Sortowanie:
Znaleziony: 49 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Radom
Pracownik biurowy do firmy transportowej
Pracownik biurowy do firmy transportowej
nowe Radom 10 dni plecy

Firma transportowa położona 5 km od Radomia poszukuje pracownika biurowego. Do głównego zakresu obowiązków należy:weryfikacja i wprowadzanie dokumentów pz oraz faktur kosztowych do programu Subiekt, pilnowanie ważności badań lekarskich pracowników, badań technicznych pojazdów i naczep, obsługa kontaktów telefonicznych oraz korespondencji mailowej, kontaktowanie się z instytucjami zewnętrznymi (Starostwo, Sąd), oraz inne prace administracyjno-biuroweOd przyszłego pracownika oczekujemy przede wszystkim: doświadczenia w pracach biurowych, dobrej organizacji pracy, sumienności i dokładności w wykonywaniu zadań, prawa jazdy kat B.Osoby zainteresowane zapraszam do złożenia CV

Pracownik administracyjno / biurowy - sklepów spożywczych
Pracownik administracyjno / biurowy - sklepów spożywczych
Radom 10 dni plecy

W związku z rozwojem firmy oraz otwarciem kolejnego sklepu poszukujemy osoby do pracy w dziale administracji.Praca w biurze w Radomiu, w godz. 8-16.Do Twoich obowiązków należeć będzie:Praca w programie magazynowym Small Businessmonitorowanie stanów magazynowychsystematyczne analizowanie cen produktuprowadzanie dokumentów zakupowychaktywne poszukiwanie ofertbudowanie oraz utrzymywanie relacji z dostawcamiprowadzenie negocjacji handlowychWymagania:umiejętność prowadzenia negocjacjiumiejętność analitycznego myśleniabardzo dobra znajomość MS Office ( zwłaszcza MS Excel)dokładność, odpowiedzialność oraz rzetelność w realizacji powierzonych zadańchęć rozwoju zawodowego oraz pozytywne podejście do pracywykształcenie wyższe ( mile widziane: marketing, zarządzanie, ekonomia)Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość branży spożywczejznajomość programu magazynowego ( Small business)Oferujemy:dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracębenefity pozapłacowe ( ubezpieczenie grupowe)Proszę o przesłanie CV przez portal OLX, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez OLX oraz umieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”Dołącz do nas

Konsultant ds. Sprzedaży na Infolinii
Konsultant ds. Sprzedaży na Infolinii
Radom 12 dnia plecy

POS Group Sp. z o.o. poszukuje osób do pracy na Infolinii.Jeśli jesteś osobą otwartą, z doświadczeniem w obsłudze klienta lub chcesz rozwijać się w branży sprzedażowej, to ta praca jest dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant ds. Sprzedaży na infolinii w firmie Orange, wiodącym dostawcy usług telekomunikacyjnych w Polsce.Obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci Orange na Infolinii;Profesjonalna obsługa klienta i udzielanie wsparcia w wyborze najlepszych rozwiązań;Wymagania:Komunikatywność i otwartość na Klienta;Odpowiedzialność za powierzone obowiązki;Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem;Oferujemy:Szkolenie wdrożeniowe trwające dwa tygodnie (płatne od pierwszego dnia szkolenia);Umowę o pracę na 3/4 etatu z możliwością pracy na pełen etat;Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 26 zł brutto/h oraz premii miesięcznych (13 zł brutto dodatkowo do każdej przepracowanej godziny przy 100% realizacji celu sprzedażowego - ostateczny wynik zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania);Pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową;Zniżki na produkty i usługi sieci Orange;Dostęp do aplikacji Tutlo do nauki języków obcych;Możliwość udziału w licznych konkursach z nagrodami.Termin rozpoczęcia pracy: 20.05.2024Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Wraz z naszym Klientem dbamy o rozwój swoich pracowników i oferujemy stabilne warunki zatrudnienia. Dołącz do nas i wspólnie twórzmy przyszłość telekomunikacji w Polsce!

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Radom 13 dnia plecy

Firma Schlegel Sp. z o.o. jest szwajcarską rodzinną firmą z branży metalowej, specjalizującą się w obróbce blachy oraz montażu wyposażenia pociągów kolei szybkiej. Od 2017 roku firma działa w Radomiu.Schlegel Sp. z o.o. należy do szwajcarskiej grupy Schlegel Gruppe. Od powstania w roku 1973 jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w zakresie obróbki blachy, nowoczesnych urządzeń produkcyjnych oraz wysoko wykwalifikowanych pracowników.W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby do wsparcia w pracach biurowych na stanowisku: Pracownik Biurowy   Zadania:wsparcie działu logistyki w organizacji transportów i wystawianiu dokumentów transportowych i sprzedażowychwsparcie kadr i księgowości w pracach biurowychogólna obsługa administracyjna i organizacyjna biuraobsługa poczty wychodzącej/przychodzącejOczekujemy:wykształcenie wyższedoświadczenie w administracjidobra znajomość programów pakietu Officedokładność, sumiennośćznajomość j. angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutemOferujemy:stałą umowę o pracęatrakcyjne warunki zatrudnieniaprzyjazną atmosferę w pracymożliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z zawartą klauzulą:„Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust 1 pkt 1. ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 28.06.2016 r. poz. 922) wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Schlegel Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zostałam/-em poinformowana/-y o prawie wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz o przechowywaniu tych danych w wyżej wymienionym celu. Zostałam/-em poinformowana/-y, że Administratorem Danych jest Schlegel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Tarnobrzeskiej 8, 26-600 Radom” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Kierownik ds. Zarządzania Wywozem Nieczystości Stałych
Kierownik ds. Zarządzania Wywozem Nieczystości Stałych
Radom 13 dnia plecy

KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA WYWOZEM NIECZYSTOŚCI STAŁYCHPrzedsiębiorstwo Interbud Sp. z o.o. z Radomia zatrudni Kierownika ds. Zarządzania Wywozem Nieczystości StałychWymagania:- mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku oraz wiedza z branży wywozu nieczystości;- dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, sumienność,  odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej;- dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel;- prawo jazdy kat. B;- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe. Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;- zatrudnienie na terenie Radomia i okolicznych gmin;- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności. Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem serwisu OLX lub o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8 - 14 pod numerem telefonu 606 612 963. Nie odpisujemy na SMS.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PPUH Interbud Sp. z o.o. ul. Limanowskiego 154, 26-600 Radom, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”

Asystent ds. zarządzania pracownikami produkcyjnymi
Asystent ds. zarządzania pracownikami produkcyjnymi
Radom 14 dnia plecy

