Sortowanie:
Znaleziony: 253 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Rzeszów
Staż Asystent prawny dla osób z orzeczeniem
Staż Asystent prawny dla osób z orzeczeniem
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStaż z możliwością zatrudnienia Asystent prawny Lokalizacja Rzeszów Zgłoś się jeśli: • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • pozostajesz bez zatrudnienia • zamieszkujesz woj. podkarpackie • posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze prawa • doświadczenie w zakresie prawa Wymagania: • obsługa kancelarii w sprawach administracyjnych • obsługa urządzeń biurowych • sporządzanie pism o charakterze przedsądowym, procesowym oraz egzekucyjnym • konstruowanie pism w formie tradycyjnej i elektronicznej • przyjmowanie interesantów biura Prosimy o kontakt telefoniczny pod nr: 739 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy/administracyjny
Pracownik biurowy/administracyjny
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma GastroInvest Group, jeden z liderów wśród instytucji szkoleniowych dla sektora HoReCa, poszukuje osoby na stanowisko Pracownik Biurowy - Administracyjny. Oferujemy: -umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego -wynagrodzenie: 3 500.00 zł netto + premie miesięczne do 500.00 zł netto -pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 -profesjonalny proces wprowadzenia pracownika do firmy -nowoczesne stanowisko pracy -pracę w centrum Rzeszowa ul. Targowa -przerwy na śniadanie i obiad oraz dostęp do kawy, herbaty i przekąsek Zakres obowiązków: -przygotowywanie bieżącej dokumentacji firmy -obsługa dokumentacji związanej z dofinansowaniem i rozliczaniem wniosków -wysyłka dokumentów do pracowników terenowych -kontakt z klientem biznesowym (mailowy i telefoniczny) Oczekujemy: -minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej (warunek konieczny) -wieku powyżej 25 lat -zaangażowania i umiejętności pracy pod presją -chęci rozwoju osobistego Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do nas i rozwijaj się w dynamicznej firmie!

Salon Spa w Rzeszowie szuka ludzi do teamu
Salon Spa w Rzeszowie szuka ludzi do teamu
450000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistki.Zakres obowiązków:- znajomość oferty naszego salonu i doradzanie usług- bieżąca obsługa klientów oraz potwierdzanie wizyt- obsługa płatności, wystawianie rachunków oraz faktur z sytemu- sporządzanie raportów i zestawień- prezentowanie oferty oraz aktywna sprzedaż usług i produktów salonu- dbanie o sprawny przebieg informacji między pracownikami- obsługa administracyjno-biurowa w salonie- dbanie o czystość miejsca pracy (recepcja)- dbanie o pozytywny wizerunek firmy Wymagamy:- bardzo dobrej znajomości  j. angielskiego (warunek konieczny, ponieważ mamy wielu klientów zagranicznych)- dyspozycyjności (praca w godzinach 10:00 – 22:00, również w weekendy)- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta- umiejętności sprzedażowe oraz organizacyjne- umiejętności planowania- punktualności- rzetelności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązków- znajomość programu Booksy będzie dodatkowym atutem Oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia- pełen etat- praca w godzinach 10:00 – 22:00, również w weekendyZapraszam do wysyłania CV ze zdjęciem przez OLX .Prosimy o umieszczenie w swoim CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Studentka prawa kancelaria notarialna
Studentka prawa kancelaria notarialna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy studentkę prawa na stanowisko pracownika biurowego w kancelarii notarialnej w Rzeszowie.Obowiązki:-sporządzanie dokumentów ,-obsługa biura ,-kontakt z klientem.Wymagania:osoba w trakcie studiów prawo niestacjonarne -doskonała znajomość pakietu Office (Word szczególnie),-dobra dykcja i prawidłowa wymowa, łatwość kontaktu z klientem,-świetna organizacja pracy,-skrupulatność i dokładność.Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv ze zdjęciem.

Specjalista ds. pozyskiwania dofinansowań na szkolenia i inwestycji
Specjalista ds. pozyskiwania dofinansowań na szkolenia i inwestycji
3900 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OpisWektor Wiedzy Wsparcie InnowacjiJesteśmy częścią jednej z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy SP. z o.o.. Jako Instytucja Otoczenia Biznesu (IOB), świadczymy usługi doradcze dla przedsiębiorstw. Pomagamy firmom w ich rozwoju oraz wspieramy optymalizacje, automatyzacje i innowacyjność dzięki pozyskiwaniu finansowania ze środków krajowych i unijnych.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu specjalisty na stanowisko:Stanowisko: Specjalista ds. pozyskiwania dofinansowań na szkolenia i inwestycjiMiejsce pracy: Rzeszów, ul Armii Krajowej 30Zakres obowiązków:- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie (projekty unijne, KFS, BUR).Wymagania:- doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji dotacyjnej,- umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania relacji z klientem,- nastawienie na realizację zadań pod presją terminów,- biegła obsługa MS Office (Word, Excel), Zapewniamy:- umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,- wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie doświadczonych członków zespołu,- miłą atmosferę w młodym i otwartym zespole,- kawę i herbatę bez limitu oraz tort w Twoje urodziny i całego zespołu,- kartę Multisport,- Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już blisko 80)- wyjazdy zagraniczne z całą grupą wektor wiedzy2021 – PRAGA – sprawdź nas na Youtube2022 – Budapeszt – sprawdź nas na YoutubeZapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji!

Konsultant ds. finansów, kredytów i ubezpieczeń
Konsultant ds. finansów, kredytów i ubezpieczeń
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Praca w OVB Allfinanz Polska – równowaga między pracą a życiem!W OVB rozumiemy, że życie to nie tylko praca. Dlatego oferujemy elastyczne godziny, które pozwolą Ci dopasować obowiązki zawodowe do Twojego stylu życia. To Ty decydujesz, kiedy i jak pracujesz – ważne są efekty, a nie sztywne godziny.Dzięki temu masz czas na rodzinę, pasje i odpoczynek, jednocześnie budując swoją przyszłość zawodową. Praca u nas to szansa na rozwój, dobre zarobki i wolność wyboru. Dołącz do nas i przekonaj się, że można pracować inaczej – z korzyścią dla siebie i swoich bliskich!Twoje życie, Twoje zasady – zacznij z OVB!Obowiązki konsultanta:Udział w szkoleniach – szukamy osób bez doświadczenia w finansach, ponieważ jak się okazuje łatwiej jest nową osobę nauczyć profesjonalnych i etycznych praktyk, niż próbować je zmienić u tych z pewnym stażem.Spotkania z klientami – podczas których przeprowadzana jest krótka analiza finansowa, lub obsługa posiadanych produktów klienta.Budowanie relacji – im bardziej jesteśmy do czegoś/kogoś przywiązani tym ciężej nam się rozstać, dlatego umiejętności interpersonalne>cokolwiek innego.Pozyskiwanie nowych klientów – przy wykorzystaniu naszych dobrych praktyk i sprawdzonych systemów jest to proste, ale nie łatwe.Praca oferuje możliwości rozwoju i elastyczność czasu i dobrych zarobków.Co oferujemy w OVB Allfinanz Polska?Elastyczny czas pracy – sam decydujesz, kiedy i jak pracujesz, prawdziwy "Work life balance"Stabilne zarobki – wynagrodzenie zależne od Twojej pracyProste zasady – jasne obowiązki, które są przekazywane bezpośrednio na pierwszym spotkaniu rekrutacyjnym. Możliwość pracy z domu – oszczędzasz czas na dojazdach.Realne wsparcie – od rozpoczęcia współpracy masz opiekuna, który odpowiada za Twoje postępy.Szansa na rozwój – jeśli chcesz, możesz się uczyć i piąć w górę, ale nie musisz, dostęp do kilku platform edukacyjnych.Benefity pracownicze – Medicover Sport, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie.Pracujesz po swojemu, bez stresu i sztywnych schematów. Prześlij nam swoje CV, a jeśli będziemy zainteresowani na pewno sprawnie się do Ciebie odezwiemy, bez zbędnego przedłużania.

