Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Rybnik
Sekretarka w Biurze Zarządu
Sekretarka w Biurze Zarządu
nowe Rybnik wczoraj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej! Twój zakres obowiązków:obsługa Biura Zarządu i wykonywanie bieżących prac,dbanie o wygląd i funkcjonalność biura,prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa spotkań, przygotowywanie podsumowań ze spotkań,organizacja podróży służbowych,przygotowywanie zestawień, prezentacji, redagowanie pism oraz opracowywanie innych dokumentów na potrzeby Zarządu,organizacja podstawowych zakupów na potrzeby Zarządu, współpraca i komunikacja ze wszystkimi działami w firmie. Nasze wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej), znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na poziomie umożliwiającym samodzielną pracę (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)dokładność i sumienność,wysokie umiejętności komunikacyjne,umiejętność dopasowywania się do zmian,analityczne myślenie,umiejętność pracy w zespole,otwartość na zmiany,umiejętność ustalania priorytetów,prawo jazdy kat. B.dyspozycyjność - podróże służbowe, wyjazdy zagraniczne Co oferujemy:umowa o pracę,profesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracy,przyjazna atmosfera w młodym zespole,możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia zawodowego,pracę stacjonarną w biurze Zarządu Benefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Pracownik Działu Reklamacji w firmie DlaSpania w Rybniku
Pracownik Działu Reklamacji w firmie DlaSpania w Rybniku
Rybnik 2 dnia plecy

Pracownik Działu Reklamacji w firmie DlaSpania w RybnikuW związku z rozwojem działu chętnie zatrudnimy nowego Pracownika dziale reklamacyjnym DlaSpania. Szukamy osoby która lubi wyzwania i chce się rozwijać. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.Firma DlaSpania jest dystrybutorem znanych produktów polskich i światowych marek z asortymentu sypialnianego. Zakres pracy:Obsługa Klientów w zakresie zadań związanych z reklamacjamiKontakt z Klientami w ramach zadań związanych z pracą Działu ReklamacjiWeryfikowanie i przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie zgodnie z wewnętrznymi proceduramiObsługa zamówień wewnętrznych dotyczących procesu reklamacjiDbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur w DlaSpania.Szkolenia pracowników dotyczące zagadnień związanych z reklamacjami i wewnętrznymi proceduramiSprawna komunikacja między działami wewnątrz FirmyOferujemy:Zatrudnienie w prężnej firmieCiekawą pracę, w której nie będziesz się nudziłŚwietny zespół i ścisłą współpracęMożliwość rozwoju osobistego i zawodowegoWynagrodzenie finansowe odpowiadające Twojemu doświadczeniu z perspektywą dalszego wzrostu pensji już po okresie próbnymMożliwość częściowej pracy w trybie Home Office po okresie próbnymMożliwość zakupu z rabatem pracowniczymCzego wymagamy:Minimum pełne wykształcenie średnie z maturąDobra znajomość PC i MS Office umiejętność pracy przy komputerzeSamodzielność i staranność w pracyZgody na wyjazdy służbowe (inwentaryzacje)Odpowiedzialność i umiejętności pracy pod presją czasu i zadańZnajomość języka angielskiego i/lub czeskiego mile widzianaPrawo jazdy kategoria BWynagrodzenie: od 4 500 ZŁJeśli jesteś przekonany, że jest to praca dla Ciebie, prześlij nam swoje CV w języku polskim lub czeskim. Prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska w tytule CV oraz o dopisanie klauzuli RODO.

Praca Biuro Tłumaczeń 1/2 etatu biurowa umowa o prace
Praca Biuro Tłumaczeń 1/2 etatu biurowa umowa o prace
Rybnik 6 dni plecy

W związku z rozwojem firmy Biuro Tłumaczeń AKADEMIA w Rybniku poszukuje kolejnej osoby do pracy.Wymagania:- Wysoka kultura osobista.- Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).- Szybkie przyswajanie nowej wiedzy.- Zdolność do pracy wielozadaniowej oraz samodzielność wdziałaniu.- Dbałość o szczegóły (słuchania, realizowanie potrzeb klienta izachowanie najwyższej jakości usług).Obowiązki:- Oddawanie tłumaczeń oraz kontrola terminowości.- Pomoc przy zarządzaniu projektami (przyjmowanie zleceń.negocjacje, realizacja zlecenia przy udziale tłumaczy zewnętrznych).-Wystawianie faktur.Oferujemy:- Możliwość zdobycia dużego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.- Umowa o pracę.-Pracę w przyjaznym środowisku.Proszę o przesłanie zgłoszenia wraz z CV w aplikacji.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danychosobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE)