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.Dla naszego klienta KPS FOOD Sp. z.o.o. w Radomiudużego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się zakładu drobiarskiego zajmującego się zautomatyzowanym ubojem, rozbiorem i konfekcjonowaniem mięsa z kurczaka, spełniającego najwyższe standardy higieniczno-sanitarne i normy bezpieczeństwa, dostarczającego mięso do markowych klientów na całym świecie poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent ds. zarządzania pracownikamiKobieta/MężczyznaMiejsce pracy: 26-600 Radom, ul. Energetyków 49Umowa o pracę.                                                                                                      Pełny etat.Zadania:tworzenie grafików pracy na liniach produkcyjnych i działach operacyjnych zakładu pracy (linie uboju i rozbioru mięsa drobiowego, dział pakowania i konfekcjonowania, magazyn, social itp.)informowanie zewnętrznych dostawców usług pracy o przewidywanym zapotrzebowaniu na pracowników – w horyzoncie średnioterminowym (z wyprzedzeniem kilku tygodni) i krótkoterminowym (codziennie)współpraca z Działem Zarządzania Produkcją oraz Działem Technologii w celu zapewnienia optymalnej ilości pracowników na poszczególnych stanowiskach pracyukładanie harmonogramów pracy linii produkcyjnych z uwzględnieniem przewidywanych nieobecności oraz zastępstwwspółpraca z koordynatorami grup pracownikówkoordynowanie codziennych obsad linii produkcyjnych – wejść i zejść ze stanowisk pracy, przestrzegania zasad pracy na stanowiskach pracykontrolowanie wykonania założeń technologicznych w zakresie wielkości obsady na stanowiskach pracykoordynowanie obiegu dokumentów – sporządzanie list obecności, weryfikowanie zapisów pod kątem ich zgodności ze stanem faktycznym, kompletności i spójnościzapewnienie przeprowadzania szkoleń wstępnych dla nowych pracowników zgodnie ze standardami zakładu pracywsparcie Działu Planowaniasporządzanie raportów Wymagania :książeczka sanitarno-epidemiologicznagotowość do pracy zmianowej: I zmiana: 3:30-11:30;  II zmiana 14:00-22:00gotowość do pracy w środowisku wielonarodowościowymgotowość do pracy w zakładzie mięsnym z zachowaniem zasad reżimu higieniczno-sanitarnego (białe ubranie robocze wierzchnie, obuwie, czepek)obsługa komputera w zakresie programów Excel, Outlook, Wordmile widziana znajomość języka obcego (np. angielski, hiszpański, ukraiński, gruziński)pro aktywność, dynamika w działaniukomunikatywnośćterminowość w wykonywaniu zadańodpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanieotwartość na nowe wyzwania Oferujemy:możliwość nauki i zdobywania nowych kompetencji w doświadczonym i przyjaznym zespoleszkolenie wstępne i przyuczenie do samodzielnej pracystabilność zatrudnienia w dużej i dynamicznie rozwijającej się nowoczesnej firmieterminowe wynagrodzeniepremie uzależnione od efektów pracycodzienne posiłki na stołówce pracowniczej (obiad, kawa, herbata)okazjonalne świadczenia socjalneodzież robocząnarzędzia pracy (komputer, telefon, krótkofalówka)parkinglekcje języka angielskiego i/lub niemieckiego stacjonarne lub zdalneubezpieczenie grupowe na życieCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24.Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą).Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie danych w kolejnych rekrutacjach. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani pozostaną w tym celu w systemie. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane w celu przyszłych rekrutacji nie dłużej niż jeden rok od momentu wyrażenia zgody. Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie swoich danych w kolejnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Technolog Obróbki Skrawaniem / Programista CAM - LBS manufacturing
Technolog Obróbki Skrawaniem / Programista CAM - LBS manufacturing
Radom 14 dnia plecy

LBS manufacturing jest zakładem mechanicznym zajmującym się produkcją precyzyjnych elementów na maszynach CNC. Dostarczamy produkty do zaawansowanych branż takich jak lotnictwo, branża podwodna, wojskowa, branża maszyn i urządzeń i inne.W związku z dynamicznym rozwojem szukamy osoby na stanowisko Technolog Obróbki Skrawaniem / Programista CAM.Dołącz do zespołu doświadczonych specjalistów, którzy podejmują się najtrudniejszych realizacji w branży CNC. Technolog Obróbki Skrawaniem / Programista CAM·        Wykonywanie programów obróbczych dla frezarek 3,4 i 5 osiowych (Hermle, DMG, Fanuc) przy użyciu NX CAM·        Projektowanie oprzyrządowania·        Nadzór nad uruchomieniem·        Dobór narzędzi i parametrów procesu·        Zamawianie narzędzi specjalnych·        Optymalizacja procesów pod względem produktywności·        Analiza brakowości·        Znajomość rysunku technicznegoWymagania: ·        Min. 2 lata doświadczenia w pracy jako Technolog Obróbki Skrawaniem·        Znajomość programów CAM (mile widziane NX CAM)·        Znajomość różnych strategii obróbki oraz ich wad i zalet·        Zaangażowanie, chęć rozwoju osobistego·        Umiejętność pracy w zespole·        Reszty nauczysz się u nas! Oferujemy: ·        Ciekawe projekty dla zaawansowanych branż·        Atrakcyjne wynagrodzenie·        Ubezpieczenie pracownicze·        Szkolenie zewnętrzne w zakresie CAD/CAM·        Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w młodym zespole·        Praca poniedziałek-piątek w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22)·        Możliwość rozwoju zawodowego·        praca na terenie RadomiaZapraszamy do rekrutacji !!!

Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży
Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży
Radom 14 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko Kordynatora ds. Wsparcia Sprzedaży, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie sprawnego przebiegu działań związanych z wsparciem sprzedaży. Główne obowiązki to:- Zapewnienie bieżącej produkcji materiałów marketingowych.- Dystrybucja i pakowanie ulotek zgodnie z wytycznymi.- Rekrutacja i rozliczanie zespołu ds. pakowania materiałów reklamowych.- Bieżąca komunikacja i współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży.- Współpraca z drukarniami w zakresie zamawiania, odbierania i nadzorowania jakości wydruku materiałów marketingowych.Wymagania:- Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności.- Preferowany status studenta.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.- Przyjazne środowisko pracy.APLIKUJ JUŻ TERAZ! Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do GreenMax Sp. z o.o. z siedzibą w: Twarda 18, 00-105 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę.

Recepcjonista/ka w BMW ZK Motors Radom
Recepcjonista/ka w BMW ZK Motors Radom
Radom 14 dnia plecy

W związku z dynamicznym rozwojem dealerstwa BMW ZK Motors do Oddziału w Radomiu poszukujemy pracownika na stanowisko:RECEPCJONISTA/KADO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:Sumienna obsługa telefonów przychodzącychWprowadzenie Klientów w nowości związane z cyfryzacją obsługiBezpośredni i telefoniczny kontakt z KlientemWprowadzanie danych do programu informatycznegoRealizacja zalecanych procesów zgodnie ze standardami marki BMWOkreślenie celu wizyty Klienta oraz skierowanie go do odpowiedniego Działu lub DoradcyDbanie o współpracę pomiędzy oddziałami BMW ZK MotorsReprezentowanie Dealera podczas eventów firmowychOCZEKUJEMY OD CIEBIE:Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnejWykształcenia min. średniegoUmiejętności obsługi komputera w zakresie MS OfficeWysokiej kultury osobistejRozwiniętych zdolności komunikacyjnychSkutecznej organizacji pracy, planowania zadań oraz ustalania priorytetówZnajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widzianaPO OBJĘCIU STANOWISKA OTRZYMASZ:Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPakiet szkoleńMożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy.Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Przekazując zgłoszenie rekrutacyjne do Playada Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Playada Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem mailowymTwoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania procesu rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy od zakończenia rekrutacji.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem mailowym lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod nr telefonu: 79*****79.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń
Radom 17 dni plecy

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń – umowa o pracęFirma Tyflokom poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi zleceńObowiązki:·         Analiza rynku usług szkoleniowych i doradczych oraz kreowanie nowych produktów, szkoleń i usług,·         Kreowanie i realizacja nowych strategii sprzedaży,·         Obsługa administracyjna i merytoryczna Bazy Usług Rozwojowych,·         Wyszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych na usługi szkoleniowe i doradcze oraz opracowywanie ofert na ich realizację,·         Koordynacja i współpraca przy realizacji usług szkoleniowych, doradczych i innych (w tym w miejscu ich realizacji),·         Przygotowywanie umów i rozliczeń pracy trenerów,·         Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji z realizacji usług,·         Archiwizacja dokumentów z realizacji usług (w wersji elektronicznej i w oryginalnej),·         Przygotowywanie raportów i zestawień z realizacji usług,·         Współpraca przy pisaniu i realizacji projektów dofinansowanych ze środków krajowych i unijnych,·         Realizacja zakupów związanych z obsługą szkoleń i biura,·         Asystowanie pracownikom z niepełnosprawnością narządu wzroku (niewidomym) w trakcie podróży służbowych i wykonywaniu bieżących prac biurowych,·         Współpraca i wykonywanie innych czynności związanych z działalnością Firmy.Wymagania:·         Wykształcenie wyższe,·         Znajomość trybów i zasad realizacji zamówień publicznych,·         Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,·         Biegła obsługa komputera i programów biurowych (MS Word i MS Excel) (umiejętności będą weryfikowane w trakcie procesu rekrutacji),·         Umiejętność korzystania z narzędzi Google (dysk, kalendarz, formularze),·         Umiejętność korzystania z narzędzi do zdalnej komunikacji (Zoom, MS Teams, Google Meet),·         Samodzielność i kreatywność,·         Dobra organizacja pracy,·         Mobilność i dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach służbowych na terenie Polski,·         Dodatkowy atut: prawo jazdy kategorii B.Oferujemy:·         Umowę o pracę,·         Kartę MultiSport,·         Możliwość udziału w szkoleniach,·         Rozwój osobisty i nabywanie nowych kompetencji zawodowych.

