Sortowanie:
Znaleziony: 207 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Rzeszów
Koordynator pracowników z j. ukraińskim/rosyjskim
Koordynator pracowników z j. ukraińskim/rosyjskim
nowe Rzeszów wczoraj

Od 2008 roku Gremi Personal oferuje kompleksową obsługę przedsiębiorstw w zakresie uzupełniania braków kadrowych na terenie całej Polski. Sukcesywnie łączymy pracowników i pracodawców z różnych krajów. Posiadamy bogate doświadczenie oraz 15 biur w różnych częściach Polski. Nasz zespół składa się z ambitnych i zmotywowanych osób o różnych narodowościach.Głównym celem Gremi Personal jest dążenie do świadczenia usług na najwyższym poziomie w naszej branży. Tylko w ubiegłym roku zapewniliśmy zatrudnienie około 120 000 pracownikom. Jesteśmy elastycznym zespołem, gotowym dostosować się do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Ale czego nam wciąż brakuje? Odpowiedź jest prosta: Ciebie i Twoich niezwykłych umiejętności!Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu i wspólnego budowania sukcesu na stanowisku:Koordynatora pracowników z j. ukraińskim/ rosyjskimLokalizacja - RzeszówNa tym stanowisku będziesz:Wspierać pracowników przed rozpoczęciem pracy (zakwaterowanie, wydawanie odzieży roboczej);Obsługiwać pracowników tymczasowych w trakcie zatrudnienia;Rozwiązywać wszelkie kwestii w relacji Klient-Pracownik;Budować pozytywny wizerunek oraz trwałe relacje z klientami;Sporządzać raporty i zestawienia dotyczące powierzonych procesów.Jeżeli ty:Biegle posługujesz się j. ukraińskim/rosyjskim oraz polskim;Masz prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);Dobrze organizujesz pracę i lubisz pracować w zespole;Lubisz rozwiązywać niestandardowe sytuacje;Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Nie zwlekaj, Aplikuj teraz!Możemy Ci zaoferować:Stabilne wynagrodzenie plus premie;Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MyBenefit;Umowę o pracę po okresie próbnym;Narzędzia pracy: samochód, laptop i telefon komórkowy;Tematyczne imprezy firmowe;Szkolenie wstępne i wsparcie naszych najlepszych pracowników;Możliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacji.Dołącz do naszego zespołu, poszukujemy właśnie Ciebie!„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GREMI PERSONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GREMI PERSONAL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest GREMI PERSONAL z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Piastowskie 1/1415, 80-855 Gdańsk. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne."

Pracownik/Pracowniczka biurowy/a - z orzeczeniem
Pracownik/Pracowniczka biurowy/a - z orzeczeniem
Rzeszów 6 dni plecy

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:  PRACOWNIK/PRACOWNICZKA BIUROWA (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓWTWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: przygotowywaniu dokumentacji projektowej,obsłudze poczty przychodzącej i wychodzącej,obsłudze urządzeń biurowych,obsłudze klientów firmy,wsparciu w codziennych pracach i działaniach administracyjnych.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia,jesteś osoba pozytywnie nastawioną do innych ludzi.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę,pracę wykonywaną od poniedziałku do piątku na jedną zmianę,profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy,wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Kadry i płace, pracownik administracyjny - szkolenie
Kadry i płace, pracownik administracyjny - szkolenie
Rzeszów 6 dni plecy

Opis oferty pracyBezpłatne szkolenie dla osób pracujących, rekrutacja TRWA - Pracownik administarcyjno-biurowy z Excelem lub - Pracownik kadr i płac z elementami fakturowania Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat/zaświadczenie potwierdzające zdobyte kwalifikacje, materiały szkoleniowe oraz stypendium! Masz pytania? Zapraszam do kontaktu tel. 883 - pokaż numer telefonu - lub osobiście przy al. Piłsudskiego 34 w Rzeszowie (C.H. Europa II - 4 piętro, pok. 3), udzielę więcej informacji Ograniczona ilość miejsc! Zamykamy turę 26 lipca UDZIAŁ W SZKOLENIU JEST BEZPŁATNY!!

Dyrektor finansowy
Dyrektor finansowy
Rzeszów 6 dni plecy

Twój zakres obowiązkówZarządzanie budżetem firmy.Zarządzanie zespołem księgowych.Planowanie i kontrola operacji finansowych.Sporządzanie raportów finansowych i analiz.Wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych.Współtworzenie strategii finansowej.Optymalizacja procesów operacyjnych.Kontrola kosztów i inwestycji.Negocjowanie warunków finansowych.Zapewnienie stabilności oraz rentowności finansowej.Nasze wymaganiaUkończone studia wyższe ekonomiczne.Samodzielność, skuteczność w działaniu.Odpowiedzialność za wykonywane zadania i dokładność.Doświadczenie w pracy na stanowisku Dyrektora Finansowego.Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.Znajomość zasad rachunkowości zarządczej.Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków.Umiejętność optymalizacji procesów w firmie.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Wysokie wynagrodzenie uzależnione od wiedzy i doświadczenia kandydata.Przyjazną atmosferę w zgranym zespole.System premiowy.

Młodszy specjalista ds. obsługi systemów eCommerce
Młodszy specjalista ds. obsługi systemów eCommerce
Rzeszów 7 dni plecy

SOFTIMI - polski producent wysokiej klasy produktów pościelowych, takich jak poduszki, kołdry, nakładki na materac, pościele itp. Poszukuje osoby na stanowisko:Młodszy specjalista ds. obsługi systemów eCommerceZadania:obsługa systemu zamówień Baselinker/Apiloobsługa programu produkcyjnego/fakturowego Comarch XLobsługa systemów kurierskichdrukowanie zamówieńwspółpraca z magazynieramiWymagamy:chęci do pracyzaangażowaniamin. rocznego doświadczenia w pracy z systemami informatycznymiOferujemy:dobre warunki pracypraca od poniedziałku do piątkustabilną pracę w młodym, dobrze zgranym zespoletryb jednozmianowymożliwość rozwojulokalizacja w centrum Rzeszowa(ul. Langiewicza)Studenci zaoczni również mile widziani.Prosimy o składanie ofert w formie CV drogą mailową.

Zatrudnimy osobę do obsługi klienta i pracy biurowej w Rzeszowie
Zatrudnimy osobę do obsługi klienta i pracy biurowej w Rzeszowie
Rzeszów 7 dni plecy

Stanowisko: Obsługa Klienta / Wydawanie i pakowanie zamówień / Obsługa social mediaJesteśmy dynamicznie rozwijającą się drukarnią połączoną ze sklepem internetowym poszukującym osoby do pracy na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta / Pakowania Zamówień. Głównym zadaniem będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta mailowej oraz telefonicznej oraz pakowanie i wysyłanie zamówień. Mile widziana osoba która interesuje się social mediami.Obowiązki:Pakowanie zamówień zgodnie z wytycznymi firmy Zapewnienie terminowej wysyłki zamówień Udzielanie pomocy i odpowiedzi na zapytania klientów drogą mailową oraz telefoniczną Obsługa zwrotów i reklamacji Wymagania: Doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzjiZnajomość obsługi komputera Mile widziane:Obsługa programów graficznych (chociażby Canva)Doświadczenie z social mediami Oferujemy: Umowę o pracę Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju zawodowego i awansu wewnętrznego Przyjazne środowisko pracy i wsparcie kolegów z zespołu. Praca w okolicach Agata Meble / ul. UroczaPraca od poniedziałku do piątku. Jeśli jesteś osobą sumienną, lubiącą pracę w zespole i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij swoje CV.

