Sortowanie:
Znaleziony: 126 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Rzeszów
Pracownik biurowy/kadry
Pracownik biurowy/kadry
nowe Rzeszów dzisiaj

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, spółka Saglisol z siedzibą w Rzeszowie,  poszukuje Pracownika biurowego/kadry.Do Twoich obowiązków będzie należeć:Obsługa wewnętrznej dokumentacji pracowniczej - akta osobowe;Prowadzenie postępowań legalizujących, pomoc w zatrudnieniu cudzoziemców;Rekrutacja pracowników;Współpraca z Urzędami pracy;Ewidencja pracy pracowników;Wsparcie w pracy biurowej.Wymagania:Doświadczenie w obszarze pracy kadrowej;Wiedza z zakresu zatrudnienia i legalizacji pracy cudzoziemców,Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,Znajomość języku ukraińskiego (mile widziane)Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie,Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Możliwość rozwoju zawodowego,Miła atmosfera w pracy.

Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
nowe Rzeszów wczoraj

Firma zatrudni osobę na stanowisko pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna .Dział księgowościDział sprzedażyFirmaDział zamówieńRekrutacjeWielozadaniowośćOsoby zainteresowane zapraszam do kontaktu tel: 60*****44

Koordynator pracowników tymczasowych z j. niemieckim - Essen
Koordynator pracowników tymczasowych z j. niemieckim - Essen
Rzeszów 3 kilka dni temu

Jesteśmy agencją pośrednictwa pracy z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na rynku niemieckim. Specjalizujemy się w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników z różnych branż. Naszym celem jest długotrwała współpraca oparta na zaufaniu i zaangażowaniu obu stron. W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy zaangażowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko: Koordynator pracowników tymczasowych z j. niemieckim.Koordynator pracowników tymczasowych z j. niemieckimMiejsce pracy: Essen (Niemcy)Opis stanowiskapraca koordynatora bezpośrednio w niemieckiej Agencji Pracyorganizacja pierwszych dni pracy (zakwaterowanie, odzież robocza, badania lekarskie);bieżąca obsługa pracowników (przekazywanie/odbieranie dokumentów);koordynacja poszczególnych etapów rekrutacji;organizacja harmonogramów pracy;tworzenie umów w j.niemieckimkoordynowanie projektami;stały kontakt i opieka nad zatrudnionymi pracownikami;obsługa i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;praca w okolicach Essen.Wymagania stanowiskakilkuletnie doświadczenie w pracy dla Agencji Pracy;dobra znajomość j. niemieckiego i polskiego (warunek konieczny);doświadczenie w kontakcie z niemieckojęzycznym Klientem;umiejętność pracy w zespole;prawo jazdy kat.B - warunek konieczny;komunikatywność.Oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie;niemiecką umowę o pracę;zapewnione zakwaterowanie;realizację własnych pomysłów;niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy i telefon);pracę w międzynarodowym środowisku.Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Praktykant/Stażysta
Praktykant/Stażysta
Rzeszów 4 kilka dni temu

Szukasz możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w obszarze handlu i sprzedaży? Dołącz do naszego dynamicznego zespołu na praktyki w dziale handlowym!Stanowisko: Praktykant/ Stażysta w Dziale HandlowymCzego się nauczysz:Techniki sprzedaży i negocjacjiZarządzanie klientami oraz budowanie relacjiAnaliza rynku i konkurencjiPlanowanie strategii sprzedażowychObsługa narzędzi i systemów CRMWymagania:Status studenta /ucznia lub absolwent kierunków związanych ze sprzedażą, marketingiem, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami m.in. technik handlowiecChęć rozwoju do pracy w obszarze handlu i sprzedażySwoboda w komunikacjiUmiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniuOferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmieElastyczny grafik pracy dostosowany do Twoich możliwościMentorstwo ze strony doświadczonych menedżerówŚrodowisko pracy wspierające rozwój i innowację

Specjalista ds. projektów unijnych
Specjalista ds. projektów unijnych
Rzeszów 4 kilka dni temu

Firma Synerte Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie poszukuje: Specjalisty ds. projektów unijnych.Naszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych.Obowiązki:Bieżące monitorowanie oraz analiza dostępnych źródeł finansowania (w ramach Funduszy Europejskich oraz innych krajowych programów pozyskiwania finansów),Kompleksowa realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i koordynacją projektów unijnych,Monitorowanie zmian prawnych i procedur związanych z funduszami unijnymi,Współpraca z zespołem wewnętrznym oraz zewnętrznymi partnerami w celu realizacji projektów, w tym kontakt z instytucjami wdrażającymi programy unijne i krajowe.Oczekiwania:Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),Ok. 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania oraz realizacji projektów unijnych,Znajomość obowiązujących procedur i wytycznych dot. projektów unijnych,Umiejętność ustalania priorytetów oraz efektywnej organizacji pracy własnej,Odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie – zatrudnienie na podstawie uzgodnionej formy zatrudnienia (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie),Atrakcyjne wynagrodzenie – doceniamy kompetencje oraz Twoje doświadczenie – indywidualnie ustalamy wysokość pensji,Samodzielne stanowisko pracy umożliwiające rozwój zdobytych dotychczas kompetencji zawodowych,Aktywny udział w rozwoju firmy,Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole,Pracę w dogodnej lokalizacji – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa,Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,Niezliczona ilość pysznej kawy. Jeśli cechuje Cię determinacja i profesjonalizm oraz chcesz rozwijać się jako Specjalista ds. projektów unijnych– aplikuj, czekamy na Twoje CV! Wyślij je za pomocą portalu, bądź w przypadku pytań skontaktuj się z nami pod nr tel.:533 221 819. 

Specjalista ds. Zasobów Infrastruktury
Specjalista ds. Zasobów Infrastruktury
Rzeszów 4 kilka dni temu

Specjalista ds. Zasobów InfrastrukturyMiejsce pracy: Rzeszów lub Warszawa Nasz Zespół:Zajmujemy się Dostarczeniem najwyższej jakości danych pozwalających skutecznie i terminowo realizować procesy biznesowe. Jesteśmy zgranym i stale rozwijającym swoje kompetencje, otwartym na nowe wyzwania Zespołem. Oczekiwania:·        Umiejętność analitycznego myślenia, kreowania wniosków i definiowania rekomendacji·        Znajomość języków programowania (np. Python, JAVA, Visual Basic)·        Umiejętność korzystania z narzędzi do wizualizacji Power BI, Tableau lub innych·        Doskonała znajomość MS Office w szczególności Excel wraz z Power Query·        Konsekwencja w dążeniu do realizacji celów·        Wysoka automotywacja do pracy·        Chęć rozwoju oraz otwartość na nowe wyzwania·        Poszukujemy osoby szczerej z poczuciem humoru, odpornej na stres Twoja rola:·        Aktualizacja, modyfikacja, utrzymanie i zarządzanie danymi w systemach ewidencyjnych·        Realizacja zadań automatyzujących obsługę ewidencyjną·        Dostarczenie najwyższej jakości danych pozwalających skutecznie i terminowo realizować procesy biznesowe·        Chęć do aktywnej nauki i współpracy w obszarze zmieniającego się środowiska informatycznego Zapewniamy:·        Możliwość rozwoju w wyspecjalizowanym środowisku·        Dostęp do zróżnicowanych szkoleń podnoszących kompetencje w zakresie realizowanych obowiązków·        Pełne środowisko pracy w tym komputer, pakiet zniżek na usługi Orange·        Hybrydowy system pracy·        Umowę na zlecenie z docelową umową o pracę.Zapraszamy do aplikowania przez formularz OLX. :) 

Agencja Celna Jasionka - poszukujemy pracownika na Agenta Celnego
Agencja Celna Jasionka - poszukujemy pracownika na Agenta Celnego
Rzeszów 4 kilka dni temu

Witamy serdecznie i dziękujemy za wizytę!Miło nam oznajmić, że obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko agenta celnego. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego tj. j. rosyjski, j. ukraiński lub j. angielski. Zakres obowiązków na tym stanowisku to: obsługa klienta, obsługa telefonu biurowego oraz firmowej skrzynki e-mail, Skype itp. sporządzanie dokumentacji celnejdokonywanie zgłoszeń celnych reprezentowanie firmy i jej klientów przed organami celnymi Wymagania:aktualne uprawnienia agenta celnegoznajomość przepisów prawa celnegoprawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiegomile widziana znajomość języka angielskiegoOferujemy:możliwość rozwoju zawodowegopracę w przyjaznej atmosferzestabilne zatrudnienieBiuro zlokalizowane jest w Jasionce.Aplikację proszę składać w formie CV na adres e-mail:rekrutacja.agencjac(małpa)gmail.com