Asystent/-ka Project Managera
Asystent/-ka Project Managera
Radom 17 dni plecy

Twój zakres obowiązków·         Pomoc w prowadzeniu projektów dla klientów indywidualnych z zakresu produkcji czapek oraz szalików pod ich marki własne;·         rozpoczynanie i zamykanie projektów razem z Project Managerem;·         asystowanie w zarządzaniu projektem w całym okresie trwania tj. kontakt z dostawcami/ zamawianie komponentów/ kontakt z klientem;·         planowanie produkcji prototypów;·         monitorowanie projektu na bieżąco – ciągły kontakt z innymi działami;·         kontrolowanie jakości;·         zarządzanie zmianami projektu, jeśli to konieczne;·         utrzymywanie dokumentacji projektu;·         usuwanie przeszkód, rozwiązywanie problemów;·         utrzymywanie relacji i komunikowanie się z klientem polskim oraz zagranicznym;·         rekomendowanie rozwiązań;·         raportowanie postępów. Nasze wymagania:·         Język angielski - poziom zaawansowany (bieżący kontakt z klientem zagranicznym); - WARUNEK KONIECZNY·         umiejętności komunikacyjne;·         silna osobowość;·         samodzielność;·         pro aktywność;·         asertywność;·         dobra organizacja pracy;·         poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;·         rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia;·         dobra znajomość matematyki.Do wybranych kandydatów zadzwonimy i pierwszym etapem rekrutacji będzie rozmowa po angielsku. 

Pracownik do działu obsługi klienta w wypożyczalni aut w Radomiu
Pracownik do działu obsługi klienta w wypożyczalni aut w Radomiu
Radom 18 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika do działu obsługi klienta w naszej wypożyczalni aut – Power Rent. Oferujemy:-Praca w przyjaznej atmosferze. Nasi pracownicy to nie tylko koleżanki i koledzy z pracy, ale także zgrany zespół, który dba o wspólną atmosferę.-Nowoczesne biuro wyposażone w najnowsze technologie gwarantuje komfort i wygodę w codziennej pracy. Zapewniamy dostęp do zaawansowanych narzędzi, ułatwiających efektywną obsługę naszej wypożyczalni samochodów dostawczych.-Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę daje pewność i stabilność finansową.-Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za zaangażowanie, które są adekwatne do osiągniętych wyników i wkładu w rozwój naszej firmy.Zapraszamy do naszego zespołu! Praca u nas to nie tylko wyzwanie zawodowe, ale także szansa na tworzenie długotrwałych relacji i zdobycie cennego doświadczenia w branży wypożyczalni samochodów dostawczych. Oczekiwania wobec kandydatów na stanowisko:-czynne prawo jazdy kategorii B-dyspozycyjność i komunikatywność-znajomość branży motoryzacyjnej (będzie bardzo dużym atutem)-nienaganna aparycja oraz wysoka kultura osobista-Umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym - z łatwością poruszasz się po różnych aplikacjach biurowych, takich jak MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz potrafisz szybko przyswajać nowe programy-Skrupulatność i dokładność-chęci do pracy Zakres obowiązków:-Obsługa klientów wypożyczalni - zapewnienie profesjonalnego i przyjaznego podejścia do każdego klienta, udzielanie informacji o dostępnych pojazdach i cenach, oraz doradzanie w wyborze odpowiedniego samochodu osobowego bądź dostawczego.-Przyjmowanie i wydawanie samochodów - dbanie o sprawny i bezproblemowy proces wypożyczenia oraz zwrotu pojazdów, weryfikacja stanu technicznego, ewentualnych uszkodzeń oraz czystości samochodów.-przygotowywanie samochodów do najmu-Obsługa dokumentacji - dokładne wypełnianie umów wynajmu oraz prowadzenie ewidencji wypożyczeń w programie komputerowym-Monitorowanie stanu technicznego floty - zgłaszanie ewentualnych usterek czy potrzeby konserwacji pojazdów, prowadzenie dokumentacji serwisowej aut-Współpraca z zespołem - efektywna komunikacja z innymi członkami zespołu, zapewnienie sprawnego funkcjonowania wypożyczalni. Jeśli czujesz, że spełniasz nasze oczekiwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz krótkim listem motywacyjnym na adres email lub poprzez formularz kontaktowy OLX, z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące stanowiska i procesu rekrutacyjnego.Czekamy na Twoją aplikację do 15.05, po tym terminie rozpoczynamy proces selekcji oraz wybór kandydatów na okres próbny.Do zobaczenia!

pracownik biurowy
pracownik biurowy
Radom 18 dni plecy

Firma budowlana zajmująca się sprzedażą kostki brukowej zatrudni mężczyznę na stanowisku pracownika biurowego. Zakres pracy: praca z klientem, przygotowanie wycen. Wymagania: prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi elektrycznego wózka widłowego, charyzma, kultura osobista, uśmiech na twarzy.

Bibliotekarz - pracownik do biblioteki akademickiej
Bibliotekarz - pracownik do biblioteki akademickiej
Radom 25 dni plecy

Opis oferty pracyUczelnia wyższa w Radomiu zatrudni pracownika biblioteki. Bezwzględnie wymagane wykształcenie: bibliotekoznawstwo lub informacja naukowa. Osoby nie posiadające wykształcenia kierunkowego proszone są o nie wysyłanie CV. CV prosimy o wysłanie na adres: @ lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Fuga Mundi rozpoczyna nowy projekt aktywizacji osób niepełnosprawnych: Kompas Kariery. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy biurowej. CV prosimy przesyłać na adres mailowy.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy Nasza firma prężnie działa w branży odnawialnych źródeł energii. Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy. Praca w godzinach 8-16 (od poniedziałku do piątku) Miejsce pracy : Radom Do zadań zatrudnionej Osoby będzie należeć: - Składanie i obsługa wniosków w programie Czyste Powietrze, - Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych, - Prowadzenie terminarza działu, - Wsparcie doradców podczas obsługi klienta, - Dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: - rzeczywiste chęci do pracy, - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja czasu pracy, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera Oferujemy: - umowa zlecenie (po 3 m-cach możliwość zaoferowania umowy o pracę), - niezbędne narzędzia pracy - szkolenia przygotowujące do objęcia stanowiska oraz rozwijające umiejętności. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Brukarz z doswiadczeniem
Brukarz z doswiadczeniem
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Brukarzy, Pomocnikow Budowlanych (na okres nieograniczony)Praca Stala z umowa niemiecka i wszystkimi swiadczeniami. Praca od Po-So srednio 8,5 godz. Miejsce pracy Ingolstadt i w okregu do 100 km Zakres pracy to przygotowywanie podloza pod kostke Brukowa wykladanie jej docinanie kostki wykladanie kraweznikow itd. Wymagania: Prawojazdy, Mala znajomosc jezyka Niemieckiego BEZ NALOGOW ! Prosimy Przesylac CV wraz ze ZDJECIEM !!!