Psycholog / Psycholożka
Psycholog / Psycholożka
Rzeszów 7 dni plecy

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKAMiejsce pracy: RzeszówW RAMACH WSPÓŁPRACY OFERUJEMY:umowę o pracę lub umowę zlecenie (do wyboru),przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,elastyczny czas pracy,work life balance,otwartą kulturę organizacyjną,szkolenia,udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami,zgrany, pozytywny i wspierający zespół.DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością,prowadzeniem warsztatów umiejętności społecznych i zawodowych,wsparciem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosprawnością,prowadzeniem dokumentacji projektowej.POSZUKUJEMY OSOBY POSIADAJĄCEJ:wykształcenie wyższe kierunkowe,minimum roczne doświadczenie w udzielaniu konsultacji psychologicznych oraz prowadzeniu warsztatów i/lub grup wsparcia,umiejętność organizacji pracy własnej.Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV do dnia 31.07.2024 r. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947

Pracownik Produkcji Opon Gumowych - Zarzecze (okolice Jarosławia)
Pracownik Produkcji Opon Gumowych - Zarzecze (okolice Jarosławia)
Rzeszów 7 dni plecy

Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja Zatrudnienia działająca pod nr KRAZ 10332.Obecnie dla naszego Klienta we Polsce poszukujemy osób na stanowisko:Pracownik Produkcji Opon GumowychMiejsce pracy: Zarzecze (okolice Jarosław, Przeworsk, województwo podkarpackie)Zakres obowiązków:• Obsługa maszyn do produkcji wyrobów z gumy.• Kontrola jakości produkowanych opon.• Przestrzeganie procedur systemu jakości.• Działania korygujące i nadzór nad jakością wyrobu.Wymagania:• Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!• Dyspozycyjność• Współpraca w zespole.• Komunikatywność.• Gotowość do pracy zmianowej.Oferujemy:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.• Atrakcyjne wynagrodzenie.• Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.Zapraszamy do aplikowania poprzez OLX lub kontakt telefoniczny tel.: 78*******59Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Staże/Oferty pracy dla osób z niepełnosprawnością
Staże/Oferty pracy dla osób z niepełnosprawnością
Rzeszów 8 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros oddział w Rzeszowie zaprasza do udziału w rekrutacji do projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych II !”. W pierwszej kolejności zapraszamy osoby chętne do odbycia 3-miesięcznych staży zawodowych oraz poszukujących zatrudnienia. W ramach projektu oferujemy: - 3-miesięczne płatne staże zawodowe ze stypendium 2294,99 zł brutto/1 miesiąc + zwroty kosztów dojazdu, - indywidualnie dobrane oferty pracy – pomagamy w poszukiwaniu zatrudnienia na stanowiskach różnego rodzaju tj. pracownik biurowy w różnych działach (księgowość, kadry, obsługa klienta i inne), pracownik ochrony, pracownik produkcji, asystent ds. marketingu, pracownik gospodarczy i wiele innych, - wsparcie specjalistów tj. pośrednik pracy, doradca zawodowy, psycholog, prawnik. Zapraszamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności, zamieszkujące woj. podkarpackie, pozostające bez zatrudnienia, w wieku aktywności zawodowej. Wszystkie wymienione warunki należy spełnić, aby przystąpić do rekrutacji. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o przesłanie CV z informacją o posiadanym orzeczeniu poprzez portal LENTO. Liczba miejsc ograniczona!

Koordynator floty pojazdów
Koordynator floty pojazdów
Rzeszów 8 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy i planowanym zwiększeniem floty pojazdów, dla naszego partnera poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora floty pojazdów. Wymagania: • doświadczenie w zarządzaniu flotą pojazdów • podstawowa znajomość zagadnień mechaniki samochodowej • gotowość do pracy w niektóre weekendy (zgodnie z wymiarem czasu pracy) • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • podstawowa obsługa komputera i pakietu MS Office • prawo jazdy kat. B (mile widziane również C+E, ale niewymagane) • mile widziane doświadczenie w wypożyczalni samochodów lub salonie samochodowym (niewymagane) Zakres obowiązków: • zarządzanie flotą pojazdów • nadzorowanie ewidencji przebiegu pojazdów • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z użytkowaniem pojazdów • współpraca z serwisami samochodowymi w kraju i za granicą • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi oraz z operatorem kart paliwowych • prowadzanie spraw urzędowych związanych z flotą pojazdów Oferujemy: • umowa o pracę lub B2B • pełne wdrożenie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje • wynagrodzenie od 4000 zł netto (lub więcej w zależności od doświadczenia) • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe NNW Korzyści w biurze: • telefon komórkowy i laptop (również do celów prywatnych) • własne miejsce parkingowe Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Pracownik Rejestracji
Pracownik Rejestracji
Rzeszów 8 dni plecy

Centrum Psychoterapii i Psychosomatyki Mental Path w Rzeszowie, zatrudni pracownika rejestracji.Poszukujemy:Studenci do 26 roku życia: PSYCHOLOGII LUB INNYCH NAUK HUMANISTYCZNYCH! Oczekujemy:- dyspozycyjności - gotowość do pracy w systemie zmianowym (w zakresie godzin 7.30-21.00)- komunikatywności, kultury osobistej i empatii- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych- umiejętności pracy w zespole- łatwości uczenia się i przyswajania nowych umiejętności- dokładności i umiejętności planowania- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem- zainteresowania marketingiem internetowym oraz chęć rozwoju w tym zakresie- znajomości obsługi komputera oraz biegłości pracy w programach biurowych- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- gotowości do długoterminowej współpracy (3 lata lub dłużej) Zakres obowiązków:udzielanie w sposób zrozumiały dla pacjenta informacji w zakresie świadczeń zdrowotnych (usługi medyczne i psychoterapia)rejestrowanie pacjentów na wizyty w systemie komputerowym wraz z rejestracją telefoniczną oraz mailowąpobieranie od pacjentów opłat gotówkowych, przelewów oraz opłat uiszczanych za pośrednictwem terminala płatniczegowystawianie paragonów oraz fakturkontakt z lekarzami i psychoterapeutamipotwierdzanie wizyt pacjentówdbanie o realizację założeń związanych z jakością obsługi pacjentów w placówcedbanie o ład i porządek w dokumentacji medycznejdbanie o porządek i wystrój rejestracji, poczekalni oraz gabinetachodpowiedzialność za bezpieczeństwo i poufność danych osobowych pacjentówWymagamy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Pracownik będzie weryfikowany w Rejestrze Przestępców na Tle Seksualnym. Oferujemy:- rozpoczęcie zatrudnienia: 01.08.2024- forma zatrudnienia: umowa zlecenie, ok. ½ etatu- pracę w rozwijającej się firmie oraz zgranym zespole- miłą atmosferę pracy- elastyczne godziny pracy Wynagrodzenie 29zł /h netto w okresie próbnym. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem na adres mailowy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.W ofercie swojej kandydatury prosimy o zamieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych;(Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).