Praca dla absolewntów i studentów z orzeczeniem
Praca dla absolewntów i studentów z orzeczeniem
Rzeszów 7 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza do udziału w projekcie „3…2…1… absolwencki start do kariery – program aktywizacji zawodowej studentów i absolwentów z niepełnosprawnościami”, który jest współfinansowany ze środków PFRON. W ramach projektu oferujemy: • Diagnozę sytuacji zawodowej • Wsparcie doradcy zawodowego w wyborze ścieżki zawodowej • Szkolenia zawodowe • Płatny staż zawodowy (2200 brutto brutto) • Dodatek motywacyjny na pokrycie kosztów zakwaterowania, zatrudnienia tłumacza języka migowego, asystenta osoby niepełnosprawnej, dojazdy do pracodawcy i na staż • Wsparcie asystenta rynku pracy w procesie rekrutacyjnym i kontakcie z pracodawcą • Warsztaty treningu pracy Do udziału w projekcie zapraszamy: • Studentów ostatnich II semestrów studiów wyższych • Absolwentów podkarpackich Uczelni wyższych • Kandydaci muszą posiadać orzeczenie o niepełnosprawności Szczegółowe informacje pod nr tel. 695 - pokaż numer telefonu - lub pod adresem email: @ Link do dokumentów rekrutacyjnych: http://fundacjasustinae.org/rekrutacja-do-projektu-3-2-1-absolwencki-start-do-kariery-program-aktywizacji-zawodowej-studentow-i-absolwentow-z-niepelnosprawnosciami/ Zapraszamy do udziału w projekcie!!!

Manager Sprzedaży
Manager Sprzedaży
Rzeszów 12 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteśmy firmą specjalizującym się w oferowaniu produktów FMCG produkty spożywcze. Rozwijamy swoją działalność i dlatego poszukujemy zaangażowanego Managera Sprzedaży w celu wprowadzenia nowej linii produktów. Szczególna aktywność zawodowa; 1. Przygotowanie ofert dla klientów. 2. Aktywne działania sprzedażowe 3. Budowanie zespołu. 4. Zarządzanie procesami handlowymi. WYMAGANIA: Kompetencje handlowe. Prawo jazdy B OFERUJEMY: Zatrudnienie na umowie o pracę i elastyczność formy pracy. Praca hybrydowa. Praca Rzeszów

Młodszy specjalista ds. zakupów materiałów elektrycznych
Młodszy specjalista ds. zakupów materiałów elektrycznych
Rzeszów 14 dnia plecy

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem działu zakupów w firmie GC Energy poszukujemy Młodszego specjalisty ds. zakupów materiałów elektrycznych Zapewniamy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B - pracę stacjonarną w siedzibie firmy od pon do pt w godzinach 8-16 - możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego NNW - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - naukę języka angielskiego - własne miejsce parkingowe Zakres obowiązków: zapewnienie terminowych i optymalnych finansowo dostaw materiałów kluczowych w ramach kontraktów realizowanych przez spółkę na budowach w kraju i za granicą, w tym w szczególności: - wsparcie działu kosztorysów i ofertowania w zakresie wyceny materiałów wchodzących w zakres robót oferowanych przez spółkę z branży elektrycznej (w fazie przygotowania odpowiedzi na zapytania ofertowe klientów, przetargi publiczne), - negocjacje warunków zakupu z dostawcami, analizy porównawcze, rekomendowanie do zarządu najkorzystniejszych ofert, - udział w opracowaniu umów z dostawcami / zamówień na dostawy, pośrednictwo w formalizowaniu umów uzgodnionych pomiędzy dostawcą a spółką, - kontrola i monitorowanie dostaw zamówionych materiałów na budowy, podejmowanie działań prewencyjnych oraz naprawczych, informowanie o możliwych opóźnieniach, - optymalizacja kosztów zakupu materiałów i narzędzi, rekomendacje dla zarządu spółki zmierzające do redukcji kosztów, zastąpienia wykorzystywanych materiałów alternatywnymi, współpracy z nowymi dostawcami, Nasze oczekiwania: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - profil energetyczny, elektryczny, automatyka lub pokrewny, - wiedza z zakresu dokumentacji technicznej i wymagań jakościowych materiałów stosowanych w budowie instalacji elektrycznych, - mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej na podobnym stanowisku (hurtownie elektryczne itp.), - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (negocjacje w języku angielskim) - dobra znajomość MS Excel.

Specjalisty/ Specjalistki ds. sprzedaży w branży usług HR.
Specjalisty/ Specjalistki ds. sprzedaży w branży usług HR.
Rzeszów 14 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma GMCS poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty/ Specjalistki ds. sprzedaży w branży usług HR. Obowiązki: Aktywna sprzedaż usług HR, w tym Agencji Pracy i Outsourcingu Prowadzenie rozmów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi Negocjacje i finalizacje kontraktów biznesowych Budowanie trwałych relacji biznesowych Dbienie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z klientami na rynku polskim lub zagranicznym Współpraca z innymi działami firmy oraz zarządem Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży usług HR będzie dodatkowym atutem Doskonałe umiejętności komunikacyjne Organizacja pracy, dokładność oraz systematyczność Komunikatywna znajomość języka angielskiego Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku Przyjazną atmosferę pracy Proszę o przesłanie swojego CV na adres e-mail: rekrutacje @ gmcs. pl W tytule wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Zatrudnię
Zatrudnię
Rzeszów 17 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy biurowej na pełny etat w biurze w Rzeszowie. Praca biurowa w Multiagencji Ubezpieczeniowej przy obsłudze klienta. Wymagane wykształcenie min. średnie, niekaralność, znajomość obsługi komputera. Chętnych prosimy o przesłanie CV.

Specjalista ds. analizy danych
Specjalista ds. analizy danych
Rzeszów 19 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby do Działu Rozliczeń Projektów na stanowisko: Specjalista ds. analizy danych. GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Firma brała udział w budowach wielu elektrowni (m.in. atomowej), budowach terminali LNG oraz w wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat GC Energy działa również dla branży IT i automotive. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15 Twój zakres obowiązków: - terminowa i poprawna realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków, - tworzenie mierników niezbędnych do rozliczenia efektywności projektów, - opracowanie zasad, wytycznych oraz dokumentów do raportowania postępów pracy na projektach, - prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem postępu pracy na projektach, - przygotowanie raportów dotyczących postępu prac na projekcie, - prowadzenie dokumentacji dotyczącej projektów i dbanie o jej aktualność, - rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji projektów, - analizowanie dokumentacji technicznej, - wprowadzanie danych technicznych do systemu wewnętrznego firmy, - współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia projektów, - przestrzeganie Regulaminu Pracy, Wymagania: - wykształcenie wyższe, - rzetelność w rozliczaniu projektów w spółce zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami, - biegła znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza MS Excel, - wysokie umiejętności analityczne oraz dociekliwość w analizie danych, - bardzo dobra organizacja czasu pracy, - bardzo dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania priorytetami, - zdolność analitycznego myślenia i podejmowania samodzielnych decyzji, - znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym, - umiejętność pracy w zespole, Mile widziane: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość materiałów stosowanych w budowie instalacji elektrycznych, - znajomość programów: Power Query, Power Bi Desktop, Microsoft Project, Trello, Asana, Oferujemy: - umowę o pracę lub kontrakt B2B, - niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe NNW, - bezpłatne lekcje j. angielskiego, - wyjazdy integracyjne,

