Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Radom
Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
nowe Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ . Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

agent ubezpieczeniowy
agent ubezpieczeniowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie - zaświadczenie o niekaralności Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres mail: @ Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca dodatkowa - wysokie wynagrodzenie prowizyjne
Praca dodatkowa - wysokie wynagrodzenie prowizyjne
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do zespołu i zdobywaj doświadczenie w firmie z wieloletnim doświadczeniem! Lubisz współpracę z ludźmi i chcesz podnosić swoje kwalifikacje? Zostań Doradcą Klienta - praca stała lub dodatkowa Do Twoich zadań będzie należało: · Pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż produktów · Współpraca i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Zgłoś się do nas, jeżeli posiadasz: · Chęć pracy w sprzedaży i obsłudze klienta · Umiejętność organizacji pracy własnej Co możemy Ci zaoferować: · Umowę cywilnoprawną o świadczenie usług - odprowadzamy należne składki do ZUS! · Nieograniczoną wysokość wynagrodzenia · Dodatkowe bonusy i możliwość awansu · Najwyższe standardy i jasne zasady współpracy · Bezpłatne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe · Silną markę i sprzedaż produktu cieszącego się zainteresowaniem · Dodatkowe działania wspierające na początku współpracy · Elastyczne godziny współpracy dopasowane do Twoich możliwości

księgowa/rozrachunki/gospodarka magazynowa
księgowa/rozrachunki/gospodarka magazynowa
Radom 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy księgową z kilkuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, posiadającą wiedzę z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, ze znajomością MS Excell oraz programu Hermes SQL, wykształcenie wyższe . Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie i kontrolę rozrachunków z kontrahentami, gospodarkę magazynową. Praca w biurze firmy w Radomiu . Mile widziana grupa inwalidzka. Osoby spełniające wszystkie wymagania proszone są o przysyłanie CV, z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.

Odkryj Świat Finansów z Pierwszym Biurem w Radomiu - Praca z Liderem!
Odkryj Świat Finansów z Pierwszym Biurem w Radomiu - Praca z Liderem!
989000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie o Pracę - Unikalna Szansa w Branży Finansowej w Radomiu! Zostań jednym z pierwszych! Ciesz się z nami, gdyż po raz pierwszy w historii Radomia powstaje nasze nowe biuro! Jesteśmy liderem w branży finansowej, zespołem ekspertów specjalizujących się w różnorodnych sektorach finansowych. Z dumą świętujemy 20 lat obecności na polskim rynku, posiadając ponad 30 biur w kraju. Teraz szukamy pasjonatów, którzy chcą być pionierami naszej firmy w Radomiu!Co oferujemy:Doradztwo Inwestycyjne: Jesteśmy znani z wszechstronnego doradztwa inwestycyjnego, pomagając klientom w osiąganiu celów finansowych poprzez odpowiednią alokację kapitału, analizę ryzyka i rekomendacje inwestycyjne.Finanse Osobiste: Zapewniamy kompleksowe rozwiązania zarządzania finansami osobistymi, takie jak budżetowanie, optymalizacja wydatków, planowanie emerytalne i zarządzanie długiem.Ubezpieczenia: Pomagamy w ochronie majątku, zdrowia i przyszłości poprzez odpowiednie ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia zdrowotne, ubezpieczenia mienia i wiele innych.Kredyty i Finansowanie: Udzielamy wsparcia w zakresie kredytów hipotecznych, kredytów konsumenckich i innych form finansowania, pomagając klientom w realizacji ich celów i marzeń.Wymagania:Pasja i motywacja do osiągania sukcesów w branży finansowej.Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami.Zdolności komunikacyjne oraz umiejętność skutecznego przekazywania informacji.Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.Wyższe wykształcenie związane z ekonomią, finansami lub pokrewnymi dziedzinami będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Wynagrodzenie prowizyjne, z możliwością ustalenia podstawy.Elastyczne godziny pracy, umożliwiające dostosowanie harmonogramu do Twoich potrzeb.Profesjonalne wsparcie, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.Możliwość pracy w dynamicznym i inspirującym środowisku.Dostęp do szerokiej gamy produktów i usług finansowych, co ułatwia zaspokajanie potrzeb klientów.Jeśli chcesz być częścią naszego pionierskiego zespołu w Radomiu, prześlij swoje CV. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie oraz naszych usługach, odwiedź naszą stronę internetową www.phinance.pl. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym i życzymy powodzenia w procesie rekrutacyjnym!

