Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Skierniewice
Młodszy specjalista ds. technicznych
Młodszy specjalista ds. technicznych
nowe Skierniewice 15 dni plecy

OPISVEKA to międzynarodowa grupa obecna w kilkunastu krajach na całym świecie. W Polsce działamy od ponad 29 lat, zatrudniamy blisko700 pracowników. Jesteśmy jednym z największych pracodawców w regionie. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy okienne PVC-U. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds. technicznych.Zadania:Tworzenie Instrukcji BHP Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, deklaracji zgodności parku maszynowego Współpraca z dostawcami w zakresie ofertowania i realizowania usług zewnętrznychAktywne wdrażanie działań korygujących i rozwiązywanie problemów technicznych w obszarach produkcyjno-magazynowychMonitorowanie i analiza wskaźników zużycia mediówAnalizach danych w systemie SUR Archiwizacja dokumentacji technicznej Udzielanie wsparcia technicznego oddziałom Utrzymania Ruchu.Wymagania:Wykształcenie wyższe techniczneMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (język niemiecki będzie dodatkowym atutem)Znajomość pakietu MS OfficeDobra znajomość oprogramowania AutoCADBardzo dobra organizacja pracy Terminowość i zaangażowanie w wykonywane zadania.Oferujemy:Wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowymNagroda roczna od wypracowanego przez spółkę zyskuDofinansowanie posiłkówPrywatną opiekę medyczną MedicoverSzeroki pakiet socjalny (w tym m.in. dofinansowanie wakacji i karty MultiSport)Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachCiekawą, pełną wyzwań rozwojową pracęMiłą i koleżeńską atmosferę w pracy.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Skierniewice 16 dni plecy

Firma Dynamic Gas zajmująca się dystrybucją gazu płynnego zatrudni pracownika biurowego.Miejsce pracy: Dynamic Gas (Płyćwia 44)Zakres obowiązków:- telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami-prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dot. przebiegu zatrudnia pracowników -rozliczanie czasu pracy pracowników -bieżąca współpraca z osobami na stanowiskach funkcyjnych-koordynowanie zadań-wystawianie faktur sprzedaży i korekt -dbanie o sprawne funkcjonowanie biura-bieżąca praca administracyjno-biurowaNasze wymagania:-Terminowość i rzetelności wykonywanych zadań-dobra organizacja czasu pracy-systematyczności -dyspozycyjność,-biegłość w obsłudze komputera-samodzielność i obowiązkowość,Kandydatów zainteresowanych współpracą prosimy o wysyłanie swojego CV wyłącznie na adres e-mail.Dokumenty powinny być wysłane w PDF.

Specjalista ds. Zakupów i Gospodarki Materiałowej
Specjalista ds. Zakupów i Gospodarki Materiałowej
Skierniewice 18 dni plecy

OPISVEKA to międzynarodowa grupa obecna w kilkunastu krajach na całym świecie. W Polsce działamy od ponad 29 lat, zatrudniamy blisko700 pracowników. Jesteśmy jednym z największych pracodawców w regionie. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy okienne PVC-U. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds. technicznych.Zadania:Samodzielne organizowanie i przeprowadzanie procesów zakupowych Zbieranie ofert handlowych od dostawców, analizowanie i rekomendowanie najlepszego wyboru Aktywne negocjowanie i optymalizacja warunków handlowych Dokumentowanie prowadzonych postępowań zakupowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami Tworzenie, wdrażanie i aktualizacja procedur w zakresie realizacji procesów zakupowych w Spółce Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i partnerami zewnętrznymi Opracowywanie okresowych oraz tematycznych analiz i raportów zakupowych Ciągłe doskonalenie i wprowadzanie usprawnień w podległych procesach zakupowych Obsługa reklamacji zakupowych Dbanie o optymalny poziom stanów magazynowych Efektywna współpraca z innymi działamiWymagania:Wykształcenie wyższe Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej Bardzo dobra znajomość systemu ERP SAP Znajomość procedur prawnych związanych z handlem międzynarodowym Bardzo dobra znajomość MS Office w tym w szczególności MS Excel Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa Doskonałe umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i analityczne Asertywność, elastyczność i odpowiedzialnośćOferujemy:Wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowymNagroda roczna od wypracowanego przez spółkę zyskuDofinansowanie posiłkówPrywatną opiekę medyczną MedicoverSzeroki pakiet socjalny (w tym m.in. dofinansowanie wakacji i karty MultiSport)Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachCiekawą, pełną wyzwań rozwojową pracęMiłą i koleżeńską atmosferę w pracy.

Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Woj-Art Sp. z o.o. z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej oraz projektowej zatrudni Kadrową/Księgową. Obowiązki: ·obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych), ·nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP, ·prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich; ·naliczanie i sporządzanie list płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, US przygotowywanie zestawień dotyczących płac, ·współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Bankami oraz innymi instytucjami ·wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, ·ogólne prace administracyjne i wsparcie działu księgowości, ·dekretacja dokumentów, kontrolowanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich wprowadzanie do księgi głównej i rejestrów VAT, ·przygotowanie raportów na bieżące potrzeby Firmy oraz współpraca z innymi działami Spółki Wymagania: ·min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym/księgowym ·wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne, ·dobrą znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych, rachunkowości oraz umiejętność praktycznej interpretacji przepisów, ·dobra komunikacja interpersonalna, ·dodatkowym atutem będzie znajomość procesów dot. zatrudnienia cudzoziemców ·dobra znajomość programu PŁATNIK, Programów pakietu Insert (Gratyfikant, Rewizor), Aga, oraz pakietu MS Office ·znajomość praktyczna różnych form opodatkowania oraz zasad pełnej księgowości/książki przychodów i rozchodów, ·skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji; Oferujemy: ·Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę, ·świadczenia socjalne i dodatkowe ( m.in. karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna), ·rozwój kompetencji zawodowych Możliwość zatrudnienia na niepełny etat. Kwota wynagrodzenia dotyczy pełnego etatu.

Archiwista / Archiwistka
Archiwista / Archiwistka
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem projektu w branży inwestycji finansowych otworzyliśmy biuro w Skierniewicach. Poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko - Archiwista/Archiwistka. Szukamy energicznej i pełnej zapału osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub studenta. Zakres obowiązków: - archiwizowanie dokumentów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - obsługa urządzeń biurowych - bieżące czynności pomocnicze, wynikające ze specyfiki pracy na danym stanowisku - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie Wymagania: - otwartość na nowe wyzwania - komunikatywność i otwartość - odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna - skrupulatność - samodzielność - dokładność, sumienność - dobra znajomość Microsoft Office - znajomość dokumentów biurowych Oferujemy: - pracę w nowej spółce inwestycyjnej - rozwój osobisty w branży inwestycyjnej - elastyczne godziny pracy

Asystent/ka zarządu
Asystent/ka zarządu
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Z uwagi na przeprowadzkę do Skierniewic potrzebujemy utworzyć biuro wraz z archiwum dokumentacji. Podpisywanie dużej ilości dokumentów zdalnie/elektronicznie na dłuższą metę się nie sprawdza, w związku z powyższym konieczne jest prowadzenie biura na miejscu. Kogo szukamy: - osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku Obowiązki: - wykonywanie prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy - planowanie czasu pracy członków Zarządu (umawianie spotkań, koordynacja kalendarzy) Wymagania: - doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale administracji - otwartość na nowe wyzwania - komunikatywność - odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna - skrupulatność - znajomość Microsoft Office - znajomość dokumentów biurowych i kadrowych w zakresie takim jak: faktury, różnego rodzaju umowy o pracę tj. umowy o (pracę/zlecenie/dzieło,B2B) - kompetencje księgowe będą dodatkowym atutem Co oferujemy: - pracę w nowej spółce inwestycyjnej - rozwój osobisty w branży inwestycyjnej - elastyczne godziny pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenia B2B - jasno określoną ścieżkę kariery