Pełnomocnik Zarządu ds. BHP
Pełnomocnik Zarządu ds. BHP
Rzeszów 19 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby na stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. BHP. Praca stacjonarna w siedzibie firmy w Rzeszowie z możliwymi delegacjami. Otrzymasz od nas: • pracę w międzynarodowym środowisku w obszarze specjalistycznych usług dla przemysłu PETRO&GAS&OIL • pracę w siedzibie firmy pon-pt (8:00-16:00) • współpracę B2B lub umowę o pracę (wybór należy do Ciebie) • wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, kompetencji i efektywności • darmowe zakwaterowanie w mieszkaniach prywatnych (w przypadku delegacji) • bezpłatny transport na projekt oraz flotę samochodową na miejscu (w przypadku delegacji) • szkolenia podnoszące kwalifikacje • nowoczesne narzędzia i wyposażenie Benefity: • prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed • ubezpieczenie grupowe NNW od PZU • lekcje języka angielskiego • własne miejsce parkingowe Zakres obowiązków: • opracowanie planu Bioz dla każdego projektu/kontraktu realizowanego przez firmę we współpracy z kierownikiem projektu lub osobą przez niego wyznaczoną • monitorowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych, analiza i raportowanie • wdrażanie działań eliminujących potencjalne zagrożenia • nadzorowanie realizacji działań pokontrolnych • pozyskiwanie dokumentacji wymaganej procedurami systemowymi • sprawowanie pieczy nad prawidłową realizacją wymagań klientów z zakresu BHP wskazanych w dokumentach kontraktowych i aktywny udział w tworzeniu dokumentacji potwierdzającej spełnianie tych wymagań • nadzór poprawności wystawiania w imieniu pracodawcy skierowań do pracy dla osób kierowanych na badania medycyny pracy • nadzór procesu zawierania i aktualizacji umów z placówkami medycyny pracy na terenie całego kraju oraz prowadzenie rejestru tych umów • wskazanie wymagań projektu/budowy odnośnie wymaganych środków ochrony indywidualnej oraz szczególnych ryzyk występujących na projekcie • kierowanie pracowników na badania medycyny pracy, w tym także badania okresowe • prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz szkoleń z zakresu realizacji prac szczególnie niebezpiecznych • nadzór ważności dokumentów w zakresie medycyny pracy, szkoleń stanowiskowych oraz uprawnień do wykonywania pracy na danym stanowisku, w tym także rejestracja danych z tego zakresu • nadzorowanie umów szkoleniowych z zakresu szkoleń VCA/SCC i innych związanych z nabyciem uprawnień do wykonywania pracy na danym stanowisku • organizacja i udział w spotkaniach koordynacyjnych działu BHP • raportowanie do zarządu ds. BHP wszelkich wypadków oraz zdarzeń mających istotny wpływ na bezpieczeństwo Nasze oczekiwania: • wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności z zakresu BHP lub co najmniej studia podyplomowe z tego kierunku • co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na budowach przemysłowych w służbie BHP • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • certyfikat VCA/SCC Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Pracownik biurowo-magazynowy z orzeczeniem
Pracownik biurowo-magazynowy z orzeczeniem
Rzeszów 21 dni plecy

Opis oferty pracyDla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy pracownika posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności na stanowisko PRACOWNIKA BIUROWO-MAGAZYNOWEGO. Podstawowe obowiązki: - Kompletowanie sprzętu - Uzupełnianie bazy danych - Tworzenie i rozliczanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM - Rozliczanie serwisantów i instalatorów - Przygotowywanie wysyłek towaru - Tworzenie zamówień - Udział w cyklicznych inwentaryzacjach Wymagania: - Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w szczególności Excel) - Wykształcenie minimum średnie (warunek konieczny) - Uczciwość i umiejętność pracy w grupie - Mile widziane doświadczenie w pracy w logistyce/magazynie Oferowana: - Umowa o pracę - Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Ciekawa praca z możliwością rozwoju

Koordynator Spotkań Biznesowych
Koordynator Spotkań Biznesowych
Rzeszów 21 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy energicznych i zorganizowanych studentów do 25 roku życia, gotowych dołączyć do naszego zespołu jako Koordynatorzy Spotkań Biznesowych. Jeśli jesteś studentem i szukasz możliwości rozwoju zawodowego, mamy dla Ciebie interesującą ofertę! Miejsce pracy: Rzeszów Czas pracy: od poniedziałku do piątku, 8:00 - 16:00 Zakres obowiązków: Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz zespołem sprzedażowym, Wspieranie działań związanych z organizacją spotkań biznesowych. Oczekujemy: Statusu studenta, Dobrej organizacji pracy, Komunikatywności i pozytywnego nastawienia, Umiejętności pracy w zespole. Oferujemy: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży handlowej, Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu. Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij swoje CV na podany poniżej adres e-mail. Czekamy na Twoją aplikację!

HR rekrutacja - praca stacjonarna rzeszów
HR rekrutacja - praca stacjonarna rzeszów
Rzeszów 22 dnia plecy

Opis oferty pracyAgencja pracy Ipracujzdalnie.pl specjalizująca się w pozyskiwaniu i zatrudnianiu pracowników z niepełnosprawnościami do pracy zdalnej i stacjonarnej w całej Polsce, poszukuje : Specjalisty ds. rekrutacji z doświadczeniem min. 1 rok Miejsce pracy: Rzeszów - praca stacjonarna Zakres obowiązków: - Realizacja procesów rekrutacyjnych według zleceń klientów - Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy - Aktywne poszukiwanie kandydatów - Prowadzenie rozmów i wywiadów rekrutacyjnych z kandydatami - Przedstawianie i dobieranie ofert pracy adekwatnych do kompetencji i oczekiwań kandydatów - Umawianie rozmów rekrutacyjnych według wytycznych - Utrzymywanie dobrych relacji z kierownikami/przełożonymi z firm zewnętrznych - Udział w targach pracy (różne części Polski) - Obsługa wewnętrznego systemu bazy kandydatów Nasze wymagania: - Doświadczenie w rekrutacji min. 1 rok - mile widziane doświadczenie w branży retail - Praktyczna znajomość procedur i metod związanych z prowadzeniem rekrutacji - Bardzo dobra organizacja pracy (dokładność, rzetelność i skrupulatność w wykonywanych obowiązkach) - Dyspozycyjność - Mile widziana znajomość j. angielskiego, - Komunikatywność, - Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę na pełen etat · Pracę w miłym i zgranym zespole · Spotkania integracyjne · Pracę w godzinach 8:00-16:00 (osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w st. umiarkowanym i znacznym 8:00-15:00) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - lub email : @

Aplikant Radcowski/Adwokacki - patronat
Aplikant Radcowski/Adwokacki - patronat
Rzeszów 24 dnia plecy

Opis oferty pracyNawiąże współpracę z aplikantem radcowskim bądź adwokackim z możliwością objęcia patronatem, na zasadzie szkoleniowej, całokształt zagadnień. Wymagana sumienność i zaangażowanie.

Praca - Agent Nieruchomości
Praca - Agent Nieruchomości
Rzeszów 28 dni plecy

Opis oferty pracyJeżeli interesujesz się branżą nieruchomości, chciałbyś spróbować swoich sił oraz zdobyć odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie, jesteś pracowity, wytrwały i zdeterminowany,
a nie wiesz od czego zacząć to właśnie Ciebie szukamy. Nasz zespół specjalistów pracujących w branży pomoże Ci zapoznać się z tajnikami zawodu agenta nieruchomości, nauczy Cie technik sprzedażowych oraz sztuki prowadzenia rozmów biznesowych. Kogo szukamy? - osób zarówno z doświadczeniem jak i bez doświadczenia Czego możesz się od nas nauczyć? jak skutecznie pozyskiwać oferty by stworzyć indywidualną bazę danych jak utrzymywać relacje z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi jak organizować swój czas pracy jak sprzedawać jak zarabiać Czego oczekujemy od Ciebie? komunikatywności zaangażowania determinacji uczciwości rzetelności umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych umiejętności pracy w zespole wysokiej kultury osobistej oraz prawa jazdy kategorii B Im bardziej jesteś uparty w dążeniu do zamierzonego celu tym bardziej Ciebie chcemy. Co możemy Tobie zaoferować ? pracę w miłej atmosferze szkolenia praktyczne i wsparcie doświadczonego zespołu zdobycie kwalifikacji i doświadczenia związanego z zawodem agenta nieruchomości dostęp do profesjonalnych narzędzi niezbędnych do pracy zarobki adekwatne do wykonanej przez Ciebie pracy Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: @ Pamiętaj, aby w swoim CV dodać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )"

Specjalista ds. zakupów materiałów elektrycznych
Specjalista ds. zakupów materiałów elektrycznych
Rzeszów 28 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem działu zakupów w firmie GC Energy poszukujemy Specjalisty ds. zakupów materiałów elektrycznych Zapewniamy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B - pracę stacjonarną w siedzibie firmy od pon do pt w godzinach 8-16 - możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego NNW - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - naukę języka angielskiego - własne miejsce parkingowe Zakres obowiązków: zapewnienie terminowych i optymalnych finansowo dostaw materiałów kluczowych w ramach kontraktów realizowanych przez spółkę na budowach w kraju i za granicą, w tym w szczególności: - wsparcie działu kosztorysów i ofertowania w zakresie wyceny materiałów wchodzących w zakres robót oferowanych przez spółkę z branży elektrycznej (w fazie przygotowania odpowiedzi na zapytania ofertowe klientów, przetargi publiczne), - negocjacje warunków zakupu z dostawcami, analizy porównawcze, rekomendowanie do zarządu najkorzystniejszych ofert, - udział w opracowaniu umów z dostawcami / zamówień na dostawy, pośrednictwo w formalizowaniu umów uzgodnionych pomiędzy dostawcą a spółką, - kontrola i monitorowanie dostaw zamówionych materiałów na budowy, podejmowanie działań prewencyjnych oraz naprawczych, informowanie o możliwych opóźnieniach, - optymalizacja kosztów zakupu materiałów i narzędzi, rekomendacje dla zarządu spółki zmierzające do redukcji kosztów, zastąpienia wykorzystywanych materiałów alternatywnymi, współpracy z nowymi dostawcami, Nasze oczekiwania: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - profil energetyczny, elektryczny, automatyka lub pokrewny, - wiedza z zakresu dokumentacji technicznej i wymagań jakościowych materiałów stosowanych w budowie instalacji elektrycznych, - mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej na podobnym stanowisku (hurtownie elektryczne itp.), - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (negocjacje w języku angielskim) - dobra znajomość MS Excel.