Asystent/ka Biura
Asystent/ka Biura
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Asystenta/ki Biura, która dołączy do naszego dynamicznego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz zarządzanie bieżącymi sprawami biurowymi.Miejsce Pracy:  RzeszówZakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją.Obsługa korespondencji.Organizacja spotkań.Rejestrowanie przesyłek oraz nadzór nad pocztą i współpracą z kurierami.Zarządzanie zakupami artykułów biurowych.Zarządzanie telefonami firmowymi.Administracja oraz naprawy sprzętu firmowego.Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw sprzętu.Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących potrzeb sprzątania przestrzeni biurowych.Zarządzanie umowami najmu i dzierżawy.Organizowanie podróży służbowych.Obsługa rezerwacji hotelowych i biletów lotniczych.Zarządzanie bezpieczeństwem i kontrola dostępu do biura.Monitorowanie wydatków biurowych i przygotowywanie raportów.Zarządzanie relacjami z dostawcami usług biurowych.Współpraca w zarządzaniu flotą pojazdów służbowych.Weryfikacja kosztów administracyjnych. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Umiejętność organizacji pracy własnej.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.Oferujemy:Umowę zlecenie.Przyjazną atmosferę pracy.Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Pracownik Biurowy / Logistyki
Pracownik Biurowy / Logistyki
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma medyczna poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik Biurowy / LogistykiMiejsce pracy: RzeszówDo podstawowych obowiązków będzie należało:dbałość o prawidłowy obieg dokumentówzarządzanie logistyką towarówrealizacja zamówień – fakturowanie i przygotowywanie towarów do wysyłkikontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru oraz prawidłowe rozmieszczenie na magazyniebieżące raportowanie stanów magazynowychWymagania:bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (MS OFFICE)znajomość języka angielskiegozdolność planowania i organizowania swojej pracy

Projektant architektury krajobrazu
Projektant architektury krajobrazu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma z ugruntowaną pozycją na rynku sprzedaży kostki brukowej nawiąże współpracę(najlepiej B2B) z projektantem architektury krajobrazu oraz  nawierzchni z kostki brukowejMiejscowość : Rzeszów Zakres obowiązków:-projektowanie nawierzchni z kostki brukowej, tarasów ,schodów – małej architektury-aranżacja terenu-analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej-przygotowywanie wizualizacji-wykonywanie kosztorysów na podstawie wybranych pakietów z pomocą arkusza kalkulacyjnego-opieka nad całym procesem projektowym – umowa, projekt, wycena-ścisła współpraca z innymi działami firmy Nasze wymagania:-ukończone studia architektoniczne-doświadczenie w branży-pewność siebie i łatwość nawiązywania kontaktów z klientami-dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole To oferujemy:- kompletnie wyposażone biuro- stałe zlecenia- dostęp do bazy potencjalnych klientów-możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczenia-ambitne wyzwania projektowe, od etapu koncepcji aż po realizację-pracę przy ciekawych projektach

Pracownik biurowy / administracyjny
Pracownik biurowy / administracyjny
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko pracownik biurowy. Wymagania:- dyspozycyjność, skrupulatność- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,- zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność,- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,Oferujemy:- wynagrodzenie podstawowe + premie uznaniowe-pracę w przyjaznej atmosferze i możliwość rozwijania swych kompetencjiZakres obowiązków:- zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentacji- dbanie o prawidłowy obieg informacji- telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientem- współpraca z innymi działami firmyZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.

Asystent Architekta
Asystent Architekta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego biura architektonicznego. Bądź częścią zespołu tworzącego ekscytujące projekty architektoniczne dla wymagających klientów. Obowiązki:Współtworzenie koncepcji architektonicznych.Tworzenie projektów architektonicznych Opracowywanie opisów do projektów architektoniczna budowlanychWspółpraca z projektantami branżowymiTworzenie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz o wydanie warunków technicznychKomunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.KwalifikacjeDobra znajomość programu Autodesk RevitMile widziana znajomość programu Autodesk 3ds Studio Max, Autocad, PhotoshopZnajomość budownictwa wielorodzinnego, usługowego, zamieszkania zbiorowego oraz przesyłowegoDobra znajomość procedur administracyjnych związanych z architekturą.Wiedza z zakresu ochrony przeciwpożarowej.Mile widziane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznejDodatkowe wymagania: Wysoka kultura osobista Punktualność Słowność Umiejętność pracy na wysokim poziomie precyzji Dbałość o środowisko naturalne

Asystent ds. kadr i płac / specjalista BHP w biurze rachunkowym
Asystent ds. kadr i płac / specjalista BHP w biurze rachunkowym
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówpomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowejweryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHPwprowadzanie do systemu danych związanych wynagrodzeniami, urlopami i nieobecnościamiprowadzenie szkoleń z zakresu BHPudział w opracowaniu oceny ryzyka zawodowegoprzeprowadzanie postępowań powypadkowychudział w tworzeniu i opiniowaniu wewnętrznych instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracyNasze wymagania·  wykształcenie wyższe w kierunku BHP·  doświadczenie na analogicznym stanowisku·  znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP i prawa pracyOferujemy:·        stabilną pracę, wyłącznie stacjonarną, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;·        pracę w profesjonalnym i zróżnicowanym środowisku;·        bardzo dobre warunki i narzędzia pracy;·        możliwość rozwoju zawodowego;·        szkolenia;·        wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia;·        dostęp do literatury i publikacji branżowych;·        pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze;·        wsparcie doświadczonych współpracowników.Przesyłając CV, prosimy o przesłanie również Państwa oczekiwań finansowych z określeniem brutto lub netto. 

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Jeśli:czerpiesz radość z kontaktu z ludźmi i swobodnie nawiązujesz relacje,pomaganie innym daje Ci satysfakcję i motywuje Cię do działania,jesteś komunikatywny/a, lubisz rozmowy telefoniczne i potrafisz wyrażać się płynnie,uwielbiasz organizację i niestraszna Ci praca pod presją czasupodchodzisz odpowiedzialnie do powierzonych zadań i zawsze szukasz najlepszych rozwiązań,rozwój osobisty oraz doskonalenie swoich umiejętności są dla Ciebie ważne…to możliwe, że czekamy właśnie na Ciebie!Szukamy osoby pełnej zaangażowania i łatwo nawiązującej kontakt, która zatroszczy się o naszych klientów, wesprze pracę całego biura oraz zaopiekuje się gromadką energicznych  instruktorów. Poszukujemy kogoś, kto z odwagą podejmuje wyzwania i z chęcią zdobywa nowe umiejętności.Parę słów o naszej firmieEdukido to międzynarodowa sieć placówek edukacyjnych, specjalizująca się w prowadzeniu unikatowych zajęć z wykorzystaniem klocków LEGO®. Wierzymy, że twórcza zabawa i eksperymentowanie są najlepszym wsparciem w rozwoju dzieci. Nasze warsztaty to coś więcej niż typowe zajęcia pozalekcyjne. Wspierają one wszechstronny rozwój wiedzy i umiejętności, przydatnych podczas lekcji w szkole, ale przede wszystkim koncentrują się na holistycznym rozwoju dzieci. Dzięki temu mogą one nie tylko zdobywać wiedzę, lecz także kształtować swoją osobowość, rozwijać talenty i uczyć się życia w społeczeństwie.Działamy w Rzeszowie od 2017 roku, czyli od samych początków istnienia marki! Jesteśmy najstarszym i jednym z największych oddziałów sieci. Co roku nasze zajęcia wybiera blisko 1500 rodziców, którzy inwestują w rozwój i przyszłość swoich dzieci. W ciągu kilku lat nasza placówka rozwinęła się od jednoosobowej działalności do pozycji lidera w regionie wśród zajęć edukacyjnych. Dziś zatrudniamy ponad 20 osób! Naszą firmę tworzą ludzie zaangażowani w praktyczne nauczanie i rozwój dzieci, a także pasjonaci klocków LEGO i nowinek technologicznych.Nie tylko uczymy, lecz także tworzymy przyjazne miejsce pracy. Stawiamy na współpracę, nie rywalizację, na rozwój, nie stagnację! Wiemy, że jedynie praca zespołowa pomoże nam osiągać nasze cele!Na czym będzie polegać praca na tym stanowisku?Praca z dziećmi to bardzo odpowiedzialne zadanie. Wiemy, jakim zaufaniem darzą nas rodzice, dlatego zależy nam na jak najlepszej obsłudze klienta oraz sprawnym funkcjonowaniu całej firmy.Twoim podstawowym zadaniem będzie prowadzenie rozmów telefonicznych i utrzymywanie korespondencji mailowej z naszymi klientami – rodzicami dzieci, które uczęszczają lub planują uczęszczać na nasze zajęcia. O czym będziecie rozmawiać? Jednym z głównych tematów rozmów jest zapis dziecka na nasze kursy. Będziesz witać nowych klientów, opowiadać im o tym, jak wyglądają zajęcia i zasady współpracy. Czasami również kontaktujemy się ze szkołami, aby omówić szczegóły współpracy. Innym razem przypominamy klientom o zaległych płatnościach. Generalnie prowadzimy naszych klientów „za rękę” przez wszystkie etapy kursu. Jeśli masz teraz wątpliwości, to uspokajamy: jako dział obsługi nie prowadzimy nachalnej sprzedaży telefonicznej ani nie mamy planów sprzedażowych, które trzeba wyrobić przed końcem miesiąca. Wszyscy gramy do jednej bramki. Dlatego szukamy osoby dopasowanej do naszego zespołu, która będzie wspólnie z nami świadomie rozwijać nasz oddział.Coś jeszcze? TAK – pracownicy działu obsługi klienta to bardzo wszechstronne osoby, które na co dzień wspierają naszych instruktorów, czyli nauczycieli prowadzących zajęcia. Aby robić to jak najlepiej, każdy nowy pracownik tego działu przechodzi pełne szkolenie instruktorskie i magazynowe. Szukamy osoby, która lubi kontakt z dziećmi i w razie potrzeby może zastąpić instruktora podczas jego nieobecności. Spokojnie – wszystkiego Cię nauczymy.Będziesz również odpowiedzialny/a za utrzymanie porządku i czystości w biurze oraz sali zabaw. Często odwiedzają nas dzieci, dlatego zależy nam, aby wszystko działało zawsze, jak należy.Co oferujemy:pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,mały, zgrany zespół – współpracujemy, zamiast rywalizować, wspólnie celebrujemy sukcesy i wspieramy się w trudnych chwilach,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,przejrzyste zasady pracy i oczekiwania od pracowników – rozmawiamy zawsze otwarcie i jasno określamy wymagania,możliwość rozwoju zawodowego i awansu.Jakie wymagania musisz spełniać, zanim do nas dołączysz?Powinieneś/aś posiadać naturalne predyspozycje i cechy osobowości, które opisaliśmy na początku ogłoszenia, niezbędne w tej pracy.Doświadczenie w pracy z klientem – mile widziane szczególnie w prowadzeniu rozmów telefonicznych lub call center.Gotowość do intensywnej nauki i zdobywania nowych umiejętności.Mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego zespołu, więc zapoznaj się z naszą kulturą organizacyjną i zastanów się, czy do nas pasujesz.Chcesz aplikować?Jeśli czujesz, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy, prześlij nam swoje CV w formacie PDF. Uwaga! Rozpatrujemy wyłącznie kompletne aplikacje i zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Powodzenia!