ASYSTET BIUROWY Z ORZECZENIEM PRACA ZDALNA
ASYSTET BIUROWY Z ORZECZENIEM PRACA ZDALNA
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: przygotowanie wniosków, zbieranie dokumentów, sprawdzanie ich kompletności i poprawności; analiza jakości danych wprowadzanie dokumentów do systemu wstępne przygotowywanie kalkulacji pomoc w przygotowaniu raportów statystycznych. Komunikacja z innymi pracownikami organizacji (mailowa, telefoniczna) Obsługa urządzeń biurowych Wymagania: znajomości pakietu MS Office ( w szczególności Excel i Power Point) wykształcenia min. średniego umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania oraz analizy danych mile widziana znajomość języków obcych aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności umiejętność pracy zdalnej Oferujemy: * stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych * miłą atmosferę w pracy * zadaniowy system pracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz orzeczenia o niepełnosprawności za pomocą przycisku APLIKUJ. Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami. Do aplikacji prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Vakansa Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ulicy dr. Stanisława Rybickiego 8/331, zarejestrowana pod numerem KRS 0000864978. Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za ochronę danych osobowych w spółce: adres e-mail: @ Udostępnione przez Państwa dane osobowe przetwarzane są dla celów udziału w procesie rekrutacji na stanowisko, na które Państwo aplikują, a w przypadku wyrażenia przez Państwa osobnej zgody, również dla celów przyszłych rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podstawą prawną naszych działań jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych 2016/679/WE (dalej: RODO). W ramach realizacji procesu rekrutacyjnego dane mogą być wykorzystane w procesie profilowania, którego celem jest kierowanie do Państwa ofert pracy odpowiadających kwalifikacjom. Podstawę stanowi tu prawnie uzasadniony interes administratora – przyspieszenie i usprawnienie procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Państwa zgoda, jak również przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu pracy (art. 221). Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, przy czym jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie. Cofnięcie zgody powoduje, że Państwa udział w procesie rekrutacji nie będzie możliwy. Dla zaproponowania Państwu odpowiedniej oferty, wstępna analiza aplikacji kandydatów może odbywać się elektronicznie lub w zautomatyzowany sposób. W celu realizacji naszych usług, tj. pomocy w znalezieniu zatrudnienia Państwa dane osobowe mogą być udostępniane potencjalnym pracodawcom (art. 6 ust. 1lit. b RODO), co związane jest z działalnością Spółki jako agencji zatrudnienia, określoną w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Odbiorcą podanych przez Państwa danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Spółkę w procesach rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT), podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Spółki zatem odbiorcami Państwa danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO i art. 6 ust. 1lit. b RODO są: upoważnieni pracownicy administratora; podmioty przetwarzające dane w jego imieniu; podmioty współpracujące, w tym kontrahenci, na rzecz których prowadzone są lub będą procesy rekrutacji, jak również organy administracji publicznej, przy zachowaniu wymogów określonych obowiązującymi przepisami, w tym wymogu poufności oraz w zakresie niezbędnym do dokonania danej czynności. Prawnie usprawiedliwionym interesem jest wykorzystanie środków i zasobów tych podmiotów w celu usprawnienia i przyspieszenia rekrutacji. Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania procesu rekrutacji, w którym biorą Państwo udział, a w przypadku wyrażenia przez Państwa osobnej zgody również na czas trwania przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez 24 miesiące od dnia zamknięcia rekrutacji, a w razie wycofania zgody nie dłużej niż do dnia poinformowania administratora o tym fakcie. Przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich usunięcia, przenoszenia, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, Warszawa, www.uodo.gov.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek Państwa udziału w procesie rekrutacji.

Analityk operacji ubezpieczeniowych z orzeczeniem o niepełno
Analityk operacji ubezpieczeniowych z orzeczeniem o niepełno
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Employment Agency VAKANSA for its Client which is the world’s leading insurance broker and risk advisor, is looking for people to work with a certified degree of disability, willing to take up employment in the form of Telework. A person in this role will be supporting insurance brokers from European region. What is in it for You? • Development oppoertunities • Flexible working hours, working from home • Attractive benefits package (including private health care, life insurance, lunch card) • Variety of tasks and great multicultural atmosphere We will count on You to: • Analyze documentation received from clients, select key data and open claims in accordance with internal procedures and rules agreed with the client • Support insurance brokers by record keeping and data entry into CRM system • Organize, plan and monitor efficient communication with internal and external stakeholders What You need to have: • Excellent command of spoken and written English (B2 minimum), knowledge of a second European language will be an advantage • Strong analytical skills • Excellent attention to detail • Open minded with fast learning capabilities Link do aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b381cb1233c047ac90289bd52769f044

Filtr