Pracownik biurowy/ specjalista ds. sprzedaży
Pracownik biurowy/ specjalista ds. sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: - Realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych firmy w tym: Aktywna sprzedaż usług firmy, samodzielne pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje i finalizacja sprzedaży-domykanie kontraktów, również z klientami zagranicznymi. - Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych. - Analiza wyników sprzedażowych i marketingowych wraz z raportowaniem działań. - prace biurowo-administracyjne - sporadycznie: tworzenie postów/ treści blogowych na fp, stronę firmową Nasze wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - silna orientacja na cel i wyniki - Znajomość technik sprzedażowych - samodzielność - dobra organizacja czasu pracy - j. angielski na poziomie B2 lub wyżej Mile widziane: - znajomość Agencji Pracy - znajomość innych języków Pracodawca oferuje - Stała podstawa + Premie za wyniki sprzedażowe (plan sprzedażowy ustalamy przed rozpoczęciem pracy) - Wszystkie narzędzia do pracy (laptop, telefon, praca w siedzibie firmy)

Asystentka ds. projektów UE staż z zatrudnieniem
Asystentka ds. projektów UE staż z zatrudnieniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: - obsługa recepcji spółki - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów - weryfikacja dokumentacji - przygotowywanie dokumentacji Wymagania: - status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub status absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat, - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - czynne prawo jazdy kat. B - wyjazdy na pocztę, - dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych, - samodzielność i dobra organizacja pracy Oferujemy: - po stażu zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub w innej dogodnej dla Kandydata formie, - stypendium stażowe 2294,99zł brutto miesięcznie, - dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie, - szkolenia, - pracę w doświadczonym zespole. Osoby zainteresowane spełniające WSZYSTKIE wymagania prosimy o przesyłanie CV.

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik administracyjny. GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Firma brała udział w budowach wielu elektrowni (m.in. atomowej), budowach terminali LNG oraz w wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat GC Energy działa również dla branży IT i automotive. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15 Otrzymasz od nas: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole • możliwość praktycznej nauki zawodu wymaganej na stanowisku specjalisty • ambitne wyzwania • stacjonarną pracę w nowoczesnym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Benefity: • szkolenia z zakresu prawa pracy i przepisów towarzyszących • prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed • ubezpieczenie grupowe NNW od PZU • lekcje języka angielskiego • własne miejsce parkingowe Zakres obowiązków: • przygotowywanie do podpisu dokumentów kadrowych na podstawie draftów opracowanych przez dział prawny i zatwierdzonych przez zarząd • wystawianie skierowań na badania lekarskie zgodnie z wytycznymi na podstawie draftów • weryfikacja zgodności orzeczenia lekarskiego z wystawionym wcześniej skierowaniem • wprowadzanie do systemu informatycznego danych i dokumentów pracowników • nadzorowanie obiegu dokumentacji • skanowanie i archiwizacja dokumentów zgodnie z wytycznymi • prowadzenie rejestru szkoleń, przygotowywanie do podpisu umów szkoleniowych, nadzorowanie zawarcia tych umów przez pracowników • opracowywanie draftów pism kierowanych do pracowników • tworzenie zestawień i raportów przygotowanie dokumentów (edycja, uzupełnianie danych, drukowanie, kompletowanie załączników) • inne kwestie administracyjne związane z bieżącą działalnością firmy Nasze oczekiwania: • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny ze względu na dokumentację i pracowników zagranicznych), • troska o pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy, • komunikatywność, otwartość i zaangażowanie w powierzone obowiązki

Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi ogłasza
Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi ogłasza
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, iż Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi, oddział podkarpacki z sukcesem kończy realizacje projektów zatrudnieniowych współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na okres 01.04.2023 r. – 31.03.2024 r. W powyższym okresie projektowym naszym wsparcie objęliśmy 93 osoby, 53 – kobiety oraz 40 mężczyzn zamieszkujących teren województwa podkarpackiego W ramach prowadzonych działań w projekcie pn „Droga do zatrudnienia” - 68 % Uczestników projektu podjęło zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę, w tym 65 % zatrudnienie długo terminowe – powyżej 6 m-cm - 40 % Beneficjentów projektu korzystało ze staży zawodowych w większości wypadków zakończonych zatrudnieniem – 90 % - 40 % Uczestników projektu podniosło swoje kwalifikacje zawodowe poprzez uczestnictwo w szkoleniach zawodowych z następującej tematyki: Arkusze kalkulacyjne i edytory tekstu w pracy biurowej – 2 edycje Fakturzysta z profesjonalną obsługą klienta Specjalista ds. e-commerce. Każde z proponowanych szkoleń zakończone było egzaminem certyfikującym potwierdzającym nabyte kwalifikacje i umiejętności. Beneficjenci projektu mieli także możliwość skorzystania ze wsparcia doradcy zawodowego, pośrednika pracy, trenera pracy, prawnika oraz psychologa Od kwietnia 2024 rozpoczynamy realizację nowych projektów współfinansowanych ze środków PFRON już dziś zapraszamy do zapisów. Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają poniższe warunki: ∙ posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, ∙ pozostają bez zatrudnienia, ∙ w wieku aktywności zawodowej, ∙ mieszkają na terenie województwa podkarpackiego. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu Telefonicznego – 534 - pokaż numer telefonu - lub 739 - pokaż numer telefonu - Poprzez wiadomość e-mail – @ Osobiście w biurze projektów w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 24/75

Aktywizacja zawodowa osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Aktywizacja zawodowa osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, iż Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi, oddział podkarpacki z sukcesem kończy realizacje projektów zatrudnieniowych współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na okres 01.04.2023 r. – 31.03.2024r. W powyższym okresie projektowym naszym wsparcie objęliśmy 93 osoby, 53 – kobiety oraz 40 mężczyzn zamieszkujących teren województwa podkarpackiego. W ramach prowadzonych działań w projekcie pn. „Klucz do sukcesu”: - 58 % Uczestników projektu podjęło zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę, w tym 36% zatrudnienie długo terminowe – powyżej 6 m-c. - 33 % Beneficjentów projektu korzystało ze staży zawodowych w większości wypadków zakończonych zatrudnieniem – 88 % - 42 % Uczestników projektu podniosło swoje kwalifikacje zawodowe poprzez uczestnictwo w szkoleniach zawodowych z następującej tematyki: • Arkusze kalkulacyjne i edytory tekstu w pracy biurowej – 2 edycje • Fakturzysta z profesjonalną obsługą klienta • Specjalista ds. e-commerce. Każde z proponowanych szkoleń zakończone było egzaminem certyfikującym potwierdzającym nabyte kwalifikacje i umiejętności. Beneficjenci projektu mieli także możliwość skorzystania ze wsparcia doradcy zawodowego, pośrednika pracy, trenera pracy, prawnika oraz psychologa. Od kwietnia 2024 rozpoczynamy realizację kolejnej, III już edycji projektu „Klucz do sukcesu” już dziś zapraszamy do zapisów. Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają poniższe warunki: ∙ posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, ∙ pozostają bez zatrudnienia, ∙ w wieku aktywności zawodowej, ∙ mieszkają na terenie województwa podkarpackiego. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu Telefonicznego – 534 - pokaż numer telefonu - lub 739 - pokaż numer telefonu - Poprzez wiadomość e-mail – @ Osobiście w biurze projektów w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 24/75