Pracownik administracyjno-techniczny
Pracownik administracyjno-techniczny
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Pracownik administracyjno-technicznyMiejsce pracy: Rzeszów, ul. Kapitałowa 11 Opis stanowiska: Poszukujemy absolwenta kierunku budownictwo lub ekonomia na stanowisko pracownika administracyjno-technicznego. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:Przygotowanie ofert w zakresie zamówień publicznychProwadzenie rozliczeń budówAnaliza i modyfikacja ofert podwykonawcówRozliczanie podwykonawcówWymagania:Znajomość MS Office (Excel, Word) – warunek koniecznyMile widziana umiejętność obsługi programu AutoCADDoświadczenie w podobnej pracy będzie dodatkowym atutemOferujemy:Wynagrodzenie: 5000-6000 zł brutto miesięcznieMożliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmieJeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz rozwijać swoje umiejętności, wyślij swoje CV na adres email. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Asystent / Asystentka Działu Zakupów
Asystent / Asystentka Działu Zakupów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

HORECA SOLUTIONS GROUP Sp. z o.o. poszukuje energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystent / Asystentka Działu Fakturowania i Rozliczeń. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych działaniach związanych z procesami fakturowania i rozliczeń aby zapewnić płynność operacyjną naszej firmy.Twój zakres obowiązkówPrzeglądanie i analizowanie zawartych umów w celu rozpoznania warunków umów oraz wynikających z nich praw i zobowiązań.Archiwizowanie umów w sposób uporządkowany i dostępny dla innych Pracowników.Monitorowanie terminów ważności umów i informowanie odpowiednich osób o potrzebie przedłużenia lub wypowiedzenia umowy.Aktualizacja bazy danych z umowami.Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z analizami jakości gazu.Aktualizowanie bazy danych z wynikami dostępności analiz.Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów ADR.Przygotowywanie rocznych zestawień danych związanych z raportowaniem w zakresie ADR.Sporządzanie deklaracji dotyczących zmiany miejsca dostawy towarów dla klientów zagranicznych.Przesyłanie faktur sprzedaży do podpisu dla klienta za pomocą aplikacji Dropbox.Finalne kompletowanie dokumentacji potwierdzającej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów (WDT) i przekazywanie do działu księgowości.Wystawianie faktur sprzedażowych oraz weryfikacja poprawności dokumentów odpraw celnych SAD.Nasze wymaganiaMinimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Dokładność i umiejętność pracy z dokumentami.Znajomość zasad archiwizowania dokumentów.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Znajomość obsługi aplikacji Dropbox oraz podstawowych programów biurowych.Mile widzianeDobra znajomość języka angielskiego.To oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Rekruter Terenowy - Rzeszów
Rekruter Terenowy - Rzeszów
499 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie kandydatów poszukujących zatrudnienia na rynku pracyProwadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami w terenieWspółpraca z lokalną społecznością (Urzędy, Organizacje, Stowarzyszenia, Fundacje), współpraca z Instytucjami zrzeszającymi pracowników niepełnosprawnych Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na lokalnym rynkuWspółpraca z Kierownikami celem zapewnienia ciągłości pracy na obiektachKontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami oraz centralą firmyPrzygotowywanie raportów dotyczących przeprowadzanych procesów rekrutacyjnych Nasze wymagania:Doświadczenie w branży HRDobra organizacja pracy własnej, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleDobra obsługa komputeraPrawo jazdy kat. B  Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/zleceniePracę poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00Szkolenie wdrażające w zakres pełnionych obowiązkówNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopDofinansowanie do karty Medicover

Recepcjonistka/ta menadżerka lub menadżer
Recepcjonistka/ta menadżerka lub menadżer
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dzień dobry szukamy do salonu tatuażu menadżera/menadżerki , recepcjonistki/ recepcjonisty który będzie odpowiedzialny za porządek w studiu,rozliczanie klientów ,kontak z klientem,socjal media i wizerunek studia. Osoba którą wybierzemy najlepiej jak by była piercerem lub osoba która chce się tego nauczyć bo przekłuwanie też będzie należeć do obowiązków osoby na wyżej wymienionym stanowisku Od kandydatów wymagamy znajomości języka angielskiego,aparycji,szybkości w uczeniu się nowych rzeczy,uśmiechniętej i radosnej

Specjalistka/a ds. zarządzania projektami UE
Specjalistka/a ds. zarządzania projektami UE
100 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OPISPlusk Polska zajmuje się pozyskiwaniem środków unijnych w Polsce i poszukuje: Specjalisty/-ki ds. projektów UE Zakres obowiązków:Obsługa realizacji projektów dofinansowanych z EFS;Nadzór nad realizacją projektu i zespołem projektowym;Weryfikacja dokumentacji projektowej;Przygotowywanie/weryfikacja wniosków o płatność;Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej;Monitorowanie zmian w przepisach dot. realizacji projektów EFS.Wymagania:Wykształcenie wyższe;Min. 2 letnie doświadczenie związane z realizacją projektów dofinansowanych ze środków UE;Znajomość zasad realizacji projektów unijnych;Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych.Samodzielność i dobra organizacja pracyOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub w innej dogodnej dla Kandydata formie;Możliwość elastycznego czasu pracy;Szkolenia;Pracę w doświadczonym zespole.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV do 30.10.2024 r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” 

Asystent / Asystentka biura
Asystent / Asystentka biura
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówKompleksowa obsługa biura, obsługa sekretariatu, w tym przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;Zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (faktury, umowy, kontrakty, dokumenty prawne);Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych oraz przyjmowanie gości;Organizacja podróży służbowych Zarządu oraz ich rozliczanie;Nadzór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółki oraz wysyłanie i przyjmowanie paczek kurierskich;Dbanie o porządek i estetykę sekretariatu, sal konferencyjnych oraz o zaopatrzenie sekretariatu;Tworzenie, archiwizacja i porządkowanie dokumentów biurowych;Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby zespołu;Pomoc w przygotowywaniu faktur, zestawień wydatków i innych dokumentów finansowych;Inne zlecone zadania