Pracownik przy obiegu dokumentów
Pracownik przy obiegu dokumentów
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Poszukujemy osoby do pracy przy obiegu dokumentów. Praca w Radomiu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, możliwość odbycia stażu, dogodne warunki pracy. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego 739 - pokaż numer telefonu - . Udział w rekrutacji w ramach projektu "Razem możemy więcej", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Fuga Mundi otwiera rekrutację dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Mile widziane: status studenta ostatniego roku bądź absolwent studiów. Rekrutacja w ramach projektu Kompas Kariery współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zatrudnię pracownika ds. rekrutacji na uczelni wyższej
Zatrudnię pracownika ds. rekrutacji na uczelni wyższej
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEuropejska Uczelnia Społeczno-Techniczna EUST w Radomiu zatrudni pracownika ds. rekrutacji. Opis stanowiska pracy: - obsługa bieżąca i telefoniczna aktualnych i potencjalnych Studentów, - współpraca z kadrą naukowo - dydaktyczną, - rekrutacja na studia wyższe i podyplomowe, Wymagania: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w sprzedaży, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - wysoka kultura osobista, - umiejętność pracy w zespole, Prosimy CV kierować na adres mail @ lub za pośrednictwem portalu Lento.pl Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik Biurowy z Orzeczeniem
Pracownik Biurowy z Orzeczeniem
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Fuga Mundi otwiera rekrutację dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Mile widziane: status studenta ostatniego roku bądź absolwent studiów. Rekrutacja w ramach projektu Kompas Kariery współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zatrudnię pracownika biblioteki akademickiej
Zatrudnię pracownika biblioteki akademickiej
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUczelnia wyższa w Radomiu zatrudni pracownika biblioteki. Wymagane wykształcenie: bibliotekoznawstwo lub informacja naukowa. CV prosimy o wysłanie na adres: @ lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Firma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni pracownika na stanow
Firma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni pracownika na stanow
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy Firma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni pracownika na stanowisko Pracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy. Wymagania: - umiejętność płynnego poruszania się w Internecie i Mediach Społecznościowych, - łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych kontaktów, - znajomości fotografii cyfrowej i mobilnej, - aktywnego zainteresowania tematyką marketingu, - chęci uczenia się i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, - umiejętności kreatywnych, - odporności na pracę pod presją czasu, - dobrej organizacji pracy, - znajomości Pakietu Office i podstawowych klientów pocztowych, - znajomości Google Workspace, - dyspozycyjności 5 dni w tygodniu, - wysokiej kultury osobistej w miejscu pracy, - prawa jazdy kat. B, - znajomość programów Canva, Adobe Crative Cloud, - umiejętność poruszania się po WordPress będzie dodatkowym atutem, - wykształcenie: najważniejsze dla nas są Twoje pasja, zaangażowanie i umiejętności, a jeśli masz za sobą ciekawy kurs, pochwal się certyfikatem :) - pozytywnej energii! Zadania: - wsparcie przy realizacji założeń i planów reklamowych Biura Marketingu, - organizacja eventów, - przygotowywanie i opracowywanie projektów pomniejszych materiałów reklamowych, - proponowanie nowych rozwiązań z zakresu reklamy, - współpraca ze wszystkimi biurami Firmy, - wsparcie w pracy zespołu rekrutacyjnego, sekretariatu, - inne działania wspierające pracę Działu Marketingu i Firmy. Oferujemy: - pracę blisko centrum Radomia, - liczne możliwości rozwoju zawodowego, - pracę w zaangażowanym i dynamicznym zespole, - wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności, - umowę o pracę po okresie próbnym. Uwaga: jeśli posiadasz wymagane umiejętności, lecz nie masz doświadczenia zawodowego, nie martw się - wyślij do nas swoje zgłoszenie, a my pomożemy Ci się wdrożyć. CV prosimy o wysłanie na adres: @ lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Poszukujemy absolwenta studiów licencjackich/magisterskich do pięciu lat po ukończeniu szkoły wyższej na stanowisko pomocnik administracyjno-biurowy. Praca w Radomiu, Zatrudnienie w oparciu o umowę stażową 3 miesięczną lub umowę o pracę na pełny etat. Wymagana znajomość MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, praca z klientem. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego 739 - pokaż numer telefonu - . Udział w rekrutacji w ramach projektu "Start kariery", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

poszukiwany pracownik
poszukiwany pracownik
Radom 30+ kilka dni temu

Radomskie Tekstylia Przemysłowe od 2004 roku zajmują się szyciem worków i pokrowców na wózki pralnicze, do pralni przemysłowych. Jesteśmy specjalistami w tej branży, a nasze produkty znane są w całej Europie.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka/Asystent Pani PrezesKogo szukamy?Poszukujemy niezwykłej jednostki, która będzie w stanie wesprzeć naszą inspirującą i ambitną Panią Prezes w codziennej pracy. To stanowisko to prawdziwe wyzwanie dla osoby, która pragnie się rozwijać, a jednocześnie chce odgrywać kluczową rolę w strategii marketingowej firmy.Jeśli jesteś osobą, której umysł pracuje na wielu poziomach, która potrafi zarówno myśleć analitycznie, jak i kreatywnie, to właśnie Ciebie szukamy! Zdolność do wielozadaniowości oraz doskonałe umiejętności organizacyjne są tutaj nieodzowne. Potrzebujemy kogoś, kto spogląda na świat z różnych perspektyw i potrafi znaleźć oryginalne rozwiązania.Twoje zadania będą obejmować takie obszary jak zarządzanie kalendarzem Pani Prezes, organizacja spotkań i podróży służbowych, a także komunikacja zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Ponadto, oczekujemy od Ciebie aktywnego udziału w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych naszej firmy.To, czego oczekujemy od Ciebie, to elastyczność w podejściu do pracy, gotowość do szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności oraz zdolność do zaadaptowania się do dynamicznego środowiska biznesowego. Nasza firma szybko się rozwija, a my potrzebujemy osoby, która będzie w stanie towarzyszyć nam w tej podróży.Idealny kandydat powinien posiadać silne umiejętności interpersonalne, aby nawiązywać i podtrzymywać relacje z różnymi interesariuszami. Umiejętność pracy w zespole, elastyczność i komunikatywność są tutaj kluczowe. Dodatkowo, doświadczenie w obszarze marketingu lub pokrewnej dziedzinie będzie dużym atutem. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. Nasza firma oferuje Ci nie tylko inspirującą atmosferę pracy i możliwości rozwoju zawodowego, ale także uczestnictwo w niezwykłych projektach. Będziesz miała/miał okazję współpracować z profesjonalistami z różnych branż oraz dawać swoje unikalne spojrzenie na tworzenie strategii marketingowych.Jeśli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą, aby dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym. Nie zapomnij również napisać, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealną kandydatką/idealnym kandydatem na to stanowisko.Jesteśmy pewni, że to ogłoszenie przyciągnie uwagę ambitnych i utalentowanych osób, które chcą wziąć udział w fascynującej podróży naszej firmy. Nie czekaj dłużej - dołącz do nas już dziś!Co oferujemy?• Umowa o pracę• Szkolenie, wdrożenie i wsparcieKlauzula RODO:Administratorem Twoich danych jest firma Radomskie Tekstylia Przemysłowe z siedzibą w Radomiu, ul. Chorzowska 17, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod numerem NIP: 79***120, REGON: 292888128. W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych wyznaczony został punkt kontaktowy w postaci adresu e-mail: info(małpa)rtp-radom.eu. Kontakt we wskazanych sprawach możliwy jest także w postaci tradycyjnej korespondencji na adres administratora z dopiskiem: „Ochrona Danych Osobowych” oraz osobiście pod adresem Chorzowska 17, 26-600 Radom.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.Podanie przez Ciebie danych osobowych jest w pełni dobrowolne. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożliwością pełnego wykonania zobowiązań, przyjętych przez Radomskie Tekstylia Przemysłowe w ramach zawieranych z Tobą umów.

