Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Siedlce
Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
nowe Siedlce dzisiaj

Opis oferty pracyZatrudnię Panią do obsługi sekretariatu Kancelarii Prawnej w Siedlcach. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres @

Pracownik biurowy z językiem angielskim do zakładu produkcyjnego.
Pracownik biurowy z językiem angielskim do zakładu produkcyjnego.
nowe Siedlce wczoraj

Firma Pos Plastic Sp. z O. O. producent detali z tworzyw sztucznych poszukuje osób energicznych, ambitnych, poszukujących nowych wyzwań. Obecnie poszukujemy kandydatki na prowadzenie biura firmy do zakładu produkcyjnego. Zakres obowiązków: Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, Bieżąca obsługa biura firmy, Zapewnienie prawidowych warunków pracy i BHP, Udział w prowadzeniu spraw personalnych i współpraca z zewnętrznym biurem kadrowo- księgowym, Nadzór i prowadzenie dokumentacji firmy, Umiejętności prowadzenia gospodarki magazynowej w systemie, Kompetencje zawodowe: Zdolności organizacyjne, Inicjatywa i przedsiębiorczość, Oferujemy: Stabilną pracę na samodzelnym stanowisku, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie, Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami.

Pracownik ds. Administracyjnych i Kadrowych
Pracownik ds. Administracyjnych i Kadrowych
Siedlce 5 dni plecy

OFERTA PRACY:  SK WORKSTANOWISKO : Pracownik ds. Administracyjnych i Kadrowych ( ze znajomością języka angielskiego i rosyjskiego )Lokalizacja : Biuro w SiedlcachGodziny pracy : 8-16 pon- ptOpis firmy i stanowiska :Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudniającą obcokrajowców. Poszukujemy energicznej osoby na stanowisko Pracownik ds. Administracyjnych i Kadrowych z doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi , komunikacyjnymi oraz zainteresowaniem z obszaru zasobów ludzkich .OBOWIĄZKI :- obsługa dokumentacji kadrowej : przygotowywanie umów zlecenie, aneksów, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem w programie OPTIMA- rozliczanie benefitów- opracowywanie i wdrażanie regulaminów i procedur zgodnie ze zmianami zachodzącymi w Prawie Pracy- współpraca z zespołem - obsługa korespondencji- implementacja i analiza  danych- kontakt z pracownikami w języku angielskim i rosyjskimWYMAGANIA :- znajomość przepisów dotyczących prawa pracy- umiejętność obsługi programu kadrowego OPTIMA  oraz pakietu MS Office - komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań- sumienność , dokładność oraz zdolność do pracy w dynamicznym środowiskuOFERUJEMY :- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze zasobów ludzkich oraz legalizacji cudzoziemców , udział w szkoleniach i kursach- przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu- konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów

Pracownik biurowy z elementami obsługi klientami
Pracownik biurowy z elementami obsługi klientami
Siedlce 6 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na szkolenie pn. "Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta". Po szkoleniu oferujemy staż zawodowy oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapewniamy: - szkolenie z zakresu pracy biurowej z elementami obsługi klienta, - materiały szkoleniowe, - po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego (stypendium stażowe 2294,99 zł/brutto na miesiąc), - stypendium szkoleniowe (1714,72 brutto), - zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: - posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - zamieszkujące na terenie województwa mazowieckiego, - w wieku aktywności zawodowej, - pozostające bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie, m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy, w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia oraz możliwość realizacji innych szkoleń i staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o stopniu niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 795 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Gotowi do pracy II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Szkolenie - Pracownik Biurowy - dla osób z orzeczeniem!
Szkolenie - Pracownik Biurowy - dla osób z orzeczeniem!
Siedlce 6 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca zawodowo osoby z niepełnosprawnością, w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, oferuje udział w szkoleniu zawodowym: PRACOWNIK BIUROWY Z ELEMENTAMI MARKETINGU! Szczegóły szkolenia: • czas trwania: 112 godzin, • termin: koniec maja/początek czerwca, • forma: stacjonarna (w Siedlcach). W ramach szkolenia oferujemy: • stypendium szkoleniowe (1714,72 brutto), • zwrot kosztów dojazdu na szkolenie, • certyfikat ukończenia szkolenia, • catering, • ubezpieczenie, składki ZUS, • po szkoleniu możliwość wzięcia udziału w stażu zawodowym (stypendium stażowe 2294,99 zł/brutto na miesiąc). Prześlij swoje CV poprzez formularz lub zadzwoń pod numer 795 - pokaż numer telefonu - . Zapraszamy również do naszego siedleckiego oddziału, który znajduje się pod adresem: 11 Listopada 9/2 08-110 Siedlce. Działania realizowane w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Koordynator/ Dyspozytor Transportu Międzynarodowego
Koordynator/ Dyspozytor Transportu Międzynarodowego
Siedlce 7 dni plecy