Pracownik administracyjno-biurowy/ wymagane orzeczenie
Pracownik administracyjno-biurowy/ wymagane orzeczenie
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe z Rzeszowa poszukuje osobę na staż z zatrudnieniem na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego. Wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Zakres zadań: • bieżąca obsługa biura • odbieranie poczty • sporządzanie pism • obsługa komputera oraz dziennika podawczego • pomoc w zarządzaniu i koordynowaniu codziennej pracy biura • kontakt z urzędami itp. przekazywanie oraz wysyłka dokumentów • wsparcie działu księgowego w bieżących działaniach Wymagania: • POSIADANIE ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI • pozostawanie bez zatrudnienia • zdolności interpersonalne • skrupulatność • obowiązkowość • zaangażowanie w powierzone obowiązki • odpowiedzialność • mile widziane wykształcenie kierunkowe (administracja) Doświadczenie zawodowe jako pracownik biurowy/ lub w biurze rachunkowym jest mile widziane, jednak nie jest wymagane. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po 3-miesięcznym okresie stażu (comiesięczne stypendium 2294,99 zł brutto). Oferta Oferta realizowana jest w ramach projektu "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków PFRON. Zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Recepcja z potrncjałem na pircera/pircerke
Recepcja z potrncjałem na pircera/pircerke
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Studio tatuażu w Rzeszowie zatrudni osobę na stanowisko recepcjonisty/recepcjonistki z potencjałem na stanowisko pircera/pircerki. Do osoby będzie należało prowadzenie instagrama wrzucanie relacji, postów odpisywanie klientom , odbieranie telefonów. Umawianie terminów. Dobrze było by aby osoba posiadała uprawnienia pircera jeśli nie ma takich uprawnień z czasem Cię wyszkolimy w tym kierunku. Wymagana jest komunikatywność i otwartość chęć do rozwoju, kultura osobista sumienność i punktualność Praca 5 dni w tygodniu od 9 do 17 Oferuje praca w przyjemnej atmosferze , możliwość rozwoju. Oczekuje długiej i pokojowej współpracy zapraszam do kontaktu pod numerem 69*******78 Proszę o składanie CV

Kwalifikowanych pracowników do ochrony
Kwalifikowanych pracowników do ochrony
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy kwalifikowanych pracowników ochrony z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia - możliwość dopasowania grafiku pracy - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy - szkolenie na stanowisku - środki łączności bezpośredniej - estetyczne umundurowanie Rzetelnie rozliczamy czas pracy - wypłacamy pełne dodatki do wynagrodzenia za pracę w godzinach nocnych oraz za pracę w godzinach nadliczbowych. Zapraszamy do kontaktu w godzinach 9.00-14.00 pod numerem 669 - pokaż numer telefonu - lub na adres mail: @

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Expert Snu zajmująca się sprzedażą asortymentu sypialnianego poszukuje osoby na stanowisko Pracownika administracyjno-biurowego. Jeśli lubisz pracować w zorganizowany sposób, masz doświadczenie w pracy biurowej i chcesz dołączyć do przyjaznego zespołu, ta oferta jest dla Ciebie! Zadania:Obsługa dokumentacji firmowej (wprowadzanie faktur, archiwizacja dokumentów)Wspieranie działu sprzedaży w codziennej pracyOdpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną oraz mailowąWspółpraca z dostawcami i innymi działami firmyDbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmieInne zadania administracyjne, w zależności od potrzeb firmy Wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętność pracy z dokumentacjąKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleDobra organizacja pracy i dokładnośćMile widziana znajomość systemów do obsługi zamówień lub fakturowania Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w przyjaznej atmosferze w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętnościRabaty pracownicze na nasze produkty Kim jesteśmy?Expert Snu to prężnie działający sklep internetowy z dystrybucją na całą Polskę, a także sprzedaż w salonach stacjonarnych - jesteśmy w Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Dębicy, Krośnie, Lublinie, Łodzi, Toruniu, Wrocławiu i Stalowej Woli. Oferujemy kompleksowe wyposażenie sypialni. Nieustannie poszerzamy ofertę sklepu internetowego i ciągle otwieramy kolejne salony.Zachęcamy do aplikowania!Osoby udostępniające dane są obowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Expert Daniel Sołtys w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”  

ZAPISY TRWAJĄ! Bezpłatne szkolenia administracyjne z stypend
ZAPISY TRWAJĄ! Bezpłatne szkolenia administracyjne z stypend
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTrwają zapisy na szkolenia zawodowe z zakresu handlu i/lub administracji z obsługą komputera/excel* Warunkiem wymaganym jest w posiadanie ważnej umowy zlecenie lub o pracę (najniższa krajowa lub ważna do 30.06.2025) TYLKO W OKRESIE NABORU! Szkolenie rozpoczyna się ok 2 miesiące od momentu złożenia wymaganych dokumentów. Po ukończeniu szkolenia jest wydawany certyfikat Dodatkowo przysługuje zwrot kosztów dojazdów oraz stypendium w wysokości ok 150 zł dla osoby pracującej podczas szkolenia/ ok 1000 zł dla osób które utraciły zatrudnienie przed szkoleniem Więcej informacji pod numerem 883 - pokaż numer telefonu - al. Piłsudskiego 34 Rzeszów *istnieje możliwość wyboru innego szkolenia np. specjalista ds zarządzania projektami / PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY - z zastrzeżeniem że szkolenie może ulec zmianie jeśli nie uzbiera się grupa

Wsparcie dla OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wsparcie dla OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros zaprasza Osoby z Orzeczeniem o niepełnosprawności do udziału w projekcie mającym na celu wsparcie w powrocie na rynek pracy: Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo podkarpackiego.

Specjalista ds. przetargów
Specjalista ds. przetargów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Pozytywni CO2 - jesteśmy fundacją założoną przez jedną z największych firm szkoleniowo - doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Jej celem jest ograniczanie i neutralizacja emisji CO2 oraz walka ze skutkami efektu cieplarnianego. Jako pierwsi mówimy, że nie wystarczy być naturalnym klimatycznie, a warto być Pozytywnym!Zatrudnimy w naszej organizacji na stanowisko: Specjalista ds. przetargówMiejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30Twój zakres obowiązków:obsługa platform przetargowychnadzór nad przebiegiem przetargówodpowiadanie na bieżące zapytania przetargowedbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi działami w firmiezdobywanie informacji zwrotnych od klientówOferujemy i zapewniamy:pracę w młodym dynamicznym zespole na atrakcyjnym rynku OZE,atrakcyjne zarobki oraz system premiowy,umowę o pracę, narzędzia pracy w tym samochód służbowy,kartę Multisport,ciągły rozwój, również poprzez szkoleniaponieważ naszym założycielem jest jedna z największych firm szkoleniowych,tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już blisko 70 pracowników),  Nasze oczekiwania:mile widziane wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska / energetyka / budownictwo),wiedza techniczna z zakresu ciepłownictwa, ogrzewnictwa, wentylacji, OZE,mile widziane doświadczenie w pracy związanej z przetargami,znajomość Ustawy o Efektywności Energetycznej, programu Czyste Powietrze,mile widziana znajomość ustawy o zamówieniach publicznychznajomość pakietu Microsoft Office, w tym bardzo dobra znajomość Excel,czynne prawo jazdy kat. B,umiejętność organizacji czasu pracy,umiejętności pracy pod presją czasubardzo dobra organizacja własnej pracy.Jeśli masz te lub inne atuty, a przede wszystkim ochrona środowiska jest Ci bliska i chcesz zawalczyć aby przyszłym pokoleniem żyło się dobrze na naszej planecie to...Dołącz do Pozytywnego zespołu! Aplikuj do nas! :)

Specjalista ds. dofinansowań KFS
Specjalista ds. dofinansowań KFS
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zainteresowaniem naszych usług, poszukujemy kandydatów do spraw pozyskiwania środków krajowych i europejskich. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - poszukiwanie potencjalnych sposobów na zdobycie wsparcia finansowego ze źródeł krajowych i europejskich, - wstępna ocena planowanych projektów pod kątem dokumentacji związanej z programami oferującymi finansowanie - przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu otrzymania dofinansowania - rozliczanie dokumentacji do każdego projektu - prace administracyjne związane z pozyskaniem nowych klientów Nasze wymagania: - doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowywaniem dokumentacji dla projektów KFS oraz KPO i BUR ( WARUNEK KONIECZNY ) - bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,( WARUNEK KONIECZNY ) - umiejętność efektywnego gospodarowania czasem oraz pracy pod presją ( WARUNEK KONIECZNY ) - dokładność i precyzja ( WARUNEK KONIECZNY ) Co oferujemy: - pracę na pełen etat - bardzo wysokie wynagrodzenie ( PODSTAWA + PROWIZJA ) - pracę w renomowanej firmie szkoleniowej z dużą bazą klientów - parking - pracę w centrum Rzeszowa - profesjonalizm, standardy i procedury na najżywszym poziomie - zatrudnienie na stałe - możliwość awansu - pracę do 9.00 do 16.00 ( okres próbny trzy miesiące następnie od 8.00 do 16.00 ) Osoby zainteresowane spełniające powyższe warunki prosimy o przesyłanie swoich aplikacji poprzez formularz Klauzula RODO Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych do celów rekrutacyjnych firmy GastroInvest Group

Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa
Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa w PREBYTES (PREBYTES SIRT) to obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa. Zajmuje się on szukaniem i neutralizowaniem zagrożeń, a także analizą zgłoszonych incydentów bezpieczeństwa. Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem, jeżeli uważasz, że zadania są adekwatne do tego stanowiska pracy a wymienione przez nas cechy idealnie opisują właśnie Ciebie - skontaktuj się z nami i prześlij nam więcej informacji o sobie!Zadania przewidziane na tym stanowisku:Reagowanie na incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa oraz ich analizaWyszukiwanie nowych cyberzagrożeńMonitorowanie systemów informujących o zdarzeniach w sieciTworzenie procedur postępowania w przypadku wykrycia określonych zdarzeńRedagowanie krótkich informacji z wykonanej pracy zespołuPomoc w codziennym wsparciu i obsłudze klientówTworzenie krótkich informacji podsumowujących pracęSprawdź czy poniższe cechy pasują do Ciebie:Wykształcenie wyższe (preferowane Informatyka/ Cyberbezpieczeństwo)Bardzo dobra znajomość sieci komputerowych i protokołu TCP/IPBardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Linux oraz WindowsPodstawowa znajomość JavaScript, PHP, HTML5 / CSS3 / SQLZainteresowanie cyberbezpieczeństwemWysoki poziom umiejętności interpersonalnychZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznejUmiejętność pracy w zespole i realizowania indywidualnych zadańBardzo dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu oraz lojalnośćMile widziane:Certyfikat branżowy z obszaru CyberSecurityWysoka otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności oraz motywacja do pracyDokładność w prowadzeniu dokumentacji i tworzeniu raportówUmiejętność kreatywnego rozwiązywania problemówCo oferujemy?Umowę o pracę w trybie stacjonarnym w RzeszowieWynagrodzenie wypłacane z końcem miesiącaRegularny rytm pracyŻyczliwą atmosferę pracy właściwą małym organizacjom o dużych ambicjachNowoczesne środowisko pracyMożliwość rozwijania swojej osoby, wiedzy i umiejętnościOkazję do zdobywania nowych kwalifikacjiNowoczesne narzędzia pracy Uważasz, że zadania są adekwatne do tego stanowiska pracy, a wymienione przez nas cechy idealnie opisują właśnie Ciebie? Skontaktuj się z nami i prześlij nam więcej informacji o sobie!. . .  Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Jeśli w ciągu 30 dni od daty wysłania przez Ciebie CV nie skontaktujemy się z Tobą, będzie to oznaczać, iż nie zakwalifikowano Cię do kolejnego etapu rekrutacji. Twoje CV oraz wszystkie informacje wysłane przez Ciebie zostaną bezpowrotnie usunięte. Administratorem danych osobowych jest PREBYTES sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Leżajsku, ul. Sandomierska 6,37-300 Leżajsk. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla celu jakim jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w PREBYTES sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Leżajsku. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane nie będą powierzane innym odbiorcom. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.Ekspert ds. Jakości i Ryzyka

Sklep internetowy - pracownik administracyjno - biurowy
Sklep internetowy - pracownik administracyjno - biurowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Jeżeli szukasz niebanalnej i pełnej wyzwań pracy to zachęcam Cię do zapoznania się z poniższą ofertą.Firma IT-shop24.pl jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym branży IT/AGD/RTV.Nasz sukces zawdzięczamy zespołowi kompetentnych pracowników.Stanowisko: Pracownik administracyjno - biurowyMiejsce pracy: Rzeszów ul. Przemysłowa 14 www.it-shop24.plZapewniamy kompleksowe szkolenie wdrażające do pracy i stałe wsparcie zespołu. Oferujemy:umowę o pracę , zleceniepracę w godzinach 8:00-16:00prace w młodym zespołemmożliwość rozwoju zawodowegonarzędzia do pracy w środowisku biurowymObowiązki: Wystawianie faktur sprzedażowychKontrola faktur zakupowychwprowadzanie dokumentów do programu sprzedażowegodbanie o poprawny obieg dokumentów w firmiesegregowanie dokumentacjipomoc księgowejbieżące sprawy administracyjno-biuroweWymagania:chęć nauki i rozwojudyspozycyjnośćznajomość obsługi pakietu Office - Exel, Wordmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 

Rekruter/Koordynator pracowników z Ukrainy
Rekruter/Koordynator pracowników z Ukrainy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRekruter/Koordynator pracowników z Ukrainy Miejsce pracy: Rzeszów Region: Podkarpackie Job Innovation Sp. z o.o. w Rzeszowie poszukuje Rekrutera/Koordynatora pracowników z Ukrainy Opis stanowiska: - Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy do pracy w Polsce - Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i ocenianie kandydatów - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej - Współpraca z pracodawcami w celu określenia zapotrzebowania na pracowników - Udzielanie informacji i wsparcia pracownikom z Ukrainy w zakresie procesu rekrutacji i zatrudnienia Wymagania: - Doświadczenie w rekrutacji pracowników z Ukrainy lub pokrewnej branży - Znajomość procedur i przepisów dotyczących zatrudniania pracowników z zagranicy - Znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie - Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office - Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne - Samodzielność, sumienność i terminowość Oferujemy: - Pracę stałą na podstawie umowy zlecenie - Możliwość rozwoju zawodowego - Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się pod tym ogłoszeniem.

Pracownik biurowy w biurze rachunkowym
Pracownik biurowy w biurze rachunkowym
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe w centrum Rzeszowa zatrudni osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny), na stanowisko administracyjno-biurowe.Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziane wykształcenie kierunkowe/administracyjne.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po przeszkoleniu biurowym (wynagrodzenie 1606,50zł brutto) oraz po 3-miesięcznym okresie stażu (wynagrodzenie 2294,99 zł brutto).Zakres zadań:• bieżąca obsługa biura• odbieranie poczty• sporządzanie pism• obsługa komputera oraz dziennika podawczego• pomoc w zarządzaniu i koordynowaniu codziennej pracy biura• praca w terenie - kontakt z urzędami itp. przekazywanie oraz wysyłka dokumentów• wsparcie działu księgowego w bieżących działaniachWymagania:• POSIADANIE ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI• pozostawanie bez zatrudnienia• wysokie zdolności interpersonalne• skrupulatność• obowiązkowość• zaangażowanie w powierzone obowiązki• odpowiedzialność• mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym Zapraszamy do przesyłania aplikacji. Oferta realizowana jest w ramach projektu aktywizacji zawodowej pn. "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Asystent biurowy - firma spedycyjna
Asystent biurowy - firma spedycyjna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma spedycyjna z Rzeszowa poszukuje ASYSTENTA BIUROWEGO wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego nauczymy Cię krok po kroku.3 miesięcznym staż zawodowym (stypendium stażowe 2300 brutto), po okresie stażu zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.Zakres obowiązków: fakturowanie prowadzenie recepcji obsługa klienta telefonicznie i mailowo pomoc w księgowości - proste praceOferujemy: stopniowe wdrożenie w zakres wykonywanych obowiązków, możliwość rozwoju zdobycie cennego doświadczenie, wiedzę tematyczną, nowe kompetencje • dobre referencje stabilne zatrudnieni po okresie stażuZapraszamy do nadsyłania aplikacji poprzez portal OLXOferta realizowana jest w ramach projektu "Kompas kariery" współfinansowanego ze środków PFRON.