Aktywizacja zawodowa dla osób ze stopniem niepełnosprawności
Aktywizacja zawodowa dla osób ze stopniem niepełnosprawności
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, iż Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi, oddział podkarpacki z sukcesem kończy realizacje projektów zatrudnieniowych współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na okres 01.04.2023 r. – 31.03.2024 r. W powyższym okresie projektowym naszym wsparcie objęliśmy 93 osoby, 53 – kobiety oraz 40 mężczyzn zamieszkujących teren województwa podkarpackiego W ramach prowadzonych działań w projekcie pt. ”Kompas kariery” - 67 % Uczestników projektu podjęło zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę. - 62 % Beneficjentów projektu korzystało ze staży zawodowych w większości wypadków zakończonych zatrudnieniem – 73 %. - 28 % Uczestników projektu podniosło swoje kwalifikacje zawodowe poprzez uczestnictwo w szkoleniach zawodowych z następującej tematyki: Arkusze kalkulacyjne i edytory tekstu w pracy biurowej – 2 edycje Fakturzysta z profesjonalną obsługą klienta Specjalista ds. e-commerce. Każde z proponowanych szkoleń zakończone było egzaminem certyfikującym potwierdzającym nabyte kwalifikacje i umiejętności. Beneficjenci projektu mieli także możliwość skorzystania ze wsparcia doradcy zawodowego, pośrednika pracy, trenera pracy, prawnika oraz psychologa Od kwietnia 2024 rozpoczynamy realizację kolejnej, II już edycji projektu „ Kompas kariery" już dziś zapraszamy do zapisów. Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają poniższe warunki: ∙ posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, ∙ pozostają bez zatrudnienia, ∙ w wieku aktywności zawodowej, ∙ mieszkają na terenie województwa podkarpackiego. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu Telefonicznego – 534 - pokaż numer telefonu - lub 739 - pokaż numer telefonu - Poprzez wiadomość e-mail – @ Osobiście w biurze projektów w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 24/75

KIEROWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI praca dla osób z orzecz
KIEROWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI praca dla osób z orzecz
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKIEROWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Oferta przeznaczona dla osób ze stopniem niepełnosprawności. Główne zadania:  nadzór nad prawidłową realizacją usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych,  koordynacja pracy podległych pracowników sprzątających i gospodarczych,  przygotowywanie zamówień środków czystości i higieny dla podległych obiektów,  przygotowywanie raportów i zestawień,  kontrola i wydawanie pracownikom materiałów, środków czystości i sprzętu. Wymagania:  doświadczenie w zarządzaniu zespołem,  dbanie o jakość świadczonych usług,  umiejętność planowania pracy,  prawo jazdy kat. B  dyspozycyjność,  mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. Warunki pracy:  Umowę o pracę,  Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon),  Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,  Możliwość osobistego rozwoju i stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych.

Administrator(ka) Biura
Administrator(ka) Biura
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: Wsparcie w tworzeniu dokumentacji: raporty, urlopy pracownicze, kosztorysy Ścisła współpraca z biurem księgowym - przygotowywanie i przekazywanie bieżących dokumentów księgowych, wsparcie przy badaniu sprawozdań finansowych Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych Telefoniczna i mailowa obsługa partnerów biznesowych oraz klientów spółek Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sali konferencyjnej, przestrzeni wspólnych Wsparcie uczestnictwa w targach, organizacji spotkań i wydarzeń branżowych Inne obowiązki zlecone przez przełożonego Wymagania: Minimum 1 rok doświadczenia w pracy biurowej Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki administracyjne, finanse i rachunkowość) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu Własna inicjatywa oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki Wielozadaniowość Samodzielność Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2 Mile widziane prawo jazdy kat. B Co oferujemy? Pracę w oparciu o Umowę o Pracę lub Umowę Zlecenia Regularne spotkania i wyjazdy integracyjne Nowocześnie wyposażone biuro w centrum Rzeszowa Premie co najmniej 2x w roku Dodatkowe bonusy finansowe i okazjonalne Jeśli spełniasz powyższe wymagania, wyślij swoje CV na @

PRACA Pomoc biurowa - praca dla osób z orzeczeniem
PRACA Pomoc biurowa - praca dla osób z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Pomoc biurowa Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań (codzienny kontakt z klientem, telefoniczny, mailowy, osobisty) - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem Zapraszamy do kontaktu tel. Praca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Wirtualna asystentka Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia administracyjnego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny) • Obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office, w tym Excela na poziomie średnio-zaawansowanym • Sprawna obsługa komputera • Rozumienie zagadnień ekonomicznych i prawnych związanych z obsługą umów • Dobra organizacja pracy własnej • Komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność • Mile widziana znajomość procesów sprzedażowych • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: • Wykonywanie analizy zapisów umownych i nadzór nad ich zgodnością z ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Zasadami Spółek Europejskich • Przestrzeganie procedur firmy • Przygotowanie analizy w Excelu • Tworzenie prezentacji w Power Point • Raportowanie postępów • Stworzenie repozytorium procedur na potrzeby Działu • Wsparcie Dział Realizacji – zadania indywidualne • Standaryzacja dokumenty i ujednolicać stosowanych wzorów • Branie udziału w procesach eskalacyjnych Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Pracę zdalną • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Opiekę ze strony BPO Network • Ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki przemysłowej, ze znaczącym udziałem w rynku • Szanse rozwoju – możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we wspierającym się zespole profesjonalistów • Szkolenia onboardingowe, które pomogą ci wdrożyć się w organizację i twoje obowiązki • Szeroki wybór benefitów – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, premia za wyniki, kafeteria benefitów z możliwością wymiany punktów na wybrane produkty lub usługi • Wczasy pod gruszą i świadczenia dla dzieci pracowników z ZFŚS • Dodatkowe urlopy rodzinne – w związku z narodzinami dziecka lub adopcją, w celu opieki nad członkiem rodziny lub w związku z żałobą (dodatkowy urlop poza rozwiązaniami prawa pracy) • Możliwość pracy projektowej (np. program ambasadorski, mentoring, projekty związane z digitalizacją) • Różnorodny zespół – praca w zróżnicowanym zespole oraz możliwość posługiwania się w codziennej pracy językami obcymi, • Dostęp do platformy szkoleniowej – szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Docenienie – punkty, które możesz wymienić na różne produkty i usługi • Udział w projektach csr lub sustainability – 1 pełnopłatny dzień wolontariatu w roku • Program poleceń pracowniczych – miej wpływ na to z kim pracujesz i zyskaj atrakcyjną gratyfikację finansową • Brak formalnego dress code – witamy ludzi takimi, jakimi są i postrzegamy różnorodność jako wartość dla firmy APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Koordynator działu serwis
Koordynator działu serwis
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Alterm jest wiodącym dostawcą usług serwisowych i naprawczych dla korporacji z segmentu fast food, specjalizującym się w budowaniu i serwisowaniu i komór chłodniczych. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko Koordynatora Serwisu.Lokalizacja: Boya-Żeleńskiego, RzeszówObowiązki:1.    Koordynacja działań serwisowych zespołu technicznego w zakresie napraw i konserwacji komór chłodniczych i mroźniczych.2.    Planowanie i organizacja terminów serwisowych w celu zapewnienia efektywnego i terminowego świadczenia usług.3.    Nadzór nad realizacją zleceń serwisowych oraz kontrola jakości świadczonych usług.4.    Współpraca z klientami w celu zapewnienia wysokiej satysfakcji z naszych usług.5.    Zarządzanie dokumentacją serwisową oraz raportowanie działań.Wymagania:1.    Umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu.1.    Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.4.    Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku pracy.5.    Znajomość pakietu MS Office - Word, Excel, OutlookOferujemy:1.    Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.2.    Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.3.    Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.4.    Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Serdecznie zapraszamy do aplikowania! 