Specjalista ds. rozliczeń lokali mieszkalnych i użytkowych
Specjalista ds. rozliczeń lokali mieszkalnych i użytkowych
Rybnik 7 dni plecy

Firma wielobranżowa z Rybnika poszukuje osobę do obsługi związanej z wynajmem lokali mieszkalnych oraz użytkowych.Zakres obowiązków :wystawianie fakturrejestrowania odczytów liczników, rozliczanie mediów;naliczanie opłat za lokaleprzygotowanie umów najmu itpbieżące prowadzenie windykacji należności poprzez informowanie najemców o istniejącym zadłużeniu w oparciu o wydruki stanu zadłużeń czynszowychkontakt z najemcami , sprawy bieżąceprzygotowywanie wezwań do zapłatypilnowanie terminów przeglądów okresowych lokali, oraz pozostałych harmonogramów dot nieruchomościwypełnianie deklaracji dotyczących odpadów komunalnychrejestrowanie wpływu płatnościrejestrowanie dokumentów kosztowychprzygotowywanie spraw dłużników do sądumonitorowanie uzgodnionych z dłużnikami terminów płatności;Praca dla osoby szukającej stałego zatrudnienia na lata , która chce pracować w dobrej atmosferze i ceni sobie stabilizacje .Wymagania:Min. 1-letnie doświadczenie pracy w administracji lub finansach cierpliwość, rzetelność, samodzielnośćZnajomość pakietu MS Office, szczególnie programu ExcelDobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myśleniaprawo jazdy kat. B.Savaauto44-207, ul. Gliwicka 117, Rybnik Wielopole

Zatrudnię studenta/tkę zarządzania, administracji, prawa.
Zatrudnię studenta/tkę zarządzania, administracji, prawa.
Rybnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do tworzenia pism wniosków umawiania klientów. Praca zdalna. Wymagam dokładności skrupulatności i dobrej organizacji pracy. Komunikatywność i wysoka kultura osobista to warunek konieczny.

Pracownik biurowy do działu administracyjno-księgowego - Rybnik
Pracownik biurowy do działu administracyjno-księgowego - Rybnik
Rybnik 30+ kilka dni temu

Firma transportowa TOMASZ BOCHENEK z Rybnika zatrudni pracownika biurowego do działu administracyjno-księgowego. Twój zakres obowiązków:·         wystawianie i kontrolowanie dokumentów sprzedaży;·         kompletowanie, weryfikowanie i archiwizowanie dokumentacji;·         sporządzanie zestawień oraz raportów na potrzeby działów wewnętrznych firmy;·         wsparcie działu kadr i administracji;Nasze wymagania:·         doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze fakturowania;·         biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;·         umiejętność pracy w zespole;·         sumienność, uczciwość, dokładność oraz wysoka kultura osobista;·         prawo jazdy kat. B;·         dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego;To oferujemy:·         stabilne zatrudnienie – umowa o pracę na pełny etat (4650zł brutto);·         pracę w przyjaznej atmosferze;·         merytoryczne wsparcie ze strony przełożonych;·         szkolenie stanowiskowe w okresie wdrażania;·         możliwość rozwoju pod okiem specjalistów w obszarze księgowości; Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

specjalista do działu wsparcia sprzedaży (praca w biurze)
specjalista do działu wsparcia sprzedaży (praca w biurze)
Rybnik 30+ kilka dni temu

Grupa MARAT to zespół ludzi z pasją rozwoju, ciągłego doskonalenia, różnorodnymi kompetencjami, którzy czerpią radość i satysfakcję z pracy stawiającej wiele wyzwań każdego dnia. MARAT kompleksowo realizuje duże i ambitne projekty, wciąż rozwija działalność handlową, usługową oraz produkcyjną.Obecnie szukamy do zespołu pracowników na stanowisko: Specjalisty do Działu Wsparcia Sprzedaży (praca na miejscu w siedzibie spółki) Chcielibyśmy aby kandydat posiadał:wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne)bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie Exceladoświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta (mile widziane osoby z doświadczeniem we wsparciu pracy handlowców z branży przemysłowej)komunikatywność, samodzielność w organizacji pracyznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (wymagane)znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutemszukamy osób, które chcą się rozwijać, lubią uczyć się nowych rzeczy i poszukują pracy na dłuższy okres czasu (okres wdrożenia trwa ok 3 miesiące). Opis stanowiska pracy:realizowanie procedury sprzedażowej, zgodnie z asortymentem spółkiwsparcie dla handlowców w realizacji zapytań i zamówień od klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku poprzez kompetentnąi profesjonalną obsługę klientaW zamian za Twoją pracę oferujemy:umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejmożliwość specjalistycznych szkoleń, rozwój zawodowydofinansowanie do kart Multisport,podstawowy pakiet medycznyubezpieczenie grupowe na bardzo dobrych warunkachubezpieczenie rodzinne na bardzo dobrych warunkachowocowo - warzywne czwartki