Zatrudnię - Fakturzysta -Fakturzystka
Zatrudnię - Fakturzysta -Fakturzystka
Rzeszów 10 dni plecy

Zadania: Wprowadzanie danych do systemu informatycznego Ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów (w tym faktur) oraz ich obiegu Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień Archiwizacja dokumentów Kontrolowanie terminów płatności Nasze oczekiwania: · doświadczenie na podobnym stanowisku, · bardzo dobra znajomość MS Excel, · odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, . j. angielski B2 · komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, Mile widziane: · znajomość branży transportowej

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Rzeszów 10 dni plecy

Firma AA HERKULES Sp. z o.o. specjalizująca się w wynajmie oraz sprzedaży podestów ruchomych i ładowarek teleskopowych, poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik biurowyMiejsce pracy: RzeszówTwój zakres obowiązkówtelefoniczny kontakt z klientemnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacjiścisła współpraca z pozostałymi pracownikami/oddziałami firmywsparcie oddziałowe przy obiegu dokumentów wewnątrz firmywsparcie oddziału przy pracach biurowychNasze wymaganiaWARUNEK KONIECZNY: Status studenta (tryb zaoczny lub wieczorowy)samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązkiwysoka motywacja do pracychęć do nauki i rozwijania swoich umiejętnościTo oferujemystałą i uczciwą pracę na umowę zlecenie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkupełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązkówpracę w zgranym zespolemożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczeniaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Kadry i płace - szkolenie z orzeczeniem
Kadry i płace - szkolenie z orzeczeniem
Rzeszów 12 dnia plecy

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w szkoleniu zawodowym: KADRY I PŁACE * szkolenie online Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w dziale kadr i płac. Kurs daje możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy do rozpoczęcia pracy w tym dziale oraz ugruntowanie już posiadanej. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: - posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), - jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Aktywuj pracę" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Koordynator zespołu sprzątającego
Koordynator zespołu sprzątającego
Rzeszów 14 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteś pełen energii i gotów podejmować nowe wyzwania? Marzysz o pracy, która pozwoli Ci rozwijać umiejętności z zakresu zarządzania? Jeśli tak, to jesteśmy dokładnie tym, czego szukasz! Co możesz zyskać, dołączając do naszego zespołu: • wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, • umowę o pracę lub współpracę B2B, • sprzęt niezbędny do pracy (laptop, telefon, samochód służbowy), • prywatną opiekę medyczną LuxMed, • ubezpieczenie grupowe NNW od PZU, • lekcje języka angielskiego, Twoje obowiązki na tym stanowisku to: • zarządzanie pracą zespołu sprzątającego, • dbałość o wysoką jakość świadczonych usług, • kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy z klientami, • ustalanie grafików dla zespołu sprzątającego, • rekrutacja personelu, • pilnowanie dokumentacji kadrowej, Nasze oczekiwania: • minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, • bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych, • prawo jazdy kat. B, • znajomość j. angielskiego (mile widziana). Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Specjalista ds. rekrutacji (stanowiska specjalistyczne i managerskie)
Specjalista ds. rekrutacji (stanowiska specjalistyczne i managerskie)
Rzeszów 15 dni plecy

EST-POLSKA - Jesteśmy prężnie rozwijającą się agencją pośrednictwa pracy świadczącą usługi outsourcingowe dla firm. Od 15 lat poszerzamy swój zakres usług oraz zasięg terytorialny!Zakres obowiązków·       Redagowanie i publikowanie ofert pracy·       Selekcja otrzymanych aplikacji i dobór odpowiednich technik rekrutacji·       Sporządzanie raportów rekomendacyjnych z przeprowadzonych procesów rekrutacyjnych·       Ścisła współpraca z klientem podczas całego procesu rekrutacyjnego·       Koordynowanie i opieka nad kandydatem do momentu zatrudnienia·       Pozyskiwanie nowych źródeł kandydatów·       Sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymiNasze wymagania·       Minimum rok doświadczenia w rekrutacji pracowników na stanowiska specjalistyczne i średniego szczebla managerskiego (mile widziane w agencji pracy)·       Samodzielność i zaangażowanie·       Własna inicjatywa i umiejętność rozwiązywania problemów·       Rzetelność i wytrwałość w dążeniu do celu·       Umiejętności negocjacyjne ze skutkiem win-win·       Doskonała organizacja pracy·       Komunikatywna znajomość języka angielskiegoOferujemy·       Atrakcyjny system wynagradzania, składający się z wynagrodzenia podstawowego i prowizji·       Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie·       Szkolenia podnoszące kwalifikacje·       Niezbędne narzędzia pracy·       Pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole w biurze w centrum Rzeszowa·       Pyszną kawę bez ograniczeń

Specjalista ds. Umów Rzeszów Lift Orona
Specjalista ds. Umów Rzeszów Lift Orona
Rzeszów 15 dni plecy

OpisJesteś otwarty/-a na rozwój w branży budowlanej i szukasz stabilnego zatrudnienia w firmie będącej częścią międzynarodowej społeczności ? Pojawiła się okazja dołączenia do naszego Zespołu w elastycznym i dynamicznym miejscu pracy, wspieranym przez ustrukturyzowany model zarządzania, który jest kluczem do naszego sukcesu.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:Specjalista ds. UmówTwój zakres obowiązkówPrzygotowanie umów sprzedaży oraz analiza zapisów i warunków umownych,Kontakt z kontrahentami w zakresie ustalania szczegółów kontraktów,Monitorowanie i wsparcie w zakresie realizacji poszczególnych etapów projektów,Udział w spotkaniach negocjacyjnych z klientami przed podpisaniem kontraktu,Współpraca z działem prawnym oraz księgowym,Raportowanie i sporządzania statystyk na potrzeby analiz sprzedażowych firmy,Współpraca w zakresie wystawiania gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych,Udział w procesie reklamacji.Nasze wymaganiaDoświadczenie w zakresie sporządzania i analizy umów (mile widziana branża budowlana lub techniczna/Urządzenia Transportu Bliskiego),Silna motywacja wewnętrzna i chęć rozwoju,Umiejętności zarządzania czasem i dotrzymywania terminów,Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,Znajomość MS Office (przede wszystkim Word i Excel),Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,Mile widziani absolwenci kierunków ekonomicznych, jak również osoby po administracji czy prawie,Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji lidera na rynku,Przyjazną atmosferę pracy zespołowej,Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego,Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,Przyjazną atmosferę pracy zespołowej i otwarty udział w kształtowaniu procesów,Możliwość skorzystania z prywatnej opieki zdrowotnej za 1zł,Możliwość skorzystania z karty Multisport za 1zł,Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach,Dofinansowanie do wypoczynku,Dodatkowe świadczenia socjalne.O nasLift Rzeszów Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy ORONA, której aktywność skupia się na projektowaniu, produkcji, montażu, konserwacji i modernizacji wind, schodów i chodników ruchomych. Jest firmą, która integruję wysoko wykwalifikowane lokalne infrastruktury z ponad 50-letnim doświadczeniem. Tysiące profesjonalistów firmy ORONA pracuje w całej Europie dla tego samego celu: rozwój najlepszych rozwiązań transportu bliskiego, które będą bezpieczne i praktyczne dla wszystkich klientów.Dla usprawnienia procesu rekrutacyjnego, prosimy o kontakt wyłącznie poprzez OLX. 

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Rzeszów 15 dni plecy

Firma transportowo-spedycyjna TB Logistics przyjmie pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe. Wymagamy:Znajomość obsługi pakietu Office (Word + Outlook + Teams + Excel)Sprawna obsługa komputeraZnajomość języka angielskiego na poziomie B2DyspozycyjnośćUmiejętność pracy w zespole Oferujemy:Pracę w firmie o stabilnej sytuacji finansowejNiezbędne narzędzia pracy Zakres obowiązków:Przygotowywanie, sortowanie i digitalizacja dokumentów  firmowychDbanie o sprawny obieg dokumentówFakturowanie,  prowadzenie prostej korespondencji mailowej oraz kontakt z klientemWspółpraca z działem księgowościInne prace biurowe zlecone przez przełożonych

Specjalista ds. dofinansowań KFS i KPO
Specjalista ds. dofinansowań KFS i KPO
Rzeszów 16 dni plecy

Opis oferty pracyGastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zainteresowaniem naszych usług, poszukujemy kandydatów do spraw pozyskiwania środków krajowych i europejskich. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - poszukiwanie potencjalnych sposobów na zdobycie wsparcia finansowego ze źródeł krajowych i europejskich, -wstępna ocena planowanych projektów pod kątem dokumentacji związanej z programami oferującymi finansowanie -przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu otrzymania dofinansowania - rozliczanie dokumentacji do każdego projektu - prace administracyjne związane z pozyskaniem nowych klientów Nasze wymagania: - doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowywaniem dokumentacji dla projektów KFS oraz KPO i BUR ( WARUNEK KONIECZNY ) - bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,( WARUNEK KONIECZNY ) - umiejętność efektywnego gospodarowania czasem oraz pracy pod presją ( WARUNEK KONIECZNY ) - dokładność i precyzja ( WARUNEK KONIECZNY ) Co oferujemy: - pracę na pełen etat - bardzo wysokie wynagrodzenie ( PODSTAWA + PROWIZJA ) - pracę w renomowanej firmie szkoleniowej z dużą bazą klientów - parking - pracę w centrum Rzeszowa - profesjonalizm, standardy i procedury na najżywszym poziomie - możliwość awansu - pracę do 9.00 do 16.00 ( okres próbny trzy miesiące następnie od 8.00 do 16.00 )