Świat Finansów Czeka na Ciebie: Praca w Młodym i Energicznym Zespole!
Świat Finansów Czeka na Ciebie: Praca w Młodym i Energicznym Zespole!
790000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Wkrótce otwarcie pierwszego biura w Radomiu!! - nie wymagamy doświadczenia!Ogłoszenie o pracę Lider w branży finansowej, poszukuje ambitnych i pełnych pasji osób na stanowisko specjalista ds. finansów. Jesteśmy zespołem ekspertów specjalizujących się w różnorodnych sektorach finansowych. Najbardziej konkurencyjna firma w Polsce - 20 lat na rynku. Posiadamy ponad 30 biur. Nasze usługi obejmują:Doradztwo inwestycyjne: Oferujemy wszechstronne doradztwo inwestycyjne, pomagając klientom w osiąganiu ich celów finansowych poprzez odpowiednią alokację kapitału, analizę ryzyka i rekomendacje inwestycyjne.Finanse osobiste: Zapewniamy kompleksowe rozwiązania dotyczące zarządzania finansami osobistymi, takie jak budżetowanie, optymalizacja wydatków, planowanie emerytalne i zarządzanie długiem.Ubezpieczenia: Pomagamy naszym klientom w ochronie ich majątku, zdrowia i przyszłości poprzez odpowiednie ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia zdrowotne, ubezpieczenia mienia i wiele innych.Kredyty i finansowanie: Udzielamy wsparcia w zakresie kredytów hipotecznych, kredytów konsumenckich i innych form finansowania, pomagając klientom w realizacji ich celów i marzeń.Wymagania:Pasja i motywacja do osiągania sukcesów w branży finansowej.Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami.Zdolności komunikacyjne oraz umiejętność skutecznego przekazywania informacji.Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.Wykształcenie wyższe związane z ekonomią, finansami lub pokrewnymi dziedzinami będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Wynagrodzenie prowizyjne, z możliwością ustalenia podstawy.Elastyczne godziny pracy, umożliwiające dostosowanie harmonogramu do Twoich potrzeb.Profesjonalne wsparcie, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.Możliwość pracy w dynamicznym i inspirującym środowisku.Dostęp do szerokiej gamy produktów i usług finansowych, co ułatwia zaspokajanie potrzeb klientów.Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie oraz naszych usługach, odwiedź naszą stronę internetową www.phinance.pl. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym i życzymy powodzenia w procesie rekrutacyjnym!

Zastępca Głównej Księgowej (k/m)
Zastępca Głównej Księgowej (k/m)
990000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.Dla naszego klienta Krzyżanowski Partners sp. z o.o. duże, nowoczesne centrum Usług Wspólnych w Pionkach dla swojego Klienta z branży przetwórstwa mięsnego poszukuje osoby na stanowisko:Zastępca Głównej Księgowej (k/m)Miejsce pracy: Radom, okolice Idalina i Długojowa GórnegoKobieta / Mężczyzna Umowa o pracę                                                                                     Pełen etatZadania:prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawaksięgowanie dokumentówprzygotowywanie deklaracji podatkowychprzestrzeganie procedur dotyczących obiegu dokumentówprzygotowywanie raportów oraz analiz dla przełożonych, współpracowników i zarządu spółkiwyliczanie i analizowanie sald na kontach księgowych, wyniku finansowegosporządzanie bilansu, rachunku wyników i sprawozdania z przepływów środków pieniężnychprzygotowanie rozliczenia wspólnikówwspółpraca z działem płatności, działem prawnym, dziełem kontrolingu, działem kadr i płac, zakładem produkcyjnym, punktami sprzedaży i innymiwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, ZUS, banki, inne.Oferujemy:pracę w rozwijającej się Firmie z branży przetwórstwa mięsnegowsparcie w okresie wdrożenia w obowiązkimożliwość zdobywania doświadczenia w dużym zespole specjalistówprzyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracyatrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia zawodowegomożliwość rozwoju, samorealizacji i podnoszenia kwalifikacji zawodowychmożliwość udziału w szkoleniach merytorycznych oraz lekcjach języka angielskiego i niemieckiegoniezbędne narzędzia pracy.Oczekujemy:wykształcenia wyższego o kierunku Rachunkowość/ Finanse/ Ekonomiadoświadczenia w pracy w księgowościpreferowane doświadczenie w pracy w obsłudze księgowej zakładu produkcyjnegomile widziana znajomość j. angielskiegomile widziana znajomość obsługi systemu Streamsoft Prestiż klasy ERPgotowości do szybkiej nauki  i aktualizacji wiedzy w zakresie zmieniających się przepisów prawa podatkowego i o rachunkowościumiejętności analitycznego myślenia, zrozumiałego przedstawiania danych finansowychsumienności, dokładności, samodzielności oraz chęci do podejmowania samodzielnej inicjatywy w poszukiwaniu rozwiązańCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24.Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą).Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie danych w kolejnych rekrutacjach. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani pozostaną w tym celu w systemie. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane w celu przyszłych rekrutacji nie dłużej niż jeden rok od momentu wyrażenia zgody.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie swoich danych w kolejnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
990000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909. Dla naszego Klienta:Krzyżanowski Partners sp. z o.o. duże, nowoczesne centrum Usług Wspólnych w Pionkach dla swojego Klienta z branży przetwórstwa mięsnego poszukuje osoby na stanowisko:Asystent ds. księgowościMiejsce pracy: Radom, okolice Idalina i Długojowa GórnegoZakres obowiązków:księgowanie, dekretowanie oraz ewidencjonowanie dokumentówwystawianie dokumentównadzór nad rozrachunkami z kontrahentamiprzygotowywanie deklaracji VATwstępne rozliczanie podatku VATprzygotowywanie pism, wnioskówrealizowania zadań z zakresu księgowości, finansów, ubezpieczeń zleconych przez główną księgową     Nasze wymagania:preferowane wykształcenie wyższe kierunki: ekonomia, rachunkowość, finansedobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word)wysoka kultura osobistadobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność i zaangażowanieumiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmiewynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowegoprzyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracyniezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym nauki języka angielskiego, niemieckiegoubezpieczenie grupowe na życieCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.  

