Sortowanie:
Znaleziony: 31 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Rzeszów
Młodszy specjalista w dziale Finansowym
Młodszy specjalista w dziale Finansowym
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych. Obowiązki: • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, • Analiza danych finansowych oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów, zestawień i analiz za pomocą Excela, Power BI i Power Query – aplikuj jeśli świetnie odnajdujesz się w środowisku Excela i masz chęć rozwoju umiejętności w zakresie narzędzi takich jak Power BI, czy Power Query, • Współpraca przy tworzeniu i dostosowywaniu narzędzi wspomagających procesy biznesowe, • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dokładności i kompletności danych, • Stałe doskonalenie umiejętności i poszerzanie wiedzy z zakresu analizy danych oraz narzędzi BI. Wymagania: • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych dziedzin, • Płynna znajomość Microsoft Office, szczególnie programu Excel, • Znajomość lub chęć nauki obsługi narzędzi takich jak Power BI oraz Power Query, • Umiejętność tworzenia raportów przy użyciu Excela, mile widziana przy użyciu Power BI, • Dokładność, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia, • Komunikatywna znajomość j. angielskiego. Oferujemy: • Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę – indywidualnie ustalamy wysokość pensji, • Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał – z nami masz taką możliwość – stawiamy na rozwój naszych pracowników; • Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku. • Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa, • Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym – oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 – 16:00, • Niezliczoną ilość pysznej kawy. Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV za pomocą portalu – a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _Rzeszów i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _Rzeszów i okolice
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Rzeszów i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do CiebieID: 875780198Wyświetlenia: 294Zgło

Zatrudnie samodzielna ksiegowa 1/4 etatu
Zatrudnie samodzielna ksiegowa 1/4 etatu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnię samodzielną księgową do prowadzenia księgowości 2 firm. Praca zdalna. Zakres obowiązków: - prowadzenie księgowości dwóch odrębnych firm. - składanie odpowiednich deklaracji do ZUS i US - rozliczenia pracowników. - przygotowanie umów i aneksów dla pracowników. - przygotowanie i rozliczanie - wykonywanie płatności, opłacanie rachunkow. Rozliczanie należności od klientów. Poszukujemy osoby z doświadczeniem. Czas pracy - elastyczny.

Księgowa
Księgowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStowarzyszenie "Titum" zatrudni specjalistę ds. księgowo - kadrowych. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a Wymiar etatu: 1 Główne obowiązki na stanowisku: - obsługa kadrowa, płacowa oraz księgowa Stowarzyszenia Wymagania: - Wykształcenie wyższe ekonomiczne - Doświadczenie (min. 5 lat) w prowadzeniu dokumentacji finansowo- księgowo-kadrowej - Umiejętność obsługi programu Comarch Optima trwałych. - Doskonała znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu swoich obowiązków Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @

Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Główne Zadaniaprzeliczanie i sortowanie polskich i zagranicznych znaków pieniężnych,kontrolowanie jakości znaków pieniężnych,zasilanie skarbca w gotówkę i odprowadzanie nadmiarów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami,przygotowywanie i wydawanie zasileń dla klientów firmowych i Banków Spółdzielczych.Oczekiwania:wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów biznesowych i sprzedaży produktów bankowychznajomość rynku usług finansowych i produktów bankowychnastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatówchęć rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacjiOferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie grupowezakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do wypoczynkudofinansowanie działań szkoleniowychmożliwość korzystania z pakietów sportowychdostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoskiPracowniczy Program Emerytalny

Partner ds. Ubezpieczeń na Życie
Partner ds. Ubezpieczeń na Życie
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - nawiązywanie skutecznych relacji biznesowych - prowadzenie sprzedaży w zakresie programów motywacyjnych dla firm, ochrony finansowej i sukcesji przedsiębiorców i zarządów - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług B2B - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi zdalnej klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja zatrudnienia świadcząca usługi rekrutacji i selekcji pracowników na rzecz firm z Polski i za granicy. Job Innovation Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Księgowa/Księgowy Miejsce pracy: 1. Rzeszów 2. Jawornik Polski Obowiązki: - prowadzenie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczości finansowej dla przydzielonych klientów, - sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS, - nadzorowanie prawidłowości dokumentacji księgowej i archiwizacji, - współpracę z klientami i urzędami w zakresie księgowości i podatków, - pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z zakresu podatków i rachunkowości. Wymagania stanowiska - wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia), - znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość programów: Sage Symfonia, Insert, - samodzielność w pracy. Oferujemy - pracę w Rzeszowie lub Jaworniku Polskim w pełnym wymiarze godzin, - praca na podstawie umowy o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia, - bezpłatne szkolenia, - stabilne warunki zatrudnienia, - pakiet prywatnej opieki medycznej.