Staż z zatrudnieniem - stanowisko Pracownik biurowy
Staż z zatrudnieniem - stanowisko Pracownik biurowy
Rzeszów 22 dnia plecy

Opis oferty pracyStaż 3 miesięczny z zatrudnieniem na stanowisku - Pracownik biurowy Zgłoś się jeżeli - zamieszkujesz teren woj. Podkarpackiego - aktualnie nie posiadasz zatrudnienia - posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - chęci do pracy i nauki nowych rzeczy Wymagania - znajomość obsługi komputera - mile widziana znajomość programu do wprowadzania zamówień lub chęć nauki - obsługa klienta telefonicznie i mailowo Zgłoś się przez formularz lub zadzwoń do nas tel. 739 - pokaż numer telefonu - wyślij mail @ w treści wpisz stanowisko - staż pracownik biurowy

Praca dla osób z niepełnosprawnościami
Praca dla osób z niepełnosprawnościami
Rzeszów 22 dnia plecy

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM (Rzeszów/ całe WOJ. PODKARPACKIE)  W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego.  SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia,chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy,aktualnie nie pracujesz,mieszkasz na terenie woj. podkarpackiego. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej  z rekruterem / rekruterką.  Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" współfinansowany jest z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Recepcjonistka- Pracownik administracji
Recepcjonistka- Pracownik administracji
Rzeszów 22 dnia plecy

Poszukujemy Recepcjonistki - Pracownika Administracji, która dołączy do naszego dynamicznego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz zarządzanie bieżącymi sprawami biurowymi.Miejsce Pracy:  Rzeszów ul. Biznesowa  oraz ul. BaczyńskiegoZakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją.Obsługa korespondencji.Organizacja spotkań.Rejestrowanie przesyłek oraz nadzór nad pocztą i współpracą z kurierami.Zarządzanie zakupami artykułów biurowych.Zarządzanie telefonami firmowymi.Administracja oraz naprawy sprzętu firmowego.Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw sprzętu.Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących potrzeb sprzątania przestrzeni biurowych.Zarządzanie umowami najmu i dzierżawy.Organizowanie podróży służbowych.Obsługa rezerwacji hotelowych i biletów lotniczych.Zarządzanie bezpieczeństwem i kontrola dostępu do biura.Monitorowanie wydatków biurowych i przygotowywanie raportów.Zarządzanie relacjami z dostawcami usług biurowych.Współpraca w zarządzaniu flotą pojazdów służbowych.Weryfikacja kosztów administracyjnych. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Umiejętność organizacji pracy własnej.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.Oferujemy:Umowę zlecenie.Przyjazną atmosferę pracy.Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie. 

Pracownik biurowy. Zarządzanie najmem długoterminowym
Pracownik biurowy. Zarządzanie najmem długoterminowym
Rzeszów 22 dnia plecy

Działamy w branży nieruchomości od ośmiu lat. Przede wszystkim na rynku najmu długoterminowego, zarządzamy mieszkaniami naszych klientów w Rzeszowie. Pomagamy również mądrze inwestować pieniądze w nieruchomości. Bardzo cenimy sobie przyjazne środowisko pracy - panuje u nas serdeczna atmosfera.Rozwiązujemy problemy - w możliwie najszybszy i najprostszy sposób.Wspieramy się - jesteśmy jedną drużyną (razem z naszymi klientami). Oferujemy·        Atrakcyjne wynagrodzenie 4 – 10 tys.·        Pełny etat.·        Narzędzia do pracy – komputer, smart fon.·        Dopasowany do Ciebie model umowy o pracę.·        Elastyczne godziny pracy - Od Ciebie zależy jak szybko uwiniesz się ze wszystkimi sprawami. W pracy stawiamy na efektywność i optymalizację czasu. Praca hybrydowa (w większości zdalna).·        Ciągły rozwój - Stawiamy na podnoszenie kompetencji i zajmowanie się coraz bardziej odpowiedzialnymi zadaniami.·        Dodatek edukacyjny - Oferujemy możliwość wzięcia udziału w szkoleniach i spotkaniach branżowych, wysyłamy współpracowników na konferencje. Sprawdziliśmy już to wielokrotnie, że inwestowanie w edukację bardzo przekłada się na wyniki.·        Wsparcie na każdym etapie.·        Fun z pracy w młodym zespole - Praca ma być czystą przyjemnością, a nie uciemiężeniem. Wymagania·        Prawo jazdy kat. B oraz własne auto.·        Umiejętność obsługi programów pakiety MS Office.·        Wykształcenie wyższe (m.in licencjat).·        Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.·        Mile widziane doświadczenie z branżą nieruchomości. Twój zakres obowiązków·        Ogłaszanie oraz wynajmowanie pokoi i mieszkań na terenie Rzeszowa.·        Kontakt z lokatorami oraz rozwiązywanie bieżących problemów.·        Obsługa systemu SON (system obsługi najmu), w tym pełne, kompleksowe rozliczanie usługi zarządzania najmem.·        Prowadzenie rozliczeń z klientami.·        Wystawianie, weryfikacja kwot oraz akceptacja dokumentów rozliczeniowych wysyłanych cyklicznie do najemców.·        Przygotowanie umów najmu, zarządzania oraz aneksów.·        Opłacanie faktur kosztowych oraz wprowadzanie ich do systemu.·        Współpraca z księgowością.·        Aktualizacja bankowych zleceń stałych.·        Zbieranie oraz aktualizacja polis najemców i właścicieli.·        Przepisywanie mediów (prąd, gaz, internet) z nowo przejętych adresów.·        Prowadzenie administracji biurowej.·        Inne podobne zadania. Jeżeli jesteś osobą:·        Skrupulatną i sumienną - lubisz mieć “porządek w papierach” .·        Działasz szybko i skutecznie, jesteś odporny/a na stres, bierzesz odpowiedzialność za wyznaczone cele i zadania. Dzięki Tobie na efekt finalny nie trzeba długo czekać.·        Proaktywną - szukasz możliwości aby dany proces jeszcze bardziej zautomatyzować i nie poprzestajesz na tym co zostało Ci przekazane,·        Zorganizowaną - zarządzanie swoim kalendarzem, zadaniami i priorytetami, obserwowanie efektów swojej pracy daje Ci dużo radości, nie ma możliwości, że przekroczysz jakiś deadline,·        Pracowitą - odhaczanie kolejnych zadań z listy wprowadza Cię w stan lekkiej ekscytacji oraz nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, są tylko łatwiejsze lub trudniejsze do wykonania·        Taktowną i profesjonalną - potrafisz w kulturalny i opanowany sposób odnieść się do trudnej sytuacji·        Samodzielną - wystarczy Ci cel i podstawy, a resztę realizujesz już bez konieczności prowadzenia Cię za rękę·        To ta praca jest idealna dla Ciebie! Zapraszamy do kontaktu.  Etapy rekrutacji:1. Weryfikacja nadesłanych CV2. Zadania rekrutacyjne - do wykonania online3. Krótkie wstępne spotkanie rekrutacyjne online4. Spotkanie rekrutacyjne “na żywo” Prosimy o załączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji. ; zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.) od dnia wejścia w życie w/w rozporządzenia.”