Młodszy asystent projektanta
Młodszy asystent projektanta
1999 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Młodszy asystent projektanta:·        Opracowywanie dokumentacji powykonawczej, wniosków, decyzji, wniosków o zajęcia pasa, projektów czasowej organizacji ruchu,·        Współpraca z brygadzistami w zakresie zmian podczas realizacji budów w celu uwzględnienia zmian w dokumentacji powykonawczej,·        Prowadzenie ewidencji dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz dbanie o ich uporządkowanie i archiwizację,·        Współpraca z działem wykonawczym oraz z działem biurowym, w celu zapewnienia terminowej realizacji projektu,·        Kontaktowanie się z producentami i dostawcami materiałów w celu uzyskania odpowiednich informacji - opracowanie kart materiałowych związanych z daną Inwestycją,·        Udział w rozmowach z Inwestorami/Spółkami Terytorialnymi w celu ustalenia wymagań i preferencji dotyczących projektów oraz dokumentacji.Wymagania:·        Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – wykształcenie techniczne,·        Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,·        Praktyczna znajomość MS Office,·        Praktyczna znajomość programu AutoCad/Ares Commander,·        Umiejętność pracy w zespole,·        Znajomość przepisów i norm branżowych,·        Umiejętność organizacji pracy i terminowość,·        Chęci rozwoju i samorealizacjiOferujemy:·        Wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),·        Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,·        Współpracę z młodym zespołem, miłą atmosferę,·        Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,·        Możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się Firmie,·        Wsparcie w okresie wdrożeniowym.  

Pracownik administracyjny z j . niemieckim
Pracownik administracyjny z j . niemieckim
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySynerte Sp. z o.o. zatrudni: Pracownika administracyjnego z j. niemieckim Biuro w centrum Rzeszowa Naszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Ferrari oraz wiele innych. Jako firma stawiamy przede wszystkim na rozwój zawodowy naszych pracowników. Poszukujemy ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Pracownika administracyjnego z językiem niemieckim. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach administracyjnych, w tym w kontakcie z naszymi klientami i partnerami z krajów niemieckojęzycznych. Obowiązki: • Wsparcie zespołu w działaniach administracyjnych, • Bezpośredni kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami oraz z podmiotami zagranicznymi uczestniczącymi w realizacji projektów, • Wsparcie w zadaniach związanych z komunikacją wewnętrzną (tłumaczenia e-maili/dokumentów z j. niemieckiego na j. polski i odwrotnie) • Terminowa realizacja zleconych zadań, • Przygotowywanie raportów, zestawień na potrzeby Przełożonych, • Współpraca i płynna komunikacja z pozostałymi działami firmy. Wymagania: • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację – min. B2, • Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki: Filologia germańska, Lingwistyka stosowana, Administracja (absolwenci, bądź studenci), • Dobra znajomość pakietu MS Office, • Doskonała organizacji pracy, samodzielność, • Dokładność i rzetelność, • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: • Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę – indywidualnie ustalamy wysokość pensji, • Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał – z nami masz taką możliwość – stawiamy na rozwój naszych pracowników; • Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku. • Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa, • Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym – oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 – 16:00, • Niezliczoną ilość pysznej kawy. Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV za pomocą portalu – a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik administracyjny z j. niemieckim
Pracownik administracyjny z j. niemieckim
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Synerte Sp. z o.o. zatrudni:Pracownika administracyjnego z j. niemieckimBiuro w centrum RzeszowaNaszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Ferrari oraz wiele innych.Jako firma stawiamy przede wszystkim na rozwój zawodowy naszych pracowników.Poszukujemy ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Pracownika administracyjnego z językiem niemieckim. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach administracyjnych, w tym w kontakcie z naszymi klientami i partnerami z krajów niemieckojęzycznych.Obowiązki:Wsparcie zespołu w działaniach administracyjnych,Bezpośredni kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami oraz z podmiotami zagranicznymi uczestniczącymi w realizacji projektów,Wsparcie w zadaniach związanych z komunikacją wewnętrzną (tłumaczenia e-maili/dokumentów z j. niemieckiego na j. polski i odwrotnie),Terminowa realizacja zleconych zadań,Przygotowywanie raportów, zestawień na potrzeby Przełożonych,Współpraca i płynna komunikacja z pozostałymi działami firmy.Wymagania:Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację – min. B2,Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki: Filologia germańska, Lingwistyka stosowana, Administracja (absolwenci, bądź studenci),Dobra znajomość pakietu MS Office,Doskonała organizacji pracy, samodzielność,Dokładność i rzetelność,Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę – indywidualnie ustalamy wysokość pensji,Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał – z nami masz taką możliwość – stawiamy na rozwój naszych pracowników;Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku.Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa,Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym – oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 – 16:00,Niezliczoną ilość pysznej kawy.Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV na za pomocą przycisku APLIKUJ – a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.

Pracownik administracyjny w biurze rachunkowym/z orzeczeniem
Pracownik administracyjny w biurze rachunkowym/z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w centrum Rzeszowa zatrudni osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny), na stanowisko administracyjno-biurowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po 3-miesięcznym okresie stażu (wynagrodzenie 2294,99 zł brutto). Zakres zadań: • bieżąca obsługa biura • odbieranie poczty • sporządzanie pism • obsługa komputera oraz dziennika podawczego • pomoc w zarządzaniu i koordynowaniu codziennej pracy biura • praca w terenie - kontakt z urzędami itp. przekazywanie oraz wysyłka dokumentów • wsparcie działu księgowego w bieżących działaniach Wymagania: • POSIADANIE ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI • pozostawanie bez zatrudnienia • wysokie zdolności interpersonalne • skrupulatność • obowiązkowość • zaangażowanie w powierzone obowiązki • odpowiedzialność • wykształcenie administracyjne/kierunkowe • mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym Zapraszamy do przesyłania aplikacji. Kontakt: 534 - pokaż numer telefonu - / @ Oferta realizowana jest w ramach projektu aktywizacji zawodowej pn. "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Koordynator floty pojazdów
Koordynator floty pojazdów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy i planowanym zwiększeniem floty pojazdów, dla naszego partnera poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora floty pojazdów. Wymagania: • doświadczenie w zarządzaniu flotą pojazdów • podstawowa znajomość zagadnień mechaniki samochodowej • gotowość do pracy w niektóre weekendy (zgodnie z wymiarem czasu pracy) • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • podstawowa obsługa komputera i pakietu MS Office • prawo jazdy kat. B (mile widziane również C+E, ale niewymagane) • mile widziane doświadczenie w wypożyczalni samochodów lub salonie samochodowym (niewymagane) Zakres obowiązków: • zarządzanie flotą pojazdów • nadzorowanie ewidencji przebiegu pojazdów • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z użytkowaniem pojazdów • współpraca z serwisami samochodowymi w kraju i za granicą • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi oraz z operatorem kart paliwowych • prowadzanie spraw urzędowych związanych z flotą pojazdów Oferujemy: • umowa o pracę lub B2B • pełne wdrożenie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje • wynagrodzenie od 4000 zł netto (lub więcej w zależności od doświadczenia) Korzyści w biurze: • telefon komórkowy i laptop (również do celów prywatnych) • własne miejsce parkingowe Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Jagan S.A. -producent tub papierowych spiralnie zwijanych oraz kątownika papierowego z siedzibą w Rzeszowie zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka niemieckiego. Od Kandydata na tym stanowisku wymagamy:-znajomości języka niemieckiego  pozwalającej na sprawną komunikacje podczas rozmowy oraz drogą e-mail- poświadczonej certyfikatem/zaświadczeniem – warunek konieczny-znajomości pakietu Microsoft Office- przede wszystkim znajomość programu Excel –warunek konieczny-logicznego oraz analitycznego myślenia-umiejętności reagowania na codzienne zmienne sytuacje-dobrej organizacja pracy własnej (obsługa zamówień, bieżący kontakt z magazynem, produkcją)-umiejętności współdziałania w grupie-obsługi urządzeń biurowych Mile widziane:- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Co oferujemy:-umowę o pracę-pracę w systemie jednozmianowym-przyjazną atmosferę w środowisku pracy Prosimy o aplikowanie osób spełniających wyżej wymienione kryteria. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do rozmowy z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami. 