Konsultant w branży doradztwa finansowego
Konsultant w branży doradztwa finansowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - nawiązywanie skutecznych relacji biznesowych - prowadzenie doradztwa w zakresie programów finansowych, ochrony finansowej i sukcesji - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - mile widziane doświadczenie w obszarze finansów, ubezpieczeń i bankowości - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę B2B o świadczenie usług - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi zdalnej klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
380000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja zatrudnienia świadcząca usługi rekrutacji i selekcji pracowników na rzecz firm z Polski i zza granicy.Job Innovation Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332.Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: 1. Rzeszów 2. Jawornik Polski Obowiązki:prowadzenie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczości finansowej dla przydzielonych klientów,sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS,nadzorowanie prawidłowości dokumentacji księgowej i archiwizacji,współpracę z klientami i urzędami w zakresie księgowości i podatków,pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z zakresu podatków i rachunkowości.Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,znajomość programów: Sage Symfonia, Insert,samodzielność w pracy.Oferujemy:pracę w Rzeszowie w pełnym wymiarze godzin,praca na podstawie umowy o pracę,możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,możliwość zdobycia cennego doświadczenia,bezpłatne szkolenia,stabilne warunki zatrudnienia,pakiet prywatnej opieki medycznej.Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami."

Samodzielna księgowa - od zaraz
Samodzielna księgowa - od zaraz
320000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Full Tax sp. z o.o. to nowoczesne biuro księgowe w Rzeszowie. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze Klientów biznesowych w zakresie rachunkowości i podatków. Rozliczamy nie tylko małe firmy czy działalności gospodarcze, ale także średnie i duże przedsiębiorstwa.W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi, Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, import/eksport, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.),Przygotowanie  sprawozdań finansowych,Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze,Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedurNasze wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse)znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowegoumiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowychdoskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuobsługa programów: Comarch ERP Optima, Płatnik, Word, ExcelUmiejętność analitycznego myśleniaOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacjipracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16 w nowoczesnym biurzeniezbędne narzędzia pracypraca w ambitnym, przyjaznym i rozwijającym się zespolekarta MultisportUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wiadomości prywatnej wraz z klauzulą RODO.

Specjalista ds. Księgowości
Specjalista ds. Księgowości
18000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

ASSERO Sp. z o.o. w związku z rozwojem firmy (projektu CYBER CENT) poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. KsięgowościMiejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków:·  samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego·  samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych klientów biura rachunkowego·  weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym·  analizowanie i weryfikacja zapisów na kontach księgowych (uzgodnienia)·  przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT i innych·  współpraca z działem kadr i płac oraz specjalistami z innych dziedzinWymagania:minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowościpraktyczna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowychpraktyczna umiejętność obsługi programów księgowo-finansowychwykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomicznedobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)samodzielność, terminowość, skrupulatność, dobra organizacja pracy dodatkowym atutem jest wcześniejsze zatrudnienie w kancelarii prawnej, kancelarii doradcy podatkowego, firmie audytorskiej lub biurze rachunkowym oraz umiejętności praktycznie w używaniu co najmniej jednego z następujących systemów księgowych: Optima (Comarch), Wapro (Asseco) lub Insert (Insert)    Oferujemy:·  pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·  umowę o pracę na pełen etat·  możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji·  nieformalny dress codeOsoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w temacie podając nazwę stanowiska.Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Generali - Ekspert ds. Ubezpieczeń - Rzeszów i okolice
Generali - Ekspert ds. Ubezpieczeń - Rzeszów i okolice
870000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Grupa Generali to jedna z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych na świecie. Od ponad 185 lat jesteśmy synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie.Dołączając do nas otrzymasz:- wynagrodzenie z częścią bonusową oraz wysokimi prowizjami (im więcej pracy włożysz tym więcej zarobisz);- liczne konkursy, wyjazdy zagraniczne;- profesjonalny system szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje;-zniżki na produkty oraz ubezpieczenie grupowe;- opiekę Dyrektora od początku swojej pracy;- jasną i przejrzystą ścieżkę kariery;- wsparcie w budowaniu własnego biznesu i osobistej strategii pozyskiwania Klientów;- elastyczny czas pracy, przyjazną atmosferę;- do Ciebie należy wybór formy współpracy (umowa zlecenie lub własna działalność gospodarcza). Oczekujemy od Ciebie:- doświadczenia w sprzedaży i umiejętności pozyskiwania klientów- minimum średniego wykształcenia - warunek konieczny;- nieustannej chęci rozwoju kompetencji oraz umiejętności sprzedażowych (szkolenia zapewnia nasza firma);- sprzedaży produktów ubezpieczeniowych;- obsługi Klientów wg naszych standardów;- dużego zaangażowania, inicjatywy i pozytywnej energii;-doświadczenie w ubezpieczeniach lub finansach będzie dodatkowym atutem.Szukamy właśnie takiej osoby jak Ty, jeśli:- jesteś otwarty i potrafisz budować relacje z ludźmi;-masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć;-chcesz osiągać ponadprzeciętne zarobki;- wiesz czego chcesz, jesteś zdeterminowany i nastawiony na realizację celu;- jesteś osobą etyczną;- potrafisz uważnie słuchać i jesteś pozytywnie nastawiony do świata.Aplikuj dołączając swoje CV z informacją o zgodzie na udział w procesie rekrutacji.Aplikacje bez dołączonego CV nie będą rozpatrywane.