DTW LOGISTICS GROUP- to wiodący operator logistyczny o zasięgu europejskim, posiadający pięć oddziałów w Polsce. Nasza działalność obejmuje spedycję drogową, morską i lotniczą, logistykę magazynową oraz usługi celne.'Robimy logistykę. Jesteśmy po to, aby spełniać oczekiwania Klienta'.Fundamentem naszej działalności są profesjonalizm, orientacja na jakość oraz zaangażowanie we współpracę z Klientami. Nasi Pracownicy, to ludzie z pasją. Doświadczenie, które zdobywają w firmie przekładają na realizowanie celów zawodowych. Nasza wizja: 'Dla Pracowników i Klientów być partnerem pierwszego wyboru.'Aktualnie poszukujemy ambitnych, zaangażowanych i otwartych na nowe wyzwania Pracowników, którzy dołączą do naszego TeamuZadania:Planowanie i kontrola tras dla kierowcówkoordynacja procesu transportowego drogowegomonitorowanie pracy kierowców z kat. C+E, ustalanie planu trasbieżące rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zleceń transportowych,współpraca z obsługą techniczną pojazdów w zakresie terminów napraw, przeglądów,współpraca z Działem Planowania, Obsługi Klienta i Jakości.Przygotowywanie raportówWprowadzanie danych do systemów Wymagania:Znajomość topografii EuropyDobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz szybko podejmować decyzjeCechuje Cię odporność na stres i komunikatywnośćco najmniej średnie wykształceniedyspozycyjność,systematyczność,samodzielność,podstawowa znajomość języka angielskiegoOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenieMożliwość tworzenia oraz kreowania własnych pomysłów i rozwiązań.Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.Atrakcyjny pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe). 

Specjalista do spraw kadr i księgowości
Specjalista do spraw kadr i księgowości
Siedlce 11 dni plecy

Podstawowe zadania na stanowiskuProwadzenie spraw pracowniczych,Ewidencja czasu pracy, naliczenie wynagrodzeń,Sporządzanie deklaracji ZUS i PIT ,Prowadzenie akt osobowych,Księgowanie kręgu kosztów,Czynności administracyjne,Korespondencja z Urzędami,przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem kierowcówCzego oczekujemy od kandydatów:doświadczenie w dziale kadr/księgowościotwartość na rozwój i szkoleniasumienności, dokładności,dobrej organizacji pracy własnej,praktycznej znajomości programów płacowychMile widziane:znajomość podstaw rachunkowości,znajomość branży transportowejznajomość programu GratyfikantOferujemy:pracę na pełen etat wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji,miłą atmosferę w pracy

Praca biurowa
Praca biurowa
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPotrzebne osoby do współpracy wiek 40+. Doświadczenie niewymagane, potrzebne chęci do pracy, wszystkiego nauczę. Wymagany staly dostęp do Internetu Żadne konta bankowe czy ankiety Zapraszam do kontaktu

Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Absolwent w drodze do kariery II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na stanowisko stażowe: PRACOWNIK ADMINISTARACYJNO – BIUROWY Zakres obowiązków: • przyjmowanie i obsługa interesantów, • wprowadzanie do systemu korespondencji wychodzącej, • archiwizowanie dokumentów, • porządkowanie dokumentacji, • realizacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Wymagania: • wykształcenie min. średnie, • podstawowa obsługa komputera i urządzeń biurowych, • znajomość pakietu MS Office, • komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • posiadanie statusu studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat, • pozostające bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwa mazowieckiego. Zapewniamy: • stypendium w wysokości 2294,99 zł (brutto)/mies., • dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie! • możliwość zatrudnienia. Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia. Oferta wsparcia obejmuje doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów. Zachęcamy do skorzystania z tej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal. Do zobaczenia na ścieżce kariery! Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1 piętro) w Siedlcach. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista / Kierownik działu HR
Specjalista / Kierownik działu HR
Siedlce 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem Salus Medycyna Siedlce poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:Specjalista / Kierownik działu HR - zarządzanie zasobami ludzkimi oraz administracyjnego wsparcia organizacjiZakres obowiązków:koordynacja działań obszaru HRwspółpraca z kadrą menadżerskąorganizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych koordynacja nad realizacją planu rozwoju pracowników  wsparcie działu kadrowo-płacowego i administracjiuczestnictwo w procesie rekrutacyjnym od A do Zopracowywanie i aktualizacja procedur związanych z zarządzaniem personelem, zapewnienie ich przestrzegania w firmienadzór nad onboardingiem nowych pracowników i wspieranie procesu ocen pracowniczychraportowanie wyników swojej pracyWymagania:wykształcenie kierunkowe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja biznesowa i pokrewne) doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane min. 2 lata)znajomość obszaru i narzędzi informatycznych wspierających procesy HRbardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Officewysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne (ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji miękkich)samodzielność i wykazywanie inicjatywy w podjętych działaniach umiejętność budowania relacji z pracownikami znajomość obszaru kadrowo-płacowego umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w podejmowaniu decyzjiznajomość prawa pracy i przepisów zatrudnieniadbałość o poufność danych osobowych i świadomość przepisów RODOOferujemy:możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia swoich umiejętnościstabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub samozatrudnieniekonkurencyjne wynagrodzenieelastyczny czas pracyprzyjazną atmosferę pracy w zgranym zespoleOsoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści :   1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  SALUS MEDYCYNA Sp. z o.o. moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być  w każdym momencie wycofana. Poprzez kontakt mailowy z firmą. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  SALUS MEDYCYNA Sp. z o.o. moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym, jak również  w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez SALUS MEDYCYNA Sp. z o.o. Zgoda może być w każdym momencie wycofana. Poprzez kontakt mailowy z firmą.  Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem  zgody.  Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Obsługi zamówień - Fakturzystka
Specjalista ds. Obsługi zamówień - Fakturzystka
Siedlce 30+ kilka dni temu