Zatrudnię pracownika dziekanatu na uczelni wyższej
Zatrudnię pracownika dziekanatu na uczelni wyższej
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEuropejska Uczelnia Społeczno-Techniczna EUST w Radomiu zatrudni pracownika Dziekanatu. Opis stanowiska pracy: - obsługa bieżąca i telefoniczna aktualnych i potencjalnych Studentów, -obsługa spraw związanych z tokiem studiów oraz prowadzeniem dokumentacji przebiegu studiów, - obsługa administracyjna i organizacyjna pracy dziekanatu, - współpraca z kadrą naukowo - dydaktyczną, - rekrutacja na studia wyższe i podyplomowe, - archiwizacja dokumentów. Wymagania: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w sprzedaży, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - wysoka kultura osobista, - umiejętność pracy w zespole, Prosimy CV kierować na adres mail @ lub za pośrednictwem portalu Lento.pl

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Radom 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie o pracę: Doradca Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży stylizacji paznokci. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta / Specjalisty ds. Sprzedaży, która będzie wspierać nasz zespół w codziennych zadaniach. Jeżeli jesteś osobą komunikatywną, zaangażowaną i lubisz kontakt z ludźmi, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: • Kompleksowe doradztwo i sprzedaż produktów stacjonarnie. • Obsługa i realizacja zamówień elektronicznych. • Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami. • Proponowanie i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedażowe sklepu. • Dbałość o czystość miejsca pracy. • Wsparcie zespołu w bieżących projektach oraz realizacja innych prac logistycznych i biurowych. • Kontakty z klientami stacjonarnie i telefonicznie. Wymagania: • Czynne prawo jazdy kat. B. • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. • Dobra organizacja pracy własnej. • Wysoka kultura osobista. • Samodzielność i komunikatywność. • Zaangażowanie i chęć do rozwoju. • Umiejętność pracy w zespole. • Wykształcenie wyższe. • Zainteresowanie branżą stylizacji paznokci oraz Social Media będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie na pełen etat. • Możliwość rozwoju i realnego wpływu na działania firmy. • Pracę w godzinach 8-16 lub 9-17. Jeżeli jesteś zainteresowany/a i spełniasz powyższe wymagania, nie zwlekaj! Wyślij swoje CV i list motywacyjny. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami w inspirującym środowisku. Czekamy na Twoją aplikację!

Obsługa klienta/sekretariatu
Obsługa klienta/sekretariatu
Radom 30+ kilka dni temu

Jesteś osobą z pozytywnym nastawieniem do życia? Lubisz pracę z ludźmi? Szukasz dodatkowego zajęcia, a może jesteś studentem i chcesz się sprawdzić w swojej pierwszej pracy? To ogłoszenie może Cię zainteresować.Poszukujemy osoby do naszego zespołu Energy szkoły językowej w placówce w Radomiu (Południe)Stawiamy na pozytywną atmosferę w pracy.Szukamy osoby do sekretariatu/recepcji naszej szkoły. Praca popołudniami od poniedziałku od piątku od 14/15.00 do 18.00/18.30 do czerwca tego roku.Możliwość podjęcia współpracy na dłużej i z większym wymiarem godzin od sierpnia/września.Jeśli poszukujesz pracy popołudniowej, lubisz pracę z ludźmi, jesteś dokładny i sumienny, a jednocześnie potrafisz pracować z komputerem, prześlij do nas swoje CVDo Twoich obowiązków należeć będzie:Kontakt z klientemPrezentacja kursów klientomZapisy na zajęciaDbałość o poprawne działanie szkołyKontakt z pracownikami szkołyProwadzenie dokumentacji szkolnejSporządzanie umówWymagania:wykształcenie wyższe lub w trakcie studiówdyspozycyjność w godzinach podanych w ogłoszeniuzaangażowanie i sumiennośćZapewniamy pracę w miłej atmosferze w stabilnej firmie, z możliwością rozwoju. Wsparcie w czasie pracy. Na samym początku wszystko Ci wyjaśnimy i wdrożymy w nasze systemy. Umowa zlecenie. Wybranych kandydatów zaprosimy na dzień próbny.

Menadżer / Kadra kierownicza / Specjalista ds. Floty
Menadżer / Kadra kierownicza / Specjalista ds. Floty
Radom 30+ kilka dni temu

Firma EG Group ogłasza nabór na nowe stanowisko w naszym zespole zarządzającym. Jesteśmy dynamiczną, siedmioosobową grupą, aktywnie działającą w różnorodnych sektorach rynku. Przedstawiamy naszą drugą ofertę pracy, ponieważ mimo licznych zgłoszeń podczas pierwszej rekrutacji, wciąż poszukujemy idealnego kandydata. Wierzymy, że aktualna propozycja bardziej precyzyjnie określa profil osoby, której szukamy do dołączenia do naszego zespołu. Dla nas nie Twoje CV jest najważniejsze, ale to, kim jesteś jako osoba. Szukamy kogoś, dla kogo praca jest nie tylko zawodem, ale prawdziwą pasją i sposobem na życie. Kogoś, kto pragnie się rozwijać, wyznaczać nowe kierunki i pracować z zaangażowaniem w zespole.Czy to Ty?Poszukujemy osoby, która jest:Bardzo ambitna: masz wielkie cele i dążysz do ich realizacji.Samodzielna: potrafisz pracować efektywnie bez ciągłego nadzoru.Kreatywna: Twoja głowa jest pełna innowacyjnych pomysłów.Otwarta i charakterna: masz silną osobowość i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania.Pozytywna i pełna energii: Twój entuzjazm i energia są zaraźliwe.Wytrwała, dążąca do celu nawet przez bardzo długi czas.Jeśli widzisz siebie w tych słowach, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!Działamy w branżach:KosmetycznejInternetowej/ GamingowejE-commerceOdnawialnych źródeł energiiTransportowej...i to właśnie do transportowej poszukujemy wsparcia. Obowiązki (podstawowe):Rekrutacja nowych pracowników na auta flotoweTworzenie cotygodniowych grafikówNadzór nad podległą flotą samochodową i kierowcamiWeryfikacja i optymalizacja kosztów związanych z utrzymaniem flotyWspółpraca firmami, ubezpieczycielami, dealerami i serwisamiMonitorowanie zużycia paliwa i rozliczanie pracownikówWsparcie pracowników w bieżących sprawachNadzorowanie spraw serwisowych i szkód komunikacyjnychOpieka nad samochodamiwiele innychCo oferujemy:Dowolna i elastyczna forma zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie, własna działalność gospodarcza)Atrakcyjne wynagrodzenie i system prowizyjny włącznie z % a nawet udziałami w firmie. Twój zarobek to nasz zarobek i odwrotnie. Pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycjąPrzyjazną atmosferę i warunki pracyMożliwość rozwoju. Firma stanowi zbiór spółek z różnych branż oraz start-up'ów.

Asystentka/Asystent działu handlowego
Asystentka/Asystent działu handlowego
Radom 30+ kilka dni temu

Firma VINVE GROUP Sp. z o.o. działa w branży handlowej od 2018 roku. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów oraz usług skierowanych dla branży transportowej oraz rolniczej. Działamy również w branży spożywczej oferując soki, zioła oraz suplementy diety. Sprzedajemy produkty pod własną marką jak również produkty takich firm jak m.in.: Orlen, Lotos, Grupa Azoty, Kingspan, Swimer, JFC i wiele innych. Ponadto oferujemy sprzedaż paliw, płynu AdBlue oraz zbiorników do dystrybucji oraz magazynowania paliw, benzyny, nawozów itp. W naszej ofercie znajdują się również usługi serwisowe oraz systemy do kontroli i zarządzania paliwami.Kogo szukamy?Poszukujemy osoby, która poprzez swoją pracę będzie wspierać dział handlowy. Najlepiej aby była to osoba, która na co dzień pracuje dużo przy komputerze. Idealny kandydat/kandydatka powinien/powinna posiadać „zmysł sprzedażowy” i świetnie posługiwać się Facebookiem oraz Marketplace. Posiadać miłą aparycję i potrafić budować relacje z klientami biznesowymi.Nasza firma działa w kilku branżach równocześnie więc idealnie było by aby taka osoba nie bała się sytuacji gdzie w ciągu dnia ma kilka zupełnie różnych zadań do wykonania.Opis stanowiska:- wspomaganie bieżącej pracy biura i działu handlowego (ścisła współpraca z działem handlowym)- sporządzanie ofert handlowych- nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji handlowej- obsługa zamówień w sklepie internetowym oraz marketplace- współpraca i budowanie długofalowych relacji z dostawcami- budowanie pozytywnych relacji z klientami podczas spotkań biznesowych oraz imprez targowych- wspieranie działu handlowego w pozyskiwaniu nowych klientów- negocjowanie stawek i warunków współpracy z dostawcami- czynny udział w kształtowaniu i realizacji polityki sprzedażowej firmy- bieżąca obsługa profili społecznościowych firmy (Facebook oraz Instagram) Co oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,- szkolenia produktowe oraz technik sprzedaży- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w ramach struktury firmy- przyjazna kultura organizacyjna,- niezbędne narzędzia pracy (komputer , telefon),- miłą atmosferę pracy- praca w biurze zlokalizowanym w centrum miastaCV prosimy o wysyłanie poprzez formularz.