Doradca ubezpieczeniowy, Agent ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy, Agent ubezpieczeniowy
570000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Multiagencja ubezpieczeniowa Unipolisa.pl z Radomia zatrudni doradcę ubezpieczeniowego z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej i/lub sprzedaży. Zapraszamy osoby ambitne , zmotywowane do podnoszenia kwalifikacji oraz systematycznej pracy. Praca w pełnym wymiarze godzin poniedziałek - piątek .

Księgowa/pomoc księgowej
Księgowa/pomoc księgowej
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana osoba do pracy w charakterze księgowej/ego lub pomocy księgowej. Główne obowiązki to wystawianie, wprowadzanie oraz rozliczanie faktur w niedużym przedsiębiorstwie działającym za nasadach księgi przychodów i rozchodów, na terenie Radomia. Praca w niepełnym wymiarze godzin, dni/godziny do ustalenia (np. 2x w tygodniu, po 4h). Mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości lub obsłudze biura. Wiecej informacji pod numerem telefonu wskazanym w ogłoszeniu.

Lubisz pracę z ludźmi? Ta oferta jest dla Ciebie
Lubisz pracę z ludźmi? Ta oferta jest dla Ciebie
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do zespołu i zdobywaj doświadczenie w firmie z wieloletnim doświadczeniem! Lubisz współpracę z ludźmi i chcesz podnosić swoje kwalifikacje? Zostań Doradcą Klienta - praca stała lub dodatkowa Do Twoich zadań będzie należało: · Pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż produktów · Współpraca i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Zgłoś się do nas, jeżeli posiadasz: · Chęć pracy w sprzedaży i obsłudze klienta · Umiejętność organizacji pracy własnej Co możemy Ci zaoferować: · Umowę cywilnoprawną o świadczenie usług - odprowadzamy należne składki do ZUS! · Nieograniczoną wysokość wynagrodzenia · Dodatkowe bonusy i możliwość awansu · Najwyższe standardy i jasne zasady współpracy · Bezpłatne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe · Silną markę i sprzedaż produktu cieszącego się zainteresowaniem · Dodatkowe działania wspierające na początku współpracy · Elastyczne godziny współpracy dopasowane do Twoich możliwości

Dyrektor Regionalny Sprzedaży, łódzkie, świętok., lubelskie
Dyrektor Regionalny Sprzedaży, łódzkie, świętok., lubelskie
Radom 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: region obejmujący teren województw: łódzkie, świętokrzyskie, lubelskie Wyzwania: • zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży agentów ubezpieczeniowych na wyznaczonym terenie; • nawiązywanie i budowanie relacji z agentami ubezpieczeniowymi; • motywowanie agentów w zakresie rozwoju sprzedaży dostępnej oferty produktów oraz dywersyfikacji portfela; • wsparcie agentów w zakresie relacji z klientami i przygotowywania ofert ubezpieczeń; • obserwacja trendów rynkowych, monitorowanie lokalnego rynku w regionie; • realizacja celów sprzedażowych i rozwojowych w regionie; • organizacja szkoleń dla współpracujących agentów i ich sieci sprzedaży; • dbałość o wizerunek firmy i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości współpracy. Dołącz do nas jeśli masz: • minimum 3-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży ubezpieczeniowej; • dobra organizacja pracy i samodzielność; • wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, nawiązywanie i budowanie dobrych relacji, motywowanie zespołu; • umiejętności negocjacyjne; • zaangażowanie, nastawienie na terminową realizację celów; • prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • duża samodzielność w działaniu z możliwością dalszego rozwoju; • umowę o pracę oraz warunki zatrudnienia odpowiadające posiadanym umiejętnościom i doświadczeniu; • system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży i realizacji celów; • pakiet benefitów przysługujący wszystkim pracownikom; • przyjazną atmosferę pracy; • niezbędne narzędzia pracy - samochodów służbowy, laptop, telefon. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym drogą pocztową lub na adres e-mail: @ Informujemy, że aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w zakresie niewskazanym w przepisach prawa pracy, RESO Europa Service Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach (dalej Administrator), w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Administratora na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Jeżeli chcą Państwo wziąć udział również w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli w swoim dokumencie aplikacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych przez RESO Europa Service Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach przez okres najbliższych 12 miesięcy. Zapoznaj się z zasadami przetwarzania Twoich danych osobowych przez Administratora.

specjalista do spraw kadr i płac do biura rachunkowego
specjalista do spraw kadr i płac do biura rachunkowego
Radom 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe w Radomiu zatrudni pracownika na część etatu -specjalista do spraw kadr i płac- wymagane doświadczenie

Filtr