Doradca finansowy / Menedżer sprzedaży
Doradca finansowy / Menedżer sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Jesteśmy liderem w zakresie dystrybucji ubezpieczeń na życie w Polsce i Europie. Obowiązki: - budowanie portfela klientów - doradztwo w zakresie zabezpieczenia finansowego - pośrednictwo ubezpieczeniowe - stałe podnoszenie kompetencji doradczych Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług B2B / zlecenie - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do sprzedaży i obsługi zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Doradca finansowy (Partner)
Doradca finansowy (Partner)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Obowiązki: - budowanie portfela klientów - doradztwo w zakresie zabezpieczenia finansowego - promowanie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie dla klientów biznesowych - stałe podnoszenie kompetencji doradczych Wymagania: - wykształcenie wyższe, minimum licencjat - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia wynikowego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Pracownik biura rachunowego
Pracownik biura rachunowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA PRACY w biurze rachunkowym (oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności) Lokalizacja: Rzeszów, ul. Słowackiego Termin rozpoczęcia: OD ZARAZ Proponowany zakres obowiązków : - Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów KPIR KH I RYCZAŁT - Kompletowanie i archiwizowanie dowodów księgowych - Księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych - Wprowadzanie i dekretacja wyciągów bankowych - Przygotowywanie deklaracji podatkowych - Przygotowywanie sprawozdań finansowych - Współprowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej - Weryfikacja i sporządzanie deklaracji oraz raportów do ZUS,GUS,PFRON i US Wymagania: - mile widziane wykształcenie kierunkowe - doświadczenie w pracy w księgowości (niekoniecznie w biurze rachunkowym) Dla osób bez doświadczenia możliwe jest rozpoczęcie współpracy od stażu (stawka stażowa 2100 zł + zwrot kosztów dojazdu, dla studentów/ absolwentów studiów wyższych przewidziany jest dodatkowo tzw. "dodatek motywacyjny" w kwocie 450zł za m-cm) Wynagrodzenie - do uzgodnienia - w zależności od umiejętności kandydata oraz wg. uzgodnionego zakresu obowiązków. Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, stąd wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Chętne osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji poprzez portal LENTO. Szczegółowych informacji udzielamy telefonicznie 662 - pokaż numer telefonu -

Menedżer zespołu
Menedżer zespołu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż ubezpieczeń na życie i dożycie na klientów indywidualnych i firmowych - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę B2B z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGRINEA sp. z o.o. posiadająca wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji obiektów elektroenergetycznych, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. księgowości Miejsce pracy: Rzeszów Od kandydata oczekujemy: • wyższego wykształcenia z zakresu rachunkowości, • minimum dwóch lat doświadczenia w pracy w księgowości, • dobrej znajomości ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, • biegłej umiejętności obsługi MS Excel, • dobrej znajomości j. angielskiego na poziomie min. B2, • dokładności, sumienności i terminowości, • umiejętności pracy pod presją czasu i dobrej organizacji pracy, • umiejętności pracy w zespole, • umiejętności planistyczne i analityczne oraz znajomość procesu budżetowania będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • samodzielne prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, • wystawianie, dekretację, weryfikację i księgowanie dokumentów księgowych, • obsługę rozrachunków Spółki, • sporządzanie planów finansowych, raportów i analiz w oparciu o dane księgowe, • obsługę bankowości elektronicznej. Firma oferuje: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, • prywatną opiekę medyczną, • podnoszenie kwalifikacji poprzez finansowanie szkoleń zawodowych, językowych i studiów, w tym podyplomowych, • program wprowadzający, • przyjazną atmosferę pracy. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora GRINEA sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 35-105 Rzeszów moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę oraz na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną”.