SED FRYZ - Grupa ProUrodaJesteśmy firmą z 25-letnim doświadczeniem w obsłudze salonów i hurtowni fryzjerskich. Jako wyłączny przedstawiciel w Polsce zajmujemy się dystrybucją kilku znanych producentów profesjonalnych kosmetyków i narzędzi fryzjerskich. Prowadzimy również sprzedaż detaliczną w naszych sklepach obsługujących zarówno salony fryzjerskie jak i klientów detalicznych. Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Obsługi zamówień - SprzedawcaMiejsce pracy: SiedlceOpis stanowiska:sprzedaż stacjonarna artykułów fryzjerskichskładanie zamówień do magazynu centralnego i zaopatrzenie sklepuobsługa zamówień przedstawicieli handlowychfakturowanie i przygotowywanie zamówionego towaruobsługa zamówień składanych telefonicznie i przez InternetWymagania:Wymagana znajomość obsługi programu fiskalnego: najlepiej SUBIEKT GTdoświadczenie w sprzedaży stacjonarnej (mile widziane w branży fryzjerskiej lub kosmetycznej)umiejętność pracy w kilkuosobowym zespoleumiejętność obsługi komputera i kasy fiskalnejumiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu z klientemdbałość o pozytywny wizerunek firmy i sprzedawanych marekOferujemy:pracę w stabilnej firmiezatrudnienie na cały etatpracę 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek w godz.8-16)dodatkową możliwość bezpośredniej obsługi salonów fryzjerskich (tworzenie własnej bazy klientów)szkolenia z zakresu znajomości produktów fryzjerskich i rynku fryzjerskiegoOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (dokumenty: CV i list motywacyjny)klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę Sed Fryz z siedzibą w Siedlca, ul. Piłsudskiego 59, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest firma Sed Fryz z siedzibą w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 59. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Animator/Opiekun w Sali Zabaw dla Dzieci
Animator/Opiekun w Sali Zabaw dla Dzieci
750000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Praca: Animator/Opiekun w Sali Zabaw dla DzieciJesteśmy dynamiczną salą zabaw dla dzieci, oferującą kreatywne i bezpieczne środowisko, gdzie dzieci mogą rozwijać swoją wyobraźnię i umiejętności społeczne. Nasza sala zabaw jest wyposażona w różnorodne atrakcje, roboty, klocki Lego, różnego rodzaju klocki i zabawki edukacyjne.Poszukujemy:Energicznych, kreatywnych i odpowiedzialnych osób do dołączenia do naszego zespołu jako animatorzy/opiekunowie. Idealny kandydat powinien uwielbiać pracę z dziećmi i mieć doświadczenie w organizowaniu gier i zajęć edukacyjnych.Obowiązki:- Dbanie o bezpieczeństwa dzieci podczas zabawy.- Organizowanie i prowadzenie gier oraz zajęć kreatywnych.- Utrzymywanie porządku i czystości na sali zabaw.- Współpraca z rodzicami i pozostałym personelem.Wymagania:- Doświadczenie w pracy z dziećmi.- Komunikatywność i pozytywne nastawienie.- Umiejętność pracy w zespole.- Dyspozycyjność.- Kreatywność.- Aktualna książeczka sanepidowska będzie dodatkowym atutem.Aplikacja:W CV należy zamieścić klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Grafik komputerowy - szkolenie dla osób z orzeczeniem
Grafik komputerowy - szkolenie dla osób z orzeczeniem
670000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu zawodowym w ramach projektu "Absolwent w drodze do kariery II ! " współfinansowanego ze środków PFRON.Po szkoleniu oferujemy możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu na stanowisku - Grafik komputerowy/reklamowy.Oferujemy:112 godzin szkolenia w formie zdalnej: Grafik komputerowy,uzyskanie zaświadczenia oraz certyfikatu po ukończonym szkoleniu,dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie.Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania (warunki konieczne):posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,posiadające status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat,pozostające bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,zamieszkujące teren województwa mazowieckiego.Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia. Oferta wsparcia obejmuje doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów.Zachęcamy do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal olx.Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 w Siedlcach.Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Osoba do prowadzenia biura
Osoba do prowadzenia biura
450000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni uczciwą osobę do prowadzenie biura firmy od zaraz. Poszukujemy osoby: • z minimum roczną praktyką w prowadzeniu biura • samodzielnej, odpowiedzialnej, • posiadającej umiejętność bardzo dobrej organizacji własnej pracy, • z dobrą znajomością pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu oraz excela), • potrafiącej obsługiwać urządzenia biurowe • umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się Internetem i mediami społecznościowymi • komunikatywnej, lubiącej pracować w zespole, • znającej język angielski min. b. dobry poziom szkoły średniej • dyspozycyjnej • odporność na stres. CV + foto oraz zgodą na przetwarzanie danych na potrzeby rekrutacji prosimy przesłać z tytułem wiadomości: biuro.Prosimy aby zgłaszały się wyłącznie osoby spełniające min. 80% naszych oczekiwań zamieszkałe w Łomży. Praca w godz. 11.00- 19.00 ((( proszę pisać na : kontakt.sjam 2 wp.pl ))) DziękujemyPodane wynagrodzenie jest kwotą Netto!

PRACA DLA STUDENTKI w Biurze Rachunkowym w Siedlcach
PRACA DLA STUDENTKI w Biurze Rachunkowym w Siedlcach
599000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy studentkę do wpisywania danych do systemu księgowego.Praca stacjonarna w biurze w Siedlcach w godzinach 8,00-16,00 od poniedziałku do piątku.Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od wkładu pracy i zaangażowania.Zapewniamy możliwość szkoleń, zdobycie doświadczenia w zawodzie księgowego, poszerzenie wiedzy oraz możliwość dalszego zatrudnienia.