Praca na recepcji - Check This Out Studio tańca
Praca na recepcji - Check This Out Studio tańca
431460 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

Studio Tańca Check This Out w Rybniku poszukuje osoby do pracy na stanowisku recepcji oraz obsługi biurowej.Obowiązki:obsługa klientów,odpowiadanie na telefony oraz obsługa e-mail,kierowanie przybyłych osób do właściwego miejsca.zapewnienie właściwego obiegu dokumentów: obsługa rachunków oraz ich archiwizowanie, tworzenie dokumentacji klientów i innych dokumentów.dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, przestrzeni wspólnych,Wymagania:Dobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne), gwarantujące przejrzystą komunikację z klientami oraz innymi pracownikami.Umiejętności organizacyjne pozwalające na prowadzenie dokładnej dokumentacji i szybkie odnajdywanie ważnych informacji.Umiejętność zarządzania czasem.Umiejętność zachowania spokoju w skomplikowanych sytuacjach.Umiejętności interpersonalne, które pozytywnie wpływają na satysfakcję klientów.Oferujemy:pracę w godzinach popołudniowych 15-21/22:00 (pon- pt),zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,praca na 3/4 etatu,pracę w ciekawym zespole, w rozwijającej się firmie, pełne przeszkolenie i przygotowanie do pracy. Poszukujemy osoby:komunikatywnej,posiadającej zdolność analitycznego myślenia,zorganizowanej,lubiącej pracę z klientem,uśmiechniętej, z pozytywnym nastawieniem,-mile widziany status ucznia, NIE JEST on jednak niezbędny.CV należy wysłać na adres: biuro[małpa]cto-taniec.pl wraz z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

St. Specjalistka / St. Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta
St. Specjalistka / St. Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta
3500000 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

 OPISlokalizacja i tryb pracy: Rybnik, praca stacjonarnaforma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa na zastępstwo, pełen etatzespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznejw tej roli będziesz odpowiadać za:sprzedaż produktów bankowych dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje)aktywne pozyskiwanie nowych klientówpromocję zdalnych kanałów dystrybucjirealizację ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowychbudowanie pozytywnego wizerunku mBankuzaaplikuj, jeśli:masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowychumiesz budować długotrwałe relacje i łatwo nawiązujesz kontaktywykazujesz się dynamizmem w działaniu i konsekwencją w realizacji założonych celówchcesz zdobywać nowe umiejętnościobsługa komputera nie jest Ci obca (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)Twój rozwój:jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)możliwość wybrania specjalizacji w ramach ścieżki rozwoju (klient zamożny lub firmowy)możliwość rozwijania kompetencji w programie menadżerskim lub mentorskimudział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowańwykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmidostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank

Administratorka do Kliniki stomatologicznej w Rybniku
Administratorka do Kliniki stomatologicznej w Rybniku
2650000 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

Klinika stomatologiczna w Rybniku poszukuje administratorki.Twój zakres obowiązków• Obsługa pacjentów• Koordynacja prawidłowego i terminowego przepływu dokumentów i informacji • Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów • Nadzór nad pracą pozostałych pracowników rejestracji• Raportowanie o wynikach do przełożonego• Dbanie o stały porządek organizacyjny i jakość usług w procesie obsługi pacjentów• Tworzenie grafików pracy Nasze wymagania• Wykształcenie wyższe• Miłe widziane doświadczenie na podobnym stanowisku• Bardzo dobra znajomość pakietu OfficeOferujemy:• Praca zmianowa• Atrakcyjne warunki finansowe uzależnione od umiejętności i efektywności pracy• Duże możliwości rozwojuCzekamy właśnie na Ciebie.Zapraszamy do współpracy

Asystent Działu Handlowego
Asystent Działu Handlowego
1550000 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