Specjalista ds. Pisania Projektów
Specjalista ds. Pisania Projektów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStanowisko: Specjalista ds. Pisania Projektów Poszukujemy kreatywnego i doświadczonego Specjalisty ds. Pisania Projektów Obowiązki: - Tworzenie kompleksowych projektów zgodnych z wymaganiami klientów - Opracowywanie jasnych i zrozumiałych dokumentów projektowych - Współpraca z różnymi działami firmy w celu zbierania informacji i danych - Monitorowanie postępu projektów i raportowanie kluczowych wyników - Analiza ryzyka i identyfikacja potencjalnych problemów Wymagania: - Doświadczenie w pisaniu projektów - Doskonałe umiejętności redakcyjne i komunikacyjne - Samodzielność - Znajomość narzędzi do zarządzania projektami - Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego Oferujemy: - Pracę w dynamicznym zespole - Szerokie możliwości rozwoju zawodowego - Atrakcyjne wynagrodzenie - Elastyczne godziny pracy Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz portfolio projektów na adres @

Menedżer Zespołu Sprzedaży
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż terminowych ubezpieczeń na życie i dożycie - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego i oszczędności - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę B2B z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Menedżer Zespołu ds. Ubezpieczeń na Życie
Menedżer Zespołu ds. Ubezpieczeń na Życie
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Jesteśmy liderem w zakresie dystrybucji ubezpieczeń na życie. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż terminowych ubezpieczeń na życie i dożycie - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego i oszczędności - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę agencyjną z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Kierownik Zespołu (branża finansowa)
Kierownik Zespołu (branża finansowa)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i zorientowanym na klienta doradztwie finansowym. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - odpowiedzialność za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych - wsparcie zespołu w procesie sprzedaży - rekrutacja doradców do zespołu Wymagania: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej - wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - przedsiębiorczość i potrzeba niezależności zawodowej - udział w egzaminach licencyjnych Oferujemy: - umowę agencyjną z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Praca nie tylko dla ekonomistów
Praca nie tylko dla ekonomistów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Szukamy osób otwartych chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta i mających wiedzę podstawową z zakresu finansów. Szukamy kandydatów chcących nauczyć się obsługi klienta i nabyć wiedzę z zakresu ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych i firmowych oraz z zakresu kredytów hipotecznych, leasingów i kredytów firmowych. Oferujemy: - szkolenia - elastyczne godziny pracy - wynagrodzenie w postaci prowizji za zaangażowanie - zdobycie licencji KNF - certyfikat po ukończeniu praktyk Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - zaświadczenie o niekaralności - laptop z kamerą i dźwiękiem - chęci do nauki Forma zatrudnienia: Współpraca prowizyjna dla osób, które dostarczą zaświadczenie zatrudnienia na umowę o pracę itp. lub prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają status studenta (wiek do 26 lat) dla ekonomistów rewelacyjny start i zaliczanie praktyk, stażu.

Kierownik Oddziału – Pośrednik Ubezpieczeniowy
Kierownik Oddziału – Pośrednik Ubezpieczeniowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: — budowanie i obsługa portfela Klientów w oparciu o sprzedaż własną i zespołu ― inicjowanie i modelowanie sprzedaży, docelowo w obszarze sukcesji, indywidualnych oraz firmowych ubezpieczeń na życie ― selekcjonowane produktów ubezpieczeniowo-finansowych do potrzeb, oczekiwań i możliwości Klientów — budowanie zespołu Pośredników na podstawie umowy agencyjnej lub zlecenie (stała lub dodatkowa forma współpracy) Wymagania: — doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu firmy — znajomość lokalnego rynku przedsiębiorców — prowadzenie lub gotowość do założenia działalności gospodarczej — dyspozycyjność, doskonałe umiejętności organizacyjne i radzenia sobie z wyzwaniami na konkurencyjnym rynku Oferujemy: — konkurencyjny i przejrzysty system prowizyjny oraz awansów — atrakcyjne i unikalne produkty na polskim rynku ubezpieczeń oraz system leadowania produktów bankowych — partnerską współpracę na podstawie umowy agencyjnej — szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń — innowacyjne narzędzia wsparcia sprzedaży O Nas: Wraz z założeniem OVB w Niemczech w 1970 roku rozpoczęła się historia sukcesu, która pozwala zakwalifikować nas do wiodących firm pośrednictwa finansowego w Europie. Działalność naszych Ekspertów koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i przede wszystkim zorientowanym na Klienta planowaniu finansowym, którego podstawą jest gruntowna analiza sytuacji finansowej. Dzięki współpracy z wiodącymi na rynku partnerami produktowymi, dostarczamy najwyższej klasy rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