Koordynatora zespołu techniczno-administracyjnego (Siedlce)
Koordynatora zespołu techniczno-administracyjnego (Siedlce)
849000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCENasza Organizacja prawie 40 lat niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. W swojej pracy kierujemy się Polityką Ochrony Dziecka i naszym Kodeksem Etycznym. Prowadzimy SOS Wioski Dziecięce, gdzie dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę i bezwarunkowe wsparcie. W ramach Programu „SOS Rodzinie” rozwijamy działania profilaktyczne. Zadania:zarządzanie pracą osób zatrudnionych w Zespole Techniczno-Administracyjnym, w tym przeprowadzanie ocenia i prowadzenie dokumentacji pracy Zespołunadzorowanie pracy sekretariatu, obieg i archiwizacja dokumentacjikoordynowanie spotkań z gośćmiwspółpraca z zespołem księgowymkoordynacja remontów i inwestycji w Programie Siedlce, zgodnie z przyjętą procedurą zakupowąnadzorowanie, negocjowanie i przygotowywanie umów z kontrahentami zewnętrznymiprowadzenie spraw związanych z obowiązkowymi przeglądami obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanegonadzór nad wykorzystaniem floty samochodowejprowadzenie spraw związanych z pracą osób skierowanych do prac społeczno-użytecznychsporządzanie i składanie do UM Siedlce deklaracji gospodarowania odpadaminadzór nad mieniem Programu Siedlce Wymagania:dwuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem technicznym i/lub administracyjnymznajomość j. angielskiego na poziomie B2doświadczenie w zarządzaniu mieniem, magazynem, sporządzaniu umów z kontrahentamidoświadczenie i znajomość obsługi urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Officeniekaralność Oferujemy:umowę o pracę na pełny etat (zastępstwo)pakiet socjalny (ZFŚS)dofinansowanie do prywatnej opieki medycznejmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życienaukę/ doskonalenie języka angielskiego/ niemieckiego na platformie e-learningowejdzień wolny z okazji urodzin

Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
1990000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros serdecznie zaprasza do udziału w stażu zawodowym: Specjalista ds. kadr i płac w ramach projektu "Absolwent w drodze do kariery II!".Przed stażem możliwość szkolenia zdalnego.Szkolenie:112 godzin intensywnego szkolenia: Specjalista ds. kadr i płac,uzyskanie zaświadczenia oraz certyfikatu po ukończonym szkoleniu,dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie,rozpoczęcie szkolenia w styczniu,odbycie szkolenia w formie zdalnej.Staż:stypendium stażowe: 2294,99 zł miesięcznie,dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie!,zatrudnienie po stażu.Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania:posiadanie aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,posiadanie status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat,pozostawanie bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,zamieszkiwanie terenu woj. mazowieckiego.Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia.Oferta wsparcia obejmuje profesjonalne doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów.Udział w naszym projekcie może być kluczowym krokiem w twoim rozwoju zawodowym Zachęcamy do skorzystania z tej unikalnej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal. Do zobaczenia na ścieżce kariery!Aplikuj za pomocą formularza.Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1piętro) w Siedlcach.Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. Social Media - staż oraz szkolenie zdalne
Specjalista ds. Social Media - staż oraz szkolenie zdalne
1990000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu zawodowym: Specjalista ds. Social Media w ramach projektu "Absolwent w drodze do kariery II"Po szkoleniu oferujemy możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego z możliwością zatrudnienia.Oferujemy:112 godzin intensywnego szkolenia: Specjalista ds. Social Media,uzyskanie zaświadczenia oraz certyfikatu po ukończonym szkoleniu,dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie,rozpoczęcie szkolenia w styczniu,odbycie szkolenia w formie zdalnej.Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania:posiadanie aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,posiadanie status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat,pozostawanie bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,zamieszkiwanie terenu województwa mazowieckiego.Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia.Oferta wsparcia obejmuje profesjonalne doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów.Udział w naszym projekcie może być kluczowym krokiem w twoim rozwoju zawodowym Zachęcamy do skorzystania z tej unikalnej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal olx.Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1 piętro) w Siedlcach.Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)Zobacz kandydatów

