Wszystkie ogłoszenia w kategorii Kasjer / ekspedient
Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy w charakterze sprzedawcy i doradcy klienta w naszym salonie z instrumentami muzycznymi w Rybniku Wymagania - umiejętność gry na instrumentach - minimum średnie wykształcenie - znajomość produktów rynku instrumentów muzycznych Mile widziane są umiejętności - obróbki plików graficznych w programie Corel - przygotowania ofert na Allegro - tworzenia interesujących postów na Facebook'a Cechy kandydata - komunikatywność - zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - umiejętność pracy w zespole - odpowiedzialność i rzetelność - umiejętność samodzielnej organizacji pracy Gwarantujemy - stabilne zatrudnienie - umowę o pracę w pełnym wymiarze - terminowo wypłacane wynagrodzenie -pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole -pracę w firmie będącej liderem w swojej branży w Polsce -atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania oraz efektów
Poszukujemy osoby do pracy w sklepie spożywczym na stanowisku sprzedawcy. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klienta, przyjmowanie i wystawianie towaru, dbanie o porządek na sali sprzedaży oraz dbanie o estetykę i ekspozycję produktów. Wymagania: -Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem - Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków - Umiejętność pracy w zespole - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Wymagana książeczka sanepidowska Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie - Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia - Przyjazną atmosferę w miejscu pracy - Atrakcyjne wynagrodzenie Praca odbywa się w sklepie żabka na ul. Jastrzębskiej 24 44-253 Rybnik
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1700 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:Asystent Kierownika SklepuZadaniazarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanienadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarówkoordynacja pracy sklepuaktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klientadbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieciOczekujemy od Ciebiedoświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunasto osobowym zespołemumiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wynikizdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielnościentuzjazmu i dynamiki w działaniudodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiegoW zamian oferujemyciekawą pracę w przyjaznej atmosferzebezpłatną opiekę medyczną26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenierabat pracowniczy na zakupy w sklepach Actionelastyczny czas pracyprofesjonalny system szkoleńmożliwość rozwoju i awansu zawodowegoJako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej:pl.action.jobs
Opis oferty pracyOferuję pracę w Żabce w centrum Rybnika Zmiany 2-3 razy w tygodniu I zmiana 6-15 II zmiana 15-23 Wymagana książeczka sanepidowska
Opis oferty pracyIstniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko kierowniczka sklepu w Rybniku Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy *Na okresie próbnym umowa zlecenie później własna działalność gospodarcza *Wzmagana własna działalność lub chęć jej założenia Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i dowiedz się więcej szczegółów Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyIstniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko ajenta sklepu w Rybniku Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości 5500 zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Zakres obowiązków:-kompletowanie zamówień-pakowanie zamówień-rozmieszczanie towarów na półkach-dbałość o porządek w miejscu pracy-obsługa zwrotów-wystawianie aukcjiWymagania:-łatwe przyswajanie wiedzy- sumienność-zaangażowanie oraz chęć do pracy-dokładność i szybkość w działaniu-doświadczenie w obsłudze zamówień internetowych / mile widziane, niewymagane-biegła obsługa komputera.-znajomość programu WooCommerce / mile widziane, niewymaganeOferujemy: -Umowę zlecenie - pracę od pon-pt w godzinach 10:30-14:30-nadgodziny ( w sezonie)- niezbędne narzędzia pracy-praca od zarazWynagrodzenie: 2124 brutto na podstawie umowy zlecenie + premie od sprzedaży.Mile widziane osoby ze statusem studenta/ucznia (niewymagane) oraz z czynnym prawo jazdy kat. B.
Przyjmę do pracy w sklepie Żabka na Nowinach w Rybniku dyspozycyjną Panią najlepiej w wieku 35+ chętna do pracy na popołudniowe zmiany 14:30-23:00 // 16:00-23:00 Wymagania: Książeczka sanepidowska Więcej informacji pod nr tel: 50*******26
Opis oferty pracyW związku z planowanym rozwojem oraz poszerzeniem struktur zatrudnienia Merkury Market rozpoczyna rekrutację na stanowisko: SPRZEDAWCA W DZIALE MEBLOWYM (miejsce pracy Rybnik ul. Obwiednia Północna 15) Zadaniem zatrudnionej osoby będzie fachowa pomoc i kompleksowa obsługa klienta. Od kandydata oczekujemy: Doświadczenia w handlu i obsłudze klienta Łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych Umiejętności badania potrzeb i oczekiwań klienta Samodzielności w działaniu oraz zaangażowania Oferujemy: Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie załogi Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii Możliwość rozwoju i awansu w firmie o międzynarodowym zasięgu Osoby zainteresowane pracą proszę o wysłanie CV na adres @ lub kontakt telefoniczny pod nr 695 - pokaż numer telefonu - Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: inspektor.merkurymarket.pl 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.