Pracownik rejestracji
Pracownik rejestracji
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś osobą, dla której kontakt z drugim człowiekiem jest źródłem satysfakcji, doceniasz dobre relacje w pracy i potrafisz je budować, a zaangażowanie i odpowiedzialność są Twoimi wartościami, to być może jesteś osobą, której szukamy! Klinika stomatologiczna Primadent w Rzeszowie, to ludzie, których łączy pasja do stomatologii, profesjonalizm, empatia i gotowość do ciągłego rozwoju. Do naszego zespołu chętnie zaprosimy osoby, które podzielają nasze wartości i wesprą nas swoimi działaniami na stanowisku PRACOWNIK REJESTRACJI. Jak wygląda praca na tym stanowisku?Będziesz członkiem zespołu, który współpracuje nie tylko z pacjentem, ale także z lekarzami, asystą i przede wszystkimi z resztą zespołu rejestracji. Będzie to wymagało od Ciebie zrozumienia, życzliwości i wzajemnego wsparcia. Pracujemy siedem dni w tygodniu. Dlatego doceniamy Twoją dyspozycyjność. Twój zakres odpowiedzialności nieco konkretniej:•     bezpośredni i telefoniczny kontakt z Pacjentem,•     prace administracyjne związane z obsługą Pacjenta,•     obsługa systemu rejestracyjnego,•     przyjmowanie płatności, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur,•     współpraca z zespołem oraz personelem medycznym.Kompetencje, które pomogą Ci w wykonywaniu swoich obowiązków:·    otwartość, pozytywne i życzliwe nastawienie,  ·    łatwość w nawiązywaniu kontaktu,·    gotowość do dynamicznego działania w sytuacjach nagłych, wymagających natychmiastowej reakcji,·    zaangażowanie i skrupulatność w działaniu,·    odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy,·    wysoka kultura osobista,·    umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,    ·    mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,    ·    mile widziane uprawnienia technika elektroradiologa·    mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.  Proponujemy Ci: ·         stabilne zatrudnienie w nowoczesnej Klinice o ugruntowanej pozycji na rynku,·         pracę w bardzo relacyjnym i zgranym zespole,·         wynagrodzenie w wysokości  od 5 000 do 6 000 zł netto /po ukończeniu szkolenia/·         elastyczne formy zatrudnienia, preferowana własna działalność gospodarcza·         praca stała, zmianowa, również w weekendy,·         możliwości rozwoju zawodowego – szkolenia, wsparcie mentorskie,·         pracowniczy program rabatowy na leczenie stomatologiczne w Klinice dla Ciebie i Twoich bliskich,·         okolicznościowe prezenty (pamiętamy o Twoich urodzinach), karty podarunkowe (na Święta dla Ciebie i Twoich dzieci),·         imprezy integracyjne (zobacz na naszych mediach społecznościowych, że nie żyjemy samą pracą). Chcesz aplikować?Śmiało! Doświadczenie na podobnym stanowisku jest mile widziane. Nie jest jednak konieczne. Wszystkiego Cię nauczymy.1. Prześlij do nas swoje CV wraz ze zdjęciem i poniższą klauzulą.Prosimy o dopisanie w składanych dokumentach następującej klauzuli:  Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.    Ja …………………………………………………… (imię i nazwisko kandydata) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK REJESTRACJI, prowadzonej przez PRIMADENT s.c.  35-301 Rzeszów; Zenitowa 15 NIP: 813 300 50 93 2. List motywacyjny - nie chcemy wiedzieć, jak piszesz, tylko jak wypowiadasz słowa, dlatego nagraj nam na dyktafonie (np. w swoim smartfonie) maksymalnie 3 minutową odpowiedź na poniższe pytanie: Jakie Twoje atuty sprawią, że będziesz właściwą osobą na stanowisku Pracownik Rejestracji?Całość (CV wraz z nagraniem) wyślij na adres: rekrutacja[at]primadent.plW temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska: PRACOWNIK REJESTRACJI Etapy rekrutacjiZ nadesłanych zgłoszeń wybierzemy osoby, z którymi przeprowadzimy krótkie rozmowy telefoniczne. Po tych rozmowach wybrane osoby zaprosimy na spotkanie w siedzibie firmy.

Lider rejestracji w klinice Primadent
Lider rejestracji w klinice Primadent
Rzeszów 30+ kilka dni temu

LIDER REJESTRACJIKlinika PRIMADENT  /Rzeszów/ Klinika Primadent w Rzeszowie, specjalizująca się w nowoczesnej stomatologii, poszukuje dynamicznej osoby na stanowisko LIDERA REJESTRACJI. Nasza klinika to miejsce, gdzie profesjonalizm, empatia i ciągły rozwój są kluczowymi wartościami. Jeśli jesteś osobą, która posiada umiejętności przywódcze oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, to właśnie Ciebie szukamy!Twoje obowiązki:•            Zarządzanie zespołem rejestracji i koordynacja codziennych działań.•            Zapewnienie najwyższej jakości obsługi pacjentów.•            Organizacja grafiku pracy oraz wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów.•            Monitorowanie i raportowanie wyników pracy zespołu.•            Współpraca z innymi działami kliniki w celu optymalizacji procesów. Nasze oczekiwania:•            Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, preferowane w branży medycznej lub pokrewnej.•            Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym umiejętność motywowania, inspirowania i wspierania pracowników.•            Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i w piśmie.•            Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem.•            Silne zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.•            Umiejętność wyznaczania celów, monitorowania postępów i osiągania założonych wyników.•            Znajomość podstawowych zasad zarządzania zasobami ludzkimi.•            Biegłość w obsłudze komputera i oprogramowania biurowego; mile widziana znajomość programu Prodentis.•            Wysoka kultura osobista, empatia i umiejętność nawiązywania relacji z pacjentami oraz zespołem.•            Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań. Oferujemy:•            Pracę w relacyjnym i zgranym zespole.•            Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie mentorskie.•            Pracę w nowoczesnej klinice o ugruntowanej pozycji na rynku.•            Stabilne zatrudnienie.•            wynagrodzenie w wysokości od 8 000 do 10 000 zł brutto /po ukończeniu szkolenia/ + okresowe premie miesięczne, kwartalne i roczne uzależnione od kompetencji i zaangażowania,•            preferowana własna działalność gospodarcza lub umowa zlecenie,•            praca stała, zmianowa, również w weekendy,•            pracowniczy program rabatowy na leczenie stomatologiczne w Klinice dla Ciebie i Twoich bliskich,•            okolicznościowe prezenty (pamiętamy o Twoich urodzinach), karty podarunkowe (na Święta dla Ciebie i Twoich dzieci),•            imprezy integracyjne (zobacz na naszych mediach społecznościowych, że nie żyjemy samą pracą). Jak aplikować:1.         Prześlij swoje CV ze zdjęciem oraz poniższą klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko Lidera Rejestracji, prowadzonej przez PRIMADENT s.c. 35-301 Rzeszów; Zenitowa 15 NIP: 813 300 50 93.2.         Nagraj maksymalnie 3-minutową odpowiedź na pytanie: „Jakie Twoje atuty sprawiają, że będziesz właściwą osobą na stanowisko Lidera Rejestracji?” Całość (CV i nagranie) wyślij na adres: rekrutacja(at)primadent.pl. W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska: LIDER REJESTRACJI.Etapy rekrutacjiZ nadesłanych zgłoszeń wybierzemy osoby, z którymi przeprowadzimy krótkie rozmowy telefoniczne. Po tych rozmowach wybrane osoby zaprosimy na spotkanie w siedzibie firmy. 

Pracownik ds. administracyjno-biurowych/ z orzeczeniem
Pracownik ds. administracyjno-biurowych/ z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w centrum Rzeszowa zatrudni osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny), na stanowisko administracyjno-biurowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziane wykształcenie kierunkowe/administracyjne. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po przeszkoleniu biurowym (wynagrodzenie 1606,50zł brutto) oraz po 3-miesięcznym okresie stażu (wynagrodzenie 2294,99 zł brutto). Zakres zadań: • bieżąca obsługa biura • odbieranie poczty • sporządzanie pism • obsługa komputera oraz dziennika podawczego • pomoc w zarządzaniu i koordynowaniu codziennej pracy biura • praca w terenie - kontakt z urzędami itp. przekazywanie oraz wysyłka dokumentów • wsparcie działu księgowego w bieżących działaniach Wymagania: • POSIADANIE ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI • pozostawanie bez zatrudnienia • wysokie zdolności interpersonalne • skrupulatność • obowiązkowość • zaangażowanie w powierzone obowiązki • odpowiedzialność • mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym Zapraszamy do przesyłania aplikacji. Oferta realizowana jest w ramach projektu aktywizacji zawodowej pn. "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik administracyjny - Word, Excel/ z orzeczeniem
Pracownik administracyjny - Word, Excel/ z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w rekrutacji do projektu finansowanego ze środków PFRON, który skierowany jest do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Udział w projekcie jest bezpłatny, należy spełniać poniższe warunki: - posiadać aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - pozostawać bez zatrudnienia - zamieszkiwać woj. podkarpackie Projekt ma na celu aktywizację zawodową w ramach bezpłatnego szkolenia biurowego pn. "Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą programów użytkowych" (Word, Excel). Po zakończonym szkoleniu uczestnik ma możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu/podjęcia pracy. Stanowiska są dopasowywane pod kątem doświadczenia zawodowego, preferencji oraz możliwości na rynku pracy. Co zyskasz? - stypendium szkoleniowe 1606,50 zł/brutto za udział w szkoleniu - umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego - umiejętność organizacji pracy w biurze - umiejętność redagowania pism i tworzenia dokumentów tekstowych - umiejętność zarządzania obiegiem dokumentów i ich archiwizacja - zapewnione materiały szkoleniowe - certyfikat potwierdzający kwalifikacje po zdanym egzaminie Start szkolenia: październik 2024 Czas trwania: 4 tygodnie - 105h (od pon. do ptk) Tryb szkolenia: 100% zajęcia zdalne + egzamin w formie stacjonarnej w centrum Rzeszowa ZAPRASZAMY DO APLIKOWANIA, ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA! Kontakt pod nr tel. 534 - pokaż numer telefonu -