Logistyk/Pracownik biurowy
Logistyk/Pracownik biurowy
Rzeszów 22 dnia plecy

Firma AA HERKULES Sp. z o.o. specjalizująca się w wynajmie oraz sprzedaży podestów ruchomych i ładowarek teleskopowych, poszukuje pracownika na stanowisko: Logistyk/Pracownik biurowyMiejsce pracy: RzeszówTwój zakres obowiązkówkoordynacja transportów wewnątrz firmy na terenie Polskikontakt i zamawianie transportów w firmach zewnętrznychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacjiścisła współpraca z pozostałymi pracownikami/oddziałami firmywsparcie oddziałowe przy obiegu dokumentów wewnątrz firmywsparcie działu przy pracach biurowychNasze wymaganiaWARUNEK KONIECZNY: Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowiskudobra znajomość topografii krajusamodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązkiwysoka motywacja do pracychęć do nauki i rozwijania swoich umiejętnościTo oferujemystałą i uczciwą pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkupełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązkówpracę w zgranym zespolemożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczeniaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Poszukiwany Specjalista ds. Zarządzania ofertą produktów w Weneve.com
Poszukiwany Specjalista ds. Zarządzania ofertą produktów w Weneve.com
Rzeszów 23 dnia plecy

Specjalista ds. Zarządzania ofertą produktów w Weneve.com - Dołącz do Zespołu Liderów Innowacji w e-commerce!Lokalizacja: RzeszówTyp umowy: UoP, UZ, B2BO Nas: Weneve.com to więcej niż sklep internetowy. To miejsce, gdzie innowacja spotyka się z doskonałością obsługi. Jesteśmy liderami w branży e-commerce, a nasza marka jest synonimem jakości i zaufania. Poszukujemy wykwalifikowanego Specjalisty ds. Zarządzania ofertą produktów, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam w dalszym rozwoju naszych usług.Zakres Twoich obowiązków:Wystawianie produktów w sklepie internetowym opartym na PrestaShop.Tworzenie angażujących opisów produktów, wykorzystując zaawansowaną wiedzę z zakresu SEO.Profesjonalna obróbka zdjęć produktów przy użyciu Photoshopa.Profesjonalna komunikacja z klientami przez e-mail i telefon.Gotowość do pakowania towaru pod nieobecność innych osób.Gotowość do obsługi infolinii sklepu pod nieobecność innych osób.Nasze wymagania:Doświadczenie w pracy z PrestaShop.Zaawansowana znajomość Photoshopa i umiejętność obróbki zdjęć na poziomie profesjonalnym.Znajomość zasad SEO i umiejętność ich skutecznego zastosowania w opisach produktów.Pozytywne nastawienie i umiejętność radzenia sobie ze stresem.Szybkie przyswajanie wiedzy technicznej.Doskonałe umiejętności komunikacyjne.Samodzielność, odpowiedzialność i skuteczność w działaniu.Doświadczenie w tworzeniu ofert produktowych.Znakomita organizacja czasu pracy.Mile widziane:Umiejętność obsługi kanałów social media w kontekście komunikacji z klientami.Doświadczenie w obsłudze klienta.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.To oferujemy:Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania.Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.Kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy, pomocy oraz wzajemnym wsparciu.Przyjazną i wesołą atmosferę.Pracę od poniedziałku do piątku.Aplikowanie: Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem za pomocą OLX.Termin zgłoszeń: 15.07.2024Czekamy na Twoją aplikację!

Asystent/ka Działu Handlowego / Back office
Asystent/ka Działu Handlowego / Back office
Rzeszów 23 dnia plecy

Opis oferty pracyNasze produkty - wyroby gorącowalcowane - dostarczamy do ponad 50 krajów na całym świecie. Poszukujemy pracownika biurowego do naszego działu handlowego w Głogowie Małopolskim /k. Rzeszowa. Zakres obowiązków: - kompleksowe wsparcie zespołu sprzedaży - zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów - gromadzenie i archiwizacja dokumentów zgodnie z procedurami - przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych oraz prezentacji Nasze wymagania: - znajomość języka angielskiego - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia - komunikatywność i orientacja na pracę zespołową - biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office - znajomość programu Excel na poziomie min. średnio-zaawansowanym - umiejętność organizacji własnego czasu pracy i dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji Oferujemy: - samodzielność w działaniu - konkurencyjne wynagrodzenie - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) - możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych - interesującą pracę w środowisku bazującym na najwyższych międzynarodowych standardach Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez WOST zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rzeszów 23 dnia plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. Obsługi Klienta – staż zawodowy Fundacja Heros - oddział Rzeszów oferuje możliwość odbycia 3 miesięcznego stażu zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Obowiązki na stanowisku: - obsługa Klientów firmy, zdobywanie nowych kontaktów, - prowadzenie kalendarza spotkań, - obsługa korespondencji, - wprowadzanie danych i tworzenie raportów dla przełożonych. W ramach proponowanego stażu oferujemy: - stypendium stażowe 2294,99 zł brutto/miesiąc, - zwrot kosztów dojazdu na staż, - finansowanie badań medycyny pracy, - kompleksowe przygotowanie formalności, - zaświadczenie po odbyciu stażu, - możliwość kontynuowania dalszej współpracy po zakończonym stażu Zgłoś się do nas, jeśli: - posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, - zamieszkujesz woj. podkarpackie, - jesteś w wieku aktywności zawodowej, - obecnie nie pracujesz, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza.

Koordynator ds. projektów zagranicznych
Koordynator ds. projektów zagranicznych
Rzeszów 23 dnia plecy

Opis oferty pracyW Yabimo stawiamy na ludzi, bo to oni są dla nas największą wartością. Wierzymy, że praca za granicą może dawać poczucie bezpieczeństwa, dlatego wspólnie z naszym zespołem obsługujemy długoterminowe projekty dostarczania wykfalifikowanego personelu w przemyśle energetycznym i stoczniowym. Spotkajmy się! Poznaj nas, naszą firmę i możliwości, które dla Ciebie mamy. Obecnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników, a naszym celem na ten rok jest 1500 osób zatrudnionych na największych przemysłowych projektach. Chcesz być częścią największych projektów w branży naftowo-gazowej w Skandynawii? – aplikuj i twórz projekty razem z nami. Poszukujemy do naszego zespołu: ️ MŁODSZEGO KOORDYNATORA ds. projektów zagranicznych (zarządzanie personelem) ️ ASYSTENTA ds. rekrutacji Czego od Ciebie oczekujemy? ️- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego; ️- dobrej znajomości pakietu MS Office; ️- umiejętności planowania i organizacji pracy własnej; ️- inicjatywy i zaangażowania;️ - samodzielności, odpowiedzialności oraz wykonywania zadań w określonym terminie; ️- umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu. Oferujemy: ️- umowę o pracę; ️- pracę w zgranym, rzeszowskim zespole; ️- kompleksowe wdrożenie do pracy; ️- możliwość rozwoju przy międzynarodowych projektach; ️- dodatkowe korzyści, jak: karta MultiSport, możliwość grupowego ubezpieczenia na życie; ️- niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon; ️- nieograniczone zasoby pysznej kawy z ekspresu :) Już pierwszego dnia pracy zintegrujesz się z zespołem, bo projekty realizujesz z osobami, które wyróżnia pozytywna energia, nieograniczone zasoby poczucia humoru, a przede wszystkim ogromny zasób wiedzy, którym będą się z Tobą dzielić. Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy :) Prześlij swoje CV i poczekaj na otrzymanie od nas dokładnego adresu spotkania. *Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zarządzanie flotą pojazdów
Zarządzanie flotą pojazdów
Rzeszów 26 dni plecy