Biuro Rachunkowe Zatrudni  doświadczoną osobę do Działu Kadr i Płac
Biuro Rachunkowe Zatrudni doświadczoną osobę do Działu Kadr i Płac
650000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni osobę do Działu Kadr . Oferujemy elastyczny czas , oraz formę zatrudnienia . Praca od 8 do 16 . Wymagana znajomość programu PŁATNIK . Biuro znajduje się przy Ulicy Zbrowskiego niedaleko urzędu Skarbowego . Blisko przystanek autobusowy .

Koordynator pracowników z angielskim i zakwaterowaniem/ Координатор
Koordynator pracowników z angielskim i zakwaterowaniem/ Координатор
630000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy koordynatora pracowników na zakład drobiarski z zakwaterowaniem. .Miasto: Radom (zakwaterowanie w hostelu w pobliżu pracy)Wymagania:Doświadczenie na stanowisku koordynatora ;Towarzyskość, kompetentna wygłaszana mowa, zarówno w języku angielskim ;Ważne prawo jazdy kategorii B (samochód nie jest wymagany, ale będzie dodatkowym atutem);Dobra znajomość obsługi komputera, pracy z Excelem;Organizacja i odpowiedzialność;Odporność na stres i umiejętność pracy pod napiętymi terminami.Obowiązki:Koordynacja i opieka nad pracownikami obiektu;Rozwiązywanie bieżących problemów w przedsiębiorstwie związanych z pracownikami;Rozliczanie czasu pracy pracowników;Kontakt z menadżerami obiektu, w którym pracują pracownicy;Współpraca z innymi działami firmy;Sporządzanie raportów ze swojej pracy.Co oferujemy:Stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności (podczas rozmowy kwalifikacyjnej);Bezpłatna usługa w sieci prywatnych klinik LuxMed;Bezpłatne otrzymanie karty Benefit Sport;Oficjalne zatrudnienie na podstawie umowy o prace (w przypadku studenta polskiej uczelni lub szkoły policyjnej - oferujemy umowę zlecenia) i terminową płatność;Rozwój profesjonalny;Pracę w przyjaznym zespole._Запрошуємо на роботу координатора на курячий завод з мешканням.Місто: Radom (хостел в 20 метрах від закладу)Вимоги:Досвід роботи на посаді координатора ;Комунікабельність, грамотна мова, обов'язкова комунікативна мінімальна англ мова.Дійсне водійське посвідчення категорії В (наявність автомобіля не обов'язкова, але буде перевагою);Хороші навички роботи з комп'ютером, робота з Excel;Організованість та відповідальність;Стресостійкість та вміння працювати в умовах стислих термінів.Обов'язки:Координація та нагляд за працівниками;Вирішення повсякденних проблем в компанії, пов'язаних з працівниками;Облік робочого часу співробітників;Спілкування з керівниками об'єктів, на яких працюють співробітники;Співпраця з іншими відділами компанії;Звітування про свою роботу.Що ми пропонуємо:Стабільну та цікаву роботу в динамічній компанії;Заробітну плату, адаптовану до Вашого досвіду та навичок (під час співбесіди);Безкоштовне обслуговування в мережі приватних клінік LuxMed;Безкоштовне отримання спортивної картки Benefit Sport;Офіційне працевлаштування на підставі umowy o prace та своєчасну оплату праці;Професійний розвиток;Роботу в дружньому колективі.

Kierownik Produkcji (mięso, wędliny)
Kierownik Produkcji (mięso, wędliny)
389000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.Dla naszego klienta Elmas Krzyżanowski sp. z o.o. z Radomia, firmy z 33 letnia tradycją - masarni posiadającej rozbudowaną sieć sklepów firmowych w Radomiu i regionie, w związku z planowanym dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko:Kierownik Produkcji (mięso, wędliny)Miejsce pracy: Radom ul. Malenicka 81Umowa o pracę                                                                                  Pełny etat .Obowiązki:realizacja planu produkcyjnego zgodnie z oczekiwanymi parametrami technologicznymi, jakościowymi, efektywnościowymi, higieniczno-sanitarnymi i bhpprowadzenie i kontrolowanie procesu produkcyjnegoplanowanie, organizowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu pracowników, zarządzanie zespołemprzeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracownikówplanowanie zużycia surowców w oparciu o plany produkcyjnezgłaszanie zapotrzebowania na surowcekontrola dostaw surowców do produkcji pod kątem jakościkoordynowanie dostępności maszyn – przezbrojeń, mycia, kompletności i sprawnościorganizowanie niezbędnych do produkcji materiałów, surowców, opakowań, maszyn, urządzeń, danych technologicznych, pracownikówzapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracyudoskonalanie procesów produkcyjnych i standardów pracy, współtworzenie procedur i instrukcji pracyścisła współpraca z działem technicznym działem mycia, działem jakości, magazynami, w celu zapewnienia płynności procesu produkcyjnegoWymagania:kilkuletnie doświadczenie w pracy w nadzorze na produkcji w zakładzie mięsnymmile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w mięsnym zakładzie produkcyjnymdobra organizacja pracy i umiejętność planowania pracy własnej oraz podległego zespołuorientacja na cel, proaktywność, umiejętność wprowadzania zmian, generowania pomysłów oraz wdrażania rozwiązań, usprawnieńumiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasugotowość do pracy stacjonarnie w zakładzie przeciętnie 5 dni w tygodniu w systemie zmianowymdobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Outlook, MS Excel)Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się najstarszej masarni w Radomiuwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowegoprzyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracyniezbędne narzędzia pracypracę w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczneniezbędne wyposażenie na stanowisku pracyśrodki ochrony indywidualnejmożliwość awansu i rozwoju zawodowegocodzienne obiady na stołówce pracowniczej w czasie przerwyubezpieczenie grupowe na życieCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24.Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą).Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie danych w kolejnych rekrutacjach. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani pozostaną w tym celu w systemie. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane w celu przyszłych rekrutacji nie dłużej niż jeden rok od momentu wyrażenia zgody. Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie swoich danych w kolejnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Specjalista ds. zamówień publicznych
Specjalista ds. zamówień publicznych
399999 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznychZakres Obowiązków:przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, (gastronomia)weryfikacja dokumentacji z prowadzonych postępowań,udział w pracach komisji przetargowej,ścisła współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie przygotowania postępowań przetargowych.Wymagania:wykształcenie min. średnie,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym aktów wykonawczych, obsługi komputera w tym pakietu MS Office,wysoki poziom umiejętności organizacyjnych, dyspozycyjność, szeroko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia,odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,zdolność szybkiego przyswajania informacji oraz umiejętność jej analizowania i przekazywania,silna motywacja do pracy i samokształcenia,wysoki poziom etyki zawodowejOferujemy:Stałą i perspektywiczną pracęAtrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy oparty na wynikach pracyWykonywanie ciekawych zadań w dynamicznie rozwijającej się firmieNiezbędne narzędzia pracy Nieustanny rozwój i otwarty na nowe pomysły zespół menadżerskiBardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole

Specjalista ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów
575000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy oraz otwarciem nowego sklepu poszukujemy osoby do pracy w dziale marketingu.Zakres obowiązków:aktywne poszukiwanie ofertdokonywanie zakupów towarówmonitorowanie stanów magazynowychsystematyczne analizowanie cen produktubudowanie oraz utrzymywanie relacji z dostawcamiprowadzenie negocjacji handlowychWymagania:umiejętność prowadzenia negocjacjiumiejętność analitycznego myśleniabardzo dobra znajomość MS Office ( zwłaszcza MS Excel)dokładność, odpowiedzialność oraz rzetelność w realizacji powierzonych zadańchęć rozwoju zawodowego oraz pozytywne podejście do pracywykształcenie wyższe ( mile widziane: marketing, zarządzanie, ekonomia)Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość branży spożywczejznajomość programu magazynowego ( Small bussines)Oferujemy:dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracębenefity pozapłacowe ( ubezpieczenie grupowe)Proszę o przesłanie CV przez portal OLX, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez OLX oraz umieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”Dołącz do nas , pracuj z najlepszymi.