Zatrudnię kobietę do biura - administracja i biuro, powyżej 35 r.z.
Zatrudnię kobietę do biura - administracja i biuro, powyżej 35 r.z.
680000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika administracyjno-biurowego.Wymagania:doświadczenie w pracy administracyjno biurowejwiek powyżej 35 roku życiamile widziana obsługa programu WAPRO-MAGumiejętność rozliczania ZUS, US.wystawianie fakturyrozliczanie kasowe klientówprzelewy bankowe - obsługa systemu bankowegoGwarantujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.Kontakt: 60*******26

Sekretarz szkoły
Sekretarz szkoły
Siedlce 30+ kilka dni temu

Praca? Cosinus Siedlce poszukuje osoby na stanowisko sekretarki szkoły (pracownik biurowy). ➡️Wymagania: - komunikatywność - wysoka kultura osobista - umiejętność szybkiego uczenia się - dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietu Office - podstawowa znajomość branży edukacyjnej ?‍?Szczegóły zatrudnienia zostaną podane podczas rozmowy rekrutacyjnej. Prosimy o kontakt osoby gotowe do współpracy i otwarte na rozwój we wspierającym zespole. ? CV prosimy wysyłać na adres: co****s@s******.pl

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
5900 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika biurowego do wyszukiwania i robienia dokumentacji przetargowej na ochronę. Mile widziane doświadczenie w branży lub dobra znajomość znajdowania informacji w sieci. Na początek 1/2 etatu z możliwością zmiany. Możliwość wyjazdów celem zapoznania się z obiektami i ustalenia możliwości zmiany zabezpieczenia lub wizja lokalna. CV wraz z numerem kontaktowym proszę wysyłać na olx.

Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca osoby z niepełnosprawnością, zaprasza do wzięcia udziału w projekcie "Absolwent w drodze do kariery II !". W ramach projektu oferujemy udział w szkoleniach: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC SOCIAL MEDIA • 112 godzin szkolenia, • rozpoczęcie szkolenia - grudzień/styczeń, • możliwość uzyskania certyfikatu na zakończenie szkolenia, • dodatek motywacyjny 450 miesięcznie, • wygodne szkolenie w formie zdalnej. Po szkoleniu dla osób chętnych przewidziane staże zawodowe z wypłacanym stypendium stażowym! Wszystkie wymagania, które należy spełniać żeby wziąć udział w projekcie: • posiadać orzeczenie o niepełnosprawności, • być w wieku aktywności zawodowej, • posiadać status studenta ostatniego roku studiów wyższych lub status absolwenta, który ukończył studia w ciągu 5 ostatnich lat, • być osobą bez zatrudnienia , • mieszkać na terenie woj. mazowieckiego. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 795 - pokaż numer telefonu - . Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
770000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Gabinet weterynaryjny w Siedlcach poszukuje osoby na stanowisko Asystenta Lekarza Weterynarii (praca biurowa).Do obowiązków Pracownika należeć będzie:prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z codziennym funkcjonowaniem firmyadministrowanie i ewidencjonowanie operacji magazynowych i usług weterynaryjnychwystawianie faktur, rozliczanie magazynu (WZ/PZ)Wymagania:doświadczenie w pracy biurowejbardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Excel oraz pakietu Officebardzo dobra organizacja pracyskrupulatność, samodzielność, rzetelność, komunikatywnośćOferujemy:umowę o pracębardzo dobre warunki pracy w dobrze zorganizowanej firmiepełne przeszkoleniepracę w małym i przyjaznym zespolepracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach.Ogłoszenie kierowane jest do osób poszukujących stałej pracy. Nie jest to praca sezonowa.Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