Opis oferty pracyStanowisko pracy: Zarządzanie flotą Miejsce pracy: Rzeszów Opis stanowiska W związku z rozwojem firmy i planowanym zwiększeniem floty pojazdów, dla naszego partnera poszukujemy osoby na stanowisko Zarządzanie flotą pojazdów ciężarowych oraz samochodów dostawczych. Wymagania: • doświadczenie w zarządzaniu flotą pojazdów • podstawowa znajomość zagadnień mechaniki samochodowej • gotowość do pracy w niektóre weekendy (zgodnie z wymiarem czasu pracy) • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • podstawowa obsługa komputera i pakietu MS Office • prawo jazdy kat. B (mile widziane również C+E, ale niewymagane) • mile widziane doświadczenie w wypożyczalni samochodów lub salonie samochodowym (niewymagane) Zakres obowiązków: • zarządzanie flotą pojazdów • nadzorowanie ewidencji przebiegu pojazdów • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z użytkowaniem pojazdów • współpraca z serwisami samochodowymi w kraju i za granicą • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi oraz z operatorem kart paliwowych • prowadzanie spraw urzędowych związanych z flotą pojazdów Oferujemy: • umowa o pracę lub B2B • pełne wdrożenie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje • wynagrodzenie od 4000 zł netto (lub więcej w zależności od doświadczenia) • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe NNW Korzyści w biurze: • telefon komórkowy i laptop (również do celów prywatnych) • własne miejsce parkingowe Osoby zainteresowane zachęcamy do aplikowania przyciskiem 'Aplikuj'. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego. Agencja zatrudnienia numer wpisu do rejestru 27782.

Pracownik biurowy - obsługa sklepu internetowego
Pracownik biurowy - obsługa sklepu internetowego
Rzeszów 27 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik biurowy do obsługi sklepu internetowego. Miejsce pracy Malawa koło Rzeszowa. Wymagania: dobra znajomość obsługi komputera zaangażowanie w wykonywaną pracę mile widziane doświadczenie z zakresu e-commerce Oferujemy: ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju z zakresu e-commerce atrakcyjne wynagrodzenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz. Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Lavi Sp. z o.o. do przesyłania i przechowywania Twoich danych w bazie danych służącej do rekrutacji oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.

Staż z zatrudnieniem krawcowa dla osób z orzeczeniem
Staż z zatrudnieniem krawcowa dla osób z orzeczeniem
Rzeszów 28 dni plecy

Opis oferty pracyStaż 3 miesięczny z zatrudnieniem na stanowisku - Pracownik pakowania/pakowacz Zgłoś się jeżeli - zamieszkujesz teren woj. Podkarpackiego - aktualnie nie posiadasz zatrudnienia - posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - chęci do pracy i nauki nowych rzeczy Wymagania - ogólna sprawność fizyczna pozwalająca na pracę stojącą - umiejętność pakowania mniejszych i większych rzeczy

Pracownik biurowy/kadry/sekretariat
Pracownik biurowy/kadry/sekretariat
Rzeszów 28 dni plecy

Zapraszamy do składania aplikacji osoby zainteresowane podjęciem pracy i/lub odbyciem stażu na stanowiskachASYSTENTKA/SEKRETARKAPRACOWNIK BIUROWYPRACOWNIK D.S KADRSPECJALISTA D.S SZKOLEŃW zależności o Twojego doświadczenia oferujemy:DLA OSÓB CHĘTNYCH / BEZ DOŚWIADCZENIA3 tygodniowe przeszkolenie on-line - stypendium szkoleniowe do 1600 zł + niezbędne materiały do nauki3 miesięczny stażstypendium stażowe do 2295 złzwrot kosztów dojazdugwarancja zatrudnienia po okresie stażowymPRACA w centrum Rzeszowa.Dla osób z doświadczeniem/umiejętnościami możliwość zatrudnienia z pominięciem okresu stażowego.MILE WIDZIANE:podstawowa znajomości zagadnień związanych z wybranym stanowiskiemwykształcenia kierunkowego lub niewielkie doświadczenie w w/w zakresie ewentualnie ukończone kursy kierunkoweSzczegółowe informacje :telefonicznieelektronicznie poprzez portal olxOferta realizowana w ramach projektu Kariera bez granic współfinansowanego ze środków PFRON.Wymagane jest posiadanie ważnego orzeczenia o niepełnosprawności oraz pozostawanie bez zatrudnienia.

Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
Rzeszów 29 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros, której celem jest aktywizacja zawodowo osób z niepełnosprawnościami poszukuje Pracownika administracyjno - biurowego Zakres obowiązków: - odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja - kontrola nad terminami dostarczenia raportów/ zestawień dokumentów - bieżąca współpraca z wewnętrznymi działami firmy Wymagania: - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub status absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat - brak zatrudnienia oraz wiek aktywności zawodowej - zamieszkiwanie na terenie województwa podkarpackiego - umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office - komunikatywność i dobra organizacja czasu pracy. Należy spełniać wszystkie wymagania. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - stałe zatrudnienie - telefon służbowy - świadczenia należne osobom posiadającym orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - dodatek motywacyjny w kwocie 450zł / miesiąc - pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach. Miejsce pracy: Rzeszów Prosimy o przesyłanie w wiadomości CV zawierającego klauzulę poufności oraz informację o stopniu niepełnosprawności. W ramach projektu pn. „Absolwent w drodze do kariery II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Pracownik biurowy z orzeczeniem
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie kontakt z wybranymi osobami. CV proszę przesłać na adres mailowy

Pracownik biurowy z orzeczeniem
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie kontakt z wybranymi osobami.

Praca zdalna lub Praca w biurze. Wysokie zarobki super benefity
Praca zdalna lub Praca w biurze. Wysokie zarobki super benefity
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy na stanowisko biurowe/zdalnaPrzed wysłaniem swojego zgłoszenia prosimy o zapoznanie się ze szczegółami ogłoszenia.Miejsce pracy: Rzeszów (zdalnie),Gdynia Orłowo, Poznań, Szczecin (stacjonarnie)Czas pracy: 7 godzin do wyboru 8:30-14:30 lub 15:30-21:30grafik ustalany w piątek na kolejny tydzieńWymagania:-urodzona przed 2004 rokiem, w przypadku statusu studenta istnieje możliwość pogodzenia obowiązków ze studiami dziennymi, ewentualnie weekendowymi,-możliwość przeprowadzenia w okresie pracy, praktyk studenckich z zakresu zarządzania, tłumaczeń czy biznesu,-mile widziana znajomość zagadnień funkcjonowania firm usługowych będących pracodawcą,-doskonała organizacja pracy własnej,-zaangażowanie, rzetelność, odpowiedzialność,-dyspozycyjność we wskazanych godzinach-posiadanie szybkiego łącza internetowego na stanowisku do pracy zdalnej-posiadanie kamery internetowej,-chęć przyswojenia nowej wiedzy.Zakres obowiązków:-obsługa kontrahentów on-line-sporządzenie prostych zestawień-działania wspomagające ciągłość pracy,-obsługa social mediów.Warunki zatrudnienia:-umowa zlecenie lub inna forma - do ustalenia,-stawka miesięczna - od 4000 zł netto-dofinansowanie do multisportNie martw się jeśli nie masz doświadczenia. Wszystkiego Cię nauczymy.Aplikuj zostawiając koniecznie swoje CV!