staż i praca w księgowości dla osoby z niepełnosprawnością
staż i praca w księgowości dla osoby z niepełnosprawnością
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Oferta skierowana dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu "Stawiamy na pracę" realizowanego przez Fundację Fuga Mundi w Rzeszowie Oferta 3 - miesięcznego stażu, po stażu zatrudnienie na umowę o pracę. Oferta dotyczy kilku lokalizacji: Rzeszów, Łańcut, Przemyśl. Zadania Stażysty: - prace biurowe - wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych - przygotowywanie dokumentów - zadania ustalone z Opiekunem Stażu w zależności od zainteresowań Stażysty Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny) - pozostawanie bez zatrudnienia - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość i pokrewne) lub średnie zawodowe - technik ekonomista - chęć rozwoju w obszarze księgowości/ kadry i płace

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów Będziesz odpowiedzialna/ny za: • Weryfikację dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym • Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz bakowych i kasowych • Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych • Kontrakt z kontrahentami i uzgadnianie z nimi sald • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji • Współpracę z US i GUS • Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych Niezbędne kompetencje: • Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 2 lata • Znajomość przepisów prawa • Kompetencje miękkie: komunikatywność, samodzielność, terminowość Co oferujemy? • Umowę o pracę • Pracę w 5 osobowym zespole składającym się z 3 Samodzielnych Księgowych oraz osób wspierających • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 • Ubezpieczenie na życie • Dofinansowanie do szkoleń branżowych • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie Zainteresowana/ny? Wyślij Nam swoje CV i porozmawiajmy!

Księgowa
Księgowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: -Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości - sporządzanie deklaracji PIT,CIT,VAT -sporządzanie sprawozdań finansowych (kwartalne oraz roczne) -praca w miłej i spokojnej atmosferze

Doradca klienta - praca zdalna
Doradca klienta - praca zdalna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukuję komunikatywnej, otwartej i przedsiębiorczej osoby do swojego zespołu Agentów na stanowisko doradcy klienta do sprzedaży ubezpieczeń na życie • Prowadzisz własny biznes i chciałbyś/abyś dodatkowo zwiększyć swoje dochody • Uczę wszystkiego od podstaw • Praca w 100% zdalna, może być na pełny etat jak i dodatkowa • Wspieram 24/7 • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej, doradczej będzie dodatkowym atutem • Umowa Agencyjna b2b ( własna działalność gospodarcza) • Dofinansowanie dla nowych agentów( pas startowy 24 miesiące od 1600 do 12000 PLN) • Budowanie dochodu pasywnego (prowizje wypłacane przez cały okres trwania umowy klienta i są na poziomie do 22,5% do końca trwania umowy( nie tylko przez rok lub dwa)) • Benefity ( ubezpieczenie na życie, luxmed, multisport i inne) Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV Skontaktuję się z wybranymi Kandydatami