PRACA Wirtualna Asystentka - praca dla osób z orzeczeniem
PRACA Wirtualna Asystentka - praca dla osób z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Wirtualna asystentka Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem

Młodszy specjalista ds. planowania szkoleń
Młodszy specjalista ds. planowania szkoleń
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. planowania szkoleń Wektor Wiedzy Sp. z o.o. – jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce. W związku z aktualnym zapotrzebowaniem, poszukujemy osoby na pełen etat do działu planowania szkoleń.Miejsce pracy: Rzeszów (Zalesie) w krótce Armii Krajowej Co będzie należało do Twoich obowiązków:- koordynacja zajęć z języka angielskiego,- dbanie o bieżące relacje z lektorami, ekspertami, a także nawiązywanie współpracy z nowymi osobami w zależności od potrzeb,- dbanie o kalendarze trenerów, tworzenie zestawień, referencji,- organizacja szkoleń otwartych, ustalanie terminów szkoleń z ekspertami,- kompletowanie niezbędnych materiałów i dokumentacji,- udział w bieżących oraz nowych projektach realizowanych przez firmę,- współpraca z innymi działami w firmie,- inne prace powierzone w ramach działu planowania szkoleń.Oferujemy: - stabilne zatrudnienie,- pracę w młodym i dynamicznym zespole,- pełne wdrożenie oraz wsparcie na każdym etapie realizacji projektów,- bezpłatne szkolenia rozwojowe dla naszych pracowników,- udział w wielu ciekawych projektach,- możliwość rozwoju i atrakcyjnych zarobków.- Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już blisko 80),- Kartę Multi SPORT po okresie próbnym,- Wyjazdy zagraniczne z całą grupą wektor wiedzy:2021 – PRAGA – sprawdź nas na Youtube,2022 – Budapeszt - sprawdź nas na Youtube,Oczekujemy:- dobrej organizacji pracy i wysokiej kultury osobistej,- optymizmu i pozytywnego nastawienia do nowych zadań,- kreatywności i determinacji,- umiejętności nawiązywania trwałych relacji z klientami, trenerami,- umiejętności zarządzania sobą w czasie,- umiejętność pracy pod presją czasu,- doświadczenia na stanowisku związanym z pracą biurową,- znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel). Mile widziane:- zainteresowanie w obszarze rozwoju osobistego.- znajomość programu Canva.Wierzymy że razem tworząc unikalną wiedzą przekazując ją dalej podnosimy jakość życia każdego człowiek, jeśli to jest dla Ciebie fascynujące Zapraszamy – dołącz do nas i rozwijaj się z Wektorem Wiedzy! 

Specjalista ds. zatrudnienia i legalizacji pracowników ze Wschodu
Specjalista ds. zatrudnienia i legalizacji pracowników ze Wschodu
650000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia TRIWORK poszukuje kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. zatrudnienia i legalizacji pracowników, do działu Administracji.TRIWORK to zespół specjalistów realizujących usługi w obszarze outsourcingu pracowniczego, skutecznie uzupełniamy braki kadrowe na przedsiębiorstwach. W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanej osoby do spraw administracyjno-biurowych.Oferujemy :Perspektywę długoterminowego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie, która stale się rozwija i otwiera nowe projekty,Atrakcyjne wynagrodzenie + systemem premiowy,Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,Możliwość nabycia nowych doświadczeń oraz rozwoju zawodowego,  Przyjazną atmosferę pracy w zespole i wzajemną współpracę między działami,Niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon),Stale godziny pracy PN-PT 8-16,BenefityZakres obowiązków:Prowadzenie procesów zatrudnienia cudzoziemców na terytorium RP – legalizacja pobytu i pracy;Sprawdzanie kompletności dokumentów i kontrola legalności;Podpisywanie pakietu dokumentów z pracownikami przy rejestracji;Skanowanie i dodawanie dokumentów personalnych do systemu;Konsultowanie pracowników w sprawach wyrobienia PESEL, konta w banku, badań lekarskich;Wsparcie pracowników w sprawach legalizacyjnych, Przygotowywanie i składanie wniosków: o uzyskanie zezwoleń wojewódzkich i oświadczeń; o udzieleniu zezwolenia na pobyt czasowy i pracę;Dbanie o właściwy obieg dokumentów i prowadzenie dokumentacji pracowniczej;Przygotowanie raportów i zestawień; Archiwizacja dokumentów; Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;Współpraca z innymi działami i kontakt z urzędami;Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zadań.Wymagania:Znajomość języka polskiego + ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny,Doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji pracy lub doświadczenie w pracy biurowej - warunek konieczny,Samodzielność, wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu,Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,Znajomość pakietu MS Office,Jeśli jesteś osobą ambitną, chcesz ciągle rozwijać się a przy tym czerpać odpowiednie profity - aplikuj już teraz!Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Asystent/ka działu Obsługi Klienta i social media - 100% zdalnie
Asystent/ka działu Obsługi Klienta i social media - 100% zdalnie
2790000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukiwana osoba na stanowisko Asystentki Działu Obsługi Klienta i social media.Zakres obowiązkówUtrzymanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez wiadomości emailWsparcie działań na social mediaTworzenie grafik w oprogramowaniu CanvaOferujemyPraca w 100% zdalna od środy do niedzieli 8:00 - 16:00 (możliwość wolnego weekendu 1 raz w miesiącu)Dostęp do szkoleń z zakresu biznesu oraz marketingu o wartości ponad 20,000 złPraca w młodym, dynamicznym zespole i możliwość rozwojuWynagrodzenie na okresie próbnym w wysokości 5,000 zł. Możliwa podwyżka po okresie próbnym. Forma współpracy: B2B lub faktura wystawiana poprzez Useme.

Koordynator ds. inwestycji - termomodernizacja domków jednorodzinnych
Koordynator ds. inwestycji - termomodernizacja domków jednorodzinnych
1300000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Pozytywni CO2 - jesteśmy fundacją, założoną przez jedna z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Głównym naszym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisje CO2.Na przełomie lutego / marca 2024 r. otwieramy nasz SHOWROOM na ul. Armii Krajowej w Rzeszowie który ma dać możliwość pokazania klientowi rozwiązań które rekomendujemy.Dlatego poszukujemy:Koordynator ds. inwestycji - termomodernizacja domków jednorodzinnychOpis Stanowiska:Twoim głównym zadaniem będzie zamawianie niezbędnych komponentów do montażu instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła oraz koordynacje i harmonogramów prac ekip budowalnych przy kompleksowej termomodernizacjiCo chcemy Ci zaoferować:- Atrakcyjne zarobki i system premiowy,- Pracę w zespole, który gra do jednej bramki,- Ciągły rozwój, również poprzez szkolenia, - ponieważ naszym założycielem jest jedna z największych firm szkoleniowych i wiemy jak rozwój jest ważny,- Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już blisko 80),- Kartę Multi SPORT po okresie próbnym,- Wyjazdy zagraniczne z całą grupą Wektor Wiedzy:2021 – PRAGA – sprawdź nas na Youtube,2022 – Budapeszt - sprawdź nas na Youtube,Czego od Ciebie oczekujemy:-Chęć przyczynienia się do pozbycia w wielu gminach smogu i nadmiernej emisji CO2,-Utrzymywania dobrych relacji z działem sprzedaży i klientami oraz naszymi podwykonawczymi-Doświadczanie w branży budowlanej mile widziane z specjalizacja pomp ciepła lub fotowoltaiki-Dbanie o dobre relacje z klientami i rozwój współpracy z nimi,-Doświadczenia w branży OZEJeśli:-Ochrona środowiska jest Ci bliska,-Lubisz poznawać nowości techniczne w branży budowlanej, OZE-Jesteś komunikatywny/a i cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz wysoka etyka,-Wiesz, że sukcesu nie osiąga się w pojedynkę i umiesz pracować w zespole,-A może masz jeszcze jakieś dodatkowe atuty? Np. doświadczenie w branży fotowoltaicznej i sprzedażowej?To aplikuj do nas! Prześlij aplikację wraz z aktualnym CV.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika na stanowisko księgowa/księgowy. Oferujemy umowę o pracę. Atrakcyjne zarobki. Praca w Rzeszowie od pn - pt od 8:00-16:00. Więcej informacji proszę o kontakt 690 - pokaż numer telefonu -

Pomoc biurowa
Pomoc biurowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię pania do pomocy w biurze jako pomoc biurowa i sekretarka Praca na terenie Rzeszowa

Asystentka biura
Asystentka biura
1000000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy dynamicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta Biura. Jesteśmy firmą w branży OZE która ceni sobie innowacyjność, profesjonalizm i zaangażowanie, dlatego szukamy kandydata, który podziela nasze wartości i jest gotowy dołączyć do naszego zespołu.Zakres obowiązków:- administracja biurowa oraz dbanie o poszanowanie porządku biura- obsługa korespondencji biurowej oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki- wsparcie bieżącej działalności biura- prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych- współpraca z klientami zewnętrznymi- kierowanie spraw do właściwych pracowników- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz- sporządzanie notatek ze spotkań- organizacja wyjazdów kierownictwa firmyNasze wymagania:- obsługa pakietu MS Office- dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne- znakomita organizacja pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów- umiejętność logicznego myślenia- znajomość języka angielskiego- dyspozycyjność- prawo jazdy- wiek do 26 latMile widziane:- wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 1/2 etatu- możliwość rozwoju i poszerzenia kompetencji,- świetną atmosferę (serio, wszyscy się w biurze lubimy!)- uczestnictwo w imprezach integracyjnych firm- pracę w trybie stacjonarnymProsimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez SUPREME ENERGY sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji"