INSPEKTOR
INSPEKTOR
Siedlce 30+ kilka dni temu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Legalizuje i wzorcuje przyrządy pomiarowe, - Kontroluje przyrządy pomiarowe w miejscach ich stosowania, - Obsługuje punkt obsługi klienta. KOGO SZUKAMY: - Wykształcenie: średnie profilowe: mechaniczne, mechatroniczne, elektryczne, elektroniczne, automatyczne, informatyczne, - Posiadanie obywatelstwa polskiego, - Korzystanie z pełni praw publicznych, - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. OFERUJEMY: - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę, - dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie, - pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, - możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Pracownik biurowy z el. kadr i płac - szkolenie
Pracownik biurowy z el. kadr i płac - szkolenie
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros w ramach projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych w okresie pandemii koronawirusa!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. "PRACOWNIK BIUROWY Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC". Po szkoleniu oferujemy możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: - aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, - pozostawanie bez zatrudnienia, - w wieku aktywności zawodowej, - zamieszkiwanie na terenie województwa mazowieckiego. Zapewniamy: - bezpłatne szkolenie w zakresie kadr i płac, - stypendium szkoleniowe w wysokości 1497,44 zł (brutto), - materiały szkoleniowe, - możliwość odbycia 3 miesięcznego stażu zawodowego – 2006,18 zł (brutto)/mies. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika oraz pośrednika pracy. Wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Za udział w projekcie nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - prześlij swoje CV wraz z informacją o orzeczeniu bądź zgłoś się do naszego oddziału ul.11 listopada 9/2, 08-110 Siedlce. Zapraszamy :-)

Pomoc nauczyciela- staż dla osób z orzeczeniem
Pomoc nauczyciela- staż dla osób z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

Jeżeli ukończyłeś studia (lub jesteś studentem ostatniego roku studiów) i chcesz zdobyć doświadczenie, zgłoś się do nas. W ramach projektu masz możliwość zrealizowania stażu zawodowego na stanowisku: POMOC NAUCZYCIELA Zakres Obowiązków: - pomoc w przebieraniu dzieci - organizacja przedstawień oraz wspólna zabawa z dziećmi - dbanie o porządek w salach i szatni - pomoc w samoobsłudze dzieciom Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi - mile widziani Studenci ostatniego roku studiów zarówno licencjatu jak magisterium bądź osoby do 5 lat od zakończenia studiów. Oferujemy: - umowa stażowa (3 miesiące)z możliwością zatrudnienia - praca poniedziałek – piątek 6:30-17:00 - termin rozpoczęcia stażu 10.02.2023 Oferta jest współfinansowana ze środków PFRON w ramach projektu pn. "Absolwent w drodze do kariery II" Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :) Zapraszamy do przesyłania CV wraz z informacją o orzeczeniu, kontakt telefoniczny: 795 - pokaż numer telefonu - bądź bezpośrednio do naszego oddziału ul.11 listopada 9/2 w Siedlcach.

Operator urządzeń elektronicznych - osoby z orzeczeniem
Operator urządzeń elektronicznych - osoby z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn.: "Gotowi do pracy II", poszukuję Kandydatów na stanowisko: OPERATOR URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH Zakres Obowiązków: - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w wersji papierowej oraz elektronicznej. - Obsługa urządzeń biurowych. - Wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych. - Archiwizacja dokumentów. Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - wykształcenie minimum średnie - mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej Oferujemy: - umowa stażowa (3 miesiące) - możliwość przyuczenia do zawodu Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu bądź kontakt telefoniczny: 795 - 200-388 ZAPRASZAMY! :-)

Operator monitoringu dla osób z orzeczeniem
Operator monitoringu dla osób z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

poszukuję Kandydatów na stanowisko Operator monitoringu Zakres Obowiązków: analiza danych z nagrań monitoringu z sieci sklepów, ocena stanu bezpieczeństwa na sklepie i poziomu zabezpieczenia przez kradzieżami w sklepach, podejmowanie czynności związanych ze zminimalizowaniem ryzyka kradzieży w sklepach i bieżące zgłaszanie zauważonych zagrożeń, monitorowanie trudniejszych sytuacji związanych z obsługą Klientów i zgłaszanie nieprawidłowości do kadry zarządzającej punktów handlowych, współpraca z pracownikami innych działów firmy w miarę potrzeb, dotyczących realizowanych zadań, cykliczne raportowanie wyników do Przełożonego. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, sprawny wzrok i słuch, narząd ruchu może być mniej sprawny, ale pozwalający na dotarcie do siedziby głównej firmy i poruszanie się po biurze. Kandydat może poruszać się powoli, o kulach, na wózku itp, znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, motywacja oraz zaangażowanie w realizowane zadania, dyspozycyjność – praca hybrydowa, umiejętność obserwacji, spostrzegawczość i rzetelność. Zatrudnienie od zaraz. Praca 3-zmianowa (do ustalenia) w trybie hybrydowym – część etatu zdalnie – online z domu, a część godzin stacjonarnie w Centrali firmy – w Dziale Monitoringu). Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV bądź kontakt telefoniczny pod nr.: 795 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy- wprowadzanie danych do systemu
Pracownik biurowy- wprowadzanie danych do systemu
Siedlce 30+ kilka dni temu