Księgowy / Księgowa (100% zdalnie)
Księgowy / Księgowa (100% zdalnie)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Księgowy / księgowa Miejsce pracy: praca zdalna (siedziba firmy to Warszawa) Opis stanowiska - monitoring faktur kosztowych i przychodowych, - przygotowywanie wynagrodzeń, również dla oddziałów firmy w innych częściach świata, - ścisła współpraca z biurem rachunkowym, - kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem rachunkowym i podatkowym, - bieżące analizowanie i weryfikowanie zapisów księgowych, - współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi takimi jak US, ZUS, GUS, NBP, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, - monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, - inicjowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe, - rzetelne i terminowe sporządzenie dokumentów wymaganych przepisami prawa, - praca 40h tygodniowo, równoważny czas pracy (tzn. dni pracujące mogą być od środy do niedzieli, poniedziałek i wtorek wolne), - praca w godzinach od 6-7:00 do 14-15:00. Wymagania stanowiska - min. 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego(-ej) księgowego / księgowej, - wiedza dotycząca przepisów podatkowych oraz z zakresy finansów i rachunkowości, - umiejętność naliczana wynagrodzeń, - język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, - bardzo dobra znajomość MsExcel, - bardzo dobra organizacja własnej pracy, - samodzielność, inicjatywa, terminowość i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - umiejętności analityczne. Oferujemy - umowa o pracę na pełny etat, - wynagrodzenie 5500 zł brutto, - całkowita praca zdalna, - pracę w międzynarodowej firmie i możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu księgowości i rachunkowości również w innych krajach (m.in. Filipiny). Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. serwisu w Krakowie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Wykładowca z kadr i płac
Wykładowca z kadr i płac
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma handlowa poszukuje wykładowcy do przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia z zakresu kadr i płac w marcu w trybie stacjonarnym. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: @ bądź telefonicznie pod nr.: 606 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Znana firma handlowa branży spożywczej poszukuje Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. marketingu i e-commerce Miejsce pracy: Łańcut Opis stanowiska: • Prowadzenie działań promocyjnych oraz informacyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) • Przygotowywanie i monitoring kampanii reklamowych Facebook Ads oraz Google Ads • Współpraca z influencerami oraz dbanie o rozwój społeczności w Social Mediach • Tworzenie opisów produktów, tekstów blogowych oraz reklamowych • Zarządzanie i aktualizacja treści na stronach internetowych • Tworzenie contentu na strony internetowe oraz redagowanie treści pod kątem SEO • Marketingowe wsparcie w obsłudze sprzedaży e-commerce • Współtworzenie oraz monitoring strategii komunikacji dla aktualnych oraz nowych linii produktowych • Organizacja oraz przygotowywanie sesji zdjęciowych Wymagania: • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze: social media, marketing internetowy, media relations lub public relations • Znajomość narzędzi social media oraz trendów w obszarze e-marketingu • Wiedza w zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix • Kreatywność i „lekkie pióro” • Biegła obsługa pakietu MS Office oraz WordPress • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne Firma proponuje: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 • Dofinansowanie do szkoleń branżowych • Ubezpieczenie grupowe • Karta multisport Zainteresowała Cię nasza oferta? Zgłoś się do nas! Wyślij Cv i daj się poznać! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Staż/praktyka- branża finansowa, bez doświadczenia
Staż/praktyka- branża finansowa, bez doświadczenia
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Uczysz się? Studiujesz? Chcesz się rozwijać i zdobyć cenne doświadczenie? Szukamy młodych ludzi, którzy chcą zdobyć doświadczenie w obszarze finansów. Czym będziesz się zajmować: – Promować rozwiązania finansowe: kredyty, ubezpieczenia, inwestycje, optymalizację podatków. – Obsługiwać klientów indywidualnych i biznesowych. Zagwarantujemy Ci: – wynagrodzenie podstawowe oraz premię – umowa zlecenie (w przypadku studentów oraz uczniów wypłata brutto = netto) – kartę multisport, prywatną opiekę medyczną – miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Rzeszowie – elastyczny czas pracy – świetną atmosferę – nagrody i wyróżnienia za Twoje wyniki (np. wyjazd do Japonii, na Zanzibar), seminaria w najlepszych hotelach w Polsce Aplikuj jeśli: – Jesteś osobą ambitną i samodzielną. – Chcesz nieustannie się szkolić i rozwijać, wszystkiego Cię nauczymy. – Chcesz zarabiać dobre pieniądze i czuć się docenianym. – Lubisz ludzi i cenisz sobie bardzo dobrą atmosferę w pracy. – Szukasz doświadczenia w dużej firmie o dobrej reputacji. Wyślij CV ze zdjęciem za pomocą formularza aplikacyjnego i dopisz koniecznie klauzulę: Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Zostałem/am poinformowany/na o możliwości wycofania zgody w każdym czasie oraz, że cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, a także o tym, że podanie przeze mnie ww. danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym i nie jestem zobowiązany/na do ich podania. Administratorem danych osobowych osób rekrutowanych jest Phinance S.A z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19. Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Osobie rekrutowanej przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora https://www.phinance.pl/dane_osobowe

Filtr