Cześć! Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM,  Smart Home, Health&Beauty, AGD. Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2022), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 300 osób w sześciu oddziałach w Polsce oraz oddziałach zagranicznych. Szacujemy, że do końca roku nasz zespół będzie liczył ponad 330 osób, a w 2024 roku zakładamy zatrudnienie na poziomie powyżej 400 osób.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy do sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej!Koordynator Działu Handlowegomiejsce pracy: biuro w RybnikuTwój zakres obowiązków:prowadzenie kalendarza spotkań oraz obsługa sal konferencyjnych, przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkańorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie zestawień, materiałów i informacji dla działu handlowegopomoc w gromadzeniu danych handlowych, przygotowywaniu raportów sprzedażowych i analizie wyników działu handlowegowspółpraca i komunikacja ze wszystkimi działami w firmiewykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika działu handlowegoNasze wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na poziomie umożliwiającym samodzielną pracę (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)dokładność i sumiennośćwysokie umiejętności komunikacyjneumiejętność dopasowywania się do zmiananalityczne myślenieumiejętność pracy w zespoleotwartość na zmianyumiejętność ustalania priorytetówprawo jazdy kat. Bdyspozycyjność - podróże służbowe, wyjazdy zagraniczneCo oferujemy:umowa o pracęprofesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyprzyjazna atmosfera w młodym zespolemożliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia zawodowegopracę stacjonarną w RybnikuBenefity:program kart Medicover Sportsportowe wtorki (rozgrywki siatkówki)imprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieścieWięcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne.Obowiązek informacyjny RODO: Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w CV będzie INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, email: dane.osobowe(at)innpro.pl, tel. 88*****30 („Administrator"). Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko, zgodnie z RODO i Kodeksem pracy. Szczegółowa klauzula informacyjna dot. przetwarzania przez Administratora danych osobowych kandydatów do pracy dostępna jest pod adresem: www.innpro.pl/polityka-prywatnosci/ Przesyłając do nas CV potwierdzają Państwo zapoznanie się z jej treścią. Jeśli CV zawiera Państwa zdjęcie lub inne dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego”.Jeśli wyrażają Państwo zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV dodatkowo oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, dla potrzeb przyszłych rekrutacji".

PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu
PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu
Rybnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA NR 2301 - www.madmobil.pl/praca MAD MOBIL Autoryzowany Dealer Nissana i Suzuki poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku: PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu WYMAGANIA: - wykształcenie minimum średnie - praktyczna znajomość obsługi komputera - dobra znajomość social mediów - praktyczna znajomość obsługi programów graficznych - nienaganna dykcja i umiejętność swobodnego wysławiania się - gotowość do pracy bazującej na komunikacji telefonicznej - inicjatywa i samodzielność w działaniu - komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy - prawo jazdy kategorii B - orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem OPIS STANOWISKA: - redagowanie i publikowanie ofert sprzedażowych w internecie - tworzenie, utrzymywanie i obsługa profilów firmy w social mediach - tworzenie prostych grafik reklamowych - badanie poziomu zadowolenia Klientów z obsługi salonu / serwisu - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami - obsługa strony internetowej firmy - pomoc w organizacji eventów - budowanie pozytywnego wizerunku firmy OFERUJEMY: - interesującą i pełną wyzwań pracę - stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin - miły i pomocny zespół - możliwość skorzystania z benefitów sportowych PREFERUJEMY: - osoby Rybnika lub okolic FORMA KONTAKTU: Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia na w/w stanowisku proszone są o przesłanie aplikacji zawierającej aktualną zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres: praca(at)madmobil.pl Treść zgody na przetwarzanie danych można pobrać z naszej strony www.madmobil.pl/praca. Na stronie tej znajduje się także treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych znajdujących się w przesłanych do nas aplikacjach. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Zarabiaj na ankietach
Zarabiaj na ankietach
750 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

.Witam. Zachęcam do dorobienia łatwych pieniędzy na drobne wydatki. Praca niezobowiązująca , pracujesz kiedy chcesz no i bardzo łatwa. Wypełniasz anonimowo ankiety zbierasz punkty i zarabiasz. Pieniądze zostaną przelane na podane konto które podaje się jak będzie się wybierać pieniądze. Jest to bezpieczne i uczciwe. Firma szybko wypłaca pieniądze od momentu zlecenia. Jest to firma sprawdzona . Ja już dłuższy czas wypełniam ankiety i naprawdę da się dorobić do wypłaty , a nawet i zarobić dodatkowe fajne pieniądze. To zależy od Nas samych. Podam link bezpieczny, bez obawy, aby można bezpośrednio wejść na ankiety. Zachęcam do skorzystania. Co ważne w każdej chwili można zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Ale gwarantuję,że nikt nie zrezygnuje. Z mojego linku korzystają już osoby i nie zamierzają rezygnować. Każdemu z Was tego również życzę. Wystarczą chęci. oto link do strony http******************************