Specjalista ds. zarządzania sprzedażą
Specjalista ds. zarządzania sprzedażą
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds, zarządzania sprzedażą. Wymagania: 1. Umiejętność analizy rynku: Przeanalizowane lub zrekrutowanie osoby, która przedstawi zapotrzebowanie lub obiekcje związane z prezentowanymi usługami. 2. Określenie celów dla przedstawicieli handlowych: Ustalenie klarownych celów sprzedażowych i wskaźniku sukcesu, które będą mierzalne i realistyczne. 3. Strategia sprzedażowa: Opracowanie kompleksowej strategii sprzedażowej, uwzględniającej kanały sprzedaży, takie jak e-commerce, sprzedaż bezpośrednia czy partnerstwa biznesowe. 4. Budżet i zasoby: Przygotuje budżet dla działu sprzedaży, określając potrzebne zasoby ludzkie i finansowe. 5. Wybór narzędzi: Wybór odpowiednich narzędzi do monitorowania sprzedaży, zarządzania relacjami z klientami (CRM) i analizy danych. 6. Rekrutacja zespołu: Rozpoczęcie procesu rekrutacji kompetentnego zespołu sprzedażowego, dostosowanego do specyfiki branży i celów firmy. Przygotowanie schematu rozmowy dla rekrutera. 7. Szkolenia i rozwój: Prowadzenie, bądź organizacja szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych. 8. Znalezienie skutecznego systemu raportowania: Wdrożenie systemu raportowania, aby śledzić postępy, identyfikować obszary do poprawy i podejmować decyzje na podstawie danych. 9. Przeprowadzanie / zlecanie tworzenia kampanii marketingowych. 10. Monitoring i optymalizacja: Regularnie monitorowanie wyników, zbieranie feedbacków od Klientów i dostosowanie strategii w oparciu o zdobyte doświadczenia. Oferujemy: 1. Atrakcyjne wynagrodzenie. 2. Szkolenia i programy rozwojowe. 3. Premię uzależnioną od wyników. Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
999000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:  SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓWTWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: prowadzeniu i koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych,księgowaniu wyciągów bankowych i faktur w programie finansowo-księgowym,wykonywaniu innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia,posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office,posiadasz znajomość zagadnień księgowych.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę,profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy,pracę wykonywaną w systemie 1 zmianowym,wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Kosztorysant konstrukcji aluminiowych
Kosztorysant konstrukcji aluminiowych
380000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Okna Debow poszukuje pracownika na stanowisku pracownik biurowy w dziale aluminiumZakres obowiązków:kompleksowa obsługa klienta w biurze handlowymbudowanie i utrzymanie relacji z Klientamirealizacja planów sprzedażowychprzygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie ich warunkówobsługa posprzedażowasporządzanie wycenWymagamy:obsługa programu AutoCAD- warunek koniecznydoświadczenie na podobnym stanowiskudodatkowym plusem będzie znajomość językawysoka motywacja, samodzielność i orientacja na osiąganie celówzdolność do szybkiego uczenia się, otwartość na nowe wyzwaniaznajomość branży budowlanejumiejętność radzenia sobie z technicznymi zagadnieniamiwykształcenie min średniekreatywności i pozytywnego nastawienia do pracyskrupulatności, sumiennościOferujemy:atrakcyjne i adekwatne do umiejętności i wyników wynagrodzenie (stała pensja + prowizja od sprzedaży)ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiepraca w firmie z uznaną marką oraz produktami poszukiwanymi przez klientówmiłą atmosferę pracy w młodym zespolezdobywanie nowych doświadczeńpraca od poniedziałku do piątku - 1 zmianaszkolenia wdrażające w branżeOsoby zainteresowane zatrudnieniem prosimy o przesłanie aplikacji w formie CV wraz z numerem telefonu oraz aktualną fotografią za pośrednictwem portalu.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy
380000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówmonitorowanie potencjalnie dostępnych możliwości pozyskiwania dofinansowania w ramach funduszy krajowych i europejskich,analiza wymagań i dokumentacji w zakresie programów związanych z możliwością pozyskiwania funduszy,wstępna analiza i ocena planowanych projektów pod kątem otrzymania wsparcia,przygotowywanie/udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych i rozwojowych,udział w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej dla projektów, obejmującej wszystkie niezbędne elementy formalne, merytoryczne i finansowe,przygotowywanie niezbędnych załączników, a także kompletowanie wszystkich powyższych elementów dokumentacji aplikacyjnej,udział w projektach i zespołach projektowych,rozliczanie projektów,współpraca z pozostałymi członkami zespołu odpowiedzialnymi za realizację projektów,wsparcie zespołu merytorycznego w przygotowaniu koncepcji projektu w celu jego dostosowania do wymogów programu i zwiększenia szans na pozyskanie dofinansowania,zlecanie podmiotom zewnętrznym opracowania koniecznych dodatkowych analiz, koncepcji, itp. dokumentów,kontakt z innymi podmiotami, urzędami, instytucjami pośredniczącymi.Nasze wymaganiadoświadczenia na stanowisku związanym z przygotowywaniem dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby wnioskowania o dofinansowanie,umiejętność analizy dokumentacji konkursowej (regulamin, kryteria itp.),pro- aktywność, uczciwość i nastawienie na rozwój,bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,dokładność, systematyczność, samodzielność i skrupulatność,umiejętność zarządzania czasem, organizacji pracy i zdolności analityczne.To oferujemypracę na pełen etat,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,elastyczne godziny pracy,możliwość częściowej pracy zdalnej,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o współpracę (zgodnie z preferencjami),możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji oraz udział w szkoleniachudział w konferencjach, targach i eventach branżowych,udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.Benefitypremiedofinansowanie szkoleń i kursówelastyczny czas pracyzniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjnebrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracownikówO nasHotele i Gastronomia PLUS sp. z o.o., realizuje projekty dedykowane dla branży HoReCa:Hotele PLUS – najwyższej jakości usługi szkoleniowe i doradcze oraz projekty inwestycyjne związane z dofinansowaniami - www.hoteleplus.pl,Grupa Zakupowa PLUS – platforma skutecznie pomagająca w obniżeniu kosztów zakupowych - www.gzplus.pl,Moje Hotele – specjalny program lojalnościowy dla gości hoteli i restauracji - www.mojehotele.pl,Agencja Marketingowa HP – marketing dla branży HoReCa. - www.agencjahp.pl