Koordynator biura ds. administracyjno-biurowych
Koordynator biura ds. administracyjno-biurowych
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodą firmą zmieniającą rynek nieruchomości. Charakteryzuje nas profesjonalizm, innowacyjność oraz wysoki poziom świadczonych usług. Codziennie stawiamy czoła nowym wyzwaniom, by móc jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. Wiemy, że na sukces trzeba zapracować, dlatego pracujemy na pełnych obrotach, realizując nieprzeciętne rozwiązania, tworząc dla naszych Klientów nowe możliwości, by zmieniać polski rynek nieruchomości na lepsze! Nasza filozofia pracy do Ciebie przemawia? Zostań jednym z nas!Czego od Ciebie oczekujemy?:• doświadczenia na podobnym stanowisku lub w call center, sprzedaży lub marketingu mile widziane,• doświadczenia w obsłudze social mediów, nagrywaniu reels, shorts mile widziane,• umiejętności korzystania z programów graficznych takich jak Photoshop , Canva, CapCut mile widziane,• umiejętność tworzenia kontent marketingu,• sprawnej obsługi komputera i pakietu Office,• sumienności i dużej samodyscypliny,• umiejętności pracy w zespole,• prawo jazdy kat. B,• bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania w sprawy firmy,• umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów,• wysokiej kultury osobistej i umiejętności sprawnej komunikacji,• zainteresowanie branżą nieruchomości mile widziane.Jako asystent będziesz:• obsługiwać bieżące sprawy administracyjno-biurowe,• prowadzić ewidencję dokumentów i dbać o ich sprawny obieg,• odpowiadać za kontakt telefoniczny i mailowy z doradcami i klientami,• przygotowywać oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości,• administrować firmowe social media,• kontakt z potencjalnymi klientami (telefoniczny i e-mailowy),• budować silną markę biura i wspierać rozwój firmy,• monitorować rynek nieruchomości oraz współpracować z zespołem.Co możemy Ci zaoferować?:• pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie,• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,• możliwość awansu,• pracę w doświadczonym i kreatywnym zespole, od którego możesz się wiele nauczyć,• rozbudowany system motywacyjny (konkursy, wyjazdy integracyjne).Chcesz z nami współpracować? Wyślij swoje CV ze zdjęciem + list motywacyjny.

Referent w dziale serwisu - Rzeszów
Referent w dziale serwisu - Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:• Rejestracja dokumentów w bazie informatycznej• Telefoniczne umawianie prac dla techników• Rozliczanie ich pracy• Obsługa poczty elektronicznej• Nadzór nad realizacją zleceń• Przygotowywanie zestawień i raportów• Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji• Obsługa telefonicznych połączeń przychodzącychOczekiwania:• Dobra obsługa komputera ( szczególnie arkusze kalkulacyjne i bazy danych)• Dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, punktualność• Wykształcenie min. średnie• Umiejętność pracy pod presją czasu• NiekaralnośćMile widziane:• Mile widziane doświadczenie w pracy biurowejTo oferujemy:• Stabilność zatrudnienia w dużej ogólnopolskiej firmie• Pewne wynagrodzenie co miesiąc• Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym• Po okresie próbnym – umowę o pracę• Szkolenie przygotowujące do pracy

Pracownik biurowy z orzeczeniem
Pracownik biurowy z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuje osoby posiadającej orzeczenie o niepełnosprawności do pracy w biurze. Zakres obowiązków to bieżąca obsługa biura, prace administracyjno-biurowe. Szczegółowe informacje przekaże podczas rozmowy telefonicznej.

Pracownik administracyjny/Analityk - Rzeszów
Pracownik administracyjny/Analityk - Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Instytucja państwowa zatrudni pracowników na stanowisko administracyjno-analityczne:Wymagania:•  wykształcenie wyższe o profilu humanistycznym, administracyjno – prawnym, ekonomicznym; preferowane kierunki studiów: filologia, lingwistyka stosowana, stosunki międzynarodowe, nauki polityczne, prawo, administracja, dziennikarstwo, europeistyka.•  mile widziana znajomość języków obcych: angielski, rosyjski, ukraiński, białoruski, chiński, arabski,•  kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i szukania alternatywnych rozwiązań,•  umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,•  umiejętność pracy pod presją czasu,•  łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,•  zaangażowanie i pro aktywna postawa,•  umiejętność posługiwania się pakietem MS Office.Oferujemy:•  stabilną pracę z bardzo dobrymi warunkami do rozwoju zawodowego w prestiżowej instytucji,•  atrakcyjne wynagrodzenie i bogate zaplecze socjalne,•  przyjazną atmosferę w pracy, wsparcie na każdym z etapów,•  możliwość udziału w szkoleniach, podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturach firmy,•  samodzielnie stanowisko pracy,•  pewne zatrudnienie. W składanym CV proszę o zamieszczenie zdjęcia, daty urodzenia oraz informacji o niekaralności (oświadczenie kandydata).Proszę o zamieszczenie klauzuli RODO:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Pracownik biura rachunkowego - Rzeszów
Pracownik biura rachunkowego - Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma PMK Inwestycje Sp. z o.o. zatrudni pracownika do biura rachunkowego.Zakres obowiązków:realizacja zadań związanych z prowadzeniem pełnej księgowości zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości oraz ustawą o rachunkowości i prawem podatkowym,kontrola i księgowanie dokumentów zakupowych, kosztowych,uzgadnianie magazynów,uzgadnianie do deklaracji vat,archiwizacja dokumentówsporządzanie zestawień dla głównej księgowej,sporządzanie zestawień i wypełnianie deklaracji DRA-2 do US,prowadzenie ewidencji wyprodukowanej energii elektrycznejNasze wymaganiaminimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość obszaru rachunkowości oraz prawa podatkowegoznajomość Excelodpowiedzialność i rzetelnośćdobra organizacja pracyOferujemyumowa o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenieubezpieczenie grupoweelastyczne godziny pracy

Płatny Staż w dziale administracji
Płatny Staż w dziale administracji
Rzeszów 30+ kilka dni temu

GastroInvest Group to jeden z liderów branży szkoleniowej w sektorze HoReCa. Intensywny rozwój Naszej firmy sprawił, iż poszukujemy osób, które chcą zdobyć nową wiedzę i możliwości w dziale administracji i dofinansowań.OFERUJEMY:- płatny staż/praktykę- naukę w przygotowaniu dokumentacji wniosków KFS oraz KPO- naukę w przygotowaniu przetargów Państwowych według procedur i standardów- możliwość zatrudnienia po okresie próbnym stażu/praktyk na podstawie umowy o pracę- darmowy parking- darmową kawę, herbatę, wodę- dofinansowanie do wyjść integracyjnych- premie za wyniki- 3 dni w tygodniu grafik pracyOCZEKUJEMY:- doświadczenie przy pisaniu wniosków lub osób po administracji lub studentów administracji- chęci rozwijania w dziale administracji i dofinansowań ( WARUNEK KONIECZNY )- osób, które chcą nie tylko zdobyć doświadczenie ale przede wszystkim chcą wpłynąć realnie na rozwój firmy ( WARUNEK KONIECZNY )Swoje CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na wskazany adres w ogłoszeniu - formularz

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Procesów Sprzedaży
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Procesów Sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Premium Mobile Sp. z o.o.Jesteśmy młodym, prężnie rozwijającym się operatorem wirtualnym, będącym liderem pod względem ilości przenoszonych numerów. W związku z dynamicznym rozwojem, mając na celu zapewnienie wysokiej jakości obsługi, poszukujemy pracowników do Działu Wsparcia Sprzedaży na stanowisko:Specjalista ds. Wsparcia SprzedażyZadania:• Kontakt telefoniczny (infolinia przychodząca) i mailowy z Partnerami Handlowymi,• Nadzór nad poprawnością zamówień wprowadzonych przez Partnerów Handlowych,• Bezpośredni kontakt z Działem Technicznym w celu rozwiązania usterek systemowych,• Wsparcie pracy Koordynatorów Terenowych.Oczekiwania:• Silne umiejętności komunikacyjne,• Biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office,• Samodzielność, systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy,• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:Pracę w ambitnym i energicznym zespole,Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,Możliwości rozwoju zawodowego,Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,System zmianowy,Kartę Multisport.