Pracownik ds. administracyjno-biurowych/ z orzeczeniem
Pracownik ds. administracyjno-biurowych/ z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w Rzeszowie zatrudni osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik ds. administracyjno-biurowych - staż z zatrudnieniem. Zakres zadań: • bieżąca obsługa biura • odbieranie poczty • sporządzanie pism • obsługa komputera oraz dziennika podawczego • pomoc w zarządzaniu i koordynowaniu codziennej pracy biura • praca w terenie - kontakt z urzędami itp. przekazywanie oraz wysyłka dokumentów • wsparcie działu księgowego w bieżących działaniach Wymagania: • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności • pozostawanie bez zatrudnienia • zamieszkiwanie woj. podkarpackiego • wykształcenie średnie/ wyższe, mile widziane administracyjne • wysokie zdolności interpersonalne • skrupulatność • obowiązkowość • zaangażowanie w powierzone obowiązki • odpowiedzialność • mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym 3-miesięczny staż z zatrudnieniem jest poprzedzony bezpłatnym, zdalnym szkoleniem z zakresu "Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą programów użytkowych" (Word, Excel). Start: październik 2024 Czas trwania: 4 tygodnie, od pon. do ptk. (105h) Tryb: zajęcia prowadzone są w 100% zdalnie, egzamin końcowy odbywa się w formie stacjonarnej Oferujemy: • stypendium szkoleniowe 1606,50 zł/brutto za udział w szkoleniu biurowym • wdrożenie do pracy przez okres stażu • możliwość rozwoju • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku Zapraszamy do przesyłania CV! Kontakt telefoniczny pod nr: 534 - pokaż numer telefonu - lub e-mail: @ Oferta realizowana jest w ramach projektu aktywizacji zawodowej pn. "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności oraz pozostawanie bez zatrudnienia.

Praca biurowa - Asystentka Prezesa
Praca biurowa - Asystentka Prezesa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Prezesa w prężnie rozwijącej się firmie z biurem w RzeszowieWymagania:Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowychWysoka motywacja oraz zaangażowanie w wykonywane zadaniaUmiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetamiWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjneOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęMożliwość rozwoju zawodowego w dużej firmiemożliwości podróży służbowychJeśli jesteś kobietą atrakcyjną, inteligentną i pełną zaangażowania, to ta oferta jest dla Ciebie!Prosimy o przesyłanie CV za pomocą portalu.

staż z zatrudnieniem -Pracownik biurowy
staż z zatrudnieniem -Pracownik biurowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStaż 3 miesięczny z zatrudnieniem na stanowisku - PRACOWNIK BIUROWY OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM Zgłoś się jeżeli - zamieszkujesz teren woj. Podkarpackiego - aktualnie nie posiadasz zatrudnienia - posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - znasz obsługę komputera - masz wykształcenie wyższe biurowe - potrafisz wyszukiwać informacje w Internecie Wymagania - znajomość obsługi komputera - Zgłoś się przez formularz lub zadzwoń do nas tel. 739 - pokaż numer telefonu - wyślij mail @ w treści wpisz stanowisko - staż pracownik biur

Staż z zatrudnieniem - stanowisko Asystent biurowy
Staż z zatrudnieniem - stanowisko Asystent biurowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStaż 3 miesięczny z zatrudnieniem na stanowisku - Asystent biurowy Zgłoś się jeżeli - zamieszkujesz teren woj. Podkarpackiego - aktualnie nie posiadasz zatrudnienia - posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - chęci do pracy i nauki nowych rzeczy Wymagania - znajomość obsługi komputera - proste prace księgowe - fakturowanie - prowadzenie recepcji, administracja pod kątem prawnym - obsługa klienta telefonicznie i mailowo Zgłoś się przez formularz lub zadzwoń do nas tel. 739 - pokaż numer telefonu - wyślij mail @ w treści wpisz stanowisko - staż pracownik biurowy

Copywriter/ka z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Copywriter/ka z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Rzeszów 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:  COPYWRITER/KA (z orzeczeniem o niepełnosprawności)  RzeszówTWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: pisaniu materiałów promocyjnych i artykułów na strony internetowe,,tworzeniu haseł reklamowych,pisaniu tekstów na Social Mediaopisywaniu produktów.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia,.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: umowę o pracę - zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę,pracę stacjonarną, w systemie jednozmianowym,profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy,wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Aktywuj pracę" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Recepcjonistka salonu w BMW Rzeszów ZK Motors
Recepcjonistka salonu w BMW Rzeszów ZK Motors
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem Dealerstwa BMW ZK Motors w Rzeszowie, poszukujemy pracownika na stanowisko:RECEPCJONISTKA SALONUOPIS STANOWISKA:• Bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem• Sumienna obsługa telefonów przychodzących• Wprowadzanie danych do programu informatycznego• Realizacja zalecanych procesów zgodnie ze standardami marki BMW• Określenie celu wizyty Klienta oraz kierowanie go do odpowiedniego Działu lub Doradcy• Dbanie o współpracę pomiędzy oddziałami BMW ZK Motors• Reprezentowanie Dealera podczas eventów firmowychWYMAGANIA:• Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej• Wykształcenie min. średnie• Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office• Wysoka kultura osobista• Rozwinięte zdolności komunikacyjne• Skuteczna organizacja pracy, umiejętność planowania zadań oraz ustalania priorytetów• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widzianaOFERUJEMY:• możliwość rozwoju zawodowego• atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od osiągniętych wynikówZachęcamy do składania aplikacji wszystkie osoby, które poszukują ciekawego zatrudnienia w branży związanej z motoryzacją. Zależy nam na znalezieniu prawdziwych pasjonatów samochodów marki Premium, którzy będą pracować z zafascynowaniem i będą naprawdę lubić swoją pracę. Czekamy na CV oraz listy motywacyjne. Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. dotacji
Specjalista ds. dotacji
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy specjalistę do spraw dotacji.Zakres obowiązków:Analizowanie dokumentów merytorycznych, finansowych, aktów prawnych stanowiących podstawę ubiegania się o dofinansowanie z funduszy unijnych dla projektu;Tworzenie listy pytań/zagadnień niezbędnych do przygotowania dokumentacji aplikacyjnej wykonywanej indywidualnie dla projektu;Samodzielne opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i wytycznymi programowymi (część merytoryczna i finansowa);Kontakt z klientami, celem świadczenia doradztwa na rzecz opracowania dokumentacji aplikacyjnej;Stała współpraca z klientami w celu zebrania niezbędnych załączników do projektu, w tym stałe doradztwo w pozyskiwaniu/opracowywaniu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do wniosku;Kontakt z instytucjami wdrażającymi programy unijne i krajowe;Przygotowywanie uzupełnień do dokumentacji aplikacyjnej, odwołań lub innych dokumentów w przypadku negatywnej oceny projektów zgodnie z obowiązującą procedurą odwoławczą danego programu;Wymagania:Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej;Praktyczna znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów;Wykształcenie wyższe;Zdolności analityczne oraz umiejętność logicznego myślenia;Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym;Umiejętność efektywnego organizowania pracy własnej;Zaangażowanie, elastyczność oraz skrupulatność.Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowania oraz stabilne zatrudnienie.

Stanowisko sekretarki/asystentki prezesa
Stanowisko sekretarki/asystentki prezesa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam.Oferujemy pracę nastanowisku sekretarki/asystentki prezesa. Szukamy na umowę o prace, najlepiej na pełny etat ale nie jest to warunek. Prosimy o kontakt osoby dyspozycyjny. Wynagrodzenie miesięczne w kwocie 12000-15000 netto.

Filtr