Starszy inspektor ds. BHP
Starszy inspektor ds. BHP
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby do działu BHP na stanowisko Starszego inspektora ds. BHP. GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Firma brała udział w budowach wielu elektrowni (m.in. atomowej), budowach terminali LNG oraz w wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat GC Energy działa również dla branży IT i automotive. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15 Opis stanowiska: Na tym stanowisku, będziesz współpracować ze specjalistą ds. BHP poprzez: • tworzenie, aktualizację i implementację procedur związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, • monitorowanie zmian w przepisach i normach dotyczących BHP oraz wprowadzanie niezbędnych poprawek, • organizację szkoleń BHP dla pracowników, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, • przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa w miejscu pracy, • prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z badaniami medycyny pracy, Wymagania: • ukończone studia inżynierskie (kierunek dowolny), • studia podyplomowe z zakresu BHP, • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2/C1), • umiejętność skutecznego komunikowania się z różnymi grupami pracowników, • samodzielność i odpowiedzialność, Co oferujemy: •umowę o pracę, • pracę stacjonarną w godzinach 8-16, • rozwój zawodowy przy ambitnych projektach PETRO&GAS&OIL, • szkolenia podnoszące kwalifikacje, • niezbędne narzędzia i wyposażenie, • prywatną opiekę medyczną, • ubezpieczenie grupowe NNW. Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Konsultant ds. zatrudnienia i legalizacji pobytu pracowników
Konsultant ds. zatrudnienia i legalizacji pobytu pracowników
1560000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Od 2008 roku Gremi Personal oferuje kompleksową obsługę przedsiębiorstw w zakresie uzupełniania braków kadrowych na terenie całej Polski. Sukcesywnie łączymy pracowników i pracodawców z różnych krajów. Posiadamy bogate doświadczenie oraz 15 biur w różnych częściach Polski. Nasz zespół składa się z ambitnych i zmotywowanych osób o różnych narodowościach.Głownym celem Gremi Personal jest dążenie do świadczenia usług na najwyższym poziomie w naszej branży. Tylko w ubiegłym roku zapewniliśmy zatrudnienie około 120 000 pracownikom. Jesteśmy elastycznym zespołem, gotowym dostosować się do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Ale czego nam wciąż brakuje? Odpowiedź jest prosta: Ciebie i Twoich niezwykłych umiejętności!Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu i wspólnego budowania sukcesu.Lokalizacja - RzeszówNa tym stanowisku będziesz:Podpisywać pakiet dokumentów z pracownikami przy rejestracji;Skanować i dodawać wybrane dokumenty personalne;Konsultować przy wyrobieniu PESEL, konta w banku, badań lekarskich;Pomagać przy archiwizacji spraw pracowników;Wysyłać pocztę.Jeśli ty:Praktycznie znasz programy MS Office (Word, Excel, Power Point);Mówisz w j. polskim (poziom min.B2-warunek konieczny) oraz ukraińskim/rosyjskim;Dobrze organizujesz pracę;Interesujesz się wiedzą i doświadczeniem w zakresie zatrudnienia i legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców;To my szukamy właśnie Ciebie!W zamian chcemy zaoferować Ci:Umowę o pracę po okresie próbnym;Stabilne wynagrodzenie;Możliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacji;Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MyBenefit;Tematyczne imprezy firmowe;Pracę w międzynarodowym środowisku;Szkolenie wstępne i wsparcie naszych najlepszych pracowników;Poszukujemy właśnie CIEBIE!CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną!Każda aplikacja będzie rozpatrzona i przeanalizowana przez nasz dział Personalny, po czym będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.Właśnie Ty możesz być kolejnym specjalistą Gremi Personal!Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GREMI PERSONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GREMI PERSONAL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest GREMI PERSONAL z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Piastowskie 1/1415, 80-855 Gdańsk. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

praca dla osób z orzeczeniem + absolwent studiów wyższych
praca dla osób z orzeczeniem + absolwent studiów wyższych
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferujemy pracę biurową dla osób, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, które w ciągu ostatnich 5 lat skończyły studia (dzienne, zaoczne, mgr, licencjat, podyplomowe). Praca w Rzeszowie ( firma zajmująca się szkoleniami). więcej informacji: 17 740 22 25

Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
82000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje do swojej siedziby w Rzeszowie osobę na nowo tworzone stanowisko pracy. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą administracyjno - biurową klientów oraz biura.Oczekiwania: wykształcenie minimum średnie, dobra organizacja pracy znajomość pakietu Officesamodzielność i odpowiedzialnośćzaangażowaniekomunikatywność - praca w zespole i z klientemOferujemy:zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,pakiet prywatnej opieki medycznej,możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmymożliwość zdobycia cennego doświadczenia,bezpłatne szkoleniastabilne warunki zatrudnieniaOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail podany do kontaktu bądź za pośrednictwem wiadomości OLX.

Specjalista do spraw administracyjnych
Specjalista do spraw administracyjnych
649000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa sieć hoteli BEST WESTERN poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko specjalisty do spraw administracyjnych w hotelu w Rzeszowie.Wymagania:Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuBardzo dobra organizacja pracyAnalityczne myślenieZnajomość pakietu MS OfficeKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleSumienność i skrupulatność w pracyGotowość do pracy zmianowej, w tym pracy w weekendy DyspozycyjnośćObowiązki:Wsparcie w planowaniu i organizacji pracy hotelu;Prowadzenie ewidencji dokumentów, rejestracji pism, faktur, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentówProwadzenie dokumentacji administracyjnej (umowy serwisowe, umowy za media)Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej (faktury, rejestry, raporty i inne)Kontrolowanie dokumentów sprzedaży i zakupu w hotelu zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatku VATProwadzenie dokumentacji i ewidencji środków trwałych i wyposażenia i uzgadnianie stanów z księgowościąProwadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłka korespondencji hotelowejKontrolowanie stanu zaopatrzenia hotelu w niezbędne materiały, sporządzanie listy zakupów i po akceptacji dyrektora realizacja zakupówProwadzenie spraw kadrowych: sporządzanie miesięcznych harmonogramów oraz rozliczeń czasu pracy, bieżące przekazywanie wniosków urlopowych, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika, kontrolowanie szkoleń bhp, p-poż i I pomocy przedmedycznej, zgłaszanie zapotrzebowania na odzież służbową i roboczą oraz prowadzenie kart tej odzieżyOferujemy:pracę na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość grupowego ubezpieczeniaświadczenia z funduszu socjalnegopracę w zgranym profesjonalnym zespoleszkolenie z obsługi systemów księgowych i ewidencyjnychmożliwość rozwoju i poszerzenia swoich umiejętnościinteresującą pracę pełną ciekawych zadań i wyzwań··

Specjalista/ka ds. obsługi klienta - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. obsługi klienta - z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓW Praca w firmie zajmującej się sprzedażą kominków i akcesoriów. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: -obsłudze klienta, -obsłudze programu do magazynowania, -obsłudze kasy fiskalnej, -tworzeniu zestawień dotyczących sprzedaży. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia, -jesteś osobą komunikatywną, pozytywnie nastawiona do innych ludzi, -potrafisz obsługiwać kasę fiskalną, -mile widziana: obsługa programu do magazynowania. W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę, -profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy, -wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Młodsza/y konsultantka/-ta w dziale Business Development Center
Młodsza/y konsultantka/-ta w dziale Business Development Center
780000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma: Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz Danuta i Ryszard Czach Sp. z o.o.Lokalizacja: Rzeszów, ul. Krakowska 32Stanowisko: Młodsza/y konsultantka/-ta w dziale Business Development CenterTwój zakres obowiązków• Telefoniczny kontakt z Klientami zgodnie ze standardami firmy Mercedes-Benz• Obsługa korespondencji elektronicznej (mail, chat)• Rezerwacja i potwierdzanie wizyt serwisowych• Kontakt z Klientami po obsłudze serwisowej – badanie satysfakcji Klienta• Telefoniczna obsługa kampanii serwisowych• Praca z systemami CRM• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz utrzymanie dobrych relacji z KlientamiNasze wymagania• Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta• Wykształcenie wyższe - techniczne• Otwartość oraz swoboda w rozmowie telefonicznej• Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z Klientem• Zaangażowanie oraz chęć ciągłego rozwijania się• Umiejętność pracy w zespole• Umiejętność sprzedaży dodatkowych produktów oraz usług• Dobra organizacja czasu pracy• Znajomość programów komputerowych• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymOferujemy• Pracę w firmie będącej liderem lokalnego rynku motoryzacyjnego• Stabilne warunki zatrudnienia oparte na Umowie o pracę – umowa na okres próbny• Niezbędne narzędzia pracy• Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego• Miłą i profesjonalną atmosferę w zgranym zespoleJeśli jesteś gotowa/gotów dołączyć do naszego zespołu i chcesz podzielić się swoją pasją do samochodów tej marki, czekamy na Twoje zgłoszenie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Mamy nadzieję, że dołączysz do naszego zespołu i pomożesz naszym Klientom w spełnianiu marzeń o samochodach marki Mercedes-Benz.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.Kierując maila z podaniem aplikacyjnym na określone stanowisko zgadasz się na przetwarzanie przez Danuta i Ryszard Czach sp. z o.o., ul. Krakowska 32, 35-111 Rzeszów (dalej jako: Administrator), danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym (CV) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (zgoda obejmuje wyłącznie dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w art. 22[1] par. 1 Kodeksu Pracy lub w innych przepisach prawa - to jest np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy (Twoje imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu. Zgoda na udział w rekrutacji, poprzez wysyłkę podania aplikacyjnego jest dobrowolna. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną nam w ten sposób zgodę, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. Twoje dane osobowe, zawarte w zgłoszeniu aplikacyjnym, będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę na udział w rekrutacji. Podanie danych osobowych wskazanych w art. 22[1] par. 1 Kodeksu Pracy jest wymogiem ustawowym – brak podania tych danych spowoduje niemożliwość wzięcia udziału w rekrutacji. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym w procesie rekrutacji. Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych osobowych, w tym żądania kopii danych, a ponadto prawo żądania ich sprostowania (aktualizacji), usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - w przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami.

Filtr