Specjalista ds. Zakupów
Specjalista ds. Zakupów
700000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Sovita jest jednym z liderów sprzedaży wyrobów hutniczych na rynku. Stale podnosimy standardy firmy m.in. wdrażając innowacyjne procesy. O naszym rozwoju i pozycji świadczą systematycznie zdobywane nagrody takie jak: Złoty Płatnik czy Gazela Biznesu. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Wybraną osobę szkolimy od podstaw i powoli wdrażamy w nasz system pracy.Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. Zakupów w Firmie SOVITA, będziesz pełnić ważną rolę w naszym zespole. Twój główny zakres obowiązków będzie obejmował:Dokonywanie zakupów towarów.Kontrola stanu magazynu.Prowadzenie negocjacji handlowych.Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami.Sporządzanie raportówWspółpraca z działem handlowym.Wymagania:Ambicja i motywacja do rozwoju zawodowego.Komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel).Organizacja i umiejętność pracy w zespole.Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży handlowej.Pracę w przyjaznym i inspirującym środowisku, gdzie liczą się inicjatywa i kreatywność.Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy, motywujący do osiągania wyznaczonych celów.

Specjalista ds. dokumentacji
Specjalista ds. dokumentacji
450000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Firma handlowo-produkcyjna z branży osłon okiennych poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. dokumentacji. Zakres odpowiedzialności: •    koordynowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej i magazynowej,•    wprowadzanie do systemu dokumentów magazynowych i produkcyjnych,•    przyjmowanie na stan towarów z produkcji oraz dostaw,•    weryfikacja poprawności wprowadzanej dokumentacji,•    zapewnienie zgodności dokumentów z wewnętrznymi procedurami firmy,•    raportowanie wyników i bieżących problemów związanych z dokumentacją,•    współpraca z innymi działami w firmie w zakresie organizacji przyjęć i wydań towarów. Wymagania: •    wykształcenie wyższe,•    znajomość systemu ERP,•    bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office,•    umiejętność analitycznego myślenia,•    dokładność, systematyczność I terminowość. Oferujemy:•    stabilną pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,•    pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00,(Biuro znajduje się przy ulicy Barlickiego 8 w Radomiu),•    wynagrodzenie zasadnicze plus premię,•    szkolenie stanowiskowe,•    niezbędne narzędzia do pracy,•    możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal OLX.Prosimy o zawarcie klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Kierownik Recepcji SPA - Radom
Kierownik Recepcji SPA - Radom
550000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Tao Tao SPA - sieć balijskich salonów SPA prowadzi rekrutację na stanowisko Kierownik recepcji SPA (Supervisor SPA) - Radom.Proponowana stawka: 30,7 PLN / h - 32,20 PLN brutto (w przypadku posiadania statusu studenta jest to stawka netto). Dodatkowo, prowizja od sprzedanych kosmetyków. Szukamy osób z bardzo dobrą dyspozycyjnością do pracy na cały etat - mili widziani studenci zaoczni.lokalizacja: Radom - ul. Adama Mickiewicza 10praca od poniedziałku do piątku (11-21), a także w weekendy (11-21) - wedle ustalonego grafiku.Zakres podstawowych obowiązków:zarządzanie zespołem recepcyjnym,układanie grafików pracy recepcji,czynna praca na recepcji SPA,sporządzanie raportów pracy salonu,monitorowanie zapotrzebowania i składanie zamówień,wystawianie faktur,weryfikowanie stanu czystości salonów,weryfikowanie pracy recepcji i wdrażanie standardów pracy sieci,współpraca z Kierownikiem Regionalnym SPA oraz partnerami biznesowymi firmy,dbanie o jak najwyższy standard obsługi klientów.Nasze wymagania:doświadczenie w pracy na recepcji - minimum 1 rok (warunek konieczny),bardzo dobra dyspozycyjność - status studenta zaocznego (weekendowego) mile widziany (nie jest to warunek konieczny),mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie,umiejętność kierowania zespołem,znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym.Oferujemy:pracę na pełen etat lub 3/4 etatu (min. 150 godzin miesięcznie) według wcześniej ustalonego grafiku;prowizję od sprzedanych kosmetyków;bonusy w przypadku osiągnięcia celów sprzedażowych;atrakcyjne wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin;praca w przyjacielskiej oraz dynamicznie rozwijającej się firmie;możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;umowę zlecenia (w przypadku studentów) lub umowę B2B;pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;zniżki pracownicze;możliwość rozwoju i awansu.Osoby zainteresowane proszę o przysyłanie CV. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Proszę o załączenie w CV zgody na przetwarzanie danych RODO:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji przez THAI THAI SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z postanowieniami.Oświadczam, że zapoznałem/am się z zasadami przetwarzania danych osobowych dostępnymi na stronie internetowej www.taotaospa.pl i akceptuję ich postanowienia. Pozostaję świadomy/a, że mogę w każdej chwili wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych we wskazanym powyżej celu.

Pracownik Biurowy Goliat Security
Pracownik Biurowy Goliat Security
639000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Goliat Security poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku: PRACOWNIK BIUROWYMiejsce pracy: RADOMZakres obowiązków:- Prowadzenie dokumentacji, poczty- Prowadzenie korespondencji mailowej- Prace biuroweWymagania:- Obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel)- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Mile widziany język angielskiOferujemy:- Pół etatu- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- Niezbędne na tym stanowisku narzędzia pracy- Stabilne wynagrodzenie

Recepcjonistka w salonie masażu
Recepcjonistka w salonie masażu
845000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Obowiązki:aktywna obsługa klienta odwiedzającego salonobsługa przychodzących połączeń telefonicznychobsługa firmowego mejlaorganizacja pracy masażystek i dbanie o porządek w salonieprowadzenie firmowej ewidencji Wymagania:komunikatywnośćmiła aparycja i cierpliwośćmin. podstawowy stopień znajomości j. angielskiegomile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuobsługa komputera + podstawy arkusza kalkulacyjnegostatus studenta będzie dodatkowym atutemdyspozycyjność 60-80 h miesięcznie (również w weekendy)

Specjalista działu handlowego
Specjalista działu handlowego
559000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą produkcyjno-handlową z branży odzieżowejOd ponad 30 lat produkujemy odzież zawodową , przede wszystkim medyczną W związku z powstałym wakatem poszukujemy pracownicy do działu handlowego.Zakres obowiązków:obsługa zapytań od klientów firmy,przygotowywanie ofert dla klientów,przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,pozyskiwanie i kontakt z nowymi i dotychczasowymi klientami firmy,bieżąca obsługa zamówień.wystawianie faktur sprzedaży i wprowadzanie faktur kosztowychNasze wymagania:wykształcenie minimum średnie,komunikatywna znajomość języka angielskiego,łatwość w nawiązywaniu kontaktów, otwartość i komunikatywność,dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,budowanie trwałych relacji z klientami.znajomość dokumentacji handlowej, takiej jak faktury, korekty itp.zainteresowanie modą i znajomość jej najnowszych trendów będzie dużym atutem.Oferujemy:pracę w solidnym i zgranym zespole,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz system premiowyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Prosimy również o zawarcie klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia - wyłącznie przez serwis OLX.