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194 Dla naszego Klienta, producenta nowoczesnych pojazdów szynowych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy- wprowadzanie danych do systemu Miejsce pracy: Siedlce Opis stanowiska: • dokładne i sprawne wprowadzanie danych do systemu informatycznego • weryfikacja wprowadzonych danych • współpraca z pracownikami z innych działów firmy Wymagania: • wykształcenie średnie • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) • sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę Oferujemy: • możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w międzynarodowym środowisku w oparciu o wysokie standardy jakości i zarządzania • umowę zlecenie • pracę od poniedziałku do piątku w systemie 1-zmianowym • możliwość przystąpienia do programu Multisport Nasz klient projektuje i buduje pociągi, które jeżdżą po całym świecie i zapewniają pasażerom lepszą, wydajniejszą i bardziej komfortową podróż. Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
Siedlce 30+ kilka dni temu

Radca prawny, prawnik, aplikant, praktykant Siedlce Miejsce pracy: Siedlce Region: Mazowieckie Kancelaria Prawna Omega poszukuje radcy prawnego, prawnika, aplikanta lub praktykanta do pracy w zespole prawnym, w zakresie obsługi spraw cywilnych, administracyjnych, gospodarczych na rzecz klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. Wymagania: * mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub w instytucji bankowej, * umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * zdolność analitycznego myślenia * wysoka kultura osobista * rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań Zakres obowiązków: * wparcie przy sporządzaniu pism procesowych, informacji i opinii prawnych, innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii, * pomoc dla Radców Prawnych * udział w rozprawach * analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy, * kontakt z Klientem * wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej stałych klientów Oferujemy: * atrakcyjne warunki zatrudnienia, * elastyczny czas pracy * przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole * niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, dostęp do Lexa,) * dla aplikantów - czas pracy umożliwiający niezakłócone odbywanie aplikacji * praca w Kancelarii o ogólnopolskim zasięgu * wynagrodzenie odpowiednie do zdobytego dotychczas doświadczenia * wsparcie i pomoc oraz przyuczenie od Radców Prawnych Zapraszamy do aplikowania

Pracownik biurowy rekruter z językiem obcym.
Pracownik biurowy rekruter z językiem obcym.
Siedlce 30+ kilka dni temu

Wymagana znajomość języka jednego z dwóch podanych w tytule potrzebne do pracy z klientem zagranicznym. Dyspozycyjność , punktualność ,zorganizowanie czasu pracy. Kontaktowosc komunikatywność do pracy z klientem. Otwartość do klienta jak i opanowanie. Co oferujemy Wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania Ubezpieczenie wszystkie skladki Telefon i laptop po okresie próbnym Możliwość pracy w biurze w białej i zdalnie. Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV

Poszukuję osób do pracy w księgowości i biurze
Poszukuję osób do pracy w księgowości i biurze
Siedlce 30+ kilka dni temu

Przyjmę pracowników do biura w Szkółce Drzew i Krzewów Ozdobnych w Sinołęce gmina Kałuszyn. Mile widziana znajomość angielskiego , rosyjskiego . Przyjmę pracownika do pracy w księgowości w Szkółce. kontakt tel. 692 - pokaż numer telefonu - lub @

Asystent/ka działu personalnego
Asystent/ka działu personalnego
Siedlce 30+ kilka dni temu

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194 Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Asystent/ka działu personalnego Miejsce pracy: Siedlce Zadania: Wsparcie Działu HR w realizacji bieżących zadań, Kompletowanie dokumentacji personalnej, Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Skanowanie dokumentów, Nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników Wymagania: min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe w zakresie zzl, psychologia - mile widziane dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), komunikatywność, chęć do działania i nauki, komunikatywna znajomość języka angielskiego, Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, zatrudnienie od zaraz, pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 możliwość rozwoju, prywatną opiekę Enel-Med, kartę Multisport Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Filtr