Sprzątacz/ka - Osoba do utrzymanie czystości - Rybnik
Sprzątacz/ka - Osoba do utrzymanie czystości - Rybnik
Rybnik 30+ kilka dni temu

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji i Serbii. Merkury Market oddział w Rybniku ul. Obwiednia północna 15 poszukuje osób na stanowisko: Sprzątacz/ka - osoba do utrzymania czystości Zadaniem osoby zatrudnionej będzie: sprzątanie obiektu handlowego i pomieszczeń przynależnych. Oczekiwania: Gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych Umiejętność pracy w zespole Orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: Umowę o pracę Wynagrodzenie w formie podstawy + premii Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV lub kontakt z Działem Rekrutacji. Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail. 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobom.

Specjalista ds. VAT Refund - doświadczenie nie jest wymagane
Specjalista ds. VAT Refund - doświadczenie nie jest wymagane
Rybnik 30+ kilka dni temu

W Tax Solution Sp. z o.o. zajmujemy się sporządzaniem wniosków o zwrot podatku VAT z krajów Unii Europejskiej. Od 11 lat obsługujemy ponad 1000 firm z całej Polski z różnych sektorów, przy czym zdecydowaną większość stanowią firmy transportowe. Jeśli Specjalista ds. VAT Refund brzmi dla Ciebie obco – nie przejmuj się, nikt z naszych pracowników nie posiada doświadczenia w tej branży zdobytego wcześniej w innych firmach! Doświadczenie na tym stanowisku nie jest wymagane. Główne zadania na oferowanym stanowisku: - sporządzanie wniosków o zwrot podatku VAT dla klientów przy użyciu dedykowanego oprogramowania, - występowanie do zagranicznych koncernów o wystawienie prawidłowych dokumentów fiskalnych, - mailowy kontakt z urzędami oraz wystawcami faktur, - wsparcie obsługi klienta (kontakt telefoniczny i mailowy). Zapraszamy do współpracy osoby: - skrupulatne i dokładne, - z wykształceniem minimum średnim, - o dobrej organizacji własnej pracy, - podejmujących inicjatywę, - z dobrą znajomością programów MS Office. Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w pracy biurowej, - znajomość języków obcych. Oferujemy: - umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - dodatki pozapłacowe: grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych, uznaniowe premie kwartalne i świąteczne, - niekorporacyjne środowisko pracy i przyjazną atmosferę, - pracę w nowoczesnym biurze w centrum Rybnika. Zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres: @ W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli: “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez Tax Solution Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. Parkowa 9a, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”. Administratorem danych osobowych jest Tax Solution Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku (44-200), ul. Parkowa 9a.

Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacja)
Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacja)
Rybnik 30+ kilka dni temu

Firma MotoFoxter zajmuje się internetową sprzedażą części motoryzacyjnych. Jesteśmy młodą i dynamicznie rozwijająca się firmą, która szuka entuzjastycznej i kreatywnej osoby, która wesprze istniejący zespół w codziennych obowiązkach. Misją naszej firmy jest zapewnienie naszym Klientom dostępu do jak najszerszej oferty części, gwarantując serwis oraz zadowolenie na najwyższym poziomie.  Jesteś osobą pełną entuzjazmu i szukasz rozwiązań?  Pasjonuje Cię praca z ludźmi?  Obsługa klienta nie jest Ci obca?  Zgadzasz się z misją naszej firmy? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/odpowiedziałaś tak, to właśnie Ciebie szukamy! Co możemy Ci zaoferować?  Pracę w młodym odnoszącym sukcesy zespole  Umowę o pracę a co z tym się wiążę stabilną pracę oraz płatny urlop  Terminowe wynagrodzenie  Premie miesięczne uzależnione od jakości Twojej pracy  Pracę w stałych godzinach pracy  Polisę na życie  Stały rozwój, kreatywne obowiązki, brak monotonii Co będzie wchodzić w zakres Twoich codziennych obowiązków?  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy  Zarządzanie telefonicznymi i internetowymi zamówieniami Klientów  Weryfikacja jakości sprzedaży na platformie Allegro  Dbałość o jakość wystawianych aukcji  Obsługa reklamacji  Budowanie pozytywnego wizerunku marki w tym rozwój „funpage’a” firmy  Wsparcie działu pakowni i zwrotów w codziennych obowiązkach Jeżeli jesteś zainteresowany/a, zapraszamy do przesłania CV w języku polskim.

Filtr