszukuje do pracy na stanowisko:SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wymagania:wykształcenie w zakresie: kadry i płace,znajomość przepisów prawa pracy oraz prawa podatkowego,umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,umiejętność obsługi programów kadrowo - płacowych,umiejętność pracy w zespole,komunikatywność,Zakres czynnościKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa: przygotowywanie umów o pracę, zakładanie akt pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tworzenie listy płac, obliczanie wysokości wynagrodzeń, tworzenie kalendarza urlopów, przyjmowanie wniosków urlopowych, współpraca z US i ZUS, współpraca z pozostałymi urzędami w zależności od potrzeb, pilnowanie badań lekarskich, organizacja szkoleń BHP, obsługa PFRON, GUS, przygotowywanie świadectw pracy, archiwizowanie dokumentów.Mile widziane:doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych z obsługą kadrowo - płacową,znajomość obsługi programu ENova365 – moduł kadry i płace,samodzielność,Miejsce wykonywania pracy:Polkowice.Kandydatom oferujemy między innymi:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,ubezpieczenie grupowe,dodatkowe świadczenia: urlopowe, świąteczne,pakiety sportowe Medicover,Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO). W przypadku załączenia zdjęcia prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w procesie rekrutacji.
Firma zarządzająca nieruchomościami poszukuje pracownika na stanowisko starszy administrator nieruchomości Opis stanowiska: Przygotowywanie projektów umów na roboty budowlane, ofert na roboty budowlane, rozliczanie prac budowlanych, zlecanie i odbiór prac budowlanych Dokumentowanie na bieżąco wszelkich działań, awarii, prac naprawczych, przeglądów i protokołów prac budowlanych Dbanie o zapewnienie ciągłej, bezpiecznej, ekonomicznej eksploatacji i sprawności infrastruktury technicznej nieruchomości Współpraca i spotkania z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych utrzymanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali Koordynowanie pracy pogotowia technicznego Wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne mile widziane umiejętność kosztorysowania biegła znajomość obsługi komputera samodzielność i inicjatywa w działaniu komunikatywność samodzielne organizowanie czasu pracy w ramach obowiązujących norm dyspozycyjność wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne prawo jazdy kat. B Oferujemy: przyjazną atmosferę umowę o prace w wymiarze pełnego etatu profesjonalne narzędzia pracy atrakcyjne wynagrodzenie Miejsce pracy: Legnica Dokumenty aplikacyjne proszę składać na adres: @ lub osobiście ul. Gwiezdna 8/221w Legnicy od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIE O ZATRUDNIENIE 1/ administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest CZN Sp. z o.o. . 2/ Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w realizacji procesu rekrutacji oraz praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, na podstawie art. 6 ust.1 pkt c RODO i ustawy z dnia 26.06.174 r. - Kodeks Pracy
OFERTA PRACY Stanowisko: Księgowa wspólnot mieszkaniowych Miejsce pracy: Legnica Zakres obowiązków: Prowadzanie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych, Rozliczanie mediów we Wspólnotach Mieszkaniowych, Księgowanie faktur, wyciągów oraz innych dokumentów księgowych; Współudział w tworzeniu planów gospodarczych, Weryfikacja dokumentacji pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, Współpraca z zarządami budynków i kontrahentami firmy Przygotowywanie dokumentacji kredytowej dla wspólnot mieszkaniowych; Wymagania: Doświadczenie w prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych - mile widziane Wykształcenie minimum średnie Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej; Znajomość przepisów CIT, VAT, PIT, Znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości, Dobra znajomość pakietu MS Office Bardzo dobra organizacja pracy; zaangażowanie i dynamizm w działaniu Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Stabilne zatrudnienie w dobrej lokalizacji; Umowa o pracę ; Niezbędne narzędzia pracy. Prosimy o składanie CV na adres e-mail: @ z dopiskiem praca księgowa Legnica.