Pracownika Biura Agencji Pracy
Pracownika Biura Agencji Pracy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy działająca na polskim rynku gastronomicznym, poszukuje energicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownika Biura Agencji Pracy. Głównymi obowiązkami na tym stanowisku będą poszukiwanie nowych kontrahentów oraz sprawowanie opieki nad pracownikami.Zakres obowiązków:Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami.Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.Monitorowanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych klientów.Rozwiązywanie bieżących problemów pracowniczych i administracyjnych.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektów.Wymagania:Znajomość rynku pracy i umiejętność analizy potrzeb klientów.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.Zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołowej.Znajomość języka angielskiego.Prawo jazdy kat.BDoświadczenie w pracy przez telefon lub sprzedaży bezpośredniej będzie dodatkowym atutemOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników.Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.Wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych.Możliwość skorzystania z pakietów sportowych Jak aplikować:Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz zgłoszeniowy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoją karierę!

Obsługa klienta, praca biurowa PRACA STAŁA OD ZARAZ!
Obsługa klienta, praca biurowa PRACA STAŁA OD ZARAZ!
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zajmującej się sprzedażą internetową poszukujemy osoby do działu obsługi zamówieńZakres obowiązków:-obsługa zamówień internetowych-wpisywanie wpłat do zamówień zgodnie ze standardami firmy-zwalnianie nieopłaconych zamówień-kontrola nad płatnościami-dodawanie asortymentu na sklep internetowy-przyjmowanie zwrotów, rozpatrywanie reklamacji-odpisywanie na wiadomości, szybka reakcja na pytania, uwagi oraz zmiany w zamówieniach-współpraca z działem zamówień oraz magazynem-telefoniczna i e-mailowa obsługa klientaWymagania:- dyspozycyjność-pracowitość-sumienność-dobra organizacja pracyOferujemy:- pracę w Rzeszowie 8 godzin dziennie pon.- pt.- praca w godz 8-16- podstawę oraz premię w zależności od zaangażowania w pracę- wsparcie doświadczonego zespołu w codziennej pracy- parking dla pracowników- miłą atmosferę- rozwój zawodowy- atrakcyjne rabaty na cały nasz asortymentPreferowani studenciStawka 27,70 netto za godzinęUmowa zleceniePRACA OD ZARAZCV proszę wysłać na adres mailowySkontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

Praca jako Referent ds. biurowych
Praca jako Referent ds. biurowych
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca na stanowisku Referenta ds. biurowych Oferta skierowana dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Lokalizacja: Rzeszów Godziny pracy: I zmiana (od 8.00 do 16.00) Zgłoś się jeśli: • posiadasz aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności • pozostajesz bez zatrudnienia • zamieszkujesz woj. podkarpackie • masz dobrą znajomość programów komputerowych (w szczególności M.Excel) • jesteś osobą dokładną, dyspozycyjną • posiadasz zdolność logicznego myślenia, samoorganizacji Zakres zadań: - wprowadzanie, weryfikacja i porównywanie danych, - kontakt z technikami wykonującymi pracę, - obsługa komputera, poczty elektronicznej, pakiet MS Office - archiwizacja dokumentów Wyślij swoje CV na e-mail: @ Lub zadzwoń: 739 - pokaż numer telefonu - lub 534 - pokaż numer telefonu -

Administrator-Koordynator w Pracowni Protetycznej Rzeszów
Administrator-Koordynator w Pracowni Protetycznej Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Administrator-Koordynator w Pracowni Protetycznej Zakres obowiązków: -Administracja wewnętrznych spraw działu - exel tablicy; - Kontakt z klientem -Zarządzanie kalendarzem terminów oddania prac - Zamówienie materialów - Odbiór/ transport prac - Prowadzenie Instagramu oraz Facebooku Najlepszych kandydatów zaprosimy na rozmowę Prosimy o wysłanie CV oraz listu motywacyjnego za pośrednictwem OLX.

Administracja biura/Recepcjonistka - branża beauty
Administracja biura/Recepcjonistka - branża beauty
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Cześć !Lider Branży Beauty - Gentlemen Barber Shop poszukuje osoby na stanowisko Administracja biura/Recepcjonistka Gwarantujemy : prywatną opiekę medycznąumowę dostosowaną do Twoich potrzebkartę multisportpełen etatświetną atmosferę młody zespół możliwość rozwoju telefon, laptop, samochód służbowy Obowiązki :Profesjonalna obsługa klientów i gości.Utrzymanie estetyki miejsca pracy i przestrzeni wspólnych.Obsługa urządzeń do płatności i rozliczanie usług.Komunikacja z klientami na różnych kanałach.Prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami.Obsługa narzędzi komunikacyjnych i wprowadzanie danych do systemu.Współpraca z innymi działami firmy.Organizacja i obsługa wydarzeń.Wymagania:Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji.Otwartość i umiejętność pracy pod presją.Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole i samodzielność w podejmowaniu decyzji.Dyspozycyjność i punktualność.Biegłość w języku polskim.Chęć uczenia się i umiejętność wielozadaniowości.Znajomość obsługi komputera i pakietu Office.Prawo jazdy kat. BDoświadczenie będzie Twoim dodatkowym atutem. Prześlij nam swoje CV za pośrednictwem olx lub zadzwoń pod numer 79*****00.

Szkolenie zdalne kadry i płace dla osób z orzeczeniem
Szkolenie zdalne kadry i płace dla osób z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySZKOLENIE 100 % ZDALNE - Kadry i płace z elementami fakturowania. Szkolenie kierowane dla osób posiadających stopień niepełnosprawności. Do udziału zapraszamy : ️osoby zamieszkujące Podkarpacie ️pozostające bez zatrudnienia ️posiadające ważne orzeczenie o niepełnosprawności ️ Liczba miejsc ograniczona Zadzwoń 739-08-468 Zyskujesz z nami: stypendium szkoleniowe 1575 zł/brutto zdobycie wiedzy z możliwością uzyskania certyfikatu zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce pomoc w znalezieniu stażu lub zatrudnienia Start: czerwiec Czas trwania: 3/4 tygodnie, od poniedziałku do piątku Tryb: zajęcia prowadzone są zdalnie, egzamin końcowy jest w formie stacjonarnej w Rzeszowie. Zadzwoń: 739 - pokaż numer telefonu - lub zgłoś się przez formularz. Oferta realizowana jest w ramach projektu aktywizacji zawodowej pn. "Kompas kariery" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności oraz pozostawanie bez zatrudnienia.

Specjalista ds. dofinansowań KFS i KPO
Specjalista ds. dofinansowań KFS i KPO
Rzeszów 30+ kilka dni temu

GastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników.W związku z dynamicznym rozwojem oraz zainteresowaniem naszych usług, poszukujemy kandydatów do spraw pozyskiwania środków krajowych i europejskich.Do Twoich obowiązków należeć będzie:- poszukiwanie potencjalnych sposobów na zdobycie wsparcia finansowego ze źródeł krajowych i europejskich,-wstępna ocena planowanych projektów pod kątem dokumentacji związanej z programami oferującymi finansowanie-przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu otrzymania dofinansowania- rozliczanie dokumentacji do każdego projektu- prace administracyjne związane z pozyskaniem nowych klientówNasze wymagania:- doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowywaniem dokumentacji dla projektów KFS oraz KPO i BUR ( WARUNEK KONIECZNY )- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,( WARUNEK KONIECZNY ) - umiejętność efektywnego gospodarowania czasem oraz pracy pod presją ( WARUNEK KONIECZNY )- dokładność i precyzja ( WARUNEK KONIECZNY )Co oferujemy:- pracę na pełen etat- bardzo wysokie wynagrodzenie ( PODSTAWA + PROWIZJA )- pracę w renomowanej firmie szkoleniowej z dużą bazą klientów- parking- pracę w centrum Rzeszowa- profesjonalizm, standardy i procedury na najżywszym poziomie- możliwość awansu- pracę do 9.00 do 16.00 ( okres próbny trzy miesiące następnie od 8.00 do 16.00 )Osoby zainteresowane spełniające powyższe warunki prosimy o przesyłanie swoich aplikacji poprzez formularz

Filtr