Zapraszamy do współpracy osoby w charakterze:Kierowniczka i z-ca kierowniczki sklepu Tekstylowo z odzieżą używaną w Nowym TarguOferujemy:• atrakcyjne wynagrodzenie 5500– 7500 zł na rękę, uzależnione od wielkości punktu handlowego,• stałą wysokość wynagrodzenia przez cały okres współpracy,• współpracę bez własnego wkładu finansowego,• opiekę Kierownika Regionu,• umowę ajencyjną,• bezpłatne szkolenie przed rozpoczęciem współpracy.Oczekujemy:• prowadzenia sklepu Tekstylowo zgodnie ze standardami firmy,• profesjonalnej obsługi klientów,• dbałości o sklep oraz ekspozycje towaru,• dbałości o wizerunek firmy oraz jakość obsługi Klienta,• umiejętności zarządzania towarem,• uczciwości,• obsługi stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym,• zorganizowanie rozładunku dostaw towarów,• dbałość o czystość i porządek w prowadzonym punkcie,• podziału grafiku i obowiązków w małym zespole 3-4 osób,• rekrutacji i doboru współpracowników.Wymagamy:• prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub chęci jej założenia (warunek konieczny, możesz ją założyć dopiero po szkoleniu)• zaangażowania i samodzielności w działaniu,• zorientowania na potrzeby Klienta,• dodatkowym atutem będzie doświadczenie w handlu.CV wraz z nr telefonu proszę kierować na adres podany w serwisie OLXWięcej informacji pod numerem telefonu 88*****12
Opis oferty pracyFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji oraz Czech. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: W związku z planowanym rozwojem rozpoczynamy nabór pracowników do Działu Handlowego. Pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer/Kasjerka (miejsce pracy Rybnik Obwiednia Północna 15) Obowiązki: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za bieżącą obsługę Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym oraz za promowanie produktów i usług firmy. Oczekiwania: Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki Dobra znajomość obsługi komputera Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Doświadczenie w handlu i kasowej obsłudze klienta Komunikatywność i wysoka kultura osobista Gotowość do podjęcia szkolenia wdrożeniowego Oferujemy: Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie przełożonego w realizacji celów Możliwość rozwoju i awansu w firmie o międzynarodowym zasięgu Zainteresowane pracą osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: @ Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem @ 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.
Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników na cały etat lub część etatu do sklepu spożywczego Żabka Możliwość rozpoczęcia współpracy od 20.12.2023
Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników na cały etat lub część etatu do sklepu odzieżowego LUMPEX. Możliwość rozpoczęcia współpracy od 20.12.2023
Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji oraz Czech. Aktualnie do Merkury Market w Rybniku poszukujemy osób na stanowisko: -Osoba sprzątająca- Zadaniem osoby zatrudnionej będzie sprzątanie obiektu handlowego i pomieszczeń przynależnych. Oczekiwania: Gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych (12:00 - 20:00) Umiejętność pracy w zespole Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu obiektów wielkopowierzchniowych Orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: Umowę o pracę Wynagrodzenie w formie podstawy + premia Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail. 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.
Szukam pracownika do sklepu ŻABKA. Miejsce pracy: Rybnik 44-200 ul. Świętego Józefa 35 Rodzaj umowy: umowa zlecenie/ umowa o pracę na okres próbny Etat: cały etat, pół etatu (do ustalenia) Godziny pracy do ustalenia Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Nasza firma posiada na Polskim rynku blisko 100 sklepów wielkopowierzchniowych z odzieżą używaną pod marką TekStylowo . Poszukujemy do naszego zespołu na jednym ze sklepów Z-ca Kierownika Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Firma nawiąże współpracę z osobami w zakresie pracy w sklepie z odzieżą używaną. Do obowiązków należeć będzie: • Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy • Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym • Pomoc klientom na sali sprzedaży • Rozładunek dostaw towarów • Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Oferujemy: • wysokie wynagrodzenie 7000zł+ VAT, Wymagania: • własna działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia, • umiejętności kierowania zespołem • doświadczenia w sprzedaży CV proszę kierować na adres podany w serwisie.
poszukuję osoby do pracy na stoisku Świątecznym z bombkami w okresie od 30 listopada do ok 24 grudnia, w CH FOCUS RYBNIK. WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW POD TEL. 603 - pokaż numer telefonu -
Firma szuka kandydatów do pracy w sklepie. Do obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym Pomoc klientom na sali sprzedaży Rozładunek dostaw towarów Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własna działalność gospodarcza lub chęć jej założenia. Gwarantujemy stałe wynagrodzenie na poziomie 5000-7000 tys. zł.
"BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA Miejsce pracy: Stalowa Wola, C.H. Vivo Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy Big Star Limited, • obsługę stanowiska kasowego, • dbanie o wygląd i wystrój salonu, • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru. Oczekujemy: • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem, • umiejętności pracy w zespole, • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Oferujemy Tobie: • umowę o pracę • atrakcyjne wynagrodzenie, • elastyczne godziny pracy, • indywidualną ścieżkę rozwoju, • pracę dla znanej marki, • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, • szkolenia sprzedażowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV). Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA Wrocław, C.H. Magnolia