Kierownik Sektora  - LEROY MERLIN - Radom
Kierownik Sektora - LEROY MERLIN - Radom
220000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.Jeżeli:masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera;Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany sprzedażowe oraz budżet roczny;bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości w biznesie;stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i sprzedażą;masz wyższe wykształcenie.Będziesz odpowiedzialny za:rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów;budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku;poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów;zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;rozwój kompetencji podległego zespołu.Oferujemy Ci:stabilne zatrudnienie;profesjonalne wdrożenie do pracy;rozbudowany pakiet szkoleń;dużą samodzielność w realizacji zadań;możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;dobrą atmosferę w pracy;świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).KIEROWNIK SEKTORA W SKLEPIE LEROY MERLIN POLSKA ZAPEWNIA REALIZACJĘ CELÓW BIZNESOWYCH. APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

EUST zatrudni pracownika na stanowisko Planisty
EUST zatrudni pracownika na stanowisko Planisty
230000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Europejska Uczelnia Społeczno-Techniczna zatrudni pracownika na stanowisko Planisty   Twój zakres obowiązków:·         Planowanie, organizacja i opracowywanie harmonogramu zajęć dydaktycznych w roku akademickim ·         Przygotowywanie cyklicznych raportów z ilości godzin pracy wykładowców ·         Rozliczanie ilości przepracowanych godzin wykładowców i przekazywanie informacji do Działu Kadr ·         Prowadzenie terminarza sesji egzaminacyjnych i poprawkowych ·         Nadzór oraz archiwizacja dokumentacji związanej z prowadzeniem poszczególnych kierunków studiów ·         Planowanie zajęć dydaktycznych w aplikacji MS Teams ·         Administrowanie salami na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji oraz eventów ·         Bieżące wsparcie pracy Rektoratu Nasze wymagania ·         Bardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność, wytrwałość ·         Umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz analitycznego myślenia ·         Podejmowanie inicjatywy w działaniu ·         Bardzo dobry znajomość pakietu Microsoft Office szczególnie MS Excel, MS Teams ·         Wysoka kultur osobista oraz komunikatywność   Klauzula informacyjna rekrutacja   1. Administratorem danych osobowych jest Europejska Uczelnia Społeczno-Techniczna z siedzibą w Radomiu. 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (zwanego dalej: IOD), z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: Ryszard Kudlicki. 3.​​​ Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu: a.        przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy,  w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest wykonanie obowiązku nałożonego przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), b.       przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c.        realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Państwa w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Państwa umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.  Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), d.       realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi oraz w celu możliwości udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. 4.       Państwa dane osobowe będą przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu ADO, tj. uczestniczącym w wykonaniu naszych czynności w ramach prowadzonej przez nas działalności lub działającym na nasze zlecenie: pracownikom, dostawcom usług księgowych, rachunkowych, prawnych, podatkowych, audytowych, kurierskich oraz operatorom pocztowym, a także podmiotom współpracującym: EUST. Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeśli taki obowiązek wynika z przepisów prawa. 5.       Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych. 6.       W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do żądania przenoszenia danych. 7.       Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych przez Administratora do Prezesa UODO. 8.       Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji oraz w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi pojawić się w związku z prowadzoną uprzednio rekrutacją (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) czyli przez 4 lata od końca roku, w którym zakończono postępowanie rekrutacyjne, w tym 3 lata to najdłuższy możliwy okres przedawnienia roszczeń, dodatkowy rok jest na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili i problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych w danym roku. 9.       Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Specjalista ds. głównych klientów
Specjalista ds. głównych klientów
599000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:pozyskiwanie nowych oraz rozwój wspolpracy z obecnymi kontrahentamiprzygotowanie ofert dla klientów i prowadzenie negocjacji handlowychprzyjmowanie i realizacja zamówieńprzygotowywanie i wdrażanie programow marketingowychodpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i realizacja założonego budżetuWymagania:doświadczenie w pracy na stanowisku handlowcawiedza z zakresu B2Bsamodyscyplina, samodzielność w działaniu i determinacja w dążeniu do celuotwartość i łatwość nawiązywania kontaktówanalityczność biznesowa i kreatywnośćprawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodumile widziana znajomość języka angielskiegoOferujemyprogresywny system wynagrodzeńprofesjonalne szkolenia branżoweatrakcyjne warunki rozwoju zawodowegodynamiczne środowisko pracyprzyjemną atmosferę oraz ciekawą pracę w nowoczesnej firmieOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając a przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), prowadzonych przez Impero Bocheński Sp. z o. o. z siedzibą w Radomiu, ul. Warszawska 218.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Radom 30+ kilka dni temu

OFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Poszukujemy osoby na stanowisko pracownik biurowy. Możliwość przyuczenia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub staż, dogodne warunki pracy. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego 739 - pokaż numer telefonu - .

Pracownik do sprzedaży ubezpieczeń
Pracownik do sprzedaży ubezpieczeń
Radom 30+ kilka dni temu

Pracownik do sprzedaży ubezpieczeń w Radomiu Jeżeli jesteś osobą lubiącą nowe wyzwania, łatwo nawiązujesz kontakty, angażujesz się w powierzone obowiązki oraz cenisz czas swój i innych ta praca jest właśnie dla Ciebie. Spółka OKTAGON poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Pracownik do sprzedaży ubezpieczeń w Radomiu Do Twoich zadań należeć będzie: • Aktywne pozyskiwanie potencjalnych Klientów • Dopasowywanie ofert do potrzeb Klientów • Realizowanie postawionych celów sprzedażowych oraz obsługa posprzedażowa • Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy Wymagania: • Doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach • Wykształcenie minimum średnie • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność i odpowiedzialność • Umiejętność działania pod presją czasu i środowiska • Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • Możliwość rozwoju zawodowego • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wyników Prosimy o przesyłanie cv przez formularz kontaktowy

Pracownik do pracy w dziale handlowym
Pracownik do pracy w dziale handlowym
Radom 30+ kilka dni temu

Spółka OKTAGON w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik do pracy w dziale handlowym ze znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie Miejsce pracy: Radom Umiejętności: • Biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie • Znasz język angielski • Obsługujesz pakiet MS Office • Jesteś osobą komunikatywną • Lubisz współpracę z ludźmi • Chcesz sprawdzić swoje zdolności językowe • Odpowiedzialnie wykonujesz powierzone zadania • Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym Do Twoich zadań należeć będzie: • Przygotowywanie ofert handlowych lub zapytań ofertowych w języku niemieckim • Kontakty z kontrahentami • Obsługa klientów zagranicznych • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji • Prace biurowe Prosimy o przesyłanie cv przez formularz kontaktowy.

Pracownik biurowy Spedytor
Pracownik biurowy Spedytor
Radom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do biura która potrafi posługiwać się sprawnie komputerem i pakietem MS office, oraz telefonem. Reszty Cię nauczymy. ZADANIA: - wyszukiwanie nowych aut / transportowców dla firmy - nadzór i sprawdzanie aut jeżdżących dla firmy - ogólna obsługa biura WYMAGAMY: - odporność psychiczna - chęci do pracy - sprawności w działaniu - umiejętności planowania zadań - szybkie podejmowanie decyzji Wykształcenie: min. średnie dowiedz się czegoś zanim przyjdziesz www.conan-group.pl

Pracownik biurowo-magazynowy mężczyzna staż status studenta
Pracownik biurowo-magazynowy mężczyzna staż status studenta
35000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy mężczyzny na staż z późniejszym zatrudnieniem na umowę zlecenie. Warunki konieczne: - status studenta - wiek do 25 lat - zarejestrowany jako osoba bezrobotna w PUP. Zakres obowiązków: - wystawianie faktur - obsługa programu SUBIEKT GT - obsługa sklepu, sprzedaż - wydawanie towaru z magazynu - pomóc w załadunku/rozładunku Miejsce pracy Radom.

Filtr